ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
wellyy
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Mayıs 2017 13:41
Son Ziyaret:
07 Mart 2025 14:44
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Veli Ceylan
Doğum Tarihi:
08 Aralık 1979
Yaş:
46
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Veli Ceylan
SON 10 MESAJI
Bitkili High Tech Kurulumum
[QUOTE=Brkdmrhn]Herkese iyi hobiler. Herşey şuan için güzel gidiyor ufak bir yosun sorunum başladım excel kullanmaya başladım yosunlu kısma şırınga ile uyguluyorum ve temizleyebildiğim yerleri manuel temizlemeye çalışıyorum. Birkaç gün içerisinde canlıları ekleyeceğim. Ember tetra, kırmızı burun tetra ve otocinclus eklemeyi düşünüyorum. [/QUOTE]
Sondurum hakkında bilgi verirmisiniz?
Aynı aydınlatmayı almayı düşünüyorum. fotoğraf paylaşabilirseniz sevinirim
[QUOTE=Brkdmrhn]Herkese iyi hobiler. Herşey şuan için güzel gidiyor ufak bir yosun sorunum başladım excel kullanmaya başladım yosunlu kısma şırınga ile uyguluyorum ve temizleyebildiğim yerleri manuel temizlemeye çalışıyorum. Birkaç gün içerisinde canlıları ekleyeceğim. Ember tetra, kırmızı burun tetra ve otocinclus eklemeyi düşünüyorum. [/QUOTE]
Sondurum hakkında bilgi verirmisiniz?
Aynı aydınlatmayı almayı düşünüyorum. fotoğraf paylaşabilirseniz sevinirim
Yavru İlangiler İle Başlangıç
[QUOTE=BiotopeDogan]
Veli bey merhaba,
Kurulumunuz hayırlı olsun. Size tavsiye olarak tank içerisine irili ufaklı kayalar ile tasarım yapmanızı ( Doğal ortam ) Yaratmanızı öneririm. [/QUOTE]
Merhaba Uğur Bey,
kullandığım taşlar çan taşı diye geçiyormuş. Bursa da bildiğim taşçılarda daha ufakları 1-2 ay içinde gelecekmiş. Cidden bu durumda orta kesim çok boş duruyor. Biraz daha ufaklarını bulunca ekleyeceğim
[QUOTE=BiotopeDogan]
Veli bey merhaba,
Kurulumunuz hayırlı olsun. Size tavsiye olarak tank içerisine irili ufaklı kayalar ile tasarım yapmanızı ( Doğal ortam ) Yaratmanızı öneririm. [/QUOTE]
Merhaba Uğur Bey,
kullandığım taşlar çan taşı diye geçiyormuş. Bursa da bildiğim taşçılarda daha ufakları 1-2 ay içinde gelecekmiş. Cidden bu durumda orta kesim çok boş duruyor. Biraz daha ufaklarını bulunca ekleyeceğim
Yavru İlangiler İle Başlangıç
[QUOTE=safakarda]Öncelikle kurulumunuz hayırlı olsun. Canavarların maşallahı var:)
Granül yeme alıştırma konusunda, alıştırma işlemi 1 haftada halledebileceğiniz bir konu her öğün azar azar granül yem atıp üstüne pul yem ekleyin. Eninde sonunda yemeye başlayacaklardır. Bende ilangi besliyorum özellikle veggie fx kadar iştahla yedikleri bi yem daha görmedim :)[:iyi:][:nazar:][/QUOTE]
Aynen dediğiniz gibi. Bir haftada alıştılar granül yeme.
[QUOTE=Pervane]Maşallah çok güzel görünüyorlar. Sağlıklı büyütmeniz dileğiyle..Naçizane görüşüm İç filtre için birşeyler bulsanız güzel olmaz mı. göze çok takılıyor. Filtrasyon için sump yeterli gelmiyor mu? Akıntı içinse dalga motoru alsanız daha iyi olur görüşündeyim. Selamlar[/QUOTE]
Sump aslında yeterli geliyor. Fakat su içinde uçuşan partikülleri çeksin diye koydum. İç filtre cidden görsel bozukluk veriyordu çıkardım zaten.
Su dinlendirmek için 120 lt lik mavi tıbbi atık bidonu aldım. Bidondan akvaryuma su çekmek için kafa motoru olarak kullanacağım.
Balıklar neredeyse 6 aylık oldu. Halen yavru olarak gördüğüm için günde 4 kez yem veriyorum. Yavruluk süreci kaç aydan sonra sona erecek bilginiz var mı?
[QUOTE=safakarda]Öncelikle kurulumunuz hayırlı olsun. Canavarların maşallahı var:)
Granül yeme alıştırma konusunda, alıştırma işlemi 1 haftada halledebileceğiniz bir konu her öğün azar azar granül yem atıp üstüne pul yem ekleyin. Eninde sonunda yemeye başlayacaklardır. Bende ilangi besliyorum özellikle veggie fx kadar iştahla yedikleri bi yem daha görmedim :)[:iyi:][:nazar:][/QUOTE]
Aynen dediğiniz gibi. Bir haftada alıştılar granül yeme.
[QUOTE=Pervane]Maşallah çok güzel görünüyorlar. Sağlıklı büyütmeniz dileğiyle..Naçizane görüşüm İç filtre için birşeyler bulsanız güzel olmaz mı. göze çok takılıyor. Filtrasyon için sump yeterli gelmiyor mu? Akıntı içinse dalga motoru alsanız daha iyi olur görüşündeyim. Selamlar[/QUOTE]
Sump aslında yeterli geliyor. Fakat su içinde uçuşan partikülleri çeksin diye koydum. İç filtre cidden görsel bozukluk veriyordu çıkardım zaten.
Su dinlendirmek için 120 lt lik mavi tıbbi atık bidonu aldım. Bidondan akvaryuma su çekmek için kafa motoru olarak kullanacağım.
Balıklar neredeyse 6 aylık oldu. Halen yavru olarak gördüğüm için günde 4 kez yem veriyorum. Yavruluk süreci kaç aydan sonra sona erecek bilginiz var mı?
Balıklar Granül Yeme Nasıl Alıştırılır?
Sıcaklık fayda etmedi.
Malesef kök neden bulamadım stres için.
Stress guard felan kullanmak gerekir mi? yada ne tavsiye edebilir siniz?
Bu arada granül yem yemeye başladılar. Fakat pul yeni geri atıyorlar.
Sıcaklık fayda etmedi.
Malesef kök neden bulamadım stres için.
Stress guard felan kullanmak gerekir mi? yada ne tavsiye edebilir siniz?
Bu arada granül yem yemeye başladılar. Fakat pul yeni geri atıyorlar.
Balıklar Granül Yeme Nasıl Alıştırılır?
Sıcaklık 28 derece sabit. Tıklatan felan yok.
Bilmiyorum ama yavruluktan çıkış dönemi felan olur mu?
Sıcaklık 28 derece sabit. Tıklatan felan yok.
Bilmiyorum ama yavruluktan çıkış dönemi felan olur mu?
Balıklar Granül Yeme Nasıl Alıştırılır?
Gün ışığı kullanıyorum. Sıradan birşey. Sanırım 10w idi.
Büronun ışı etkiler mi bilemiyorum.
Aşağıda bazı fotoları görebilirsiniz.
Yem zamanı gelince yada ben yaklaşınca stres namına birşey kalmıyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/031120171629231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/031120171629331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/031120171629441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/031120171629551.jpg[/IMG]
Gün ışığı kullanıyorum. Sıradan birşey. Sanırım 10w idi.
Büronun ışı etkiler mi bilemiyorum.
Aşağıda bazı fotoları görebilirsiniz.
Yem zamanı gelince yada ben yaklaşınca stres namına birşey kalmıyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/031120171629231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/031120171629331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/031120171629441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/031120171629551.jpg[/IMG]
Balıklar Granül Yeme Nasıl Alıştırılır?
Size farklı bir soru daha sorayım.
balık sayısı 17 ve 5 aylıklar. Hacim 360 lt + sump.
Enterasan bir stres başlangıcı var. Son 2 haftadır. köşede toplanma ve aşağı yukarı yüzme gözlemliyorum. Su değerleri iyi. Değişimi aksatmıyorum.
Yem verince stres olayı sonra eriyor. Hepsi yeme saldırıyor. yarım saat sonra tekrar köşeye gitmeye başlıyorlar.
Yemleme ve ışık süreleri ayarlı.
Stres kaynağını bulamadım. Bu konuda bir fikriniz olabilir mi?
Size farklı bir soru daha sorayım.
balık sayısı 17 ve 5 aylıklar. Hacim 360 lt + sump.
Enterasan bir stres başlangıcı var. Son 2 haftadır. köşede toplanma ve aşağı yukarı yüzme gözlemliyorum. Su değerleri iyi. Değişimi aksatmıyorum.
Yem verince stres olayı sonra eriyor. Hepsi yeme saldırıyor. yarım saat sonra tekrar köşeye gitmeye başlıyorlar.
Yemleme ve ışık süreleri ayarlı.
Stres kaynağını bulamadım. Bu konuda bir fikriniz olabilir mi?
Balıklar Granül Yeme Nasıl Alıştırılır?
Melih Bey,
dediğiniz gibi yaptım. Islatıp verdikten sonra bazıları almaya başladı. Biraz zamana ihtiyaç var sanırım.
Granül yeme alışana kadar pul yem vermesem olur mu? Yoksa ara sıra vereyim mi?
Melih Bey,
dediğiniz gibi yaptım. Islatıp verdikten sonra bazıları almaya başladı. Biraz zamana ihtiyaç var sanırım.
Granül yeme alışana kadar pul yem vermesem olur mu? Yoksa ara sıra vereyim mi?
Balıklar Granül Yeme Nasıl Alıştırılır?
Merhabalar,
Yaklaşık 3-4 aydır beslediğim Tropheus ilangi yavrularıma aşağıdaki pul yemleri veriyorum.
1. Tropical Spirulina Super Forte Flake
2. JBL PREMIUM SPIRULINA
3. Sera flora
Biraz daha farklılık oluşturmak için DAİNİCHİ VEGGİE FX BABY ve NEW LİFE SPECTRUM GROW BABY yemlerini aldım.
Balıklar bu yemleri alıp geri atıyorlar.
Granül yemlere alıştırmak için neler yapabilirim.
Merhabalar,
Yaklaşık 3-4 aydır beslediğim Tropheus ilangi yavrularıma aşağıdaki pul yemleri veriyorum.
1. Tropical Spirulina Super Forte Flake
2. JBL PREMIUM SPIRULINA
3. Sera flora
Biraz daha farklılık oluşturmak için DAİNİCHİ VEGGİE FX BABY ve NEW LİFE SPECTRUM GROW BABY yemlerini aldım.
Balıklar bu yemleri alıp geri atıyorlar.
Granül yemlere alıştırmak için neler yapabilirim.
Yavru İlangiler İle Başlangıç
Ölçüler: 120x50x60
Canlı Türleri: Tropheus moorii Nkamba Bay (ilangi -Ilangi)
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı: 4 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Gün ışığı led florasan
Tasarım ve Dekorasyon: Çan taşı yaklaşık 15 kg, Vitasand mercan kırığı 20 kg
Sump: 40x50x40
Eheim Substrat Pro 2lt
Eheim mech 2lt
Eheim mech pro 2lt
Eheim 2000 kafa motoru
Eheim 300 w ısıtıcı
Tetra aps 300 hava motoru
Merhaba arkadaşlar,
Sanırım Şubat ayı gibiydi. Birden aklıma akvaryum kurmak geldi ve orta okuldan sonra ilk denememi yapmaya karar verdim. Araştırma yaparken bu formu buldum ve gerisi çok hızlı bir şekilde gelişti. Zaten formu kurcalamaya başlayıp da akvaryum sahibi olmamak imkansız gibi.
Örnekleri ve makaleleri okurken İlangi besleyen arkadaşların akvaryumlarını gördüm. Böylece ilangi aşkı başladı.
Forum üyelerinden Orhan Topal ile Bursa da olmasından dolayı iletişime geçtim. Saolsun kendisi çok yardımcı oldu ve yavru ilangileri ondan tedarik ettim. Yavruları vermeden önce 40 lt kendi akvaryum suyunu 5 adette cüce vatoz ile bana verdi. Bir nevi benim akvaryumu mayalamış olduk.
Özellikle Refet Ali YALÇIN Bey in Yeni Tank Sendromu Ve Azot Döngüsü yazısı çok yardımcı oldu. Döngü oluştuktan sonra yavruları ekledim. Yazılanlara her noktada uymaya çalıştım ve yosun oluşumu gibi bir durum olmadı. Refet Bey in yazısında bahsettiği Seachem in alert serisini kullandım ama tam performans alamadım.
22 Temmuzdan beri birlikteliğimiz kayıpsız devam etmekte. Fakat cüce vatozlardan 4 tanesi kayıp. Sump dahil her yeri aradım ama ortalıkta yoklar. Kalan biri ise kendi halinde yaşıyor.
Yavrular bana geldiğinde sanırım 2 aylıktılar ve boyları 2-3 cm civarındaydı. Şu an 5 cm civarı oldular.
Formda yaptığım gezintiler sonucunda aşağıdaki yemleri aldım ve kullanıyorum.
1. Tropical Spirulina Super Forte Flake
2. JBL PREMIUM SPIRULINA
3. Sera flora
Ayrıca DAİNİCHİ VEGGİE FX ve NEW LİFE SPECTRUM THERA+A almıştım. Ama granül yem yemediler. Nasıl alıştıracağımı bilmiyorum. Bu konuda önerilerinizi bekliyorum.
Akvaryumda balıkların büyümesi beraberinde hafif kirlilik artmaya başladı. Her hafta dip çekimi ve %20 gibi su değişimi yapıyorum. Buna rağmen suda pislikler yüzmekte idi. Bu sebeple bir iç motor ekledim.
Şimdilik bu kadar diyeyim.
Görüş ve önerilerinizi bekliyorum.
(Not: Video eklemeyi beceremedim. Anlatılırsanız ekleyebilirim.)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170825591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170827051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170827141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170827281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170827391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170827491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170828011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170828551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170829071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170829181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170829241.jpg[/IMG]
Ölçüler: 120x50x60
Canlı Türleri: Tropheus moorii Nkamba Bay (ilangi -Ilangi)
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı: 4 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Gün ışığı led florasan
Tasarım ve Dekorasyon: Çan taşı yaklaşık 15 kg, Vitasand mercan kırığı 20 kg
Sump: 40x50x40
Eheim Substrat Pro 2lt
Eheim mech 2lt
Eheim mech pro 2lt
Eheim 2000 kafa motoru
Eheim 300 w ısıtıcı
Tetra aps 300 hava motoru
Merhaba arkadaşlar,
Sanırım Şubat ayı gibiydi. Birden aklıma akvaryum kurmak geldi ve orta okuldan sonra ilk denememi yapmaya karar verdim. Araştırma yaparken bu formu buldum ve gerisi çok hızlı bir şekilde gelişti. Zaten formu kurcalamaya başlayıp da akvaryum sahibi olmamak imkansız gibi.
Örnekleri ve makaleleri okurken İlangi besleyen arkadaşların akvaryumlarını gördüm. Böylece ilangi aşkı başladı.
Forum üyelerinden Orhan Topal ile Bursa da olmasından dolayı iletişime geçtim. Saolsun kendisi çok yardımcı oldu ve yavru ilangileri ondan tedarik ettim. Yavruları vermeden önce 40 lt kendi akvaryum suyunu 5 adette cüce vatoz ile bana verdi. Bir nevi benim akvaryumu mayalamış olduk.
Özellikle Refet Ali YALÇIN Bey in Yeni Tank Sendromu Ve Azot Döngüsü yazısı çok yardımcı oldu. Döngü oluştuktan sonra yavruları ekledim. Yazılanlara her noktada uymaya çalıştım ve yosun oluşumu gibi bir durum olmadı. Refet Bey in yazısında bahsettiği Seachem in alert serisini kullandım ama tam performans alamadım.
22 Temmuzdan beri birlikteliğimiz kayıpsız devam etmekte. Fakat cüce vatozlardan 4 tanesi kayıp. Sump dahil her yeri aradım ama ortalıkta yoklar. Kalan biri ise kendi halinde yaşıyor.
Yavrular bana geldiğinde sanırım 2 aylıktılar ve boyları 2-3 cm civarındaydı. Şu an 5 cm civarı oldular.
Formda yaptığım gezintiler sonucunda aşağıdaki yemleri aldım ve kullanıyorum.
1. Tropical Spirulina Super Forte Flake
2. JBL PREMIUM SPIRULINA
3. Sera flora
Ayrıca DAİNİCHİ VEGGİE FX ve NEW LİFE SPECTRUM THERA+A almıştım. Ama granül yem yemediler. Nasıl alıştıracağımı bilmiyorum. Bu konuda önerilerinizi bekliyorum.
Akvaryumda balıkların büyümesi beraberinde hafif kirlilik artmaya başladı. Her hafta dip çekimi ve %20 gibi su değişimi yapıyorum. Buna rağmen suda pislikler yüzmekte idi. Bu sebeple bir iç motor ekledim.
Şimdilik bu kadar diyeyim.
Görüş ve önerilerinizi bekliyorum.
(Not: Video eklemeyi beceremedim. Anlatılırsanız ekleyebilirim.)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170825591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170827051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170827141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170827281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170827391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170827491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170828011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170828551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170829071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170829181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197476/021120170829241.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
nniiaa,
Ertug22,
Sungurr,
osmandbnl,
DABARAKATO,
ballantines,
sina cen,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
35mehmet35,
Kuduoglu,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
pusathan01,
0rnn,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
cheavy,
huseyin280,
etotek,
Batteriesrhy,
Cyber_Scout,
-doctore-,
3muratyucel8,
omerkaya40,
ilterisdoğukan,
Rime,
Tortuga7,
oguzkanmaz,
ternapi,
livadi,
Ehtiyar,
egemenc,
JujuSeri,
fffurkan9,
yusufflower,
Detay,
burakinal,
mirac06,
M510,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
