ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
FunYouFools
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Ağustos 2017 18:17
Son Ziyaret:
25 Mayıs 2026 04:36
Toplam Mesaj:
25 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yasin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yasin
SON 10 MESAJI
Bettam Neden Hareketsiz
[QUOTE=daisy22]
Ben genel olarak konuştum bettalar çok hareketli değiller şuana kadar gördüğüm duydugum bu şekilde forumda. Aynaya tepkisi yok. Akvaryum camlarındada zaten yansımasında kendini gördüğü oluyor ama tepkisi yok. Karnındada bir anormallik göremiyorum düz. ( Bundan önce beslediğim bettam yem yediğinde karnı bildiğin şişerdi.) Onu petshoptan aldım ve ne yazıkki ufacık bir poşetin içinden aldım. Yüzmesinde sıkıntı yok bazen denk geliyorum yukarıya çıktığına ama çoğunluk bu şekilde ısıtıcıyı bir kademe yükseltmek faydalı olur mu acaba 26 derece falan.[/QUOTE]
İstabuldaysanız su zaten 27-28 derecedir şuanda ve ısıtıcınız kendini pek açmıyordur. Bence geniş derin olmayan bir kaba akvaryumdan su alıp balığı 3-4 litre suda 3-4 gün gözlemleyin. Su yüksekliği 10 cm kadar olsun çok yüksek olmasın. ilk aldığınız gün yem vermeyin 2. gün yeme tepkisi nasıl bir deneyin. akvaryum camından yemi göstermeye çalışın. Yanaşmazsa yakın bir yere bırakın yemi takip edin yiyor mu diye. Yem yerse 2. veya 3. günde ayna tutup aynaya olan tepkisine bakın. Ancak cam yansımasında kendini görüyorsa o hayvanı strese sokmuş olabilir. Kendini tehdit altında hissediyor olabilir. Şimdilik balığı akvaryumdan ayırmanızı tavsiye ediyorum size bir süreliğine.
[QUOTE=daisy22]
Ben genel olarak konuştum bettalar çok hareketli değiller şuana kadar gördüğüm duydugum bu şekilde forumda. Aynaya tepkisi yok. Akvaryum camlarındada zaten yansımasında kendini gördüğü oluyor ama tepkisi yok. Karnındada bir anormallik göremiyorum düz. ( Bundan önce beslediğim bettam yem yediğinde karnı bildiğin şişerdi.) Onu petshoptan aldım ve ne yazıkki ufacık bir poşetin içinden aldım. Yüzmesinde sıkıntı yok bazen denk geliyorum yukarıya çıktığına ama çoğunluk bu şekilde ısıtıcıyı bir kademe yükseltmek faydalı olur mu acaba 26 derece falan.[/QUOTE]
İstabuldaysanız su zaten 27-28 derecedir şuanda ve ısıtıcınız kendini pek açmıyordur. Bence geniş derin olmayan bir kaba akvaryumdan su alıp balığı 3-4 litre suda 3-4 gün gözlemleyin. Su yüksekliği 10 cm kadar olsun çok yüksek olmasın. ilk aldığınız gün yem vermeyin 2. gün yeme tepkisi nasıl bir deneyin. akvaryum camından yemi göstermeye çalışın. Yanaşmazsa yakın bir yere bırakın yemi takip edin yiyor mu diye. Yem yerse 2. veya 3. günde ayna tutup aynaya olan tepkisine bakın. Ancak cam yansımasında kendini görüyorsa o hayvanı strese sokmuş olabilir. Kendini tehdit altında hissediyor olabilir. Şimdilik balığı akvaryumdan ayırmanızı tavsiye ediyorum size bir süreliğine.
Bettam Neden Hareketsiz
[QUOTE=daisy22]
Evet hareketli değiller ama kendini yatırır gibi duruyo çok değişik geldi. Hiç saldırgan davranışı yok kendi yansımasına falan tepki yok. Sera Vipan ve Ahm Betta Granulat yem var paket halinde ondan veriyorum. Yinede iştahlı bi tepkisi yok garip geldi çok[:)][/QUOTE]
Bettalar hareketli değiller tabiri oldukça yanlış. Çok fazla betta baktım ve ciddi anlamda şunu fark ettim her bettanın kendi benliği var. Kimisi oyuncu oluyor kimisi çok yüzüyor kimisi zıplamayı seviyor kimisi bölgeci en ufak şeye sinirlenip kabarıyor, kimi çok meraklı oluyor kimi saldırgan. Bu liste uzar gider. Balığınızın yüzmesinde bir sorun var mı ? yüzdüğü zamanlarda yan yatma zorlanma ? Karnında ki şişlik ne durumda ? Kabız olurlarsa tüm enerjilerini kaybetmiş gibi oluyor bu canlılar. Günlük ayna egzersizlerini yaptırıyor musunuz ? Aynaya tepkisi nasıl ? Bunların hepsi normal ise balığı 4-5 litre geniş ancak derin olmayan bir kaba almanızı ve 1-2 gün orada gözlemlemenizi tavsiye ederim. Bir anda yüksek hacime alışamamış olabilir. Tank arkadaşlarını yadırgamış olabilir. Siz bilmeden onlara kabarıp kendini yoruyor olabilir.
[QUOTE=daisy22]
Evet hareketli değiller ama kendini yatırır gibi duruyo çok değişik geldi. Hiç saldırgan davranışı yok kendi yansımasına falan tepki yok. Sera Vipan ve Ahm Betta Granulat yem var paket halinde ondan veriyorum. Yinede iştahlı bi tepkisi yok garip geldi çok[:)][/QUOTE]
Bettalar hareketli değiller tabiri oldukça yanlış. Çok fazla betta baktım ve ciddi anlamda şunu fark ettim her bettanın kendi benliği var. Kimisi oyuncu oluyor kimisi çok yüzüyor kimisi zıplamayı seviyor kimisi bölgeci en ufak şeye sinirlenip kabarıyor, kimi çok meraklı oluyor kimi saldırgan. Bu liste uzar gider. Balığınızın yüzmesinde bir sorun var mı ? yüzdüğü zamanlarda yan yatma zorlanma ? Karnında ki şişlik ne durumda ? Kabız olurlarsa tüm enerjilerini kaybetmiş gibi oluyor bu canlılar. Günlük ayna egzersizlerini yaptırıyor musunuz ? Aynaya tepkisi nasıl ? Bunların hepsi normal ise balığı 4-5 litre geniş ancak derin olmayan bir kaba almanızı ve 1-2 gün orada gözlemlemenizi tavsiye ederim. Bir anda yüksek hacime alışamamış olabilir. Tank arkadaşlarını yadırgamış olabilir. Siz bilmeden onlara kabarıp kendini yoruyor olabilir.
Bettam Daki İlginç Problem
[QUOTE=Panzehir]Alvaryymcularda hiç sormadım,ben üretim haneden aldım eczanede olduğunu söylüyorlar,
Ölçüyü yanlış yazmışım çok pardon 1 litre yerine 5 yazmışım
1 litre suya yarım çay kaşığı ,atıp çalkalayın,zaten suda hızlıca eriyecektir,ardından balığınızın kabını doldura bilirsiniz,
[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkürler deneyeceğim bunu [:iyi:]
[QUOTE=Panzehir]Alvaryymcularda hiç sormadım,ben üretim haneden aldım eczanede olduğunu söylüyorlar,
Ölçüyü yanlış yazmışım çok pardon 1 litre yerine 5 yazmışım
1 litre suya yarım çay kaşığı ,atıp çalkalayın,zaten suda hızlıca eriyecektir,ardından balığınızın kabını doldura bilirsiniz,
[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkürler deneyeceğim bunu [:iyi:]
Bettam Daki İlginç Problem
[QUOTE=Panzehir]5 litre suya 1 çay kaşığı hesabıyla ayarlıyabilirsiniz.
Ölçüyü kaçırmayın.[/QUOTE]
Ayarlaması oldukça zor olacak o halde ufak cam kavanozda şuan yarım litre bile yok. En rahat eczanelerde mi bulurum yoksa marketlerde de var mıdır ?
[QUOTE=Panzehir]5 litre suya 1 çay kaşığı hesabıyla ayarlıyabilirsiniz.
Ölçüyü kaçırmayın.[/QUOTE]
Ayarlaması oldukça zor olacak o halde ufak cam kavanozda şuan yarım litre bile yok. En rahat eczanelerde mi bulurum yoksa marketlerde de var mıdır ?
Bettam Daki İlginç Problem
[QUOTE=Panzehir]Öncelikle balığınız drobsi olmadığını varsayıyorum,tedavisi sıkıntı,
Kabız olduğunu göz önünde bulundurarak yem vermeyi 2 gün daha kesin balık açlıkdan ölmez,fazla yem balığı öldürür,
Yem miktarınız sadece balığın gözü büyüklüğünde olması gerekiyor,sabah 1 akşam 1
Şuanki kabızlığı çözmeniz için epson tuzu önerebilirim,söker atar,balıklar üzerinde çok fazdası var,eczanede bulunur,ilaç önermiyorum çünkü tespitim yanlış olabilirde,o yüzden en doğal çüzümü önerebilirim,iç parazit ,stres,kabızlık için çok faydasını gördüm , Epson yazarak araştırın derim,yakınlardaysanız,bir miktar veririm,[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim. Balığı 1-1.5 gün daha aç bırakacağım ayrıca yarın ilk iş eczanelere epsom tuzunu soracağım. Ancak nasıl kullanılıyor hiç bilmiyorum tuz banyosu mu yaptırmalı sürekli kaldığı kaba bir miktar mı atılmalı acaba?
[QUOTE=Panzehir]Öncelikle balığınız drobsi olmadığını varsayıyorum,tedavisi sıkıntı,
Kabız olduğunu göz önünde bulundurarak yem vermeyi 2 gün daha kesin balık açlıkdan ölmez,fazla yem balığı öldürür,
Yem miktarınız sadece balığın gözü büyüklüğünde olması gerekiyor,sabah 1 akşam 1
Şuanki kabızlığı çözmeniz için epson tuzu önerebilirim,söker atar,balıklar üzerinde çok fazdası var,eczanede bulunur,ilaç önermiyorum çünkü tespitim yanlış olabilirde,o yüzden en doğal çüzümü önerebilirim,iç parazit ,stres,kabızlık için çok faydasını gördüm , Epson yazarak araştırın derim,yakınlardaysanız,bir miktar veririm,[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim. Balığı 1-1.5 gün daha aç bırakacağım ayrıca yarın ilk iş eczanelere epsom tuzunu soracağım. Ancak nasıl kullanılıyor hiç bilmiyorum tuz banyosu mu yaptırmalı sürekli kaldığı kaba bir miktar mı atılmalı acaba?
Bettam Daki İlginç Problem
[QUOTE=Panzehir]
Dışkısı ne durumda ?
Yapıyormu ,yapıyorsa şeffafmı?
Öncelikle balığı içme suyu dolu küçük bir cam kaba karantinaya alın,hava ısıtıcı istemez,1 kaç gün orda tutun,soruların cevabı gelince duruma göre tedaviye başlıyabiliriz.[/QUOTE]
Dışkı göremedim şu zamana kadar yapmama ihtimali var kabız olabilir. 1.5 gündür ayrı bir kapta tedavi için ne önerirsiniz?
[QUOTE=özlemazuki]Su değişimi yaptiktan sonra olduysa, zedelenme yaşamıştir. Girdapta kalmış ya da darbe almış olabilir. Böyle yatar ve su yüzeyıne çıkarken çok zorlanır. Büyük ihtimal sebep bu ve bir kaç güne ölümle biter. Umarım sebep bu değildir...
Bu arada yerini de degiştirip boşuna stres yaptirmayın dedigim sürecten sonra bu hale geldiyse. Zaten tankından çıkarmanız gereken bir tedavi yok. [/QUOTE]
Çok yüksek akıntısı olmayan bir akvaryumda tutuyorum ve hayır su değiştirirken olmadı bir gece ansızın bu hale geldi balık. Ne yazık ki gece olduğu için de nasıl oldu ne oldu göremedim bilemiyorum o yüzden[EDIT]FunYouFools,2018-02-10 00:22:08[/EDIT]
[QUOTE=Panzehir]
Dışkısı ne durumda ?
Yapıyormu ,yapıyorsa şeffafmı?
Öncelikle balığı içme suyu dolu küçük bir cam kaba karantinaya alın,hava ısıtıcı istemez,1 kaç gün orda tutun,soruların cevabı gelince duruma göre tedaviye başlıyabiliriz.[/QUOTE]
Dışkı göremedim şu zamana kadar yapmama ihtimali var kabız olabilir. 1.5 gündür ayrı bir kapta tedavi için ne önerirsiniz?
[QUOTE=özlemazuki]Su değişimi yaptiktan sonra olduysa, zedelenme yaşamıştir. Girdapta kalmış ya da darbe almış olabilir. Böyle yatar ve su yüzeyıne çıkarken çok zorlanır. Büyük ihtimal sebep bu ve bir kaç güne ölümle biter. Umarım sebep bu değildir...
Bu arada yerini de degiştirip boşuna stres yaptirmayın dedigim sürecten sonra bu hale geldiyse. Zaten tankından çıkarmanız gereken bir tedavi yok. [/QUOTE]
Çok yüksek akıntısı olmayan bir akvaryumda tutuyorum ve hayır su değiştirirken olmadı bir gece ansızın bu hale geldi balık. Ne yazık ki gece olduğu için de nasıl oldu ne oldu göremedim bilemiyorum o yüzden[EDIT]FunYouFools,2018-02-10 00:22:08[/EDIT]
Bettam Daki İlginç Problem
[QUOTE=BadWolf]
Karnı şiş gibi duruyor yoksa ben mi yanlış görüyorum?[/QUOTE]
Biraz şiş duruyor ancak 1.5 gündür yem yemiyor.
[QUOTE=BadWolf]
Karnı şiş gibi duruyor yoksa ben mi yanlış görüyorum?[/QUOTE]
Biraz şiş duruyor ancak 1.5 gündür yem yemiyor.
Bettam Daki İlginç Problem
Ayrı bir kaba koyduğum zaman net bir fotoğrafını çekmeye çalışacağım.
[QUOTE=BadWolf]Hayvanın ayrı bir cam kapta yada karantinada yandan net bir fotoğrafını atarsanız yardımcı olabiliriz diye düşünüyorum, çünkü bu fotoğraftan hiçbir şey seçmek mümkün değil.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199120/090220182209241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199120/090220182209481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199120/090220182210111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199120/090220182211151.jpg[/IMG]
Merhaba. Bugün kısa sürede en net bunları çekebildim. Umarım yardımcı olmanız açısından bir fikir verirler
Ayrı bir kaba koyduğum zaman net bir fotoğrafını çekmeye çalışacağım.
[QUOTE=BadWolf]Hayvanın ayrı bir cam kapta yada karantinada yandan net bir fotoğrafını atarsanız yardımcı olabiliriz diye düşünüyorum, çünkü bu fotoğraftan hiçbir şey seçmek mümkün değil.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199120/090220182209241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199120/090220182209481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199120/090220182210111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199120/090220182211151.jpg[/IMG]
Merhaba. Bugün kısa sürede en net bunları çekebildim. Umarım yardımcı olmanız açısından bir fikir verirler
Bettam Daki İlginç Problem
Merhaba arkadaşlar. 5 ay önce kurduğum akvaryumumda beslediğim betam (4 ay oluyor kendisi akvaryuma konulalı) 2 gün önce ilginç bir problem göstermeye başladı. Bir önce ki gün hiç birşeyi yokken yüzememeye su yüzeyine çıkamama çok zorlanarak çıksa dahi geri süzüle süzüle suyun dibine düşme gibi bir problemi var suyun dibinde düz durmuyor hafif eğik ve dönük duruyor. üstten bakılınca kendi soluna doğru hafif hilal gibi duruyor. Tetramin pul- tetra pro algae - sera flora yemlerini değiştire değiştire veriyorum. kabız olmuştur diye 1 gün aç bıraktım değişen bir şey olmadı ıspanak kaynatıp verdim bir türlü yedirmeyi beceremedim. diğer yemleri yemek için hareketleniyor onu hiç umursamadı. Durumuyla ilgili çekebildiğim en net fotoğraf bu oldu. Balığıma ne olduğuna dair en ufak bir fikrim yok ancak ölürse çok üzülürüm yardımcı olabilirseniz sevinirim [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199120/090220180205471.jpg[/IMG]
Dün en azından biraz olsun çırpınıyordu su yüzeyine çıkmaya çalışıyordu bugün onuda yapmıyor. Yeme felanda gelmedi ben ondan vazgeçmesemde hayvan vazgeçti herhalde herşeyden
Merhaba arkadaşlar. 5 ay önce kurduğum akvaryumumda beslediğim betam (4 ay oluyor kendisi akvaryuma konulalı) 2 gün önce ilginç bir problem göstermeye başladı. Bir önce ki gün hiç birşeyi yokken yüzememeye su yüzeyine çıkamama çok zorlanarak çıksa dahi geri süzüle süzüle suyun dibine düşme gibi bir problemi var suyun dibinde düz durmuyor hafif eğik ve dönük duruyor. üstten bakılınca kendi soluna doğru hafif hilal gibi duruyor. Tetramin pul- tetra pro algae - sera flora yemlerini değiştire değiştire veriyorum. kabız olmuştur diye 1 gün aç bıraktım değişen bir şey olmadı ıspanak kaynatıp verdim bir türlü yedirmeyi beceremedim. diğer yemleri yemek için hareketleniyor onu hiç umursamadı. Durumuyla ilgili çekebildiğim en net fotoğraf bu oldu. Balığıma ne olduğuna dair en ufak bir fikrim yok ancak ölürse çok üzülürüm yardımcı olabilirseniz sevinirim [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199120/090220180205471.jpg[/IMG]
Dün en azından biraz olsun çırpınıyordu su yüzeyine çıkmaya çalışıyordu bugün onuda yapmıyor. Yeme felanda gelmedi ben ondan vazgeçmesemde hayvan vazgeçti herhalde herşeyden
Crowntail Betta
Benim crowntailin kuyruğu bu kadar görkemli değil maşallahı var sizinkinin.Benimkinin kuyruğu salınıyor dik durmuyor pek. Ayrıca ayna olayını burda gördüm denedim iplemedi benimki hiç. Sanırım lepisteslerle baka baka yumuşattım huyunu[:D]
Benim crowntailin kuyruğu bu kadar görkemli değil maşallahı var sizinkinin.Benimkinin kuyruğu salınıyor dik durmuyor pek. Ayrıca ayna olayını burda gördüm denedim iplemedi benimki hiç. Sanırım lepisteslerle baka baka yumuşattım huyunu[:D]
SON MESAJLAR
- L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
KULLANICILAR
- 14 Online Kullanıcı, 8 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
