ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Fatihfethi38
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Ekim 2017 10:49
Son Ziyaret:
17 Ocak 2023 10:17
Toplam Mesaj:
43 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fatih
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kayseri
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Fatih
SON 10 MESAJI
Japonumda Kanama Var!?!
[:((][:((]30 ltde 1 comet 1 tülkuyruk japonum var. 3-4 haftadır su değişimi yapamıyordum bugün tülkuyruğu başka suya aldım ve akvaryumda fark edemediğim gövdenin kafa kısmına yakın açık bir yara var pullarla birlikte dış kısmı sanki bir şeye takılmış da yırtılmış gibi bir de gözleri şiş sanki göz altında da nokta olarak kan pıhtısı vardı ne yapmalıyım balık yem yiyor.[:'(]
[:((][:((]30 ltde 1 comet 1 tülkuyruk japonum var. 3-4 haftadır su değişimi yapamıyordum bugün tülkuyruğu başka suya aldım ve akvaryumda fark edemediğim gövdenin kafa kısmına yakın açık bir yara var pullarla birlikte dış kısmı sanki bir şeye takılmış da yırtılmış gibi bir de gözleri şiş sanki göz altında da nokta olarak kan pıhtısı vardı ne yapmalıyım balık yem yiyor.[:'(]
L...t Olası Aydınlatma😫
[QUOTE=Kromatit]O bitkiler için özel bir lambaya gerek yok. Kendileri sorunsuz büyürler.
Siz o ledleri sadece içeriyi görmek için kullanacaksınız. Bitki yetişmez o ledler ile. [/QUOTE]
Zaten baştan beri bitkiler için olmadığını söylüyorum sadece hesaplamadan yola çıkarak (rakamlara bakarsak oluşmaz gibi)
yosun oluşup oluşmayacağını soruyorum?
[zzz]
[QUOTE=ilturk][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207248/040320191803081.jpg[/IMG]
Resimdeki ledi öneririm balıkların rengini güzel gösterir ve çoğu bitki için de gayet yeterli bir ışıklandırma sağlar [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkürler Ali bey ama ayrı olarak led olursa ona trafo da lazım fiyat artıyor o yüzden ayrı ledden vazgeçtim yine de teşekkürler.[;)]
[QUOTE=Kromatit]O bitkiler için özel bir lambaya gerek yok. Kendileri sorunsuz büyürler.
Siz o ledleri sadece içeriyi görmek için kullanacaksınız. Bitki yetişmez o ledler ile. [/QUOTE]
Zaten baştan beri bitkiler için olmadığını söylüyorum sadece hesaplamadan yola çıkarak (rakamlara bakarsak oluşmaz gibi)
yosun oluşup oluşmayacağını soruyorum?
[zzz]
[QUOTE=ilturk][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207248/040320191803081.jpg[/IMG]
Resimdeki ledi öneririm balıkların rengini güzel gösterir ve çoğu bitki için de gayet yeterli bir ışıklandırma sağlar [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkürler Ali bey ama ayrı olarak led olursa ona trafo da lazım fiyat artıyor o yüzden ayrı ledden vazgeçtim yine de teşekkürler.[;)]
L...t Olası Aydınlatma😫
Led masa lambalarına baktımda klipsli ya da normal kısa ali expressde iki başlıklı 15 w bir led armatür gördüm benim yan yana iki akvaryum var ortasına bunu koyup iki yana birer tane olursa 7.5 watt oluyor litre başına 0.25 watt hesabından benim 30 ltreye de 7.5 watt gerekiyor rakamlar uyuşuyor tabanla aydınlatma arasında 40 45 cm mesafe de oluyor yosun sorunu olmaz iyi derseniz alacağım sonuçta önemli bir mesele bir de onunla uğraşmayayım.😁😁
Led masa lambalarına baktımda klipsli ya da normal kısa ali expressde iki başlıklı 15 w bir led armatür gördüm benim yan yana iki akvaryum var ortasına bunu koyup iki yana birer tane olursa 7.5 watt oluyor litre başına 0.25 watt hesabından benim 30 ltreye de 7.5 watt gerekiyor rakamlar uyuşuyor tabanla aydınlatma arasında 40 45 cm mesafe de oluyor yosun sorunu olmaz iyi derseniz alacağım sonuçta önemli bir mesele bir de onunla uğraşmayayım.😁😁
L...t Olası Aydınlatma😫
Akvaryumum 55 20 35 boyutlarında dekoru çıktığımda net 30 lt alıyor.
1 adet japon besliyorum . 1 kök anubias veya java fern eklemeyi düşünüyorum.Bu bitkilerin fazla ışık sevmediğini biliyorum.
Odam sabah 7 den akşam 7 ye 12 saat ışık alıyor ama görsel olarak aydınlatmanın akvaryuma özel olmasını istiyorum.
1)İlk olarak led mi florasan mı daha ucuza gelir?
2)Led derseniz yosun sorunu balıkta stres filan olur mu ?
3)Led buzlu cam gibi bir çubuk barın içinde olursa florasan gibi olur mu?
Hangisini tavsiye ettiyseniz bu boyutlara uygun özelliklerini (örn x watt şu markalar (daha hangiözellikleri bilmem gerekiyorsa)trafo , balast vb. Ek ekipmanlar .)
ve nasıl kuracağımı da anlatırsanız minnettar kalırım[:(][:)]
Akvaryumum 55 20 35 boyutlarında dekoru çıktığımda net 30 lt alıyor.
1 adet japon besliyorum . 1 kök anubias veya java fern eklemeyi düşünüyorum.Bu bitkilerin fazla ışık sevmediğini biliyorum.
Odam sabah 7 den akşam 7 ye 12 saat ışık alıyor ama görsel olarak aydınlatmanın akvaryuma özel olmasını istiyorum.
1)İlk olarak led mi florasan mı daha ucuza gelir?
2)Led derseniz yosun sorunu balıkta stres filan olur mu ?
3)Led buzlu cam gibi bir çubuk barın içinde olursa florasan gibi olur mu?
Hangisini tavsiye ettiyseniz bu boyutlara uygun özelliklerini (örn x watt şu markalar (daha hangiözellikleri bilmem gerekiyorsa)trafo , balast vb. Ek ekipmanlar .)
ve nasıl kuracağımı da anlatırsanız minnettar kalırım[:(][:)]
Anubias Ve Java Fern Aydınlatma
Peki kullanacağım florasanın özellikleri neler olmalı hangi marka tercih etmeliyim ve regülatör diye bir şey varmış ne işe yarar gerekli mi ? Ve
Beni en çok düşündüren nereye nasıl monte edeceğim ?[:?]
Peki kullanacağım florasanın özellikleri neler olmalı hangi marka tercih etmeliyim ve regülatör diye bir şey varmış ne işe yarar gerekli mi ? Ve
Beni en çok düşündüren nereye nasıl monte edeceğim ?[:?]
İşte Yeni Canavarım İsim Önerilerinizi Bekliyorum
Nasreddin olsun bence KAVUĞU da hazır nasıl olsa !?[:D]
Nasreddin olsun bence KAVUĞU da hazır nasıl olsa !?[:D]
Anubias Ve Java Fern Aydınlatma
Göze hitap etsin diye biraz da dekoru baya bir değiştireceğim cidden güzel olacak .Peki 50 cm şerit çektim diyelim bitki sararır mı bitkinin üstünün lede uzaklıklığı 30 cm olur muhtemelen .Ya da yosun alg gibi bir problem yaşar mıyım yani bu aydınlatma sizce aşırı gelir mi bu akvaryuma ?[EDIT]Fatihfethi38,2019-03-01 17:49:46[/EDIT]
Göze hitap etsin diye biraz da dekoru baya bir değiştireceğim cidden güzel olacak .Peki 50 cm şerit çektim diyelim bitki sararır mı bitkinin üstünün lede uzaklıklığı 30 cm olur muhtemelen .Ya da yosun alg gibi bir problem yaşar mıyım yani bu aydınlatma sizce aşırı gelir mi bu akvaryuma ?[EDIT]Fatihfethi38,2019-03-01 17:49:46[/EDIT]
Anubias Ve Java Fern Aydınlatma
Japon akvaryumumda 1 kök anubias ya da java fern yetiştirmeyi düşünüyorum taban olarak 2cm silis 4 cm dere kumu ve 1-2 cm lav kırığı yapacağım japonum kuyrukla birlikte 10 cm civarı tül kuyruk . [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200390/010320191728491.jpg[/IMG] Aydınlatma olarak led düşünüyorum uzunluk 55 derinlik 30+15 (ledi koyacağım yer) genişlik 20 cm . Bu ebatlara tek sıra kaç cm 3 çipli led olur? Yani led büyük açıyla geliyorsa akvaryumdan kısa mı kullanmalıyım?(((((! EN önemlisi de günışığı , beyaz led filan fark eder mi ?Kullananlar hangisini tercih ediyor balıkların renkleri ,bitki gelişimi vb cihetlerden!)))) iç filtreye aktif karbon mu yoksa seramik mi koymalıyım . Teşekkürler.
Japon akvaryumumda 1 kök anubias ya da java fern yetiştirmeyi düşünüyorum taban olarak 2cm silis 4 cm dere kumu ve 1-2 cm lav kırığı yapacağım japonum kuyrukla birlikte 10 cm civarı tül kuyruk . [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200390/010320191728491.jpg[/IMG] Aydınlatma olarak led düşünüyorum uzunluk 55 derinlik 30+15 (ledi koyacağım yer) genişlik 20 cm . Bu ebatlara tek sıra kaç cm 3 çipli led olur? Yani led büyük açıyla geliyorsa akvaryumdan kısa mı kullanmalıyım?(((((! EN önemlisi de günışığı , beyaz led filan fark eder mi ?Kullananlar hangisini tercih ediyor balıkların renkleri ,bitki gelişimi vb cihetlerden!)))) iç filtreye aktif karbon mu yoksa seramik mi koymalıyım . Teşekkürler.
Kayalardaki Hcl İle Köpürme Ne Anlama Geliyor ?
Şimdiden sebat edip soruların hepsine de değindiğiniz için teşekkür ederim . Şu an net 30 litre olan japon akvaryumuma dekor olarak ne tavsiye edersiniz ve akvaryumun eksikleri neler yardımınız için teşekkürler .Anubias düşündüm aslında ama akvaryumcu silis kum bitkiyi boğar bitki yetişmez o kumda dedi bitkinin olduğu bölümün altına lav kırığı midye kırığı vb koysam silisten arındırsam o bölgeyi yetişir mi
Ve kum kalınlığı önemli mi Anubiasa sonuçta kökünü bir yere tutturuyorsunuz büyüyüp gidiyor?(Altta da sorular var.)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200390/210220191824121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200390/210220191822491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200390/210220191821121.jpg[/IMG]
Alttaki şekilde taşlardan dekor yapayım dedim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200390/260220191839571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200390/260220191839201.jpg[/IMG] Ama bu taşlar HCl de köpük çıkardı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200390/260220191839011.jpg[/IMG] Bunlar çıkarmadı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200390/260220191839391.jpg[/IMG]
HCl ile tepkime vermeyen taşların tipik özellikleri neler ona göre toplayayım taşları.Ya da köpürdü diye asla kullanılmaz öldürür süründürür filan diye bir şey var mı o taşları da kullanabilir miyim ?[:?]
Şimdiden sebat edip soruların hepsine de değindiğiniz için teşekkür ederim . Şu an net 30 litre olan japon akvaryumuma dekor olarak ne tavsiye edersiniz ve akvaryumun eksikleri neler yardımınız için teşekkürler .Anubias düşündüm aslında ama akvaryumcu silis kum bitkiyi boğar bitki yetişmez o kumda dedi bitkinin olduğu bölümün altına lav kırığı midye kırığı vb koysam silisten arındırsam o bölgeyi yetişir mi
Ve kum kalınlığı önemli mi Anubiasa sonuçta kökünü bir yere tutturuyorsunuz büyüyüp gidiyor?(Altta da sorular var.)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200390/210220191824121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200390/210220191822491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200390/210220191821121.jpg[/IMG]
Alttaki şekilde taşlardan dekor yapayım dedim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200390/260220191839571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200390/260220191839201.jpg[/IMG] Ama bu taşlar HCl de köpük çıkardı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200390/260220191839011.jpg[/IMG] Bunlar çıkarmadı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200390/260220191839391.jpg[/IMG]
HCl ile tepkime vermeyen taşların tipik özellikleri neler ona göre toplayayım taşları.Ya da köpürdü diye asla kullanılmaz öldürür süründürür filan diye bir şey var mı o taşları da kullanabilir miyim ?[:?]
Balığımın Hastalığı Ne
Çok teşekkürler yüreğime su serptiniz Allah razı olsun .
Çok teşekkürler yüreğime su serptiniz Allah razı olsun .
SON MESAJLAR
- Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 12:45
Kedi Balıkları Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 JujuSeri, 12:43
Akvaryum Tanıtımı - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
sina cen,
ternapi,
Urass,
waterproof,
Smet200146,
Deoxyss,
Killicory,
Tatar10,
Merdow,
yeekim,
cassiopeiar,
Sfenks111,
MiSoSiKiaN,
yns325,
EKAR,
zen666,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
Tolga8995,
bysmokin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
NessPet,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
miracemir,
Dogukanaktas,
kilic88,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
Mesaquarium,
akvarist10UR,
Mithrandirr,
fissidens,
Flytheshrimp,
reprise,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
caglard,
lgaquatic,
ercane,
oguzsel,
MehmetEgemen,
Aqualandakvaryum,
Wolkan,
sdurmaz1965,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
