ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
seiko2
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
89
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ekim 2017 15:56
Son Ziyaret:
09 Şubat 2019 20:16
Toplam Mesaj:
50 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
serkan boydak
Doğum Tarihi:
07 Ocak 1983
Yaş:
43
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Serkan
260 lt. bitkili nihayet
[url=https://www.akvaryum.com/Forum/benim_icin_nirvana_tabiiki_simdilik_k913385.asp]Bitkili 130x40x50 Nirvana[/url]
SON 10 MESAJI
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=Sercan10]
Merhabalar soğutucu profil çok güzel görünüyor. Nerden ve nasıl temin edebilririz bilgi verir misiniz?[/QUOTE]
[url]http://www.armaltd.com/index.aspx[/url]
Beğendiğiniz ürün için mail atıp fiyat isteyin yardımcı oluyorlarmış ben sormadım ama alış veriş yapanlar var.
[QUOTE=Sercan10]
Merhabalar soğutucu profil çok güzel görünüyor. Nerden ve nasıl temin edebilririz bilgi verir misiniz?[/QUOTE]
[url]http://www.armaltd.com/index.aspx[/url]
Beğendiğiniz ürün için mail atıp fiyat isteyin yardımcı oluyorlarmış ben sormadım ama alış veriş yapanlar var.
Ista External Reaktör Hakkında
Herkese merhaba,
Güncel bir konu veya video bulamadım bu reakötrü kullanan arkadaşlar yardımcı olabilirmi?
[url=https://hizliresim.com/vPdWWA][img]https://i.hizliresim.com/vPdWWA.jpg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/yq8ZXN][img]https://i.hizliresim.com/yq8ZXN.jpg[/img][/url]
İçini açtım fakat sökerken dikkat etmedim iki adet pervane şeklinde parça var hangisi altta hangisi üstte olmalı doğru çalışması için? biri tırnaklı diğeri düz.
Herkese merhaba,
Güncel bir konu veya video bulamadım bu reakötrü kullanan arkadaşlar yardımcı olabilirmi?
[url=https://hizliresim.com/vPdWWA][img]https://i.hizliresim.com/vPdWWA.jpg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/yq8ZXN][img]https://i.hizliresim.com/yq8ZXN.jpg[/img][/url]
İçini açtım fakat sökerken dikkat etmedim iki adet pervane şeklinde parça var hangisi altta hangisi üstte olmalı doğru çalışması için? biri tırnaklı diğeri düz.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Çok çeşit var kasa ve soğutucu olarak, ahşap kapağa monte edeceğim asl531 pek benim tasarıma uymaz gibi daha çok alüminyum soğutucular benim işimi görecek gibi ama kararsız kaldım hangisi işimi görür.
Toplam 96 adet 48'li iki sıra halinde armatür olacak fikirleriniz önemli abiler kardeşler.
Çok çeşit var kasa ve soğutucu olarak, ahşap kapağa monte edeceğim asl531 pek benim tasarıma uymaz gibi daha çok alüminyum soğutucular benim işimi görecek gibi ama kararsız kaldım hangisi işimi görür.
Toplam 96 adet 48'li iki sıra halinde armatür olacak fikirleriniz önemli abiler kardeşler.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=vedat79]
Doğru cam boyutu en fazla 3metre demiş. Nerde kullanıldığını bilmediği için elinde max. 531 6metre cam ise 3metre var demek istemiş. Siz sipariş verirken 531 1metre yan kapak conta vs varsa onlarıda söylüyorsunuz isteseniz ön camı da eklersniz yine 1metre olarak[/QUOTE]
Faydalı bilgi çünkü çok fazla çeşit var ellerinde eğer fiyatlarıda uygunsa kendi armatürünü yapan tüm hobicilerin tek adresi olur.
Siz kaç metre ne kadar fiyata almıştınız?
[QUOTE=vedat79]
Doğru cam boyutu en fazla 3metre demiş. Nerde kullanıldığını bilmediği için elinde max. 531 6metre cam ise 3metre var demek istemiş. Siz sipariş verirken 531 1metre yan kapak conta vs varsa onlarıda söylüyorsunuz isteseniz ön camı da eklersniz yine 1metre olarak[/QUOTE]
Faydalı bilgi çünkü çok fazla çeşit var ellerinde eğer fiyatlarıda uygunsa kendi armatürünü yapan tüm hobicilerin tek adresi olur.
Siz kaç metre ne kadar fiyata almıştınız?
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=BabySoul]
Bence yeterli gelmeyebilir özellikle yazın ısı problemi ortaya cıkacak. O verdiginiz linkteki soğutucunun eni 3 cm. En olarak biraz daha kalın olması gerekir. Ben aliminyumcudan profil kesitirip akvaryum floresan kapagına epoksi ile yapıştırdım. Akvaryum kapagıda metal ve yinede ısınma meydana geliyor. Havalar biraz daha ısınınca kapağın yanlarına ısı bosaltımı için fan takacagım.[/QUOTE]
Başka şansım yok gibi kapak suya çok yakın. Ne gibi bir sıkıntı olur fazla ısınmada? Sadece led ömrü mü?
Birde ledleriniz ne marka? Alixpresten alıyorum çok ucuz patlasada insanın içi acımıyo [:)]
[QUOTE=vedat79]Buraya bakabilrsiniz ben burdan alıyorum sorunsuz iyi bir firma ve ceşit çok
http://www.armaltd.com[/QUOTE]
Perakende satışları var mı?
[QUOTE=BabySoul]
Bence yeterli gelmeyebilir özellikle yazın ısı problemi ortaya cıkacak. O verdiginiz linkteki soğutucunun eni 3 cm. En olarak biraz daha kalın olması gerekir. Ben aliminyumcudan profil kesitirip akvaryum floresan kapagına epoksi ile yapıştırdım. Akvaryum kapagıda metal ve yinede ısınma meydana geliyor. Havalar biraz daha ısınınca kapağın yanlarına ısı bosaltımı için fan takacagım.[/QUOTE]
Başka şansım yok gibi kapak suya çok yakın. Ne gibi bir sıkıntı olur fazla ısınmada? Sadece led ömrü mü?
Birde ledleriniz ne marka? Alixpresten alıyorum çok ucuz patlasada insanın içi acımıyo [:)]
[QUOTE=vedat79]Buraya bakabilrsiniz ben burdan alıyorum sorunsuz iyi bir firma ve ceşit çok
http://www.armaltd.com[/QUOTE]
Perakende satışları var mı?
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=mcetindas]Rica ederim Serkan Bey, sorunun çözülmesine çok sevindim. Soğutucu olarak internetten alşveriş yapabilirseniz paylaşabileceğim birkaç site var. Çok fazla çeşitleri var ve eminim ihtiyacınız olan soğutucuyu bulabilirsiniz. Marketdijital'in perakende satış yaptığını biliyorum, fakat diğerleri için emin değilim.
[URL]http://www.sarnikon.com/aluminyum-sogutucular-led-kasalar/led-sogutucular/sogutucular[/URL]
[URL]http://www.ozenaluminyum.com/urun-kategorileri/sogutucu-profilleri/[/URL]
[URL]http://www.marketdijital.com/kategori/sogutucu-cesitleri#labels=569-2[/URL]
[/QUOTE]
Mehmet bey [url]http://www.marketdijital.com/urun/120-cm-fl-15-aluminyum-profil-sogutucu[/url] bu soğutucu 48 adet led için yeterli olurmu? Fan takma şansım yok armatür suya çok yakın olcak.
[QUOTE=mcetindas]Rica ederim Serkan Bey, sorunun çözülmesine çok sevindim. Soğutucu olarak internetten alşveriş yapabilirseniz paylaşabileceğim birkaç site var. Çok fazla çeşitleri var ve eminim ihtiyacınız olan soğutucuyu bulabilirsiniz. Marketdijital'in perakende satış yaptığını biliyorum, fakat diğerleri için emin değilim.
[URL]http://www.sarnikon.com/aluminyum-sogutucular-led-kasalar/led-sogutucular/sogutucular[/URL]
[URL]http://www.ozenaluminyum.com/urun-kategorileri/sogutucu-profilleri/[/URL]
[URL]http://www.marketdijital.com/kategori/sogutucu-cesitleri#labels=569-2[/URL]
[/QUOTE]
Mehmet bey [url]http://www.marketdijital.com/urun/120-cm-fl-15-aluminyum-profil-sogutucu[/url] bu soğutucu 48 adet led için yeterli olurmu? Fan takma şansım yok armatür suya çok yakın olcak.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Cevap yazan herkese teşekkürler.
Mehmet kardeşimin söylediği gibi yapıldığında oluyo forumda bir çok kişi böyle yapmış. Cafer abinin söylediğide doğru ama ne hikmetse kaç tane pcb heba oldu sanırım o yan taraftan geçen şaseler ya çalışmıyo yada bir kısa devresi var.
Sorun çözüldü çok teşekkürler...
Eminim yazılmıştır ama bu sayfada daha önceden takipte olup gören yada bildiği bi yer varsa yönlendirebilecek olan,
Mini fan takabileceğim 120 cm uzunluğunda alüminyum soğutucu nereden bulabilirim?
Cevap yazan herkese teşekkürler.
Mehmet kardeşimin söylediği gibi yapıldığında oluyo forumda bir çok kişi böyle yapmış. Cafer abinin söylediğide doğru ama ne hikmetse kaç tane pcb heba oldu sanırım o yan taraftan geçen şaseler ya çalışmıyo yada bir kısa devresi var.
Sorun çözüldü çok teşekkürler...
Eminim yazılmıştır ama bu sayfada daha önceden takipte olup gören yada bildiği bi yer varsa yönlendirebilecek olan,
Mini fan takabileceğim 120 cm uzunluğunda alüminyum soğutucu nereden bulabilirim?
Delirmek Üzereyim Power Led Armatür
[QUOTE=BabySoul]
Pcb'ye ledleri lehimledim herkes gibi tek taraftaki +/-ye verdim tık yok. Bende bir kablo ile pcb'nin basındaki ve sonunda ki ledlerin uçlarından alarak drivera verince çalıştı. Hatta 9 volt harici, laptopun 19 voltluk adaptoru ile 7 şerli ledleri bile denedim gene çalışıyorlardı. Ne kombinasyonlar yaptım. Ama sadece tek uçtaki +/- çalışmıyordu.[/QUOTE]
Ben bundan önceki konunun başında linkini verdiğim pcb ye senin sorununu çözen çözümü uygulamama rağmen çalışmadı bunda sıkıntı yaşamam büyük ihtimal en kötü alttan üstten vercez artı eksiyi..
Çok sağol hocam [:iyi:]
[QUOTE=BabySoul]
Pcb'ye ledleri lehimledim herkes gibi tek taraftaki +/-ye verdim tık yok. Bende bir kablo ile pcb'nin basındaki ve sonunda ki ledlerin uçlarından alarak drivera verince çalıştı. Hatta 9 volt harici, laptopun 19 voltluk adaptoru ile 7 şerli ledleri bile denedim gene çalışıyorlardı. Ne kombinasyonlar yaptım. Ama sadece tek uçtaki +/- çalışmıyordu.[/QUOTE]
Ben bundan önceki konunun başında linkini verdiğim pcb ye senin sorununu çözen çözümü uygulamama rağmen çalışmadı bunda sıkıntı yaşamam büyük ihtimal en kötü alttan üstten vercez artı eksiyi..
Çok sağol hocam [:iyi:]
Delirmek Üzereyim Power Led Armatür
[QUOTE=BabySoul]Ben Erhan abinin paylaştığı resmi yaptıgımda bütün ledleri tek tek 3 er li olarak 9 volt adaptör ile denemiştim yani ledlerde sorun yoktu. Sorun Pcb de idi bende + ve - uçları pcb'nin iki uzak uçlarından alıp kablo çekerek yaptım. Bu durumda çalışınca sorunun pcbde olduğunu da anlamış oldum. Çünkü 2 tane 36'lık pcb de de aynı sıkıntıyı yasadım. Ledler pcb üstünde 3 erli olarak 9 volt verince gayet düzgün çalışıyorsa sorun pcbde. Pcb yi bende aynı yerden aldım belki oradaki pcblerin bir kısmı sorunludur..[/QUOTE]
Yüreğime su serptin hocam aynı dediğin gibi herşeyi doğru yapıyorum ama yok yakamadım bir türlü.
Peki bu pcb de yan kanallardan kesme vs yaptın mı hocam yoksa direk ledleri lehimleyip uzak uçlara artı eksiyi bağlayınca çalıştı mı?
[QUOTE=BabySoul]Ben Erhan abinin paylaştığı resmi yaptıgımda bütün ledleri tek tek 3 er li olarak 9 volt adaptör ile denemiştim yani ledlerde sorun yoktu. Sorun Pcb de idi bende + ve - uçları pcb'nin iki uzak uçlarından alıp kablo çekerek yaptım. Bu durumda çalışınca sorunun pcbde olduğunu da anlamış oldum. Çünkü 2 tane 36'lık pcb de de aynı sıkıntıyı yasadım. Ledler pcb üstünde 3 erli olarak 9 volt verince gayet düzgün çalışıyorsa sorun pcbde. Pcb yi bende aynı yerden aldım belki oradaki pcblerin bir kısmı sorunludur..[/QUOTE]
Yüreğime su serptin hocam aynı dediğin gibi herşeyi doğru yapıyorum ama yok yakamadım bir türlü.
Peki bu pcb de yan kanallardan kesme vs yaptın mı hocam yoksa direk ledleri lehimleyip uzak uçlara artı eksiyi bağlayınca çalıştı mı?
Delirmek Üzereyim Power Led Armatür
[:)))][:)))][:)))][QUOTE=Kınayu]Serkan kardeşim ortada bir besleyici adaptör var ve onun besleyeceği artı ( + ) ve ( _ ) uçları olan Ledler var bunun bu kadar zor olmaması lazım [:(] Ters uç bağlarsan yanmaz zaten verdiğim akın volt ledlere uygun olduğundan ledlerin yanma bozulma şanssı yok fazla akım güç yok . Yanlız o dediğin şekildeki ekleri güzel yapamassan lehimle ondan kaynaklı sadece sorun olabilir. Geriye bir şey kalmıyorki [;)][/QUOTE]
Sorun o ekte zaten hocam
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200839/151220171804161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200839/151220171806491.jpg[/IMG]
resimlerdeki armatürü kimseye bişey sormadan kendi bilgim dahilinde tıkır tıkır yaptım çalıştırdım delirmek üzere olduğum konuda tamda bu,
işin içine pcb girince ortalık karıştı bende biliyorum artılar eksiye eksiler artıya devreyi kapat yansın [:)))]
neyse bu pcb diğerinden farklı belkide önceki aldığım pcb karmaşıktı ben çözemedim çünkü tuhaftır diğer pcb nin yandan boylu boyunca geçen eksi kanallarında kesme yapmama rağmen hiçbir şekilde akım geçmemesine rağmen kontrol kalemiyle baktığımda yan kanallardan akım geçtiğini görüyodum.
akşam bununla deneyeceğim umarım başarılı olurum yoksa bu yaştan sonra bu sinirle iki yıl elektrik kazanır okurum ben [:)))] [:)))]
[:)))][:)))][:)))][QUOTE=Kınayu]Serkan kardeşim ortada bir besleyici adaptör var ve onun besleyeceği artı ( + ) ve ( _ ) uçları olan Ledler var bunun bu kadar zor olmaması lazım [:(] Ters uç bağlarsan yanmaz zaten verdiğim akın volt ledlere uygun olduğundan ledlerin yanma bozulma şanssı yok fazla akım güç yok . Yanlız o dediğin şekildeki ekleri güzel yapamassan lehimle ondan kaynaklı sadece sorun olabilir. Geriye bir şey kalmıyorki [;)][/QUOTE]
Sorun o ekte zaten hocam
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200839/151220171804161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200839/151220171806491.jpg[/IMG]
resimlerdeki armatürü kimseye bişey sormadan kendi bilgim dahilinde tıkır tıkır yaptım çalıştırdım delirmek üzere olduğum konuda tamda bu,
işin içine pcb girince ortalık karıştı bende biliyorum artılar eksiye eksiler artıya devreyi kapat yansın [:)))]
neyse bu pcb diğerinden farklı belkide önceki aldığım pcb karmaşıktı ben çözemedim çünkü tuhaftır diğer pcb nin yandan boylu boyunca geçen eksi kanallarında kesme yapmama rağmen hiçbir şekilde akım geçmemesine rağmen kontrol kalemiyle baktığımda yan kanallardan akım geçtiğini görüyodum.
akşam bununla deneyeceğim umarım başarılı olurum yoksa bu yaştan sonra bu sinirle iki yıl elektrik kazanır okurum ben [:)))] [:)))]
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 15:03
Akvaryum Tanıtımı - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
flanormimar,
ezzalisi,
0rnn,
Urar,
Mithrandirr,
sirhill,
ssener,
Cyber_Scout,
DigitalPen,
ErayDemirel,
sina cen,
Jeveux,
tukabu,
Me0,
EKAR,
osmandbnl,
ciways,
NotEvenBeginner,
nikon_,
aquaticathearmi,
egedin,
fffurkan9,
YAYD06,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
a.gumrah,
Öğretmen Ali,
pitsem,
zen666,
scorpion26,
GreeNWooD,
Mesaquarium,
Conix,
fatihgurhan,
CoryCory,
Eldurmaz,
yeekim,
StevenUnawl,
umitlee,
reano,
selçukaydoğar,
ahmetfiratozkaya,
Aguamentist,
ternapi,
Tortuga7,
yigidoumit,
sinor,
karavezir,
AquaVita,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
