ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
emregoktepe
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
30
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Aralık 2017 15:19
Son Ziyaret:
21 Eylül 2020 15:50
Toplam Mesaj:
31 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Aydoğan Emre GÖKTEPE
Doğum Tarihi:
12 Nisan 1986
Yaş:
40
İl:
Antalya
Meslek:
Operasyon Müdürü / Turizm
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Aydoğan Emre GÖKTEPE
SON 10 MESAJI
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
[QUOTE=Nadirmbuna]
Tasarımı en ilgi çekici akvaryumlardan birisi gibi duruyor. Kurulumu merakla bekliyorum 👍🏻👍🏻😄[/QUOTE]
Valla hocam bende öyle merakla bekliyorum sonuç ne olacak şimdi çıkıp vantuzları falan alıcam. Eksikleri gidercem bi su basıcam filtreleri denicem ısıtıcıyı falan o arada da co2 tüplerini temin edicem bakalım ne olacak. Sadece bulmaya çalıştığım ve bilmediğim canlı bitkide filtre içerisinde neler bulundurmam gerektiği. Onun araştırmasını yapıyorum şu anda[:D][:D]
[QUOTE=Nadirmbuna]
Tasarımı en ilgi çekici akvaryumlardan birisi gibi duruyor. Kurulumu merakla bekliyorum 👍🏻👍🏻😄[/QUOTE]
Valla hocam bende öyle merakla bekliyorum sonuç ne olacak şimdi çıkıp vantuzları falan alıcam. Eksikleri gidercem bi su basıcam filtreleri denicem ısıtıcıyı falan o arada da co2 tüplerini temin edicem bakalım ne olacak. Sadece bulmaya çalıştığım ve bilmediğim canlı bitkide filtre içerisinde neler bulundurmam gerektiği. Onun araştırmasını yapıyorum şu anda[:D][:D]
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
[QUOTE=AtlasPoyraz]Projenin çizim halini hatırlar gibiyim, hayata geçtiğini görmek sevindirdi açıkçası.
Tek aklıma takılan tankın üstündeki rafların aktif kullanımı durumunda tanka müdahale için oldukça zahmet çıkaracağı.[/QUOTE]
Açıkcası o rafı ona göre çok fazla malzemeyle doldurmamaya özen gösteriyorum. Fotoğraf makinem gopro ve ekipmanları gibi az eşya bulundurmayı planlıyorum.
[QUOTE=AtlasPoyraz]Projenin çizim halini hatırlar gibiyim, hayata geçtiğini görmek sevindirdi açıkçası.
Tek aklıma takılan tankın üstündeki rafların aktif kullanımı durumunda tanka müdahale için oldukça zahmet çıkaracağı.[/QUOTE]
Açıkcası o rafı ona göre çok fazla malzemeyle doldurmamaya özen gösteriyorum. Fotoğraf makinem gopro ve ekipmanları gibi az eşya bulundurmayı planlıyorum.
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
[QUOTE=BerHatS]Estetik olması için onca emek harcamışsınız, bence eheim ın yeşil borularınıda lily pipe lar ile değiştirin görsel olarak çok ortada kalmış.[/QUOTE]
Lily pipe konusunu değerlendireceğim, hiç aklıma gelmemişti. [:)]
[QUOTE=BerHatS]Estetik olması için onca emek harcamışsınız, bence eheim ın yeşil borularınıda lily pipe lar ile değiştirin görsel olarak çok ortada kalmış.[/QUOTE]
Lily pipe konusunu değerlendireceğim, hiç aklıma gelmemişti. [:)]
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
Arkadaşlar tekrardan merhaba. Kütahya’ da geçen 20 günlük kısa bir askerlik serüveninden sonra kaldığımız yerden devam edelim ne dersiniz :)
Evet dün gece evime ayak bastım fakat ne kadar akvaryumum için heycanlı olsam da yorgunluğumdan dolayı elleyemedim. Bugün ise ufak tefek işlerimi bititir bitirmez akvaryum malzemelerini lego oynamaya başlayan çocuklar gibi dağıttım etrafa [:D][:D]
İşte salonumn hali [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201502371.jpg[/IMG]
Evet ilk olarak akvaryumunun altında gizlediğim iki köşesine forumdaki bir arkadaştan aldığım 2 adet Eheim Experience 350 modeli dış filtrelerimi yerleştirdim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201504261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201505191.jpg[/IMG]
Daha sonra filtrelerin borularını ve Tetra HT 300 model ısıtıcımı konumlandırdım;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201506061.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201506331.jpg[/IMG]
Bu ekipmanlar için kaç adet vantuza ihtiyacım olduğunu da bir yandan not ederek gittim.
Son olarak derecimizi de;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201507551.jpg[/IMG]
Isıtıcıyla tam ters köşeye ekledim.
Ali expressten aldığım regülatörümde ben askerdeyken iş yerime ulaştı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201509231.jpg[/IMG]
Şimdi Co2 tüplerimizi, ve gerekli diğer ekipmanlarımızı temin edeceğiz. @darkaura abimden de aydınlatmamızı gündoğumu ve batım özellikli versiyonundan yaptırdıktan sonra en son sıra bitkilerimizin dikimine gelecek.
Ben şimdilik gider vantuz, ve gerekli olduğu kadar bi üçlü beşli onlu priz alıp geleyim [:D][:D]
Arkadaşlar tekrardan merhaba. Kütahya’ da geçen 20 günlük kısa bir askerlik serüveninden sonra kaldığımız yerden devam edelim ne dersiniz :)
Evet dün gece evime ayak bastım fakat ne kadar akvaryumum için heycanlı olsam da yorgunluğumdan dolayı elleyemedim. Bugün ise ufak tefek işlerimi bititir bitirmez akvaryum malzemelerini lego oynamaya başlayan çocuklar gibi dağıttım etrafa [:D][:D]
İşte salonumn hali [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201502371.jpg[/IMG]
Evet ilk olarak akvaryumunun altında gizlediğim iki köşesine forumdaki bir arkadaştan aldığım 2 adet Eheim Experience 350 modeli dış filtrelerimi yerleştirdim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201504261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201505191.jpg[/IMG]
Daha sonra filtrelerin borularını ve Tetra HT 300 model ısıtıcımı konumlandırdım;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201506061.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201506331.jpg[/IMG]
Bu ekipmanlar için kaç adet vantuza ihtiyacım olduğunu da bir yandan not ederek gittim.
Son olarak derecimizi de;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201507551.jpg[/IMG]
Isıtıcıyla tam ters köşeye ekledim.
Ali expressten aldığım regülatörümde ben askerdeyken iş yerime ulaştı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201509231.jpg[/IMG]
Şimdi Co2 tüplerimizi, ve gerekli diğer ekipmanlarımızı temin edeceğiz. @darkaura abimden de aydınlatmamızı gündoğumu ve batım özellikli versiyonundan yaptırdıktan sonra en son sıra bitkilerimizin dikimine gelecek.
Ben şimdilik gider vantuz, ve gerekli olduğu kadar bi üçlü beşli onlu priz alıp geleyim [:D][:D]
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
Arkadaşlar bazı sorunlardan dolayı çok az ara vermek zorunda kaldım kurulumuma, en kısa sürede devam edip fotoğraflarımı paylaşmaya devam edeceğim hepinizle.
Herkese bol keyifli hobiler dilerim.
İyi günler.
Arkadaşlar bazı sorunlardan dolayı çok az ara vermek zorunda kaldım kurulumuma, en kısa sürede devam edip fotoğraflarımı paylaşmaya devam edeceğim hepinizle.
Herkese bol keyifli hobiler dilerim.
İyi günler.
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
[QUOTE=z.b.s.k]Pinnatifida, pogestemon erectus,blyxia japonica, anubias nana petite, e. Tenellus, Java fern, lotus zenkheri benim şöyle bir kafamda hızlıca bir tasarım yaptığım bitkiler. Ansiklopediden araştırabilirsiniz hemen hemen bütün bitkiler var. [/QUOTE]
Hepsini inceledim ama sanırım en çok hoşuma giden Microsorum pteropus "Philippine" (Java Fern) bitki oldu gönderdikleriniz arasında.
Çok teşekkür ediyorum. Bakalım Antalya' dan temin edebilecek miyim bunu.
Birde [URL]https://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/akvaryum-icin-bonsai-agaci-18-489654911?utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=402882810843&utm_term=87307252553&ga_prodid=489654911&ga_merchantid=137055250&scxid=14489-145818-2357-0&sc_gcsp=gg&gclid=CjwKCAiAxMLvBRBNEiwAKhr-nKW-k7mx-rItseJlgx9im0DQWbXBnCR3snf5ncA5lnZQ3tTSPuvLSRoCIkkQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds[/URL]
bu tarz bir kök alsam salınım yaparmı acaba üstüne moss unuda ekleyip gönderbiliyorlarmış. Tavsiye eder misiniz?[:?][:?]
[QUOTE=z.b.s.k]Pinnatifida, pogestemon erectus,blyxia japonica, anubias nana petite, e. Tenellus, Java fern, lotus zenkheri benim şöyle bir kafamda hızlıca bir tasarım yaptığım bitkiler. Ansiklopediden araştırabilirsiniz hemen hemen bütün bitkiler var. [/QUOTE]
Hepsini inceledim ama sanırım en çok hoşuma giden Microsorum pteropus "Philippine" (Java Fern) bitki oldu gönderdikleriniz arasında.
Çok teşekkür ediyorum. Bakalım Antalya' dan temin edebilecek miyim bunu.
Birde [URL]https://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/akvaryum-icin-bonsai-agaci-18-489654911?utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=402882810843&utm_term=87307252553&ga_prodid=489654911&ga_merchantid=137055250&scxid=14489-145818-2357-0&sc_gcsp=gg&gclid=CjwKCAiAxMLvBRBNEiwAKhr-nKW-k7mx-rItseJlgx9im0DQWbXBnCR3snf5ncA5lnZQ3tTSPuvLSRoCIkkQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds[/URL]
bu tarz bir kök alsam salınım yaparmı acaba üstüne moss unuda ekleyip gönderbiliyorlarmış. Tavsiye eder misiniz?[:?][:?]
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
[QUOTE=z.b.s.k]Herhangi bir aydınlatma sistemini sığdıramazsınız gibi görünüyor. Yol yakınken çaresine bakın derim. Bir de hacim büyük olduğu için kullandığınız suntanın güvenilir olduğuna emin olun. Bir de ben hem hacmin büyüklüğü hem de şekilden dolayı kullanılan camın kalınlığı önemli. Bu konuda deneyimli birinden fikir alın derim. İstenmeyen bir durumla karşılaşmayın.
Gel gelelim bence düşünce güzel ama sadece zemin ve micra yerine bir uçta biraz farklılaşan bitki yoğunluğu cubayla uyum sağlayacak şekilde artan bitkiler kullanılabilir.
Sürü balıkları demiş bir arkadaş ben de katılıyorum fakat ben olsam bir küçük boy tetralardan bir de daha büyük boy tetralardan oluşan 2 farklı sürü eklerim. Çünkü farklı tür olmayınca pek sürü davranışı göstermiyorlar. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Işıklandırma kısmını bu forumdan bu işin ustası bir abimle çözdüm şu anda öyle görünüyor. Cam kalınlığım 10mm suntam sağlam zaten ki altı tamamen demir profillerden kayıt attırdım belli aralıklarla tüm akvaryumun altına.
Bahsettiniz bitkilere örnek verirseniz araştırabilirim hocam.
[QUOTE=z.b.s.k]Herhangi bir aydınlatma sistemini sığdıramazsınız gibi görünüyor. Yol yakınken çaresine bakın derim. Bir de hacim büyük olduğu için kullandığınız suntanın güvenilir olduğuna emin olun. Bir de ben hem hacmin büyüklüğü hem de şekilden dolayı kullanılan camın kalınlığı önemli. Bu konuda deneyimli birinden fikir alın derim. İstenmeyen bir durumla karşılaşmayın.
Gel gelelim bence düşünce güzel ama sadece zemin ve micra yerine bir uçta biraz farklılaşan bitki yoğunluğu cubayla uyum sağlayacak şekilde artan bitkiler kullanılabilir.
Sürü balıkları demiş bir arkadaş ben de katılıyorum fakat ben olsam bir küçük boy tetralardan bir de daha büyük boy tetralardan oluşan 2 farklı sürü eklerim. Çünkü farklı tür olmayınca pek sürü davranışı göstermiyorlar. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Işıklandırma kısmını bu forumdan bu işin ustası bir abimle çözdüm şu anda öyle görünüyor. Cam kalınlığım 10mm suntam sağlam zaten ki altı tamamen demir profillerden kayıt attırdım belli aralıklarla tüm akvaryumun altına.
Bahsettiniz bitkilere örnek verirseniz araştırabilirim hocam.
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
[QUOTE=ozgurrrrr]Hayırlı olsun.cuba ve micra ışık seven bitkiler c02 destekli olacak sanırım.
ben tasarım olarak büyük lav kayaları koyardım büyüklü küçüklü.
balık olarak tercihim tek tür sürü balığı olurdu, ember tetra yada rasbora (şuan beraber besliyorum)
küçük 10 tane panda çöpçü sürüsü de keyifli bir görsel yaratırdı veya 8 li sae sürüsü.
taban bitkisi konacaksa bence en iyi dekor büyük lav taşları oluyor. taban bitkisinin yanına nedense başka tür bitkilerin olmasını sevmiyorum.
mangrow kökü görüntü olarak çok sevsem de ne yazık ki artık tercih etmiyorum. suyu sürekli salınım yaparak sarıya boyuyor. su ne kadar berrak olursa olsun o renk bir su çamur gibi görünüyor.
power led armatürleri ile iyi bir aydınlatma elde edebilirsiniz.
son olarak akvaryumun üstü tamamen kapatılmalı balıklar atlıyor.
bitmiş halini merak ediyorum.
bunlar benim akvaryumlarım dan bir kaç örnek özellikle 120*30*30 alçak akvaryumlar da bitki gelişimi inanılmaz. hiç bir tank da c02 kullanmadım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171525441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171521581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171522151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/170520192258541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/231020191658131.jpg[/IMG][/QUOTE]
Akvaryumunuz çok güzel, çok başarılı ve güzel görünüyor. Kök ve büyük lav kayası benimde tercihlerim arasında, tasarımı araştırmaya devam ediyorum.
[QUOTE=ozgurrrrr]Hayırlı olsun.cuba ve micra ışık seven bitkiler c02 destekli olacak sanırım.
ben tasarım olarak büyük lav kayaları koyardım büyüklü küçüklü.
balık olarak tercihim tek tür sürü balığı olurdu, ember tetra yada rasbora (şuan beraber besliyorum)
küçük 10 tane panda çöpçü sürüsü de keyifli bir görsel yaratırdı veya 8 li sae sürüsü.
taban bitkisi konacaksa bence en iyi dekor büyük lav taşları oluyor. taban bitkisinin yanına nedense başka tür bitkilerin olmasını sevmiyorum.
mangrow kökü görüntü olarak çok sevsem de ne yazık ki artık tercih etmiyorum. suyu sürekli salınım yaparak sarıya boyuyor. su ne kadar berrak olursa olsun o renk bir su çamur gibi görünüyor.
power led armatürleri ile iyi bir aydınlatma elde edebilirsiniz.
son olarak akvaryumun üstü tamamen kapatılmalı balıklar atlıyor.
bitmiş halini merak ediyorum.
bunlar benim akvaryumlarım dan bir kaç örnek özellikle 120*30*30 alçak akvaryumlar da bitki gelişimi inanılmaz. hiç bir tank da c02 kullanmadım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171525441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171521581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171522151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/170520192258541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/231020191658131.jpg[/IMG][/QUOTE]
Akvaryumunuz çok güzel, çok başarılı ve güzel görünüyor. Kök ve büyük lav kayası benimde tercihlerim arasında, tasarımı araştırmaya devam ediyorum.
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
[QUOTE=Gld5]
Kapak tasarımından dolayı sanırım led olmak zorunda zarif duracaktır. Ama böyle bir koca akvaryumum olsa pirana koyardım.😂[/QUOTE]
Ben sevmiyorum malesef pirana yada köpekbalığı bulundurulan akvaryumları :)
[QUOTE=Gld5]
Kapak tasarımından dolayı sanırım led olmak zorunda zarif duracaktır. Ama böyle bir koca akvaryumum olsa pirana koyardım.😂[/QUOTE]
Ben sevmiyorum malesef pirana yada köpekbalığı bulundurulan akvaryumları :)
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
[QUOTE=Gld5]Tasarım değişik olması güzel filtremeyi nasıl yapacaksınız? [/QUOTE]
İlanlar kısmında bir arkadaşın tüm malzemelerini alacağım. Okuduklarımdan yola çıkarak bu tarz L akvaryum da sirkülasyonu sağlamak için 2 adet dış filtre kullanacağım. Tabi gerek olması durumunda kafa motoru ile desteklemeyi planlıyorum. Ama nasıl bir ışıklandırma kullanmam gerektiğini hala bilmiyorum tabi birde Co2 seti kısmı var ama göç yolda düzelir mantığıyla çıktım bi serüvene[:)))][:)))]
[QUOTE=Gld5]Tasarım değişik olması güzel filtremeyi nasıl yapacaksınız? [/QUOTE]
İlanlar kısmında bir arkadaşın tüm malzemelerini alacağım. Okuduklarımdan yola çıkarak bu tarz L akvaryum da sirkülasyonu sağlamak için 2 adet dış filtre kullanacağım. Tabi gerek olması durumunda kafa motoru ile desteklemeyi planlıyorum. Ama nasıl bir ışıklandırma kullanmam gerektiğini hala bilmiyorum tabi birde Co2 seti kısmı var ama göç yolda düzelir mantığıyla çıktım bi serüvene[:)))][:)))]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 06:57
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 06:15
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
