ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Ocak 2007 15:27
Son Ziyaret:
20 Kasım 2010 12:07
Toplam Mesaj:
64 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ersin Turan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ersin Turan
SON 10 MESAJI
Canon mu Nikon mu
Öğrencilik yıllarıma fotoğrafçılık benim mesleğim olacak diye karar verdiğimde ki dijitaller henüz çıkmamıştı. Autofocus ve manuel makinalar vardı. Canon burada Nikon'dan geride kalmıştır şöyleki. Yeni teknolojilere geçişte objectifin makinaya takıldığı noktada (bayonet) değişim yapmaktaydı. Nikon'unuz varsa tarih öncesi lens bile yeni modele takabilirsiniz. Canon da yeni modelle yeni lens almak zorundaydınız; bu da ciddi ekonomik yük demekti. Şimdilerde dijitalde benzer yarışlar mevcut. Sadede gelirsem; gelecekteki fotoğrafçılık hedeflerinizde vahşi doğa, kuş çekimi veya spor varsa Canon sesislikle ve ultrasonic lenslerle ön plana çıkar. Nikon'un ise ergonomik olarak ve yarı profesyonel modellerdeki kalitede Canon'un önünde olduğunu düşünüyorum. Yüksek hız gerektirmeyen diğer tüm çekimlerde Nikon daha geniş bir ortam siz sunar. Ultrasonic objectifler dışında standart model objectiflerinde Canon daha geride ve iyi modellerde daha pahalıdır. Son gelişmelerle ful frame modellerde full HD çekimle Canon ataktadır ve Nikon sever birisi olarak beni bile cezbetmiştir. Fullframe çekimler dijitalde sanırım özel objectif ihtiyacı doğuracak yeni bir masraf kalemi...Ama hangisiyle başlarsanız onun taraftarı olursunuz, taraf değiştirmek maliyetli ve anlamsızdır; hangisini alırsanız alın yarış devam etmektedir. Her iki modeldede, ki bu dönemde Canon'un standart olarak verdiği lens çok kötüdür; lensleriniz yeterli gelmeyecektir. Makro lenslerde Sigma, Tamron gibi alternatifler oluşturabilirsiniz. Sınırlı bütçede ikinci bir el gövde almakta fayda vardır. Bu bütçenizi iyi bir lense kaydırmanızı sağlar. Bu hobinize devam ettikçe kalıcı olan lensleriniz olacaktır bu nedenle en çok onlara önem verin derim...
Öğrencilik yıllarıma fotoğrafçılık benim mesleğim olacak diye karar verdiğimde ki dijitaller henüz çıkmamıştı. Autofocus ve manuel makinalar vardı. Canon burada Nikon'dan geride kalmıştır şöyleki. Yeni teknolojilere geçişte objectifin makinaya takıldığı noktada (bayonet) değişim yapmaktaydı. Nikon'unuz varsa tarih öncesi lens bile yeni modele takabilirsiniz. Canon da yeni modelle yeni lens almak zorundaydınız; bu da ciddi ekonomik yük demekti. Şimdilerde dijitalde benzer yarışlar mevcut. Sadede gelirsem; gelecekteki fotoğrafçılık hedeflerinizde vahşi doğa, kuş çekimi veya spor varsa Canon sesislikle ve ultrasonic lenslerle ön plana çıkar. Nikon'un ise ergonomik olarak ve yarı profesyonel modellerdeki kalitede Canon'un önünde olduğunu düşünüyorum. Yüksek hız gerektirmeyen diğer tüm çekimlerde Nikon daha geniş bir ortam siz sunar. Ultrasonic objectifler dışında standart model objectiflerinde Canon daha geride ve iyi modellerde daha pahalıdır. Son gelişmelerle ful frame modellerde full HD çekimle Canon ataktadır ve Nikon sever birisi olarak beni bile cezbetmiştir. Fullframe çekimler dijitalde sanırım özel objectif ihtiyacı doğuracak yeni bir masraf kalemi...Ama hangisiyle başlarsanız onun taraftarı olursunuz, taraf değiştirmek maliyetli ve anlamsızdır; hangisini alırsanız alın yarış devam etmektedir. Her iki modeldede, ki bu dönemde Canon'un standart olarak verdiği lens çok kötüdür; lensleriniz yeterli gelmeyecektir. Makro lenslerde Sigma, Tamron gibi alternatifler oluşturabilirsiniz. Sınırlı bütçede ikinci bir el gövde almakta fayda vardır. Bu bütçenizi iyi bir lense kaydırmanızı sağlar. Bu hobinize devam ettikçe kalıcı olan lensleriniz olacaktır bu nedenle en çok onlara önem verin derim...
Mikro çekim
makro çekim için makinanın sahip olduğu lensin özelliği önemlidir. Bu nedenle lensin özelliği var mı diye sorarım. Lens özelliği yoksa da close up filitreler ile makro çekim yapmak mümkündür. Makinanın modelini tanımıyorum filitre takmaya musait değilse yapılacak bir şey yoktur. Ancak makina iyi mi diye sorarsan 8 mp yeterince iyi bir özelliktir. 4.0 dan itibaren baskı kalitesinde çekim yapmaktayız ..
makro çekim için makinanın sahip olduğu lensin özelliği önemlidir. Bu nedenle lensin özelliği var mı diye sorarım. Lens özelliği yoksa da close up filitreler ile makro çekim yapmak mümkündür. Makinanın modelini tanımıyorum filitre takmaya musait değilse yapılacak bir şey yoktur. Ancak makina iyi mi diye sorarsan 8 mp yeterince iyi bir özelliktir. 4.0 dan itibaren baskı kalitesinde çekim yapmaktayız ..
aquaclay
Aydınlatman nasıl, akvaryumun büyüklüğü; Bitkilerin cinsi ve ne sürede akvaryumdan verim alamadın; suyun ısısı bu tarzda değişgenlerden biraz bahsedersen sana cevap vermek daha kolaylaşır sanıyorum...
Aydınlatman nasıl, akvaryumun büyüklüğü; Bitkilerin cinsi ve ne sürede akvaryumdan verim alamadın; suyun ısısı bu tarzda değişgenlerden biraz bahsedersen sana cevap vermek daha kolaylaşır sanıyorum...
Korktuğum başıma geldi
GEÇMİŞ OLSUN. Ancak 10 mm cam bu ölçülerde suyu kaldıramaz diye arkasına sığınılacak bie durum değildir. Pekala da gayet güzel kaldırır. Öncesinde, taşınırken veya sonrasında darbe almış olması kuvvetle muhtemel. Camcıya para verdiğinize ve su dolduracağınızı bildiğine göre sorumluluk almaları ve kaybınızı telafi etmeleri lazım...
Umarım bu bilinçte bir esnaftır.
GEÇMİŞ OLSUN. Ancak 10 mm cam bu ölçülerde suyu kaldıramaz diye arkasına sığınılacak bie durum değildir. Pekala da gayet güzel kaldırır. Öncesinde, taşınırken veya sonrasında darbe almış olması kuvvetle muhtemel. Camcıya para verdiğinize ve su dolduracağınızı bildiğine göre sorumluluk almaları ve kaybınızı telafi etmeleri lazım...
Umarım bu bilinçte bir esnaftır.
Poz veren balık
Balığın cinsini sorabilir miyim?
Balığın cinsini sorabilir miyim?
LEPİSTES YAVRULARININ GELİŞİMİ DURDU!?
Gözlemin doğru; birçok yetiştirici erkekleri ve dişileri ayrı tanklarda büyütür. Ama ayırdıktan sonra tekrar büyümeye devam ederler mi bilemiyorum. Bunu sen deneyip bize öğreteceksin...
Gözlemin doğru; birçok yetiştirici erkekleri ve dişileri ayrı tanklarda büyütür. Ama ayırdıktan sonra tekrar büyümeye devam ederler mi bilemiyorum. Bunu sen deneyip bize öğreteceksin...
1000 litre akvaryum
Ben 180X65X65 10 mm yaptım hiç bir sorun yaşamadım hatta şimdi satışa koydum. Bu hafta sonu kısmetse bir üyemizle son el sıkışmamızı yapacağız. 65 yükseklik kurtarır; altınada kayıt yapmadım. Fotoğrafları yapım aşamasında da var. 70 cm yükseklik kurtarır mı bilmiyorum. Ancak 65 bile düzenleme adına sınırda bir yükseklik. İçinin düzenlemesi ve temizlenmesi için benim nacizane tecrübemi dinlerseniz. Kullanışlılık adna en ideal ölçüler. 60cm yüksekli ve 55 cm derinliktir. Boyda 160 ı geçmezse yer değiştirmelerde,içinealdığınız malzemede ve görsellikte bir ev için sınırdır. Ben geniş mustakil bir evde akvaryuma özel bir yer ayırabilen şanslı bir insan olarak bunları söylüyorum. Benim sahip olduğum akvaryumun ölçülerinden büyük akvaryumarın ilk ve son sahibi olursunuz. Yerde değiştiremezsiz. 200 cmlik herhangi ebattaki akvaryumu hangi koridordan, kapıda geçirebilirsiniz söylesenize?
Ben 180X65X65 10 mm yaptım hiç bir sorun yaşamadım hatta şimdi satışa koydum. Bu hafta sonu kısmetse bir üyemizle son el sıkışmamızı yapacağız. 65 yükseklik kurtarır; altınada kayıt yapmadım. Fotoğrafları yapım aşamasında da var. 70 cm yükseklik kurtarır mı bilmiyorum. Ancak 65 bile düzenleme adına sınırda bir yükseklik. İçinin düzenlemesi ve temizlenmesi için benim nacizane tecrübemi dinlerseniz. Kullanışlılık adna en ideal ölçüler. 60cm yüksekli ve 55 cm derinliktir. Boyda 160 ı geçmezse yer değiştirmelerde,içinealdığınız malzemede ve görsellikte bir ev için sınırdır. Ben geniş mustakil bir evde akvaryuma özel bir yer ayırabilen şanslı bir insan olarak bunları söylüyorum. Benim sahip olduğum akvaryumun ölçülerinden büyük akvaryumarın ilk ve son sahibi olursunuz. Yerde değiştiremezsiz. 200 cmlik herhangi ebattaki akvaryumu hangi koridordan, kapıda geçirebilirsiniz söylesenize?
Web leopar discuslarım
Nazar değmesin çok güzeller. Maaliyet hakkında bilgi verebilir misin?
Nazar değmesin çok güzeller. Maaliyet hakkında bilgi verebilir misin?
kapluşuma bişeyler oluyor
Eskişehir'de okudum soğuğunu hala hatırlarım. Kış uykusu durgunluğu olmasın?
Eskişehir'de okudum soğuğunu hala hatırlarım. Kış uykusu durgunluğu olmasın?
10 mm cam kalınlığı yeterli mi 225*50*60
Öncelikle kendisi bir akvaryum yapmış birisi olarak 10 mm den 12 mm ye hatta 15 mm ye çıkışların ne kadar ekonomik sıkıntı getirdiğini biliyorum. Hatta 19 mm yaparsanız daha da sağlam olacaktır. Ancak siz 10 mm kurtarır mı onu soruyorsunuz. Daha önce bu konuda forumları incelemiş birisi olarak cama basıncı yüksekliğin etkilediğini bir arkadaşımız bilimsel olarak açıklamıştı. Yeterince düzgün yapılır; silikonların kuruması beklenirse bu havalarda 10 güne kadar. Sizin belirttiğiniz yükseklik kurtaracaktır. Bendeki akvaryum 10 mm 180X65X65 tabanında ekstra kayıt yok ancak 3 noktadan kayıt ve ön ve arka camlara kuşak var. Belli zaruretlerden akvaryumu boşaltıp yer bile değiştirdim. Sapasağlam; temizlerken tüm ağırlığım verme testini de geçti. Bu arada 98 kiloluk bir adamım. Burada iyi bir işçilik ve akvaryuma gelecekte asılacak çocuklar vs gibi olumsuz etkileyecek etmenleri kontrol edebiliyorsanız ki bendeki akvaryumdan 5 cm kısa da düşünüyorsun. Bu akvaryum 10 mm den iş görecektir. Eğer dışarıda yapılıp size gelecekse kendi ağırlık yükünü 10 mm cam 225 de taşır mı sanırım sorulacak asıl soru bu. Yer değiştirirken bendeki akvaryumun yükünü hatırlıyorum da...
Öncelikle kendisi bir akvaryum yapmış birisi olarak 10 mm den 12 mm ye hatta 15 mm ye çıkışların ne kadar ekonomik sıkıntı getirdiğini biliyorum. Hatta 19 mm yaparsanız daha da sağlam olacaktır. Ancak siz 10 mm kurtarır mı onu soruyorsunuz. Daha önce bu konuda forumları incelemiş birisi olarak cama basıncı yüksekliğin etkilediğini bir arkadaşımız bilimsel olarak açıklamıştı. Yeterince düzgün yapılır; silikonların kuruması beklenirse bu havalarda 10 güne kadar. Sizin belirttiğiniz yükseklik kurtaracaktır. Bendeki akvaryum 10 mm 180X65X65 tabanında ekstra kayıt yok ancak 3 noktadan kayıt ve ön ve arka camlara kuşak var. Belli zaruretlerden akvaryumu boşaltıp yer bile değiştirdim. Sapasağlam; temizlerken tüm ağırlığım verme testini de geçti. Bu arada 98 kiloluk bir adamım. Burada iyi bir işçilik ve akvaryuma gelecekte asılacak çocuklar vs gibi olumsuz etkileyecek etmenleri kontrol edebiliyorsanız ki bendeki akvaryumdan 5 cm kısa da düşünüyorsun. Bu akvaryum 10 mm den iş görecektir. Eğer dışarıda yapılıp size gelecekse kendi ağırlık yükünü 10 mm cam 225 de taşır mı sanırım sorulacak asıl soru bu. Yer değiştirirken bendeki akvaryumun yükünü hatırlıyorum da...
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
