ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Therbosstat
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
27
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Mayıs 2019 02:46
Son Ziyaret:
18 Nisan 2020 03:28
Toplam Mesaj:
74 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mert
Doğum Tarihi:
17 Mayıs 1992
Yaş:
34
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mert
SON 10 MESAJI
Bitkilerde Çürüme Ve Yırtılma
İyi geceler,
Bitkilerde fotograf görüldüğü gibi curumeler var ve soldaki uzun bitkimde dogru dürüst yaprak cikmiyor. Haftalik su degisimini %15 kadar yapiyorum mayali ve gubreli sistemim var. Sorun nerede acaba ? Duzenli 7 saat aydinlatma ve 24 derece sabit sicaklik var. Yardimlarinizi bekliyorum tesekkurler :)
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/200220200014531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/200220200014571.jpg[/IMG]
İyi geceler,
Bitkilerde fotograf görüldüğü gibi curumeler var ve soldaki uzun bitkimde dogru dürüst yaprak cikmiyor. Haftalik su degisimini %15 kadar yapiyorum mayali ve gubreli sistemim var. Sorun nerede acaba ? Duzenli 7 saat aydinlatma ve 24 derece sabit sicaklik var. Yardimlarinizi bekliyorum tesekkurler :)
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/200220200014531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/200220200014571.jpg[/IMG]
İlk Bitkili Deneme-miz :)
[QUOTE=ademakci]Öncelikle ilk deneme için gayet başarılı tebrik ederim.Benimde nacizane fikrim arka fonu flu gri folyo kullanırsanız daha aydınlık gözükecektir tabela ve raklam işi yapan firmalardan temin edebilirsiniz,bir de ağacın olduğu yeri biraz daha kumla yükseltip eğim verirseniz daha hoş durucaktır bunlar tabiki bir düşünce yanlış anlamayın🧿[/QUOTE]
Kesinlikle çok doğru söylüyorsunuz ama ilk denemem olduğu için kumu koyup dümdüz yaptım hata etmişim.. Ayrıca akvaryumu daha geniş yaptırabilirdim bunu da bilemedim :) Bu akvaryumu sattığım zaman mutlaka eğimli ve minimum 40 cm derinliğinde bir akvaryum kuracağım. Şimdiden o ağacın altına kum eklesem mi acaba ? Bir şey olur mu diye düşünmeden edemiyorum örneğin hagen eklenebilir mi ? Monte carlo tutunmaz diye düşünüyorum bu seferde..
Ayrıca arka planı beyaz parlak reklam kağıdı sipariş verdim o gelince göreceğim. Simsiyah karton koyduğum için akvaryumu ne hale getirmişim :)
[QUOTE=ademakci]Öncelikle ilk deneme için gayet başarılı tebrik ederim.Benimde nacizane fikrim arka fonu flu gri folyo kullanırsanız daha aydınlık gözükecektir tabela ve raklam işi yapan firmalardan temin edebilirsiniz,bir de ağacın olduğu yeri biraz daha kumla yükseltip eğim verirseniz daha hoş durucaktır bunlar tabiki bir düşünce yanlış anlamayın🧿[/QUOTE]
Kesinlikle çok doğru söylüyorsunuz ama ilk denemem olduğu için kumu koyup dümdüz yaptım hata etmişim.. Ayrıca akvaryumu daha geniş yaptırabilirdim bunu da bilemedim :) Bu akvaryumu sattığım zaman mutlaka eğimli ve minimum 40 cm derinliğinde bir akvaryum kuracağım. Şimdiden o ağacın altına kum eklesem mi acaba ? Bir şey olur mu diye düşünmeden edemiyorum örneğin hagen eklenebilir mi ? Monte carlo tutunmaz diye düşünüyorum bu seferde..
Ayrıca arka planı beyaz parlak reklam kağıdı sipariş verdim o gelince göreceğim. Simsiyah karton koyduğum için akvaryumu ne hale getirmişim :)
Benibachi Soil Kullananlar ?
Soil kullanıyorum. Bitki tutunmaları mükemmel. Karides henüz eklemedim diğer ay ekleyeceğim şu anlık sorunsuz gidiyor. Ayrıca PH dengelemesi de avantajı.
Soil kullanıyorum. Bitki tutunmaları mükemmel. Karides henüz eklemedim diğer ay ekleyeceğim şu anlık sorunsuz gidiyor. Ayrıca PH dengelemesi de avantajı.
İlk Bitkili Deneme-miz :)
[QUOTE=Quersian]
Buzluymuş gibi görünen fon deneyin isterseniz ben şuan öyle kullanıyorum herhangi bir sorun yaşamadım.[/QUOTE]
Nereden temin ettiniz özelden yazar mısınız ?
[QUOTE=Quersian]
Buzluymuş gibi görünen fon deneyin isterseniz ben şuan öyle kullanıyorum herhangi bir sorun yaşamadım.[/QUOTE]
Nereden temin ettiniz özelden yazar mısınız ?
İlk Bitkili Deneme-miz :)
[QUOTE=Quersian]Arka taraf gerçekten de çık karanlık gözüküyor. Siyah fon koyunca mı oldu bu kadar karanlık ?[/QUOTE]
Evet ondan önce kablolar görünüyor diye eklemiştim ama çıkartmam gerekiyor. Ne yapacağımı hala çözemedim. Folyo bile geliyor aklıma :)
[QUOTE=Quersian]Arka taraf gerçekten de çık karanlık gözüküyor. Siyah fon koyunca mı oldu bu kadar karanlık ?[/QUOTE]
Evet ondan önce kablolar görünüyor diye eklemiştim ama çıkartmam gerekiyor. Ne yapacağımı hala çözemedim. Folyo bile geliyor aklıma :)
İlk Bitkili Deneme-miz :)
Herkese hayırlı akşamlar,
Öncelikle ''denememiz'' derken buradan ve sizlerden aldığım pek çok bilgi sebebiyle bence yardım eden herkes ile birlikte birşeyler yaptığımı düşünüyorum :) Bu sebeple herkese çok teşekkür ederim.
Bundan 5 sene önce 200 LT bir akvaryuma bitkili bir dizayn deneyip yapamadıktan sonra hobiden soğumuştum. Bu iş çok uğraştırıyor ancak göze hitap etmiyor diyordum. Bazı dolandırıcılar yüzünden 200 lt akvaryuma komple hagen alıp,co2 siz İsta tablet ile co2 vermeye çalışan bir hobiciydim :) Bu yüzden gerçekten çok soğumuştum ve şimdi herşeyim eksiksiz olmalı diyerek bu hobiye en iyi şekilde kendimi hazırlamaya çalıştım. Sizin desteklerinizle şu anda verdiğim emeğin karşılığını görüyorum. İleride daha farklı bir sistem kuracağımdan hiç şüphem yok :) Değerli yorumlarınızı,tavsiyelerinizi bekliyorum. Şu anda sadece arka plandan emin değilim. Siyah kağıt koydum fakat çok kararttı. Ne yapılabilir sizce ?
Ölçüler: 45x33x30
Canlı Türleri: Sae,vatoz,katil salyangoz ( Neon tetra ve karidesler yakın zamanda gelecek )
Bitki Türleri: Monte carlo,Alternanthera Rosaefolia,Moss,Rotala Indica,Lobelia Cardinalis ve dekor ağaç üzerinde olan farklı bir bitkim ismini bilmiyorum :)
Tankın Yaşı: 2 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Sunsun 603b - Seachem Matrix, Işıklandırma : Mygos Actinic Pro 45 Cm 30W Royal Blue + White 20.000K
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192223251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192222221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192224371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192226561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192222241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192222201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192225491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192222261.jpg[/IMG]
Herkese hayırlı akşamlar,
Öncelikle ''denememiz'' derken buradan ve sizlerden aldığım pek çok bilgi sebebiyle bence yardım eden herkes ile birlikte birşeyler yaptığımı düşünüyorum :) Bu sebeple herkese çok teşekkür ederim.
Bundan 5 sene önce 200 LT bir akvaryuma bitkili bir dizayn deneyip yapamadıktan sonra hobiden soğumuştum. Bu iş çok uğraştırıyor ancak göze hitap etmiyor diyordum. Bazı dolandırıcılar yüzünden 200 lt akvaryuma komple hagen alıp,co2 siz İsta tablet ile co2 vermeye çalışan bir hobiciydim :) Bu yüzden gerçekten çok soğumuştum ve şimdi herşeyim eksiksiz olmalı diyerek bu hobiye en iyi şekilde kendimi hazırlamaya çalıştım. Sizin desteklerinizle şu anda verdiğim emeğin karşılığını görüyorum. İleride daha farklı bir sistem kuracağımdan hiç şüphem yok :) Değerli yorumlarınızı,tavsiyelerinizi bekliyorum. Şu anda sadece arka plandan emin değilim. Siyah kağıt koydum fakat çok kararttı. Ne yapılabilir sizce ?
Ölçüler: 45x33x30
Canlı Türleri: Sae,vatoz,katil salyangoz ( Neon tetra ve karidesler yakın zamanda gelecek )
Bitki Türleri: Monte carlo,Alternanthera Rosaefolia,Moss,Rotala Indica,Lobelia Cardinalis ve dekor ağaç üzerinde olan farklı bir bitkim ismini bilmiyorum :)
Tankın Yaşı: 2 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Sunsun 603b - Seachem Matrix, Işıklandırma : Mygos Actinic Pro 45 Cm 30W Royal Blue + White 20.000K
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192223251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192222221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192224371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192226561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192222241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192222201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192225491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192222261.jpg[/IMG]
Mygos Plant Plus, Aqualed Plant, Wolfmar Ve Dıy
[QUOTE=DRARH]Merhaba,
Bendede aynı sorun var, montecarlolar sarardı ve kahverengi bölgeler oluştu üst kısımlarında , ancak zemin bitkisi olarak elepcharis parvulusta var bende ve onlarda bu sorun yok.
Anlam veremiyorum bende çünkü dediğiniz gibi bendede diğer tüm bitkiler aşırı derecede coştular ve neredeyse haftalık budama yapıyorum.
Bu sorunu el yapımı powerled kullanan ve benden çok daha önce hobiye başlayan birine sordum, onun durumu daha iyi ancak o da çok sorun yaşıyormuş montecarlo ile.
Sanırım Türkiye’de bu bitkiyi sadece emersed üretiyorlar ve akvaryum adaptasyonu zorlaşıyor. Ben biraz bekledim sarı kahve rengi olmalarına rağmen büyüyor üzüyorlar, daha sonra dikkatli bir budama yaptım alt kısımlar yeşil çıkmaya başladı.ama tabi zemini kaplama gibi bir durum yok , şimdilik sadece ektiğim öbekleri kurtarmış oldum.[/QUOTE]
Merhaba tekrardan,
Kesinlikle sizinle aynı şeyleri düşünüyorum. Diğer tüm bitkiler coştu monteler tuhaflaşmaya başladı. Bu durumun çok sağlıklı bir durum olduğunu düşünmemekle beraber bitkileri üreten firmanın problemli olduğunu düşünüyorum. Sırf bu yüzden taban bitkisini değiştirmeyi bile düşünüyorum. Çünkü akvaryumlarımız artık sıvı gübreler ışık toprak derken low tech değil. High değilse bile low hiç değil. Benibachi,mygos,sıvı dıy gübreler,mayalı co2'de monte büyümeyecekse nerede büyüyecek ? :) İleride taban bitksiini değiştirmeyi net düşünüyorum..
[QUOTE=DRARH]Merhaba,
Bendede aynı sorun var, montecarlolar sarardı ve kahverengi bölgeler oluştu üst kısımlarında , ancak zemin bitkisi olarak elepcharis parvulusta var bende ve onlarda bu sorun yok.
Anlam veremiyorum bende çünkü dediğiniz gibi bendede diğer tüm bitkiler aşırı derecede coştular ve neredeyse haftalık budama yapıyorum.
Bu sorunu el yapımı powerled kullanan ve benden çok daha önce hobiye başlayan birine sordum, onun durumu daha iyi ancak o da çok sorun yaşıyormuş montecarlo ile.
Sanırım Türkiye’de bu bitkiyi sadece emersed üretiyorlar ve akvaryum adaptasyonu zorlaşıyor. Ben biraz bekledim sarı kahve rengi olmalarına rağmen büyüyor üzüyorlar, daha sonra dikkatli bir budama yaptım alt kısımlar yeşil çıkmaya başladı.ama tabi zemini kaplama gibi bir durum yok , şimdilik sadece ektiğim öbekleri kurtarmış oldum.[/QUOTE]
Merhaba tekrardan,
Kesinlikle sizinle aynı şeyleri düşünüyorum. Diğer tüm bitkiler coştu monteler tuhaflaşmaya başladı. Bu durumun çok sağlıklı bir durum olduğunu düşünmemekle beraber bitkileri üreten firmanın problemli olduğunu düşünüyorum. Sırf bu yüzden taban bitkisini değiştirmeyi bile düşünüyorum. Çünkü akvaryumlarımız artık sıvı gübreler ışık toprak derken low tech değil. High değilse bile low hiç değil. Benibachi,mygos,sıvı dıy gübreler,mayalı co2'de monte büyümeyecekse nerede büyüyecek ? :) İleride taban bitksiini değiştirmeyi net düşünüyorum..
Mygos Plant Plus, Aqualed Plant, Wolfmar Ve Dıy
Öncelikle hayırlı olsun yeni akvaryumunuz.
Ben de yaklaşık 1.5 hafta önce 45 lt akvaryumuma mygos aldım. En son derecede montecarlolarda şu anda sararma gözlemlemekteyim. Akvaryum derecesi 25 - 27 arası gezinmekte fakat yine de diğer tüm bitkiler coşmuşken montecarlolarda zayıflık söz konusu. Çekindiğim için 2. kademeye geri çektim. 4.5 saat ışık veriyorum ama nafile.. İsim vermeyeyim ama en meşhur petshoplardan birinden aldım ve onlar minimum 8 saat diyorlar. 8 saat tutarsam akvaryum yosundan geçilmeyecektir. 4 saat tutsam montecarlolar tuhaflaşmaya başladı. Ne yapacağımı bilemiyorum.. Siz bayaa araştırmışsınız bu mygos ledlerini düşünceleriniz nelerdir ? Sıvı gübre de kullanıyorum diğer tüm bitkiler maşallah ama carlolarda sıkıntı oluşuyor.
[QUOTE=mrah]Gunluk 10 saat aydinlatma yapiyorsunuz, fotoperiyod suresince dropchecker yesil-sari arasi. Sabah kalkiyorsunuz mavi. Bunu isikla nasil bagdastirdiginizi anlamadim, boyle bir durumu yasamaniz icin fotoperiyodun karanlik suresinde dropcheckeri 5-6 saatte yesil renge cevirip daha sonra gece 10 saat isik vereceksiniz ve CO2 keseceksiniz ki yada ekstrem sekilde bu CO2 kaybolacakta dropchecker maviye donecek. Bir kere boyle birsey olmasi bir tankta CO2 olmasi mantigina tamamen ters. Burada ne anlattiginizi tam olarak anlamak cok guc. Acik soyliyeyim bu bana hobici gorunumlu pazarlamaci izlenimi verdi. Forumda ilk mesaj, yeni bir youtube kanalinda ilk video. Urun tanitimi yada kutu acilimindan ziyade urunu pohpohlamaktan baska hic bir icerik yok. Fazlaca garip geliyor.[/QUOTE]
Ayrıca sizin yorumunuzu da şimdi fark ettim. 45 cm akvaryumum için aldığım ledten şu an bilemiyorum deneme yanılma yapıyorum ama mosslar ya da şu kırmızı yapraklı klasik gül bitkileri coştu fakat montecarlolarda aynı durum yok. 4 saat e kadar düşürdüm aydınlatmayı. Sizce de çok mu az ? yani bilemiyorum ama 350 tl para verdim bir led e patlama tahmin ediyordum aksine gerileme mevcut gibi tabanda.. Sistem evet kaliteli,evet power ledler ile uğraşmayacaksınız ve evet görüntüsü çok güzel ama fayda ? fayda konusu kafamı karıştırıyor.. Yarın ilgili petshop ile görüşeceğim.. Bir yerde bir hata yapıyorum ama nerde..
Öncelikle hayırlı olsun yeni akvaryumunuz.
Ben de yaklaşık 1.5 hafta önce 45 lt akvaryumuma mygos aldım. En son derecede montecarlolarda şu anda sararma gözlemlemekteyim. Akvaryum derecesi 25 - 27 arası gezinmekte fakat yine de diğer tüm bitkiler coşmuşken montecarlolarda zayıflık söz konusu. Çekindiğim için 2. kademeye geri çektim. 4.5 saat ışık veriyorum ama nafile.. İsim vermeyeyim ama en meşhur petshoplardan birinden aldım ve onlar minimum 8 saat diyorlar. 8 saat tutarsam akvaryum yosundan geçilmeyecektir. 4 saat tutsam montecarlolar tuhaflaşmaya başladı. Ne yapacağımı bilemiyorum.. Siz bayaa araştırmışsınız bu mygos ledlerini düşünceleriniz nelerdir ? Sıvı gübre de kullanıyorum diğer tüm bitkiler maşallah ama carlolarda sıkıntı oluşuyor.
[QUOTE=mrah]Gunluk 10 saat aydinlatma yapiyorsunuz, fotoperiyod suresince dropchecker yesil-sari arasi. Sabah kalkiyorsunuz mavi. Bunu isikla nasil bagdastirdiginizi anlamadim, boyle bir durumu yasamaniz icin fotoperiyodun karanlik suresinde dropcheckeri 5-6 saatte yesil renge cevirip daha sonra gece 10 saat isik vereceksiniz ve CO2 keseceksiniz ki yada ekstrem sekilde bu CO2 kaybolacakta dropchecker maviye donecek. Bir kere boyle birsey olmasi bir tankta CO2 olmasi mantigina tamamen ters. Burada ne anlattiginizi tam olarak anlamak cok guc. Acik soyliyeyim bu bana hobici gorunumlu pazarlamaci izlenimi verdi. Forumda ilk mesaj, yeni bir youtube kanalinda ilk video. Urun tanitimi yada kutu acilimindan ziyade urunu pohpohlamaktan baska hic bir icerik yok. Fazlaca garip geliyor.[/QUOTE]
Ayrıca sizin yorumunuzu da şimdi fark ettim. 45 cm akvaryumum için aldığım ledten şu an bilemiyorum deneme yanılma yapıyorum ama mosslar ya da şu kırmızı yapraklı klasik gül bitkileri coştu fakat montecarlolarda aynı durum yok. 4 saat e kadar düşürdüm aydınlatmayı. Sizce de çok mu az ? yani bilemiyorum ama 350 tl para verdim bir led e patlama tahmin ediyordum aksine gerileme mevcut gibi tabanda.. Sistem evet kaliteli,evet power ledler ile uğraşmayacaksınız ve evet görüntüsü çok güzel ama fayda ? fayda konusu kafamı karıştırıyor.. Yarın ilgili petshop ile görüşeceğim.. Bir yerde bir hata yapıyorum ama nerde..
Monte Carlo Erime Ve Sararma İlk Kurulum
[QUOTE=CaagriBey]Cok tşk ederim.
Şimdi akvaryuma 5 adet yavru cüce vatoz ekledim. Benim tank da yeni . Daha 1 hafta oldu. Inşaallah adaptasyondur. Kimi yer sarı kimi yer yeşil kimi yer kopmuş yaprak. Çok kötü bir görüntü. Sabır deyip devam ediyorum. [:iyi:][/QUOTE]
Aynı durum bende de vardı. Eve gider gitmez fotoğraflarını atacağım. Her gün su ekledim %15 %20 su değiştirdim. Döngüyü hızlandırdım böylece düzeldi. Ama şimdide ufak yosunlanmalar ve çok hafif yapraklarda solma yaşanıyor. Güzel filizlendiler ama enteresan ki monte carlolarda ki stabil gelişmeyi sürdüremiyorum. Amonyak mı fazla tam çözemedim ama testleri bayramdan sonra yapacağım. İyi ki sadece vatoz var çok canlıda yok rahat rahat kurcalayabiliyorum akvaryumu.
[QUOTE=CaagriBey]Cok tşk ederim.
Şimdi akvaryuma 5 adet yavru cüce vatoz ekledim. Benim tank da yeni . Daha 1 hafta oldu. Inşaallah adaptasyondur. Kimi yer sarı kimi yer yeşil kimi yer kopmuş yaprak. Çok kötü bir görüntü. Sabır deyip devam ediyorum. [:iyi:][/QUOTE]
Aynı durum bende de vardı. Eve gider gitmez fotoğraflarını atacağım. Her gün su ekledim %15 %20 su değiştirdim. Döngüyü hızlandırdım böylece düzeldi. Ama şimdide ufak yosunlanmalar ve çok hafif yapraklarda solma yaşanıyor. Güzel filizlendiler ama enteresan ki monte carlolarda ki stabil gelişmeyi sürdüremiyorum. Amonyak mı fazla tam çözemedim ama testleri bayramdan sonra yapacağım. İyi ki sadece vatoz var çok canlıda yok rahat rahat kurcalayabiliyorum akvaryumu.
Montecarlo'da Ki Bu Şeyler Kök Mü Yosun Mu?
[QUOTE=fretchord]
Rica ederim. Sorunla ilgili tekrar bu konu altında bizleri bilgilendirirseniz sevinirim. Daha sonra bu sorunu yaşayan arkadaşlarda faydalanır. İyi hobiler dilerim.[/QUOTE] filtre temizliğini yaptım sae ler kaldı. Onlarıda ekledikten sonra bakacağım duruma. Bu arada gübreyi hafta da 1 versem yeterli.
[QUOTE=fretchord]
Rica ederim. Sorunla ilgili tekrar bu konu altında bizleri bilgilendirirseniz sevinirim. Daha sonra bu sorunu yaşayan arkadaşlarda faydalanır. İyi hobiler dilerim.[/QUOTE] filtre temizliğini yaptım sae ler kaldı. Onlarıda ekledikten sonra bakacağım duruma. Bu arada gübreyi hafta da 1 versem yeterli.
SON MESAJLAR
- L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
KULLANICILAR
- 14 Online Kullanıcı, 8 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
