ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Impheatus
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
53
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Haziran 2020 18:54
Son Ziyaret:
03 Mart 2021 20:12
Toplam Mesaj:
96 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Erdi YILDIZ
Doğum Tarihi:
31 Temmuz 1989
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel güvenlik
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Erdi YILDIZ
SON 10 MESAJI
Melek Yavruları
[QUOTE=Mussa]Hayırlı olsun. Çok uğraşmadan melek balığından yavru almanız sevindirici. Benim melekler 4 defa yumurta döktü ama bir türlü yavru alamadım. Daha sonra tanka canlı doğuran eklemek için melekleri elden çıkardım.
O dönem epey araştırdım. Yumurtaları anne baba olmadan ayıran da vardı, balıklarla birlikte ayıran da. Hobinin ilk zamanlarında canlı doğuran yavruları yem olmasın diye epey ter dökmüştüm. Ancak sonradan hiçbir müdahalede bulunmamaya başladım ve bitkili tankta yavruların çoğu büyüdü. Tekrar melek alırsam kendi hallerine bırakmayı planlıyorum. Doğaları gereği er ya da geç yavru bakmayı öğrenirler diye düşünüyorum.
Ben canlı doğuran tankı için alüminyum çerçeveli sineklik yaptırmıştım. Eğer imkan varsa yavruları bu şekilde ayırmak faydalı olabilir.
Anneyi ayırıp yavruları kendi yaptığınız yavruluk içinde tutmak da işe yarayabilir. Delik açmışsınız ama eğer imkan varsa delik yerine pencere gibi büyük bir alanı kesip ince tül ile su giriş çıkışı artırılabilir.
Melekler ortalama 10 günde bir yumurta diziyor, dişi ve erkeği fazla ayrı tutmamak daha sağlıklı olabilir:)
[/QUOTE] Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Sineklik mantıklı geldi. Akvaryumun içersine ufak bir böyle yapabilirim dediğiniz gibi. Araştıracağım. Tekrardan çok teşekkürler
[QUOTE=Mussa]Hayırlı olsun. Çok uğraşmadan melek balığından yavru almanız sevindirici. Benim melekler 4 defa yumurta döktü ama bir türlü yavru alamadım. Daha sonra tanka canlı doğuran eklemek için melekleri elden çıkardım.
O dönem epey araştırdım. Yumurtaları anne baba olmadan ayıran da vardı, balıklarla birlikte ayıran da. Hobinin ilk zamanlarında canlı doğuran yavruları yem olmasın diye epey ter dökmüştüm. Ancak sonradan hiçbir müdahalede bulunmamaya başladım ve bitkili tankta yavruların çoğu büyüdü. Tekrar melek alırsam kendi hallerine bırakmayı planlıyorum. Doğaları gereği er ya da geç yavru bakmayı öğrenirler diye düşünüyorum.
Ben canlı doğuran tankı için alüminyum çerçeveli sineklik yaptırmıştım. Eğer imkan varsa yavruları bu şekilde ayırmak faydalı olabilir.
Anneyi ayırıp yavruları kendi yaptığınız yavruluk içinde tutmak da işe yarayabilir. Delik açmışsınız ama eğer imkan varsa delik yerine pencere gibi büyük bir alanı kesip ince tül ile su giriş çıkışı artırılabilir.
Melekler ortalama 10 günde bir yumurta diziyor, dişi ve erkeği fazla ayrı tutmamak daha sağlıklı olabilir:)
[/QUOTE] Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Sineklik mantıklı geldi. Akvaryumun içersine ufak bir böyle yapabilirim dediğiniz gibi. Araştıracağım. Tekrardan çok teşekkürler
Melek Yavruları
[QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, güzel bir şey gibi gözükse de aslında pek iyi bir şey yapmamışsınız. Yavrular anladığım kadarıyla yumurtadan çıkmış ve yüzmeye başlamışlar. Anne yumurta veya yavruları zaten yemiyorlarmış fakat şöyle bir durum var eğer yumurta haldeyse salyangozlar yumurtaları silip süpürür. Melekler yüzmeye başladılarsa bişey olmaz anneleri onlara sahip çıkacaktır. Fakat buradaki kötü durum balıkları oksijensiz bir 5LT su şişesine hapis etmişsiniz. İçerideki oksijen miktarı sürekli azalıp tükenmekte, en kısa zamanda sorunlar başlayacaktır. Yumurtladıkları dalı alıp o 5 LT su şişesinin içine 1 adet hava motoru ve ısıtıcı koysaydınız daha iyi bir hareket olabilirdi. Allah yardımcınız olsun umarım en az zaiyat ile yavruları büyütürsünüz.
Forumda açtığım "Melek balıkları ve mutlu son" konusu yavru yetiştiriciliği için size yol gösterecektir.
Keyifli hobiler.[/QUOTE] Yani yumurta döneminden serbest yüzüşe kadar bir haftadır bu şekildeler çok fazla delik olduğu için oksijen bir şekilde içeriye giriyor sanırım. Yavruları kurtarmanın başka yolunu bulamadım yavru tankım var fakat 1 cm civarında yavrular var onlara bile yem olacak boyuttalar. Yavruluk delikleri bile büyük gelecek gibi duruyor.
[QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, güzel bir şey gibi gözükse de aslında pek iyi bir şey yapmamışsınız. Yavrular anladığım kadarıyla yumurtadan çıkmış ve yüzmeye başlamışlar. Anne yumurta veya yavruları zaten yemiyorlarmış fakat şöyle bir durum var eğer yumurta haldeyse salyangozlar yumurtaları silip süpürür. Melekler yüzmeye başladılarsa bişey olmaz anneleri onlara sahip çıkacaktır. Fakat buradaki kötü durum balıkları oksijensiz bir 5LT su şişesine hapis etmişsiniz. İçerideki oksijen miktarı sürekli azalıp tükenmekte, en kısa zamanda sorunlar başlayacaktır. Yumurtladıkları dalı alıp o 5 LT su şişesinin içine 1 adet hava motoru ve ısıtıcı koysaydınız daha iyi bir hareket olabilirdi. Allah yardımcınız olsun umarım en az zaiyat ile yavruları büyütürsünüz.
Forumda açtığım "Melek balıkları ve mutlu son" konusu yavru yetiştiriciliği için size yol gösterecektir.
Keyifli hobiler.[/QUOTE] Yani yumurta döneminden serbest yüzüşe kadar bir haftadır bu şekildeler çok fazla delik olduğu için oksijen bir şekilde içeriye giriyor sanırım. Yavruları kurtarmanın başka yolunu bulamadım yavru tankım var fakat 1 cm civarında yavrular var onlara bile yem olacak boyuttalar. Yavruluk delikleri bile büyük gelecek gibi duruyor.
Melek Yavruları
[QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, güzel bir şey gibi gözükse de aslında pek iyi bir şey yapmamışsınız. Yavrular anladığım kadarıyla yumurtadan çıkmış ve yüzmeye başlamışlar. Anne yumurta veya yavruları zaten yemiyorlarmış fakat şöyle bir durum var eğer yumurta haldeyse salyangozlar yumurtaları silip süpürür. Melekler yüzmeye başladılarsa bişey olmaz anneleri onlara sahip çıkacaktır. Fakat buradaki kötü durum balıkları oksijensiz bir 5LT su şişesine hapis etmişsiniz. İçerideki oksijen miktarı sürekli azalıp tükenmekte, en kısa zamanda sorunlar başlayacaktır. Yumurtladıkları dalı alıp o 5 LT su şişesinin içine 1 adet hava motoru ve ısıtıcı koysaydınız daha iyi bir hareket olabilirdi. Allah yardımcınız olsun umarım en az zaiyat ile yavruları büyütürsünüz.
Forumda açtığım "Melek balıkları ve mutlu son" konusu yavru yetiştiriciliği için size yol gösterecektir.
Keyifli hobiler.[/QUOTE] Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim. Fakat bidonun her yeri iğne ucu büyüklüğünde yüzlerce delik açtım. Üst kısımda da büyük delikler mevcut onlarıda şimdilik hortumla kapatıyorum. Yem verirken çıkarıp öyle veriyorum..
[QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, güzel bir şey gibi gözükse de aslında pek iyi bir şey yapmamışsınız. Yavrular anladığım kadarıyla yumurtadan çıkmış ve yüzmeye başlamışlar. Anne yumurta veya yavruları zaten yemiyorlarmış fakat şöyle bir durum var eğer yumurta haldeyse salyangozlar yumurtaları silip süpürür. Melekler yüzmeye başladılarsa bişey olmaz anneleri onlara sahip çıkacaktır. Fakat buradaki kötü durum balıkları oksijensiz bir 5LT su şişesine hapis etmişsiniz. İçerideki oksijen miktarı sürekli azalıp tükenmekte, en kısa zamanda sorunlar başlayacaktır. Yumurtladıkları dalı alıp o 5 LT su şişesinin içine 1 adet hava motoru ve ısıtıcı koysaydınız daha iyi bir hareket olabilirdi. Allah yardımcınız olsun umarım en az zaiyat ile yavruları büyütürsünüz.
Forumda açtığım "Melek balıkları ve mutlu son" konusu yavru yetiştiriciliği için size yol gösterecektir.
Keyifli hobiler.[/QUOTE] Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim. Fakat bidonun her yeri iğne ucu büyüklüğünde yüzlerce delik açtım. Üst kısımda da büyük delikler mevcut onlarıda şimdilik hortumla kapatıyorum. Yem verirken çıkarıp öyle veriyorum..
Melek Yavruları
[QUOTE=AliEfeCin]Balıklar akvaryumun en kaliteli yerine yumurtlar siz burda hem akışı bozmuşsunuz bu yüzden yumurtalar mantarlaşabilir ayrıca mantarlaşmasa bile balığınız beyaz benek olabilir bu durumda size çok iş düşüyor akvaryumu sürekli gözetleyin zaten 1-2 gün içinde doğarlar diye düşünüyorum ama şunu söyleyeyim melek konusunda çok b ilgim yok ben sadece klasik aklıma gelen yöntemler verdim bilgili arkadaşlar zaten size cevap yazarlar yanlış bir bilgi verdiysem özür dilerim[/QUOTE] Balıklar minimum mantarlaşmayla yumurtadan çıktı hocam. Zaten resimde yüzüyorlar. Ve bidonun her yeri iğne ucu şeklinde deliklerle dolu.
[QUOTE=AliEfeCin]Balıklar akvaryumun en kaliteli yerine yumurtlar siz burda hem akışı bozmuşsunuz bu yüzden yumurtalar mantarlaşabilir ayrıca mantarlaşmasa bile balığınız beyaz benek olabilir bu durumda size çok iş düşüyor akvaryumu sürekli gözetleyin zaten 1-2 gün içinde doğarlar diye düşünüyorum ama şunu söyleyeyim melek konusunda çok b ilgim yok ben sadece klasik aklıma gelen yöntemler verdim bilgili arkadaşlar zaten size cevap yazarlar yanlış bir bilgi verdiysem özür dilerim[/QUOTE] Balıklar minimum mantarlaşmayla yumurtadan çıktı hocam. Zaten resimde yüzüyorlar. Ve bidonun her yeri iğne ucu şeklinde deliklerle dolu.
Melek Yavruları
Arkadaşlar merhaba. Karma tankımda melek balığımın kütüğün üzerine yumurtladığını farkettim ve resimde göründüğü şekilde koruma altına aldım. Anne melek ve yavrular olarak. Bu şekilde olduğu için yavrularda yem olmasınlar diye anneyi o bölmeden çıkaramıyorum. Bir sıkıntı yaratır mı? Annenin yavruları yeme ihtimali var mı? Sürekli ağzına alıp bir araya topluyor. Tavsiyeniz var mıdır? Şimdiden çok teşekkür ederim [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224300/180220212030561.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba. Karma tankımda melek balığımın kütüğün üzerine yumurtladığını farkettim ve resimde göründüğü şekilde koruma altına aldım. Anne melek ve yavrular olarak. Bu şekilde olduğu için yavrularda yem olmasınlar diye anneyi o bölmeden çıkaramıyorum. Bir sıkıntı yaratır mı? Annenin yavruları yeme ihtimali var mı? Sürekli ağzına alıp bir araya topluyor. Tavsiyeniz var mıdır? Şimdiden çok teşekkür ederim [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224300/180220212030561.jpg[/IMG]
Akvaryumumda Küçük Garip Canlılar Var
Bu tarz mikroskobik canlılar genelde akvaryuma aldığımız yeni bitkilerin üzerinde geliyor. Hemen hemen yıllanmış her akvaryumda vardır. Fazla yemlemeden kaynaklı oluşan Planaria, nematod vb. canlılara benzemiyor bir zararı olacağını zannetmiyorum. Lepistesler yer mi emin değilim ama yerlerse protein kaynağı olacağına eminim. Benim karides akvaryumum yaklaşık 5 aylık içersinde oraya buraya zıplayan pireler, camda gezen rhabdacoelalar, minik adi salyangozlar var nerden türediler bilmiyorum ama takılıyorlar kimsenin kimseye zararı olmuyor.
Bu tarz mikroskobik canlılar genelde akvaryuma aldığımız yeni bitkilerin üzerinde geliyor. Hemen hemen yıllanmış her akvaryumda vardır. Fazla yemlemeden kaynaklı oluşan Planaria, nematod vb. canlılara benzemiyor bir zararı olacağını zannetmiyorum. Lepistesler yer mi emin değilim ama yerlerse protein kaynağı olacağına eminim. Benim karides akvaryumum yaklaşık 5 aylık içersinde oraya buraya zıplayan pireler, camda gezen rhabdacoelalar, minik adi salyangozlar var nerden türediler bilmiyorum ama takılıyorlar kimsenin kimseye zararı olmuyor.
Gübreleme
[QUOTE=sonerdurur]Akvaryumumda kristal köpek balığı, frenatus, moli ve elma salyangozu var.
Mayalı CO2 sistem kullanıyodum fakat difüzörüm kırıldı şu an kullanamıyorum o yüzden.[/QUOTE]
İlanlarda sağlam dıy gübre satanlar var. Potasyum, fosfat, demir,nitrat,mikro element, magnezyum vb. Önerilen dozun yarısı olacak şekilde kullanabilirsiniz.
[QUOTE=sonerdurur]Akvaryumumda kristal köpek balığı, frenatus, moli ve elma salyangozu var.
Mayalı CO2 sistem kullanıyodum fakat difüzörüm kırıldı şu an kullanamıyorum o yüzden.[/QUOTE]
İlanlarda sağlam dıy gübre satanlar var. Potasyum, fosfat, demir,nitrat,mikro element, magnezyum vb. Önerilen dozun yarısı olacak şekilde kullanabilirsiniz.
Gübreleme
Bitki dışında canlı ne besleyeceksiniz?
Bazı canlılar gübreye aşırı tepki veriyor. Karides ve cüce vatoz türleri gibi. Canlı yoksa dıy gübreleri deneyebilirsiniz. Hatta mayalı sistem CO2 coşmalarını sağlayacaktır.[EDIT]Impheatus,2020-12-04 23:00:17[/EDIT]
Bitki dışında canlı ne besleyeceksiniz?
Bazı canlılar gübreye aşırı tepki veriyor. Karides ve cüce vatoz türleri gibi. Canlı yoksa dıy gübreleri deneyebilirsiniz. Hatta mayalı sistem CO2 coşmalarını sağlayacaktır.[EDIT]Impheatus,2020-12-04 23:00:17[/EDIT]
Derece
[QUOTE=Balıkhobi]Teşekkür ederim. Peki şimdi dereceyi 28 derece yapsam balıklar 26 dereceyi görür değilmi? Peki neden ısıtmıyor? Gücü mu yetmiyor acaba?[/QUOTE]
Kdrackgz'ün dediği gibi gücü yetersiz bende aynı şekilde 15 lt de kullanıyorum 25w ısıtıcıyı. 130 litre Akvaryumumda 100w yeterli oluyor 60 da 50w yeterli olur diye düşünüyorum ama 75w alın garanti olur.
[QUOTE=Balıkhobi]Teşekkür ederim. Peki şimdi dereceyi 28 derece yapsam balıklar 26 dereceyi görür değilmi? Peki neden ısıtmıyor? Gücü mu yetmiyor acaba?[/QUOTE]
Kdrackgz'ün dediği gibi gücü yetersiz bende aynı şekilde 15 lt de kullanıyorum 25w ısıtıcıyı. 130 litre Akvaryumumda 100w yeterli oluyor 60 da 50w yeterli olur diye düşünüyorum ama 75w alın garanti olur.
Derece
Oda sıcaklığınız aşırı düşüyorsa 60 lt için 25w ısıtıcı yetersiz gelebilir. 50w ısıtıcı yeterli olacaktır. Ve dış cama değilde su içersine yerleştirilen cam derecelerden temin etmeniz daha verimli olacaktır. Dereceniz 26 gösteriyorsa muhtemelen 23-24 derece civarındadır. Bir sıkıntı yaratacağını düşünmüyorum. Havalar soğukken ısıtıcı derecesini 28 yapmanız sıkıntı yaratmayacaktır fakat sıcaklıkların yükseldiği günlerde takip etmezseniz akvaryumun sıcaklığı 28 e yükselebilir. En garantisi 50w bir ısıtıcı temin etmeniz
Oda sıcaklığınız aşırı düşüyorsa 60 lt için 25w ısıtıcı yetersiz gelebilir. 50w ısıtıcı yeterli olacaktır. Ve dış cama değilde su içersine yerleştirilen cam derecelerden temin etmeniz daha verimli olacaktır. Dereceniz 26 gösteriyorsa muhtemelen 23-24 derece civarındadır. Bir sıkıntı yaratacağını düşünmüyorum. Havalar soğukken ısıtıcı derecesini 28 yapmanız sıkıntı yaratmayacaktır fakat sıcaklıkların yükseldiği günlerde takip etmezseniz akvaryumun sıcaklığı 28 e yükselebilir. En garantisi 50w bir ısıtıcı temin etmeniz
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
