ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Methodx
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Aralık 2020 23:03
Son Ziyaret:
09 Mayıs 2022 21:58
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Osman Bayrakdaroğlu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Osman B.
SON 10 MESAJI
Prodac Aquasana Akvaryum Su Düzenleyici Hk.
[QUOTE=Hermetis]Fiyat performans olarak en iyisi Seachem Prime'dır. Gerek Aquatan gerekse bu bahsettiğiniz ürünün kullanım miktarları çok yüksek. Dolayısıyla çok daha pahalıya gelir uzun vadeli kullanımda. Seachem Prime çok daha konsantredir ve 20 litre başına yalnızca 0.5 ml kullanmanız yeterli oluyor. 100 lt su için 2.5ml / 200 litre için 5ml vs.
Doğal olarak Seachem uzun vadede çok daha ekonomik bir seçim olur sizin için .[/QUOTE]
Teşekkürler hocam mantıklı bi yaklaşım, deneyeceğim onu da.
[QUOTE=Hermetis]Fiyat performans olarak en iyisi Seachem Prime'dır. Gerek Aquatan gerekse bu bahsettiğiniz ürünün kullanım miktarları çok yüksek. Dolayısıyla çok daha pahalıya gelir uzun vadeli kullanımda. Seachem Prime çok daha konsantredir ve 20 litre başına yalnızca 0.5 ml kullanmanız yeterli oluyor. 100 lt su için 2.5ml / 200 litre için 5ml vs.
Doğal olarak Seachem uzun vadede çok daha ekonomik bir seçim olur sizin için .[/QUOTE]
Teşekkürler hocam mantıklı bi yaklaşım, deneyeceğim onu da.
Prodac Aquasana Akvaryum Su Düzenleyici Hk.
[QUOTE=byet1m]Kullandım ve hala kullanıyorum çok memnunum hocam. Su değişimleri sonrası balıkların konfor ve rahatında sadece saf bekletilmiş su kullanmaya göre bariz değişim oluyor. Tavsiye ise ederim gayet iyi. Daha önce kullandığım düzenleyicilere kıyasla çok aşırı bir fark görmedim ama fiyat açısından Sera'dan daha iyi ve kalitesi bence daha hoş.
3 ve 4'e gelirsek de hocam bu su düzenleyicilerin hepsi sodyum tiyosülfat denen ve envai kimya dükkanları ve hatta n11 gibi sitelerden bile rahatça alabileceğiniz bir madde ihva ediyor. Bu madde ise klor ve kloramin ile tepkimeye girerek bu maddeleri zararsız klor iyonuna çeviriyor. Doğru derişimde kullanılırsa yeterli miktarda sodyum tiyosülfat musluk suyunda bulunan kloru 5-10 dakika içinde tamamen yok eder.
[/QUOTE][QUOTE=byet1m]Kullandım ve hala kullanıyorum çok memnunum hocam. Su değişimleri sonrası balıkların konfor ve rahatında sadece saf bekletilmiş su kullanmaya göre bariz değişim oluyor. Tavsiye ise ederim gayet iyi. Daha önce kullandığım düzenleyicilere kıyasla çok aşırı bir fark görmedim ama fiyat açısından Sera'dan daha iyi ve kalitesi bence daha hoş.
3 ve 4'e gelirsek de hocam bu su düzenleyicilerin hepsi sodyum tiyosülfat denen ve envai kimya dükkanları ve hatta n11 gibi sitelerden bile rahatça alabileceğiniz bir madde ihva ediyor. Bu madde ise klor ve kloramin ile tepkimeye girerek bu maddeleri zararsız klor iyonuna çeviriyor. Doğru derişimde kullanılırsa yeterli miktarda sodyum tiyosülfat musluk suyunda bulunan kloru 5-10 dakika içinde tamamen yok eder.
[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim yorumun için 👍
[QUOTE=byet1m]Kullandım ve hala kullanıyorum çok memnunum hocam. Su değişimleri sonrası balıkların konfor ve rahatında sadece saf bekletilmiş su kullanmaya göre bariz değişim oluyor. Tavsiye ise ederim gayet iyi. Daha önce kullandığım düzenleyicilere kıyasla çok aşırı bir fark görmedim ama fiyat açısından Sera'dan daha iyi ve kalitesi bence daha hoş.
3 ve 4'e gelirsek de hocam bu su düzenleyicilerin hepsi sodyum tiyosülfat denen ve envai kimya dükkanları ve hatta n11 gibi sitelerden bile rahatça alabileceğiniz bir madde ihva ediyor. Bu madde ise klor ve kloramin ile tepkimeye girerek bu maddeleri zararsız klor iyonuna çeviriyor. Doğru derişimde kullanılırsa yeterli miktarda sodyum tiyosülfat musluk suyunda bulunan kloru 5-10 dakika içinde tamamen yok eder.
[/QUOTE][QUOTE=byet1m]Kullandım ve hala kullanıyorum çok memnunum hocam. Su değişimleri sonrası balıkların konfor ve rahatında sadece saf bekletilmiş su kullanmaya göre bariz değişim oluyor. Tavsiye ise ederim gayet iyi. Daha önce kullandığım düzenleyicilere kıyasla çok aşırı bir fark görmedim ama fiyat açısından Sera'dan daha iyi ve kalitesi bence daha hoş.
3 ve 4'e gelirsek de hocam bu su düzenleyicilerin hepsi sodyum tiyosülfat denen ve envai kimya dükkanları ve hatta n11 gibi sitelerden bile rahatça alabileceğiniz bir madde ihva ediyor. Bu madde ise klor ve kloramin ile tepkimeye girerek bu maddeleri zararsız klor iyonuna çeviriyor. Doğru derişimde kullanılırsa yeterli miktarda sodyum tiyosülfat musluk suyunda bulunan kloru 5-10 dakika içinde tamamen yok eder.
[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim yorumun için 👍
Prodac Aquasana Akvaryum Su Düzenleyici Hk.
Arkadaşlar Selamlar,
Daha önce su düzenleyici (Hazırlayıcı) olarak Sera Aquatan kullanıyordum. Bitince acil almam gerekti akvaryumcum bu su düzenleyiciyi önermesi üzerine alim deneyeyim dedim. İtalya üretimli aloe vera lı güzel bir ürüne benziyor ama
1-) Daha önce bu markayı kullananınız oldu mu ?
2-) Tavsiye eder misiniz ?
3-) Ayrıca Sera markasının maks 10 dk gibi kısa sürede suyu hazır ettiğini iddia ediyor. Sizce bu ürün ne kadar sürede hazır hale getirir musluk suyunu ?
4-) Yada gerçekten hazır hale getirir mi dersiniz ?
Yorumlarınız benim için değerli bekliyorum sizleri [:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228658/261220210107521.jpg[/IMG][EDIT]Methodx,2021-12-26 01:09:34[/EDIT]
Arkadaşlar Selamlar,
Daha önce su düzenleyici (Hazırlayıcı) olarak Sera Aquatan kullanıyordum. Bitince acil almam gerekti akvaryumcum bu su düzenleyiciyi önermesi üzerine alim deneyeyim dedim. İtalya üretimli aloe vera lı güzel bir ürüne benziyor ama
1-) Daha önce bu markayı kullananınız oldu mu ?
2-) Tavsiye eder misiniz ?
3-) Ayrıca Sera markasının maks 10 dk gibi kısa sürede suyu hazır ettiğini iddia ediyor. Sizce bu ürün ne kadar sürede hazır hale getirir musluk suyunu ?
4-) Yada gerçekten hazır hale getirir mi dersiniz ?
Yorumlarınız benim için değerli bekliyorum sizleri [:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228658/261220210107521.jpg[/IMG][EDIT]Methodx,2021-12-26 01:09:34[/EDIT]
Samuray Betta Kuyruk Parçalanması
[:((]Üzülerek söylüyorum erkeği kaybettik. [:'(][:(] Şimdiki tanka dişiyi aldım maşallah onun keyfi sağlığı yerinde
[:((]Üzülerek söylüyorum erkeği kaybettik. [:'(][:(] Şimdiki tanka dişiyi aldım maşallah onun keyfi sağlığı yerinde
Samuray Betta Kuyruk Parçalanması
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228658/090120212030581.jpg[/IMG]
Akvaryumda son durum bu kayaya çok saklanıyordu. Şimdi ufak ufak yüzeye çıkıyor ama kuyruk iyice gitmeye başladı. Pek ışık altında tutmuyorum iyi geldi sanırım. Fakat genelde gün içinde yeme ilgisiz ve kumda yatıyor [EDIT]Methodx,2021-01-09 20:33:22[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228658/090120212030581.jpg[/IMG]
Akvaryumda son durum bu kayaya çok saklanıyordu. Şimdi ufak ufak yüzeye çıkıyor ama kuyruk iyice gitmeye başladı. Pek ışık altında tutmuyorum iyi geldi sanırım. Fakat genelde gün içinde yeme ilgisiz ve kumda yatıyor [EDIT]Methodx,2021-01-09 20:33:22[/EDIT]
Akvaryu Suyu Puslu / Bulutlu Oldu !!
Arkadaşlar sorun kumdanmış. İç filtrenin ucunu şelale aparatı ile değiştirdim tabi o sırada bio nitrivec de kullandım su cam gibi oldu bugün itibariyle. Köklerden kaynaklı bir salınım değilmiş
Arkadaşlar sorun kumdanmış. İç filtrenin ucunu şelale aparatı ile değiştirdim tabi o sırada bio nitrivec de kullandım su cam gibi oldu bugün itibariyle. Köklerden kaynaklı bir salınım değilmiş
Samuray Betta Kuyruk Parçalanması
[QUOTE=Nursun]
Bu durumda ilaca gerek yok ,2-3 günde bir %30 su değişimi yapın ,ekleyeceğiniz su dinlenmiş ve oda sıcaklığında olsun.
Nls betta formula ,hikari betta bio gold ,ocean nutrition betta pellets ,tropical soft line america s,dajana betta pellets vb kaliteli yemlerden 2-3 adet kullanın ,ekstra olarak canlı yem de (su piresi vb) verebilirsiniz.
İmkan varsa seachem stressguard ,tropical sanital ketapang, catappa yaprağı,kızılağaç kozalağı kullanın . [/QUOTE]
Bende zaten japon tankı var hali hazırda tecrübem var su değişimlerinde. O konuyu merak etmeyin [:)] dajana betta pellets ve Sera Bettagran almıştım onları veriyorum. catappa yaprağı yaprağı var şuan. birde su mercimeği ekledim bugün. tavsiyeniz üzerine seachem stress guard ve kızıl ağaç kozalağıda sipariş ettim yolda [:)][:iyi:] ilginiz ve emeğiniz için teşekkür ederim
[QUOTE=Alp43]Geçmiş olsun hocam güzelim samuray halfmon ne hale gelmiş burda satıcının sorumsuzluğu var size yanlış bilgi vermiş kendisi ayrı yerlerde bakıyormuştur muhtemelen. [/QUOTE]
Sorma hocam ya o kadar üzüldüm ki canımdan can gitt. Erken çıkıp geliyorum işten ilgilenmek için inşallah toparlar. Bilsem dişiyi hayatta almazdım şimdi onu ne yapıcam onu düşünüyorum...
[QUOTE=newbieatsea]
Betta balıkları durgun suları severler bence filtre kullanmayın şimdilik.. Dinlenmeleri için de karanlık tutun kaliteli yem ve ilgi ile kendini toplayacaktır. Suyunu stabilize tutmalısınız. Dengeyi oturtun sistemi kurun. Haftada bir kaç kez durgun suyu bardak ile doldur boşalt yapmanız yeterli. Sıcaklığı da 25 derecelere kademeli olarak çıkartmanızı tavsiye ediyorum. [/QUOTE]
Hocam 40x40x40 akvaryum tekli pipolardan koydum hava seviyesini de en kısığa aldım bir tek yüzeyde ufak titreşimler yapıyor. Su durgun yani. Ortalama 24-26 derecede şuan yemleri her zaman kaliteli marka kullanırım. Teşekkür ederim ilginiz ve emeğiniz için
[QUOTE=Nursun]
Bu durumda ilaca gerek yok ,2-3 günde bir %30 su değişimi yapın ,ekleyeceğiniz su dinlenmiş ve oda sıcaklığında olsun.
Nls betta formula ,hikari betta bio gold ,ocean nutrition betta pellets ,tropical soft line america s,dajana betta pellets vb kaliteli yemlerden 2-3 adet kullanın ,ekstra olarak canlı yem de (su piresi vb) verebilirsiniz.
İmkan varsa seachem stressguard ,tropical sanital ketapang, catappa yaprağı,kızılağaç kozalağı kullanın . [/QUOTE]
Bende zaten japon tankı var hali hazırda tecrübem var su değişimlerinde. O konuyu merak etmeyin [:)] dajana betta pellets ve Sera Bettagran almıştım onları veriyorum. catappa yaprağı yaprağı var şuan. birde su mercimeği ekledim bugün. tavsiyeniz üzerine seachem stress guard ve kızıl ağaç kozalağıda sipariş ettim yolda [:)][:iyi:] ilginiz ve emeğiniz için teşekkür ederim
[QUOTE=Alp43]Geçmiş olsun hocam güzelim samuray halfmon ne hale gelmiş burda satıcının sorumsuzluğu var size yanlış bilgi vermiş kendisi ayrı yerlerde bakıyormuştur muhtemelen. [/QUOTE]
Sorma hocam ya o kadar üzüldüm ki canımdan can gitt. Erken çıkıp geliyorum işten ilgilenmek için inşallah toparlar. Bilsem dişiyi hayatta almazdım şimdi onu ne yapıcam onu düşünüyorum...
[QUOTE=newbieatsea]
Betta balıkları durgun suları severler bence filtre kullanmayın şimdilik.. Dinlenmeleri için de karanlık tutun kaliteli yem ve ilgi ile kendini toplayacaktır. Suyunu stabilize tutmalısınız. Dengeyi oturtun sistemi kurun. Haftada bir kaç kez durgun suyu bardak ile doldur boşalt yapmanız yeterli. Sıcaklığı da 25 derecelere kademeli olarak çıkartmanızı tavsiye ediyorum. [/QUOTE]
Hocam 40x40x40 akvaryum tekli pipolardan koydum hava seviyesini de en kısığa aldım bir tek yüzeyde ufak titreşimler yapıyor. Su durgun yani. Ortalama 24-26 derecede şuan yemleri her zaman kaliteli marka kullanırım. Teşekkür ederim ilginiz ve emeğiniz için
Samuray Betta Kuyruk Parçalanması
[QUOTE=Aplot]Acilen başka bir yere alın. Isıtıcılı boş bir akvaryumunuz yoksa mat renkli maşrapaya koyun akvaryumun içinde ve üstünden zıplamayacağına emin olun en azından bir gece daha birlikte olmasınlar. Umarım anlatabildim kendimi. Aklıma gelen en basit çözüm bu bu gece için. [/QUOTE]
konuyu yazmadan önce ayırmıştım 15 lt lik ufak tank var ufak bi pipo filtrede ona koydum..[EDIT]Methodx,2021-01-08 21:42:00[/EDIT]
[QUOTE=Aplot]Acilen başka bir yere alın. Isıtıcılı boş bir akvaryumunuz yoksa mat renkli maşrapaya koyun akvaryumun içinde ve üstünden zıplamayacağına emin olun en azından bir gece daha birlikte olmasınlar. Umarım anlatabildim kendimi. Aklıma gelen en basit çözüm bu bu gece için. [/QUOTE]
konuyu yazmadan önce ayırmıştım 15 lt lik ufak tank var ufak bi pipo filtrede ona koydum..[EDIT]Methodx,2021-01-08 21:42:00[/EDIT]
Samuray Betta Kuyruk Parçalanması
[QUOTE=ternapi]
Dişiyle erkeği aynı tanka mı koydunuz[:O]
Hem de bomboş tanka[:O]
İyi bari öldürememişler henüz birbirlerini!
Acilen ayırın onları, sonra da bettalarla ilgili bilgileri okuyun![/QUOTE]
İş yoğunluğu derken detaylı araştırmadım aldığım arkadaş uyumlu çift bir birlerine bir zararı olmaz tank büyükte dedi verdi. Ben de bilmediğimden koymuş oldum ama sabah görür görmez hemen ayırdım. Tahmi
ettim direk sebeplerini. Onun için ayrı bir tank daha kuracağım daha yanına almam ama iyileştirmek için çözümcül olmaya çalışıyorum siz de faydalı bir bilgi verebilirseniz sevinirim. İlginiz için teşekürler
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Evet dişi kuyruğunu ısırmış .
Betta splendens çiftleştirme haricinde asla aynı akvaryumda bulundurulmaz ,şanslıymışsınız çoğu zaman ölümle sonuçlanır .
Bol su değişimi ,sabit 26 derece ısı ve zengin bir diyet ile toparlanacaktır .[/QUOTE][QUOTE=Nursun]Merhaba,
Evet dişi kuyruğunu ısırmış .
Betta splendens çiftleştirme haricinde asla aynı akvaryumda bulundurulmaz ,şanslıymışsınız çoğu zaman ölümle sonuçlanır .
Bol su değişimi ,sabit 26 derece ısı ve zengin bir diyet ile toparlanacaktır .[/QUOTE]
Vallahi çok üzüldüm normalde bir işe kalkmadan çok araştırırım ama çok hızlı oldu herşey bakamadım teşekkür ederim dediklerini uygulayacağım bir ton ilaçtan tutun, su düzenleyicisine kadar var hepsi sera - JBL marka. Eğer öneriniz varsa hazırdaki ilaçlardan kullanmak fayda eder mi
[QUOTE=ternapi]
Dişiyle erkeği aynı tanka mı koydunuz[:O]
Hem de bomboş tanka[:O]
İyi bari öldürememişler henüz birbirlerini!
Acilen ayırın onları, sonra da bettalarla ilgili bilgileri okuyun![/QUOTE]
İş yoğunluğu derken detaylı araştırmadım aldığım arkadaş uyumlu çift bir birlerine bir zararı olmaz tank büyükte dedi verdi. Ben de bilmediğimden koymuş oldum ama sabah görür görmez hemen ayırdım. Tahmi
ettim direk sebeplerini. Onun için ayrı bir tank daha kuracağım daha yanına almam ama iyileştirmek için çözümcül olmaya çalışıyorum siz de faydalı bir bilgi verebilirseniz sevinirim. İlginiz için teşekürler
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Evet dişi kuyruğunu ısırmış .
Betta splendens çiftleştirme haricinde asla aynı akvaryumda bulundurulmaz ,şanslıymışsınız çoğu zaman ölümle sonuçlanır .
Bol su değişimi ,sabit 26 derece ısı ve zengin bir diyet ile toparlanacaktır .[/QUOTE][QUOTE=Nursun]Merhaba,
Evet dişi kuyruğunu ısırmış .
Betta splendens çiftleştirme haricinde asla aynı akvaryumda bulundurulmaz ,şanslıymışsınız çoğu zaman ölümle sonuçlanır .
Bol su değişimi ,sabit 26 derece ısı ve zengin bir diyet ile toparlanacaktır .[/QUOTE]
Vallahi çok üzüldüm normalde bir işe kalkmadan çok araştırırım ama çok hızlı oldu herşey bakamadım teşekkür ederim dediklerini uygulayacağım bir ton ilaçtan tutun, su düzenleyicisine kadar var hepsi sera - JBL marka. Eğer öneriniz varsa hazırdaki ilaçlardan kullanmak fayda eder mi
Samuray Betta Kuyruk Parçalanması
Arkadaşlar Merhaba;
1 Çift Betta aldım maalesef biraz aceleye geldi. O yüzden 40x40x40 akvaryuma içme suyu (damacana) ve aquatan ile hazırladım ve şuan japon tankım da kullandığım pipo filtreyi koydum. Yaklaşık 3 saat sonra da balıkları koydum. Fakat sabah uyandığımda erkek Betta nın kuyruğu bu haldeydi. Ya stresten oldu yada dişi saldırdı diye düşünüyorum. Çok üzüldüm korktuğum başıma geldi :( Nasıl eski sağlığına getirebiliriz yardımlarınızı rica ediyorum.
Not: Isıtıcı, lav taşları, canlı bitkiler sipariş vermiştim fakat henüz elime ulaşmadı. Güzel bir ortam yapıcam olanlara
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228658/080120210005431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228658/080120210005501.jpg[/IMG]
Arkadaşlar Merhaba;
1 Çift Betta aldım maalesef biraz aceleye geldi. O yüzden 40x40x40 akvaryuma içme suyu (damacana) ve aquatan ile hazırladım ve şuan japon tankım da kullandığım pipo filtreyi koydum. Yaklaşık 3 saat sonra da balıkları koydum. Fakat sabah uyandığımda erkek Betta nın kuyruğu bu haldeydi. Ya stresten oldu yada dişi saldırdı diye düşünüyorum. Çok üzüldüm korktuğum başıma geldi :( Nasıl eski sağlığına getirebiliriz yardımlarınızı rica ediyorum.
Not: Isıtıcı, lav taşları, canlı bitkiler sipariş vermiştim fakat henüz elime ulaşmadı. Güzel bir ortam yapıcam olanlara
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228658/080120210005431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228658/080120210005501.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Su Yosunu bendeniztayfun, 20:08
Yosun - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
KULLANICILAR
- 81 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
mirac06,
TheDS,
Urar,
EKAR,
darkaura,
BASARSURMEGOZ,
DigitalPen,
nazemert,
OKIRATLI,
umutak,
Malawi34,
osmandbnl,
yeekim,
osmangunay,
şansal,
altuntasseref,
tukabu,
abunil,
MiSoSiKiaN,
Ehtiyar,
forthehordex,
stopsound,
florasan,
Ancalagon,
sina cen,
Oquanus,
Hoppala,
Kuduoglu,
Cyber_Scout,
ternapi,
fffurkan9,
HandeAkdogan,
kasim12,
JujuSeri,
zafer3885,
Rafayel,
Street Parrot,
Çağatay Tozak,
mkursun,
tuncaysargin,
sirhill,
Koksal Gurkan,
Legionsgamer,
swordfishhhh,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
