ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
SrcnVNM
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Ocak 2021 11:39
Son Ziyaret:
07 Şubat 2022 17:56
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sercan Cnr
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Srcn_Cnr
SON 8 MESAJI
Yeni Bitkili Tankım
Ölçüler: 100x35x40
Canlı Türleri: Rasbora,Neon Tetra, Sae, Cüce Vatoz, Otocinclus,Cüce Rainbow, Mavi Melek Karides ...
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı: 6 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: İç filtre (Eheim Pickup 160) (2 gün önce Sunsun 602B Taktım), AQUALED PLANT FULL SPECTRUM
Merhaba,
Tankım 6 aylık, flowerhorn tankımdan sonra biraz uğraştırıcı ama zevkli bir tanka merhaba dedik.
Zeminde sadece Hagen Siyah kum var, içinde misket gübre kullanıyorum.
İç filtre kullanıyordum, 2 gün önce Sunsun 602B ye çevirdim. 602B içerisine mekanik + biyolojik bir dönüşümde uyguladım.
Işıklandırma 8 saat yapıyorum otomatik olarak.
Sitrik asit yöntemi ile co2 veriyorum. Basınç yükselmesine karşı sisteme birde basınç düşürücü valf ekledim. Düdüklü tencere prensibi ile basınç 2 bar üzerine çıktığında tekrar 2 bara tahliye ediyor fazlasını ve basıncı düşürüyor.
Canlı olarak karides (mavi melek), rasbora, sae, otocinclus, cüce gökkuşağı, neon tetra , cüce vatoz, nerite ve elma salyongazları mevcut.
Bitki türleri:
- Mikra (Yeni)
- Rotala Rotundifolia (Yeni)
- Limnophila Aromatica (Yeni)
- Anubias
- Pogostemon Erectus (Yeni)
- Java fern
- Christmas Moss
- Lotus (Çok fazlayaprağı vardı, zemine gölge yapmasın diye budadım şimdilik.)
- 1 ... En Sol Arkadaki Uzun Saplı ve Yapraklı Bitki (Adını bilen varmı acaba? )
- 2 ... Orta Arkadaki Kırmızı Bitki (Yine adını bilmiyorum :) )
- 3 ... Ve en sağdaki bol yapraklı bitki (Yine Adını Bilmiyorum)
- 4 ... Zeminde bulunan ince uzun yaraklı ve yonca benzeri bitkilerimde var adlarını bilmediğim birde anubiasın önünde yuvarlak yapralklı bir bitki var.
Yukarıda 1 den 4 e kadar numaralandırdığım bitkileri bir arkadaşım hediye etmişti kurulumda adlarını oda bilmiyor ama güzel diyor :D bitkilerin adları konusunda yardımcı olursanız çok sevinirim...
Bitkilide yeni sayılırım, seko1903 adlı kullanıcı Serkan Yüzgül ( https://www.akvaryum.com/Forum/mesaja_git.asp?PID=5831769 ) çocukluk arkadaşım onun sayesinde girdik bakalım bitkili konusuna hayırlısı, şimdilik herşey güzel gibi inşallah böyle devam eder.
Hagen siyahı aslında önceki bitkisiz tanklarımda dekor ve görsellik amaçlı almıştım, bir iki bitki denemem de olmuştu ama ışık akvaryum kapağında ve arkada yetersizdi.
Daha sonra hagen de denemek istedim ışıklandırmayı değiştirip akvaryum kapağını iptal ettim. Söküm ve ekimlerde köklenmeler çok iyi duruyor.
Şimdilik bir sorun yok ama ilerde ne olur bilemiyorum. Zaman gösterecek.
2 haftada bir yüzde 30 su değişimi yapıyorum, buharlaşma sonucu da her hafta 5 lt takviye oluyor.
Reeflowers potasyum, fosfat, demir, sıvı karbon ve karma mikro element sıvı gübre kullanıyorum.
Fotolar ilerleyen süreçte eklenecek şu an için az ama bitkilerin biraz oturmasını bekliyorum.
Şimdilik bu şekilde herkese şimdiden teşekkür ediyorum, iyi hobiler sağlıklı tanklar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228879/040120211225031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228879/040120211225041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228879/040120211225021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228879/040120211225051.jpg[/IMG]
Ölçüler: 100x35x40
Canlı Türleri: Rasbora,Neon Tetra, Sae, Cüce Vatoz, Otocinclus,Cüce Rainbow, Mavi Melek Karides ...
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı: 6 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: İç filtre (Eheim Pickup 160) (2 gün önce Sunsun 602B Taktım), AQUALED PLANT FULL SPECTRUM
Merhaba,
Tankım 6 aylık, flowerhorn tankımdan sonra biraz uğraştırıcı ama zevkli bir tanka merhaba dedik.
Zeminde sadece Hagen Siyah kum var, içinde misket gübre kullanıyorum.
İç filtre kullanıyordum, 2 gün önce Sunsun 602B ye çevirdim. 602B içerisine mekanik + biyolojik bir dönüşümde uyguladım.
Işıklandırma 8 saat yapıyorum otomatik olarak.
Sitrik asit yöntemi ile co2 veriyorum. Basınç yükselmesine karşı sisteme birde basınç düşürücü valf ekledim. Düdüklü tencere prensibi ile basınç 2 bar üzerine çıktığında tekrar 2 bara tahliye ediyor fazlasını ve basıncı düşürüyor.
Canlı olarak karides (mavi melek), rasbora, sae, otocinclus, cüce gökkuşağı, neon tetra , cüce vatoz, nerite ve elma salyongazları mevcut.
Bitki türleri:
- Mikra (Yeni)
- Rotala Rotundifolia (Yeni)
- Limnophila Aromatica (Yeni)
- Anubias
- Pogostemon Erectus (Yeni)
- Java fern
- Christmas Moss
- Lotus (Çok fazlayaprağı vardı, zemine gölge yapmasın diye budadım şimdilik.)
- 1 ... En Sol Arkadaki Uzun Saplı ve Yapraklı Bitki (Adını bilen varmı acaba? )
- 2 ... Orta Arkadaki Kırmızı Bitki (Yine adını bilmiyorum :) )
- 3 ... Ve en sağdaki bol yapraklı bitki (Yine Adını Bilmiyorum)
- 4 ... Zeminde bulunan ince uzun yaraklı ve yonca benzeri bitkilerimde var adlarını bilmediğim birde anubiasın önünde yuvarlak yapralklı bir bitki var.
Yukarıda 1 den 4 e kadar numaralandırdığım bitkileri bir arkadaşım hediye etmişti kurulumda adlarını oda bilmiyor ama güzel diyor :D bitkilerin adları konusunda yardımcı olursanız çok sevinirim...
Bitkilide yeni sayılırım, seko1903 adlı kullanıcı Serkan Yüzgül ( https://www.akvaryum.com/Forum/mesaja_git.asp?PID=5831769 ) çocukluk arkadaşım onun sayesinde girdik bakalım bitkili konusuna hayırlısı, şimdilik herşey güzel gibi inşallah böyle devam eder.
Hagen siyahı aslında önceki bitkisiz tanklarımda dekor ve görsellik amaçlı almıştım, bir iki bitki denemem de olmuştu ama ışık akvaryum kapağında ve arkada yetersizdi.
Daha sonra hagen de denemek istedim ışıklandırmayı değiştirip akvaryum kapağını iptal ettim. Söküm ve ekimlerde köklenmeler çok iyi duruyor.
Şimdilik bir sorun yok ama ilerde ne olur bilemiyorum. Zaman gösterecek.
2 haftada bir yüzde 30 su değişimi yapıyorum, buharlaşma sonucu da her hafta 5 lt takviye oluyor.
Reeflowers potasyum, fosfat, demir, sıvı karbon ve karma mikro element sıvı gübre kullanıyorum.
Fotolar ilerleyen süreçte eklenecek şu an için az ama bitkilerin biraz oturmasını bekliyorum.
Şimdilik bu şekilde herkese şimdiden teşekkür ediyorum, iyi hobiler sağlıklı tanklar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228879/040120211225031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228879/040120211225041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228879/040120211225021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228879/040120211225051.jpg[/IMG]
Bitkilide Yeni Ama Kararlı :)
[QUOTE=seko1903]Kardeşim paylaşımın hayırlı olsun. Maaşallah iyi görünüyor. Bitkilinin tadı bir başka oluyor. Bir bulaştın mı bir daha bırakamıyorsun.[:D] En güzel hobi bence.
Bitki isimlerine gelince,
1. Sp. Taiwan
2. Resimde tam anlaşılmıyor ama güle benziyor.
3. Heteranthera zosterifolia
4. Parvula (kütüğün önündeki kısa kısa ince ince olan)
Hydrocotyle verticillata (anubiasın önündeki)
Subulata (sol köşedeki öndeki)[/QUOTE]
Teşekkürler dostum çok sağol.
SP Taiwanı hatırladım :D
Gül değil ama olsun :) yakın foto atarım sana. [:iyi:]
[QUOTE=seko1903]Kardeşim paylaşımın hayırlı olsun. Maaşallah iyi görünüyor. Bitkilinin tadı bir başka oluyor. Bir bulaştın mı bir daha bırakamıyorsun.[:D] En güzel hobi bence.
Bitki isimlerine gelince,
1. Sp. Taiwan
2. Resimde tam anlaşılmıyor ama güle benziyor.
3. Heteranthera zosterifolia
4. Parvula (kütüğün önündeki kısa kısa ince ince olan)
Hydrocotyle verticillata (anubiasın önündeki)
Subulata (sol köşedeki öndeki)[/QUOTE]
Teşekkürler dostum çok sağol.
SP Taiwanı hatırladım :D
Gül değil ama olsun :) yakın foto atarım sana. [:iyi:]
Dıy Co2 Difüzör Önerisi
[QUOTE=yagiz1234]
Evet çok begendim size bir önerim olucak bence arkaya bir siyah arka plan çok hoş olur birde ıstıcınızın markasını ögrenebilir miyim? [/QUOTE]
Teşekkür ederim aslında siyah arka planı çok düşündüm ama ayna etkisini sevmiyorum bir de bu şekilde arka duvara kadar akvaryum daha derin hissettiriyor bana. Teşekkür ederim yinede.
Isıtıcım eheim ama tam adını bilmiyorum baya eski.
[QUOTE=yagiz1234]
Evet çok begendim size bir önerim olucak bence arkaya bir siyah arka plan çok hoş olur birde ıstıcınızın markasını ögrenebilir miyim? [/QUOTE]
Teşekkür ederim aslında siyah arka planı çok düşündüm ama ayna etkisini sevmiyorum bir de bu şekilde arka duvara kadar akvaryum daha derin hissettiriyor bana. Teşekkür ederim yinede.
Isıtıcım eheim ama tam adını bilmiyorum baya eski.
Dıy Co2 Difüzör Önerisi
Benim akvaryumu beğenmişsiniz ordan geldim sorunuzu gördüm. İnşallah umduğunuz gibi olur herşey.
:)
Benim akvaryumu beğenmişsiniz ordan geldim sorunuzu gördüm. İnşallah umduğunuz gibi olur herşey.
:)
Dıy Co2 Difüzör Önerisi
Merhaba, ben mayalı sistem ile başlamıştım sonra sitrik asite geçtim bana kalırsa difizör konusuna gelmeden önce sizde sitrik asit kurun derim daha verimli daha az uğraştırır ve akvaryuma karışma riski olmaz. Difizör olarak ise ista compact v ama small boy hem mayalıda hemde şimdi sorunsuz kullanıyorum, düşük basınçta güzel verim alıyorum.
Umarım faydalı olur.
Merhaba, ben mayalı sistem ile başlamıştım sonra sitrik asite geçtim bana kalırsa difizör konusuna gelmeden önce sizde sitrik asit kurun derim daha verimli daha az uğraştırır ve akvaryuma karışma riski olmaz. Difizör olarak ise ista compact v ama small boy hem mayalıda hemde şimdi sorunsuz kullanıyorum, düşük basınçta güzel verim alıyorum.
Umarım faydalı olur.
Bu Da Bizimki
[QUOTE=seko1903]
Vayyy. Eyvallah kardeşim. Kendi çapımızda uğraşıyoruz işte. Senden de bir akvaryum tanıtımı bekliyoruz artık. Haftalık su değişim oranımı görmüşsündür.[:)))][/QUOTE]
Valla sayende bizde girdik bitkiliye Seko :)
"Bitkilide Yeni Ama Karalı" isimli tank tanıtımını attım az önce. Sırf sen istedin diye halbuki [B]33[/B] gün sonra atacaktım bitkiler biraz daha oturunca :D
[QUOTE=seko1903]
Vayyy. Eyvallah kardeşim. Kendi çapımızda uğraşıyoruz işte. Senden de bir akvaryum tanıtımı bekliyoruz artık. Haftalık su değişim oranımı görmüşsündür.[:)))][/QUOTE]
Valla sayende bizde girdik bitkiliye Seko :)
"Bitkilide Yeni Ama Karalı" isimli tank tanıtımını attım az önce. Sırf sen istedin diye halbuki [B]33[/B] gün sonra atacaktım bitkiler biraz daha oturunca :D
Bitkilide Yeni Ama Kararlı :)
Ölçüler: 100x35x40
Canlı Türleri: Rasbora,Neon Tetra, Sae, Cüce Vatoz, Otocinclus,Cüce Rainbow, Mavi Melek Karides ...
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı: 6 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: İç filtre (Eheim Pickup 160) (2 gün önce Sunsun 602B Taktım), AQUALED PLANT FULL SPECTRUM
Merhaba,
Tankım 6 aylık, flowerhorn tankımdan sonra biraz uğraştırıcı ama zevkli bir tanka merhaba dedik.
Zeminde sadece Hagen Siyah kum var, içinde misket gübre kullanıyorum.
İç filtre kullanıyordum, 2 gün önce Sunsun 602B ye çevirdim. 602B içerisine mekanik + biyolojik bir dönüşümde uyguladım.
Işıklandırma 8 saat yapıyorum otomatik olarak.
Sitrik asit yöntemi ile co2 veriyorum. Basınç yükselmesine karşı sisteme birde basınç düşürücü valf ekledim. Düdüklü tencere prensibi ile basınç 2 bar üzerine çıktığında tekrar 2 bara tahliye ediyor fazlasını ve basıncı düşürüyor.
Canlı olarak karides (mavi melek), rasbora, sae, otocinclus, cüce gökkuşağı, neon tetra , cüce vatoz, nerite ve elma salyongazları mevcut.
[B]Bitki türleri:[/B]
- Mikra (Yeni)
- Rotala Rotundifolia (Yeni)
- Limnophila Aromatica (Yeni)
- Anubias
- Pogostemon Erectus (Yeni)
- Java fern
- Christmas Moss
- Lotus (Çok fazlayaprağı vardı, zemine gölge yapmasın diye budadım şimdilik.)
- 1 ... En Sol Arkadaki Uzun Saplı ve Yapraklı Bitki (Adını bilen varmı acaba? )
- 2 ... Orta Arkadaki Kırmızı Bitki (Yine adını bilmiyorum :) )
- 3 ... Ve en sağdaki bol yapraklı bitki (Yine Adını Bilmiyorum)
- 4 ... Zeminde bulunan ince uzun yaraklı ve yonca benzeri bitkilerimde var adlarını bilmediğim birde anubiasın önünde yuvarlak yapralklı bir bitki var.
Yukarıda 1 den 4 e kadar numaralandırdığım bitkileri bir arkadaşım hediye etmişti kurulumda adlarını oda bilmiyor ama güzel diyor :D bitkilerin adları konusunda yardımcı olursanız çok sevinirim...
Bitkilide yeni sayılırım, seko1903 adlı kullanıcı Serkan Yüzgül ( [B]https://www.akvaryum.com/Forum/mesaja_git.asp?PID=5831769[/B][U][/U] ) çocukluk arkadaşım onun sayesinde girdik bakalım bitkili konusuna hayırlısı, şimdilik herşey güzel gibi inşallah böyle devam eder.
Hagen siyahı aslında önceki bitkisiz tanklarımda dekor ve görsellik amaçlı almıştım, bir iki bitki denemem de olmuştu ama ışık akvaryum kapağında ve arkada yetersizdi.
Daha sonra hagen de denemek istedim ışıklandırmayı değiştirip akvaryum kapağını iptal ettim. Söküm ve ekimlerde köklenmeler çok iyi duruyor.
Şimdilik bir sorun yok ama ilerde ne olur bilemiyorum. Zaman gösterecek.
2 haftada bir yüzde 30 su değişimi yapıyorum, buharlaşma sonucu da her hafta 5 lt takviye oluyor.
Reeflowers potasyum, fosfat, demir, sıvı karbon ve karma mikro element sıvı gübre kullanıyorum.
Fotolar ilerleyen süreçte eklenecek şu an için az ama bitkilerin biraz oturmasını bekliyorum.
Şimdilik bu şekilde herkese şimdiden teşekkür ediyorum, iyi hobiler sağlıklı tanklar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228879/040120211225021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228879/040120211225031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228879/040120211225041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228879/040120211225051.jpg[/IMG][EDIT]SrcnVNM,2021-01-04 13:03:56[/EDIT]
Ölçüler: 100x35x40
Canlı Türleri: Rasbora,Neon Tetra, Sae, Cüce Vatoz, Otocinclus,Cüce Rainbow, Mavi Melek Karides ...
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı: 6 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: İç filtre (Eheim Pickup 160) (2 gün önce Sunsun 602B Taktım), AQUALED PLANT FULL SPECTRUM
Merhaba,
Tankım 6 aylık, flowerhorn tankımdan sonra biraz uğraştırıcı ama zevkli bir tanka merhaba dedik.
Zeminde sadece Hagen Siyah kum var, içinde misket gübre kullanıyorum.
İç filtre kullanıyordum, 2 gün önce Sunsun 602B ye çevirdim. 602B içerisine mekanik + biyolojik bir dönüşümde uyguladım.
Işıklandırma 8 saat yapıyorum otomatik olarak.
Sitrik asit yöntemi ile co2 veriyorum. Basınç yükselmesine karşı sisteme birde basınç düşürücü valf ekledim. Düdüklü tencere prensibi ile basınç 2 bar üzerine çıktığında tekrar 2 bara tahliye ediyor fazlasını ve basıncı düşürüyor.
Canlı olarak karides (mavi melek), rasbora, sae, otocinclus, cüce gökkuşağı, neon tetra , cüce vatoz, nerite ve elma salyongazları mevcut.
[B]Bitki türleri:[/B]
- Mikra (Yeni)
- Rotala Rotundifolia (Yeni)
- Limnophila Aromatica (Yeni)
- Anubias
- Pogostemon Erectus (Yeni)
- Java fern
- Christmas Moss
- Lotus (Çok fazlayaprağı vardı, zemine gölge yapmasın diye budadım şimdilik.)
- 1 ... En Sol Arkadaki Uzun Saplı ve Yapraklı Bitki (Adını bilen varmı acaba? )
- 2 ... Orta Arkadaki Kırmızı Bitki (Yine adını bilmiyorum :) )
- 3 ... Ve en sağdaki bol yapraklı bitki (Yine Adını Bilmiyorum)
- 4 ... Zeminde bulunan ince uzun yaraklı ve yonca benzeri bitkilerimde var adlarını bilmediğim birde anubiasın önünde yuvarlak yapralklı bir bitki var.
Yukarıda 1 den 4 e kadar numaralandırdığım bitkileri bir arkadaşım hediye etmişti kurulumda adlarını oda bilmiyor ama güzel diyor :D bitkilerin adları konusunda yardımcı olursanız çok sevinirim...
Bitkilide yeni sayılırım, seko1903 adlı kullanıcı Serkan Yüzgül ( [B]https://www.akvaryum.com/Forum/mesaja_git.asp?PID=5831769[/B][U][/U] ) çocukluk arkadaşım onun sayesinde girdik bakalım bitkili konusuna hayırlısı, şimdilik herşey güzel gibi inşallah böyle devam eder.
Hagen siyahı aslında önceki bitkisiz tanklarımda dekor ve görsellik amaçlı almıştım, bir iki bitki denemem de olmuştu ama ışık akvaryum kapağında ve arkada yetersizdi.
Daha sonra hagen de denemek istedim ışıklandırmayı değiştirip akvaryum kapağını iptal ettim. Söküm ve ekimlerde köklenmeler çok iyi duruyor.
Şimdilik bir sorun yok ama ilerde ne olur bilemiyorum. Zaman gösterecek.
2 haftada bir yüzde 30 su değişimi yapıyorum, buharlaşma sonucu da her hafta 5 lt takviye oluyor.
Reeflowers potasyum, fosfat, demir, sıvı karbon ve karma mikro element sıvı gübre kullanıyorum.
Fotolar ilerleyen süreçte eklenecek şu an için az ama bitkilerin biraz oturmasını bekliyorum.
Şimdilik bu şekilde herkese şimdiden teşekkür ediyorum, iyi hobiler sağlıklı tanklar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228879/040120211225021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228879/040120211225031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228879/040120211225041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228879/040120211225051.jpg[/IMG][EDIT]SrcnVNM,2021-01-04 13:03:56[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 02:53
Yeni Üye Forumu - Betta'daki Şişlik Nedir Cyber_Scout, 01:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Su Yosunu Cyber_Scout, 00:39
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 35 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
