ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
MrOzturk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Kasım 2021 10:14
Son Ziyaret:
11 Aralık 2021 13:42
Toplam Mesaj:
9 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Barış Öztürk
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Barış Öztürk
SON 9 MESAJI
Oscar Pul Sürtünme İzleri
Merhaba Dostlar,
Öncelikle beni son 4-5 gündür endişelendiren bir konu var. 4 tane Astronot (oscar) balığım var. 9, 11,13,14 cm boylarında. Balıklarımın en küçüğü 9 cm boyu olan hariç diğer 3’ünde aşağıdaki resimlerde kırmızı halka içinde gösterdiğim gibi pullarında sürtünmeye benzer izler var. Bu izler beni bir kaç gündür endişelendiriyor. Hastalık belirtisi mi yoksa akvaryumda sivri uçlu bir cisim mi var? İçinde yati kökü ve frodo stone kaya var. Kayaları ve kökü kontrol ettim bir olumsuz duruma rastlamadım.
Oscarların genel olarak durumu iyi görünüyor, yem yiyorlar, kendilerini parmak uçuyla sevdiriyorlar bir sorun görünmüyor. Sadece bir tane Oscar çoğu zaman akvaryumun arka kısmında kökün arasına saklanıyor gibi sabit duruyor ben odaya girince çıkıyor yerinden bir süre sonra tekrar aynı yere saklanıyor. Bunun dışında bir sorun göremedim. Renklerinde solma yok aksine yeni renkleniyorlar.
Kullandığım yemler:
Hikari Cichlid Gold
JBL Gammarus
New Life Spectrum Cichlid Formula
Dana Yüreği
Hepsinden düzenli olarak farklı günlerde veriyorum.
Bu konuda bilgi sahibi olan, bu konuda nasıl bir aksiyon almam gerektiğini bilen hobidaşlarımın desteğini bekliyorum.
Fotoğraf:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232955/251120210129171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232955/251120210129151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232955/251120210129141.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: PUL HASARI
Akvaryum Kapasitesi (litre): 160
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: ASTRONOT (oscar) BALIĞI
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): SICAKLIK SABİT 26
Filitrasyon: Dış Filtre 700 l / saat + İç Filtre Bio 600 l / saat
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: -
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): PULLARDAKİ HASARI GÖRDÜĞÜMDEN BERİ 2 GÜNDE BİR SU DEĞİŞİMİ YAPIYORUM.
Merhaba Dostlar,
Öncelikle beni son 4-5 gündür endişelendiren bir konu var. 4 tane Astronot (oscar) balığım var. 9, 11,13,14 cm boylarında. Balıklarımın en küçüğü 9 cm boyu olan hariç diğer 3’ünde aşağıdaki resimlerde kırmızı halka içinde gösterdiğim gibi pullarında sürtünmeye benzer izler var. Bu izler beni bir kaç gündür endişelendiriyor. Hastalık belirtisi mi yoksa akvaryumda sivri uçlu bir cisim mi var? İçinde yati kökü ve frodo stone kaya var. Kayaları ve kökü kontrol ettim bir olumsuz duruma rastlamadım.
Oscarların genel olarak durumu iyi görünüyor, yem yiyorlar, kendilerini parmak uçuyla sevdiriyorlar bir sorun görünmüyor. Sadece bir tane Oscar çoğu zaman akvaryumun arka kısmında kökün arasına saklanıyor gibi sabit duruyor ben odaya girince çıkıyor yerinden bir süre sonra tekrar aynı yere saklanıyor. Bunun dışında bir sorun göremedim. Renklerinde solma yok aksine yeni renkleniyorlar.
Kullandığım yemler:
Hikari Cichlid Gold
JBL Gammarus
New Life Spectrum Cichlid Formula
Dana Yüreği
Hepsinden düzenli olarak farklı günlerde veriyorum.
Bu konuda bilgi sahibi olan, bu konuda nasıl bir aksiyon almam gerektiğini bilen hobidaşlarımın desteğini bekliyorum.
Fotoğraf:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232955/251120210129171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232955/251120210129151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232955/251120210129141.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: PUL HASARI
Akvaryum Kapasitesi (litre): 160
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: ASTRONOT (oscar) BALIĞI
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): SICAKLIK SABİT 26
Filitrasyon: Dış Filtre 700 l / saat + İç Filtre Bio 600 l / saat
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: -
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): PULLARDAKİ HASARI GÖRDÜĞÜMDEN BERİ 2 GÜNDE BİR SU DEĞİŞİMİ YAPIYORUM.
JBL Mİ TETRA MI SERA MI
Bana göre;
Bitkisel yem de Sera Flora Naturel.
Protein olarak da en iyisi JBL Spirulina.
Bunlar pul yemlerde en iyileri olduğunu düşünüyorum ve kullanıyorumda. Özellikle doğurgan canlılar manyak gibi tüketiyor, yavrular çabuk büyüyor.
Bana göre;
Bitkisel yem de Sera Flora Naturel.
Protein olarak da en iyisi JBL Spirulina.
Bunlar pul yemlerde en iyileri olduğunu düşünüyorum ve kullanıyorumda. Özellikle doğurgan canlılar manyak gibi tüketiyor, yavrular çabuk büyüyor.
2. El Akvaryum İç Filtre Alınır Mı?
[QUOTE=Alpella]Alınır çünkü bozuk çıkma ihtimali yok neredeyse. İç filtreyi bozmak için uğraşmak gerekir.[/QUOTE]
Mıknatısında sorun olma ihtimali de yoktur o zaman. Debisi azalmasında süngeri her türlü değiştirilir.
[QUOTE=Alpella]Alınır çünkü bozuk çıkma ihtimali yok neredeyse. İç filtreyi bozmak için uğraşmak gerekir.[/QUOTE]
Mıknatısında sorun olma ihtimali de yoktur o zaman. Debisi azalmasında süngeri her türlü değiştirilir.
2. El Akvaryum İç Filtre Alınır Mı?
Merhaba arkadaşlar,
Biliyorsunuz son zamanlarda artan fahiş fiyatlardan dolayı akvaryum temel aksesuarları almak neredeyse zor. Bunların başında filtreler geliyor.
Kimisi bütçesi dahilinde seçim yapıyor, kimisi ise en iyi markayı 2. El olarak almaya çalışıyor. İşte ben o en iyi markayı daha uyguna 2. El temiz sorunsuz şekilde almaya çalışıyorum.
Bugün bir ürün gördüm Fluval U3 Bio iç filtre. Saatte 600 L devir daim yapıyor. Bu iç filtreyi, dış filtreli akvaryumuma ek olarak destekleyici olarak kullanmak istiyorum.
Bu ürün 2 yıl kullanılmış. Fiyat konusunda bir sıkıntı yok fakat 2 yıl kullanılmış bir filtreyi almak mantıklı mı? Süngerleri yeni değişmiş, dış kasa temiz ve hasarsız. Tek şüphem debisinin ilk günden bu yana azalma olup olmadığı. Satıcıya göre sorun yok. Ürün şehir dışında olduğu için alıp deneme şansına da sahip değilim.
Daha önce alıp kullanan oldu mu? Performans eksikliği hisseder miyim?
Teşekkürler.
Merhaba arkadaşlar,
Biliyorsunuz son zamanlarda artan fahiş fiyatlardan dolayı akvaryum temel aksesuarları almak neredeyse zor. Bunların başında filtreler geliyor.
Kimisi bütçesi dahilinde seçim yapıyor, kimisi ise en iyi markayı 2. El olarak almaya çalışıyor. İşte ben o en iyi markayı daha uyguna 2. El temiz sorunsuz şekilde almaya çalışıyorum.
Bugün bir ürün gördüm Fluval U3 Bio iç filtre. Saatte 600 L devir daim yapıyor. Bu iç filtreyi, dış filtreli akvaryumuma ek olarak destekleyici olarak kullanmak istiyorum.
Bu ürün 2 yıl kullanılmış. Fiyat konusunda bir sıkıntı yok fakat 2 yıl kullanılmış bir filtreyi almak mantıklı mı? Süngerleri yeni değişmiş, dış kasa temiz ve hasarsız. Tek şüphem debisinin ilk günden bu yana azalma olup olmadığı. Satıcıya göre sorun yok. Ürün şehir dışında olduğu için alıp deneme şansına da sahip değilim.
Daha önce alıp kullanan oldu mu? Performans eksikliği hisseder miyim?
Teşekkürler.
Astronot (oscar) Balığı Doğru Ve Sağlıklı Beslenme
[QUOTE=lemur]Ben de Oscar beslemeyi zaman zaman düşündüğüm için meraktan soruyorum, 4 oscar' ı hangi hacimde besliyorsunuz, nasıl bir filtre ve ısıtma düzeneği kullanıyorsunuz, fotoğraf da paylaşabilir misiniz?[/QUOTE]
Merhaba,
4 oscarı eş seçmesi için şimdilik 160-170 L hacimde besliyorum sonrasında bu sayıyı 1-2 azaltacağım. Önümüzdeki 2-3 ay minimum 400 L hacme geçmeyi planlıyorum. Filtre sistemi şuan ki akvaryumda saatte 700 L basıyor. Isıtma 300 W lık sabit 26 derecede tutmaya özen gösteriyorum.
Okuduğum kadarıyla yetişkin Oscar başına min. 150 L alan gerektiğini. Bendekiler daha küçük olduğu için bu şekilde başlamak istedim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232955/191120211413381.jpg[/IMG]
[QUOTE=lemur]Ben de Oscar beslemeyi zaman zaman düşündüğüm için meraktan soruyorum, 4 oscar' ı hangi hacimde besliyorsunuz, nasıl bir filtre ve ısıtma düzeneği kullanıyorsunuz, fotoğraf da paylaşabilir misiniz?[/QUOTE]
Merhaba,
4 oscarı eş seçmesi için şimdilik 160-170 L hacimde besliyorum sonrasında bu sayıyı 1-2 azaltacağım. Önümüzdeki 2-3 ay minimum 400 L hacme geçmeyi planlıyorum. Filtre sistemi şuan ki akvaryumda saatte 700 L basıyor. Isıtma 300 W lık sabit 26 derecede tutmaya özen gösteriyorum.
Okuduğum kadarıyla yetişkin Oscar başına min. 150 L alan gerektiğini. Bendekiler daha küçük olduğu için bu şekilde başlamak istedim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232955/191120211413381.jpg[/IMG]
Astronot (oscar) Balığı Doğru Ve Sağlıklı Beslenme
[QUOTE=ercansever17]
İkiside birbirine benzer ürünlerdir.Tetranın ürünün daha ince,pul gibi ve cips şeklindedir.Tropicalin daha büyük balıkların yiyebileceği biçimdedir.,fakat sizin balıklarınız etçil.İkisinden bir tanesi işinizi görecektir.İkiside kendini kanıtlamış ürünler. Bu ürünleri 50 gram açık şekilde satan yerler var. 50 gramı yaklaşık 15 tl ye geliyor. Böyle alırsanız size daha uyguna gelecektir.Ve yem çeşidinizi arttırabilirsiniz.İnternette güvenilir siteler var, bulabilirsiniz. Ama Tetranın ürününü bulmanız daha kolay olacaktır. Daha yaygın kullanıldığı için, hemen hemen her petshopta var. Benim 7-8 çeşit yemim var her gün sadece 1 yem kullanıyorum.Çünkü her yemin genel özellikleri birbirinden farklı. 2 dakika içinde azar azar atıyorum.Yere düşmeden tüketiyorlar.Bazen haftada 1 kez de canlı un kurdu veriyorum.
Karidesi Haftada 1 kez vermenizi öneririm. Haftada 1 kez de 1 gün sadece bitkisel besleyin.
[/QUOTE]
Anladım. Ben o ikisinden birini araştırıp alayım olmadı. Yalnız ben açık kovadan ürün almayı pek tercih etmiyorum. Hem bayat oluyorlar hem de ne olduğu belli olmayan ürün gönderebilirler. En saglıklısı son kullanma tarihi uzun vadeli olan jelatini açılmamış orjinal yemleri tercih ediyorum.
Benim saydığım yemler dışında Lepisteslerim için kullandığım;
-Sera Flora Nature
-Sera Vipan
-JBL Spirulina yemlerim de var. Bunların hepsi pul yem. Oscarlara henüz atmadım. Ama saydıklarımın içinde Sera Flora var bitkisel bir yemdir acaba bu yem Oscarlar için uygun mu?
[QUOTE=ercansever17]
İkiside birbirine benzer ürünlerdir.Tetranın ürünün daha ince,pul gibi ve cips şeklindedir.Tropicalin daha büyük balıkların yiyebileceği biçimdedir.,fakat sizin balıklarınız etçil.İkisinden bir tanesi işinizi görecektir.İkiside kendini kanıtlamış ürünler. Bu ürünleri 50 gram açık şekilde satan yerler var. 50 gramı yaklaşık 15 tl ye geliyor. Böyle alırsanız size daha uyguna gelecektir.Ve yem çeşidinizi arttırabilirsiniz.İnternette güvenilir siteler var, bulabilirsiniz. Ama Tetranın ürününü bulmanız daha kolay olacaktır. Daha yaygın kullanıldığı için, hemen hemen her petshopta var. Benim 7-8 çeşit yemim var her gün sadece 1 yem kullanıyorum.Çünkü her yemin genel özellikleri birbirinden farklı. 2 dakika içinde azar azar atıyorum.Yere düşmeden tüketiyorlar.Bazen haftada 1 kez de canlı un kurdu veriyorum.
Karidesi Haftada 1 kez vermenizi öneririm. Haftada 1 kez de 1 gün sadece bitkisel besleyin.
[/QUOTE]
Anladım. Ben o ikisinden birini araştırıp alayım olmadı. Yalnız ben açık kovadan ürün almayı pek tercih etmiyorum. Hem bayat oluyorlar hem de ne olduğu belli olmayan ürün gönderebilirler. En saglıklısı son kullanma tarihi uzun vadeli olan jelatini açılmamış orjinal yemleri tercih ediyorum.
Benim saydığım yemler dışında Lepisteslerim için kullandığım;
-Sera Flora Nature
-Sera Vipan
-JBL Spirulina yemlerim de var. Bunların hepsi pul yem. Oscarlara henüz atmadım. Ama saydıklarımın içinde Sera Flora var bitkisel bir yemdir acaba bu yem Oscarlar için uygun mu?
Astronot (oscar) Balığı Doğru Ve Sağlıklı Beslenme
[QUOTE=ercansever17]
Tropical Red Mico (kurutulmuş kan kurdu) : Kırmızı renkleri gözle görülür bir şekilde canlandırıyor.
Tropical Super Spirulina Forte Chips: %36 spirulina içeren bitkisel yem.
Tetra Pro Algae: Algae yosunu içeren bitkisel cips yem.
Tropical Krill chips:Kalamar krill içeriyor.
Jbl Novo Stick.[/QUOTE]
Merhaba,
Öncelikle bilgi için teşekkürler, yukarıda saydığınız yemler bitkisel olarak birbirinden farklı mı? Siz hangisini önerirsiniz birkisel olarak?
Dana yüreği ve JBL nin kurutulmuş karides i ile yeterli kalsiyum ve protein sağladığımı düşünüyorum. Sanırım tek eksik bitkisel ve meyve türü.
Benim konu başlığında saydığım yemleri nasıl vereceğim? Günde iki kez beslemek istiyorum sabah ve akşam olacak şekilde.
[QUOTE=ercansever17]
Tropical Red Mico (kurutulmuş kan kurdu) : Kırmızı renkleri gözle görülür bir şekilde canlandırıyor.
Tropical Super Spirulina Forte Chips: %36 spirulina içeren bitkisel yem.
Tetra Pro Algae: Algae yosunu içeren bitkisel cips yem.
Tropical Krill chips:Kalamar krill içeriyor.
Jbl Novo Stick.[/QUOTE]
Merhaba,
Öncelikle bilgi için teşekkürler, yukarıda saydığınız yemler bitkisel olarak birbirinden farklı mı? Siz hangisini önerirsiniz birkisel olarak?
Dana yüreği ve JBL nin kurutulmuş karides i ile yeterli kalsiyum ve protein sağladığımı düşünüyorum. Sanırım tek eksik bitkisel ve meyve türü.
Benim konu başlığında saydığım yemleri nasıl vereceğim? Günde iki kez beslemek istiyorum sabah ve akşam olacak şekilde.
Astronot (oscar) Balığı Doğru Ve Sağlıklı Beslenme
Merhaba Arkadaşlar,
Aranıza yeni katıldım, ben de oscar sahibiyim. Akvaryumumda 9-15 cm arasında 4 tane tül kuyruk oscar var. 3 çeşit yem aldım.(resimler ektedir) Çünkü Tek bir yeme alıştırmak istemiyorum.
Şimdi siz tecrübeli arkadaşlara sormak istiyorum; aşagıdaki ismini sıralayacağım yemleri gün içerisinde öncelik sırasına göre nasıl vermeliyim? Miktarı nasıl olmalı?
Bu yemlerin dışında haftada 3 kez ögün yerine dana yüreği takviyesi de yapacağım.
1- New Life Spectrum Cichlid Formula
2- JBL Gammarus
3- Hikari Cichlid Gold (Medium) Pellet
Şimdiden teşekkür ederim desteğiniz için.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232955/191120211036211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232955/191120211036001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232955/191120211037411.jpg[/IMG][EDIT]MrOzturk,2021-11-19 10:44:39[/EDIT]
Merhaba Arkadaşlar,
Aranıza yeni katıldım, ben de oscar sahibiyim. Akvaryumumda 9-15 cm arasında 4 tane tül kuyruk oscar var. 3 çeşit yem aldım.(resimler ektedir) Çünkü Tek bir yeme alıştırmak istemiyorum.
Şimdi siz tecrübeli arkadaşlara sormak istiyorum; aşagıdaki ismini sıralayacağım yemleri gün içerisinde öncelik sırasına göre nasıl vermeliyim? Miktarı nasıl olmalı?
Bu yemlerin dışında haftada 3 kez ögün yerine dana yüreği takviyesi de yapacağım.
1- New Life Spectrum Cichlid Formula
2- JBL Gammarus
3- Hikari Cichlid Gold (Medium) Pellet
Şimdiden teşekkür ederim desteğiniz için.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232955/191120211036211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232955/191120211036001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232955/191120211037411.jpg[/IMG][EDIT]MrOzturk,2021-11-19 10:44:39[/EDIT]
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Merhaba arkadaşlar,
Adım Barış. Aranıza ben de yeni katıldım. Akvaryum yaşamına dair bilgi ve fikirlerinizi tecrübe etmek için buradayım.[:cool:]
Merhaba arkadaşlar,
Adım Barış. Aranıza ben de yeni katıldım. Akvaryum yaşamına dair bilgi ve fikirlerinizi tecrübe etmek için buradayım.[:cool:]
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
