ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Berattka
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Ekim 2024 12:21
Son Ziyaret:
07 Kasım 2024 04:08
Toplam Mesaj:
17 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berat
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Berat
SON 10 MESAJI
Isıtıcı
[QUOTE=TulparLanda]
Kablosu ne kadar az suya girerse o kadar iyi.
Yatay koyarsan uzun süre koyma.
Ve büyük bi akvaryuma geçiş yapmaya çalış.
(Bence)[/QUOTE]
En yakın zamanda geciş yapacağım teşekürler
[QUOTE=Hidro Dinamik]Önerilen sıcaklık 18-24 derece.
[URL]https://www.akvaryum.com/carassius_auratus_(japon_baligi)_tatlisur_7_70.asp[/URL]
20-22 derece arasında tutmanızı öneririm. 24 25 dereceden sonra hareketlerinde farklılıklar başlıyor ve hastalık durumunda 3 4 derece daha yükseltmeniz gerektiğinde hayvanları iyice zorlamış olursunuz.
[/QUOTE]
Yarına kadar 24 de kalsın şuan yaparsam uyanırlar buyuk ihitmale şuan yatıyorlardır balıklarım 12.30 dedinmi hepsi yatıyorlar uyandırmak istemem yarın 22 derece yapacağım[:3]
[QUOTE=TulparLanda]
Kablosu ne kadar az suya girerse o kadar iyi.
Yatay koyarsan uzun süre koyma.
Ve büyük bi akvaryuma geçiş yapmaya çalış.
(Bence)[/QUOTE]
En yakın zamanda geciş yapacağım teşekürler
[QUOTE=Hidro Dinamik]Önerilen sıcaklık 18-24 derece.
[URL]https://www.akvaryum.com/carassius_auratus_(japon_baligi)_tatlisur_7_70.asp[/URL]
20-22 derece arasında tutmanızı öneririm. 24 25 dereceden sonra hareketlerinde farklılıklar başlıyor ve hastalık durumunda 3 4 derece daha yükseltmeniz gerektiğinde hayvanları iyice zorlamış olursunuz.
[/QUOTE]
Yarına kadar 24 de kalsın şuan yaparsam uyanırlar buyuk ihitmale şuan yatıyorlardır balıklarım 12.30 dedinmi hepsi yatıyorlar uyandırmak istemem yarın 22 derece yapacağım[:3]
Isıtıcı
[QUOTE=Hasan usta]Bende çok araştırdım ve sırf sobo marka diye biraz önce aldım yarın kargolanır heralde. Nasıl memnun musun iyi ısıtıyor mu eğer değilsen iptal edeyim kargoyu.[/QUOTE]
Memnunum hocam alabilirsiniz akavaryumun suyu bayağı bi soğuktu 24 dereceye ayarlayıp koydum suya yani ortalama yarım saate veya 1 saate suyu güzelce ısıtı ve ısıtmayı kesti su soğudukca geri ısıtma yapıyor şuanlık cok iyi
[QUOTE=TulparLanda]
Rica ederim her zaman.[/QUOTE]
Hocam şimdi duşundumde ısıtıyı çapraz değilde direk yatay koysak sıkıntı olurmu sizce biraz araştırdım da sıktıntı olmaz diye okudum benim akvaryuma buyuk geldiği icin dik koyamıyorum[EDIT]Berattka,2024-10-23 01:20:31[/EDIT]
[QUOTE=Hasan usta]Bende çok araştırdım ve sırf sobo marka diye biraz önce aldım yarın kargolanır heralde. Nasıl memnun musun iyi ısıtıyor mu eğer değilsen iptal edeyim kargoyu.[/QUOTE]
Memnunum hocam alabilirsiniz akavaryumun suyu bayağı bi soğuktu 24 dereceye ayarlayıp koydum suya yani ortalama yarım saate veya 1 saate suyu güzelce ısıtı ve ısıtmayı kesti su soğudukca geri ısıtma yapıyor şuanlık cok iyi
[QUOTE=TulparLanda]
Rica ederim her zaman.[/QUOTE]
Hocam şimdi duşundumde ısıtıyı çapraz değilde direk yatay koysak sıkıntı olurmu sizce biraz araştırdım da sıktıntı olmaz diye okudum benim akvaryuma buyuk geldiği icin dik koyamıyorum[EDIT]Berattka,2024-10-23 01:20:31[/EDIT]
Isıtıcı
[QUOTE=TulparLanda]
Görmez hocam sadece ısıtır eğer ayarladığınız dereceye gelirse kendi kendini kapatır düştükçe açılıp ısıtığ tekrar kapanır.[/QUOTE]
Anladım cok teşekür ediyorum size yardım etiğiniz icin
[QUOTE=TulparLanda]
Görmez hocam sadece ısıtır eğer ayarladığınız dereceye gelirse kendi kendini kapatır düştükçe açılıp ısıtığ tekrar kapanır.[/QUOTE]
Anladım cok teşekür ediyorum size yardım etiğiniz icin
Isıtıcı
[QUOTE=TulparLanda]
23-25 derece arası öneririm.[/QUOTE]
Tamamdır teşekür ederim
[QUOTE=TulparLanda]
23-25 derece arası öneririm.[/QUOTE]
Hocam son olarak şimdi baktımda derecelerine 12 dereceye kadar var yazın atıyorumki 12 ayarlarsam soğutucu gorevide gorurmu
[QUOTE=TulparLanda]
23-25 derece arası öneririm.[/QUOTE]
Tamamdır teşekür ederim
[QUOTE=TulparLanda]
23-25 derece arası öneririm.[/QUOTE]
Hocam son olarak şimdi baktımda derecelerine 12 dereceye kadar var yazın atıyorumki 12 ayarlarsam soğutucu gorevide gorurmu
Isıtıcı
[QUOTE=TulparLanda]Çok duydum ama kullanmadım, sobo güvenilir bir markadır diye biliyorum.[/QUOTE]
Aldım hocam bu ısıtıcıyı zaten daha önce konuştuk sizle 3 tane japon balığım var kac dereceye ayarlamalıyım
[QUOTE=TulparLanda]Çok duydum ama kullanmadım, sobo güvenilir bir markadır diye biliyorum.[/QUOTE]
Aldım hocam bu ısıtıcıyı zaten daha önce konuştuk sizle 3 tane japon balığım var kac dereceye ayarlamalıyım
Isıtıcı
[URL]https://www.mixpet.com.tr/sobo-akvaryum-cam-isitici-100w.-hs-100[/URL]
Bu linkteki ısıtıcı nasıl iyimi bunu almayı düşünüyorum markası bilindik bir markamı
[URL]https://www.mixpet.com.tr/sobo-akvaryum-cam-isitici-100w.-hs-100[/URL]
Bu linkteki ısıtıcı nasıl iyimi bunu almayı düşünüyorum markası bilindik bir markamı
Akvaryuma Isıtıcı
[QUOTE=TulparLanda]
Ani ısı değişiminden olabilir onun haricinde belki filtrasyon yeterli değildir.
Bi ısıtıcıyı takın ısınsın hareketleri yine aynı ise tekrar yazarsınız.
Çoğu petshop öyle işte onlara kalsa su birikintisinde de yaşar japon.
[/QUOTE]
Tamamdır teşekkür ederim yardım etiğiniz icin[:3]
[QUOTE=TulparLanda]
Ani ısı değişiminden olabilir onun haricinde belki filtrasyon yeterli değildir.
Bi ısıtıcıyı takın ısınsın hareketleri yine aynı ise tekrar yazarsınız.
Çoğu petshop öyle işte onlara kalsa su birikintisinde de yaşar japon.
[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251671/221020241939091.jpg[/IMG]
Hocam petshop elimde bu marka var dedi sobo alacağım sizce guvenlimi iyi bir markamı bazıları patlıyor vs duydum bunda olurmu oyle şeyler[:)][EDIT]Berattka,2024-10-22 19:43:15[/EDIT]
Almalımıyım sizce yoksa farklı bir markalaramı bakayım [QUOTE=TulparLanda]
Ani ısı değişiminden olabilir onun haricinde belki filtrasyon yeterli değildir.
Bi ısıtıcıyı takın ısınsın hareketleri yine aynı ise tekrar yazarsınız.
Çoğu petshop öyle işte onlara kalsa su birikintisinde de yaşar japon.
[/QUOTE]
[QUOTE=TulparLanda]
Ani ısı değişiminden olabilir onun haricinde belki filtrasyon yeterli değildir.
Bi ısıtıcıyı takın ısınsın hareketleri yine aynı ise tekrar yazarsınız.
Çoğu petshop öyle işte onlara kalsa su birikintisinde de yaşar japon.
[/QUOTE]
Tamamdır teşekkür ederim yardım etiğiniz icin[:3]
[QUOTE=TulparLanda]
Ani ısı değişiminden olabilir onun haricinde belki filtrasyon yeterli değildir.
Bi ısıtıcıyı takın ısınsın hareketleri yine aynı ise tekrar yazarsınız.
Çoğu petshop öyle işte onlara kalsa su birikintisinde de yaşar japon.
[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251671/221020241939091.jpg[/IMG]
Hocam petshop elimde bu marka var dedi sobo alacağım sizce guvenlimi iyi bir markamı bazıları patlıyor vs duydum bunda olurmu oyle şeyler[:)][EDIT]Berattka,2024-10-22 19:43:15[/EDIT]
Almalımıyım sizce yoksa farklı bir markalaramı bakayım [QUOTE=TulparLanda]
Ani ısı değişiminden olabilir onun haricinde belki filtrasyon yeterli değildir.
Bi ısıtıcıyı takın ısınsın hareketleri yine aynı ise tekrar yazarsınız.
Çoğu petshop öyle işte onlara kalsa su birikintisinde de yaşar japon.
[/QUOTE]
Akvaryuma Isıtıcı
[QUOTE=TulparLanda]Kendi ısıtıcımı ölçtüm 100 w standart bi ısıtıcı 27 cm az bişry çapraz koysanız sığar.
Bunun haricinde kendi japon balıklarımdan örnek vermek istiyorum -6 -7 derecelerde havuzun üzeri buz tutunca bile hiçbir kayıp hastalık olmuyor, fakat benim balıklarım vahşileşmiş balıklar şuan su 12-13 derece çok doğal takılıyorlar suda.
Sizin japon balıklarınız petshop balığı olduğu için belki bu kadar dayanıklı olamazsa bile 15 dereceye kadar sağlıklı şekilde takılırlar bişey olacağını hiç sanmıyorum.
Ryukin, oranda gibi türler belki bu kadar dayanamaz ancak onlar da 17-18 derecede dayanabilirler.
Şimdi asıl sorun şu;
Neden 25 litrede japon balığı bakıyorsunuz?(tabi ki bana kalmadı hadsizlik yaptıysam özür dilerim).
Bence 100w bi ısıtıcı çok isterseniz alın bir süre para biriktirin eğer öğrenciyseniz, ve en az 80 litre akvaryuma geçiş yapın, böylelikle hem ısıtıcı koyacak alan hem de balıklara yüzecek alan sağlarsınız.
Japonlar hakkında daha fazla bilgi almak isterseniz yardımcı olurum.[/QUOTE][QUOTE=TulparLanda]Kendi ısıtıcımı ölçtüm 100 w standart bi ısıtıcı 27 cm az bişry çapraz koysanız sığar.
Bunun haricinde kendi japon balıklarımdan örnek vermek istiyorum -6 -7 derecelerde havuzun üzeri buz tutunca bile hiçbir kayıp hastalık olmuyor, fakat benim balıklarım vahşileşmiş balıklar şuan su 12-13 derece çok doğal takılıyorlar suda.
Sizin japon balıklarınız petshop balığı olduğu için belki bu kadar dayanıklı olamazsa bile 15 dereceye kadar sağlıklı şekilde takılırlar bişey olacağını hiç sanmıyorum.
Ryukin, oranda gibi türler belki bu kadar dayanamaz ancak onlar da 17-18 derecede dayanabilirler.
Şimdi asıl sorun şu;
Neden 25 litrede japon balığı bakıyorsunuz?(tabi ki bana kalmadı hadsizlik yaptıysam özür dilerim).
Bence 100w bi ısıtıcı çok isterseniz alın bir süre para biriktirin eğer öğrenciyseniz, ve en az 80 litre akvaryuma geçiş yapın, böylelikle hem ısıtıcı koyacak alan hem de balıklara yüzecek alan sağlarsınız.
Japonlar hakkında daha fazla bilgi almak isterseniz yardımcı olurum.[/QUOTE]
Galiba 100 alıcağım bi şekil sığdırım petshop bu akvaryumda 3 tane japon besleyeceğini soyle bende 3 tane aldım yani bilmededim bir sure 20 litrelikle idare ederim daha sonra 30 40 litre akvaryuma geciş yaparız sonra dahada buyuturum teşekürler yardım etiğiniz icin son sorum olacak yani balıklarım şuan bir köşede duruyorlar yem atınca tek canlanıyorlae biraz yuzup geri bi köşeye cekiliyorlar havalar soğuduktan sonra Boyle yapmaya başladılar eskiden canlıydılar yuzuyorlardı surekli suları soğuk olduğu icinmi bir koşeye giriyor sizce[:O][EDIT]Berattka,2024-10-22 16:55:18[/EDIT]
[QUOTE=TulparLanda]Kendi ısıtıcımı ölçtüm 100 w standart bi ısıtıcı 27 cm az bişry çapraz koysanız sığar.
Bunun haricinde kendi japon balıklarımdan örnek vermek istiyorum -6 -7 derecelerde havuzun üzeri buz tutunca bile hiçbir kayıp hastalık olmuyor, fakat benim balıklarım vahşileşmiş balıklar şuan su 12-13 derece çok doğal takılıyorlar suda.
Sizin japon balıklarınız petshop balığı olduğu için belki bu kadar dayanıklı olamazsa bile 15 dereceye kadar sağlıklı şekilde takılırlar bişey olacağını hiç sanmıyorum.
Ryukin, oranda gibi türler belki bu kadar dayanamaz ancak onlar da 17-18 derecede dayanabilirler.
Şimdi asıl sorun şu;
Neden 25 litrede japon balığı bakıyorsunuz?(tabi ki bana kalmadı hadsizlik yaptıysam özür dilerim).
Bence 100w bi ısıtıcı çok isterseniz alın bir süre para biriktirin eğer öğrenciyseniz, ve en az 80 litre akvaryuma geçiş yapın, böylelikle hem ısıtıcı koyacak alan hem de balıklara yüzecek alan sağlarsınız.
Japonlar hakkında daha fazla bilgi almak isterseniz yardımcı olurum.[/QUOTE][QUOTE=TulparLanda]Kendi ısıtıcımı ölçtüm 100 w standart bi ısıtıcı 27 cm az bişry çapraz koysanız sığar.
Bunun haricinde kendi japon balıklarımdan örnek vermek istiyorum -6 -7 derecelerde havuzun üzeri buz tutunca bile hiçbir kayıp hastalık olmuyor, fakat benim balıklarım vahşileşmiş balıklar şuan su 12-13 derece çok doğal takılıyorlar suda.
Sizin japon balıklarınız petshop balığı olduğu için belki bu kadar dayanıklı olamazsa bile 15 dereceye kadar sağlıklı şekilde takılırlar bişey olacağını hiç sanmıyorum.
Ryukin, oranda gibi türler belki bu kadar dayanamaz ancak onlar da 17-18 derecede dayanabilirler.
Şimdi asıl sorun şu;
Neden 25 litrede japon balığı bakıyorsunuz?(tabi ki bana kalmadı hadsizlik yaptıysam özür dilerim).
Bence 100w bi ısıtıcı çok isterseniz alın bir süre para biriktirin eğer öğrenciyseniz, ve en az 80 litre akvaryuma geçiş yapın, böylelikle hem ısıtıcı koyacak alan hem de balıklara yüzecek alan sağlarsınız.
Japonlar hakkında daha fazla bilgi almak isterseniz yardımcı olurum.[/QUOTE]
Galiba 100 alıcağım bi şekil sığdırım petshop bu akvaryumda 3 tane japon besleyeceğini soyle bende 3 tane aldım yani bilmededim bir sure 20 litrelikle idare ederim daha sonra 30 40 litre akvaryuma geciş yaparız sonra dahada buyuturum teşekürler yardım etiğiniz icin son sorum olacak yani balıklarım şuan bir köşede duruyorlar yem atınca tek canlanıyorlae biraz yuzup geri bi köşeye cekiliyorlar havalar soğuduktan sonra Boyle yapmaya başladılar eskiden canlıydılar yuzuyorlardı surekli suları soğuk olduğu icinmi bir koşeye giriyor sizce[:O][EDIT]Berattka,2024-10-22 16:55:18[/EDIT]
Akvaryuma Isıtıcı
[QUOTE=TulparLanda]sadece çok ufak bi kısmı dışarda durabilir yoksa ısınıp kısa devre veya ısıtıcı camı patlaması(balık çarpılabilir)vb. Olaylar yaşabilirsiniz bence 3-4 gün yaşarlar balıklarınız ne?
Camınızın yüksekliği kaç cm?[/QUOTE]
Japon balığı 24 25 cm yükseklik bu 100w ısıtıcılar kac cm oluyor
[QUOTE=TulparLanda]sadece çok ufak bi kısmı dışarda durabilir yoksa ısınıp kısa devre veya ısıtıcı camı patlaması(balık çarpılabilir)vb. Olaylar yaşabilirsiniz bence 3-4 gün yaşarlar balıklarınız ne?
Camınızın yüksekliği kaç cm?[/QUOTE]
Japon balığı 24 25 cm yükseklik bu 100w ısıtıcılar kac cm oluyor
Akvaryuma Isıtıcı
[QUOTE=TulparLanda]Ben de geçen hiç bulamadım sipariş etmeniz gerekli.
100 wat alaan sıkıntı olmaz ama akvaryuma sığmaz, bu yüzden alvaryumu büyütmüştüm ben .[/QUOTE]
Balıklarım cok uşuyormuş gibi duruyor vicdanım izin vermiyor biraz daha beklemeye 3 4 gün kargo suresi vs galiba 100w alıp fazla buyuk olursa dışarda kalsın bi kısmı[:3]
[QUOTE=TulparLanda]Ben de geçen hiç bulamadım sipariş etmeniz gerekli.
100 wat alaan sıkıntı olmaz ama akvaryuma sığmaz, bu yüzden alvaryumu büyütmüştüm ben .[/QUOTE]
Balıklarım cok uşuyormuş gibi duruyor vicdanım izin vermiyor biraz daha beklemeye 3 4 gün kargo suresi vs galiba 100w alıp fazla buyuk olursa dışarda kalsın bi kısmı[:3]
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Ozzgur,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Ehtiyar,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Koksal Gurkan,
Kuduoglu,
NightWist,
Ertug22,
SunkenShrimps,
Oporchin,
pusathan01,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
BurakSemihAslan,
evrimdoğanlar,
osmandbnl,
mehaniches_ckKt,
Hoppala,
sina cen,
Lepistes175,
Kınayu,
EfeC,
mightymurat,
ilterisdoğukan,
Nrgz orange,
yurist_hrEn,
karidesrehberi,
Tatar10,
oguzhanns,
Hidro Dinamik,
şansal,
ternapi,
mehaniches_hlot,
DenizOlsam,
gürkanbey,
Rime,
swordfishhhh,
baozturk,
EmiirKaan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
