ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
halilcnk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Ağustos 2009 12:23
Son Ziyaret:
22 Eylül 2024 21:05
Toplam Mesaj:
31 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Halil Çankaroğlu
Doğum Tarihi:
17 Ekim 1982
Yaş:
43
İl:
Istanbul
Meslek:
Sistem Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/78931.jpg[/img]halilcnk
SON 10 MESAJI
Karbonat-Sitrik asit CO2 sistem yapımı 9 tl. maliy
[QUOTE=eisenfus]
gözlemlerinize göre maksimum kaç litrelik tanklara yeterli gelebileceğini düşünüyorsunuz?[/QUOTE]
Benim tankım 200 lt bana şu anda yetiyor. Bitki sayım orta halli diyebilirim ağzına kadar doluda değil seyrekte değil.
[QUOTE=eisenfus]
gözlemlerinize göre maksimum kaç litrelik tanklara yeterli gelebileceğini düşünüyorsunuz?[/QUOTE]
Benim tankım 200 lt bana şu anda yetiyor. Bitki sayım orta halli diyebilirim ağzına kadar doluda değil seyrekte değil.
Karbonat-Sitrik asit CO2 sistem yapımı 9 tl. maliy
[QUOTE=eisenfus]Kullanan arkadaşlardan ph testi yapmış olan varsa ve deneyimlerini paylaşırsa çok sevinirim. Aynı sistemi kurma düşüncesindeyim fakat mayalı sistemi kullanımında oluşan ph dalgalanması bu sistem de de geçerli mi merak ediyorum?[/QUOTE]
iyi bir ayar vanası kullanırsanız dalgalanma olmaz. Ben test yapıyorum benim ph 7 de sabit her gün ölçüyorum. Barometremde 1 barda sabit. Zaten en başta kendiniz basıncı ayarlayabilirsiniz. Karışımı şişeden şişeye aktararak başlangıçta ayarladığınız basınç neredeyse solüsyonun sonuna kadar gidiyor. Ama ayar vanası iyi olmalı pnömatik vanası var bende ince ayar yapabiliyorum. Çinden almıştım.
Aklında soru olan arkadaşlar için bilgi vermek gerekirse;
Isıdan ışıktan etkilenmiyor. Bir önceki sayfada deneyimlerimden bahsetmiştim. Tam kapasite 1 ay rahat gider kayıp yoksa tabi.
Birkaç mesaj önce yazdığım gibi Yiğit Beyin mesajındaki ürünler ile uzunca bir süre sorunsuz kullanılabilir. Koku vs. pislik yok, gaz çıkışında dalgalanmalar olmuyor basınç sabit sürekli, bir anda karışırsa fena bir basınç oluşur iyice kapattıktan sonra karıştırmak en iyisi, kola şişeleri gayet yeterli hiç bir sorun yaşamadım korkmayın patlamaz. Hatta benim biri kola biri limonata şişesi :)
Herkese iyi bayramlar.
[QUOTE=eisenfus]Kullanan arkadaşlardan ph testi yapmış olan varsa ve deneyimlerini paylaşırsa çok sevinirim. Aynı sistemi kurma düşüncesindeyim fakat mayalı sistemi kullanımında oluşan ph dalgalanması bu sistem de de geçerli mi merak ediyorum?[/QUOTE]
iyi bir ayar vanası kullanırsanız dalgalanma olmaz. Ben test yapıyorum benim ph 7 de sabit her gün ölçüyorum. Barometremde 1 barda sabit. Zaten en başta kendiniz basıncı ayarlayabilirsiniz. Karışımı şişeden şişeye aktararak başlangıçta ayarladığınız basınç neredeyse solüsyonun sonuna kadar gidiyor. Ama ayar vanası iyi olmalı pnömatik vanası var bende ince ayar yapabiliyorum. Çinden almıştım.
Aklında soru olan arkadaşlar için bilgi vermek gerekirse;
Isıdan ışıktan etkilenmiyor. Bir önceki sayfada deneyimlerimden bahsetmiştim. Tam kapasite 1 ay rahat gider kayıp yoksa tabi.
Birkaç mesaj önce yazdığım gibi Yiğit Beyin mesajındaki ürünler ile uzunca bir süre sorunsuz kullanılabilir. Koku vs. pislik yok, gaz çıkışında dalgalanmalar olmuyor basınç sabit sürekli, bir anda karışırsa fena bir basınç oluşur iyice kapattıktan sonra karıştırmak en iyisi, kola şişeleri gayet yeterli hiç bir sorun yaşamadım korkmayın patlamaz. Hatta benim biri kola biri limonata şişesi :)
Herkese iyi bayramlar.
Karbonat-Sitrik asit CO2 sistem yapımı 9 tl. maliy
[QUOTE=crunch]Sistemi denemek isteyen arkadaşlar için linkteki ürün 11.65$
[URL]http://www.aliexpress.com/item/Aquarium-DIY-CO2-Generator-System-Kit-with-Pressure-Guage-Air-Flow-Adjustment-Vavle-Water-Plant-Fish/32615169385.html[/URL]
Cam difüzör (çekvalf plastik geliyor)
[URL]http://tr.aliexpress.com/item/Aquarium-CO2-Diffuser-Check-Valve-U-Shape-Glass-Tube-Suction-Cup-for-Tube/32515447582.html?detailNewVersion=2[/URL]
baloncuk sayıcı
[URL]http://tr.aliexpress.com/item/New-Arrival-High-Quality-CO2-Glass-Aquarium-Tank-Bubble-Counter-or-Air-Check-Recorder-Valve-Set/32468387921.html?detailNewVersion=2[/URL]
[/QUOTE]
Sistemi kuracak arkadaşlar kapak delerek, olmadık vanalarla uğraşarak, silikon vs. boşa zaman harcamayın. Yukardaki gibi bir sistem gerçekten çok büyük fark getiriyor. Sistemi ucuzlatmak için baloncuk sayıcıya gerekyok difüzörün içinden çıkarken boluncuk olarak çıkıyor ordaki sayıya göre ayarlıyorum ben.
[QUOTE=crunch]Sistemi denemek isteyen arkadaşlar için linkteki ürün 11.65$
[URL]http://www.aliexpress.com/item/Aquarium-DIY-CO2-Generator-System-Kit-with-Pressure-Guage-Air-Flow-Adjustment-Vavle-Water-Plant-Fish/32615169385.html[/URL]
Cam difüzör (çekvalf plastik geliyor)
[URL]http://tr.aliexpress.com/item/Aquarium-CO2-Diffuser-Check-Valve-U-Shape-Glass-Tube-Suction-Cup-for-Tube/32515447582.html?detailNewVersion=2[/URL]
baloncuk sayıcı
[URL]http://tr.aliexpress.com/item/New-Arrival-High-Quality-CO2-Glass-Aquarium-Tank-Bubble-Counter-or-Air-Check-Recorder-Valve-Set/32468387921.html?detailNewVersion=2[/URL]
[/QUOTE]
Sistemi kuracak arkadaşlar kapak delerek, olmadık vanalarla uğraşarak, silikon vs. boşa zaman harcamayın. Yukardaki gibi bir sistem gerçekten çok büyük fark getiriyor. Sistemi ucuzlatmak için baloncuk sayıcıya gerekyok difüzörün içinden çıkarken boluncuk olarak çıkıyor ordaki sayıya göre ayarlıyorum ben.
Karbonat-Sitrik asit CO2 sistem yapımı 9 tl. maliy
Herkese merhaba,
Limon tuzu ve karbonat ile CO2 üretimini bir süredir deniyorum. Deneyimerimden çıkan sonuçlar;
- Ben 1 LT pet şişede yaptım ondan dolayı tariftekinin yarısını kullandım ilk denemede. DIY bir sistem kullandığım için kaybım çok oldu limon tuzu solüsyonu çok hızlı şekilde karbonat solüsyonuna karıştı. Ama sonuç hiçte fena değildi.
- İkinci denememde çinden aldığım jenaratör sistemi gelmişti yine 1 LT pet şişede yine tarifin yarısı oranında solüsyonlar ile yaptım. Sonuç çok başarılı oldu. 2 haftadan biraz daha fazla (16-17 gin kadar) CO2 yi çok stabil şekilde verebildi sistem. Kayıplarım sıfırdı.
Bitkilerimde gözle görülür bir gelişme oldu. Mayalı sisteme göre bence daha fazla CO2 üretiyor basınç çok daha fazla. Limon tuzu ve karbonatı aktardan aldım.
Mayalı sistem kullanmış biri olarak kesinlikle bu yöntem daha temiz ve stabil.
Herkese merhaba,
Limon tuzu ve karbonat ile CO2 üretimini bir süredir deniyorum. Deneyimerimden çıkan sonuçlar;
- Ben 1 LT pet şişede yaptım ondan dolayı tariftekinin yarısını kullandım ilk denemede. DIY bir sistem kullandığım için kaybım çok oldu limon tuzu solüsyonu çok hızlı şekilde karbonat solüsyonuna karıştı. Ama sonuç hiçte fena değildi.
- İkinci denememde çinden aldığım jenaratör sistemi gelmişti yine 1 LT pet şişede yine tarifin yarısı oranında solüsyonlar ile yaptım. Sonuç çok başarılı oldu. 2 haftadan biraz daha fazla (16-17 gin kadar) CO2 yi çok stabil şekilde verebildi sistem. Kayıplarım sıfırdı.
Bitkilerimde gözle görülür bir gelişme oldu. Mayalı sisteme göre bence daha fazla CO2 üretiyor basınç çok daha fazla. Limon tuzu ve karbonatı aktardan aldım.
Mayalı sistem kullanmış biri olarak kesinlikle bu yöntem daha temiz ve stabil.
Bitki Bulabileceğim Akvaryumcu
[QUOTE=onenineone]Merhaba
Bilgi sahibisinizdir ama ben yine de şunu belirtmek isterim. Hobici arkadaşlardan temin ederseniz çok daha uyguna gelir. Ama petshoptan yani bir işyerinden almak isterseniz; Üsküdar da Akgün abi nin işyerine uğrayabilirsiniz. Kendisinden sürekli balık alırım ve bitki satışı da yapıyor. İlanı da şu
http://www.akvaryum.com/Forum/45_cesit_bitki_ve_gubreler_ve_t5_flo-balastve_moss_i6159.asp
Tavsiyem, gitmeden önce bir görüşme yapın. Belki elinde kalmayan ama ilanda yazan bitki olabilir.
[/QUOTE]
bende buradan balık almıştım bitkileri dikkatimi çekmişti alım yaparsam uğramayı düşündüğüm bir yer. esnaf olarak kaliteli insanlar. tavsiye ederim bende.
[QUOTE=onenineone]Merhaba
Bilgi sahibisinizdir ama ben yine de şunu belirtmek isterim. Hobici arkadaşlardan temin ederseniz çok daha uyguna gelir. Ama petshoptan yani bir işyerinden almak isterseniz; Üsküdar da Akgün abi nin işyerine uğrayabilirsiniz. Kendisinden sürekli balık alırım ve bitki satışı da yapıyor. İlanı da şu
http://www.akvaryum.com/Forum/45_cesit_bitki_ve_gubreler_ve_t5_flo-balastve_moss_i6159.asp
Tavsiyem, gitmeden önce bir görüşme yapın. Belki elinde kalmayan ama ilanda yazan bitki olabilir.
[/QUOTE]
bende buradan balık almıştım bitkileri dikkatimi çekmişti alım yaparsam uğramayı düşündüğüm bir yer. esnaf olarak kaliteli insanlar. tavsiye ederim bende.
112 Litre Bitkili Kurulum
Hayırlı olsun.
Umarım istediğiniz gibi olur. İlk bitkili ile uğraşmaya başladığımda olmadık şekilde sürekli birşeyler çıkmıştı. Hevesiniz kırılmasın zamanla oturacaktır.
Hayırlı olsun.
Umarım istediğiniz gibi olur. İlk bitkili ile uğraşmaya başladığımda olmadık şekilde sürekli birşeyler çıkmıştı. Hevesiniz kırılmasın zamanla oturacaktır.
Yosun Mu?
Yosun yiyici canlı edinmeni tavsiye ederim. benim önerim Otocinclus affinis bende var tankta yosun bırakmıyorlar.
Yosun yiyici canlı edinmeni tavsiye ederim. benim önerim Otocinclus affinis bende var tankta yosun bırakmıyorlar.
Camdaki Beyaz Lekeler?
Yosun sorununa en iyi çözüm Otocinclus affinis (Oto cat). Benim btkili tankımda da ara ara yosun baş gösteriyordu. 3 tane aldım 3. gün yosun kalmadı 1 haftada bitkilerin rengi parlak yemyeşil oldu. Sae ler bildiğim kadarı ile oto cat lere göre daha fazla büyüyor ve zamanla tembelleşiyormuş. benimkiler deli gibi gece gündüz yosun arıyor :)
Yosun sorununa en iyi çözüm Otocinclus affinis (Oto cat). Benim btkili tankımda da ara ara yosun baş gösteriyordu. 3 tane aldım 3. gün yosun kalmadı 1 haftada bitkilerin rengi parlak yemyeşil oldu. Sae ler bildiğim kadarı ile oto cat lere göre daha fazla büyüyor ve zamanla tembelleşiyormuş. benimkiler deli gibi gece gündüz yosun arıyor :)
34 Litre Nano Akvaryum
Merhaba,
Hayırlı olsun.
Hevesini kırmak istemem ama salyangozların, karideslerin ve neonların haricini çıkartmalısın bence.
Merhaba,
Hayırlı olsun.
Hevesini kırmak istemem ama salyangozların, karideslerin ve neonların haricini çıkartmalısın bence.
Karbonat-Sitrik asit CO2 sistem yapımı 9 tl. maliy
Merhaba,
Denemelerime göre mayalıdan çok daha iyi bence. Yalnız limon tuzunun olduğu kısma tariftekinden biraz daha fazla su koymak daha doğru gibi. Benim vanam dandik ayarı çok zor yaptım. Sistemi kurmadan güzel bir vana edinmenizi tavsiye ederim.
Merhaba,
Denemelerime göre mayalıdan çok daha iyi bence. Yalnız limon tuzunun olduğu kısma tariftekinden biraz daha fazla su koymak daha doğru gibi. Benim vanam dandik ayarı çok zor yaptım. Sistemi kurmadan güzel bir vana edinmenizi tavsiye ederim.
SON MESAJLAR
- Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 12:45
Kedi Balıkları Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 JujuSeri, 12:43
Akvaryum Tanıtımı - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
sina cen,
ternapi,
Urass,
waterproof,
Smet200146,
Deoxyss,
Killicory,
Tatar10,
Merdow,
yeekim,
cassiopeiar,
Sfenks111,
MiSoSiKiaN,
yns325,
EKAR,
zen666,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
Tolga8995,
bysmokin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
NessPet,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
miracemir,
Dogukanaktas,
kilic88,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
Mesaquarium,
akvarist10UR,
Mithrandirr,
fissidens,
Flytheshrimp,
reprise,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
caglard,
lgaquatic,
ercane,
oguzsel,
MehmetEgemen,
Aqualandakvaryum,
Wolkan,
sdurmaz1965,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
