ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kemakinen35
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
190
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Temmuz 2010 14:37
Son Ziyaret:
17 Haziran 2016 20:08
Toplam Mesaj:
213 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
kemal mühendisoğlu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Yurtdisi
Meslek:
serbest
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
kemal mühendisoğlu
SON 10 MESAJI
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Selamlar mustafa bey ,175 litrelik tankima 65-55 watt arasi yapacagim led armatür icin led driver konusunda yardiminiza ihtiyacim var ! meanwell apc 35w-350ma biraz pahali geldi bana su driveri buldum ,bir göz atabilirmisiniz uygun mu ? önümüzdeki ay toplayacagim tanki !simdiden siparis vereyimde Cin´den ancak gelir [:)]
http://www.ebay.de/itm/331865089609
eger dersenizki siz meanwellden sasmayin! o baska ,meanwell alacagim [:iyi:]
[EDIT]kemakinen35,2016-06-17 19:12:54[/EDIT]
Selamlar mustafa bey ,175 litrelik tankima 65-55 watt arasi yapacagim led armatür icin led driver konusunda yardiminiza ihtiyacim var ! meanwell apc 35w-350ma biraz pahali geldi bana su driveri buldum ,bir göz atabilirmisiniz uygun mu ? önümüzdeki ay toplayacagim tanki !simdiden siparis vereyimde Cin´den ancak gelir [:)]
http://www.ebay.de/itm/331865089609
eger dersenizki siz meanwellden sasmayin! o baska ,meanwell alacagim [:iyi:]
[EDIT]kemakinen35,2016-06-17 19:12:54[/EDIT]
No Planarya Ve Andazol Planarya'yı Etkilemedi.
Alper bey metilen mavisi kullanmadim o yüzden birsey diyemem ama lepsites yavrulari -neon tetra oldumu bir tane birakmazlar afiyetle süpürürüler [:iyi:]
Alper bey metilen mavisi kullanmadim o yüzden birsey diyemem ama lepsites yavrulari -neon tetra oldumu bir tane birakmazlar afiyetle süpürürüler [:iyi:]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=pekozgur]
Sakin olayım diyorum olmuyor[:/]. Kibar kibar sormuşum "Bu tank ile ilgili bilgi nereden bulunabilir" diye, "Bu gruba seni alirlarsa ancak görürsün" ne demek hocam? "Ben üyeyim seni almazlar oraya ama bir dene istersen", ben yine üzerine makul bir şekilde sormuşum "görüyorsanız paylaşsanız da biz de öğrensek" snob'luk bende değil sende... Senli benli de konuşmamışım, dolayısı ile senin meramın nedir ne değildir anlayamadım. Gruba üye olmanın 'artizliği' mi?
Forum bilgi paylaşma ortamı ise ben de diyorum ki madem sen üyesin detay varsa insanları gruba üye olmakla uğraştırma (ki kapalı ve yabancı bir grup yani herkes üye olamıyor) oradaki bilgi varsa kopyala yapıştır öğrenelim. Çeviri yapmanı bekleyen de yok, biz çeviririz bir şekilde. Bu yani, ne yalancılıkla ne de başka bir şeyle suçlamıyorum. Ayrıca adamın fotoğrafını paylaşan sensin, bilgi sormak suç mu? Bilgi vermek/paylaşmak bu kadar mı zor? Bilgi yoksa, "detaylı bilgi yoktu ama fotoğrafın sahibi şu şahıs" der geçersin...
Benim meramıma gelirsek gruba benim gibi ezikleri almadıkları için göremedim üstadım, sizin ulvi kişiliğinizi, üstün profilinizi aldılarsa ve detay varsa lütfen paylaşır mısınız rica etsem lütfen. Çok yalvarıyorum pl$ b@b k3nk ltfn....
Tövbe yarabbim... ayıp yaa...
Taşı kuyuya atıp kaçıyorsun peşini takip eden olunca da "yalan borcum yok" bi' gidin abi....[/QUOTE]
özgür bey " seni alirlarsa görebilirsin " demek benim profilim yüksek ,yüksek ulvi kisiligim anlamina gelmiyor ki ben zaten o sayfada üye degilim ! kapali grub ! almiyorlar ! isin güc yanini bildigim icin yazmisim ! detayli bilgi diyorsun yazdim smd 12000 lümen ! daha fazla bilgi yok ! tank sahibine sorulan sorularin cevabini yine baska bir akvarist arkadasin sayesinde gördüm ! tasi kuyuya atmadim atipta kacmadim ! kacmis olsam sayfayi linklemez göndermezdim ! bu tip paylasimalri elimden geldigince görüp paylasiyorum ! neyse fazla uzatmaya gerek yok , eger yanlis varsa kusura bakma ,selam
eger beni üye olarak kabul ederlerse detayli bilgi paylasirim [:iyi:]
[QUOTE=pekozgur]
Sakin olayım diyorum olmuyor[:/]. Kibar kibar sormuşum "Bu tank ile ilgili bilgi nereden bulunabilir" diye, "Bu gruba seni alirlarsa ancak görürsün" ne demek hocam? "Ben üyeyim seni almazlar oraya ama bir dene istersen", ben yine üzerine makul bir şekilde sormuşum "görüyorsanız paylaşsanız da biz de öğrensek" snob'luk bende değil sende... Senli benli de konuşmamışım, dolayısı ile senin meramın nedir ne değildir anlayamadım. Gruba üye olmanın 'artizliği' mi?
Forum bilgi paylaşma ortamı ise ben de diyorum ki madem sen üyesin detay varsa insanları gruba üye olmakla uğraştırma (ki kapalı ve yabancı bir grup yani herkes üye olamıyor) oradaki bilgi varsa kopyala yapıştır öğrenelim. Çeviri yapmanı bekleyen de yok, biz çeviririz bir şekilde. Bu yani, ne yalancılıkla ne de başka bir şeyle suçlamıyorum. Ayrıca adamın fotoğrafını paylaşan sensin, bilgi sormak suç mu? Bilgi vermek/paylaşmak bu kadar mı zor? Bilgi yoksa, "detaylı bilgi yoktu ama fotoğrafın sahibi şu şahıs" der geçersin...
Benim meramıma gelirsek gruba benim gibi ezikleri almadıkları için göremedim üstadım, sizin ulvi kişiliğinizi, üstün profilinizi aldılarsa ve detay varsa lütfen paylaşır mısınız rica etsem lütfen. Çok yalvarıyorum pl$ b@b k3nk ltfn....
Tövbe yarabbim... ayıp yaa...
Taşı kuyuya atıp kaçıyorsun peşini takip eden olunca da "yalan borcum yok" bi' gidin abi....[/QUOTE]
özgür bey " seni alirlarsa görebilirsin " demek benim profilim yüksek ,yüksek ulvi kisiligim anlamina gelmiyor ki ben zaten o sayfada üye degilim ! kapali grub ! almiyorlar ! isin güc yanini bildigim icin yazmisim ! detayli bilgi diyorsun yazdim smd 12000 lümen ! daha fazla bilgi yok ! tank sahibine sorulan sorularin cevabini yine baska bir akvarist arkadasin sayesinde gördüm ! tasi kuyuya atmadim atipta kacmadim ! kacmis olsam sayfayi linklemez göndermezdim ! bu tip paylasimalri elimden geldigince görüp paylasiyorum ! neyse fazla uzatmaya gerek yok , eger yanlis varsa kusura bakma ,selam
eger beni üye olarak kabul ederlerse detayli bilgi paylasirim [:iyi:]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Özgür bey kusura bakmayin ama size detayli aciklama yapmak zorunda degilim ve size yalan borcumda yok ! " Siz görüyorsanız da paylaşsanız da biz de öğrensek?" seklindeki cevabinizdan ben sanki yalanciymisim gibi algi olustugunun farkindamisiniz ! burada kimse kimseye bir sey kanitlama derdinde degil yada menafaatimiz yok herkes bir hobici olarak burada ! sende bende ! insallah meramimi anlatabildim ama yinede yanlis anlasilma olmasin buyurun tankin sahibi bir alman ve kendisine sorun ! daha fazla ne yapabilirim selam [:iyi:]
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1200074186677712&set=a.328045580547248.82425.100000254273740&type=3&theater[EDIT]kemakinen35,2016-05-10 00:29:47[/EDIT]
Özgür bey kusura bakmayin ama size detayli aciklama yapmak zorunda degilim ve size yalan borcumda yok ! " Siz görüyorsanız da paylaşsanız da biz de öğrensek?" seklindeki cevabinizdan ben sanki yalanciymisim gibi algi olustugunun farkindamisiniz ! burada kimse kimseye bir sey kanitlama derdinde degil yada menafaatimiz yok herkes bir hobici olarak burada ! sende bende ! insallah meramimi anlatabildim ama yinede yanlis anlasilma olmasin buyurun tankin sahibi bir alman ve kendisine sorun ! daha fazla ne yapabilirim selam [:iyi:]
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1200074186677712&set=a.328045580547248.82425.100000254273740&type=3&theater[EDIT]kemakinen35,2016-05-10 00:29:47[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=bkrtr87]Merhaba arkadaşlar,
100x40x45 akvaryumum var. Floresanla bitki yetiştiriyorum fakat led kullanarak daha iyi bitkilere geçmek istiyorum. Led konusunda hiç bilgim yok. Bana gerekli olacak Ledleri renkleri ve nm değerleriyle beraber yazabilir misiniz? Ayrıca ledleri nereden almamı önerirsiniz. Teşekkürler şimdiden[:)][/QUOTE]
bu konunun en bas sayfasinda gerekli bilgiler mevcut [:iyi:]
[QUOTE=bkrtr87]Merhaba arkadaşlar,
100x40x45 akvaryumum var. Floresanla bitki yetiştiriyorum fakat led kullanarak daha iyi bitkilere geçmek istiyorum. Led konusunda hiç bilgim yok. Bana gerekli olacak Ledleri renkleri ve nm değerleriyle beraber yazabilir misiniz? Ayrıca ledleri nereden almamı önerirsiniz. Teşekkürler şimdiden[:)][/QUOTE]
bu konunun en bas sayfasinda gerekli bilgiler mevcut [:iyi:]
Akvaryum Kurulum 35x35x35
Ben kendim powerledleri denedim 60*30*30 luk tankimda ve memnunum hatta iki ay sonra büyük tankimida yeniden kuracagim ve powerled kullancagim yine .Ama kendin yapamayacaksan tavsiye daha evvel söyledigim detay ve darkaura adli üyeler armatür hazirliyorlar irtibata gecersin bütcene uygunsa alirsin ! yada eheim - dennerle´nin nano tanklar icin hazir ledleri var onalrida kullanabilirsin ama önce ne istedigine karar vermelisin !
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/96014/010520162056201.jpg[/IMG]
Ben kendim powerledleri denedim 60*30*30 luk tankimda ve memnunum hatta iki ay sonra büyük tankimida yeniden kuracagim ve powerled kullancagim yine .Ama kendin yapamayacaksan tavsiye daha evvel söyledigim detay ve darkaura adli üyeler armatür hazirliyorlar irtibata gecersin bütcene uygunsa alirsin ! yada eheim - dennerle´nin nano tanklar icin hazir ledleri var onalrida kullanabilirsin ama önce ne istedigine karar vermelisin !
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/96014/010520162056201.jpg[/IMG]
Akvaryum Kurulum 35x35x35
Ne yaptin derken aldin mi anlaminda sormustum ! hani baska bir sayfada sormustunuz ya powerledler hakkinda ! Isiklandirma olarak ne aldiniz ? [:iyi:]
Ne yaptin derken aldin mi anlaminda sormustum ! hani baska bir sayfada sormustunuz ya powerledler hakkinda ! Isiklandirma olarak ne aldiniz ? [:iyi:]
Akvaryum Kurulum 35x35x35
Powerledleri ne yaptiniz ?
Powerledleri ne yaptiniz ?
35x35x35 Küp Akvaryum Işıklandırma Powerled
Selam, biraz gec olmus olsada yardimci olmak isterim ,bu konuda iki tavsiyem var ledler icin ,ilki forumda kasali smd 5630 led üretimi yapan ve bizzat kendi deneyen detay adli bir abimiz var istersen onunla temasa gecebilirsin ! ikincisi yine armatür yapan ve ledler konusunda bilgisiyle hepimize katki saglayan darkaura adli üye sana yardimci olabilir ! bu kisileri bu konuda bulabilirsin
http://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_tankda_led_kullanimi_k772480_sn101.asp[EDIT]kemakinen35,2016-05-08 16:45:50[/EDIT]
Selam, biraz gec olmus olsada yardimci olmak isterim ,bu konuda iki tavsiyem var ledler icin ,ilki forumda kasali smd 5630 led üretimi yapan ve bizzat kendi deneyen detay adli bir abimiz var istersen onunla temasa gecebilirsin ! ikincisi yine armatür yapan ve ledler konusunda bilgisiyle hepimize katki saglayan darkaura adli üye sana yardimci olabilir ! bu kisileri bu konuda bulabilirsin
http://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_tankda_led_kullanimi_k772480_sn101.asp[EDIT]kemakinen35,2016-05-08 16:45:50[/EDIT]
Co2 Sistem Kurulumuna Tavsiye
[QUOTE=Prayer]Tüp ile regülatör ölçülerini iyi kontrol etmeniz gerekiyor. Tüpü de mi ebaydan alacaksınız anlayamadım ?[/QUOTE]
evet ebayden alacagim [:iyi:]
Almanyada bazi ürünleri almak malesef türkyiedeki kaadr kolay degil cogu ürünü ebayden almak zorundayim ,türkyiede olsa baska
[QUOTE=Prayer]Tüp ile regülatör ölçülerini iyi kontrol etmeniz gerekiyor. Tüpü de mi ebaydan alacaksınız anlayamadım ?[/QUOTE]
evet ebayden alacagim [:iyi:]
Almanyada bazi ürünleri almak malesef türkyiedeki kaadr kolay degil cogu ürünü ebayden almak zorundayim ,türkyiede olsa baska
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
