ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
12Kamil
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
92
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Kasım 2011 14:10
Son Ziyaret:
19 Mayıs 2025 16:32
Toplam Mesaj:
405 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kamil ÇETİN
Doğum Tarihi:
18 Ocak 1982
Yaş:
44
İl:
Bursa
Meslek:
Muhasebe Müdürü
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
60*40*40 Hightech Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=shadow99tr]
Purigen alıp dış filtrenin en üst katmanına koyun 2 günce cam gibi olur.
@kamil12
Hocam sizinle youtubeda yazışıyoruz 2 gündür detaylı baya bilgi verdiniz çok teşekkür ederim. Konunuzu şimdi gördüm.. tüpü havalandirilmis ortamda tutunuz yazıyor ve max 50c sıcaklıkta olmasını öneriyor bks markası haberiniz olsun. Hobi yüzünden sıkıntı yaşamayalım bende dolabın arka kapağını sokup dış filtreye piramit ses sungerlerinden koydum 0 ses oluyor hem hemde tüp havalanmis ortamda duruyor.
https://www.akvaryum.com/Forum/co2_tuplerine_dikkat_edin_k993327.asp
Akşamları aydinlatmayi hiç açmıyormusunuz.. gündüz açılan 5 6 saatlik süreyi co2 yine 1 2 saat onceden açmak koşulu ile akşam 7dn sonra 2
saat kadar açsam sorun yasarmiyim acaba.[/QUOTE]
Merhaba. Buraya çok sık girmediğim için şimdi gördüm. Ben periyot dışında aydınlatma yapmıyorum. Çünkü genelde bitkiler akşam ışık kapandıktan ve gün battıktan sonra yapraklarını kapatır ve fotosentez tamamlar. Tekrar ışık verip, yine döngüye girmelerin istemem, zaten doğal da gelmiyor bana. Bu tamamen kişisel bir değerlendirme. Bu konuda bir araştırma yapmadım. Ayrıca yapıldığında olumsuz bir durum oluşacağını düşünmüyorum.
[QUOTE=shadow99tr]
Purigen alıp dış filtrenin en üst katmanına koyun 2 günce cam gibi olur.
@kamil12
Hocam sizinle youtubeda yazışıyoruz 2 gündür detaylı baya bilgi verdiniz çok teşekkür ederim. Konunuzu şimdi gördüm.. tüpü havalandirilmis ortamda tutunuz yazıyor ve max 50c sıcaklıkta olmasını öneriyor bks markası haberiniz olsun. Hobi yüzünden sıkıntı yaşamayalım bende dolabın arka kapağını sokup dış filtreye piramit ses sungerlerinden koydum 0 ses oluyor hem hemde tüp havalanmis ortamda duruyor.
https://www.akvaryum.com/Forum/co2_tuplerine_dikkat_edin_k993327.asp
Akşamları aydinlatmayi hiç açmıyormusunuz.. gündüz açılan 5 6 saatlik süreyi co2 yine 1 2 saat onceden açmak koşulu ile akşam 7dn sonra 2
saat kadar açsam sorun yasarmiyim acaba.[/QUOTE]
Merhaba. Buraya çok sık girmediğim için şimdi gördüm. Ben periyot dışında aydınlatma yapmıyorum. Çünkü genelde bitkiler akşam ışık kapandıktan ve gün battıktan sonra yapraklarını kapatır ve fotosentez tamamlar. Tekrar ışık verip, yine döngüye girmelerin istemem, zaten doğal da gelmiyor bana. Bu tamamen kişisel bir değerlendirme. Bu konuda bir araştırma yapmadım. Ayrıca yapıldığında olumsuz bir durum oluşacağını düşünmüyorum.
Frodo Stone'lar Salınım Yapar Mı? Suyum Sarımtırak
[QUOTE=Dbicer]Merhaba sayın hobidaşım, oldukça benzer bir kurulumu bir ay önce yaptım. Ve bu benim ilk deneyimim. Frodo taş kullandım bende şuan suyun rengi sarımtırak ve bu konuda taşlardan şüpheleniyorum. Sizde suda bir sararma oldu mu başlarda? Ben amazonia v1 kullandım zeminde ve henüz gübreye başlamadım. Amazonia danda şüpheleniyorum. Yorumunuz ne olur?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237134/130520231339071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237134/130520231339391.jpg[/IMG][/QUOTE]
Akvaryumunuz hayırlı olsun. Çok güzel kurulum olmuş.
Maalesef foruma fazla giremediğimden benim akvayumum için gönderdiğiniz mesajınızı çok geç farkettim. Akvaryumunuz ne durumda ?
[QUOTE=Dbicer]Merhaba sayın hobidaşım, oldukça benzer bir kurulumu bir ay önce yaptım. Ve bu benim ilk deneyimim. Frodo taş kullandım bende şuan suyun rengi sarımtırak ve bu konuda taşlardan şüpheleniyorum. Sizde suda bir sararma oldu mu başlarda? Ben amazonia v1 kullandım zeminde ve henüz gübreye başlamadım. Amazonia danda şüpheleniyorum. Yorumunuz ne olur?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237134/130520231339071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237134/130520231339391.jpg[/IMG][/QUOTE]
Akvaryumunuz hayırlı olsun. Çok güzel kurulum olmuş.
Maalesef foruma fazla giremediğimden benim akvayumum için gönderdiğiniz mesajınızı çok geç farkettim. Akvaryumunuz ne durumda ?
60*40*40 Hightech Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=peace41][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/119430/010220232309141.jpg[/IMG]
Tüpte kullandığınız regületör nedir nerden bulabiliriz[/QUOTE]
Aliexpress den getirtmiştim. 1 Seneden fazla oldu. Çok başarılı ürün.
[QUOTE=peace41][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/119430/010220232309141.jpg[/IMG]
Tüpte kullandığınız regületör nedir nerden bulabiliriz[/QUOTE]
Aliexpress den getirtmiştim. 1 Seneden fazla oldu. Çok başarılı ürün.
60*40*40 Hightech Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=Batuhan48]Selamlar , bende aynı ölçüde akvaryum kurmanın peşindeyim. Zemine kaç kg aktif toprak kullandınız? [/QUOTE]
Merhaba. Yaklaşık 13-14 Lt. AMAZONIA VER.2 kullandım. Ancak şimdi kurulum yapacak olsam 9 Lt. tek paketten fazlasını kullanmam. Benimki acemilikten oldu. İstediğim görüntüyü yakalayamadıkça toprak ekledim.
[QUOTE=Batuhan48]Selamlar , bende aynı ölçüde akvaryum kurmanın peşindeyim. Zemine kaç kg aktif toprak kullandınız? [/QUOTE]
Merhaba. Yaklaşık 13-14 Lt. AMAZONIA VER.2 kullandım. Ancak şimdi kurulum yapacak olsam 9 Lt. tek paketten fazlasını kullanmam. Benimki acemilikten oldu. İstediğim görüntüyü yakalayamadıkça toprak ekledim.
60*40*40 Hightech Bitkili Akvaryum Kurulumu
Bugünlerde durumumuz böyle...
[VID]https://youtu.be/abMnUabzdV4[/VID]
Bugünlerde durumumuz böyle...
[VID]https://youtu.be/abMnUabzdV4[/VID]
60*40*40 Hightech Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=√olkaπ]
Merhaba
Tüpü nerden ve ne kadara aldınız? [/QUOTE]
Malawi İzmir firmasından satın aldım. Nisan 2022 de 960 TL gibi bir bedel ödemiştim. Şimdi durumu bilemiyorum.
[QUOTE=√olkaπ]
Merhaba
Tüpü nerden ve ne kadara aldınız? [/QUOTE]
Malawi İzmir firmasından satın aldım. Nisan 2022 de 960 TL gibi bir bedel ödemiştim. Şimdi durumu bilemiyorum.
60*40*40 Hightech Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=Brgsy]
merhaba advanced ilk 10 gün öneriyorlar. Siz sürekli veriyorsunuz galiba sıkıntı olmadı mı durum nedir[/QUOTE]
Merhaba. Aslında benim yorumum ilk on gün elzem olduğu yönünde. Kullanım klavuzu günlük yada bitki durumuna göre uygun periyodlarda kullanmak.
Detaylı budamalar yaptığımda bazen bitkileri kökten söküp alıyorum. Budama yaptığım yeni dalları boş kalan kısımlara ekiyorum, o dönemlerde kök gelişimini desteklemek adına Advance kullanımına özen gösteriyorum.
Ancak haftalık kullanımda hiç bir sorun yaşamadım. Yukarıda ki tabloyu aksatmadan uyguluyorum. Hem balıklarım, hem bitkilerim gayet iyi durumdalar.
[QUOTE=Brgsy]
merhaba advanced ilk 10 gün öneriyorlar. Siz sürekli veriyorsunuz galiba sıkıntı olmadı mı durum nedir[/QUOTE]
Merhaba. Aslında benim yorumum ilk on gün elzem olduğu yönünde. Kullanım klavuzu günlük yada bitki durumuna göre uygun periyodlarda kullanmak.
Detaylı budamalar yaptığımda bazen bitkileri kökten söküp alıyorum. Budama yaptığım yeni dalları boş kalan kısımlara ekiyorum, o dönemlerde kök gelişimini desteklemek adına Advance kullanımına özen gösteriyorum.
Ancak haftalık kullanımda hiç bir sorun yaşamadım. Yukarıda ki tabloyu aksatmadan uyguluyorum. Hem balıklarım, hem bitkilerim gayet iyi durumdalar.
60*40*40 Hightech Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=Cihanturk]Merhaba,
Bej kum ile siyah kumun karismasini nasil engellediniz. Ben de orta alanda bej kum kullanmistim ancak bej ile siyah kum karisti. Baliklarda bunda rol oynadi tabi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205249/310320232158341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205249/310320232200091.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba. Biraz geç oldu cevabım.
Birleşim yerlerinde bitkiler ektim. Ben yaklaşık 2 ay kadar akvaryuma balık eklemedim, bitkiler köklenip, boy verdikten sonra balıkların dipteki toprağı, bej kum üzerine taşımalarına imkan kalmıyor.
Şu anda durumumuz bu. Bayram sonrası biraz budama ile arayı yine genişleteceğiz. :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/119430/200420230944231.jpg[/IMG]
[QUOTE=Cihanturk]Merhaba,
Bej kum ile siyah kumun karismasini nasil engellediniz. Ben de orta alanda bej kum kullanmistim ancak bej ile siyah kum karisti. Baliklarda bunda rol oynadi tabi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205249/310320232158341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205249/310320232200091.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba. Biraz geç oldu cevabım.
Birleşim yerlerinde bitkiler ektim. Ben yaklaşık 2 ay kadar akvaryuma balık eklemedim, bitkiler köklenip, boy verdikten sonra balıkların dipteki toprağı, bej kum üzerine taşımalarına imkan kalmıyor.
Şu anda durumumuz bu. Bayram sonrası biraz budama ile arayı yine genişleteceğiz. :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/119430/200420230944231.jpg[/IMG]
60*40*40 Hightech Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=GETS34]türlerinizin içine karides ilav eetmeyin derim yazık yem olurlar yaşamları risk altında yaşarlar[/QUOTE]
Haklısınız. Karidesleri diğer karides tankıma aldım.
[QUOTE=GETS34]türlerinizin içine karides ilav eetmeyin derim yazık yem olurlar yaşamları risk altında yaşarlar[/QUOTE]
Haklısınız. Karidesleri diğer karides tankıma aldım.
60*40*40 Hightech Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=adapod]Merhabalar öncelikle mükemmel kurulum için tebrikler ... 60*40*40 standart sayılabilecek bir ölçü olduğundan gübreleme periyodunuzu vaktiniz olduğunda paylaşabilirseniz .. Tabiki canlı yükü vs değişkenlikler gösterecektir ancak en azından yakın bir feyz alma olabilir iyi bir örnekleme olabilir diye düşünüyorum [/QUOTE]
Merhaba. Teşekkür ederim.
Haftalık bir çizelgem var. Bu çizelgeyi düzenli takip ettiğimde hiç sorunsuz, renkler canlı, yosunsuz bir tank elde ediyorum. Ancak en kritik olanlar Excel ve Potasyum. Bu ikisinde neredeyse hiç esnemiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/119430/300320232302141.jpg[/IMG]
[QUOTE=adapod]Merhabalar öncelikle mükemmel kurulum için tebrikler ... 60*40*40 standart sayılabilecek bir ölçü olduğundan gübreleme periyodunuzu vaktiniz olduğunda paylaşabilirseniz .. Tabiki canlı yükü vs değişkenlikler gösterecektir ancak en azından yakın bir feyz alma olabilir iyi bir örnekleme olabilir diye düşünüyorum [/QUOTE]
Merhaba. Teşekkür ederim.
Haftalık bir çizelgem var. Bu çizelgeyi düzenli takip ettiğimde hiç sorunsuz, renkler canlı, yosunsuz bir tank elde ediyorum. Ancak en kritik olanlar Excel ve Potasyum. Bu ikisinde neredeyse hiç esnemiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/119430/300320232302141.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 60 Online Kullanıcı, 32 Üye
Online Kullanıcılar
Canerkartal,
0rnn,
Jeveux,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
Urar,
yeekim,
osmandbnl,
Manguday,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
Kınayu,
sina cen,
epidosin,
EKAR,
altuntasseref,
Fatihsm,
poyraz43,
EmiirKaan,
Mac,
Tuby,
Hidro Dinamik,
MDForensic,
KadirEmre,
Ehtiyar,
Öğretmen Ali,
DigitalPen,
Makkaya,
exCaLiSTa,
Liga,
Tata,
alperibis,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
