ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
MiSoSiKiaN
Kullanıcı Grubu:
Yönetici
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
675
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrimiçi
Üyelik Tarihi:
12 Ağustos 2006 13:42
Son Ziyaret:
2 dakika önce
Toplam Mesaj:
4578 [0.63 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Cihan KÖK
[url=https://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=12733&FID=22]Forum Kuralları[/url]
SON 10 MESAJI
Betta Albimarginata
Merhabalar,
Bu kategori canlılar yada malzemeler hakkında yazılan makaleler yada internetten yabancı sitelerden alıntılanan makalelerin tercümesini içeren konular için açılmıştır ve sizin açtığınız konunun bu forum ile hiçbir alakası olmamasından dolayı izninizle konuyu kilitliyorum.
Saygılar,
Merhabalar,
Bu kategori canlılar yada malzemeler hakkında yazılan makaleler yada internetten yabancı sitelerden alıntılanan makalelerin tercümesini içeren konular için açılmıştır ve sizin açtığınız konunun bu forum ile hiçbir alakası olmamasından dolayı izninizle konuyu kilitliyorum.
Saygılar,
Yapıcı Eleştirilerin Silinmesi Hakkında!
[QUOTE=Eminator][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252419/170420252327081.jpg[/IMG]
Bu mesajları konu sahibi silmediğine göre şuanki konuda yönetim siliyor demektir yaptırım talep ediyoruz
Silinen mesajlar tüm şeffaflığı ile ortada zaten tartışmaya açık bir durum da yok ısrarla silinmeye de devam ediyor attığım mesajlar[:)][/QUOTE]
Merhabalar,
Sizin attığınız fotoğraftaki mesajlar da yönetim tarafından silinmemiş. Bilginize.
Saygılar,
[QUOTE=Eminator][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252419/170420252327081.jpg[/IMG]
Bu mesajları konu sahibi silmediğine göre şuanki konuda yönetim siliyor demektir yaptırım talep ediyoruz
Silinen mesajlar tüm şeffaflığı ile ortada zaten tartışmaya açık bir durum da yok ısrarla silinmeye de devam ediyor attığım mesajlar[:)][/QUOTE]
Merhabalar,
Sizin attığınız fotoğraftaki mesajlar da yönetim tarafından silinmemiş. Bilginize.
Saygılar,
Yapıcı Eleştirilerin Silinmesi Hakkında!
Merhabalar,
Öncelikle şunu belirtmek isterim ki tanıtım konuları hariç hiçbir forumdan yöneticiler hariç kimse mesaj yada konu silemez fakat tanıtım konularında sadece konu açan üye kendi konusundaki mesajları silme yetkisindedir ki bu durumda da mesajları yöneticiler değil konu sahibi silmiştir. Konunun yönetimle alakalı olmadığı ortadadır ki yönetim hiçbir zaman tartışma hakaret yada konu düzenini bozan mesajlar hariç konulardan mesaj silmemektedir.
Saygılar,
Merhabalar,
Öncelikle şunu belirtmek isterim ki tanıtım konuları hariç hiçbir forumdan yöneticiler hariç kimse mesaj yada konu silemez fakat tanıtım konularında sadece konu açan üye kendi konusundaki mesajları silme yetkisindedir ki bu durumda da mesajları yöneticiler değil konu sahibi silmiştir. Konunun yönetimle alakalı olmadığı ortadadır ki yönetim hiçbir zaman tartışma hakaret yada konu düzenini bozan mesajlar hariç konulardan mesaj silmemektedir.
Saygılar,
İlan
Merhabalar,
Kod istedikten sonra tekrar kod istenebilmesi için 24 saat geçmesi gerekmektedir. Sonrasında sistem yeni kod talebine izin verecektir.
Saygılar,
Merhabalar,
Kod istedikten sonra tekrar kod istenebilmesi için 24 saat geçmesi gerekmektedir. Sonrasında sistem yeni kod talebine izin verecektir.
Saygılar,
Kardeş Frontozalar Eş Tutarmı?
[QUOTE=erd_em]Merhabalar ilgili konuya denk gelemediğim için başlık açmak zorunda kaldım konusu varsada yönlendirirseniz sevinirim.Benim yavrudan büyüttüğüm frontozalarım mevcut bunların eş tutup tutamayacağı konusunda kafam karıştı, buna sebep olan başka bir hobici arkadaşın yavrudan büyüttüğü balıklardan yavru alamamasıdır sonrasında yavru alamayan başka bir hobiciyle erkekleri takas etmişler ve ikiside bütün dişilerden yavru almışlar.Bu bir tesadüfmüdür? Yardımcı olursanız sevinirim.[/QUOTE]
Merhabalar,
Soru basit: Kardeş balıklar eş tutar mı?
Ataya çeker mi? Orjinallik bozulurmu yada sıkıntı olur mu değil. İlk amaç üremesi ve bu mümkündür herhangi bir sıkıntı çıkmaz üreyebilirler.
Diğer yandan birçoğumuzun beslediği balıklar çok büyük ihtimalle kardeş yada kuzendir ki çoğu balık besleyen bir türü farklı iki üç kişiden değil tek bir kişiden alarak büyütür ve üretmeye başlar. Bu durumda da konuda ki soruda mevcut olan durum yaşanmaktadır. Yani kısacası çoğu kolonideki canlılar yakın akrabadır ve üremektedirler.
Diğer detaylar balıklar üredikten sonra girilmesi gereken detaylardır.
Mesela üreme gerçekleştikten sonra sıkıntılı yavrular ortaya çıkar yada türün saflığından endişe duyulur o zaman kan değişimi gibi yada üst soy girişi gibi uygulamalara gidilebilir. Bunlar bu konunun yada sorunun cevabı değildir.
Konuyu bilimsel boyuta taşımak yersiz bir durum oluşturmaktadır zira Recep Beyinde dediği gibi soru da cevap da çok basittir.
Saygılar, [EDIT]MiSoSiKiaN,2023-03-07 12:51:30[/EDIT]
[QUOTE=erd_em]Merhabalar ilgili konuya denk gelemediğim için başlık açmak zorunda kaldım konusu varsada yönlendirirseniz sevinirim.Benim yavrudan büyüttüğüm frontozalarım mevcut bunların eş tutup tutamayacağı konusunda kafam karıştı, buna sebep olan başka bir hobici arkadaşın yavrudan büyüttüğü balıklardan yavru alamamasıdır sonrasında yavru alamayan başka bir hobiciyle erkekleri takas etmişler ve ikiside bütün dişilerden yavru almışlar.Bu bir tesadüfmüdür? Yardımcı olursanız sevinirim.[/QUOTE]
Merhabalar,
Soru basit: Kardeş balıklar eş tutar mı?
Ataya çeker mi? Orjinallik bozulurmu yada sıkıntı olur mu değil. İlk amaç üremesi ve bu mümkündür herhangi bir sıkıntı çıkmaz üreyebilirler.
Diğer yandan birçoğumuzun beslediği balıklar çok büyük ihtimalle kardeş yada kuzendir ki çoğu balık besleyen bir türü farklı iki üç kişiden değil tek bir kişiden alarak büyütür ve üretmeye başlar. Bu durumda da konuda ki soruda mevcut olan durum yaşanmaktadır. Yani kısacası çoğu kolonideki canlılar yakın akrabadır ve üremektedirler.
Diğer detaylar balıklar üredikten sonra girilmesi gereken detaylardır.
Mesela üreme gerçekleştikten sonra sıkıntılı yavrular ortaya çıkar yada türün saflığından endişe duyulur o zaman kan değişimi gibi yada üst soy girişi gibi uygulamalara gidilebilir. Bunlar bu konunun yada sorunun cevabı değildir.
Konuyu bilimsel boyuta taşımak yersiz bir durum oluşturmaktadır zira Recep Beyinde dediği gibi soru da cevap da çok basittir.
Saygılar, [EDIT]MiSoSiKiaN,2023-03-07 12:51:30[/EDIT]
Çelik Isıtıcı Durmadan Çalışıyor Helpp
[QUOTE=TuRKeR]Bir insana evhamlısın demek mi , özürlüsün demek mi rencide edicidir. 😚[/QUOTE]
[QUOTE=TuRKeR]Evhamlı kurabiye diye bi şey var .[/QUOTE]
Bunu söylerken alaycı bir tavır sergilemek ne derece doğru acaba?
Diğer yandan bahsettiğiniz mesajda uyarı almış sadece size karşı bir tavır yok ortada.
[QUOTE=GhostKoi]
Bu konuda yapılan uyarıyı da, yaptığınız şu eleştiriyi de kabul etmiyorum. Arzu ederseniz bir uyarı daha verin, anlamı yok. Konu sahibine ilk başta normal bir üslupla yaklaştım. Konuyu geren de, hakarete vardıran da kendisi oldu. Yazılanlar ortada. Alay konusu olmak istemeyen önce kendi üslubuna dikkat etsin.[/QUOTE]
Kabul edip etmemek sizin bileceğiniz bir konu. Ben uyarımı yapayım sonra uyarmadan iş yapıyor olmasın. Herkes üslubuna dikkat ederse kimse alay konusu olmaz.
[QUOTE=TuRKeR]Bir insana evhamlısın demek mi , özürlüsün demek mi rencide edicidir. 😚[/QUOTE]
[QUOTE=TuRKeR]Evhamlı kurabiye diye bi şey var .[/QUOTE]
Bunu söylerken alaycı bir tavır sergilemek ne derece doğru acaba?
Diğer yandan bahsettiğiniz mesajda uyarı almış sadece size karşı bir tavır yok ortada.
[QUOTE=GhostKoi]
Bu konuda yapılan uyarıyı da, yaptığınız şu eleştiriyi de kabul etmiyorum. Arzu ederseniz bir uyarı daha verin, anlamı yok. Konu sahibine ilk başta normal bir üslupla yaklaştım. Konuyu geren de, hakarete vardıran da kendisi oldu. Yazılanlar ortada. Alay konusu olmak istemeyen önce kendi üslubuna dikkat etsin.[/QUOTE]
Kabul edip etmemek sizin bileceğiniz bir konu. Ben uyarımı yapayım sonra uyarmadan iş yapıyor olmasın. Herkes üslubuna dikkat ederse kimse alay konusu olmaz.
Çelik Isıtıcı Durmadan Çalışıyor Helpp
[QUOTE=GhostKoi]
Uyarı yapacaksanız ilgili kişiye yapın, herkesi karıştırmayın. Konunun buraya gelmesinden sorumlu değiliz. Yönetici olarak kendinizi göstermek adına daha önce de yanlış kararlara imza attınız...[/QUOTE]
Merhabalar,
Yapılan kontrollerde uyarıların ilgili kişilere yapıldığı görülmektedir. Konunun buralara gelmesine neden olan kişilerde açıkça görünmektedir. İlgili mesajlarda bu yüzden silinmemiştir. Diğer üye arkadaşlarında dediği gibi forum bilgi almak/vermek ve hobimizi daha ileri seviyelere çıkarmamızda bir araç olarak kullanılmalıdır. Bunu sağlayamıyorsanız ve sizden daha acemi/bilgisiz üyelerin açtığı konularda ego gösterme derdine giriyorsanız kusura bakmayın ama maalesef yanlış yerdesiniz. Örnek vermek gerekirse zamanında sizin açtığınız ısıtıcı konularına verilen cevaplara bakarak örnek alabilirsiniz. Çok birşey istemiyoruz, yeni üyelere sadece zamanında size davranıldığı gibi davranmanız bizim için yeterlidir.
Son olarak yöneticilerin aldığı doğru yada hatalı kararları yargılama mercii siz değilsiniz biziz. Konu hakkında varsa ters düşünceniz yönetime mesaj kısmından bildirirseniz konuyu inceler ve durum hakkında bilgi verebiliriz fakat bunun tartışılacağı yer forum konuları değildir. Bu konuya da dikkat ederseniz seviniriz.
Saygılar,
[QUOTE=GhostKoi]
Uyarı yapacaksanız ilgili kişiye yapın, herkesi karıştırmayın. Konunun buraya gelmesinden sorumlu değiliz. Yönetici olarak kendinizi göstermek adına daha önce de yanlış kararlara imza attınız...[/QUOTE]
Merhabalar,
Yapılan kontrollerde uyarıların ilgili kişilere yapıldığı görülmektedir. Konunun buralara gelmesine neden olan kişilerde açıkça görünmektedir. İlgili mesajlarda bu yüzden silinmemiştir. Diğer üye arkadaşlarında dediği gibi forum bilgi almak/vermek ve hobimizi daha ileri seviyelere çıkarmamızda bir araç olarak kullanılmalıdır. Bunu sağlayamıyorsanız ve sizden daha acemi/bilgisiz üyelerin açtığı konularda ego gösterme derdine giriyorsanız kusura bakmayın ama maalesef yanlış yerdesiniz. Örnek vermek gerekirse zamanında sizin açtığınız ısıtıcı konularına verilen cevaplara bakarak örnek alabilirsiniz. Çok birşey istemiyoruz, yeni üyelere sadece zamanında size davranıldığı gibi davranmanız bizim için yeterlidir.
Son olarak yöneticilerin aldığı doğru yada hatalı kararları yargılama mercii siz değilsiniz biziz. Konu hakkında varsa ters düşünceniz yönetime mesaj kısmından bildirirseniz konuyu inceler ve durum hakkında bilgi verebiliriz fakat bunun tartışılacağı yer forum konuları değildir. Bu konuya da dikkat ederseniz seviniriz.
Saygılar,
150x30x50 Mobilyalı Hk.
Tekrardan merhabalar.
Gördüğüm kadarıyla birleşim yerlerinde geçme yok hiç. Bu şekilde hiç sağlıklı değil. Eğim olması da ayrı bir tehlike. Yüke bindiği zaman yani su dolduğunda zamanla açısal fark artacak ve bir anda yıkılacaktır. Tavsiyem montaj kısmında destek almanızdan yana olacaktır.
Tekrardan merhabalar.
Gördüğüm kadarıyla birleşim yerlerinde geçme yok hiç. Bu şekilde hiç sağlıklı değil. Eğim olması da ayrı bir tehlike. Yüke bindiği zaman yani su dolduğunda zamanla açısal fark artacak ve bir anda yıkılacaktır. Tavsiyem montaj kısmında destek almanızdan yana olacaktır.
150x30x50 Mobilyalı Hk.
Öncelikle merhabalar,
5*10 kereste fazlasıyla yeterde artar bile. Korkacak birşey yok. Önemli olan nokta birleşim yerleri. Aşağıya kendime yaptığım dolabın fotoğrafını ekleyeceğim. 225*55*55 akvaryum için 4*7 malzeme kullandım ve birleşim yerlerini zıvana geçmeli yaptım. Bu sistemi siz evde yapamazsınız çünkü makine parkuru olması şart.
Bu arada bende de 8 yaş ve 4 yaş iki çocuk var. [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/13635/040120231030061.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/13635/040120231030221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/13635/040120231030371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/13635/040120231030501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/13635/040120231030581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/13635/040120231031091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/13635/040120231031211.jpg[/IMG][EDIT]MiSoSiKiaN,2023-01-04 11:05:58[/EDIT]
Dolap toplanırken herhangi bir vida yada çivi kullanmadık. Menteşede kullanılan vidalar hariç dolapta metal aksam bulunmamakta.
Öncelikle merhabalar,
5*10 kereste fazlasıyla yeterde artar bile. Korkacak birşey yok. Önemli olan nokta birleşim yerleri. Aşağıya kendime yaptığım dolabın fotoğrafını ekleyeceğim. 225*55*55 akvaryum için 4*7 malzeme kullandım ve birleşim yerlerini zıvana geçmeli yaptım. Bu sistemi siz evde yapamazsınız çünkü makine parkuru olması şart.
Bu arada bende de 8 yaş ve 4 yaş iki çocuk var. [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/13635/040120231030061.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/13635/040120231030221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/13635/040120231030371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/13635/040120231030501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/13635/040120231030581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/13635/040120231031091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/13635/040120231031211.jpg[/IMG][EDIT]MiSoSiKiaN,2023-01-04 11:05:58[/EDIT]
Dolap toplanırken herhangi bir vida yada çivi kullanmadık. Menteşede kullanılan vidalar hariç dolapta metal aksam bulunmamakta.
Bidon Hacmini Akvaryuma Görsel Olarak Sığdıramamak
Merhabalar,
Konunun genel olarak dağılmasının nedeni ikili diyalog ile yazışma ortamının aynı samimiyeti vermemesi ve telaffuz farklılıkları olmasıdır. Genel olarak bakıldığında çokta büyütülecek bir sorun görmüyorum şahsen.
Konunun aslına dönersek, damacanaların ölçüleri akvaryumunuzu tamamen dolduracak şekilde olsa bile damacana kalınlık farklarından dolayı bile fazlalık çıkacaktır. Örneğin akvaryumunuzu 100*50*50 ölçüsünde olduğunu ve tamamen boş olduğunu düşünsek, sonrasından yuvarlak şişelerle doldurmaya çalışsak şekil itibariyle aralarda kalacak boşluklardan dolayı akvaryum hacminizden daha az su miktarı dolu şişe ile akvaryumunuz dolacaktır ve şişeleri akvaryuma boşalttığınızda tahmini %20-25 gibi eksik kaldığını göreceksiniz.
Saygılar,
Merhabalar,
Konunun genel olarak dağılmasının nedeni ikili diyalog ile yazışma ortamının aynı samimiyeti vermemesi ve telaffuz farklılıkları olmasıdır. Genel olarak bakıldığında çokta büyütülecek bir sorun görmüyorum şahsen.
Konunun aslına dönersek, damacanaların ölçüleri akvaryumunuzu tamamen dolduracak şekilde olsa bile damacana kalınlık farklarından dolayı bile fazlalık çıkacaktır. Örneğin akvaryumunuzu 100*50*50 ölçüsünde olduğunu ve tamamen boş olduğunu düşünsek, sonrasından yuvarlak şişelerle doldurmaya çalışsak şekil itibariyle aralarda kalacak boşluklardan dolayı akvaryum hacminizden daha az su miktarı dolu şişe ile akvaryumunuz dolacaktır ve şişeleri akvaryuma boşalttığınızda tahmini %20-25 gibi eksik kaldığını göreceksiniz.
Saygılar,
SON MESAJLAR
- Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:02
Omurgasızlar - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
