ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ceceli
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Şubat 2013 16:44
Son Ziyaret:
27 Ağustos 2015 10:11
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ali ceceli
Doğum Tarihi:
22 Ağustos 1986
Yaş:
39
İl:
Kilis
Meslek:
muhasebeci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ali ceceli
SON 10 MESAJI
akvaryum kontrol kartı
Özür dilerim askerlikten dolayı biraz ara verdim. ürünün talebi çok iyi satın almak için özelden ulaşa bilirsiniz.
Özür dilerim askerlikten dolayı biraz ara verdim. ürünün talebi çok iyi satın almak için özelden ulaşa bilirsiniz.
akvaryum kontrol kartı
Fiyat güncellenmiştir tek üründe 60 tl 2den fazla üründe 50 tl dir birim fiyat.
Fiyat güncellenmiştir tek üründe 60 tl 2den fazla üründe 50 tl dir birim fiyat.
akvaryum kontrol kartı
Arkadaşlar bu projeye ilerde eklemeyi düşündüğüm şeyler var
+ısı kontrolü
+ph kontrolü
+
ve başaka hobi için ne gibi kontroller eklemem gerek
kontrol olarak şunuda eklersen akvaryum kullananlar için faydalı olur diyeceğiniz şeyler varsa paylaşın lütfen. .
Arkadaşlar bu projeye ilerde eklemeyi düşündüğüm şeyler var
+ısı kontrolü
+ph kontrolü
+
ve başaka hobi için ne gibi kontroller eklemem gerek
kontrol olarak şunuda eklersen akvaryum kullananlar için faydalı olur diyeceğiniz şeyler varsa paylaşın lütfen. .
akvaryum kontrol kartı
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=B0rtQB9Wv2c[/VID]Birçok sıkıntıya rağmen ürün satış aşamasına geldi
etiketi bastırmak için verdiğim orjinal olan numune cihazı kaybetti matbaa
Pcb basımı için gönderdiğim firma yanlışlıkla başka birinin PCB bana gönderdi
vb bir çok sorun olmasına ragmen ürün tam anlamıyla bitti ve satışa hazır
+ ürün tescili için evrak gönderdim TSE inceleyip tescil edilecek
+ Telifhakları genel müdürlüğüne başvurdum assembly kodumu tescil edilecek
+ ürünle ilgili tüm dökümanları ve bir numunesini yarın notere götürüp ürünün benim olduguna dair bir belge düzenlenecek.
yasal işlemlerde bitince artık bir engel kalmayacak sanırım



ceceli 2013-02-22 16:36:48
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=B0rtQB9Wv2c[/VID]Birçok sıkıntıya rağmen ürün satış aşamasına geldi
etiketi bastırmak için verdiğim orjinal olan numune cihazı kaybetti matbaa
Pcb basımı için gönderdiğim firma yanlışlıkla başka birinin PCB bana gönderdi
vb bir çok sorun olmasına ragmen ürün tam anlamıyla bitti ve satışa hazır
+ ürün tescili için evrak gönderdim TSE inceleyip tescil edilecek
+ Telifhakları genel müdürlüğüne başvurdum assembly kodumu tescil edilecek
+ ürünle ilgili tüm dökümanları ve bir numunesini yarın notere götürüp ürünün benim olduguna dair bir belge düzenlenecek.
yasal işlemlerde bitince artık bir engel kalmayacak sanırım



akvaryum kontrol kartı
[QUOTE=usuruh] [QUOTE=ceceli]Arkadaşlar ben calışmasın demiyorum ki zaten onların calışması için cıkışlar mevcut
yorumları okumuyorsunuz galiba ben sistemi o şekilde kullanıyorum bir sorun olmuyor sen sorun olcağını düşünüyorsan diğer cıkışı yada modu kullanırsın olur biter bu çok bir sorun değilki.
diğer bir şey daha acaba lamba ve hava motorunun calışma saatleri yeterlimi sizice
[/QUOTE]
teşekkürler arkadaşım bilgin için onların 24 saat çalışma modları için değişklik yaparım.
ürün geliştirilmeye acık ve kaynak kodu sade istediğim gibi ekleme cıkarma yapabilirm ama şimdilik bu şekilde satışa sunulacak (ph ve ısı oksijen kontrolü sonra eklenecek)
[QUOTE=usuruh] [QUOTE=ceceli]Arkadaşlar ben calışmasın demiyorum ki zaten onların calışması için cıkışlar mevcut
yorumları okumuyorsunuz galiba ben sistemi o şekilde kullanıyorum bir sorun olmuyor sen sorun olcağını düşünüyorsan diğer cıkışı yada modu kullanırsın olur biter bu çok bir sorun değilki.
diğer bir şey daha acaba lamba ve hava motorunun calışma saatleri yeterlimi sizice
[/QUOTE]
Isıtıcı, hava motoru ve filitre 24 saat çalışması gerekir. Ben böyle yaptım oldu şekli olur ama sağlıksız olur. ışık bitkili ise bitki durumuna gübre ve diğer birsürü etkene göre ayarlanır. bitki yoksa geceleri kendin için ayarlarsın
[/QUOTE]teşekkürler arkadaşım bilgin için onların 24 saat çalışma modları için değişklik yaparım.
ürün geliştirilmeye acık ve kaynak kodu sade istediğim gibi ekleme cıkarma yapabilirm ama şimdilik bu şekilde satışa sunulacak (ph ve ısı oksijen kontrolü sonra eklenecek)
akvaryum kontrol kartı
Arkadaşlar ben calışmasın demiyorum ki zaten onların calışması için cıkışlar mevcut
yorumları okumuyorsunuz galiba ben sistemi o şekilde kullanıyorum bir sorun olmuyor sen sorun olcağını düşünüyorsan diğer cıkışı yada modu kullanırsın olur biter bu çok bir sorun değilki.
diğer bir şey daha acaba lamba ve hava motorunun calışma saatleri yeterlimi sizice
Arkadaşlar ben calışmasın demiyorum ki zaten onların calışması için cıkışlar mevcut
yorumları okumuyorsunuz galiba ben sistemi o şekilde kullanıyorum bir sorun olmuyor sen sorun olcağını düşünüyorsan diğer cıkışı yada modu kullanırsın olur biter bu çok bir sorun değilki.
diğer bir şey daha acaba lamba ve hava motorunun calışma saatleri yeterlimi sizice
akvaryum kontrol kartı
Salem akvaryum konusunda teknik bilgim sadece bu 3 yıl içindeki tecrübelerim ve araştırmalarımdır. yani bu konuda iddalı değilim. zaten bu yüzden bu formu buldum araştırmalarım yetti diyerek ürünü hemen pazarlamak istemedim belki eksikliğim vardır diye buraya yazdım.
filitre konusunda haklısınız diğer arkadaşlarda, bende bu konu muammalı oldugu için zaten 24 saat calıştıracak bir ek cıkış verdim ısıtızının üzerinden yani benim için sorun değil bunu düşünmüştüm önceden.
ısıtıcı için 230 v değilde 600 v verdim yani filtrede oraya bağlana bilinir
Salem akvaryum konusunda teknik bilgim sadece bu 3 yıl içindeki tecrübelerim ve araştırmalarımdır. yani bu konuda iddalı değilim. zaten bu yüzden bu formu buldum araştırmalarım yetti diyerek ürünü hemen pazarlamak istemedim belki eksikliğim vardır diye buraya yazdım.
filitre konusunda haklısınız diğer arkadaşlarda, bende bu konu muammalı oldugu için zaten 24 saat calıştıracak bir ek cıkış verdim ısıtızının üzerinden yani benim için sorun değil bunu düşünmüştüm önceden.
ısıtıcı için 230 v değilde 600 v verdim yani filtrede oraya bağlana bilinir
akvaryum kontrol kartı
Merhaba arkadaşlar ilginiz ve önerileriniz için çok teşekkür ederim lütfen yorumlarınız eksik görmeyin aklınızda eksik fazla ne geciyorsa ürünle ilgili yazın ben bunları defalarca dönüp okuyorum benim için önemli.
yazgunesi kardeşim filitre konusunda haklı olabilirsin bu ürünü tasarlarken en çok tartıştıgım konu bu oldu.
filitreden değil akvaryumun tüm bileşenlerinden tasaruf ettim 58 56 gelen faturam 4 aydır ortalama 52 54 geliyor .
devrede filitreleme konusu tartışmalı oldugundan 24 saat calışması için bir çıkış var. isteyen orayada bağlaya bilir.
sizde biliyorsunuz ki akvaryumda ne yaparsak yapalım canlıların doğal ortamını tam anlamıyla sağlayamayız. doğada filitreleme sistemi bizim filitreleme sistemimizle kıyaslanamaz bile.
filitre calışıp durma zamanları 1 saat olarak belirlenmiştir
bu bir ticari kaygı filitre 24 calışması gerektiğini söylemeseler size en uçuzu 60 tl olan ürünü nasıl satacaklar.
ben akvaryumumda ph test yapmadım zaten vaktimde yok ama akvaryumumda bir sorunda yok.tabikide değerler yüksek cıkacak. birde kaldı ki benim filitreleme sistemimde 25 ve üzeri modda en fazla 3 saat boşta kalıyor .
ben bu cihazı tasarlarken ;
cihled ler filitreleme sistemine hassas oldukarı söylendi bende canlı doğuran balıklarımı verip 6 ay önce cihled aldım
6 sarı prenses
6 adetde ahli
bir erkek bir dişi sarı prensesi içi tamamen boş ve musluktan direk doldurulmuş suya attım
erkek 3 gün dişi 2 gün yaşadı eminim yem verseydim süre uzardı. filitre yok ısıtıcı yok hava yok . su dinlendirmesi yok peki bunlar nasıl yaşadı.
aldıgım dış filitrede salyangoz yavruları vardı yeşil ilaç ve camaşırsuyuyla yıkadım ve 1 hafta günlük temiz suyla ilacı gitmesi için duruladım. balıklarım filitre yok diye yine ölmedi
http://www.youtube.com/user/aliceceli/videos?view=0
yine devrenin prototipini akvaryuma bağlayarak transistör direnc mikro işlemcinin ısınmasını resetlemesini kontrol etmek için deneme yaptıgımda bazen devreyi akvaryumdan söktüğüm günlerce hatta haftalarca akvaryum boşta kaldıgı oluyordu ama yinede balıklarım ölmedi.
yani ben idda ediyorum 24 saat filitrenin calışması gerekmiyor.
6 kişiye el yapımı ürünümü saattım bunlardan biri akvaryumcu tüm sistemini devreye bağladık 25 modda kullanıyor bi sorun olsaydı ona olurdu. dükkanındaki balıkları ölse beni öldürür.
filitre calışmasın demiyorum ama bu 24 saate cıkarmak yersiz kaldıki boşta kalınca ölen bakteriler filitre ve balıklar için faydalı oldugunuda söyleyenler var.
bence önce hangi baktari kaç saat yaşıyor ömrü nekadar ve kaç saatden sonra ölüyor onu araştırın
ticari üyelik hakkında bilgim yok bilgi verirsen çok sevinirim
ben böyle dedim diye gidip filitrenin fişini cekmeyin sorumlu değilim :) çünkü balıklar alışmıştır.
devre assembly dilinde pıc üzerine cıkışlar yalıtılmış ve varistörle izole edilmişitr
her cıkış 600 v sınırındadır mesela lambanın cıkışına bir adet iç filitre yada hava motor çıkışına bir adet farklı renkte lamba bağlana bilir yani her çıkış en fazle 2 adet birim bağlana bilir. ama en doğalı her birimi kendi yerine ve tek bağlamaktır.
jbxtr arkadaşım senin düşüncene istinaden 24 saat devamlı çıkış veren bir çıkışımız var.
ama dediğim gibi gerek yok bakın 4 aydır 6 sarı 6 ahli olan akvaryumunda 1/10 modda(dış filitre var)
25 adet amarikan cihledi 25 ve üzeri modda kullanıyorum (iç filitre var) ölselerdi çoktan ölmüşlerdi
zaman hesabında doğru birde ürünün üzerinde toplam boşta kalama süresi var. yani 25 ve üzeri modda filitre sadece belirli aralıklarda toplam 8 saat boşta kalacak 3 saatden fazla boşta kalmayacak bakterilerin tamamı ölmesin diye
hakan.selem kardeşim değerlendirmen için teşekkürler ldr konusu şöyle anlatayım. bir balık besleyen abim bana uyuduğum odada akvaryumumun lambasından ve hava motorundan gece rahatsız oluyorum bunuda devrende düşün dedi,bende şöyle yaptım. gece gündüz düğmesi var devrede sen onu görmemişsin galiba . geceye aldıgın zaman hava ve lamba ortam karanlıksa eğer calışmayacak ortam aydınlıksa secilen modda calışmaya devam edecek. yok devamlı calışsın ben rahatsız olmam dersen düğmeyi gündüz moduna cekersin olur biter. ldr bunun için.
saydığın eksikliklere gelince
ısıtıcı kendisini kontrol ettiği için tekrar kontrole gerek duymadım
ürün ticari amac güdülerek yapıldıgından telefonlardaki gibi tüm özellikler eklense ikinci satış olmaz.
ürüne ilerde eklenecek eklentiler olcak ama ben ürüne çok zaman (3.5 yıl gibi ) ve para harcadım artık kendisini amorti etmesi gerek. ekleyeceğim şeyleri eklemiş olsaydım bir 3 yıl daha giderdi .
ekleyeceğim şeyler
lcd panel
oto yemleme
ısı ph vb gibi kontroller
elektrik gittiğinde proğramda kalabilme vb gibi bazı eklentiler
ürün maliyeti düşürmek için etiket ve pcb toplu yaptırıyorum bunlar ve malzemeleri toplu alım yapacağım fiyatı ozaman belirlenecektir.
ürün için tescil başvurusunda bulundum ama bazen beyin göçlerini görünce üzülüyordum ama şimdi demekki boşuna bilim adamları dışarı gitmiyormuş. insanların burda ne yaparlarsa yapsınlar bir değeri yok. benim calışmam basit bir çalışma olabilir. ama unutmayın ki cinin yaptıgı bir çok basit elektronik cihazı hepimiz para verip kullanıyoruz.
hakan.selem dediği gibi bunun dijital zaman saatlerinden farkı yok diyende oldu (o cin malı ) bu yüzde yüz türk üretimi
okadar yıl assebly yazıyorum bir düğmede üç farklı işlem atayan görmedim kodu görmek için can atıyorum diyende
herkese iyi günler kimse yazdıklarımı yanlış anlamasın niyetim kesinlikle eleştiri değil ve görüşleriniz benim için önemli
Merhaba arkadaşlar ilginiz ve önerileriniz için çok teşekkür ederim lütfen yorumlarınız eksik görmeyin aklınızda eksik fazla ne geciyorsa ürünle ilgili yazın ben bunları defalarca dönüp okuyorum benim için önemli.
yazgunesi kardeşim filitre konusunda haklı olabilirsin bu ürünü tasarlarken en çok tartıştıgım konu bu oldu.
filitreden değil akvaryumun tüm bileşenlerinden tasaruf ettim 58 56 gelen faturam 4 aydır ortalama 52 54 geliyor .
devrede filitreleme konusu tartışmalı oldugundan 24 saat calışması için bir çıkış var. isteyen orayada bağlaya bilir.
sizde biliyorsunuz ki akvaryumda ne yaparsak yapalım canlıların doğal ortamını tam anlamıyla sağlayamayız. doğada filitreleme sistemi bizim filitreleme sistemimizle kıyaslanamaz bile.
filitre calışıp durma zamanları 1 saat olarak belirlenmiştir
bu bir ticari kaygı filitre 24 calışması gerektiğini söylemeseler size en uçuzu 60 tl olan ürünü nasıl satacaklar.
ben akvaryumumda ph test yapmadım zaten vaktimde yok ama akvaryumumda bir sorunda yok.tabikide değerler yüksek cıkacak. birde kaldı ki benim filitreleme sistemimde 25 ve üzeri modda en fazla 3 saat boşta kalıyor .
ben bu cihazı tasarlarken ;
cihled ler filitreleme sistemine hassas oldukarı söylendi bende canlı doğuran balıklarımı verip 6 ay önce cihled aldım
6 sarı prenses
6 adetde ahli
bir erkek bir dişi sarı prensesi içi tamamen boş ve musluktan direk doldurulmuş suya attım
erkek 3 gün dişi 2 gün yaşadı eminim yem verseydim süre uzardı. filitre yok ısıtıcı yok hava yok . su dinlendirmesi yok peki bunlar nasıl yaşadı.
aldıgım dış filitrede salyangoz yavruları vardı yeşil ilaç ve camaşırsuyuyla yıkadım ve 1 hafta günlük temiz suyla ilacı gitmesi için duruladım. balıklarım filitre yok diye yine ölmedi
http://www.youtube.com/user/aliceceli/videos?view=0
yine devrenin prototipini akvaryuma bağlayarak transistör direnc mikro işlemcinin ısınmasını resetlemesini kontrol etmek için deneme yaptıgımda bazen devreyi akvaryumdan söktüğüm günlerce hatta haftalarca akvaryum boşta kaldıgı oluyordu ama yinede balıklarım ölmedi.
yani ben idda ediyorum 24 saat filitrenin calışması gerekmiyor.
6 kişiye el yapımı ürünümü saattım bunlardan biri akvaryumcu tüm sistemini devreye bağladık 25 modda kullanıyor bi sorun olsaydı ona olurdu. dükkanındaki balıkları ölse beni öldürür.
filitre calışmasın demiyorum ama bu 24 saate cıkarmak yersiz kaldıki boşta kalınca ölen bakteriler filitre ve balıklar için faydalı oldugunuda söyleyenler var.
bence önce hangi baktari kaç saat yaşıyor ömrü nekadar ve kaç saatden sonra ölüyor onu araştırın
ticari üyelik hakkında bilgim yok bilgi verirsen çok sevinirim
ben böyle dedim diye gidip filitrenin fişini cekmeyin sorumlu değilim :) çünkü balıklar alışmıştır.
devre assembly dilinde pıc üzerine cıkışlar yalıtılmış ve varistörle izole edilmişitr
her cıkış 600 v sınırındadır mesela lambanın cıkışına bir adet iç filitre yada hava motor çıkışına bir adet farklı renkte lamba bağlana bilir yani her çıkış en fazle 2 adet birim bağlana bilir. ama en doğalı her birimi kendi yerine ve tek bağlamaktır.
jbxtr arkadaşım senin düşüncene istinaden 24 saat devamlı çıkış veren bir çıkışımız var.
ama dediğim gibi gerek yok bakın 4 aydır 6 sarı 6 ahli olan akvaryumunda 1/10 modda(dış filitre var)
25 adet amarikan cihledi 25 ve üzeri modda kullanıyorum (iç filitre var) ölselerdi çoktan ölmüşlerdi
zaman hesabında doğru birde ürünün üzerinde toplam boşta kalama süresi var. yani 25 ve üzeri modda filitre sadece belirli aralıklarda toplam 8 saat boşta kalacak 3 saatden fazla boşta kalmayacak bakterilerin tamamı ölmesin diye
hakan.selem kardeşim değerlendirmen için teşekkürler ldr konusu şöyle anlatayım. bir balık besleyen abim bana uyuduğum odada akvaryumumun lambasından ve hava motorundan gece rahatsız oluyorum bunuda devrende düşün dedi,bende şöyle yaptım. gece gündüz düğmesi var devrede sen onu görmemişsin galiba . geceye aldıgın zaman hava ve lamba ortam karanlıksa eğer calışmayacak ortam aydınlıksa secilen modda calışmaya devam edecek. yok devamlı calışsın ben rahatsız olmam dersen düğmeyi gündüz moduna cekersin olur biter. ldr bunun için.
saydığın eksikliklere gelince
ısıtıcı kendisini kontrol ettiği için tekrar kontrole gerek duymadım
ürün ticari amac güdülerek yapıldıgından telefonlardaki gibi tüm özellikler eklense ikinci satış olmaz.
ürüne ilerde eklenecek eklentiler olcak ama ben ürüne çok zaman (3.5 yıl gibi ) ve para harcadım artık kendisini amorti etmesi gerek. ekleyeceğim şeyleri eklemiş olsaydım bir 3 yıl daha giderdi .
ekleyeceğim şeyler
lcd panel
oto yemleme
ısı ph vb gibi kontroller
elektrik gittiğinde proğramda kalabilme vb gibi bazı eklentiler
ürün maliyeti düşürmek için etiket ve pcb toplu yaptırıyorum bunlar ve malzemeleri toplu alım yapacağım fiyatı ozaman belirlenecektir.
ürün için tescil başvurusunda bulundum ama bazen beyin göçlerini görünce üzülüyordum ama şimdi demekki boşuna bilim adamları dışarı gitmiyormuş. insanların burda ne yaparlarsa yapsınlar bir değeri yok. benim calışmam basit bir çalışma olabilir. ama unutmayın ki cinin yaptıgı bir çok basit elektronik cihazı hepimiz para verip kullanıyoruz.
hakan.selem dediği gibi bunun dijital zaman saatlerinden farkı yok diyende oldu (o cin malı ) bu yüzde yüz türk üretimi
okadar yıl assebly yazıyorum bir düğmede üç farklı işlem atayan görmedim kodu görmek için can atıyorum diyende
herkese iyi günler kimse yazdıklarımı yanlış anlamasın niyetim kesinlikle eleştiri değil ve görüşleriniz benim için önemli
akvaryum kontrol kartı
hayır bir kezde 6 saat calışıp durmuyor ara ara ve tam gerektiğinde calışıyorlar.
cizelgeyi ekledim baka bilirsiniz.

bu cizelgedeki hesaplamalar keyfi değildir
filtre-10 saat(bunu 24 saat olarak ayarlayabiliyormuyuz) bu konuda ben devreyi yaparken bir çok akvaryumcudan bilgi aldım ne nezaman gerekir ne kadar calışmalı hatta formlardan sordum balık besleyen bir çok kişiyle bu konuyu tartıştık evet istersem 24 saatlik ayarlaya bilirilm devreyi ama gerek yok bunu tasarlarken elektrik tasarufunuda hesaba kattık ve gercekten çok fark etti ben evimde 2 akvaryumumda 4 aydır 1ile 10 arası diğeride 25 ve üzeri modlarda kullanıyorum ama hiç bir sorunla karşılaşmadım.
ama yok illede yüksek calışsın diyorsanız 25 ve üzeri modda kullana bilirsiniz
umarım acıklayıcı olmuştur
hayır bir kezde 6 saat calışıp durmuyor ara ara ve tam gerektiğinde calışıyorlar.
cizelgeyi ekledim baka bilirsiniz.

bu cizelgedeki hesaplamalar keyfi değildir
filtre-10 saat(bunu 24 saat olarak ayarlayabiliyormuyuz) bu konuda ben devreyi yaparken bir çok akvaryumcudan bilgi aldım ne nezaman gerekir ne kadar calışmalı hatta formlardan sordum balık besleyen bir çok kişiyle bu konuyu tartıştık evet istersem 24 saatlik ayarlaya bilirilm devreyi ama gerek yok bunu tasarlarken elektrik tasarufunuda hesaba kattık ve gercekten çok fark etti ben evimde 2 akvaryumumda 4 aydır 1ile 10 arası diğeride 25 ve üzeri modlarda kullanıyorum ama hiç bir sorunla karşılaşmadım.
ama yok illede yüksek calışsın diyorsanız 25 ve üzeri modda kullana bilirsiniz
umarım acıklayıcı olmuştur
SON MESAJLAR
- Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 63 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
ereneroglu,
Redko,
altum123,
Merdow,
benji,
HT_Halil,
yeekim,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
mareq,
bysmokin,
aycan kurt,
HalilSefaa,
MCY4,
Maverickse,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
SMYurtsever,
Sungurr,
salih35xs,
TolgaÜNAL,
cheavy,
Flytheshrimp,
MBurakA,
plutarkhos,
Kfat,
SinanBulut,
egemenc,
emree06,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
