ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
casiraghi
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Mayıs 2014 14:42
Son Ziyaret:
22 Eylül 2023 21:55
Toplam Mesaj:
18 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
sinan tüysüz
Doğum Tarihi:
18 Nisan 1991
Yaş:
35
İl:
Edirne
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
60x30x36
hepinize teşekkür ederim arkadaşlar. tavsiyelerinizi değerlendireceğim. dış filtre malzeme dizlimi ile ilgili bir kaç sorum olacak. elimde seramik halka, biyolojik substrat, zeolit, seachem purigen ve elyaf var. ayrıca filtrenin içinde gelen mavi, sarı ve siyah süngerlerden mevcut. bu üç sünger normalde bütün alanı dolduruyor sadece üstten ve alttan ızgara sonrası boşluklar kalıyor. aynı filtreyi edirnedeki öğrenci evimde de kullanıyorum ondaki dizilimi iki süngeri çıkarıp yukarıdan aşşağıya şu şekilde yapmıştım:
(filtre sunsun hw603b suyu üstten alıp alttan veriyor)
seramik halka
------
elyaf
------
mavi sünger
------
elyaf
------
biyolojik substrat
------
elyaf
------
zeolit
------
elyaf
şuan ek olarak 50 gramlık seachem purigen de var elimde. sizce sıralama bu şekilde doğru mudur? her katman arasında elyaf kullanımına gerek var mı? sıralamada sıkıntı yoksa purigeni bu sıralamanın neresine koymalıyım?
hepinize teşekkür ederim arkadaşlar. tavsiyelerinizi değerlendireceğim. dış filtre malzeme dizlimi ile ilgili bir kaç sorum olacak. elimde seramik halka, biyolojik substrat, zeolit, seachem purigen ve elyaf var. ayrıca filtrenin içinde gelen mavi, sarı ve siyah süngerlerden mevcut. bu üç sünger normalde bütün alanı dolduruyor sadece üstten ve alttan ızgara sonrası boşluklar kalıyor. aynı filtreyi edirnedeki öğrenci evimde de kullanıyorum ondaki dizilimi iki süngeri çıkarıp yukarıdan aşşağıya şu şekilde yapmıştım:
(filtre sunsun hw603b suyu üstten alıp alttan veriyor)
seramik halka
------
elyaf
------
mavi sünger
------
elyaf
------
biyolojik substrat
------
elyaf
------
zeolit
------
elyaf
şuan ek olarak 50 gramlık seachem purigen de var elimde. sizce sıralama bu şekilde doğru mudur? her katman arasında elyaf kullanımına gerek var mı? sıralamada sıkıntı yoksa purigeni bu sıralamanın neresine koymalıyım?
60x30x36
Taşları doğadan topladım, ne olarak geçiyor bilmiyorum fakat yaşadığım yerde fazlasıyla mevcut. bonsaiden ben de tam olarak emin değilim, çok fazla arkaplan bitkisi kullanılmayan sade tasarımlarda iyi durduğunu düşünüyorum. tüplü sistemi maliyeti açısından şimdilik düşünmüyorum, mayalı sistem ile verim alamadığım takdirde geçmeyi düşünebilirim. aydınlatmayı henüz tamamlamadım, toplamda yaklaşık 2500 lümenlik bir powerled sistemi. yabancı forumlarda gördüğüm kadarıyla aynı değerler ile cuba gibi ışık gereksinimi yüksek bitkiler dahi sorunsuz yetiştirilebiliyor. yanlış anlaşılmasın fotoğrafta görülen sadece bir el feneri :)
Taşları doğadan topladım, ne olarak geçiyor bilmiyorum fakat yaşadığım yerde fazlasıyla mevcut. bonsaiden ben de tam olarak emin değilim, çok fazla arkaplan bitkisi kullanılmayan sade tasarımlarda iyi durduğunu düşünüyorum. tüplü sistemi maliyeti açısından şimdilik düşünmüyorum, mayalı sistem ile verim alamadığım takdirde geçmeyi düşünebilirim. aydınlatmayı henüz tamamlamadım, toplamda yaklaşık 2500 lümenlik bir powerled sistemi. yabancı forumlarda gördüğüm kadarıyla aynı değerler ile cuba gibi ışık gereksinimi yüksek bitkiler dahi sorunsuz yetiştirilebiliyor. yanlış anlaşılmasın fotoğrafta görülen sadece bir el feneri :)
60x30x36
Fotoğraf:
Boyut (cm): 60x30x36
Kapasite (litre): 64
Canlılar: henüz yok. ember tetra eklemeyi düşünüyorum
Malzemeler: lav kırığı, dere kumu, silis kum, henüz tamamlamadığım dıy aquasky
Akvaryum Bakımı:
Kullanılan Yemler:
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:
yaklaşık bir aydır, herşeyiyle sıfırdan bir akvaryum kurmaya çalışıyorum. ilk olarak camları kestirerek başladım işe ve şuan geldiğim nokta bu. suyun ve tabanın oturması için bugün akvaryumu yarısına kadar doldurdum. bakteri kültürü olarak seachem stability kullanmayı düşünüyorum. bir hafta sonra 15 günlüğüne tatile çıkacağım, bu yüzden tabanın oturması için epey vakit olacak. geldiğimde de bitkileri eklemeye başlayacağım. arka kısma biraz daha kum ekleyip yükseltmeyi ve tabanın büyük bir kısmını (ön taraf hariç) cuba ile kaplamayı düşünüyorum. kayaların olduğu kısımlarda da tek tük parvula kullanacağım. arka plan bitkisi olarak aklımda ammania bonsai var. en son olarak da 8li bir ember tetra sürüsü ekleyeceğim. belki sonradan karides de ekleyebilirim. şimdilik bu kadar.
Fotoğraf:
Boyut (cm): 60x30x36
Kapasite (litre): 64
Canlılar: henüz yok. ember tetra eklemeyi düşünüyorum
Malzemeler: lav kırığı, dere kumu, silis kum, henüz tamamlamadığım dıy aquasky
Akvaryum Bakımı:
Kullanılan Yemler:
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:
yaklaşık bir aydır, herşeyiyle sıfırdan bir akvaryum kurmaya çalışıyorum. ilk olarak camları kestirerek başladım işe ve şuan geldiğim nokta bu. suyun ve tabanın oturması için bugün akvaryumu yarısına kadar doldurdum. bakteri kültürü olarak seachem stability kullanmayı düşünüyorum. bir hafta sonra 15 günlüğüne tatile çıkacağım, bu yüzden tabanın oturması için epey vakit olacak. geldiğimde de bitkileri eklemeye başlayacağım. arka kısma biraz daha kum ekleyip yükseltmeyi ve tabanın büyük bir kısmını (ön taraf hariç) cuba ile kaplamayı düşünüyorum. kayaların olduğu kısımlarda da tek tük parvula kullanacağım. arka plan bitkisi olarak aklımda ammania bonsai var. en son olarak da 8li bir ember tetra sürüsü ekleyeceğim. belki sonradan karides de ekleyebilirim. şimdilik bu kadar.
pleksiglass malzemeler
İşini hakkını vererek yapan bir kuruluş olduğunu düşünmüyorum açıkcası. bundan iki hafta kadar önce yaptığım alışverişte, mail yoluyla özellikle belirtmiş ve karşı tarafın onayını almış olmama rağmen özel kesim için yolladığım çizim dikkate alınmadan gönderilmişti pleksiler. açıklama olarak "dalgınlığımıza gelmiş" cevabını aldım. ayrıca sonradan farkettim ki aynı boyutlarda olması gereken iki parçadan birinin kalınlığı isteğimden 1mm inceydi. yine bu sorunu da belirttiğimde imalat endeksli kalınlık farklarının olabileceği söylendi. kalınlık farkının önüne geçmek için aynı boyutlardaki iki parçayı aynı kalıp pleksiden kesmek yine dalgın bir anlarına denk gelip, akıllarına gelmemiş olmalı. verilen hizmet fikir olarak güzel fakat alternatif ve deneyim eksikliği pratikte çeşitli sorunların oluşmasına sebep olabiliyor.
İşini hakkını vererek yapan bir kuruluş olduğunu düşünmüyorum açıkcası. bundan iki hafta kadar önce yaptığım alışverişte, mail yoluyla özellikle belirtmiş ve karşı tarafın onayını almış olmama rağmen özel kesim için yolladığım çizim dikkate alınmadan gönderilmişti pleksiler. açıklama olarak "dalgınlığımıza gelmiş" cevabını aldım. ayrıca sonradan farkettim ki aynı boyutlarda olması gereken iki parçadan birinin kalınlığı isteğimden 1mm inceydi. yine bu sorunu da belirttiğimde imalat endeksli kalınlık farklarının olabileceği söylendi. kalınlık farkının önüne geçmek için aynı boyutlardaki iki parçayı aynı kalıp pleksiden kesmek yine dalgın bir anlarına denk gelip, akıllarına gelmemiş olmalı. verilen hizmet fikir olarak güzel fakat alternatif ve deneyim eksikliği pratikte çeşitli sorunların oluşmasına sebep olabiliyor.
Dıy aquasky led armatür
abi ince sürücü bulamıyorum. bulup armatür içinde kullanabilsem daha iyi olacaktı. sanırım senin de tavsiye ettiğin şekilde dışarda kullanacağım. tam olarak nasıl olacağı şekillenmedi kafamda ama sürücü gözükmesin istiyorum.
casiraghi 2014-07-17 00:39:35
abi ince sürücü bulamıyorum. bulup armatür içinde kullanabilsem daha iyi olacaktı. sanırım senin de tavsiye ettiğin şekilde dışarda kullanacağım. tam olarak nasıl olacağı şekillenmedi kafamda ama sürücü gözükmesin istiyorum.
Dıy aquasky led armatür
malzeme temininden sonra sıra işçilikteydi. abim makine mühendisi olduğundan bu konuda çok fazla zorlanmadım. ben nasıl bir şey istediğimi söyledim gerisini ona bıraktım. işyerindeki cnc dolu olduğundan bütün işi freze ile hallettik. cnc kadar kusursuz olmasa da iyi iş çıkardığını düşünüyorum. sırasıyla anlatmak gerekirse şu yolları izledik:
henüz işlenmemiş malzemeler:

ayaklara 6mmlik cama oturma payını açtık:



alüminyumun altına gelecek pleksinin ortasından dikdörtgen bir parça çıkardık. ledler bu kısıma gelecek:


alüminyum levhaya pcbleri sabitlemek için vida delikleri açtık ve klavuz çektik:

ledlerin daha etkili soğuması için alüminyum levhaya 6lık freze ile kanallar açtık:

Şimdilik son halleri:




casiraghi 2014-07-16 23:47:37
malzeme temininden sonra sıra işçilikteydi. abim makine mühendisi olduğundan bu konuda çok fazla zorlanmadım. ben nasıl bir şey istediğimi söyledim gerisini ona bıraktım. işyerindeki cnc dolu olduğundan bütün işi freze ile hallettik. cnc kadar kusursuz olmasa da iyi iş çıkardığını düşünüyorum. sırasıyla anlatmak gerekirse şu yolları izledik:
henüz işlenmemiş malzemeler:
ayaklara 6mmlik cama oturma payını açtık:
alüminyumun altına gelecek pleksinin ortasından dikdörtgen bir parça çıkardık. ledler bu kısıma gelecek:
alüminyum levhaya pcbleri sabitlemek için vida delikleri açtık ve klavuz çektik:
ledlerin daha etkili soğuması için alüminyum levhaya 6lık freze ile kanallar açtık:
Şimdilik son halleri:
Dıy aquasky led armatür
Driver hariç bütün malzemeleri topladım sayılır. Böyle ince bir tasarıma uygun boyutta sürücü bulmak zor sanırım. pleksi tarafında 8mmlik bir boşluk var. 8mmlik alüminyuma da 6mmlik bir kanal açılsa toplamda 14mmlik bir kullanılabilir yükseklik elde ediyorum. Baktığım çoğu driverin yüksekliği en az 20mm. Bu sorunu nasıl aşabilirim onun üzerine yoğunlaştım şimdilik. Daha önce yaptığınız işlere bakıldığında sizin tasarımınızın da güzel olacağı konusunda şüphe yok. Konuyu açtığınızda takipçiniz olacağım. Kolay gelsin.
Driver hariç bütün malzemeleri topladım sayılır. Böyle ince bir tasarıma uygun boyutta sürücü bulmak zor sanırım. pleksi tarafında 8mmlik bir boşluk var. 8mmlik alüminyuma da 6mmlik bir kanal açılsa toplamda 14mmlik bir kullanılabilir yükseklik elde ediyorum. Baktığım çoğu driverin yüksekliği en az 20mm. Bu sorunu nasıl aşabilirim onun üzerine yoğunlaştım şimdilik. Daha önce yaptığınız işlere bakıldığında sizin tasarımınızın da güzel olacağı konusunda şüphe yok. Konuyu açtığınızda takipçiniz olacağım. Kolay gelsin.
Dıy aquasky led armatür
bitkili tanklarda smd led kullanımı hakkında bir bilgim yok açıkcası. aquaskyın smd led kullandığını gördüğümde ben de şaşırmıştım. benim temin edebileceğim smd ledler ile aquaskyda kullanılan aynı kalite ve işlevde olur mu bilmiyorum. power ledlerin bitkili tanklarda kullanımı hakkında bir çok örnek ve makaleye ulaşabiliyoruz. bu konuda en büyük yardımı zamanında mustafa abiden(darkaura) almıştım. ledlerin renk oranlarını da onun önerilerini ve şuradaki kullanım oranlarını referans alarak oluşturdum. derin kırmızı fotosentez için oldukça önemli bir dalga boyu 3de1 oranında kullanılması öneriliyor. çok fazla kırmızı tonlarında bir görüntüyü ben de tercih etmem, gerekirse ortaya koyduğum standart kırmızıyı beyaz olarak değişebilirim. günışığını da daha canlı bir görüntü için ekledim. linkini verdiğim alman forumunda günışığının kattığı farkı görmek mümkün. yosun sorununun bir şekilde önüne geçilebilir diye düşünüyorum. başta 1watt power ledler için alüminyumun soğutma konusunda yeterli olacağını düşünüyordum fakat dediğiniz gibi ekstradan bir fana ihtiyaç duyulabilir. bu konuda daha tecrübeli arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum. alüminyumu pleksiye sıfırlamak sorun değil yapılabilir fakat power ledlerin pcb ile birlikte yüksekliğini hesaba katınca kalan 4mmlik bir yükseklik yeterli gelmeyebilir. bu yüzden power ledli bir aquasky için tasarımda değişiklik şart.
casiraghi 2014-07-07 21:32:58
bitkili tanklarda smd led kullanımı hakkında bir bilgim yok açıkcası. aquaskyın smd led kullandığını gördüğümde ben de şaşırmıştım. benim temin edebileceğim smd ledler ile aquaskyda kullanılan aynı kalite ve işlevde olur mu bilmiyorum. power ledlerin bitkili tanklarda kullanımı hakkında bir çok örnek ve makaleye ulaşabiliyoruz. bu konuda en büyük yardımı zamanında mustafa abiden(darkaura) almıştım. ledlerin renk oranlarını da onun önerilerini ve şuradaki kullanım oranlarını referans alarak oluşturdum. derin kırmızı fotosentez için oldukça önemli bir dalga boyu 3de1 oranında kullanılması öneriliyor. çok fazla kırmızı tonlarında bir görüntüyü ben de tercih etmem, gerekirse ortaya koyduğum standart kırmızıyı beyaz olarak değişebilirim. günışığını da daha canlı bir görüntü için ekledim. linkini verdiğim alman forumunda günışığının kattığı farkı görmek mümkün. yosun sorununun bir şekilde önüne geçilebilir diye düşünüyorum. başta 1watt power ledler için alüminyumun soğutma konusunda yeterli olacağını düşünüyordum fakat dediğiniz gibi ekstradan bir fana ihtiyaç duyulabilir. bu konuda daha tecrübeli arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum. alüminyumu pleksiye sıfırlamak sorun değil yapılabilir fakat power ledlerin pcb ile birlikte yüksekliğini hesaba katınca kalan 4mmlik bir yükseklik yeterli gelmeyebilir. bu yüzden power ledli bir aquasky için tasarımda değişiklik şart.
Dıy aquasky led armatür
Ada imzalı aquasky led armatürleri hep çok estetik bulmuşumdur. Elimden geldiğince, benzer bir tasarımla power led kullanarak kendi armatürümü yapmaya çalışacağım. ilk olarak çizimini yaparak başladım işe. şuan için tek sorun uygun boyutlarda power led driver bulamıyor oluşum.

casiraghi 2014-07-07 19:26:15
Ada imzalı aquasky led armatürleri hep çok estetik bulmuşumdur. Elimden geldiğince, benzer bir tasarımla power led kullanarak kendi armatürümü yapmaya çalışacağım. ilk olarak çizimini yaparak başladım işe. şuan için tek sorun uygun boyutlarda power led driver bulamıyor oluşum.

Hangi Baligi Beslemeliyim?
Seyir zevki yüksek olsun istiyorsanız sürü balıklarını öneririm. Rasbora ve tetra türleri
Seyir zevki yüksek olsun istiyorsanız sürü balıklarını öneririm. Rasbora ve tetra türleri
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 22:20
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:19
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
KULLANICILAR
- 79 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
ternapi,
ALEM,
Jotunheim,
TheDS,
-doctore-,
SaviaSora,
yeekim,
Sfenks111,
SeaWorld,
EKAR,
Leonthe pro,
upeker,
AlisBaba,
ErayDemirel,
Balikcidede,
syerli,
bysmokin,
hasancn,
Kınayu,
Samoo,
HalilSefaa,
Polat 58 Mpimblu,
Efeayd,
Speakeraqw,
Jeveux,
KurtOrman,
osmandbnl,
DigitalPen,
İbrahim dur,
SNBT38,
3muratyucel8,
simsela,
Meryemmm,
şansal,
fissidens,
MarkOrion,
Bora Bey,
Gökdeniz Kale,
Aquarist101,
nazemert,
oguzsel,
Brdk64,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
