ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Twinvict
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Haziran 2015 09:37
Son Ziyaret:
16 Temmuz 2015 17:01
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
can
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
123
SON 10 MESAJI
2 Günde 2 Balık Yaralandı
Bahsettiğim 2 balıkta dün itibariyle öldüler. karnı hafif soyulan balık çok hareketliydi yem yemede sorunu yoktu diğer gözü çıkanın aksine. karantinaya ayırdıktan sonra yem yememeye başladı hareketsizleşti iyice. 3 gün sonra bende ana tanktayken keyfi yerindeydi diye tekrar onu ana tanka aldım ama yine ama çok geçmeden öldü. gözü yaralı olanın ağzıda kapanmıyordu yem yiyemiyordu bi süre sonra oda öldü. molide yavruluğun içinde strese girdi yem yemez oldu onuda ana tanka attım tekrar. moli yavruluktayken başka yaralanma vakası olmadı. yine tekrarlarsa artık kesin moli yapıyor diyecem. bu arada bir tane plati yavrusu farkettim 3 gün ilişen olmadı yavruya moliyi serbest bırakınca 1 gündur yavruyu da göremez oldum :)
Bahsettiğim 2 balıkta dün itibariyle öldüler. karnı hafif soyulan balık çok hareketliydi yem yemede sorunu yoktu diğer gözü çıkanın aksine. karantinaya ayırdıktan sonra yem yememeye başladı hareketsizleşti iyice. 3 gün sonra bende ana tanktayken keyfi yerindeydi diye tekrar onu ana tanka aldım ama yine ama çok geçmeden öldü. gözü yaralı olanın ağzıda kapanmıyordu yem yiyemiyordu bi süre sonra oda öldü. molide yavruluğun içinde strese girdi yem yemez oldu onuda ana tanka attım tekrar. moli yavruluktayken başka yaralanma vakası olmadı. yine tekrarlarsa artık kesin moli yapıyor diyecem. bu arada bir tane plati yavrusu farkettim 3 gün ilişen olmadı yavruya moliyi serbest bırakınca 1 gündur yavruyu da göremez oldum :)
2 Günde 2 Balık Yaralandı
[QUOTE=mesutok]Yeni balık getirmiş, beyaz benek parazitinin sağlıklı balıklara geçmesi 1-2 haftayı alabiliyor.[/QUOTE]
Hocam beyaz benekten daha büyük bir sorunum var. karnı yaralı molly bu sabah öldü ve damızlık 2 hamile lepistesiminde yaralanmış olduğunu farkettim bugün. birinin tıpkı molly gibi karnı soyulmuş diğeri de daha kötü durumda ağzı ve gözünden yaralanmış gözü çıkmış neredeyse. hangi balığın yaptığını bulamıyorum sadece şüphelendiğim erkek balon molly sürekli kendi dişilerini kovalıyor ama vurduğunu görmedim. ne olur ne olmaz diye onu yavruluğa koydum. yaralı lepistesleri de küçük akvaryuma aldım tuz ve metilen koydum.
bi kaç hafta önce bir dişi lepistesim daha başından ağır yaralı olarak ölmüştü. sürekli dişi balıkların başına gelmesinden erkek bi balığın yaptığını düşünüyorum. akvaryumda da 2 erkek balık olduğu için ve erkek lepistesi hep sakin kendi başına yüzerken gördüğüm için erkek mollyden şüpheleniyorum. balık bırakmadı akvaryumda
Kalan balıklar 1 erkek 2 balon molly, 1 erkek 3 dişi lepistes, 1 dişi plati, 2 yavru vatoz, 2 çöpçü, 5 neon
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175165/g%F6z2.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175165/g%F6z1.JPG[/IMG][EDIT]Twinvict,2015-06-26 19:48:22[/EDIT]
[QUOTE=mesutok]Yeni balık getirmiş, beyaz benek parazitinin sağlıklı balıklara geçmesi 1-2 haftayı alabiliyor.[/QUOTE]
Hocam beyaz benekten daha büyük bir sorunum var. karnı yaralı molly bu sabah öldü ve damızlık 2 hamile lepistesiminde yaralanmış olduğunu farkettim bugün. birinin tıpkı molly gibi karnı soyulmuş diğeri de daha kötü durumda ağzı ve gözünden yaralanmış gözü çıkmış neredeyse. hangi balığın yaptığını bulamıyorum sadece şüphelendiğim erkek balon molly sürekli kendi dişilerini kovalıyor ama vurduğunu görmedim. ne olur ne olmaz diye onu yavruluğa koydum. yaralı lepistesleri de küçük akvaryuma aldım tuz ve metilen koydum.
bi kaç hafta önce bir dişi lepistesim daha başından ağır yaralı olarak ölmüştü. sürekli dişi balıkların başına gelmesinden erkek bi balığın yaptığını düşünüyorum. akvaryumda da 2 erkek balık olduğu için ve erkek lepistesi hep sakin kendi başına yüzerken gördüğüm için erkek mollyden şüpheleniyorum. balık bırakmadı akvaryumda
Kalan balıklar 1 erkek 2 balon molly, 1 erkek 3 dişi lepistes, 1 dişi plati, 2 yavru vatoz, 2 çöpçü, 5 neon
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175165/g%F6z2.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175165/g%F6z1.JPG[/IMG][EDIT]Twinvict,2015-06-26 19:48:22[/EDIT]
2 Günde 2 Balık Yaralandı
[QUOTE=mesutok]Yok ışığını kullanabilirsin birşey olmaz, beyaz benek parazitini benim hastalıklar konusu varya aşağıdaki imza kısmımdaki linkte beyaz benek paraziti başlık altında linkler var ordan okumuşsundur öyle tedavi et. 5 güne biter inşaallah beyaz benekse yaz günü nerden beyaz bene kolmuşlar anlamadım, yeni balıkmı aldın. Soğuk su ekleme akvaryuma soğutayım suyu diye ısı değişimi riskli olur. Beyaz benek olduğundan emin olmuşsan metilen mavisi onu geçirecektir 3 günde bir su değişimi yap dipten çek yerine birkaç damla metilen damlat su açık mavi olsun yeterli, aşağıdaki linkteki beyaz benek paraziti konularını okursun. Günde 4 saat falan yak ışıkları bitkiler için sorun olmaz.[/QUOTE]
Hocam teşekkür ederim. neden olduğunu bende anlamadım soğuk su eklemedim 2 hafta önce yeni balık koymuştum. eski ışıklandırmam zayıftı dün aydınlatmayı da güçlendirdim yoğun ışık altında farkettim benekleri. neyse teşekkür ederim tekrar birkaç gün bekleyim olmazsa tekrar burdan yazarım.
Saygılar.
[QUOTE=mesutok]Yok ışığını kullanabilirsin birşey olmaz, beyaz benek parazitini benim hastalıklar konusu varya aşağıdaki imza kısmımdaki linkte beyaz benek paraziti başlık altında linkler var ordan okumuşsundur öyle tedavi et. 5 güne biter inşaallah beyaz benekse yaz günü nerden beyaz bene kolmuşlar anlamadım, yeni balıkmı aldın. Soğuk su ekleme akvaryuma soğutayım suyu diye ısı değişimi riskli olur. Beyaz benek olduğundan emin olmuşsan metilen mavisi onu geçirecektir 3 günde bir su değişimi yap dipten çek yerine birkaç damla metilen damlat su açık mavi olsun yeterli, aşağıdaki linkteki beyaz benek paraziti konularını okursun. Günde 4 saat falan yak ışıkları bitkiler için sorun olmaz.[/QUOTE]
Hocam teşekkür ederim. neden olduğunu bende anlamadım soğuk su eklemedim 2 hafta önce yeni balık koymuştum. eski ışıklandırmam zayıftı dün aydınlatmayı da güçlendirdim yoğun ışık altında farkettim benekleri. neyse teşekkür ederim tekrar birkaç gün bekleyim olmazsa tekrar burdan yazarım.
Saygılar.
2 Günde 2 Balık Yaralandı
[QUOTE=mesutok]Isıyı yükseltmene gerek yok, net olmasada kuyrukta beyazlıklar farkediyorum tuz tanesigibi noktacıklarsa beyaz yuvarlak beyaz bene kparazititir uygulaman doğru resimdeki gibi parazitlermi incele ekliyorum. Resimlerin üzerine mausla tıkla büyük halleriyle bak ESC tuşuna basıncada çıkıyor büyümüş halinden.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/beyaz%20benek.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/betta%20beyaz%20benek.jpg[/IMG][/QUOTE]
Evet resimlerdeki gibi tuz tanelerine benzer ama tüm vücuda yayılmamış, neonların kuyruk ve yüzgeçlerde birkaç nokta halinde. diğer balıklarda pek göremedim. herhalde erken teşhis ettiğimiz için fazla yayılmadan kurtarırız. akvaryum ışığını da bir kaç gün yakmamam doğru olur sanırım. bitkiler pek hoşlanmayacak ama bundan
[QUOTE=mesutok]Isıyı yükseltmene gerek yok, net olmasada kuyrukta beyazlıklar farkediyorum tuz tanesigibi noktacıklarsa beyaz yuvarlak beyaz bene kparazititir uygulaman doğru resimdeki gibi parazitlermi incele ekliyorum. Resimlerin üzerine mausla tıkla büyük halleriyle bak ESC tuşuna basıncada çıkıyor büyümüş halinden.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/beyaz%20benek.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/72854/betta%20beyaz%20benek.jpg[/IMG][/QUOTE]
Evet resimlerdeki gibi tuz tanelerine benzer ama tüm vücuda yayılmamış, neonların kuyruk ve yüzgeçlerde birkaç nokta halinde. diğer balıklarda pek göremedim. herhalde erken teşhis ettiğimiz için fazla yayılmadan kurtarırız. akvaryum ışığını da bir kaç gün yakmamam doğru olur sanırım. bitkiler pek hoşlanmayacak ama bundan
2 Günde 2 Balık Yaralandı
[QUOTE=mesutok]Bir sakıncası olmaz 50 litre suya 2 damla olacak şekilde. Yara yerleri sudan bir parazit mikrop kapmaz. Su değişiminden korkmayın bu aralar sık sık su değişimi yapın.[/QUOTE]
Hocam konudan konuya atlıyo olacam ama yeni konu açmak istemedim. bu akşam neonların yüzgeçlerinde 3-5 tane beyaz benek farkettim. forumda biraz araştırma yaptım 40 litre tankımın suyunun yarısını 15 gündür dinlenmiş suyla değiştirdim. 5 damla metilen damlattım, hava filtrem olmadığı için şelale filtremin içindeki filtreleri çıkartıp sadece devir daim yaparak suyu havalandıracak şekilde çalıştırdım. ısıtıcımda olmadığı için ısıyı yükseltemiyorum ama yaz günü olduğu için çok sorun olmaz sanırım. yanlış ya da eksik yaptığım birşey varmı?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175165/bb1.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175165/bb2.JPG[/IMG][EDIT]Twinvict,2015-06-23 23:22:41[/EDIT]
[QUOTE=mesutok]Bir sakıncası olmaz 50 litre suya 2 damla olacak şekilde. Yara yerleri sudan bir parazit mikrop kapmaz. Su değişiminden korkmayın bu aralar sık sık su değişimi yapın.[/QUOTE]
Hocam konudan konuya atlıyo olacam ama yeni konu açmak istemedim. bu akşam neonların yüzgeçlerinde 3-5 tane beyaz benek farkettim. forumda biraz araştırma yaptım 40 litre tankımın suyunun yarısını 15 gündür dinlenmiş suyla değiştirdim. 5 damla metilen damlattım, hava filtrem olmadığı için şelale filtremin içindeki filtreleri çıkartıp sadece devir daim yaparak suyu havalandıracak şekilde çalıştırdım. ısıtıcımda olmadığı için ısıyı yükseltemiyorum ama yaz günü olduğu için çok sorun olmaz sanırım. yanlış ya da eksik yaptığım birşey varmı?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175165/bb1.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175165/bb2.JPG[/IMG][EDIT]Twinvict,2015-06-23 23:22:41[/EDIT]
2 Günde 2 Balık Yaralandı
[QUOTE=mesutok]Bir arvaryumda balık besleniyorsa o suda biraz hareket olmalı suya hareket sağlayanda bir filtre yahut hava motoru hava sağlar. Metilen mavisinin bir zararı olmaz elinde varsa açık mavi yapacak kadar birkaç damla damlatabilirsin suyuna çeşitli dış parazitleri engeller, balıkların dış yapısında beyaz sümüksü bir yapı yoktur umarım mantar gibi. [/QUOTE]
Balıklarda herhangi bir sorun yok sadece darbeden kaynaklı bir hasar var. ana tankta şelale filtre var hava ve hareketlilikten yana bir sıkıntı yok. balığıda ana tanktan çıkarmadım diğer balıklarla beraber yüzüyorlar. akşam dediğiniz gibi birkaç damla damlatayım. diğer balıklar için bi sıkıntı olmaz sanırım.
[QUOTE=mesutok]Bir arvaryumda balık besleniyorsa o suda biraz hareket olmalı suya hareket sağlayanda bir filtre yahut hava motoru hava sağlar. Metilen mavisinin bir zararı olmaz elinde varsa açık mavi yapacak kadar birkaç damla damlatabilirsin suyuna çeşitli dış parazitleri engeller, balıkların dış yapısında beyaz sümüksü bir yapı yoktur umarım mantar gibi. [/QUOTE]
Balıklarda herhangi bir sorun yok sadece darbeden kaynaklı bir hasar var. ana tankta şelale filtre var hava ve hareketlilikten yana bir sıkıntı yok. balığıda ana tanktan çıkarmadım diğer balıklarla beraber yüzüyorlar. akşam dediğiniz gibi birkaç damla damlatayım. diğer balıklar için bi sıkıntı olmaz sanırım.
2 Günde 2 Balık Yaralandı
30 cm bir tank aldım kaya tuzu tableti ve metilen mavisi de aldım fakat metileni pek tavsiye etmiyorlar forumda yeni gördüm. balığı bir süre yeni akvaryuma koyacam. tuzu kullanacam ama metilenden emin olamadım siz ne tavsiye edersiniz. yeni tankta herhangi bir filtre yada hava motoru yok.
Bu arada tül yavruluk da aldım eski tankında yavruluğun içinde de kalabilir
Güncelleme : Mollyde lepistesin aksine hiç halsizlik oluşmadı hala diğer balıklarla beraber yüzüyor. ana tanka şelale filtrenin içine 1 tablet kaya tuzu attıım ama halen metilen damlatmakta kararsızım. balığı yeni tanka almaktan vazgeçer gibiyim. acaba tül yavruluğun içine mi koysam ana tankta dursa? strese falan girip daha kötü olurmu acaba bu seferde? yada böylece ana tankta bıraksam gözlemlesem?
[EDIT]Twinvict,2015-06-22 19:43:48[/EDIT]
30 cm bir tank aldım kaya tuzu tableti ve metilen mavisi de aldım fakat metileni pek tavsiye etmiyorlar forumda yeni gördüm. balığı bir süre yeni akvaryuma koyacam. tuzu kullanacam ama metilenden emin olamadım siz ne tavsiye edersiniz. yeni tankta herhangi bir filtre yada hava motoru yok.
Bu arada tül yavruluk da aldım eski tankında yavruluğun içinde de kalabilir
Güncelleme : Mollyde lepistesin aksine hiç halsizlik oluşmadı hala diğer balıklarla beraber yüzüyor. ana tanka şelale filtrenin içine 1 tablet kaya tuzu attıım ama halen metilen damlatmakta kararsızım. balığı yeni tanka almaktan vazgeçer gibiyim. acaba tül yavruluğun içine mi koysam ana tankta dursa? strese falan girip daha kötü olurmu acaba bu seferde? yada böylece ana tankta bıraksam gözlemlesem?
[EDIT]Twinvict,2015-06-22 19:43:48[/EDIT]
2 Günde 2 Balık Yaralandı
Arkadaşlar selam. Dün dişi lepistesim yaralandı gecede öldü, bugünde dişi balon mollynin karnında bir yara var. akvaryumda 3 dişi 1 erkek lepistes, 3 dişi 1 erkek balon molly, 1 dişi 1 erkek plati, 2 küçük cüce vatoz, 2 çöpçü, 5 tane de neon var. akvaryumda sıkışacakları iç filtre vs de yok sadece delikli kaya var ona sürtünüp yaralanmış olabilirmi balıklar? kayada sivri kenarlar biraz fazla. Gerçi 1,5 aydır sorunsuz kaldıkları akvaryumda neden son 2 günde 2 yaralanma olsun o da ayrı konu.
Balık çok hareketli olduğu için foto net çıkmamış.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175165/tas.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175165/molly.jpg[/IMG][EDIT]Twinvict,2015-06-21 22:49:07[/EDIT]
Arkadaşlar selam. Dün dişi lepistesim yaralandı gecede öldü, bugünde dişi balon mollynin karnında bir yara var. akvaryumda 3 dişi 1 erkek lepistes, 3 dişi 1 erkek balon molly, 1 dişi 1 erkek plati, 2 küçük cüce vatoz, 2 çöpçü, 5 tane de neon var. akvaryumda sıkışacakları iç filtre vs de yok sadece delikli kaya var ona sürtünüp yaralanmış olabilirmi balıklar? kayada sivri kenarlar biraz fazla. Gerçi 1,5 aydır sorunsuz kaldıkları akvaryumda neden son 2 günde 2 yaralanma olsun o da ayrı konu.
Balık çok hareketli olduğu için foto net çıkmamış.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175165/tas.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175165/molly.jpg[/IMG][EDIT]Twinvict,2015-06-21 22:49:07[/EDIT]
Balığım yaralanmış
Arkadaşlar lepistesim fena dayak yemiş. akvaryumdan çıkarayımmı? kalsa sorun olurmu? biraz önce yemledim hepsi kapıştı bu oralı olmadı hiç. Akvaryumumda 4dişi 1 erkek lepistes, 3 dişi 1 erkek balon molly, 1 dişi 1 erkek plati, 2 küçük cüce vatoz, 2 çöpçü, 5 tane de neon var.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175165/balik.jpg[/IMG]
Arkadaşlar lepistesim fena dayak yemiş. akvaryumdan çıkarayımmı? kalsa sorun olurmu? biraz önce yemledim hepsi kapıştı bu oralı olmadı hiç. Akvaryumumda 4dişi 1 erkek lepistes, 3 dişi 1 erkek balon molly, 1 dişi 1 erkek plati, 2 küçük cüce vatoz, 2 çöpçü, 5 tane de neon var.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175165/balik.jpg[/IMG]
Plc Ampül Akvaryum İçin Uygunmu?
Selam arkadaşlar. aşağı yukarı 37 litre akvaryumumun aydınlatması için dün bir konu açmıştım sağolsun arkadaşlar yardımcı oldular, bugün yapı marketlere floresan alamak için gittim falat benim kapağın boyuna uygun floresan bulamadım. internette birkaç tane buldum ama onlarıda takabilmem için kapağı kesmem gerekecek. bugün internette araştırırken 26 wattlık PLC ampule rastladım. fiyatıda 2 tane 15lik floresandan 10 kat ucuz neredeyse hem de boyut olarak benim kapağa rahat uyar. linki
[URL]http://www.hepsiburada.com/liste/productDetails.aspx?productId=hruvtml16223&categoryId=13003212&sku=HRUVTML16223&wt_gl=cpc.nelk.yapi.market.banyo.urunler.pla&gclid=CjwKEAjwnpSsBRDH3pT2-7q55R4SJABRiNyT0x3pbfrAgvCjQJOi6ajgctyHAJgOdtAYd6mZLLFlWBoCRUDw_wcB[/URL]
Birde bu var wattı ve fiyatı daha fazla ama en azından kapağa uygun
[URL]http://www.marketcik.com/Osram-Dulux-L-36-Watt865-Renk-PLL-Ampul-2G11-4-Pin-Duy-Akvaryum-Ampulu,PR-41695.html[/URL]
2x15 watt floresan alacağım diye gittim bugün elektronik balast aldım onunda resmi aşağıda. bu ampuller için uygunmudur?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175165/FullSizeRender%20(1).jpg[/IMG][EDIT]Twinvict,2015-06-20 17:10:52[/EDIT]
Selam arkadaşlar. aşağı yukarı 37 litre akvaryumumun aydınlatması için dün bir konu açmıştım sağolsun arkadaşlar yardımcı oldular, bugün yapı marketlere floresan alamak için gittim falat benim kapağın boyuna uygun floresan bulamadım. internette birkaç tane buldum ama onlarıda takabilmem için kapağı kesmem gerekecek. bugün internette araştırırken 26 wattlık PLC ampule rastladım. fiyatıda 2 tane 15lik floresandan 10 kat ucuz neredeyse hem de boyut olarak benim kapağa rahat uyar. linki
[URL]http://www.hepsiburada.com/liste/productDetails.aspx?productId=hruvtml16223&categoryId=13003212&sku=HRUVTML16223&wt_gl=cpc.nelk.yapi.market.banyo.urunler.pla&gclid=CjwKEAjwnpSsBRDH3pT2-7q55R4SJABRiNyT0x3pbfrAgvCjQJOi6ajgctyHAJgOdtAYd6mZLLFlWBoCRUDw_wcB[/URL]
Birde bu var wattı ve fiyatı daha fazla ama en azından kapağa uygun
[URL]http://www.marketcik.com/Osram-Dulux-L-36-Watt865-Renk-PLL-Ampul-2G11-4-Pin-Duy-Akvaryum-Ampulu,PR-41695.html[/URL]
2x15 watt floresan alacağım diye gittim bugün elektronik balast aldım onunda resmi aşağıda. bu ampuller için uygunmudur?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/175165/FullSizeRender%20(1).jpg[/IMG][EDIT]Twinvict,2015-06-20 17:10:52[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Oozer3466, 08:45
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
