ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
enschin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Kasım 2015 11:38
Son Ziyaret:
22 Aralık 2015 18:17
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Engin Erincik
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
engin
SON 9 MESAJI
Bitkili Akvaryum
Selam Arkadaşlar
3 hafta önce kurdugum
120 x 50 x 60h
c02 destekli bitkili akvaryum
discus bakmayı düşünüyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8338.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8342.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8203.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8179.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8206.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8696.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8542.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8727.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8724.JPG[/IMG]
video bakmak isteyen ,linkte mevcut HD
https://vimeo.com/149770735
https://vimeo.com/149771876
hayırlı kandiller
Selam Arkadaşlar
3 hafta önce kurdugum
120 x 50 x 60h
c02 destekli bitkili akvaryum
discus bakmayı düşünüyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8338.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8342.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8203.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8179.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8206.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8696.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8542.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8727.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8724.JPG[/IMG]
video bakmak isteyen ,linkte mevcut HD
https://vimeo.com/149770735
https://vimeo.com/149771876
hayırlı kandiller
Akvaryum Alt Taban Köşe Kırlıdı !
[QUOTE=Va_sil]Ayni dusunceleri yapmisiz,
Sizinkini anlatmaya calisacagim
Hic bir sey yapmamaktan,yaptiginiz patent catlamayi onler ama 100% guven vermez.
Sizin yaptiginiz,3 cami iyice baglamis oldunuz.Catlama sorunu baska mesele.Cungu ,tum cam silikonun icinde olsa bile,allah korusun catlarsa,catlaklik bir metre uzaga bile varabilir.
Benim dedigim,hem catlamayi onliyecekti,hemde catlarsa,ikinci taban sizlamayi onliyecekti.
Ben benim dedigimi yapacaktim
Eger boyle brakacaksaniz,tum cereyanla ilgili seyleri,oyle bir yelestirin ki,en kotu senaryo olursa (allah korusun) ziyan yalniz evin tabaninda kalsin.
Insallah tum dediklerime yalanci cikarim,[:)]
[/QUOTE][QUOTE=MurathanM]Gayet sağlam olmuş. Ama köşedeki 3 camı tutma konusunda sağlam olmuş. Çatlağı şöyle düşünürseniz daha net anlamış olursunuz, bir kıvılcım düşünün, süngerin bir tarafına sıçradığında farketmezsiniz. Aradan belli zaman geçtikten sonra bir bakarsınız sünger cayır cayır yanıyor. Çünkü içten içe yanar ama biz farkına varmayız. Ne kadar sağlam gibi gözükse de çatlak yayılmaya karar verirse içten içe devam eder önüne geçemezsiniz. Ama bu şekilde sizi uzun süre götürür diye düşünüyorum. Yine de Vasil Bey'in dediği gibi elektrik aksamlarından uzak tutun. [/QUOTE]
ARKADAŞLAR bende sizin gibi düşünüyorum acıkcası bende endişeliyim ama
akvaryum da mevcut bir catlama yok sadece köşe attı koptu .. benim amacım L paslanmaz ve köşe bentle oraya olacak basıncı düşürmek ki oraya vuracak olan basıncı düşürmüş olmuyormuyum bu şekilde ?
ilgi ve alakanız için teşekkür ederim bu arada
[QUOTE=Va_sil]Ayni dusunceleri yapmisiz,
Sizinkini anlatmaya calisacagim
Hic bir sey yapmamaktan,yaptiginiz patent catlamayi onler ama 100% guven vermez.
Sizin yaptiginiz,3 cami iyice baglamis oldunuz.Catlama sorunu baska mesele.Cungu ,tum cam silikonun icinde olsa bile,allah korusun catlarsa,catlaklik bir metre uzaga bile varabilir.
Benim dedigim,hem catlamayi onliyecekti,hemde catlarsa,ikinci taban sizlamayi onliyecekti.
Ben benim dedigimi yapacaktim
Eger boyle brakacaksaniz,tum cereyanla ilgili seyleri,oyle bir yelestirin ki,en kotu senaryo olursa (allah korusun) ziyan yalniz evin tabaninda kalsin.
Insallah tum dediklerime yalanci cikarim,[:)]
[/QUOTE][QUOTE=MurathanM]Gayet sağlam olmuş. Ama köşedeki 3 camı tutma konusunda sağlam olmuş. Çatlağı şöyle düşünürseniz daha net anlamış olursunuz, bir kıvılcım düşünün, süngerin bir tarafına sıçradığında farketmezsiniz. Aradan belli zaman geçtikten sonra bir bakarsınız sünger cayır cayır yanıyor. Çünkü içten içe yanar ama biz farkına varmayız. Ne kadar sağlam gibi gözükse de çatlak yayılmaya karar verirse içten içe devam eder önüne geçemezsiniz. Ama bu şekilde sizi uzun süre götürür diye düşünüyorum. Yine de Vasil Bey'in dediği gibi elektrik aksamlarından uzak tutun. [/QUOTE]
ARKADAŞLAR bende sizin gibi düşünüyorum acıkcası bende endişeliyim ama
akvaryum da mevcut bir catlama yok sadece köşe attı koptu .. benim amacım L paslanmaz ve köşe bentle oraya olacak basıncı düşürmek ki oraya vuracak olan basıncı düşürmüş olmuyormuyum bu şekilde ?
ilgi ve alakanız için teşekkür ederim bu arada
Akvaryum Alt Taban Köşe Kırlıdı !
[QUOTE=Va_sil]Tabani catlasaydi,tamiri hem kolay,hemde eskisinden daha saglam olurdu.
Her camin en zayif yeri,arkadasin vurdugu yerdir.Yan tarafi yani.
Gorulen ve gorulmeyen catlakliklar olur.
Her akvaryumun altinda,daima cereyan kablolari,fisler vardir,
Bir sey olmaz diyen arkadaslara.
Cocuklariniz varsa hayatlarini riske alirmiydiniz[:?]
Catlarsa 350 litre yalniz sulari salonu darmadagan yapmaz,cereyanda vurur.
Siz bukar litreleri,salonunuza koyarmiydiniz[:?]
Ben bu riski almazdim.[:cik:]
Yemekten sonra,nasil tamir olabilecegini size yazacagim[:)]
Ben ne yapacaktim.
Demir veya butcem mumkunse inox kosebent alip bir cerceve yapardim.Pas icin iyice boyardim
[URL=http://s1029.photobucket.com/user/kixlidatos/media/Kataskeves/Ilika/gammaomeganuiotaalpha_zps21hcekdi.jpg.html][IMG]http://i1029.photobucket.com/albums/y352/kixlidatos/Kataskeves/Ilika/gammaomeganuiotaalpha_zps21hcekdi.jpg[/IMG][/URL]
Kosebentin detaylari soyle olmali.
L -25m.50mm.2mm
veya daha iyi
L-30mm.60mm,2mm
Kosebentin genis yeri taban yaparim
10 mlik cerceveye cam keserim,Boooooolca silicon( 2,3 tup) ,hem kosebente ,hemde camin ustunu doldururum,silikonlar kurumadan,akvaryumu cerceveninin icine koyarim,3 gun sonra,stafor yerine( zamanla kirilip dagilir),boyle bir lastigin ustune koyardim.
Bu lastikleri,camping malzemeleri satan dukkanlarda,bulursunuz.Veya nalburlara bakin.
[URL=http://s1029.photobucket.com/user/kixlidatos/media/Kataskeves/Ilika/1333482958_0_zpsy9ltsqvd.jpg.html][IMG]http://i1029.photobucket.com/albums/y352/kixlidatos/Kataskeves/Ilika/1333482958_0_zpsy9ltsqvd.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1029.photobucket.com/user/kixlidatos/media/Kataskeves/Ilika/1398370396_0_zpsio9sepz5.jpg.html][IMG]http://i1029.photobucket.com/albums/y352/kixlidatos/Kataskeves/Ilika/1398370396_0_zpsio9sepz5.jpg[/IMG][/URL]
Not-silikonu koymadan,camin her yerini,akvaryumun tabanini ,dis taraftan ,aseton veya alkoola(ispirto zannedersem) yikayin.
Bu yapim ,size ikinci bir taban daha yapilmis gibi olur.allah korusun ,vurulan cam catlarsa,ikinci taban size cok beladan koruyacak[:)]
Umarim ne yapacaginizi iyi anlatabildim.
Boyle bence riske girmeyin,karar sizin[/QUOTE]
Vasil bey merhaba
yazdıklarınızı daha yeni gördüm .. bilgi için çok teşekkür ederim ..
ben şu şekilde yaptım ; 10 MM L paslanmaz kestirdim iş yerinde , dışına aynı şekilde 2mm paslanmazdan L köşebent gibi silıkonladım ..
sizce bu şekilde akvarum bana sorun cıkartırmı artık ?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12315316_10153730946578349_2125635917_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12325484_10153730946458349_1966596266_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12333255_10153730946738349_642807760_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12333929_10153730946353349_1815251585_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12333118_10153730946868349_535219589_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12333800_10153730946653349_115575280_o.jpg[/IMG]
[QUOTE=Va_sil]Tabani catlasaydi,tamiri hem kolay,hemde eskisinden daha saglam olurdu.
Her camin en zayif yeri,arkadasin vurdugu yerdir.Yan tarafi yani.
Gorulen ve gorulmeyen catlakliklar olur.
Her akvaryumun altinda,daima cereyan kablolari,fisler vardir,
Bir sey olmaz diyen arkadaslara.
Cocuklariniz varsa hayatlarini riske alirmiydiniz[:?]
Catlarsa 350 litre yalniz sulari salonu darmadagan yapmaz,cereyanda vurur.
Siz bukar litreleri,salonunuza koyarmiydiniz[:?]
Ben bu riski almazdim.[:cik:]
Yemekten sonra,nasil tamir olabilecegini size yazacagim[:)]
Ben ne yapacaktim.
Demir veya butcem mumkunse inox kosebent alip bir cerceve yapardim.Pas icin iyice boyardim
[URL=http://s1029.photobucket.com/user/kixlidatos/media/Kataskeves/Ilika/gammaomeganuiotaalpha_zps21hcekdi.jpg.html][IMG]http://i1029.photobucket.com/albums/y352/kixlidatos/Kataskeves/Ilika/gammaomeganuiotaalpha_zps21hcekdi.jpg[/IMG][/URL]
Kosebentin detaylari soyle olmali.
L -25m.50mm.2mm
veya daha iyi
L-30mm.60mm,2mm
Kosebentin genis yeri taban yaparim
10 mlik cerceveye cam keserim,Boooooolca silicon( 2,3 tup) ,hem kosebente ,hemde camin ustunu doldururum,silikonlar kurumadan,akvaryumu cerceveninin icine koyarim,3 gun sonra,stafor yerine( zamanla kirilip dagilir),boyle bir lastigin ustune koyardim.
Bu lastikleri,camping malzemeleri satan dukkanlarda,bulursunuz.Veya nalburlara bakin.
[URL=http://s1029.photobucket.com/user/kixlidatos/media/Kataskeves/Ilika/1333482958_0_zpsy9ltsqvd.jpg.html][IMG]http://i1029.photobucket.com/albums/y352/kixlidatos/Kataskeves/Ilika/1333482958_0_zpsy9ltsqvd.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1029.photobucket.com/user/kixlidatos/media/Kataskeves/Ilika/1398370396_0_zpsio9sepz5.jpg.html][IMG]http://i1029.photobucket.com/albums/y352/kixlidatos/Kataskeves/Ilika/1398370396_0_zpsio9sepz5.jpg[/IMG][/URL]
Not-silikonu koymadan,camin her yerini,akvaryumun tabanini ,dis taraftan ,aseton veya alkoola(ispirto zannedersem) yikayin.
Bu yapim ,size ikinci bir taban daha yapilmis gibi olur.allah korusun ,vurulan cam catlarsa,ikinci taban size cok beladan koruyacak[:)]
Umarim ne yapacaginizi iyi anlatabildim.
Boyle bence riske girmeyin,karar sizin[/QUOTE]
Vasil bey merhaba
yazdıklarınızı daha yeni gördüm .. bilgi için çok teşekkür ederim ..
ben şu şekilde yaptım ; 10 MM L paslanmaz kestirdim iş yerinde , dışına aynı şekilde 2mm paslanmazdan L köşebent gibi silıkonladım ..
sizce bu şekilde akvarum bana sorun cıkartırmı artık ?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12315316_10153730946578349_2125635917_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12325484_10153730946458349_1966596266_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12333255_10153730946738349_642807760_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12333929_10153730946353349_1815251585_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12333118_10153730946868349_535219589_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12333800_10153730946653349_115575280_o.jpg[/IMG]
Akvaryum Alt Taban Köşe Kırlıdı !
[QUOTE=MurathanM]Hayır, ben su sızdırma olayı ve balıkları kaybetme riskini alamadım. Alt çatlaklar daha önemli, benimki de silikonun dışındaydı. Ama her ne olursa olsun o çatlak ilerlerse daha büyük sorunlar teşkil edebilir. [/QUOTE]
Ben Yarın mevcut olan kayıtın üstüne bir
L kayıt daha 10mm camdan gececegim silıkonlayacagım .
akvaryumu balkona cıkartıp ağzına kadar doldurup 3-4 gün öyle bekleticeğim birşey olmazsa kulanmayı düşünüyorum [:geek:]
[QUOTE=MurathanM]Hayır, ben su sızdırma olayı ve balıkları kaybetme riskini alamadım. Alt çatlaklar daha önemli, benimki de silikonun dışındaydı. Ama her ne olursa olsun o çatlak ilerlerse daha büyük sorunlar teşkil edebilir. [/QUOTE]
Ben Yarın mevcut olan kayıtın üstüne bir
L kayıt daha 10mm camdan gececegim silıkonlayacagım .
akvaryumu balkona cıkartıp ağzına kadar doldurup 3-4 gün öyle bekleticeğim birşey olmazsa kulanmayı düşünüyorum [:geek:]
Akvaryum Alt Taban Köşe Kırlıdı !
[QUOTE=MurathanM]Bir şey olmaz diyen arkadaşlar yorumu neye göre yapmışlar? Riske girmeye sizce değer mi? Benzeri bir durum benim de başıma geldi, kullan hiç bir şey yolmaz diyenler de vardı. Ama şunu düşünün, akvaryumuzun darbe noktası alt taraf. Suyu doldurdunuz, ilerleyen zamanlarda su sızdırdı. Şanslıysanız erken görürseniz müdahale edersiniz. Ama diğer ihtimali düşünün, oda batmış, balıklar ölmüş olacak. Yani kısaca; Riske girmeye gerek yok. Orada gözle göremediğiniz mikron büyüklüğünde bir çatlak olabilir, o çatlak zamanla yayılıp zararlı olabilir.
İyisi mi, sürekli bunları düşünmektense, 1 kere daha masrafa girin kafanız rahat etsin. [/QUOTE]
Murathan Bey
bir sorum olucaktı , aynı şey sizinde başınıza gelmiş,
peki siz riske girip kendi akvaryumunuzu kulanmışmıydınız ? , bir süre sonra sizdirma mı yaptı?
[QUOTE=MurathanM]Bir şey olmaz diyen arkadaşlar yorumu neye göre yapmışlar? Riske girmeye sizce değer mi? Benzeri bir durum benim de başıma geldi, kullan hiç bir şey yolmaz diyenler de vardı. Ama şunu düşünün, akvaryumuzun darbe noktası alt taraf. Suyu doldurdunuz, ilerleyen zamanlarda su sızdırdı. Şanslıysanız erken görürseniz müdahale edersiniz. Ama diğer ihtimali düşünün, oda batmış, balıklar ölmüş olacak. Yani kısaca; Riske girmeye gerek yok. Orada gözle göremediğiniz mikron büyüklüğünde bir çatlak olabilir, o çatlak zamanla yayılıp zararlı olabilir.
İyisi mi, sürekli bunları düşünmektense, 1 kere daha masrafa girin kafanız rahat etsin. [/QUOTE]
Murathan Bey
bir sorum olucaktı , aynı şey sizinde başınıza gelmiş,
peki siz riske girip kendi akvaryumunuzu kulanmışmıydınız ? , bir süre sonra sizdirma mı yaptı?
Akvaryum Alt Taban Köşe Kırlıdı !
[QUOTE=MurathanM]Bir şey olmaz diyen arkadaşlar yorumu neye göre yapmışlar? Riske girmeye sizce değer mi? Benzeri bir durum benim de başıma geldi, kullan hiç bir şey yolmaz diyenler de vardı. Ama şunu düşünün, akvaryumuzun darbe noktası alt taraf. Suyu doldurdunuz, ilerleyen zamanlarda su sızdırdı. Şanslıysanız erken görürseniz müdahale edersiniz. Ama diğer ihtimali düşünün, oda batmış, balıklar ölmüş olacak. Yani kısaca; Riske girmeye gerek yok. Orada gözle göremediğiniz mikron büyüklüğünde bir çatlak olabilir, o çatlak zamanla yayılıp zararlı olabilir.
İyisi mi, sürekli bunları düşünmektense, 1 kere daha masrafa girin kafanız rahat etsin. [/QUOTE][QUOTE=zephyrr]O kırılan parça küçük gelebilir gözünüze ama 360 litrelik bir tanktan bahsediyorsunuz. İçten atacağınız yama ne kadar güvenli olacak sizce? Tabiki karar sizin karalar bağlamanızı istemesem de risk olacaktır. Bu riske girmeye sizce gerek var mı ?[/QUOTE]
Arkadaşlar bilgi için teşekkür ederim
ben açıkcası birşey olacagını düşünmüyorum çünkü tüm camlar birbirine silikonlanmış içten kayıt var ayriyetten bende 10mm camdan içine köşeye kayıt atacagım , yan cam olsa Kesinlikle kulannmayı cesaret edemezdim
altında 5cm strofor olacagı için basıncı da dengelemiş olurm yani demek istediğim taban camı patlama risk olarak daha az dır diye tahmin ediyorum ..
[QUOTE=MurathanM]Bir şey olmaz diyen arkadaşlar yorumu neye göre yapmışlar? Riske girmeye sizce değer mi? Benzeri bir durum benim de başıma geldi, kullan hiç bir şey yolmaz diyenler de vardı. Ama şunu düşünün, akvaryumuzun darbe noktası alt taraf. Suyu doldurdunuz, ilerleyen zamanlarda su sızdırdı. Şanslıysanız erken görürseniz müdahale edersiniz. Ama diğer ihtimali düşünün, oda batmış, balıklar ölmüş olacak. Yani kısaca; Riske girmeye gerek yok. Orada gözle göremediğiniz mikron büyüklüğünde bir çatlak olabilir, o çatlak zamanla yayılıp zararlı olabilir.
İyisi mi, sürekli bunları düşünmektense, 1 kere daha masrafa girin kafanız rahat etsin. [/QUOTE][QUOTE=zephyrr]O kırılan parça küçük gelebilir gözünüze ama 360 litrelik bir tanktan bahsediyorsunuz. İçten atacağınız yama ne kadar güvenli olacak sizce? Tabiki karar sizin karalar bağlamanızı istemesem de risk olacaktır. Bu riske girmeye sizce gerek var mı ?[/QUOTE]
Arkadaşlar bilgi için teşekkür ederim
ben açıkcası birşey olacagını düşünmüyorum çünkü tüm camlar birbirine silikonlanmış içten kayıt var ayriyetten bende 10mm camdan içine köşeye kayıt atacagım , yan cam olsa Kesinlikle kulannmayı cesaret edemezdim
altında 5cm strofor olacagı için basıncı da dengelemiş olurm yani demek istediğim taban camı patlama risk olarak daha az dır diye tahmin ediyorum ..
Akvaryum Alt Taban Köşe Kırlıdı !
[QUOTE=Prayer]Kayıtlar olduğundan pek sorun olacağını sanmıyorum ama silikon ile tamamlamak daha güvenli hale getirecektir. Altındaki köpükte tam akvaryuma göre ise sorunsuz kullanırsınız.[/QUOTE][QUOTE=ibrahim,07]Birşey olacağını zannetmiyorum bende sadece köşeden ufak bir parça gitmiş içini engelleyecek birşey yok. siz yinede kırılan yere biraz silikon sıkın garanti olsun [/QUOTE][QUOTE=Praton]Hayir bir sey olmaz.[/QUOTE]
Çok teşekür ederim Arkadaşlar
içine 10mm camdan L kestirdim onu da ilave olarak içten köşeye Silokonluyacağım
benim tek korkum basıncdan akvaryumun patlamasıydı !
[QUOTE=Prayer]Kayıtlar olduğundan pek sorun olacağını sanmıyorum ama silikon ile tamamlamak daha güvenli hale getirecektir. Altındaki köpükte tam akvaryuma göre ise sorunsuz kullanırsınız.[/QUOTE][QUOTE=ibrahim,07]Birşey olacağını zannetmiyorum bende sadece köşeden ufak bir parça gitmiş içini engelleyecek birşey yok. siz yinede kırılan yere biraz silikon sıkın garanti olsun [/QUOTE][QUOTE=Praton]Hayir bir sey olmaz.[/QUOTE]
Çok teşekür ederim Arkadaşlar
içine 10mm camdan L kestirdim onu da ilave olarak içten köşeye Silokonluyacağım
benim tek korkum basıncdan akvaryumun patlamasıydı !
Akvaryum Alt Taban Köşe Kırlıdı !
Akvaryum içten ayriyetten kayıtlı ama
yine de sorun olurmu ?
[QUOTE=Va_sil]Bence doldurmaniz risktir.
Durup dururken catlamasi cok mmkun.[:(][/QUOTE]
Vasil bey merhaba
Akvaryum içten ayriyetten kayıtlı ama
yine de sorun olurmu ?
Akvaryum içten ayriyetten kayıtlı ama
yine de sorun olurmu ?
[QUOTE=Va_sil]Bence doldurmaniz risktir.
Durup dururken catlamasi cok mmkun.[:(][/QUOTE]
Vasil bey merhaba
Akvaryum içten ayriyetten kayıtlı ama
yine de sorun olurmu ?
Akvaryum Alt Taban Köşe Kırlıdı !
MERHABA ARKADAŞLAR
120 x 50 x 60h Akvaryum 10mm
taşınırken köşesini carptım alt tabanın sol köşesi koptu yan camlarda birşey yok
sizdırma yok
ilrede sızdırırımı veya patlama riski varmıdır ?
yardımlarınız bekliyorum ...
[URL]null[/URL][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12309433_10153725403563349_2056329160_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12309353_10153725403548349_711730687_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12309188_10153725403488349_994854982_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12305890_10153725403323349_638315650_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12167892_10153725403403349_716482945_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12283098_10153725403458349_1541184370_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12226820_10153725403483349_1012408266_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12305654_10153725403448349_1687677876_n.jpg[/IMG]
MERHABA ARKADAŞLAR
120 x 50 x 60h Akvaryum 10mm
taşınırken köşesini carptım alt tabanın sol köşesi koptu yan camlarda birşey yok
sizdırma yok
ilrede sızdırırımı veya patlama riski varmıdır ?
yardımlarınız bekliyorum ...
[URL]null[/URL][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12309433_10153725403563349_2056329160_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12309353_10153725403548349_711730687_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12309188_10153725403488349_994854982_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12305890_10153725403323349_638315650_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12167892_10153725403403349_716482945_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12283098_10153725403458349_1541184370_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12226820_10153725403483349_1012408266_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12305654_10153725403448349_1687677876_n.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 50 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
