ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yhakan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Kullanıcı Başlığı:
[C]2,1,18724[/C] [B]1064,3[/B]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Aralık 2006 09:10
Son Ziyaret:
29 Aralık 2015 13:30
Toplam Mesaj:
125 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
hakan karataş
Doğum Tarihi:
08 Haziran 1969
Yaş:
57
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hakan Karataş
SON 10 MESAJI
Uzun bir sucul sistem hikayesi
Herkese selamlar, Tankın son birkaç fotoğrafını eklemek istiyorum, aslında sistemde herhangi bir sorun yok, ancak tank ve sehpası artık miadını dolduralı çok oldu. Cam çiziklerle dolu ve artık çok matlaştı, sehpa ve çıtalar da artık çürüdü, dökülmek üzereler, ben de artık içindekileri başka yeni bir tanka taşımaya karar verdim. Yaklaşık 10 yıldır aktif olan sistemin artık son bir kaç günü.
Herkese selamlar, Tankın son birkaç fotoğrafını eklemek istiyorum, aslında sistemde herhangi bir sorun yok, ancak tank ve sehpası artık miadını dolduralı çok oldu. Cam çiziklerle dolu ve artık çok matlaştı, sehpa ve çıtalar da artık çürüdü, dökülmek üzereler, ben de artık içindekileri başka yeni bir tanka taşımaya karar verdim. Yaklaşık 10 yıldır aktif olan sistemin artık son bir kaç günü.
Java değil Christmass değil peki hangi Moss?
Bitkiniz java moss. Oldukça iyi durumda ve çok sağlıklı, yerini sevmiş, bu yüzden piyasadakilere göre daha dolgun görünüyor.
Bitkiniz java moss. Oldukça iyi durumda ve çok sağlıklı, yerini sevmiş, bu yüzden piyasadakilere göre daha dolgun görünüyor.
Bitki Adını Bulamadım
Bitkinin ismi Hydrocotyle Leucocephala. Aslında su üstü bitkisidir, bu şekilde kullanıldığında suda kalan yapraklar bir süre sonra bozulur, bitki su üstüne ulaştığında üst taraftaki kısımla gelişime devam eder, düşük gereksinimlidir sadece biraz fazla ışık ister.
Bitkinin ismi Hydrocotyle Leucocephala. Aslında su üstü bitkisidir, bu şekilde kullanıldığında suda kalan yapraklar bir süre sonra bozulur, bitki su üstüne ulaştığında üst taraftaki kısımla gelişime devam eder, düşük gereksinimlidir sadece biraz fazla ışık ister.
Bu nedir türünü bilen varmı aranızda.
Bitkinizin çürümesinin nedeni çok büyük olasılıkla ısı değişimine adapte olamamasıdır. Şu anda doğal sulak alanlar ile evlerimizdeki akvaryumların ısıları arasında çok büyük fark var. Yerinizde olsam yaz sonuna doğru tekrar denerdim, en uygun dönem Ağustos - Eylül aylarıdır.
Bitkinizin çürümesinin nedeni çok büyük olasılıkla ısı değişimine adapte olamamasıdır. Şu anda doğal sulak alanlar ile evlerimizdeki akvaryumların ısıları arasında çok büyük fark var. Yerinizde olsam yaz sonuna doğru tekrar denerdim, en uygun dönem Ağustos - Eylül aylarıdır.
Labioların dansı
Tebrikler Mehmet, birçok yerde uyumsuz oldukları söylenen türlerle çok güzel bir kombinasyon yaratmışsın.
Tebrikler Mehmet, birçok yerde uyumsuz oldukları söylenen türlerle çok güzel bir kombinasyon yaratmışsın.
Hep söylerim, her tank kendine özeldir, kendi doğruları diğer tanklar için geçerli olmayabilir diye. Tankı için doğruyu bulmak da tankın sahibine düşer, hobinin güzelliği de burda zaten, bence çok güzel görünüyorlar.
bitkilerde sararma nedeni nedir (resimli)ma
Sararma bitkilerdeki Fe (demir) eksikliğinin belirtisidir. Micro element ağırlıklı bir sıvı gübre edinebilirsiniz. Sadece fotolardaki çınar bitkisindeyse sorun, uzun zaman budama yapmamışsanız bu da sebep olabilir sararmaya. Bu bitki düşük gereksinimli ve hızlı büyüyen bir türdür, zaman zaman keskin bir makasla dipte 15-20 cm gövde kalacak şekilde budama yapıp budadığınız dalı tekrar dikebilir veya bir süre su üstünde bırakabilirsiniz.
Sararma bitkilerdeki Fe (demir) eksikliğinin belirtisidir. Micro element ağırlıklı bir sıvı gübre edinebilirsiniz. Sadece fotolardaki çınar bitkisindeyse sorun, uzun zaman budama yapmamışsanız bu da sebep olabilir sararmaya. Bu bitki düşük gereksinimli ve hızlı büyüyen bir türdür, zaman zaman keskin bir makasla dipte 15-20 cm gövde kalacak şekilde budama yapıp budadığınız dalı tekrar dikebilir veya bir süre su üstünde bırakabilirsiniz.
Anabias çelikleme..
Rizom kendiliğinden bir süre sonra bir yerlerden patlak verecektir, bu kısım ayrılabilir. Bazen de uzayıp gider, çatallanmaz. Önemli olan 3-4 yapraklı bir rizom parçasını ana bitkiden rizomu zedelemeden ayırmaktır.
Rizom kendiliğinden bir süre sonra bir yerlerden patlak verecektir, bu kısım ayrılabilir. Bazen de uzayıp gider, çatallanmaz. Önemli olan 3-4 yapraklı bir rizom parçasını ana bitkiden rizomu zedelemeden ayırmaktır.
Ancak kişisel fikrim bu bitkinin bu şekilde ayrılmasına gerek yoktur. Çoğaltılması bu şekilde yapılacağına serbest bırakıp uzayıp gitmesi daha doğal oluyor. Ayrıca kesme yoluyla çoğaltılan diğer bitkiler gibi, hem ayrılan kısım hem de ana kök ayrı ayrı uzamaya devam etmiyor, budamadan sonra ana kökte gelişim uzunca bir süre duruyor. Yani şöyle anlatayım, kök sayınız fazlalaşsa da toplam yaprak adedinizde kayda değer bir artış olmayabiliyor.
Paludaryumumda 6-7 yıldır hiç ellemediğim bir kök anubiasım mevcut. Aşağıya foto ekliyorum, hatırladığım kadarı ile yıllardır hiçbir budama yapmadım.
Anabias çelikleme..
Hayır bu şekilde çoğaltamazsınız. En az 3-4 yapraklı bir kısmı rizomundan keskin bir makasla rizomu ezmeden çapraz şekilde keserek çoğaltabilirsiniz, ancak bu tavsiye edilen yöntem değildir. Doğrusu bir süre sonra rizom çatallanacaktır. Çatallanarak ana rizomdan ayrı bir dal oluşturan bu minik rizom ayrılarak çoğaltılmalıdır.
Hayır bu şekilde çoğaltamazsınız. En az 3-4 yapraklı bir kısmı rizomundan keskin bir makasla rizomu ezmeden çapraz şekilde keserek çoğaltabilirsiniz, ancak bu tavsiye edilen yöntem değildir. Doğrusu bir süre sonra rizom çatallanacaktır. Çatallanarak ana rizomdan ayrı bir dal oluşturan bu minik rizom ayrılarak çoğaltılmalıdır.
Bitkili Altın Balık Tankı
Hepinize ilginiz ve yorumlarınız için teşekkür ederim.
Hepinize ilginiz ve yorumlarınız için teşekkür ederim.
[QUOTE=adige42] Hakan abi balık sayısını azaltmakla çok iyi yaparsın,zira sayı oldukça fazla.Hengi balıkları çıkaracağını en iyi sen karar bilirsin tabiki ama formu kötü olanlardan başlarsan daha yerinde olur tabiki.Aslında bu tankta en fazla 10 tanebalık bırakacaksın ve turlerının en guzellerı olacak o sekılde daha hos olacaktır.Bırde dıger balıkları lepısteslerın yanına koymakla ıyı yapmamıssın,lepsıtesler japonların kuyruklarını dıdıkleyerek olumlerıne sebep olacaklardır.[/QUOTE]
[QUOTE=mcsavaskan] Kumunuzun rengi ve durumu, akvaryumun daha yeni oldugunu soyluyor. Bu da suyun dengesinin kolayca degisebilecegi ve azot dongusunde ani dalgalanmalar olabilecegine isaret eder. Dikkatle baliklari ve su kimyasini takip etmenizi oneririm.
[/QUOTE]
Bu boydayken bir süre daha idare edebileceğimi düşünüyorum, bir de iç filtre ilave ettim, balıklar büyük boya ulaştıklarında benim de hedefim 10 balık bırakmak. Lepistes uzun süre besledim, japonların kuyruklarını didikleyebileceklerini düşünmüyorum, erkekler sadece dişi peşindeler, dişiler de erkeklerden kaçmakla meşguller, evet birbirleri ile uyumsuz türler olduklarının farkındayım ancak şu ana kadar bir sorun yaşamadım, tam tersine lepistes yavrularında ciddi azalma var, sanırım japonlar beklediğimden daha iyi avlanıyorlar :) Yine de uyarıyı dikkate alıp balıkları izleyeceğim.
[QUOTE=mcsavaskan]Hakan abi, baliklariniz cok güzel, sahsen balon ve patlak gozleri tercih etmezdim. Cunku gozleri digerler tarafindan zarar gorebilir, cok hassas turler bunlar.
[/QUOTE]
Mehmet, bu bilgi her yerde var, ben de bu yüzden ilk başta bu türlerden uzak durdum. Ama şu birkaç aylık tecrübeme göre bu da bir forum efsanesine benziyor. Kesegözler çöpçü gibi bütün gün dipte dolaşıyorlar ve balonları taşlara sürtünüp duruyor, birçok kez kütüklerin sivri kısımlarına çarptıklarına şahit oldum, hiçbir sorun çıkmadı, balonların içi su dolu ve çok elastiki bir yapıları var, akvaryumcularda rastladığım balonları patlamış kesegözlerin bu hale taşıma - transfer veya tanktan tanka aktarma gibi durumlarda geldiğini düşünmeye başladım. Makus kabusum, yumurta döken dişinin 5-6 erkek tarafından kovalanırken bir yere sıkışması haricinde bir zarar geleceğini sanmıyorum.
Mehmet, bu bilgi her yerde var, ben de bu yüzden ilk başta bu türlerden uzak durdum. Ama şu birkaç aylık tecrübeme göre bu da bir forum efsanesine benziyor. Kesegözler çöpçü gibi bütün gün dipte dolaşıyorlar ve balonları taşlara sürtünüp duruyor, birçok kez kütüklerin sivri kısımlarına çarptıklarına şahit oldum, hiçbir sorun çıkmadı, balonların içi su dolu ve çok elastiki bir yapıları var, akvaryumcularda rastladığım balonları patlamış kesegözlerin bu hale taşıma - transfer veya tanktan tanka aktarma gibi durumlarda geldiğini düşünmeye başladım. Makus kabusum, yumurta döken dişinin 5-6 erkek tarafından kovalanırken bir yere sıkışması haricinde bir zarar geleceğini sanmıyorum.
[QUOTE=mcsavaskan] Kumunuzun rengi ve durumu, akvaryumun daha yeni oldugunu soyluyor. Bu da suyun dengesinin kolayca degisebilecegi ve azot dongusunde ani dalgalanmalar olabilecegine isaret eder. Dikkatle baliklari ve su kimyasini takip etmenizi oneririm.
[/QUOTE]
Böyle göründüğüne çok sevindim, demekki filtrasyon sistemim gayet iyi çalışıyor.
Akvaryum ve taban malzemesi yakında 7 mumlu bir doğum günü pastasını hak edecek. 7 yıldır yetiştirdiğim aerobik ve anaeorobik bakterilerimin böyle bir duruma izin vereceklerini sanmıyorum. 
Akvaryum ve taban malzemesi yakında 7 mumlu bir doğum günü pastasını hak edecek. 7 yıldır yetiştirdiğim aerobik ve anaeorobik bakterilerimin böyle bir duruma izin vereceklerini sanmıyorum. 
[QUOTE=mesutok]Akvaryumunuz 400-500 litre civarıysa hiçbirin vermenize gerek yok. Siz tecrübeli birisiniz, suyu temiz tuttuktan nitrat amonyaktan uzak tuttuktan, akvaryum suyunu ve filtrelerini olabildiğince organik maddelerden uzak tuttuktan sonra ben olsam gitti yere kadar beslerdim.[/QUOTE]
Tankım maalesef 200 litrelik, ancak ilk cümlenizi görmezden gelip, gerisi için ben de aynı fikirdeyim.
[QUOTE=cobani]Hakan bey akvaryumunuz maşallah cıvıl cıvıl. Balıklarınızın keyfine diyecek yok. Ben sadece tek kuyruk japonu ayırabildim. Birde komple turuncu olanı. Malesef hepsi canlı böyle ayırmak pek hoş değil ama madem ayıracaksınız sıradan olanları elemek gerekir diye düşünüyorum. Siyah tepegözler çok güzelmiş. Dekorunuzu biraz daha sade tutsanız balıklarınızın güzelliği daha öne çıkacaktır ve hareket alanları genişlemiş olur. Bu kovalama olayı bende hiç olmadı. Heralde benimkilerin hepsi erkek.
Sağlıklı balıklar dilerim..[/QUOTE]
Sağlıklı balıklar dilerim..[/QUOTE]
Becerebildiğim en sade dekor bu maalesef

Bitkili Altın Balık Tankı
Otuzu geçen balık sayısının takta sorun yarattığını hissettim. İlk hedefim olan 20 adetlik populasyona ulaşmaya karar verdim ve içim kan ağlasa da balıkların fazlasını bir kovaya topladım. Kaç kez vazgeçip kovadan geri tanka kaç balık attım bilmiyorum. Malumunuz birçoğu yukardan bakınca daha güzel görünüyor. Sonuçta 200 litrelik bu tankta 20 adet küçük boy altın balık kaldı.
Otuzu geçen balık sayısının takta sorun yarattığını hissettim. İlk hedefim olan 20 adetlik populasyona ulaşmaya karar verdim ve içim kan ağlasa da balıkların fazlasını bir kovaya topladım. Kaç kez vazgeçip kovadan geri tanka kaç balık attım bilmiyorum. Malumunuz birçoğu yukardan bakınca daha güzel görünüyor. Sonuçta 200 litrelik bu tankta 20 adet küçük boy altın balık kaldı.
Akvaryumcuya geri vermeye kıyamadığım 4 adedini birkaç lepistesin yaşadığı 70 litrelik diğer bitkili tankıma koydum, eğer bitkilerime ağır hasar vermezlerse burada kalacaklar.
Bir video ekleyeyim başlığı güncellemişken. Haşlanmış pazı yaprağının afiyetle yendiği bir video:
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=OXZWtJo8cXs[/VID]
Altın balık üstadlarından bir ricam var. Yüklediğim yüksek çözünürlüklü videoyu izleyip "ben olsam şu şu balıkları da geri verirdim çünkü ....... " gibisinden yanıt verirlerse çok memnun olurum, zira ben artık bunları bir türlü eleyemiyorum, ve anladım ki bir süre sonra bu balıklar da büyüyecek ve 20 adet bu akvaryuma fazla gelecek.
Bir de sormak istediğim bir konu daha var. Daha önce beslediğim balıklarda rastlamadığım bir durumu paylaşmak istiyorum, balıkların dışkısı dibe çökeceğine su yüzeyine çıkıyor, bazılarının içinde hava kabarcığı fark ediliyor, bu balıklarda bu durum normal midir yoksa bir olumsuzluk belirtisi mi?
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
erkanmazici,
sina cen,
Laetacara,
Urar,
Hidro Dinamik,
sedatkaryurek,
altanilker,
Jotunheim,
Savas37,
MDForensic,
TheDS,
Ozzgur,
mrah,
benji,
yeekim,
reano,
aktugsedat,
Formicasmind,
EKAR,
bilginstein,
Balikcidede,
murat efe,
dream07,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
fetocan,
gencaslann,
MelihB,
mightymurat,
HalilSefaa,
miracemir,
egecinar,
1xbet app_xska,
kdrustun,
osmandbnl,
Alikadir,
Sufisu,
mirac06,
byzikzak,
riderfish,
İbrahim dur,
Sungurr,
akvarist10UR,
drtanganyika,
Savvah,
burak1996,
TolgaÜNAL,
AquaVita,
Flytheshrimp,
Alpbaba,
capitano,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.




