ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
muratti77
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Ağustos 2016 14:11
Son Ziyaret:
19 Şubat 2018 00:42
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
murat murat
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
murat murat
SON 10 MESAJI
Canlı Doğuran Akvaryumcu
[QUOTE=Muammer57]Altın akvaryum [/QUOTE]
teşekkürler, ama yerini belirtseniz keşke
[QUOTE=Muammer57]Altın akvaryum [/QUOTE]
teşekkürler, ama yerini belirtseniz keşke
Canlı Doğuran Akvaryumcu
Ankara'da en fazla plati moli kılıçkuyruk çeşidi bulabileceğim, canlı açısından zengin akvaryum öneriniz var mıdır ?
Ankara'da en fazla plati moli kılıçkuyruk çeşidi bulabileceğim, canlı açısından zengin akvaryum öneriniz var mıdır ?
Mayalı sistem hakkında
İnsant maya ile diger mayalar arasında hiç bir fark yok. Bir kaç gönderi önce bir arkadaş , yabancı forumlarda başak şeylar soylendiğini söylüyor. Doğru değil. Israrla araştırdım. Tam tersi o forumlarda da aynı olduğu söyleniyor. İngilizce bilenler inceleyebilir.
http://www.thefreshloaf.com/node/30511/instant-yeast-vs-active-dry-yeast
https://www.fishlore.com/aquariumfishforum/threads/what-type-of-yeast-works-best-for-diy-co2.120116/
https://www.fishlore.com/aquariumfishforum/threads/yeast-for-co2-generator.69686/
Maya üreticisi frimalara atılan maillerde cevaben şöyle denmiş, instant mayada aynı hacime daha fazla bakteri sığıyormuş, daha küçük bir ırk oldukları için, bu da reaksiyonu hızlandırıyor imiş. Bu mutfakta, büyük avantajlar saglıyor. Ancak bu bakteriler, yaklaşık her 4 saatte bir iki katına çıkıyor zaten bulundukları kültürde, dolayısıyla sistemin kurulumunda yaklaşık 4-5 saat sonra ikisi arasında fark kalmıyor.
Bir de sistemin ömrünü uzatmak için fazla şeker yani bakteri besini koymak pek bir şey ifade etmiyor. Çünkü kapalı sistemde üretilen alkol, bir süre sonra bakterileri öldürecek ve sistem duracaktır.
Yani sistemin ömrünü konulan şekerin miktarı belirlenmiyor. Çünkü hala şeker olsa dahi, sistem içindeki alkol belli bir derişime ulaştığında bakteriler ölüyor ve sistem duruyor.
Sistem ömrü için, alkol etkisini azaltan asidik, ( limon suyu ) vs. gibi aksiyonlar kullabailir. Ancak onların etkisi de çok sınırlı olacaktır. [EDIT]muratti77,2017-11-17 01:34:38[/EDIT]
İnsant maya ile diger mayalar arasında hiç bir fark yok. Bir kaç gönderi önce bir arkadaş , yabancı forumlarda başak şeylar soylendiğini söylüyor. Doğru değil. Israrla araştırdım. Tam tersi o forumlarda da aynı olduğu söyleniyor. İngilizce bilenler inceleyebilir.
http://www.thefreshloaf.com/node/30511/instant-yeast-vs-active-dry-yeast
https://www.fishlore.com/aquariumfishforum/threads/what-type-of-yeast-works-best-for-diy-co2.120116/
https://www.fishlore.com/aquariumfishforum/threads/yeast-for-co2-generator.69686/
Maya üreticisi frimalara atılan maillerde cevaben şöyle denmiş, instant mayada aynı hacime daha fazla bakteri sığıyormuş, daha küçük bir ırk oldukları için, bu da reaksiyonu hızlandırıyor imiş. Bu mutfakta, büyük avantajlar saglıyor. Ancak bu bakteriler, yaklaşık her 4 saatte bir iki katına çıkıyor zaten bulundukları kültürde, dolayısıyla sistemin kurulumunda yaklaşık 4-5 saat sonra ikisi arasında fark kalmıyor.
Bir de sistemin ömrünü uzatmak için fazla şeker yani bakteri besini koymak pek bir şey ifade etmiyor. Çünkü kapalı sistemde üretilen alkol, bir süre sonra bakterileri öldürecek ve sistem duracaktır.
Yani sistemin ömrünü konulan şekerin miktarı belirlenmiyor. Çünkü hala şeker olsa dahi, sistem içindeki alkol belli bir derişime ulaştığında bakteriler ölüyor ve sistem duruyor.
Sistem ömrü için, alkol etkisini azaltan asidik, ( limon suyu ) vs. gibi aksiyonlar kullabailir. Ancak onların etkisi de çok sınırlı olacaktır. [EDIT]muratti77,2017-11-17 01:34:38[/EDIT]
30 litreye kac japon koyabilirim
Balıkların büyümesi ile tankın boyutu arasında hiçbir ilişki olmadığı bütün araştırmalarda gösterildi. Dünyada bu söylemi kullanan da kalmadı bizim ülkeden başka.
Balığın büyümesini saglayan hormonların salgılanması küçük akvaryumlarda biriken ve derişimi daha yüksek olan no3 yani nitrat yüzünden düşmekte.
Eğer, akvaryum küçük olmasına ragmen çok sık su değişimi yapılıp, nitrat, büyük akvaryumlardaki gibi düşük düzeyde tutulursa, aynı düzeyde büyür.
Balık yüze yüze falan büyümez, kimden duyduysanız yanlış duymuşsunuz, sadece şehir efsanesi.
Balığın büyümesini etkileyen faktörler önem sırasına göre şunlar.
1. Sudaki nitrat oranı ( nitrit ve amonyak zaten oturmuş akvaryumda sıfır olacağı için değinmiyorum bile )
2. Yem içeriklerindeki proteinin türü ve miktarı.
3. Genetik
Ama bilimle işim olmaz, şu abi böyle dedi bu abi öyle dedi ile yürüyorsanız bilemem. Akvaristlik o tür bir hobi değildir. 77 doğumluyum ve çocuklugumuzda tecrübelilerin söylediği ve önerdiği şeyleri duysanız , şimdi kahkahalarla gülersiniz. Biz de bir adam bişey yapar, ışık hızı ile yayılır, dogrusu bu diye.
14-15 yaşımda iken balık sığ suda büyür dediler diye zavallaı hayvanları 3 santim yukseligindeki suda besledigimi bilirim maalesef.
Elbette ben japon balıklarını küçük hacimde besleyelim falan demiyorum, yanlış anlaşılmasın, bu kısmın altını çiziyorum.
Japon balıkları için hacim önemlidir. Nedeni basittir, az balık oldugunda nitrat kontrol altında tutulur, yoğun alanı olan balık daha mutlu olur, stresi düşük balığın da hastalıkalra yakalanma ve yakalandıgında mücadele gücü ve bagışıklık sistemi güçlü olur. [EDIT]muratti77,2017-11-16 01:47:02[/EDIT]
Balıkların büyümesi ile tankın boyutu arasında hiçbir ilişki olmadığı bütün araştırmalarda gösterildi. Dünyada bu söylemi kullanan da kalmadı bizim ülkeden başka.
Balığın büyümesini saglayan hormonların salgılanması küçük akvaryumlarda biriken ve derişimi daha yüksek olan no3 yani nitrat yüzünden düşmekte.
Eğer, akvaryum küçük olmasına ragmen çok sık su değişimi yapılıp, nitrat, büyük akvaryumlardaki gibi düşük düzeyde tutulursa, aynı düzeyde büyür.
Balık yüze yüze falan büyümez, kimden duyduysanız yanlış duymuşsunuz, sadece şehir efsanesi.
Balığın büyümesini etkileyen faktörler önem sırasına göre şunlar.
1. Sudaki nitrat oranı ( nitrit ve amonyak zaten oturmuş akvaryumda sıfır olacağı için değinmiyorum bile )
2. Yem içeriklerindeki proteinin türü ve miktarı.
3. Genetik
Ama bilimle işim olmaz, şu abi böyle dedi bu abi öyle dedi ile yürüyorsanız bilemem. Akvaristlik o tür bir hobi değildir. 77 doğumluyum ve çocuklugumuzda tecrübelilerin söylediği ve önerdiği şeyleri duysanız , şimdi kahkahalarla gülersiniz. Biz de bir adam bişey yapar, ışık hızı ile yayılır, dogrusu bu diye.
14-15 yaşımda iken balık sığ suda büyür dediler diye zavallaı hayvanları 3 santim yukseligindeki suda besledigimi bilirim maalesef.
Elbette ben japon balıklarını küçük hacimde besleyelim falan demiyorum, yanlış anlaşılmasın, bu kısmın altını çiziyorum.
Japon balıkları için hacim önemlidir. Nedeni basittir, az balık oldugunda nitrat kontrol altında tutulur, yoğun alanı olan balık daha mutlu olur, stresi düşük balığın da hastalıkalra yakalanma ve yakalandıgında mücadele gücü ve bagışıklık sistemi güçlü olur. [EDIT]muratti77,2017-11-16 01:47:02[/EDIT]
Co2 Mayalı Sistem Süreyi Uzatmak
Karışımın uzun süreli olmasında kullandığınız karbonat etkili midir acaba ? Çnükü diğer tarafların hem ölçü hem değişkenleri hemen hemen benimki ile aynı.[EDIT]muratti77,2017-11-15 23:36:36[/EDIT]
Karışımın uzun süreli olmasında kullandığınız karbonat etkili midir acaba ? Çnükü diğer tarafların hem ölçü hem değişkenleri hemen hemen benimki ile aynı.[EDIT]muratti77,2017-11-15 23:36:36[/EDIT]
Co2 Mayalı Sistem Süreyi Uzatmak
Mayalı sistem kurduğumda, çok zayıf çıkış ve 3-4 gün süren bir performans alıyorum, her hangi bir kaçak vs. olmadığı halde.
Ancak karışımda sadece şeker ve kuru maya kullanıyorum.
Bilindiği üzere, kuru maya bakterilerinin besin olarak şekeri tüketmesi sonucunda açığa çıkan co2'yi kullanıyoruz.
Bu mantıkla, mayalı sistemin ömrünü uzatmak için daha fazla besin ( yani şeker ) ancak biraz daha az kuru maya katmayı denedim ancak değişen bir şey olmadı.
Mayalı sistemden en az 1 hafta yararlanan arkadaşlar, kendi karışım tarfilerini paylaşabilir mi ?
Teşekkürler.
Mayalı sistem kurduğumda, çok zayıf çıkış ve 3-4 gün süren bir performans alıyorum, her hangi bir kaçak vs. olmadığı halde.
Ancak karışımda sadece şeker ve kuru maya kullanıyorum.
Bilindiği üzere, kuru maya bakterilerinin besin olarak şekeri tüketmesi sonucunda açığa çıkan co2'yi kullanıyoruz.
Bu mantıkla, mayalı sistemin ömrünü uzatmak için daha fazla besin ( yani şeker ) ancak biraz daha az kuru maya katmayı denedim ancak değişen bir şey olmadı.
Mayalı sistemden en az 1 hafta yararlanan arkadaşlar, kendi karışım tarfilerini paylaşabilir mi ?
Teşekkürler.
Plati Çeşitliliği
Akvaryumum platilerden oluşuyor sadece. Bir çok tür var. Ancak panda plati, mavi plati, arı plati gibi türleri olanalr, başka şehirlerde bile olsa tanesini 10-15 liradan ikişer cift alabilirim. Mesajla ulaşabilirsiniz. Ben Ankara'da bulamıyorum maalesef
Akvaryumum platilerden oluşuyor sadece. Bir çok tür var. Ancak panda plati, mavi plati, arı plati gibi türleri olanalr, başka şehirlerde bile olsa tanesini 10-15 liradan ikişer cift alabilirim. Mesajla ulaşabilirsiniz. Ben Ankara'da bulamıyorum maalesef
Canlı Doğuran Yem Tavsiytesi
Sera Vipan kadar canlıdoguranlara mutlaka bitkisel agırlıklı sera flora da verilmeli.
Sera Vipan kadar canlıdoguranlara mutlaka bitkisel agırlıklı sera flora da verilmeli.
Bu Dış Filtre Uygun Mu ?
[QUOTE=nejoQes]
div
/divdiv
/divdivNiye akvaryumcudan almıyacaz merak ettimde ben akvaryumcudan aldım ./div[/QUOTE]
Ben de esnafım başka sektörde. Benim sattıgım ürünün aynısı internette nerdeyse yarı fiyatına var. Çünkü akvaryumcu bir sürü giderinden dolayı bire bir yani %100 civarı kar koyup satar. İnternette ise sürüm oldugu için %5 kar ile satılır. Çok paranız varsa, akvaryumcudna alın tabi. ayrıca bozuk çıktıgında internette çogu yer anında değiştirir. Git de bi esnafa değiştiricem de bakalım ne oalcak . Geçen gün mangrow kökü aldım kocaman 40 cm civarı 30 tl'ye akvaryumcudan. Tesadüf eseri dışarı cıkan toptancıyı gördüm. sanki hiç almamış gibi akvaryumcuyum kaça verirsiniz toptan dedim. 7 ama size 6 tl. den verelim musterimiz olun dedi. 6 tl ye aldıgı malı 30 tlye satıyor akvaryumcu düşün artık[EDIT]muratti77,2016-08-31 14:53:38[/EDIT]
[QUOTE=nejoQes]
div
/divdiv
/divdivNiye akvaryumcudan almıyacaz merak ettimde ben akvaryumcudan aldım ./div[/QUOTE]
Ben de esnafım başka sektörde. Benim sattıgım ürünün aynısı internette nerdeyse yarı fiyatına var. Çünkü akvaryumcu bir sürü giderinden dolayı bire bir yani %100 civarı kar koyup satar. İnternette ise sürüm oldugu için %5 kar ile satılır. Çok paranız varsa, akvaryumcudna alın tabi. ayrıca bozuk çıktıgında internette çogu yer anında değiştirir. Git de bi esnafa değiştiricem de bakalım ne oalcak . Geçen gün mangrow kökü aldım kocaman 40 cm civarı 30 tl'ye akvaryumcudan. Tesadüf eseri dışarı cıkan toptancıyı gördüm. sanki hiç almamış gibi akvaryumcuyum kaça verirsiniz toptan dedim. 7 ama size 6 tl. den verelim musterimiz olun dedi. 6 tl ye aldıgı malı 30 tlye satıyor akvaryumcu düşün artık[EDIT]muratti77,2016-08-31 14:53:38[/EDIT]
60 Lt Moli Akvaryumu
[QUOTE=akvaristdeli][url=http://hizliresim.com/jBjzXj][img]http://i.hizliresim.com/jBjzXj.jpg[/img][/url] 60 lt akvaryum 25 kadar moli 3 katil salyangoz. Akvaryumda ilgili görüşleriniz nedir. Ayrıca sormak istediğim sorular var.
1- balıklara hep aynı köşeden yem verdiğim için bir alışkanlık olmuş odaya biri girer girmez hemen sol ön köşeye toplanıyorlar üst üste çırpınıyorlar ayrıca akvaryuma bakmak için yaklaşınca da aynı şey bu normalmi dir? Sıkıntı varsa balıkları nasıl rehabilitasyon edebilirim?
2- canlı bitki akvaryumu olarak kurdum lakin ışık yetersizliği fazla ilgilenmemem ve salyangoz sorunundan kaldırdım ve yeni doğan yavrular saklansın diye yapay bitki koydum. Canlı bitki olarak fazla ışık istemeyen ve ilgi beklemeyen bitki öneriniz varmı (Moss yosun ve tilki kuyruk hariç)
3- moli ile yaşayabilen alternatif canlı öneriniz varmı? (balık hariç) [/QUOTE]
Çınar bitkisi son derece az ışık isteyip küçük yaprakları ile ister kuma tutturularak, isterseniz su yüzeyinde müthiş bir saklanma alanı yaratır. Moli ile uyumlu balık ise, bence platidir. Çok sakin mizaçlı , rengarenk balıklardır.
Ayrıca salyangoz bir sorun değildir. Akvaryumunuzdaki tek saprofit yani çürükçüldür.
[QUOTE=akvaristdeli][url=http://hizliresim.com/jBjzXj][img]http://i.hizliresim.com/jBjzXj.jpg[/img][/url] 60 lt akvaryum 25 kadar moli 3 katil salyangoz. Akvaryumda ilgili görüşleriniz nedir. Ayrıca sormak istediğim sorular var.
1- balıklara hep aynı köşeden yem verdiğim için bir alışkanlık olmuş odaya biri girer girmez hemen sol ön köşeye toplanıyorlar üst üste çırpınıyorlar ayrıca akvaryuma bakmak için yaklaşınca da aynı şey bu normalmi dir? Sıkıntı varsa balıkları nasıl rehabilitasyon edebilirim?
2- canlı bitki akvaryumu olarak kurdum lakin ışık yetersizliği fazla ilgilenmemem ve salyangoz sorunundan kaldırdım ve yeni doğan yavrular saklansın diye yapay bitki koydum. Canlı bitki olarak fazla ışık istemeyen ve ilgi beklemeyen bitki öneriniz varmı (Moss yosun ve tilki kuyruk hariç)
3- moli ile yaşayabilen alternatif canlı öneriniz varmı? (balık hariç) [/QUOTE]
Çınar bitkisi son derece az ışık isteyip küçük yaprakları ile ister kuma tutturularak, isterseniz su yüzeyinde müthiş bir saklanma alanı yaratır. Moli ile uyumlu balık ise, bence platidir. Çok sakin mizaçlı , rengarenk balıklardır.
Ayrıca salyangoz bir sorun değildir. Akvaryumunuzdaki tek saprofit yani çürükçüldür.
SON MESAJLAR
- Filtre Tercihi Att19, 09:29
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
KULLANICILAR
- 51 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
zekigonlum,
sina cen,
altanilker,
Maydogan,
esatterdogann,
yeekim,
hero14,
EKAR,
ciways,
t.korkmaz,
sms1017,
senol74,
bysmokin,
Öğretmen Ali,
BilalM.,
Kemal eyilik,
Mikelenjelo,
melbet_mfet,
MCY4,
osmandbnl,
Sercan.,
DigitalPen,
mustafa7042,
Erdinc.B,
Yusaucar,
akvarist10UR,
Flytheshrimp,
sakal34,
Aguamentist,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
