ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
İnci Aquarist
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
107
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Mart 2017 23:44
Son Ziyaret:
16 Aralık 2023 14:59
Toplam Mesaj:
89 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kerem inci
Doğum Tarihi:
26 Şubat 1992
Yaş:
34
İl:
Bursa
Meslek:
İnşaat Mühendis
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Canlıya önem verin.(yapaydan uzak durun)
SON 10 MESAJI
South American Aquarium
[QUOTE=AETHM] lümen değerleri nedir biliyor musunuz ledlerin modelleri nelerdir ayrıca[/QUOTE]
1.800 lümen ve LED bar (elektrikcide yaptırdım ) 72 adet LED mevcut toplamda 23 w
[QUOTE=AETHM] lümen değerleri nedir biliyor musunuz ledlerin modelleri nelerdir ayrıca[/QUOTE]
1.800 lümen ve LED bar (elektrikcide yaptırdım ) 72 adet LED mevcut toplamda 23 w
South American Aquarium
Dizilim tamamıyla soğuk beyaz ve mavi LED başka bir renk yok
Dizilim tamamıyla soğuk beyaz ve mavi LED başka bir renk yok
South American Aquarium
[QUOTE=AETHM]
Merhaba hayırlı olsun çok güzel duruyor. size önerim 3 haftadan önce canlı eklememek olacaktır. yeni koyulan kökler yosunumsu şeffaf bir yapı oluşturuyor çok normaldir alg yiyiciler afiyetle yerler onları problem olmaz. yüzey yağlanması yeni kurulumlarda olan bir şey bakteri döngüsü ve tank oturdukça kendiliğinden yok olacaktır siz sadece yüzeyi çok kaplayıp oksijen alışverişine engel olmadığına emin olun. skimmer kullanabilirsiniz. eriyen bitkiler yeni kurulumdan dolayıdır bakteri döngüsü oluşmamış akvaryumda fazla amonyak bitki erimesine sebep olabilir. dalga motoru ve dip temizliği nasıl ilişkilendiriliyor inanın bilmiyorum sadece dalga yaratan bir cihaz dipteki temizliği nasıl sağlayacak bitki ve canlı atıklarının temizliğini sağlayan şeyler bakterilerdir. ışığınız bana yeterli gibi gelmedi tankınız çok derin ışık hem homojen dağılamıyor hem de çok güçsüz kalıyor olabilir marka modeli nedir acaba [/QUOTE]
Öncelikle teşekkürler şöyle canlı 6 7 gün sonra koyulması iyi oluyor özellikle dayanıklı türleri azot döngüsü ve bakteri kültürü için yağlanma ve pamuksu doku kalmadı tahmin ediliyordum . Dalga motoru ile ilgili ara ara açtığımda kıyıda köşede kalmış balık dışkısı ,çürük bitki kalıntısı ve yosunları dağıtıp dış filtre emiş hortuma daha rahat ulaştırıyor (haftalık dip çekimi yapıyorum%35 civari o ayrı) korkum balıklar dalga motorunu açınca stres yaparmı daha önce kullanmadım çünkü LED konusu kafama takılan bir konu ışık 6.5 saat çalışıyor ama yeterli mi gelmiyor yoksa iş çok mu geliyor 10.000 kelvin soğuk beyaz şerit LED ve 5.500 kelvin mavi şerid LED var ikiside 85 cm uzunluğunda 72 adet birinde 72 adet birinde LED var
[QUOTE=AETHM]
Merhaba hayırlı olsun çok güzel duruyor. size önerim 3 haftadan önce canlı eklememek olacaktır. yeni koyulan kökler yosunumsu şeffaf bir yapı oluşturuyor çok normaldir alg yiyiciler afiyetle yerler onları problem olmaz. yüzey yağlanması yeni kurulumlarda olan bir şey bakteri döngüsü ve tank oturdukça kendiliğinden yok olacaktır siz sadece yüzeyi çok kaplayıp oksijen alışverişine engel olmadığına emin olun. skimmer kullanabilirsiniz. eriyen bitkiler yeni kurulumdan dolayıdır bakteri döngüsü oluşmamış akvaryumda fazla amonyak bitki erimesine sebep olabilir. dalga motoru ve dip temizliği nasıl ilişkilendiriliyor inanın bilmiyorum sadece dalga yaratan bir cihaz dipteki temizliği nasıl sağlayacak bitki ve canlı atıklarının temizliğini sağlayan şeyler bakterilerdir. ışığınız bana yeterli gibi gelmedi tankınız çok derin ışık hem homojen dağılamıyor hem de çok güçsüz kalıyor olabilir marka modeli nedir acaba [/QUOTE]
Öncelikle teşekkürler şöyle canlı 6 7 gün sonra koyulması iyi oluyor özellikle dayanıklı türleri azot döngüsü ve bakteri kültürü için yağlanma ve pamuksu doku kalmadı tahmin ediliyordum . Dalga motoru ile ilgili ara ara açtığımda kıyıda köşede kalmış balık dışkısı ,çürük bitki kalıntısı ve yosunları dağıtıp dış filtre emiş hortuma daha rahat ulaştırıyor (haftalık dip çekimi yapıyorum%35 civari o ayrı) korkum balıklar dalga motorunu açınca stres yaparmı daha önce kullanmadım çünkü LED konusu kafama takılan bir konu ışık 6.5 saat çalışıyor ama yeterli mi gelmiyor yoksa iş çok mu geliyor 10.000 kelvin soğuk beyaz şerit LED ve 5.500 kelvin mavi şerid LED var ikiside 85 cm uzunluğunda 72 adet birinde 72 adet birinde LED var
South American Aquarium
[QUOTE=İnci Aquarist]Ölçüler:100*50*60
Canlı Türleri:Şuanlık yok
Bitki Türleri:Anübias ve türleri,Bucephalandra ve türleri, Java fern, subulata , Bacopa ve sessiliflora
Tankın Yaşı:2 aylık
Filtrasyon ve Işıklandırma:tetra ex 1200 plus ve 6500 kelvin mavi LED , 10000 kelvin soğuk beyaz LED
Tasarım ve Dekorasyon:yati kökleri, green Angel kaya , hagen kum ve hindistan cevizi kabuğu
Arkadaşlar 15 yılı aşkın süredir hobi ile uğraşıyorum geçmişe bakınca ne tecrübeler edindik açıkçası ama hobi sürekli kendini yeniliyor yüzlerce tür baktım ama en zevk aldığım güney Amerika türleri oldu bu akvaryumuda bolivianram bakmak için kurdum akvaryumu 25 Kasım'da kurdum şuanda köklerde ve bitkilerde beyaz pamuklar oluştu ve su yüzeyinde hafif yağlanma var içeride canlı yok ama yarın itibari ile starbei çöpçü , cüce vatoz, kiraz karides ve nerite salyangoz koyacağım böylece biyolojik dengeyi hızlandırmış olacağım. Sonra yavaş yavaş kardinal tetra ,elmas tetra , imparator tetra ve kırmızı fandom tetra düşünüyorum son olarak ta otocat ve bolivianram koyacağım ama şuanda 8 gün olmasına rağmen hafif yağlanma ve ekşi bir koku var akvaryum da bugün %30 dip çekimi ile su değişimi yaptım ilk olarak kokuda azalma oldu ama tam geçmedi sizce ne yapmalıyım teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346381.jpg[/IMG][/QUOTE]
Arkadaşlar yokmu bu konuda tecrübeli olan arkadaşlar
[QUOTE=İnci Aquarist]Ölçüler:100*50*60
Canlı Türleri:Şuanlık yok
Bitki Türleri:Anübias ve türleri,Bucephalandra ve türleri, Java fern, subulata , Bacopa ve sessiliflora
Tankın Yaşı:2 aylık
Filtrasyon ve Işıklandırma:tetra ex 1200 plus ve 6500 kelvin mavi LED , 10000 kelvin soğuk beyaz LED
Tasarım ve Dekorasyon:yati kökleri, green Angel kaya , hagen kum ve hindistan cevizi kabuğu
Arkadaşlar 15 yılı aşkın süredir hobi ile uğraşıyorum geçmişe bakınca ne tecrübeler edindik açıkçası ama hobi sürekli kendini yeniliyor yüzlerce tür baktım ama en zevk aldığım güney Amerika türleri oldu bu akvaryumuda bolivianram bakmak için kurdum akvaryumu 25 Kasım'da kurdum şuanda köklerde ve bitkilerde beyaz pamuklar oluştu ve su yüzeyinde hafif yağlanma var içeride canlı yok ama yarın itibari ile starbei çöpçü , cüce vatoz, kiraz karides ve nerite salyangoz koyacağım böylece biyolojik dengeyi hızlandırmış olacağım. Sonra yavaş yavaş kardinal tetra ,elmas tetra , imparator tetra ve kırmızı fandom tetra düşünüyorum son olarak ta otocat ve bolivianram koyacağım ama şuanda 8 gün olmasına rağmen hafif yağlanma ve ekşi bir koku var akvaryum da bugün %30 dip çekimi ile su değişimi yaptım ilk olarak kokuda azalma oldu ama tam geçmedi sizce ne yapmalıyım teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346381.jpg[/IMG][/QUOTE]
Arkadaşlar yokmu bu konuda tecrübeli olan arkadaşlar
South American Aquarium
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/061220231912191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/061220231912221.jpg[/IMG]
Arkadaşlar 05 Aralık günü 3 çift endler , 2 dişi 1 erkek bolivianram , çift ramirezi german blue, çift l144 vatoz,2 dişi bir erkek cüce vatoz , 13 adet nerite , 5 adet Asolene Spixi salyangoz , 8 adet starbei çöpçü, 6 adet albino çöpçü , 6 adet panda çöpçü ve 5 adet limon tetra koydum şuan herşey yolunda gözüküyor ama sizlere iki sorum var ;
1 - dalga motorunu günde sadece 2 saat çalıştırıyorum dip temizliği için sizce doğrumu
2- Bitkilerimin çoğunu kaybettim özellikle anübiasların gövdeleri çürüdü ilk kurulum dan mı kaynaklanıyor yoksa su değerlerinde mi sıkıntı var sera florena kullanıyorum haftada bir kez 10 ml atıyorum veya aydınlatmam mı fazla geliyor günde 6 saat yakıyorum
Teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/061220231912191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/061220231912221.jpg[/IMG]
Arkadaşlar 05 Aralık günü 3 çift endler , 2 dişi 1 erkek bolivianram , çift ramirezi german blue, çift l144 vatoz,2 dişi bir erkek cüce vatoz , 13 adet nerite , 5 adet Asolene Spixi salyangoz , 8 adet starbei çöpçü, 6 adet albino çöpçü , 6 adet panda çöpçü ve 5 adet limon tetra koydum şuan herşey yolunda gözüküyor ama sizlere iki sorum var ;
1 - dalga motorunu günde sadece 2 saat çalıştırıyorum dip temizliği için sizce doğrumu
2- Bitkilerimin çoğunu kaybettim özellikle anübiasların gövdeleri çürüdü ilk kurulum dan mı kaynaklanıyor yoksa su değerlerinde mi sıkıntı var sera florena kullanıyorum haftada bir kez 10 ml atıyorum veya aydınlatmam mı fazla geliyor günde 6 saat yakıyorum
Teşekkürler
South American Aquarium
Arkadaşlar detaylı bilgi vermem gerekirse ilk gün dekorasyon dan sonra tank 300 litre olduğu için çeşme suyu kullandım ve su düzenleyici döktüm ikinci gün bakteri kültürü ekledim zeminde zemin gübresi ve üzerinde hagen kum var 4.gün sıvı gübre ekledim ve 8. Gün su değişimi yaptım lowtec akvaryumdur CO2 yok arkadaşlar
Arkadaşlar detaylı bilgi vermem gerekirse ilk gün dekorasyon dan sonra tank 300 litre olduğu için çeşme suyu kullandım ve su düzenleyici döktüm ikinci gün bakteri kültürü ekledim zeminde zemin gübresi ve üzerinde hagen kum var 4.gün sıvı gübre ekledim ve 8. Gün su değişimi yaptım lowtec akvaryumdur CO2 yok arkadaşlar
South American Aquarium
Ölçüler:100*50*60
Canlı Türleri:Şuanlık yok
Bitki Türleri:Anübias ve türleri,Bucephalandra ve türleri, Java fern, subulata , Bacopa ve sessiliflora
Tankın Yaşı:2 aylık
Filtrasyon ve Işıklandırma:tetra ex 1200 plus ve 6500 kelvin mavi LED , 10000 kelvin soğuk beyaz LED
Tasarım ve Dekorasyon:yati kökleri, green Angel kaya , hagen kum ve hindistan cevizi kabuğu
Arkadaşlar 15 yılı aşkın süredir hobi ile uğraşıyorum geçmişe bakınca ne tecrübeler edindik açıkçası ama hobi sürekli kendini yeniliyor yüzlerce tür baktım ama en zevk aldığım güney Amerika türleri oldu bu akvaryumuda bolivianram bakmak için kurdum akvaryumu 25 Kasım'da kurdum şuanda köklerde ve bitkilerde beyaz pamuklar oluştu ve su yüzeyinde hafif yağlanma var içeride canlı yok ama yarın itibari ile starbei çöpçü , cüce vatoz, kiraz karides ve nerite salyangoz koyacağım böylece biyolojik dengeyi hızlandırmış olacağım. Sonra yavaş yavaş kardinal tetra ,elmas tetra , imparator tetra ve kırmızı fandom tetra düşünüyorum son olarak ta otocat ve bolivianram koyacağım ama şuanda 8 gün olmasına rağmen hafif yağlanma ve ekşi bir koku var akvaryum da bugün %30 dip çekimi ile su değişimi yaptım ilk olarak kokuda azalma oldu ama tam geçmedi sizce ne yapmalıyım teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346381.jpg[/IMG][EDIT]İnci Aquarist,2023-12-02 23:46:46[/EDIT]
Ölçüler:100*50*60
Canlı Türleri:Şuanlık yok
Bitki Türleri:Anübias ve türleri,Bucephalandra ve türleri, Java fern, subulata , Bacopa ve sessiliflora
Tankın Yaşı:2 aylık
Filtrasyon ve Işıklandırma:tetra ex 1200 plus ve 6500 kelvin mavi LED , 10000 kelvin soğuk beyaz LED
Tasarım ve Dekorasyon:yati kökleri, green Angel kaya , hagen kum ve hindistan cevizi kabuğu
Arkadaşlar 15 yılı aşkın süredir hobi ile uğraşıyorum geçmişe bakınca ne tecrübeler edindik açıkçası ama hobi sürekli kendini yeniliyor yüzlerce tür baktım ama en zevk aldığım güney Amerika türleri oldu bu akvaryumuda bolivianram bakmak için kurdum akvaryumu 25 Kasım'da kurdum şuanda köklerde ve bitkilerde beyaz pamuklar oluştu ve su yüzeyinde hafif yağlanma var içeride canlı yok ama yarın itibari ile starbei çöpçü , cüce vatoz, kiraz karides ve nerite salyangoz koyacağım böylece biyolojik dengeyi hızlandırmış olacağım. Sonra yavaş yavaş kardinal tetra ,elmas tetra , imparator tetra ve kırmızı fandom tetra düşünüyorum son olarak ta otocat ve bolivianram koyacağım ama şuanda 8 gün olmasına rağmen hafif yağlanma ve ekşi bir koku var akvaryum da bugün %30 dip çekimi ile su değişimi yaptım ilk olarak kokuda azalma oldu ama tam geçmedi sizce ne yapmalıyım teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346381.jpg[/IMG][EDIT]İnci Aquarist,2023-12-02 23:46:46[/EDIT]
Malawi Geçiş Habitatı
[QUOTE=FerKan]Canlılarınız için her halükarda, makarna vb keskin sivri yapılı taşlardan daha güvenli olmuş. Tek tehlike, üst üste dizilen taşların yıkılıp akvaryuma veya canlılara zarar vermesi. Bununda önlemini almışsınızdır diye düşünüyorum. Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Teşekkürler evet önlem aldım yoğun kayalar olduğu için ona göre dizayn etti
[QUOTE=FerKan]Canlılarınız için her halükarda, makarna vb keskin sivri yapılı taşlardan daha güvenli olmuş. Tek tehlike, üst üste dizilen taşların yıkılıp akvaryuma veya canlılara zarar vermesi. Bununda önlemini almışsınızdır diye düşünüyorum. Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Teşekkürler evet önlem aldım yoğun kayalar olduğu için ona göre dizayn etti
Malawi Geçiş Habitatı
[QUOTE=Burak PEKDEMİR]Kayaları değiştirerek iyi yapmışsınız Yine tüm akvaryumu kullanan bir düzen olmuş güzel gözüküyor Yemlemeyi daha çok bitkisel ağırlıklı yapın Mbuna türlerinin geneli protein aģırlıklı beslendiğinde hastalanıyor [/QUOTE]
Teşekkürler Burak bey yemde çeşitli yem çok şuan herkes iyi durumda [:nazar:]
[QUOTE=Burak PEKDEMİR]Kayaları değiştirerek iyi yapmışsınız Yine tüm akvaryumu kullanan bir düzen olmuş güzel gözüküyor Yemlemeyi daha çok bitkisel ağırlıklı yapın Mbuna türlerinin geneli protein aģırlıklı beslendiğinde hastalanıyor [/QUOTE]
Teşekkürler Burak bey yemde çeşitli yem çok şuan herkes iyi durumda [:nazar:]
Malawi Geçiş Habitatı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/230520232319401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/230520232319451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/230520232319531.jpg[/IMG]
Arkadaşlar çok fazla yaralanmalar oldu dış parazit ve mantar hastalığından 3 adet balığımı kaybettim o yüzden bazalt kayalar aldım şuan herşey süper gözüküyor sizce tasarım nasıl olmuş[EDIT]İnci Aquarist,2023-05-23 23:21:44[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/230520232319401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/230520232319451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/230520232319531.jpg[/IMG]
Arkadaşlar çok fazla yaralanmalar oldu dış parazit ve mantar hastalığından 3 adet balığımı kaybettim o yüzden bazalt kayalar aldım şuan herşey süper gözüküyor sizce tasarım nasıl olmuş[EDIT]İnci Aquarist,2023-05-23 23:21:44[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 08:19
Akvaryum Tanıtımı - Aynı Varyetenin Çifti Mi Cyber_Scout, 07:33
Cinsiyet ve Tür Belirleme - İmparator Tetra Sürekli Neonları Kovalıyor Srknatmn, 06:40
Amerikan Tetraları - İç Parazit Tedavisi Fatih_hakankaan, 00:55
Hastalıklar ve İlaçlar - Tanecikler Cyber_Scout, 00:52
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Atakhan Petshop Güvenilir Mi? mehmethakan, 00:50
Yeni Üye Forumu - Channa Pulchra Yemleme Hakkında bor31, 00:34
Labirentliler - Nano Jungle Kaan Frt, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Hobicisi Olmak İstiyorum emre12ozkan, 23:35
Yeni Üye Forumu - Balığımdaki Apseler Cyber_Scout, 22:30
Hastalıklar ve İlaçlar - Balığım Dropsy Mi Cyber_Scout, 22:22
Hastalıklar ve İlaçlar - Loki'nin Malikanesi artgy, 18:21
Akvaryum Tanıtımı - Küçük Deniz Kabuklarından Sump Malzemesi Olur Mu? Cyber_Scout, 17:40
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - En Uygun 40küp Nano Deniz Akvaryumu ogurcay, 17:34
Deniz Akvaryumlarında Su Kimyası ve Ekipmanlar - 117 Litre Akvaryumu Sunta Tv Sehpası Taşır Mı Osmand, 17:09
Yeni Üye Forumu - 45x35x35 Amazon Blackwater Kurulumum Hsrt, 16:45
Akvaryum Tanıtımı - Nano İçin Filtre Ve Yem Makinesi Tavsiyesi Cyber_Scout, 15:12
Malzemeler ve Yemler Forumu - Apistogramma Kakadu Triple Red Mağara Yapımı seiryuhare, 14:50
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yerli Sularda A. Mento Bulduk Eldurmaz, 11:44
Diğer Tatlı Su Canlıları - Sobo Sf 550f Bypass Sorunu ADAMEHSER, 11:43
Filtreleme Seçenekleri - Yeni Bir Kurulum yhackup, 11:41
Akvaryum Tanıtımı - Mıknatısla Artemia Ayırma Angelguy, 10:33
Malzemeler ve Yemler Forumu - Cüce Vatozda Yumurta? Cyber_Scout, 10:01
Kedi Balıkları Forumu - Yeni Akvaryum Kurumu Beta, Bakteri Kültürü Cyber_Scout, 02:41
Akvaryum Bilimi - Yeni Akvaryum Ve Tür İle İlgili Bilgi Cyber_Scout, 00:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Green Terror Cinsiyet Ayrımı ve Ağız Kavgası Ali kerem, 00:27
Cinsiyet ve Tür Belirleme - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Oquanus, 22:34
Akvaryum Tanıtımı - Chili Rasbora İçin Öneriler CNDRAqua, 21:55
Yeni Üye Forumu - Catappa Yetişiyorum Rafayel, 21:40
Bitki Türleri ve Bakımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 21:24
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - 160x60x60 Akvaryumum Ehtiyar, 19:39
Akvaryum Tanıtımı - Türü Belirsiz Orta Amerikan CNDRAqua, 19:12
Cinsiyet ve Tür Belirleme - 400 Litre Akvaryum Su Kaçırıyor berat76, 18:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neolamprologus Multifasciatus caga71, 15:41
Tanganyika Cichlidleri Tanıtımı - Bu Vatozun Türü Nedir ? Fin World, 14:37
Nadir Tür Gördüm - Sobo Fh-1904 Yedek Parça LeafyAqua, 14:25
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Taban Ve Ön Cam Arası Boşluk DigitalPen, 13:26
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Bitkili Akvaryumda Bitkiler Çürüyor LeafyAqua, 12:14
Yeni Üye Forumu - Ciclidler Ne Zaman Yumurta Toplar AtakanKa, 10:50
Yeni Üye Forumu - Balıklarım Uzun Zamandır Çok Korkuyorlar JujuSeri, 10:33
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Geniz Yakan Koku alp3r, 00:38
Bitki Akvaryumları Genel - Amazon Molly Ehtiyar, 00:17
Canlı Doğuranlar - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 23:29
Yeni Üye Forumu - İlk Defa Lapistes Besliyorum BerkBey, 21:54
Yeni Üye Forumu - Yeniden Bitkili Tanka Dönüş nagmus, 21:09
Akvaryum Tanıtımı - Dıy Peltierli Termostatlı Akvaryum Soğutucu Deneme koray ulusoy, 18:35
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Gül Bitkim Neden Soluyor? erkanmazici, 18:31
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Amatör balıkçı, 15:57
Kedi Balıkları Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:16
Akvaryum Tanıtımı - Betta Yanına Nano Balık Mı, Yeni Tank Mı? NotEvenBeginner, 14:40
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bitki Çeşitleri emreemin 08:35
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 08:35
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 08:35
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 08:35
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:22
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:22
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:22
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:22
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 08:17
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 08:17
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 07:59
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:51
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 07:09
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 07:09
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 07:09
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 06:36
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 06:36
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 05:59
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 05:59
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 05:59
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 00:36
- 2 Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 00:30
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 00:30
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 00:16
- Akvaryum 30*30 metsi 00:16
- Christmass Moss emregungor 00:16
- Myriophyllum Tuberculatum Ve Anubias emregungor 00:16
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:30
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:30
- Co2 Tüpü 6 Kg/8 Lt palankesli 22:33
- 80*40*40 Akvaryum Arıyorum palankesli 22:33
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:29
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:29
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 21:40
- Toplu Yavru Melek Balığı Mikail06 20:06
- İhtiyaç Fazlası Oase Skimmer Cam Lily Pipe Co2 Gös platinium 19:12
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 18:26
- Satılık Akvaryumlar (390l Ve 123l) Ve Malzemeler Deathgrip 17:47
- Channa Aurantimaculata (36cm Ve 32cm), Bitki,snail Deathgrip 17:47
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 17:40
- İzmir Akvaryum Malzemeleri Tamamı Beren04 17:38
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 17:32
- Nano Akvaryum LEGEND59 17:29
- Microfex Canlı Yem Bursa Rafayel 17:23
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 17:16
- L236,l201,l519,l333,l397,l66 Pleco rebelde 16:53
- Limnophila Sessiliflora sadangur 16:27
- Elma Salyangozu sadangur 16:27
- 60 60 50h Ultra Clear 45° Kesim+sehba 7.200tl mendos06 16:24
KULLANICILAR
- 33 Online Kullanıcı, 18 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

