ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sedmed
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Nisan 2017 20:25
Son Ziyaret:
28 Ekim 2019 16:19
Toplam Mesaj:
4 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Emin Daskin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
1334
SON 4 MESAJI
Arowana
Herkese selamlar
Yaklaşık 4 aydir arowana besliyorum.Şu ana kadarki tecrübelerimi paylaşmak istiyorum.Aldığımda 10 cm olan arowana şimdi 20 cm civarinda.Bu balık kesinlikle hızlı büyüyor.Haftalık,beslediğiniz diğer balıklara da bağlı olarak muhakkak düzenlı su değişimine ihtiyaç duyuyor.Bu balığı beslemek isteyen ve benim gibi yeni başlayan akvarist arkadaşlara öncelikle tavsiyem en az 450-500 lt lik bir hacimde bir akvaryum sahibi olmalarıdır ki bu da yeterli diyemem yani bu gidişle ya bu balıktan ya da bu akvaryumdan 1.5 seneye kalmadan bir feragat etmem gerekeceğini görüyorum.Diger taraftan su kesinlikle kaliteli ve dinlenmis olmalı ki ben bu olayı balkona koyduğum 200 lt lik su deposuyla en azından suyu dinlendirerek halletmeye çalışıyorum.İlk günlerde çok kirlendiğini görerek sürekli dip çekimi yapıyordum ancak bu hem akvaryuma sürekli müdahale gerektirdiğinden ve yorucu olduğundan bundan vazgeçip suyu güzel bir şekilde dinlendirerek ve ekleyeceğim suyun sıcaklığını tankın sıcaklığına çok yakın 28-29 derece civarında ayarlayarak daha sağlıklı olduklarını gözlemledim.Suyu dinlendirdiğim tanktan akvaryuma kadar bir dalgıç pompa ve su hortumu ile hem su taşımaktan hem de steril bir şekilde ve kirlenen suyu gidere kolayca göndererek kurtuldum diyebilirim.Hava motorunuz iyi olmalı yasadigim bir diger sıkıntı burada bir arkadasın tavsiyesine uyarak hava motorunun tanka verdigi havayi kısınca balıklarda özellikle de arowanada sık sık nefes alma gibi bir problemle karsılaştım ancak havayı artırınca bu durum.düzeldi.Yine de beslediginiz baliklara gore tank havalandirmasini arastirmanizi tavsiye ederim.
Bu arada bu balık mükemmel bir canlı...
ilk olarak böylesine bakımı çok da kolay olmayan bir tür ile başlıyorsanız bu işe biraz cesaret ve sıkı bir araştırmaya ihtiyacınız var demektir.Akşam eve geldiğinizde karşınızda yem atmanızı bekleyen iştahlı bir avcı görmek istiyorsanız kesinlikle doğasına uygun şekilde yemlemeniz ve bakmanız gerek.
Bu siteden bir kaç arkadaşın tavsiyesine uyarak bu tür ile beslediğiniz balığın önemine dikkat çekmek istiyorum.Astronot ya da oscar balığı ile beslenmemesi gerekli bence özellikle arowanananız henüz gelişim gösteren yavru ise oscar bu balığa rahat vermiyor zira oscar hiç bir balıktan korkmuyor.Bende vardı aynı tankta bir oscar.Arowana boydan boya akvaryumu yüzmek isteyen bir balık oscar buna izin vermiyordu malesef oscarı çıkardim.450 lt lik tankımda arowana ile hemen hemen aynı boyda aldığım ve erkek disi olduğunu sandığım iki adet bıçak balığım var bu turler ile şu ana kadar bir uyumsuzluk yasamadim.Severum balığım var bir adet aynı tankda ilk günlerde akvaryumdaki en büyük balık olduğundun kral benim dese de şimdilerde sadece bölge sahipleniciliği dışında bir uyumsuzluk olmadı.İki adette silver dolar mevcut bir uyum sorunu bunlarla da olmadı arowanaya yönelik.Zira silver larda dikkat ettiğim bir durum her duruma kolay adapte oluyor kim ne derse eywallah modundalar.Ta ki yemleme zamanı en çabuk yemi farkeden ve yiyen onlar.
Bir diğer konu piyasada arowana yemi diye satılan kuru yemlere arowananın pek önem verdigini gözlemlemedim.Ancak benim gibi kendi hazırlayacaginiz dondurulmus taze yemlere bu kuru yemleri ekleyebileceginizin faydasi olacagini dusunuyorum.Kendi hazırladığım bir dondurulmuş yemi sizlerle paylaşmak isterim.
300 gr dana yuregi(sinirleri ve yağları alınmış)
10 yaprak ıspanak
2 diş sarımsak
arowana yemi 20-30 kapsül
Kırmızı biber
4-5 tane taze karides
bunları mikserde çekip buzdolabı poşetine 40-50 mm olacak dekilde serip dondurup parca parca 1-2 dakikada balığınızın yada baliklarinizin tuketebilecegi sekilde verebilirsiniz.
Yine bu siteden bir arkadasin tavsiyesine uyarak ayni yemi dana yuregini cikararak onun yerine tavuk göğsü koyarak tekrarlayabilirsiniz.Ayrica taze tavuk göğsünü ve taze karidesi ufak parcalar halinde baliginiza verebilirsiniz ozellikle karidesiniz gercekten taze ise baliginizin renklerine cok katkisi olacaktir.
Bu arada ben ilk ayda cok sıkıntısını çektiğim dipte kum kullanimini akvaryum filtreniz yeterli degil ise hic tavsiye etmiyorum.
Yukarida yazdiklarim kendi tecrubelerimi ve onerilerimi icermektedir.Kesinlikle dogrudur diyemem benden cok daha tecrubeli akvarist arkadaslarin muhakkak bu oneri ve tespitlere katkisi olacaktir.
Yazimi okidigunuz icin tesekkur ederim.Umarım.faydalı olabilirim.
Herkese selamlar
Yaklaşık 4 aydir arowana besliyorum.Şu ana kadarki tecrübelerimi paylaşmak istiyorum.Aldığımda 10 cm olan arowana şimdi 20 cm civarinda.Bu balık kesinlikle hızlı büyüyor.Haftalık,beslediğiniz diğer balıklara da bağlı olarak muhakkak düzenlı su değişimine ihtiyaç duyuyor.Bu balığı beslemek isteyen ve benim gibi yeni başlayan akvarist arkadaşlara öncelikle tavsiyem en az 450-500 lt lik bir hacimde bir akvaryum sahibi olmalarıdır ki bu da yeterli diyemem yani bu gidişle ya bu balıktan ya da bu akvaryumdan 1.5 seneye kalmadan bir feragat etmem gerekeceğini görüyorum.Diger taraftan su kesinlikle kaliteli ve dinlenmis olmalı ki ben bu olayı balkona koyduğum 200 lt lik su deposuyla en azından suyu dinlendirerek halletmeye çalışıyorum.İlk günlerde çok kirlendiğini görerek sürekli dip çekimi yapıyordum ancak bu hem akvaryuma sürekli müdahale gerektirdiğinden ve yorucu olduğundan bundan vazgeçip suyu güzel bir şekilde dinlendirerek ve ekleyeceğim suyun sıcaklığını tankın sıcaklığına çok yakın 28-29 derece civarında ayarlayarak daha sağlıklı olduklarını gözlemledim.Suyu dinlendirdiğim tanktan akvaryuma kadar bir dalgıç pompa ve su hortumu ile hem su taşımaktan hem de steril bir şekilde ve kirlenen suyu gidere kolayca göndererek kurtuldum diyebilirim.Hava motorunuz iyi olmalı yasadigim bir diger sıkıntı burada bir arkadasın tavsiyesine uyarak hava motorunun tanka verdigi havayi kısınca balıklarda özellikle de arowanada sık sık nefes alma gibi bir problemle karsılaştım ancak havayı artırınca bu durum.düzeldi.Yine de beslediginiz baliklara gore tank havalandirmasini arastirmanizi tavsiye ederim.
Bu arada bu balık mükemmel bir canlı...
ilk olarak böylesine bakımı çok da kolay olmayan bir tür ile başlıyorsanız bu işe biraz cesaret ve sıkı bir araştırmaya ihtiyacınız var demektir.Akşam eve geldiğinizde karşınızda yem atmanızı bekleyen iştahlı bir avcı görmek istiyorsanız kesinlikle doğasına uygun şekilde yemlemeniz ve bakmanız gerek.
Bu siteden bir kaç arkadaşın tavsiyesine uyarak bu tür ile beslediğiniz balığın önemine dikkat çekmek istiyorum.Astronot ya da oscar balığı ile beslenmemesi gerekli bence özellikle arowanananız henüz gelişim gösteren yavru ise oscar bu balığa rahat vermiyor zira oscar hiç bir balıktan korkmuyor.Bende vardı aynı tankta bir oscar.Arowana boydan boya akvaryumu yüzmek isteyen bir balık oscar buna izin vermiyordu malesef oscarı çıkardim.450 lt lik tankımda arowana ile hemen hemen aynı boyda aldığım ve erkek disi olduğunu sandığım iki adet bıçak balığım var bu turler ile şu ana kadar bir uyumsuzluk yasamadim.Severum balığım var bir adet aynı tankda ilk günlerde akvaryumdaki en büyük balık olduğundun kral benim dese de şimdilerde sadece bölge sahipleniciliği dışında bir uyumsuzluk olmadı.İki adette silver dolar mevcut bir uyum sorunu bunlarla da olmadı arowanaya yönelik.Zira silver larda dikkat ettiğim bir durum her duruma kolay adapte oluyor kim ne derse eywallah modundalar.Ta ki yemleme zamanı en çabuk yemi farkeden ve yiyen onlar.
Bir diğer konu piyasada arowana yemi diye satılan kuru yemlere arowananın pek önem verdigini gözlemlemedim.Ancak benim gibi kendi hazırlayacaginiz dondurulmus taze yemlere bu kuru yemleri ekleyebileceginizin faydasi olacagini dusunuyorum.Kendi hazırladığım bir dondurulmuş yemi sizlerle paylaşmak isterim.
300 gr dana yuregi(sinirleri ve yağları alınmış)
10 yaprak ıspanak
2 diş sarımsak
arowana yemi 20-30 kapsül
Kırmızı biber
4-5 tane taze karides
bunları mikserde çekip buzdolabı poşetine 40-50 mm olacak dekilde serip dondurup parca parca 1-2 dakikada balığınızın yada baliklarinizin tuketebilecegi sekilde verebilirsiniz.
Yine bu siteden bir arkadasin tavsiyesine uyarak ayni yemi dana yuregini cikararak onun yerine tavuk göğsü koyarak tekrarlayabilirsiniz.Ayrica taze tavuk göğsünü ve taze karidesi ufak parcalar halinde baliginiza verebilirsiniz ozellikle karidesiniz gercekten taze ise baliginizin renklerine cok katkisi olacaktir.
Bu arada ben ilk ayda cok sıkıntısını çektiğim dipte kum kullanimini akvaryum filtreniz yeterli degil ise hic tavsiye etmiyorum.
Yukarida yazdiklarim kendi tecrubelerimi ve onerilerimi icermektedir.Kesinlikle dogrudur diyemem benden cok daha tecrubeli akvarist arkadaslarin muhakkak bu oneri ve tespitlere katkisi olacaktir.
Yazimi okidigunuz icin tesekkur ederim.Umarım.faydalı olabilirim.
Arowana,bıçak Baligi,severum,astronot Balığı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196039/210520171228441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196039/210520171230111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196039/210520171231241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196039/210520171232151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196039/210520171233151.jpg[/IMG]
Değerli akvaristler herkese merhaba,Forumda da akvaristlikte de acemiyim yanlisim olursa herkesten ozür dlerim şimdiden..
Yaklaşık 1,5 ay önce bir akvaryum kurmaya karar verdim.Buna neden olan balik arowana hayranligi idi.Arastirdigim kadariyla bu baligi beslemek icin belli bir altyapi gerekiyordu ben de kismen de olsa sagdan soldan oneriler ve arastirmam ile bir tank kurmaya calistim geldigim noktayi siz tecrubeli akvaristler ile paylasmak istedim.Degerli onerilerinize ihtiyacim var.
Tank şu şekilde;
*150X60X50 ebatlarinda,kayit kusaklari da dahil 12mm cam simbo silikon kullanildi.İçten profil ile mdf dolap.
*40watt 3 adet boydan florasan gün ışığı,beyaz ve kırmızı
*Fluval fx6 dış motor.
*2 adet mango kökü,silis beyaz kum
Canlılar;
1 adet 17cm silver arovana,10 cm 2 adet Bıçak Balığı ,1 adet Gold Severum (baskin erkek),1 adet 4-5 cm yavru astronot.
Akvaryumda besledigim.canlilar ile ilgili kendilerine uygun oldugu önerilen yemler kullaniyorum.İc motor vardi resimlerde de gorulen cikarmam soylenildi.Bu akvaryumda yemleme ne sekilde olmali?Ne sıklıkla olmalı?Dip cekimi yapmali miyim ne siklikla yapmaliyim yapacaksam eger.Ben iki gunde bir 20 litre su ile dip cekimi yapiyorum ve bu suyu dinlenmis su ile yeniliyorum.nitrit ölcümü yapiyorum sadece.10 gun önce akvaryumda belirgin bir sarilik vardi.Nitrit testi yapmami soyledi akvaryumcu dedigi gibi de oldu.Test sonucu suyun tamamini degistirmem yonundeydi.Kademeli olarak suyu degistirdim.Bu gun itibari ile jbl nin test setinde 0,5 lik degeri buldum.Kafam da ziyadesi ile karismis durumda.Yaklasik 10 gundur surekli su gegistiriyorum.Baliklarda gozle gorulur bir rahatsizlik gorunmuyor.Su degisimlerinde bakteri kulturu ve akvaryum.duzenleyici kullandim.3 gundur nitrit sonucu istenilen degerlere yakin gorunuyor.Bakteri yemi atiyorum.3 gundur yaklasik 50 ml.gunluk.Bu anlattiklarim ile yanlis yaptigim bisey var mi bundan sonra nasil ilerlemeliyim?Hava konusu da simdiye kadar tankin icine 1 metrelik hava tasi ile ve ic motor ile hava kullaniyordum cok sirkülasyon oluyordu.3 gündür tankin sag ve solundan olmak uzere yukariya hava veriyorum ic motoru cikardim.Önerilerinize ihtiyacim var.
Herkese saygilarimi sunarim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196039/210520171228441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196039/210520171230111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196039/210520171231241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196039/210520171232151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196039/210520171233151.jpg[/IMG]
Değerli akvaristler herkese merhaba,Forumda da akvaristlikte de acemiyim yanlisim olursa herkesten ozür dlerim şimdiden..
Yaklaşık 1,5 ay önce bir akvaryum kurmaya karar verdim.Buna neden olan balik arowana hayranligi idi.Arastirdigim kadariyla bu baligi beslemek icin belli bir altyapi gerekiyordu ben de kismen de olsa sagdan soldan oneriler ve arastirmam ile bir tank kurmaya calistim geldigim noktayi siz tecrubeli akvaristler ile paylasmak istedim.Degerli onerilerinize ihtiyacim var.
Tank şu şekilde;
*150X60X50 ebatlarinda,kayit kusaklari da dahil 12mm cam simbo silikon kullanildi.İçten profil ile mdf dolap.
*40watt 3 adet boydan florasan gün ışığı,beyaz ve kırmızı
*Fluval fx6 dış motor.
*2 adet mango kökü,silis beyaz kum
Canlılar;
1 adet 17cm silver arovana,10 cm 2 adet Bıçak Balığı ,1 adet Gold Severum (baskin erkek),1 adet 4-5 cm yavru astronot.
Akvaryumda besledigim.canlilar ile ilgili kendilerine uygun oldugu önerilen yemler kullaniyorum.İc motor vardi resimlerde de gorulen cikarmam soylenildi.Bu akvaryumda yemleme ne sekilde olmali?Ne sıklıkla olmalı?Dip cekimi yapmali miyim ne siklikla yapmaliyim yapacaksam eger.Ben iki gunde bir 20 litre su ile dip cekimi yapiyorum ve bu suyu dinlenmis su ile yeniliyorum.nitrit ölcümü yapiyorum sadece.10 gun önce akvaryumda belirgin bir sarilik vardi.Nitrit testi yapmami soyledi akvaryumcu dedigi gibi de oldu.Test sonucu suyun tamamini degistirmem yonundeydi.Kademeli olarak suyu degistirdim.Bu gun itibari ile jbl nin test setinde 0,5 lik degeri buldum.Kafam da ziyadesi ile karismis durumda.Yaklasik 10 gundur surekli su gegistiriyorum.Baliklarda gozle gorulur bir rahatsizlik gorunmuyor.Su degisimlerinde bakteri kulturu ve akvaryum.duzenleyici kullandim.3 gundur nitrit sonucu istenilen degerlere yakin gorunuyor.Bakteri yemi atiyorum.3 gundur yaklasik 50 ml.gunluk.Bu anlattiklarim ile yanlis yaptigim bisey var mi bundan sonra nasil ilerlemeliyim?Hava konusu da simdiye kadar tankin icine 1 metrelik hava tasi ile ve ic motor ile hava kullaniyordum cok sirkülasyon oluyordu.3 gündür tankin sag ve solundan olmak uzere yukariya hava veriyorum ic motoru cikardim.Önerilerinize ihtiyacim var.
Herkese saygilarimi sunarim.
Arowana,bıçak Baligi,severum
Herkese selamlar,
1 arowana10 cm,2 bıçak balığı 15 er cm,1 tane de severum bu arkadaşlar olan 450 lt akvaryum nasil olmali eklenebilecek balik var mi sagilar herkese[EDIT]sedmed,2017-05-18 15:21:09[/EDIT]
Herkese selamlar,
1 arowana10 cm,2 bıçak balığı 15 er cm,1 tane de severum bu arkadaşlar olan 450 lt akvaryum nasil olmali eklenebilecek balik var mi sagilar herkese[EDIT]sedmed,2017-05-18 15:21:09[/EDIT]
Akvaryum Arka Plan Görseli
Merhabalar,akvaryum arka plan resmi hakkında bilgi almak istiyorum.
İhtiyacım.olan 200x60 ebadinda yüksek çözünürlüklü resmi nasil edinebilirim bilen varsa paylaşırsa sevinirim.Saygılar
Merhabalar,akvaryum arka plan resmi hakkında bilgi almak istiyorum.
İhtiyacım.olan 200x60 ebadinda yüksek çözünürlüklü resmi nasil edinebilirim bilen varsa paylaşırsa sevinirim.Saygılar
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
umitlee,
sina cen,
Urar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Oozer3466,
Smet200146,
youngaquarist,
Deoxyss,
Tatar10,
ngerekli,
nikon_,
yeekim,
muhammedcoskun,
Formicasmind,
yns325,
EKAR,
zen666,
abunil,
Piranhabull06,
ciways,
stopsound,
karidesrehberi,
bysmokin,
hasancn,
Burak PEKDEMİR,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
Soner.x,
Ylmzuslu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
GvZ27,
Sekmez,
Byturk77,
Can78,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
reprise,
Pandkoal,
Aguamentist,
Gökdeniz Kale,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
drersayan,
MehmetEgemen,
Denizhann,
Wolkan,
metsi,
Kturan06,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
