ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Katilbalina
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Mayıs 2017 18:02
Son Ziyaret:
28 Mayıs 2017 21:20
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ediz kaya
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Zalim Balina
SON 10 MESAJI
Osman Ve Arkadaşlarına Nasıl Yem Almalı?
[QUOTE=Ibrahim90]Böyle olmaz ama o pengasus a da bir isim vermek lazım.[^_^]
https://www.akvaryum.com/Forum/challenger_bakim_beslenme_k252766.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/challenger_ne_yer_ne_icer_k32715.asp
[/QUOTE]
Varya Allah senden razı olsun herkes saçma saçma yorum yapıyor yok balıklar ölcekmiş. Bu balıklar Bir senedir böyle yaşıyor kafayı yemiş ya bu arkadaşlar ciddiyim. Sen forumda yararlı bi adamsın bu foruma katkın var diğerleri gibi değilsin.[3)]
[QUOTE=Ibrahim90]Böyle olmaz ama o pengasus a da bir isim vermek lazım.[^_^]
https://www.akvaryum.com/Forum/challenger_bakim_beslenme_k252766.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/challenger_ne_yer_ne_icer_k32715.asp
[/QUOTE]
Varya Allah senden razı olsun herkes saçma saçma yorum yapıyor yok balıklar ölcekmiş. Bu balıklar Bir senedir böyle yaşıyor kafayı yemiş ya bu arkadaşlar ciddiyim. Sen forumda yararlı bi adamsın bu foruma katkın var diğerleri gibi değilsin.[3)]
Osman Ve Arkadaşlarına Nasıl Yem Almalı?
[QUOTE=ahmett35]Kör oldum o balık o hacimde bari akvaryumun diğer yarısınıda doldur.[/QUOTE]
Konuya cevap içerikli yorumlar yazalım lütfen konu amacını dağıtmayalım
[QUOTE=ahmett35]Kör oldum o balık o hacimde bari akvaryumun diğer yarısınıda doldur.[/QUOTE]
Konuya cevap içerikli yorumlar yazalım lütfen konu amacını dağıtmayalım
Osman Ve Arkadaşlarına Nasıl Yem Almalı?
Selam olsun herkese. Osman ve Hilmi challanger diğeri Pengasus. Dip yemi almak istiyorum dip yemi markası ne olmalı petshop'a gidip ne demeliyim? Günde ne kadar vermeliyim çok bilgisizim. Forumda bana yardımcı olacak arkadaşlar var mı? [:geek:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197358/190520171502001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197358/190520171502021.jpg[/IMG]
Selam olsun herkese. Osman ve Hilmi challanger diğeri Pengasus. Dip yemi almak istiyorum dip yemi markası ne olmalı petshop'a gidip ne demeliyim? Günde ne kadar vermeliyim çok bilgisizim. Forumda bana yardımcı olacak arkadaşlar var mı? [:geek:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197358/190520171502001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197358/190520171502021.jpg[/IMG]
Köpek Balığım Yemek Yemiyor
OSMANI ASLA VERMEM KİMSEYE[:devil:][x(][:kotu:]
OSMANI ASLA VERMEM KİMSEYE[:devil:][x(][:kotu:]
Köpek Balığım Yemek Yemiyor
[QUOTE=omersayar]
Güzel dostum ben istemem mı balığına bak niyetin iyi ama o dediğin akvaryumu şuan su forumdaki binlerce insandan sadece sayılıdır yaptırabilir hem yer hem maliyet hem tecrübe hepsini ister o otobüs gibi bir agarliktan bahsediyoruz hadi gidiyim elimde tasirim diyemezsin o boyutta bir akvaryum kapılardan geçmez su koysam bina taşımaz inşaat mühendislerine danışman lazım aylarca süren planlama proje lazım hadi aldın koydun suyuda koydun hadi binada tasisin nasıl ısıtıcaksin? Nasıl temizliyceksin? Havuz gibi akvaryum yapamiycagin sende biliyorsun gel guzelcene ver balıklarını güvendiğin bir akvaryumcuya ( akvaryumcu bile bakabilir mi? Emin değilim ) al canlı dogranini mı istersin tetra mı istersin cilket mı al istediğini izle dur[/QUOTE]
Ya ama ben Osman'dan nasıl ayrılayım bana bunu izah eder misn? Ben onla bu kadar duygusal bağ krmşken?
[QUOTE=omersayar]
Güzel dostum ben istemem mı balığına bak niyetin iyi ama o dediğin akvaryumu şuan su forumdaki binlerce insandan sadece sayılıdır yaptırabilir hem yer hem maliyet hem tecrübe hepsini ister o otobüs gibi bir agarliktan bahsediyoruz hadi gidiyim elimde tasirim diyemezsin o boyutta bir akvaryum kapılardan geçmez su koysam bina taşımaz inşaat mühendislerine danışman lazım aylarca süren planlama proje lazım hadi aldın koydun suyuda koydun hadi binada tasisin nasıl ısıtıcaksin? Nasıl temizliyceksin? Havuz gibi akvaryum yapamiycagin sende biliyorsun gel guzelcene ver balıklarını güvendiğin bir akvaryumcuya ( akvaryumcu bile bakabilir mi? Emin değilim ) al canlı dogranini mı istersin tetra mı istersin cilket mı al istediğini izle dur[/QUOTE]
Ya ama ben Osman'dan nasıl ayrılayım bana bunu izah eder misn? Ben onla bu kadar duygusal bağ krmşken?
Köpek Balığım Yemek Yemiyor
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba, ben bu konuyu nasıl görmemişim acaba [:)] Kedinin ismi ne? Osman ile hilmiye iştahlı bakıyor . Kendimce stres yapıyorum bende yeni tank almak için 150 litrede kaldı gitti oscar ım diye[:D]
Şimdi Osman ve Hilmi türünde balıklar genelde bir ton üzeri monster tank konseptli akvaryumlar da beslenmekteler. Yeni aldıysanız zaten adaptasyon sürecindeler bir süre gergin olacak yem yemeyebilirler. Yani eğer ciddi iseniz o akvaryumda bakmaya ki bence şaka yapıyorsunuz. Karantinaya aldınız.[;)].Ömürleri bir seneyi geçmez diye düşünüyorum.Yem yemesine takıldıysanız da bir süre sonra yerler. [/QUOTE]
Merhaba İbrhim kedinin ismi zeytin ve 3 aylık daha yavru oda şaşırdı ve sürekli onları seyrediyor. Dediğin gibi Osman ve Hilmi yi dün aldım pengasusa isim koymadım. Aldığım arkadaştan motor ve akvaryumu aldım. Onları çok seviyorum ve çok alıştım [:3] Daha demin Osman'a koskocaman bir tavuk göğsü attım ve tek hamlede onu yedi o yüzden çok mutluyum. Biraz bütçemi düzelteyim ve dediğiniz gibi akvaryum alayım. Ama kaç lira tutar sizin dediğiniz o akvaryumlar? Bide Osman daha boy atar mı kolum kadar zaten ? [3)]
[QUOTE=cosmokramer]Merhabalar,
Anladığım kadarıyla balıklarınızı seviyorsunuz ve arkadaşlar sahiplendirmenizi veya akvaryumcuya vermenizi söylemesine rağmen dinlememenizin nedeni de ayrılmak istemeyişinizden kaynaklı. Fakat siz şu an bu hayvanlara acı çektirdiğinizin farkında değilsiniz. 1 yıldır yaşıyor diyorsunuz evet yaşamasına yaşar ama buna yaşamak denirse. Sizi de ufacık bir odaya kapatıp hayatınızın sonuna kadar orada yaşatabilirler fakat bu ne kadar doğru olur? Beslediğiniz balıklar bırakın 1-2 metreyi dev akvaryumlarda(1-5 tonluk hacme sahip) ancak yaşayabilecek balıklardır. Bu nedenle neden yem yemiyor vs diye düşünmeden size önerilenleri dinleyiniz lütfen çünkü şu an en büyük sorun sizin akvaryumunuzun bu balıkları beslemek için yeterli bir akvaryum olmaması. Şu an iki seçenek var önünüzde
1) Balıklarınızdan ayrılmak istemiyorsanız 1-5 tonluk bir akvaryum yaptırmanız
2) Sahiplendirmeniz ve onlar için güzel bir yuva bulmanız
Bunun dışında her hangi bir çözüm olamaz maalesef. Yanlış anlamayın ama şu an balıklarınıza istemeden de olsa işkence ediyorsunuz, o nedenle lütfen diğer arkadaşların da dediği gibi en kısa sürede bir çözüm bulunuz.[/QUOTE]
Vaktinizi ayırdığınız için tşk ederim dediğim gibi en kısa zamanda alcam 1 tonluk akvaryum? Ama kaç lira tutar sizce tahmini bana fiyat çıkartabilir misiniz?[:?]
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba, ben bu konuyu nasıl görmemişim acaba [:)] Kedinin ismi ne? Osman ile hilmiye iştahlı bakıyor . Kendimce stres yapıyorum bende yeni tank almak için 150 litrede kaldı gitti oscar ım diye[:D]
Şimdi Osman ve Hilmi türünde balıklar genelde bir ton üzeri monster tank konseptli akvaryumlar da beslenmekteler. Yeni aldıysanız zaten adaptasyon sürecindeler bir süre gergin olacak yem yemeyebilirler. Yani eğer ciddi iseniz o akvaryumda bakmaya ki bence şaka yapıyorsunuz. Karantinaya aldınız.[;)].Ömürleri bir seneyi geçmez diye düşünüyorum.Yem yemesine takıldıysanız da bir süre sonra yerler. [/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197358/180520172003241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197358/180520172003261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197358/180520172003281.jpg[/IMG]
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba, ben bu konuyu nasıl görmemişim acaba [:)] Kedinin ismi ne? Osman ile hilmiye iştahlı bakıyor . Kendimce stres yapıyorum bende yeni tank almak için 150 litrede kaldı gitti oscar ım diye[:D]
Şimdi Osman ve Hilmi türünde balıklar genelde bir ton üzeri monster tank konseptli akvaryumlar da beslenmekteler. Yeni aldıysanız zaten adaptasyon sürecindeler bir süre gergin olacak yem yemeyebilirler. Yani eğer ciddi iseniz o akvaryumda bakmaya ki bence şaka yapıyorsunuz. Karantinaya aldınız.[;)].Ömürleri bir seneyi geçmez diye düşünüyorum.Yem yemesine takıldıysanız da bir süre sonra yerler. [/QUOTE]
Merhaba İbrhim kedinin ismi zeytin ve 3 aylık daha yavru oda şaşırdı ve sürekli onları seyrediyor. Dediğin gibi Osman ve Hilmi yi dün aldım pengasusa isim koymadım. Aldığım arkadaştan motor ve akvaryumu aldım. Onları çok seviyorum ve çok alıştım [:3] Daha demin Osman'a koskocaman bir tavuk göğsü attım ve tek hamlede onu yedi o yüzden çok mutluyum. Biraz bütçemi düzelteyim ve dediğiniz gibi akvaryum alayım. Ama kaç lira tutar sizin dediğiniz o akvaryumlar? Bide Osman daha boy atar mı kolum kadar zaten ? [3)]
[QUOTE=cosmokramer]Merhabalar,
Anladığım kadarıyla balıklarınızı seviyorsunuz ve arkadaşlar sahiplendirmenizi veya akvaryumcuya vermenizi söylemesine rağmen dinlememenizin nedeni de ayrılmak istemeyişinizden kaynaklı. Fakat siz şu an bu hayvanlara acı çektirdiğinizin farkında değilsiniz. 1 yıldır yaşıyor diyorsunuz evet yaşamasına yaşar ama buna yaşamak denirse. Sizi de ufacık bir odaya kapatıp hayatınızın sonuna kadar orada yaşatabilirler fakat bu ne kadar doğru olur? Beslediğiniz balıklar bırakın 1-2 metreyi dev akvaryumlarda(1-5 tonluk hacme sahip) ancak yaşayabilecek balıklardır. Bu nedenle neden yem yemiyor vs diye düşünmeden size önerilenleri dinleyiniz lütfen çünkü şu an en büyük sorun sizin akvaryumunuzun bu balıkları beslemek için yeterli bir akvaryum olmaması. Şu an iki seçenek var önünüzde
1) Balıklarınızdan ayrılmak istemiyorsanız 1-5 tonluk bir akvaryum yaptırmanız
2) Sahiplendirmeniz ve onlar için güzel bir yuva bulmanız
Bunun dışında her hangi bir çözüm olamaz maalesef. Yanlış anlamayın ama şu an balıklarınıza istemeden de olsa işkence ediyorsunuz, o nedenle lütfen diğer arkadaşların da dediği gibi en kısa sürede bir çözüm bulunuz.[/QUOTE]
Vaktinizi ayırdığınız için tşk ederim dediğim gibi en kısa zamanda alcam 1 tonluk akvaryum? Ama kaç lira tutar sizce tahmini bana fiyat çıkartabilir misiniz?[:?]
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba, ben bu konuyu nasıl görmemişim acaba [:)] Kedinin ismi ne? Osman ile hilmiye iştahlı bakıyor . Kendimce stres yapıyorum bende yeni tank almak için 150 litrede kaldı gitti oscar ım diye[:D]
Şimdi Osman ve Hilmi türünde balıklar genelde bir ton üzeri monster tank konseptli akvaryumlar da beslenmekteler. Yeni aldıysanız zaten adaptasyon sürecindeler bir süre gergin olacak yem yemeyebilirler. Yani eğer ciddi iseniz o akvaryumda bakmaya ki bence şaka yapıyorsunuz. Karantinaya aldınız.[;)].Ömürleri bir seneyi geçmez diye düşünüyorum.Yem yemesine takıldıysanız da bir süre sonra yerler. [/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197358/180520172003241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197358/180520172003261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197358/180520172003281.jpg[/IMG]
Köpek Balığım Yemek Yemiyor
[QUOTE=Gokhann68]Karnını doyurmak yerine gönlünü doyurun daha rahat edeceği birisine sahiplendirin yada akvaryum hacminizi büyütün[/QUOTE]
Akvaryumum 1 metre den büyük zaten yüzüyo rahtca
[QUOTE=Gokhann68]Karnını doyurmak yerine gönlünü doyurun daha rahat edeceği birisine sahiplendirin yada akvaryum hacminizi büyütün[/QUOTE]
Akvaryumum 1 metre den büyük zaten yüzüyo rahtca
Köpek Balığım Yemek Yemiyor
[QUOTE=omersayar]
Sizde lütfen mantığınızı kullanın o akvaryum küçük demiş bu kadar kişi 1 sene yaşaması demek herşeyin yolunda olduğu anlamına gelmez ki değil[/QUOTE]
Ben zaten dünden beri kendimde değilim Osman ın bu hareketlerine çok üzülüyorum bide üstüne üstün kalkıp böyle bir yorum yapıyorsunuz. Bitkin durumdayım yardıma ihtiyacım var
[QUOTE=omersayar]
Sizde lütfen mantığınızı kullanın o akvaryum küçük demiş bu kadar kişi 1 sene yaşaması demek herşeyin yolunda olduğu anlamına gelmez ki değil[/QUOTE]
Ben zaten dünden beri kendimde değilim Osman ın bu hareketlerine çok üzülüyorum bide üstüne üstün kalkıp böyle bir yorum yapıyorsunuz. Bitkin durumdayım yardıma ihtiyacım var
Köpek Balığım Yemek Yemiyor
[QUOTE=Ademmmm]Bu hacim için bu balıklar uygun değildir öncelikle köpek balığı bakacaksanız 7 8 tonluk bir akvaryumda bakmanız gerek en az büyük ihtimal stresten olabilir yememesi yada kafasını bir yerede vurmuş olabilir birde sadece 1 balıkmı yemiyor hepsimi[/QUOTE]
Osman bir parça tavuk göğsü yedi sonra yemedi daha diğeri de hiç yemedi. Pengasus a yem almam lazım dip yem onu yemesi lazım. Ne zaman yerler sence hocam[x(]
[QUOTE=omersayar]Sizin Osman Osmanlı'nın çöküş dönemini andırdı bana mümkünse bugün ama en geç yarın gidip o balıkları vermeniz gerekli sizin akvaryumunuz onların karantina tankı bile olamaz [/QUOTE]
Hocam ben arkadaştan bu şekilde akvaryumla aldım ve bir senedir Osman ve Hilmi bu şekilde yaşıyor. Hilmi zaten 13 yaşında ama boy atmamış çünkü eskiden ufak akvaryumda kaldığı için küsmüş. Lütfen cevap odaklı yorumlar yapalım
[QUOTE=Ademmmm]Bu hacim için bu balıklar uygun değildir öncelikle köpek balığı bakacaksanız 7 8 tonluk bir akvaryumda bakmanız gerek en az büyük ihtimal stresten olabilir yememesi yada kafasını bir yerede vurmuş olabilir birde sadece 1 balıkmı yemiyor hepsimi[/QUOTE]
Osman bir parça tavuk göğsü yedi sonra yemedi daha diğeri de hiç yemedi. Pengasus a yem almam lazım dip yem onu yemesi lazım. Ne zaman yerler sence hocam[x(]
[QUOTE=omersayar]Sizin Osman Osmanlı'nın çöküş dönemini andırdı bana mümkünse bugün ama en geç yarın gidip o balıkları vermeniz gerekli sizin akvaryumunuz onların karantina tankı bile olamaz [/QUOTE]
Hocam ben arkadaştan bu şekilde akvaryumla aldım ve bir senedir Osman ve Hilmi bu şekilde yaşıyor. Hilmi zaten 13 yaşında ama boy atmamış çünkü eskiden ufak akvaryumda kaldığı için küsmüş. Lütfen cevap odaklı yorumlar yapalım
Köpek Balığım Yemek Yemiyor
Osman'ı ve arkadaşlarını dün satın aldım eve geldiler kurulumları bitti. Bu parça ayıptır söylemesi bi miktar tavuk göğsü attım iki parça. Bir parçasını yedi diğer parçasını yemedi. Gittim paraya kıyıp dana ciğeri aldım. Dana ciğerini yemedi. Osman ve hilmi neden yemiyor? Osman ve hilmi challanger köpek balığı diğeri pengasus köpek balığı.. Lütfen yardım edin. Osman 55 cm diğerleri 25 falan..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197358/180520171803501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197358/180520171803521.jpg[/IMG]
Osman'ı ve arkadaşlarını dün satın aldım eve geldiler kurulumları bitti. Bu parça ayıptır söylemesi bi miktar tavuk göğsü attım iki parça. Bir parçasını yedi diğer parçasını yemedi. Gittim paraya kıyıp dana ciğeri aldım. Dana ciğerini yemedi. Osman ve hilmi neden yemiyor? Osman ve hilmi challanger köpek balığı diğeri pengasus köpek balığı.. Lütfen yardım edin. Osman 55 cm diğerleri 25 falan..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197358/180520171803501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197358/180520171803521.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 28 Online Kullanıcı, 15 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
