ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Yagiz55
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
28
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Mart 2018 20:42
Son Ziyaret:
20 Mayıs 2026 11:30
Toplam Mesaj:
103 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Rüzgar Yağız ERDAN
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Rüzgar Yağız ERDAN
SON 10 MESAJI
Bacopa Monnieri Bakmak İçin Ne Yapmalıyım
[QUOTE=fatihsahin]
Buraya fotoğraf atabilirsin, kontrol ederiz. [/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205086/301220241518311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205086/301220241519301.jpg[/IMG]
Gerçek mi
[QUOTE=fatihsahin]
Buraya fotoğraf atabilirsin, kontrol ederiz. [/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205086/301220241518311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205086/301220241519301.jpg[/IMG]
Gerçek mi
Bacopa Monnieri Bakmak İçin Ne Yapmalıyım
[QUOTE=fatihsahin]
Büyük bir saklama kabının altına 3-4 parmak çakıl doldurun. Bu fazla suyun alta süzülerek torfta kalmasını engelleyecek. Çakılın üzerine 4 5 parmak saksı toprağı doldurun ve bacopaları ekin. Sprey ile sulayabilirsiniz. Aşırı sulamayın ama kuru da kalmasın. Güneş alan bir yere koyun. Bakımı en kolay bitkilerdendir. Emers denemelerimde en son ölen hep bacopa olurdu. Sanırım yiyeceksiniz afiyet olsun [:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim son bir sorum daha olacak bu bana gelecek olan bitkilerin gerçek bacopa monnieri olduğunu nasıl anlayabilirim
[QUOTE=fatihsahin]
Büyük bir saklama kabının altına 3-4 parmak çakıl doldurun. Bu fazla suyun alta süzülerek torfta kalmasını engelleyecek. Çakılın üzerine 4 5 parmak saksı toprağı doldurun ve bacopaları ekin. Sprey ile sulayabilirsiniz. Aşırı sulamayın ama kuru da kalmasın. Güneş alan bir yere koyun. Bakımı en kolay bitkilerdendir. Emers denemelerimde en son ölen hep bacopa olurdu. Sanırım yiyeceksiniz afiyet olsun [:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim son bir sorum daha olacak bu bana gelecek olan bitkilerin gerçek bacopa monnieri olduğunu nasıl anlayabilirim
Bacopa Monnieri Bakmak İçin Ne Yapmalıyım
Trendyolda 40 kök bacopa görmüştüm ve ondan alacağım dehb belirtilerine iyi geliyormuş diye kullanacağım ne yapmalıyım nasıl bakmalıyım emers yetiştiririm büyük ihtimalle budama gübreleme ve çoğaltma hakkında da bilgi de verebilir misiniz şimdiden teşekkürler
Trendyolda 40 kök bacopa görmüştüm ve ondan alacağım dehb belirtilerine iyi geliyormuş diye kullanacağım ne yapmalıyım nasıl bakmalıyım emers yetiştiririm büyük ihtimalle budama gübreleme ve çoğaltma hakkında da bilgi de verebilir misiniz şimdiden teşekkürler
Can Çekişen Lepistese Ötanazi Yapmalı Mıyım?
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Sizin evin sıcaklığı 38 değil. Anladığım kadarıyla kombinin sıcaklığı 38. Konu evet bu değilde balık besliyorsan suyun sıcaklığını bilmelisin sana tavsiyem hem akvaryuma hem de eve termometre al. Akvaryum sıcaklığına göre ısıtıcı yada soğutucu gereksinimi olabilir. [/QUOTE]
anladım hepinize teşekkür ederim balık hala aynı durumda yaşıyor ama yerde iç parazit dışkısı gördüm iç parazit olduğunu düşünüyorum şuan
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Sizin evin sıcaklığı 38 değil. Anladığım kadarıyla kombinin sıcaklığı 38. Konu evet bu değilde balık besliyorsan suyun sıcaklığını bilmelisin sana tavsiyem hem akvaryuma hem de eve termometre al. Akvaryum sıcaklığına göre ısıtıcı yada soğutucu gereksinimi olabilir. [/QUOTE]
anladım hepinize teşekkür ederim balık hala aynı durumda yaşıyor ama yerde iç parazit dışkısı gördüm iç parazit olduğunu düşünüyorum şuan
Can Çekişen Lepistese Ötanazi Yapmalı Mıyım?
[QUOTE=pastaci53]
Kardeşim kalp kırılacak bir durum yok sende kusura bakma ama şöyle düşün senin benim bütün insanların vücut ısısı 37 derecedir bu ısı 35e düştüğünde her insan hipotermi geçirmeye başlar örnek olarak 20 derece suda 3-4 saatten sonrası insanı öldürmeye başlar 10 derecede 1.5 saatte ölürsün ya da kaplıcaya gittin 38-42 derecelik suda en fazla 20 dakika kalabilirsin kocaman insanlar bu durumlara dayanamazken 3-4 santimlik bir balık ne yapsın? bunu düşünebilirsin 38 derece olan bir evde o akvaryumda ısınıyor antalyada hava 36 dereceyken koca deniz 30 derece oluyor eğer bu kadar vicdanlıysan bunları anlamak çok zor değil balıklar için ideal olan sıcaklık söylendi akvaryum suyunu ölç aşılama yöntemiyle çok yavaş şekilde ideal sıcaklığa getir ve bu sıcaklığı korumaktan başka bir çare yok yani aklıma gelmiyor [/QUOTE]
üst kattaki mutfağa koydum balığı orası daha iyi olur sanırım kombiyi de 37 ysptım bakalım sabah ola hayrola ama pek umudum yok bu arada teşekkür ederim yardımlarınız için
[QUOTE=pastaci53]
Kardeşim kalp kırılacak bir durum yok sende kusura bakma ama şöyle düşün senin benim bütün insanların vücut ısısı 37 derecedir bu ısı 35e düştüğünde her insan hipotermi geçirmeye başlar örnek olarak 20 derece suda 3-4 saatten sonrası insanı öldürmeye başlar 10 derecede 1.5 saatte ölürsün ya da kaplıcaya gittin 38-42 derecelik suda en fazla 20 dakika kalabilirsin kocaman insanlar bu durumlara dayanamazken 3-4 santimlik bir balık ne yapsın? bunu düşünebilirsin 38 derece olan bir evde o akvaryumda ısınıyor antalyada hava 36 dereceyken koca deniz 30 derece oluyor eğer bu kadar vicdanlıysan bunları anlamak çok zor değil balıklar için ideal olan sıcaklık söylendi akvaryum suyunu ölç aşılama yöntemiyle çok yavaş şekilde ideal sıcaklığa getir ve bu sıcaklığı korumaktan başka bir çare yok yani aklıma gelmiyor [/QUOTE]
üst kattaki mutfağa koydum balığı orası daha iyi olur sanırım kombiyi de 37 ysptım bakalım sabah ola hayrola ama pek umudum yok bu arada teşekkür ederim yardımlarınız için
Can Çekişen Lepistese Ötanazi Yapmalı Mıyım?
[QUOTE=pastaci53]Evde kalorifer yanıyor da akvaryumda klima mı var? akvaryum nasıl ısınmasın ev 38 dereceyse o akvaryum en az 33-34 derece 20 litre su nasıl soğuk kalabilir? balıkları haşlamışsın bir de artislik yapıyosun biri bişey yazsın diye kim ne yazsın sana[/QUOTE]
abi kusura bakma belki biraz saygısızlık ettim ama ne yapacağımı bilmiyorum manevi olarak benim için çok değerli olan bir canlının acı çekmesini izlemek de çok içimi burkuyor saat 12.30 civarından beri bu hayvan dengede duramıyor ya bakteri çatışmasından yada gerçekten benim hatam gerçi çatışma olmasın dıye de suya alıştıra alıştıra koydum hep öyle koyarım bir kabın içine balıkları koyar üstüne de hava hortumunun ucuna o takılan şey var ya adını unuttum onu koyar damla damla suyu damlatırım 2 saat falan sonra akvaryuma koyarım bir süre önce daha önceki lepisteslerimi taşındığım için başka birine verdim akvaryum ile beraber sonra hiç balık almadım ta ki o moli bana gelene kadar tekrar kalbini kırdıysam özür dilerim kusuruma bakma
[QUOTE=pastaci53]Evde kalorifer yanıyor da akvaryumda klima mı var? akvaryum nasıl ısınmasın ev 38 dereceyse o akvaryum en az 33-34 derece 20 litre su nasıl soğuk kalabilir? balıkları haşlamışsın bir de artislik yapıyosun biri bişey yazsın diye kim ne yazsın sana[/QUOTE]
abi kusura bakma belki biraz saygısızlık ettim ama ne yapacağımı bilmiyorum manevi olarak benim için çok değerli olan bir canlının acı çekmesini izlemek de çok içimi burkuyor saat 12.30 civarından beri bu hayvan dengede duramıyor ya bakteri çatışmasından yada gerçekten benim hatam gerçi çatışma olmasın dıye de suya alıştıra alıştıra koydum hep öyle koyarım bir kabın içine balıkları koyar üstüne de hava hortumunun ucuna o takılan şey var ya adını unuttum onu koyar damla damla suyu damlatırım 2 saat falan sonra akvaryuma koyarım bir süre önce daha önceki lepisteslerimi taşındığım için başka birine verdim akvaryum ile beraber sonra hiç balık almadım ta ki o moli bana gelene kadar tekrar kalbini kırdıysam özür dilerim kusuruma bakma
Can Çekişen Lepistese Ötanazi Yapmalı Mıyım?
[QUOTE=Ahmetsaribuga]Nasıl ev orası 38 derece ev mi olur :D
hamamda yaşıyorsunuz galiba[/QUOTE]
valla şuan kısa kol ile oturuyorum ananemler geldiği için evde kaloriferler açık ama bence konumuz şuan evim değil o balık ne yapayım biri bir şey söylesin artık[:(]
[QUOTE=Ahmetsaribuga]Nasıl ev orası 38 derece ev mi olur :D
hamamda yaşıyorsunuz galiba[/QUOTE]
valla şuan kısa kol ile oturuyorum ananemler geldiği için evde kaloriferler açık ama bence konumuz şuan evim değil o balık ne yapayım biri bir şey söylesin artık[:(]
Can Çekişen Lepistese Ötanazi Yapmalı Mıyım?
[QUOTE=pastaci53]38 derece olduğuna emin misiniz? balık bu yüzden ölüyor olmalı lepistesler için uygun sıcaklık 26-28 derece civarlarındadır 22-23 derecenin altında omurgalarında yamulmalar başlar hastalığa ve parazitlere karşı daha savunmasız hale gelir kolayca ölürler 30 derece sıcaklıkta da yaşarlar tolere edebilirler ama ömürleri normal sürelerinden daha kısa olur ama 38 derece imkansız yaşaması uygun şartları sağlamanızı tavsiye ederim[/QUOTE]
ev 38 derece zaten su değil suyun çok sıcak olacağını sanmıyorum
[QUOTE=pastaci53]38 derece olduğuna emin misiniz? balık bu yüzden ölüyor olmalı lepistesler için uygun sıcaklık 26-28 derece civarlarındadır 22-23 derecenin altında omurgalarında yamulmalar başlar hastalığa ve parazitlere karşı daha savunmasız hale gelir kolayca ölürler 30 derece sıcaklıkta da yaşarlar tolere edebilirler ama ömürleri normal sürelerinden daha kısa olur ama 38 derece imkansız yaşaması uygun şartları sağlamanızı tavsiye ederim[/QUOTE]
ev 38 derece zaten su değil suyun çok sıcak olacağını sanmıyorum
Can Çekişen Lepistese Ötanazi Yapmalı Mıyım?
Öğlen attığım konuyu belki görmüşsünüzdür oradaki erkek yaşıyor iyi görünüyor ama dişi hala çok kötü yem yemiyor sarımsaklı yem de yaptım onu da yemedi öylece duruyor vakti yaklaştı gibi ama hediye olduğu için karanfil yağı ile ötanazi yapmak istemiyorum diğer yandan da o haline de üzülüyorum her 10 dk da bir suyunu hareketlendiriyorum yüzdürüyorum kuyruğunu da kısmış evde kaloriferler açık 38 derece ısıtıcım yok çünkü hep dükkanımız sıcak haliyle su da sıcak ne yapsam iki arada bir derede kaldım
Öğlen attığım konuyu belki görmüşsünüzdür oradaki erkek yaşıyor iyi görünüyor ama dişi hala çok kötü yem yemiyor sarımsaklı yem de yaptım onu da yemedi öylece duruyor vakti yaklaştı gibi ama hediye olduğu için karanfil yağı ile ötanazi yapmak istemiyorum diğer yandan da o haline de üzülüyorum her 10 dk da bir suyunu hareketlendiriyorum yüzdürüyorum kuyruğunu da kısmış evde kaloriferler açık 38 derece ısıtıcım yok çünkü hep dükkanımız sıcak haliyle su da sıcak ne yapsam iki arada bir derede kaldım
Lepisteslerim Can Çekişiyor
[QUOTE=Bariscanates]Akvaryumumum bu şekilde
Genelde dişilerimde yaşıyorum söylediğim problemi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243745/190320241718321.jpg[/IMG][/QUOTE]
bence erkek yoğunluğu yüzünden dişiler hırpalanıyor olabilir 1 erkeğe 3 dişi yaparsanız belki faydası dokunur ama gözlemlerime göre dişiler hem hamilelik hem de doğum streslerinin yanında erkekler ile uğraştığı için daha dayanıksız
[QUOTE=Bariscanates]Akvaryumumum bu şekilde
Genelde dişilerimde yaşıyorum söylediğim problemi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243745/190320241718321.jpg[/IMG][/QUOTE]
bence erkek yoğunluğu yüzünden dişiler hırpalanıyor olabilir 1 erkeğe 3 dişi yaparsanız belki faydası dokunur ama gözlemlerime göre dişiler hem hamilelik hem de doğum streslerinin yanında erkekler ile uğraştığı için daha dayanıksız
SON MESAJLAR
- Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi NightWist, 21:18
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
