ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
StepBetta
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
13
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Ekim 2019 01:22
Son Ziyaret:
29 Haziran 2025 17:47
Toplam Mesaj:
41 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Absorbsiyon YouTube
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Aydin
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Imagine
SON 10 MESAJI
Tüm Emeklerim Heba Oluyor...
[QUOTE=capodicapii]Akvaryyumunuzda yosun yok, siyano bakteri var. Şu konuyu inceleyin.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/betta_tankimda_siyanobakteri_sorunu_k995657.asp[/URL][/QUOTE]
Sanırım aradığım kurtarıcı nitelikteki bilgi bu oldu. Bilgisini sunan, önerilerde bulunan herkese çok teşekkür ederim. Umuyorum sorunu kısa sürede çözebilirim, tankın her yerine yayılmış durumda.
[QUOTE=capodicapii]Akvaryyumunuzda yosun yok, siyano bakteri var. Şu konuyu inceleyin.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/betta_tankimda_siyanobakteri_sorunu_k995657.asp[/URL][/QUOTE]
Sanırım aradığım kurtarıcı nitelikteki bilgi bu oldu. Bilgisini sunan, önerilerde bulunan herkese çok teşekkür ederim. Umuyorum sorunu kısa sürede çözebilirim, tankın her yerine yayılmış durumda.
Tüm Emeklerim Heba Oluyor...
Ben spesifik olarak ürün kullanımı (hidrojen peroksit gibi) veya sudaki x madde eksikliğinden/fazlalığından ötürü gibi net çözüm arayışındayım. Yardımcı olabilecek olan var mı?
Ben spesifik olarak ürün kullanımı (hidrojen peroksit gibi) veya sudaki x madde eksikliğinden/fazlalığından ötürü gibi net çözüm arayışındayım. Yardımcı olabilecek olan var mı?
Tüm Emeklerim Heba Oluyor...
[QUOTE=Laterthanbefore]Akvaryumunuzu güneş almayan biryere koyarak başlayabilirsiniz.
Akvaryum suyunu dekorlar ve balıklar ile bir kaba döküp yosunları mümkün olduğunca ayıklayıp camları jiletle kazıdıktansonra su ve dekorları tekrar akvaryuma ekleyebilirsiniz.
Yemlemeyi minimum yaparsanız yosunlar dahafazla yayılmayacaktır.[/QUOTE]
Hocam akvaryum güneş almayan yerde, arkadaki kapı açık olduğundan öyle görünmüş fotoğrafta. Ve tam olarak dediklerinizi eksiksiz şekilde uyguladım 2 hafta önce, sonuç yine bu.
Yemleme konusu şöyle, neredeyse tane tane, balığın yiyebileceği kadar yem atarım. O sonuncuyu yiyemezse, henüz batmamışken alırım tanktan.[EDIT]StepBetta,2024-03-26 22:30:12[/EDIT]
[QUOTE=fate]Aydınlatma süresini azaltabilirsiniz. O kadar ışık için yeterli gübre ve co2 olmadığı için artık maddelerden algler oluşur. Ayrıca 8 litre için çok fazla dolu gibi geldi. Balığın yüzecek yeri yok :)
[/QUOTE]
Kapsül taban gübresi eklemiştim ilk kurulumda. CO2 yok dediğim gibi. Akvaryum 5 aylık ve 4 ay sorunsuzdu. Son 1 aydır bu problemi yaşıyorum. Ayrıca artık bir tek yem bile bırakmıyorum tankta. Alan konusuna gelirsek de şu şekilde:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218329/260320242236041.jpg[/IMG]
[QUOTE=Laterthanbefore]Akvaryumunuzu güneş almayan biryere koyarak başlayabilirsiniz.
Akvaryum suyunu dekorlar ve balıklar ile bir kaba döküp yosunları mümkün olduğunca ayıklayıp camları jiletle kazıdıktansonra su ve dekorları tekrar akvaryuma ekleyebilirsiniz.
Yemlemeyi minimum yaparsanız yosunlar dahafazla yayılmayacaktır.[/QUOTE]
Hocam akvaryum güneş almayan yerde, arkadaki kapı açık olduğundan öyle görünmüş fotoğrafta. Ve tam olarak dediklerinizi eksiksiz şekilde uyguladım 2 hafta önce, sonuç yine bu.
Yemleme konusu şöyle, neredeyse tane tane, balığın yiyebileceği kadar yem atarım. O sonuncuyu yiyemezse, henüz batmamışken alırım tanktan.[EDIT]StepBetta,2024-03-26 22:30:12[/EDIT]
[QUOTE=fate]Aydınlatma süresini azaltabilirsiniz. O kadar ışık için yeterli gübre ve co2 olmadığı için artık maddelerden algler oluşur. Ayrıca 8 litre için çok fazla dolu gibi geldi. Balığın yüzecek yeri yok :)
[/QUOTE]
Kapsül taban gübresi eklemiştim ilk kurulumda. CO2 yok dediğim gibi. Akvaryum 5 aylık ve 4 ay sorunsuzdu. Son 1 aydır bu problemi yaşıyorum. Ayrıca artık bir tek yem bile bırakmıyorum tankta. Alan konusuna gelirsek de şu şekilde:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218329/260320242236041.jpg[/IMG]
Tüm Emeklerim Heba Oluyor...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218329/260320240013131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218329/260320240013231.jpg[/IMG]
Merhabalar, kurduğum 8 litre bitkili akvaryumda yorumlardan başlayan (Flame Moss, Fissidens Sp Fox Moss ve Christmass Moss), tüm akvaryum bitkilerine yayılan (Limnophila Sessiliflora, Cabomba Aquatica, Pistia Stratiotes, Hygrophila Difformis, Java Fern) berbat bir yosun mevcut.
Akvaryum 8 litre, 08:30-16:30 aralığında mix ledlerden oluşan (kırmızı mavi yeşil beyaz) bir armatür aydınlatıyor şu anda. 2 hafta önce ek olarak 6500 kelvin bir armatür de vardı. 2 hafta önce komple temizlik yapıp her şeyi düzenlemiş, yosunlaşmış bitkileri sökmüş ve tek armatüre indirmiştim.
CO2 kullanmıyorum, normalde haftalık %20 su değişimi yapıyorum, Ramazan dolayısıyla yapamadım. 1 adet dişi Betta, 3 adet Nerite ve 4 adet kiraz karides mevcut tankta. 2 haftada geldiği hâl yine bu ve ben artık gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum. 4 ay boyunca hiçbir problem yaşamadım. Ama şimdi durum bu şekilde. Desteklerinizi bekliyorum 🙏🏻[EDIT]StepBetta,2024-03-26 00:43:31[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218329/260320240013131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218329/260320240013231.jpg[/IMG]
Merhabalar, kurduğum 8 litre bitkili akvaryumda yorumlardan başlayan (Flame Moss, Fissidens Sp Fox Moss ve Christmass Moss), tüm akvaryum bitkilerine yayılan (Limnophila Sessiliflora, Cabomba Aquatica, Pistia Stratiotes, Hygrophila Difformis, Java Fern) berbat bir yosun mevcut.
Akvaryum 8 litre, 08:30-16:30 aralığında mix ledlerden oluşan (kırmızı mavi yeşil beyaz) bir armatür aydınlatıyor şu anda. 2 hafta önce ek olarak 6500 kelvin bir armatür de vardı. 2 hafta önce komple temizlik yapıp her şeyi düzenlemiş, yosunlaşmış bitkileri sökmüş ve tek armatüre indirmiştim.
CO2 kullanmıyorum, normalde haftalık %20 su değişimi yapıyorum, Ramazan dolayısıyla yapamadım. 1 adet dişi Betta, 3 adet Nerite ve 4 adet kiraz karides mevcut tankta. 2 haftada geldiği hâl yine bu ve ben artık gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum. 4 ay boyunca hiçbir problem yaşamadım. Ama şimdi durum bu şekilde. Desteklerinizi bekliyorum 🙏🏻[EDIT]StepBetta,2024-03-26 00:43:31[/EDIT]
Akvaryuma Attığım Yemlerin Pamuk Pamuk Olması
Akvaryum hacminiz ne kadar bilmemekle birlikte yemlerin bu şekilde su değerlerini bozup dayanıklı olsalar bile Bettanıza zarar vereceğini öngörüp yazdınız muhtemelen. Öncelikle acilen dip çekimi yapmalısınız. Dip çekimini basitçe hava hortumunu, ucunu o çapta deldiğiniz bir pet şişenin ucuna bağlayıp yapabilirsiniz hacim çok küçükse. Şayet değilse dip çekimi yapabileceğiniz sifonlar mevcut.
Dip çekiminin ardından suyun %25 kadarını 3-4 günde bir, klordan arındırılmış su ile (ağzı açık bir kapta 4-5 gün beklemiş su veya marketlerdeki içme suyu ile) 3-4 kere değiştirmeli ve son olarak yemlemeyi sabırla, balık tükettikçe azar azar vermelisiniz (özellikle küçük hacimde)
Elma salyangozu aç kaldığında tüketebildiği bitkileri de yiyecektir. O nedenle bitkili tanka bir öğütücü arıyorsanız dipte gezen, artık yem yiyen canlıları tercih edebilirsiniz. Karides de olur elbette ancak Bettanız bazılarını afiyetle yiyecektir, özellikle de minik yavruları.
Yapılacaklar bu şekilde. Umarım faydalı olabilmişimdir.
Akvaryum hacminiz ne kadar bilmemekle birlikte yemlerin bu şekilde su değerlerini bozup dayanıklı olsalar bile Bettanıza zarar vereceğini öngörüp yazdınız muhtemelen. Öncelikle acilen dip çekimi yapmalısınız. Dip çekimini basitçe hava hortumunu, ucunu o çapta deldiğiniz bir pet şişenin ucuna bağlayıp yapabilirsiniz hacim çok küçükse. Şayet değilse dip çekimi yapabileceğiniz sifonlar mevcut.
Dip çekiminin ardından suyun %25 kadarını 3-4 günde bir, klordan arındırılmış su ile (ağzı açık bir kapta 4-5 gün beklemiş su veya marketlerdeki içme suyu ile) 3-4 kere değiştirmeli ve son olarak yemlemeyi sabırla, balık tükettikçe azar azar vermelisiniz (özellikle küçük hacimde)
Elma salyangozu aç kaldığında tüketebildiği bitkileri de yiyecektir. O nedenle bitkili tanka bir öğütücü arıyorsanız dipte gezen, artık yem yiyen canlıları tercih edebilirsiniz. Karides de olur elbette ancak Bettanız bazılarını afiyetle yiyecektir, özellikle de minik yavruları.
Yapılacaklar bu şekilde. Umarım faydalı olabilmişimdir.
Bağırsağı Dışarı Çıkmış Olabilir Mi?
Tedavi konusunda araştırma yaptım.Genelde sarımsaklı yem tedavisi uygulanmış.Fragyl tablet uygulayan da var ama yetişkin discuslar için uygulanmış.
Benim balığımsa yavru ve bünyesi çok zayıflamış durumda.Şimdilik karantinaya aldım ve metilen mavisi ekledim suyuna.Elimde başka kimyasal veya ilaç yok.Ölen annesi gibi (ona da konu açmış ve balığımı kaybetmiştim,inceleyebilirsiniz.) yeme karşı tepkisiz.Daha çok dipte hareketsiz kalma eğiliminde.Böyle küçük bir yavru hangi tedaviyle sağlığına kavuşabilir yardım edebilir misiniz?[EDIT]StepBetta,2020-03-15 18:30:36[/EDIT]
Tedavi konusunda araştırma yaptım.Genelde sarımsaklı yem tedavisi uygulanmış.Fragyl tablet uygulayan da var ama yetişkin discuslar için uygulanmış.
Benim balığımsa yavru ve bünyesi çok zayıflamış durumda.Şimdilik karantinaya aldım ve metilen mavisi ekledim suyuna.Elimde başka kimyasal veya ilaç yok.Ölen annesi gibi (ona da konu açmış ve balığımı kaybetmiştim,inceleyebilirsiniz.) yeme karşı tepkisiz.Daha çok dipte hareketsiz kalma eğiliminde.Böyle küçük bir yavru hangi tedaviyle sağlığına kavuşabilir yardım edebilir misiniz?[EDIT]StepBetta,2020-03-15 18:30:36[/EDIT]
Bağırsağı Dışarı Çıkmış Olabilir Mi?
[:((]
Daha düne kadar sağlıklı olan 3 buçuk aylık Lepistes yavrusunda bugün fark ettiğim durgunluğuna dikkat ettiğimde karın kısmının oldukça boşaldığını ve anüsünde dışkıya benzemeyen bir şey olduğunu fark ettim.Yemleme sıklığı ve çeşidi değişmedi,her şey doğduklarından beri aynı.Günde 3-4 sefer azar azar besleme yaparım.Kullandığım yem de yavru yemi zaten,AHM micron ve GEMMA micro baby karışık olarak kullanıyorum.Akvaryum 15L bitkili (biliyorum Lepisteslere uygun değil,biraz daha büyüyünce betta gelecek bebekler gidecek,zaten hepsi dişi ve doğduklarından beri bendeler.)
Ne yapmam gerekiyor [K]tedavisi mümkün mü[/K] ACİLEN yardımınız gerekiyor. [:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218329/150320201309571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218329/150320201309081.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218329/150320201311011.jpg[/IMG]
[EDIT]StepBetta,2020-03-15 13:22:25[/EDIT]
[:((]
Daha düne kadar sağlıklı olan 3 buçuk aylık Lepistes yavrusunda bugün fark ettiğim durgunluğuna dikkat ettiğimde karın kısmının oldukça boşaldığını ve anüsünde dışkıya benzemeyen bir şey olduğunu fark ettim.Yemleme sıklığı ve çeşidi değişmedi,her şey doğduklarından beri aynı.Günde 3-4 sefer azar azar besleme yaparım.Kullandığım yem de yavru yemi zaten,AHM micron ve GEMMA micro baby karışık olarak kullanıyorum.Akvaryum 15L bitkili (biliyorum Lepisteslere uygun değil,biraz daha büyüyünce betta gelecek bebekler gidecek,zaten hepsi dişi ve doğduklarından beri bendeler.)
Ne yapmam gerekiyor [K]tedavisi mümkün mü[/K] ACİLEN yardımınız gerekiyor. [:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218329/150320201309571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218329/150320201309081.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218329/150320201311011.jpg[/IMG]
[EDIT]StepBetta,2020-03-15 13:22:25[/EDIT]
Sizce Bu Bitkileri Nasıl Kurtarabilirim?
Bugün itibariyle CO2 çıkışı verimsiz ve değişken debili bir karbonat-limon tuzu düzeneği ekledim.Çok az da olsa fotosentez gözlemleyebiliyorum mosslar ve Bacopa'larda.Bugün yine temizlik sırasında bolca ölü bitki,kök ve yaprak çıkardım.Acilen bir şeyler yapmam lazım...[K]Yardımınıza ihtiyacım var.[/K] [:(]
Not: Karbonat-limon tuzu düzeneğinde hava kaçırma durumu yok.Hatta gidip gelip 502 döküyorum bağlantı noktalarına.1.5 litre iki şişe kullandım,sitrik asit gün boyunca yarılanacak şekilde karbonat şişesine aktı,ancak basınç beklenen seviyede artmıyor.Bu gidişle 3 gün bile dayanmaz.
Bugün itibariyle CO2 çıkışı verimsiz ve değişken debili bir karbonat-limon tuzu düzeneği ekledim.Çok az da olsa fotosentez gözlemleyebiliyorum mosslar ve Bacopa'larda.Bugün yine temizlik sırasında bolca ölü bitki,kök ve yaprak çıkardım.Acilen bir şeyler yapmam lazım...[K]Yardımınıza ihtiyacım var.[/K] [:(]
Not: Karbonat-limon tuzu düzeneğinde hava kaçırma durumu yok.Hatta gidip gelip 502 döküyorum bağlantı noktalarına.1.5 litre iki şişe kullandım,sitrik asit gün boyunca yarılanacak şekilde karbonat şişesine aktı,ancak basınç beklenen seviyede artmıyor.Bu gidişle 3 gün bile dayanmaz.
Sizce Bu Bitkileri Nasıl Kurtarabilirim?
İlk başta sadece dinlendirilmiş çeşme suyu vardı ve bitkiler kumsuz topraksız, sadece suyun içindeyken son derece memnundum.[:D] En azından bu kadar hızlı çürümüyorlardı ve gelişmeleri,fotosentezleri de şimdiye göre iyiydi.Ne olduysa tanka ekim yapıp hazır su kullanmaya başlayınca oldu...
Gübreleme yapmaya korkuyorum, yakında tanka karidesler eklenecek diye.(Ayrıca 11 günlük minik yavrularımızı da unutmayalım)
Ve ışığı yükseltmem mümkün değil, kapaklı bir akvaryum benimkisi.
İndikatör yerine de CO2 yi çok dengeli vermeye çalışacağım.Böylelikle bir aksilik çıkmaz diye umuyorum.
Alg/yosunlar için karides eklemek bu hacim için yeterli bir çözüm olur diye düşünüyorum.
ASIL derdim gelişimin çok ağır ilerlemesi ve çürümelerin hızla devam etmesi.Örneğin Myriophyllum Spicatum'un coşmuş olması gerekirdi.Şartlar çok müsait.Mineral var, ışık var...Ama en çok çürümenin olduğu 2. bitki! Üstelik tanka aldığımdan beri HİÇ gelişmediler.Normalde şimdiye su seviyesinde olmalıydılar.[:(((][EDIT]StepBetta,2020-01-11 00:41:43[/EDIT]
İlk başta sadece dinlendirilmiş çeşme suyu vardı ve bitkiler kumsuz topraksız, sadece suyun içindeyken son derece memnundum.[:D] En azından bu kadar hızlı çürümüyorlardı ve gelişmeleri,fotosentezleri de şimdiye göre iyiydi.Ne olduysa tanka ekim yapıp hazır su kullanmaya başlayınca oldu...
Gübreleme yapmaya korkuyorum, yakında tanka karidesler eklenecek diye.(Ayrıca 11 günlük minik yavrularımızı da unutmayalım)
Ve ışığı yükseltmem mümkün değil, kapaklı bir akvaryum benimkisi.
İndikatör yerine de CO2 yi çok dengeli vermeye çalışacağım.Böylelikle bir aksilik çıkmaz diye umuyorum.
Alg/yosunlar için karides eklemek bu hacim için yeterli bir çözüm olur diye düşünüyorum.
ASIL derdim gelişimin çok ağır ilerlemesi ve çürümelerin hızla devam etmesi.Örneğin Myriophyllum Spicatum'un coşmuş olması gerekirdi.Şartlar çok müsait.Mineral var, ışık var...Ama en çok çürümenin olduğu 2. bitki! Üstelik tanka aldığımdan beri HİÇ gelişmediler.Normalde şimdiye su seviyesinde olmalıydılar.[:(((][EDIT]StepBetta,2020-01-11 00:41:43[/EDIT]
Sizce Bu Bitkileri Nasıl Kurtarabilirim?
[QUOTE=Hamza Özel]Işık özellileri nedir acaba co2'siz bi tank için güçlü bir ışık gibi görünüyor.
Kimyasal kullanmadan akvaryumu 2-3 gün karartma yapabilirsin.
Tank küçük olduğu için exel,oksijenli su kullanımı akvaryumdaki canlılara zarar vermemek için az miktarda yapabileceğin için pek etkili olmayabilir.
Eğer işe yararmassa bitkileri çıkartıp exelli veyahut sade çamaşır suyunda( bunları su ile belli bir oranda karıştırarak) 2-3 dakika bekletebilirsin yosunlar ölür tabi bitkilerin bazı yapraklarında kayıp olabilir ama bitkiyi kurtarırsın sorun olmaz.( mosslarda bunu deneme hepsi ölür büyük ihtimalle diger bitkilerde uygulanabilir)
[/QUOTE]
Öncelikle yanıtınız için teşekkürler.Işığımın özelliği pek yazmıyor ama ithal akvaryumla birlikte gelen ışıklardan.6 tane güçlü LEDden oluşuyor.Işığım bana da önceleri çok güçlü geliyordu ancak şöyle bir durum var,bahsettiğim bir aylık pet şişe döneminde dinlendirilmiş çeşme suyu kullandım.Işık olarak da kapaktan söktüğüm bu ışığı kullandım aynı şekilde.Ve gerçekten harika bir fotosentez vardı.O bir aylık süreçte,bitkiler tanka alındıktan sonraki kadar çürümediler diyebilirim.Tankta ise mineral desteği eksiksiz olsun diye hazır su kullanıyorum (ayrıca çeşme suyu oldukça kireçli diye tercih etmedim) buna rağmen fotosentez yok hiçbir şekilde.
Sitrik asit karbonat düzeneği ile karbondioksit desteği sunacağım tanka.Umarım fotosentezi başlatır artık.
Ve asıl problemim yosun değil.Karides ekleyeceğim için rahatlıkla üstesinden geleceklerdir,zaten aşırı bir oluşum da yok.Ben çürüyen kısımlardan hoşnutsuzum.Gelişimleri de çok yavaş.[EDIT]StepBetta,2020-01-10 23:44:57[/EDIT]
[QUOTE=Hamza Özel]Işık özellileri nedir acaba co2'siz bi tank için güçlü bir ışık gibi görünüyor.
Kimyasal kullanmadan akvaryumu 2-3 gün karartma yapabilirsin.
Tank küçük olduğu için exel,oksijenli su kullanımı akvaryumdaki canlılara zarar vermemek için az miktarda yapabileceğin için pek etkili olmayabilir.
Eğer işe yararmassa bitkileri çıkartıp exelli veyahut sade çamaşır suyunda( bunları su ile belli bir oranda karıştırarak) 2-3 dakika bekletebilirsin yosunlar ölür tabi bitkilerin bazı yapraklarında kayıp olabilir ama bitkiyi kurtarırsın sorun olmaz.( mosslarda bunu deneme hepsi ölür büyük ihtimalle diger bitkilerde uygulanabilir)
[/QUOTE]
Öncelikle yanıtınız için teşekkürler.Işığımın özelliği pek yazmıyor ama ithal akvaryumla birlikte gelen ışıklardan.6 tane güçlü LEDden oluşuyor.Işığım bana da önceleri çok güçlü geliyordu ancak şöyle bir durum var,bahsettiğim bir aylık pet şişe döneminde dinlendirilmiş çeşme suyu kullandım.Işık olarak da kapaktan söktüğüm bu ışığı kullandım aynı şekilde.Ve gerçekten harika bir fotosentez vardı.O bir aylık süreçte,bitkiler tanka alındıktan sonraki kadar çürümediler diyebilirim.Tankta ise mineral desteği eksiksiz olsun diye hazır su kullanıyorum (ayrıca çeşme suyu oldukça kireçli diye tercih etmedim) buna rağmen fotosentez yok hiçbir şekilde.
Sitrik asit karbonat düzeneği ile karbondioksit desteği sunacağım tanka.Umarım fotosentezi başlatır artık.
Ve asıl problemim yosun değil.Karides ekleyeceğim için rahatlıkla üstesinden geleceklerdir,zaten aşırı bir oluşum da yok.Ben çürüyen kısımlardan hoşnutsuzum.Gelişimleri de çok yavaş.[EDIT]StepBetta,2020-01-10 23:44:57[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Conix, 10:00
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Oozer3466, 08:45
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
