ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
hulusiuynk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
69
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Ocak 2021 22:12
Son Ziyaret:
15 Aralık 2021 16:14
Toplam Mesaj:
35 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
hulusi uyanık
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
200x50x60 bitkili High Tech
200x60x60 tuzlu su marine tank
SON 10 MESAJI
Sonunda 200x50x60 High Tech
Özer bey sump içimde filter roller , uv filtre , kendi yaptığımız co2 reaktör ve kafa motoru dışında başka bir şey yok
Özer bey sump içimde filter roller , uv filtre , kendi yaptığımız co2 reaktör ve kafa motoru dışında başka bir şey yok
Sonunda 200x50x60 High Tech
Çok teşekkür ederim 😊
Çok teşekkür ederim 😊
Sonunda 200x50x60 High Tech
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Kardeşim yeni kurulumun hayırlı olsun [:nazar:] Kurulumun zaman içinde ilerleyişi daha konunun en başındaki eklenen resim fotoğraflardaki düzen intizam ve yaptığın işi ne kadar önemsediğin ve düzgün yaptığın dan belli tebrik ederim gerçekten [:iyi:]
Bu akvaryum ve içerdiği sistemleri hazır mı aldın yoksa sen kendin planlayıp yaptırdın mı ? Her şey muhteşem Özellikle Sump insanın gözünü alıyor insanda ondan gözünü alamıyor çok büyük işçilik var .
Bir Uyanık a da bu yakışır tekrardan tebrik ederim Merakla takipteyim [8)] [:iyi:][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim erhan bey . Ciddi zaman ve emek harcandı gerek akvaryum için gerek tasarım için . Sitede çok fikir danıştım çok soru sordum ve çok doğru fikirler ve cevaplar aldım . Akvaryumu izmirde tuzlu su alışverişi yaptıpım mavi tutku deniz akvaryum sistemleri ( reklama girermi bilmiyorum )kemal abim sağolsun onun eseri sumpta tabiki onun eseri , co2 reaktör , filter roller, UV de kendilerine ait tasarımlar ve üretimler . İç tasarım tamamen bana ait güzel zaman ve emek harcadık 9 parça kökten oluşan bir tasarım kaç kere şekil değiştirdi inanın sayısını bilmiyorum 😄 özenerek yapmak gerek böyle şeyleri diye düşünüyorum sonuçta canlılar yaşayacak ve biz besleyeceğiz bir vebal söz konusu hassas olmak gerek bu hususta . umarım ileriki zamanlarda gerek bitkilerin büyümesi gerek görsel şölen olarak keyif aldığım ve keyif alacağınız paylaşımlarım olması dileğiyle😊 ve bir uyanık olarak memnun oldum
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Kardeşim yeni kurulumun hayırlı olsun [:nazar:] Kurulumun zaman içinde ilerleyişi daha konunun en başındaki eklenen resim fotoğraflardaki düzen intizam ve yaptığın işi ne kadar önemsediğin ve düzgün yaptığın dan belli tebrik ederim gerçekten [:iyi:]
Bu akvaryum ve içerdiği sistemleri hazır mı aldın yoksa sen kendin planlayıp yaptırdın mı ? Her şey muhteşem Özellikle Sump insanın gözünü alıyor insanda ondan gözünü alamıyor çok büyük işçilik var .
Bir Uyanık a da bu yakışır tekrardan tebrik ederim Merakla takipteyim [8)] [:iyi:][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim erhan bey . Ciddi zaman ve emek harcandı gerek akvaryum için gerek tasarım için . Sitede çok fikir danıştım çok soru sordum ve çok doğru fikirler ve cevaplar aldım . Akvaryumu izmirde tuzlu su alışverişi yaptıpım mavi tutku deniz akvaryum sistemleri ( reklama girermi bilmiyorum )kemal abim sağolsun onun eseri sumpta tabiki onun eseri , co2 reaktör , filter roller, UV de kendilerine ait tasarımlar ve üretimler . İç tasarım tamamen bana ait güzel zaman ve emek harcadık 9 parça kökten oluşan bir tasarım kaç kere şekil değiştirdi inanın sayısını bilmiyorum 😄 özenerek yapmak gerek böyle şeyleri diye düşünüyorum sonuçta canlılar yaşayacak ve biz besleyeceğiz bir vebal söz konusu hassas olmak gerek bu hususta . umarım ileriki zamanlarda gerek bitkilerin büyümesi gerek görsel şölen olarak keyif aldığım ve keyif alacağınız paylaşımlarım olması dileğiyle😊 ve bir uyanık olarak memnun oldum
Sonunda 200x50x60 High Tech
[QUOTE=Mehya]Masallah çok güzel bir kurulum olmuş gelişmeleri merak ile bekliyor olacağım.[/QUOTE]
Teşekkür ederim gelişmeleri zaman zaman sizlerle paylaşacağım umarım keyifli bir ilerleyiş yakalarız
[QUOTE=Mehya]Masallah çok güzel bir kurulum olmuş gelişmeleri merak ile bekliyor olacağım.[/QUOTE]
Teşekkür ederim gelişmeleri zaman zaman sizlerle paylaşacağım umarım keyifli bir ilerleyiş yakalarız
Sonunda 200x50x60 High Tech
Ölçüler: 200x50x60
Canlı Türleri:
Bitki Türleri: monte carlo , parvula mini , bucephalandra miniphantop , cryptocoryne wendtii , hygrophila pinnatifida , christmas moss , fissidens fontanus moss , alternanthera rosanervig , ludwigia peruensis
Tankın Yaşı: 2.Gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: sump sistemi, UV ve filter roller . Aquareef x65 2 adet
Tasarım ve Dekorasyon: sırasıyla tabanda lav kırığı , dennerle deponitmix 9 in 1 , tropica soil , tropica soil powder , yati kökleri,doğal kayalar ve sondaj kuyusu taşı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228892/230620210239281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228892/230620210240081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228892/230620210240541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228892/230620210241271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228892/230620210241571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228892/230620210242291.jpg[/IMG][EDIT]hulusiuynk,2021-06-24 17:27:33[/EDIT]
Ölçüler: 200x50x60
Canlı Türleri:
Bitki Türleri: monte carlo , parvula mini , bucephalandra miniphantop , cryptocoryne wendtii , hygrophila pinnatifida , christmas moss , fissidens fontanus moss , alternanthera rosanervig , ludwigia peruensis
Tankın Yaşı: 2.Gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: sump sistemi, UV ve filter roller . Aquareef x65 2 adet
Tasarım ve Dekorasyon: sırasıyla tabanda lav kırığı , dennerle deponitmix 9 in 1 , tropica soil , tropica soil powder , yati kökleri,doğal kayalar ve sondaj kuyusu taşı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228892/230620210239281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228892/230620210240081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228892/230620210240541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228892/230620210241271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228892/230620210241571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228892/230620210242291.jpg[/IMG][EDIT]hulusiuynk,2021-06-24 17:27:33[/EDIT]
Deniz Akvaryumu Sump Tasarımı
[QUOTE=Volkan61]125*55*50 akvaryumun sump ını değiştirmeyi düşünüyorum.
Roller
Ps
2 medya reaktörü
Kafa motoru
Soğutucu
Ekipmanlarım var.Roller kullanmalımı yoksa file sisteme mi geçmeliyim. Soğutucuyu ayrı kafa motoru ile mi beslemeli yoksa sump motoru ile mi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166459/110520211712171.jpg[/IMG][/QUOTE
Merhabalar neden bu kadar çok bölme var ? İlk bölmede roller,reaktörler ve ps olabilir bence zaten su direkt olarak roller içine dökülecek ikinci bölmede kafa motoru Roller en sağlıklı sistem bence otomatik olarak kendisini yeniliyor , yok filtre tıkandı yok üstten taştı yok pislik karıştı derdi olmuyor ve hali hazırda kendi tuzlu su tankımda bahsettiğim şekilde bir sump mevcut .
[QUOTE=Volkan61]125*55*50 akvaryumun sump ını değiştirmeyi düşünüyorum.
Roller
Ps
2 medya reaktörü
Kafa motoru
Soğutucu
Ekipmanlarım var.Roller kullanmalımı yoksa file sisteme mi geçmeliyim. Soğutucuyu ayrı kafa motoru ile mi beslemeli yoksa sump motoru ile mi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166459/110520211712171.jpg[/IMG][/QUOTE
Merhabalar neden bu kadar çok bölme var ? İlk bölmede roller,reaktörler ve ps olabilir bence zaten su direkt olarak roller içine dökülecek ikinci bölmede kafa motoru Roller en sağlıklı sistem bence otomatik olarak kendisini yeniliyor , yok filtre tıkandı yok üstten taştı yok pislik karıştı derdi olmuyor ve hali hazırda kendi tuzlu su tankımda bahsettiğim şekilde bir sump mevcut .
High Tech Taban Tavsiye
[QUOTE=Alpercicek35]
Soil lerin çoğunda yapmak gerekiyor, ilk başta çok salınım yaptığı için. Ben en son ada kullandım. 10 gündür 50 yaptım, bu gün ise 2 günde 50 ile iki haftaya tamamlayacağım.
Salınım hem balıkları zehirler hem de ilk başta tüketim olmadığı için sudaki besinler alg oluşumuna sebep olur.
[/QUOTE]
Anladım teşekkür ederim Alper bey . Peki Salınımım bittiğini görsel olarak gözlemleyecekmiyiz yoksa başka bir yolu mu var ? Salınım bitmeden sisteme canlı girmiyoruz değil mi ?
[QUOTE=Alpercicek35]
Soil lerin çoğunda yapmak gerekiyor, ilk başta çok salınım yaptığı için. Ben en son ada kullandım. 10 gündür 50 yaptım, bu gün ise 2 günde 50 ile iki haftaya tamamlayacağım.
Salınım hem balıkları zehirler hem de ilk başta tüketim olmadığı için sudaki besinler alg oluşumuna sebep olur.
[/QUOTE]
Anladım teşekkür ederim Alper bey . Peki Salınımım bittiğini görsel olarak gözlemleyecekmiyiz yoksa başka bir yolu mu var ? Salınım bitmeden sisteme canlı girmiyoruz değil mi ?
High Tech Taban Tavsiye
[QUOTE=Alpercicek35]
Zaten tropica soil tek başına da besleyicidir, alt katmanı desteklemek daha uzun süreli olmasını sağlayacak. Ben nano tankımda tecrübe ettim. Baya memnun kaldım. İlk bir hafta her gün yüzde 50 su değişimi yaptım. Bir hafta sonunda canlı ekledim. [/QUOTE]
Su değişimi her gün yapmak gerekiyor mu ve yeterli oluyor mu ?
[QUOTE=Alpercicek35]
Zaten tropica soil tek başına da besleyicidir, alt katmanı desteklemek daha uzun süreli olmasını sağlayacak. Ben nano tankımda tecrübe ettim. Baya memnun kaldım. İlk bir hafta her gün yüzde 50 su değişimi yaptım. Bir hafta sonunda canlı ekledim. [/QUOTE]
Su değişimi her gün yapmak gerekiyor mu ve yeterli oluyor mu ?
High Tech Taban Tavsiye
[QUOTE=kaminari19]Lav kirigini ince gozenekli file içinde kullanin. Sonra çok baş ağrıtıyor (kendimden biliyorum) [:D][/QUOTE]
Bende file yada sineklik olarak düşünüyordum ama gile daha sağlıklı olacak teşekkür ederim.
[QUOTE=Alpercicek35]
Lav kırığı kullanır iken; her kenardan 2 3 cm boşluk bırakın. Üstüne soil geçerseniz, hem soilden tasarruf yaparsın. Lav kırığıda gözükmez, güzel bir görünüm elde edersiniz.
Soil ise; tank büyük olduğu için biraz maliyetli olacaktır. Tropica powder kullandım tavsiye ederim. Neo ürünleri yeni girdi ülkeye, onları da tercih edebilirsiniz. Lavların misket gübre koyarsanız, zengin bir zemin elde edersiniz. [/QUOTE]
Evet görüntünün katman katman görünmemesi için kenarlarda boşluk bırakarak yapacağım. Peki Tropica powder altına lav kırığı ve misket gübreyle destekleyerek oluşturacağım taban yeterli olacak mı ?
[QUOTE=kaminari19]Lav kirigini ince gozenekli file içinde kullanin. Sonra çok baş ağrıtıyor (kendimden biliyorum) [:D][/QUOTE]
Bende file yada sineklik olarak düşünüyordum ama gile daha sağlıklı olacak teşekkür ederim.
[QUOTE=Alpercicek35]
Lav kırığı kullanır iken; her kenardan 2 3 cm boşluk bırakın. Üstüne soil geçerseniz, hem soilden tasarruf yaparsın. Lav kırığıda gözükmez, güzel bir görünüm elde edersiniz.
Soil ise; tank büyük olduğu için biraz maliyetli olacaktır. Tropica powder kullandım tavsiye ederim. Neo ürünleri yeni girdi ülkeye, onları da tercih edebilirsiniz. Lavların misket gübre koyarsanız, zengin bir zemin elde edersiniz. [/QUOTE]
Evet görüntünün katman katman görünmemesi için kenarlarda boşluk bırakarak yapacağım. Peki Tropica powder altına lav kırığı ve misket gübreyle destekleyerek oluşturacağım taban yeterli olacak mı ?
High Tech Taban Tavsiye
Teşekkür ederim edip bey . Bu ebatta bir tank için gerek maddiyat gerek Yapılacak yükseltiler için ve faydalı bakterilerin tutunması için lav kırığında karar kıldım . Amazonia, aquarium soil veya neo soil bende düşündüm hemen hemen aynı kalem ürünler peki bu ürünün altına yani lav kırığı üzeri dennerle nutribasis 6in1 üzeri amazonia vs. Kullansak nasıl olur ?
Teşekkür ederim edip bey . Bu ebatta bir tank için gerek maddiyat gerek Yapılacak yükseltiler için ve faydalı bakterilerin tutunması için lav kırığında karar kıldım . Amazonia, aquarium soil veya neo soil bende düşündüm hemen hemen aynı kalem ürünler peki bu ürünün altına yani lav kırığı üzeri dennerle nutribasis 6in1 üzeri amazonia vs. Kullansak nasıl olur ?
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
