ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
RyukinLoveTr
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1160
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ocak 2021 21:40
Son Ziyaret:
15 Saat 23 Dakika önce
Toplam Mesaj:
1352 [3.68 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
19 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Barış
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Balikesir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

[URL=http://www.akvaryum.com/Forum/tombulcugun_ve_sukru’nun_akvaryumu_k971379.asp]Tombulcuğun ve Şükrü’nün Akvaryumu [/URL] Ö.M. göndermeyiniz.

SON 10 MESAJI

Lifetech 839 Su Çekmiyor
[QUOTE=yesilordek45]


Sorunu nedir hocam cihaz çalışıyor gibi aslında Hangi parça görevini yerine getirmiyor ?[/QUOTE]
Hava kaçağı ihtimali var. Bağlantılardan emin misiniz? Motor ömrünü de tamamlamış olabilir. Bu durum kaliteli markalarda da olsa uzun yıllar sonra olur çoğu durumda.[EDIT]RyukinLoveTr,2021-12-20 20:23:16[/EDIT]
Lifetech 839 Su Çekmiyor
Lifetech ve Jebo filtrelerde bu kronik bir sorun. Sanki tek kullanimlik cihazlar...
Akvaryum Isıtıcısı
[QUOTE=Ramshorn]Arkadaşlar selamün aleyküm 75watt'lïk bir ısıtıcı ile 300watt'lik ısıtıcı arasında ısıtma farkı olurmu yani 75 olanı 30 dereceye ayarlasam 300 lük ile aynı ısıyı verirmi ikisnin 30 derecelik ısısı aynı olur mu[/QUOTE]
Evet. Sadece 300 Watt daha kisa surede isitir.
Beta Akvaryumum ?/10 Verirsiniz
Biraz gereksiz bir konu olmakla beraber bunu tanıtım olarak veya “En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin” adlı konuda paylaşabilirsiniz. Zevkler (görünüş olarak) tartışılmaz. Görsellik öznel konu.
Balıklarımın Yanına Yeni Bir Arkadaş Olur Mu?
Çok fazla eksik şey var akvaryumda. Nereden başlasam bilemedim.
Ista 300w Dış Isıtıcı
[QUOTE=Rmert]Fiyatına nerden baktınız acaba? İnternette bulabildiğim minimum 440 lira [/QUOTE]
Yavancı sitelerde 30 dolar da var 60 dolar da. Herkes istediği fiyatı veriyor. Ondan bu giyat uygun olur dedim.
Ista 300w Dış Isıtıcı
Türkiye'de yok galiba. Yurtdışı fiyatlarına da bakınca 200-250 lira ideal.
En Uygun Fiyatlı Akvaryum Sitesi Hangisidir
Ben kendi adıma konuşuyorum. Reklam olarak anlaşılmasın. Bugüne kadar akvaryum ve kuşuma alışverişleri hep atakanpetshoptan yaptım. Çok memnun kaldım. Farklı sitelerde bile satıcı hep atakanpetshoptu. Ama çoğunlukla kendi sitesinden aldım. Tavsiye ederim.[:iyi:][EDIT]RyukinLoveTr,2021-08-02 13:06:36[/EDIT]
Akvaryumum 40 ° Sorun Nerede Bilmiyorum
İç ve dış filtreler su ile soğur. Elbet suyu ısıtacaktı bu filtre. Yani bir miktar arttırması çok normal. Zaten iç ve dış filtrelerin çalışacağı tavsiye edilen sıcaklık 35 derecedir genelde. Çok nadiren aksi olur.

Her filtrenin bobin yapısı farklıdır. Bu yüzden şu sıcaklıkta yanar diye kesin bir şey söylenemez.
Sunsun 602 Mahvettim
[QUOTE=Genç__Akvartist]


Sunsun hw303 yedek pervane mil takımı buldum 30 liraya onu alıcam muhtamelen



Hava hortumu ona çok geniş gelir hemde üst tarafı açık kalmaz mı [/QUOTE]
Elinizdeki lastikle aynı boyuttaysa neden olmasın?[:iyi:]

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.