ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Yyenessi
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Eylül 2022 04:22
Son Ziyaret:
28 Şubat 2026 18:31
Toplam Mesaj:
8 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yusuf Enes İman
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yusuf Enes İman
SON 8 MESAJI
Hangi İmparator?
[QUOTE=Orhan76]
Anal yüzgeç beneksiz, Sciaenochromis fryeri. Ülkemizde Ahli deniyor.[/QUOTE]
Teşekkür ederim Orhan Bey cevap için
[QUOTE=Orhan76]
Anal yüzgeç beneksiz, Sciaenochromis fryeri. Ülkemizde Ahli deniyor.[/QUOTE]
Teşekkür ederim Orhan Bey cevap için
Hangi İmparator?
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Çok zor soru bu. Ülkemizde maalesef en çok kırma bu türde oluştu, oluşuyor. Daha net bir kaç fotoğraflarla yorum yapılabilir. Melez olma ihtimali çok yüksektir.[/QUOTE]
Öncelikle cevaplar için teşekkür ederim, daha net iki fotoğraf ekledim, saygılarımla.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/280220251349401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/280220251349511.jpg[/IMG]
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Çok zor soru bu. Ülkemizde maalesef en çok kırma bu türde oluştu, oluşuyor. Daha net bir kaç fotoğraflarla yorum yapılabilir. Melez olma ihtimali çok yüksektir.[/QUOTE]
Öncelikle cevaplar için teşekkür ederim, daha net iki fotoğraf ekledim, saygılarımla.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/280220251349401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/280220251349511.jpg[/IMG]
Hangi İmparator?
Ekteki imparatorun net türü konusunda tereddüt yaşıyorum, yardımcı olabilecek hobidaşlarımın yardımını bekliyorum, şimdiden teşekkürlerimle.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/280220250001471.jpg[/IMG]
Ekteki imparatorun net türü konusunda tereddüt yaşıyorum, yardımcı olabilecek hobidaşlarımın yardımını bekliyorum, şimdiden teşekkürlerimle.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/280220250001471.jpg[/IMG]
300 Litre Bitkili Akvaryumum İçin Aydınlatma Tavs.
Tekrardan bi bilgilendirme yapmak adına tekrardan başlığı hortlatıyorum, değerli ve muhtemelen benden daha tecrübeli hobidaşlarım, abilerim
Galiba biraz inat bir yapım var bir şeyin olacağına inandığım zaman peşinden gidiyorum ve yukarıda tavsiye istediğim, pek olumlu bakılmayan ışığı aldım, akvaryumumla ilgili bilgiler yukarıda mevcuttu, aydınlatmayı yukarıdaki ledle 6 saat sağ taraf 6 saat sol taraf olacak şekilde 12 saat sağlıyorum. Bitkilerin gelişmesi mükemmel hatta şimdiden 60 cmlik yüksekliğe ulaşan bitkiler mevcut, ben 1 ayda bu ışıkla bu sonucu aldım, akvaryumda sürekli fotosentez gözlemleyebiliyorum, sizlerin de bilgisine sunmak ve denemek isteyen olursa diye tecrübelerimi paylaşmak istedim. Bitkilerin ilk hali de ilk mesajımda mevcuttur. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/281020222250011.jpg[/IMG][EDIT]Yyenessi,2022-10-28 22:54:30[/EDIT]
Tekrardan bi bilgilendirme yapmak adına tekrardan başlığı hortlatıyorum, değerli ve muhtemelen benden daha tecrübeli hobidaşlarım, abilerim
Galiba biraz inat bir yapım var bir şeyin olacağına inandığım zaman peşinden gidiyorum ve yukarıda tavsiye istediğim, pek olumlu bakılmayan ışığı aldım, akvaryumumla ilgili bilgiler yukarıda mevcuttu, aydınlatmayı yukarıdaki ledle 6 saat sağ taraf 6 saat sol taraf olacak şekilde 12 saat sağlıyorum. Bitkilerin gelişmesi mükemmel hatta şimdiden 60 cmlik yüksekliğe ulaşan bitkiler mevcut, ben 1 ayda bu ışıkla bu sonucu aldım, akvaryumda sürekli fotosentez gözlemleyebiliyorum, sizlerin de bilgisine sunmak ve denemek isteyen olursa diye tecrübelerimi paylaşmak istedim. Bitkilerin ilk hali de ilk mesajımda mevcuttur. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/281020222250011.jpg[/IMG][EDIT]Yyenessi,2022-10-28 22:54:30[/EDIT]
300 Litre Bitkili Akvaryumum İçin Aydınlatma Tavs.
[QUOTE=Ahmetkngr]Şuna da ben bir açıklama getireyim en fazla 40 cm lerde başarı alınmış smd lerdlerde 45 cm tankimda modül led kullanıyorum zemin 6-7 cm arası üst ttaraftan da bi 5 cm boşluk birkaiyorum şuanlık bitkilerim iyi gidiyor ama sizin tankinizda ışıkların kırılma oranı artacağı için smd ledlerden verim alamayabilirsiniz ha suda var birçok low bitkiler daha basit ışıklarda da yetişiyor ama 3-4 bitki ile sınırlandırmak tankı güzel olmaz bence power ledlere yonelmenizi öneririm [/QUOTE]
Teşekkür ederim hocam değerli bilgiler için
[QUOTE=Ahmetkngr]Şuna da ben bir açıklama getireyim en fazla 40 cm lerde başarı alınmış smd lerdlerde 45 cm tankimda modül led kullanıyorum zemin 6-7 cm arası üst ttaraftan da bi 5 cm boşluk birkaiyorum şuanlık bitkilerim iyi gidiyor ama sizin tankinizda ışıkların kırılma oranı artacağı için smd ledlerden verim alamayabilirsiniz ha suda var birçok low bitkiler daha basit ışıklarda da yetişiyor ama 3-4 bitki ile sınırlandırmak tankı güzel olmaz bence power ledlere yonelmenizi öneririm [/QUOTE]
Teşekkür ederim hocam değerli bilgiler için
300 Litre Bitkili Akvaryumum İçin Aydınlatma Tavs.
[QUOTE=EmirY]Kısıtlı bilgim ile beraber cevap vermeye çalışayım, hatalı bulabilecek üstadım vardır düzeltme yaparlar en kötü ihtimalle. Kırmızının 100 mavinin 35 beyazın 10 adet olduğunu görüyorum ki bu bitkileriniz için uygun değildir. Genel olarak düz armatürlerde 5 şerit soğuk beyaz 1 şerit deep Red 1 şerit mavi kullanılır. Bitkilerin ihtiyacı olan ışığı bu tarz dağılımlar karşılar. Kırmızının veya mavinin aşırı fazla olması tankinizda farklı problemlere yol açacaktır. Dolayısıyla bu ürün uygun değildir hocam. Lowtech tanklarda bitkilere verebileceğiniz misket gübre yeterli aydınlatma ile beraber işinizi görecektir. Sıvı gübre in yeterliliği konusunda yanlış yönlendirmek istemem. Kum kalınlığını artırmanın sizin yararınıza olacağını düşünüyorum fakat bunu tankta bitkiler varken yapmamalisiniz. Aydınlatma olarak Power Led bütçenizi zorluyor ise smd Led kullanabilir hatta kendiniz dahi yapabilirsiniz. Forumda smd Led kullanarak çok iyi sonuçlar almış kişilerin makaleleri mevcut. Aynı zamanda armaturk ün smd Led kullanarak hazırda sattığı nispeten daha uygun fiyatlı smd armatürler var. Kum kalınlığını yükseltirken tanka derinlik de katması açısından arka kısmı daha da yukseltirseniz hem smd led in verimliliğini artirirsiniz hem de tankinizda daha güzel bir görünüm yakalayabilirsiniz. İyi hobiler [/QUOTE]
Çok teşekkür ediyorum hocam tavsiyeleriniz için
[QUOTE=EmirY]Kısıtlı bilgim ile beraber cevap vermeye çalışayım, hatalı bulabilecek üstadım vardır düzeltme yaparlar en kötü ihtimalle. Kırmızının 100 mavinin 35 beyazın 10 adet olduğunu görüyorum ki bu bitkileriniz için uygun değildir. Genel olarak düz armatürlerde 5 şerit soğuk beyaz 1 şerit deep Red 1 şerit mavi kullanılır. Bitkilerin ihtiyacı olan ışığı bu tarz dağılımlar karşılar. Kırmızının veya mavinin aşırı fazla olması tankinizda farklı problemlere yol açacaktır. Dolayısıyla bu ürün uygun değildir hocam. Lowtech tanklarda bitkilere verebileceğiniz misket gübre yeterli aydınlatma ile beraber işinizi görecektir. Sıvı gübre in yeterliliği konusunda yanlış yönlendirmek istemem. Kum kalınlığını artırmanın sizin yararınıza olacağını düşünüyorum fakat bunu tankta bitkiler varken yapmamalisiniz. Aydınlatma olarak Power Led bütçenizi zorluyor ise smd Led kullanabilir hatta kendiniz dahi yapabilirsiniz. Forumda smd Led kullanarak çok iyi sonuçlar almış kişilerin makaleleri mevcut. Aynı zamanda armaturk ün smd Led kullanarak hazırda sattığı nispeten daha uygun fiyatlı smd armatürler var. Kum kalınlığını yükseltirken tanka derinlik de katması açısından arka kısmı daha da yukseltirseniz hem smd led in verimliliğini artirirsiniz hem de tankinizda daha güzel bir görünüm yakalayabilirsiniz. İyi hobiler [/QUOTE]
Çok teşekkür ediyorum hocam tavsiyeleriniz için
300 Litre Bitkili Akvaryumum İçin Aydınlatma Tavs.
[QUOTE=Ahmetkngr]Grupta power led armatür yapan arkadaşlar var onlar fiyatıyla birlikte yardımcı olurlar size[/QUOTE]
Hocam öncelikle yorumuz için teşekkür ediyorum, geniş bi piyasa araştırması sonucu en uygun fiyatlı(malum öğrencilik :)), performans açısından da verim alabileceğimi düşündüğüm bu ürünü buldum, ilanlar kısmına da yorumunuza istinaden göz atacak olmakla birlikte, bu ürünün verimli olup olmayacağı noktasında bir yorumunuz var mıdır?[EDIT]Yyenessi,2022-09-21 08:50:37[/EDIT]
[QUOTE=Ahmetkngr]Grupta power led armatür yapan arkadaşlar var onlar fiyatıyla birlikte yardımcı olurlar size[/QUOTE]
Hocam öncelikle yorumuz için teşekkür ediyorum, geniş bi piyasa araştırması sonucu en uygun fiyatlı(malum öğrencilik :)), performans açısından da verim alabileceğimi düşündüğüm bu ürünü buldum, ilanlar kısmına da yorumunuza istinaden göz atacak olmakla birlikte, bu ürünün verimli olup olmayacağı noktasında bir yorumunuz var mıdır?[EDIT]Yyenessi,2022-09-21 08:50:37[/EDIT]
300 Litre Bitkili Akvaryumum İçin Aydınlatma Tavs.
Akvaryum Ölçüleri:100*50 yükseklik:60cm
Taban:7-8 cm dere kumuyla karışık lav kırığı
Gübreleme: Haftalık bir kapak sıvı gübre(tetra plantamin)
Bitkiler ve Canlılar: Adını bilmediğim yaklaşık 75 kök bitki, bir adet altın moli(Su değerlerimin uygun olup olmadığını denemek amacıyla salınmıştır, canlı takviyesi yapılacaktır)
Arkadaşlar öncelikle merhaba, astronot beslediğim akvaryumumu, ani bir kararla bitkili canlı doğuran tankına çevirme kararı aldım. Astronotlarımı bir arkadaşıma hediye ettikten sonra, gezmek amacıyla tuttum Ankarada bitki satan bir akvaryumcunun yolunu, bana ışığımın ve şartlarımın yeterli olduğunu söylemesiyle beraber, adını dahi bilmediğim bitkileri aldım(araştırma yapmamak tamamen benim hatam, eklediğim fotoğraflardan tankımdaki bitkilerin türlerini çıkarabilecek olan değerli hobiciler yardımcı olursa çok sevinirim).Sonrasında, biraz araştırmayla tankımda bulunan 90 cm çin malı mavi beyaz ledin hiçbir şekilde bitkiler için uygun olmadığını bu şartlarda bitki yetiştirmenin de pek mümkün olmadığını fark etmemle hemen ışıklandırma konusunda araştırmalara başladım. Lakin anlaşılacağı üzere bitkili tank konusunda biraz acemiyim ve ışık konusunda siz tecrübeli hobicilerin tavsiyelerinize ihtiyacım var. Aldığım ışığın sitesindeki özellikleri fotoğraflardaki şekilde belirtilmiş(daha beyaz ağırlıklı olmasını tercih ederdim ama uygun model bulamadım f/p açısından), akvaryum kullanımı için de gerekirse taç kapağı çıkarıp yukarıdan kablolu duy yardımıyla tüm akvaryuma ışık verecek şekilde asmayı planlıyorum, sizce uygun olur mu?
Tabana sonradan malzeme eklemek bir sıkıntı yaratır mı yoksa tabanı tamamen bozmak mı gerekir? (Kum kalınlığımın ince olduğunu düşünüyorum, yükseltme maksadlı kum eklemekte bir sakınca var mıdır?)
Sıvı gübre(haftada bir) sizce yeterli olur mu, misket gübre gerekli midir?
Biraz hızlı bir şekilde, yüksek bir hevesle yeterli araştırma yapmadan bitkileri almış bulundum, bana kızacak tecrübeli hobiciler olacaktır, tez canlılığıma ve amatörlüğüme verirlerse çok sevinirim:)) Ayrıca şuan asıl amacım bitkiler için sağlıklı bir ortam oluşturabilmek, sorularımı cevaplarsanız çok sevinirim..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/210920220448591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/210920220445121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/210920220445131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/210920220445141.jpg[/IMG][EDIT]Yyenessi,2022-09-21 04:59:31[/EDIT]
Akvaryum Ölçüleri:100*50 yükseklik:60cm
Taban:7-8 cm dere kumuyla karışık lav kırığı
Gübreleme: Haftalık bir kapak sıvı gübre(tetra plantamin)
Bitkiler ve Canlılar: Adını bilmediğim yaklaşık 75 kök bitki, bir adet altın moli(Su değerlerimin uygun olup olmadığını denemek amacıyla salınmıştır, canlı takviyesi yapılacaktır)
Arkadaşlar öncelikle merhaba, astronot beslediğim akvaryumumu, ani bir kararla bitkili canlı doğuran tankına çevirme kararı aldım. Astronotlarımı bir arkadaşıma hediye ettikten sonra, gezmek amacıyla tuttum Ankarada bitki satan bir akvaryumcunun yolunu, bana ışığımın ve şartlarımın yeterli olduğunu söylemesiyle beraber, adını dahi bilmediğim bitkileri aldım(araştırma yapmamak tamamen benim hatam, eklediğim fotoğraflardan tankımdaki bitkilerin türlerini çıkarabilecek olan değerli hobiciler yardımcı olursa çok sevinirim).Sonrasında, biraz araştırmayla tankımda bulunan 90 cm çin malı mavi beyaz ledin hiçbir şekilde bitkiler için uygun olmadığını bu şartlarda bitki yetiştirmenin de pek mümkün olmadığını fark etmemle hemen ışıklandırma konusunda araştırmalara başladım. Lakin anlaşılacağı üzere bitkili tank konusunda biraz acemiyim ve ışık konusunda siz tecrübeli hobicilerin tavsiyelerinize ihtiyacım var. Aldığım ışığın sitesindeki özellikleri fotoğraflardaki şekilde belirtilmiş(daha beyaz ağırlıklı olmasını tercih ederdim ama uygun model bulamadım f/p açısından), akvaryum kullanımı için de gerekirse taç kapağı çıkarıp yukarıdan kablolu duy yardımıyla tüm akvaryuma ışık verecek şekilde asmayı planlıyorum, sizce uygun olur mu?
Tabana sonradan malzeme eklemek bir sıkıntı yaratır mı yoksa tabanı tamamen bozmak mı gerekir? (Kum kalınlığımın ince olduğunu düşünüyorum, yükseltme maksadlı kum eklemekte bir sakınca var mıdır?)
Sıvı gübre(haftada bir) sizce yeterli olur mu, misket gübre gerekli midir?
Biraz hızlı bir şekilde, yüksek bir hevesle yeterli araştırma yapmadan bitkileri almış bulundum, bana kızacak tecrübeli hobiciler olacaktır, tez canlılığıma ve amatörlüğüme verirlerse çok sevinirim:)) Ayrıca şuan asıl amacım bitkiler için sağlıklı bir ortam oluşturabilmek, sorularımı cevaplarsanız çok sevinirim..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/210920220448591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/210920220445121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/210920220445131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/210920220445141.jpg[/IMG][EDIT]Yyenessi,2022-09-21 04:59:31[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi NightWist, 21:18
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
