ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Atesufuk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Mayıs 2024 14:02
Son Ziyaret:
11 Nisan 2026 23:47
Toplam Mesaj:
41 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ufuk
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
UfukAtes
SON 10 MESAJI
Warmtone Otomatik Yemleme Makinesi Hk
Merhaba,
Kullanmış olduğumun warmtone yemleme makinesi belli bir süreden sonra duruyor. (Ortalama5-6gun) Pillerini kontrol ettiğimde bitmemiş oluyor.sizce bu durmanın sebebi ne olabilir .tankta buhar cami olup sadece yemin tanka düştüğü alanda bir boşluk bulunmakta desteğiniz için şimdiden teşekkür ederim
Merhaba,
Kullanmış olduğumun warmtone yemleme makinesi belli bir süreden sonra duruyor. (Ortalama5-6gun) Pillerini kontrol ettiğimde bitmemiş oluyor.sizce bu durmanın sebebi ne olabilir .tankta buhar cami olup sadece yemin tanka düştüğü alanda bir boşluk bulunmakta desteğiniz için şimdiden teşekkür ederim
İceman Kararma Hk
,
300 litre akvaryumumda 12 adet iceman ciklet bulunmakta.dis filtre 1200 lt/h iç filtre 350lt/h ısıtıcı mevcut.haftada bir %20 su degistiriyorum 2 günde 1 dip cekim yapıyorum. Silis kum mevcut olur saklanma kayapari ve 2 adet küp mevcut.bundan 10-15 gün önce cikletlerimde siyah leke farkettim ve takibime göre cogalmiyor.ancak bu akşam fazlaca stres yaptılar nedenini bilmemekle birlikte bir tanesi kendini ciddi anlamda cama vurdu.evecgeldigimde takip ettiğim için siyah noktalari artış yoktu ama bu çarpışmadan sonra bir montro letmek istedim kafasının üstünde siyah bir nokta mercimek büyüklüğünde bir şey oluştu sizce nedir ne olabilir.carpma sonucu zedelenme olabilir mi foto çekemiyorum balıklar stresli gözüküyor desteğinizi rica ederim[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246026/110520252133071.jpg[/IMG]
,
300 litre akvaryumumda 12 adet iceman ciklet bulunmakta.dis filtre 1200 lt/h iç filtre 350lt/h ısıtıcı mevcut.haftada bir %20 su degistiriyorum 2 günde 1 dip cekim yapıyorum. Silis kum mevcut olur saklanma kayapari ve 2 adet küp mevcut.bundan 10-15 gün önce cikletlerimde siyah leke farkettim ve takibime göre cogalmiyor.ancak bu akşam fazlaca stres yaptılar nedenini bilmemekle birlikte bir tanesi kendini ciddi anlamda cama vurdu.evecgeldigimde takip ettiğim için siyah noktalari artış yoktu ama bu çarpışmadan sonra bir montro letmek istedim kafasının üstünde siyah bir nokta mercimek büyüklüğünde bir şey oluştu sizce nedir ne olabilir.carpma sonucu zedelenme olabilir mi foto çekemiyorum balıklar stresli gözüküyor desteğinizi rica ederim[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246026/110520252133071.jpg[/IMG]
300lt Hacim İcin Ciklet Onerisi
Koray bey damızlık olarak disi eklemeyi düşünüyorum
Koray bey damızlık olarak disi eklemeyi düşünüyorum
300lt Hacim İcin Ciklet Onerisi
Merhaba ,
300lt akvaryumumda 1200lt/h dış ve 350lt/h iç filtre mevcut. Tabanda silis kum ve 300w ısıtıcı bulunmakta. Mevcutta 4 adet 11cm 2 adet 8cm ve 6 adet 6cm iceman sarı kuyruk ciklet bulmakta.ben akvaryuma 4 yada 5 adet daha iceman sarı kuyruk ekelemk istiyorum/(dışı olacak) .öneri ve tavsiyeleriniz nelerdir
Merhaba ,
300lt akvaryumumda 1200lt/h dış ve 350lt/h iç filtre mevcut. Tabanda silis kum ve 300w ısıtıcı bulunmakta. Mevcutta 4 adet 11cm 2 adet 8cm ve 6 adet 6cm iceman sarı kuyruk ciklet bulmakta.ben akvaryuma 4 yada 5 adet daha iceman sarı kuyruk ekelemk istiyorum/(dışı olacak) .öneri ve tavsiyeleriniz nelerdir
Akvaryum Tankimi Büyüttum Destek Hk
Teşekkür ederim damlatma şeklinde aşılama ile kademeli olarak eklemeye başladım
Teşekkür ederim damlatma şeklinde aşılama ile kademeli olarak eklemeye başladım
Akvaryum Tankimi Büyüttum Destek Hk
Merhaba,170lt lik tankimi 288lt cikartim. Bunun için 170lt lik akvaryumdan aldığım 110lt suyu yeni tanka ekledim üstüne sera aquatan ile hazırladığım 140lt sucekledim
.dış filtre(1200lt/h) ve iç fitre 350 (lt/h) yıkamadan akvaryumda çalıştırdım ısıtıcı çalışıyor.kumu yıkayıp kayaları yıkamadan tekrar ekledim (ilk kurulumda suxeklemeden önce) 1 -2 saat sora sera nitrevec ekledim .24 saattir akvaryum boş çalışıyor .baliklarom iceman ciklet şu an 30 litrelik sakalama kabinda hava taşı ile bekliyor .balıkları ekleyebilirmiyim desteğinizi rica ederim .
Merhaba,170lt lik tankimi 288lt cikartim. Bunun için 170lt lik akvaryumdan aldığım 110lt suyu yeni tanka ekledim üstüne sera aquatan ile hazırladığım 140lt sucekledim
.dış filtre(1200lt/h) ve iç fitre 350 (lt/h) yıkamadan akvaryumda çalıştırdım ısıtıcı çalışıyor.kumu yıkayıp kayaları yıkamadan tekrar ekledim (ilk kurulumda suxeklemeden önce) 1 -2 saat sora sera nitrevec ekledim .24 saattir akvaryum boş çalışıyor .baliklarom iceman ciklet şu an 30 litrelik sakalama kabinda hava taşı ile bekliyor .balıkları ekleyebilirmiyim desteğinizi rica ederim .
Küçük Tanktan Büyük Tanka Gecis
Merhaba yukarıda bahsettiğim şekilde geçişi yapmam uygun mu peki dediğiniz noktalara da dikkat ederek
Şu şekilde yapsam olur mu. 170litrelik akvaryumdaki suyu 280litreye tasisam kumuda yıkayarak ve baliklari ekleyip günlükte üstüne ortalaam 20 litre su ile hami tamamlasam
Merhaba yukarıda bahsettiğim şekilde geçişi yapmam uygun mu peki dediğiniz noktalara da dikkat ederek
Şu şekilde yapsam olur mu. 170litrelik akvaryumdaki suyu 280litreye tasisam kumuda yıkayarak ve baliklari ekleyip günlükte üstüne ortalaam 20 litre su ile hami tamamlasam
Küçük Tanktan Büyük Tanka Gecis
Merhaba,170litrelik akvaryumumda bulunan iceman cikletlerim için 288lt lik akvaryuma geçiş yapamk istiyorum
1200lt/h dış fitrem 350lt/h dış filtrem mevcut. Sağlıklı şekilde taşımayı nasıl yapabilirim
Şöyle bir düşüncem var mevcut akvaryumda bulunan suyun 100litre kadarını, dekorlarla birlikte yeni akvaryuma aktarıp filtre ve ısıtıcıyi çalıştırarak yeni akvaryuma eklemek ve düzenli olarak üzerine hercgun dinlenmiş su ile tamamlamak.
Bu noktada aklıma takılanlar eğer bahsettiğim şekilde aktarmaya uygun derseniz mevcut akvaryumdaki kumu yikamadan kullanabilirmiyim
100lt değilde suyun tamamını yeni akvaryuma aktarabilirmiyim
.balıkları döngü oturana kadarctutabilecegim ekstra bir fitreleme sistemim mevcut değil
Bu geçiş için sizlerin önerileri ne olur
Nasıl ilerlemeliyim
Tavsiyelerinizi bekliyorum toplam 8adet iceman mevcut.yada siz nasıl bir yol izlememi onerirsiniz
Merhaba,170litrelik akvaryumumda bulunan iceman cikletlerim için 288lt lik akvaryuma geçiş yapamk istiyorum
1200lt/h dış fitrem 350lt/h dış filtrem mevcut. Sağlıklı şekilde taşımayı nasıl yapabilirim
Şöyle bir düşüncem var mevcut akvaryumda bulunan suyun 100litre kadarını, dekorlarla birlikte yeni akvaryuma aktarıp filtre ve ısıtıcıyi çalıştırarak yeni akvaryuma eklemek ve düzenli olarak üzerine hercgun dinlenmiş su ile tamamlamak.
Bu noktada aklıma takılanlar eğer bahsettiğim şekilde aktarmaya uygun derseniz mevcut akvaryumdaki kumu yikamadan kullanabilirmiyim
100lt değilde suyun tamamını yeni akvaryuma aktarabilirmiyim
.balıkları döngü oturana kadarctutabilecegim ekstra bir fitreleme sistemim mevcut değil
Bu geçiş için sizlerin önerileri ne olur
Nasıl ilerlemeliyim
Tavsiyelerinizi bekliyorum toplam 8adet iceman mevcut.yada siz nasıl bir yol izlememi onerirsiniz
İceman Cikletler Kararma Hk
Merhaba,
200 litre akvaryumumda 12 adet iceman ciklet bulunmakta.dis filtre 1200 lt/h iç filtre 350lt/h ısıtıcı mevcut.haftada bir %20 su degistiriyorum 2 günde 1 dip cekim yapıyorum. Silis kum mevcut olur saklanma kayapari ve 2 adet küp mevcut.bundan 10-15 gün önce cikletlerimde siyah leke farkettim ve takibime göre cogalmiyor.ancak bu akşam fazlaca stres yaptılar nedenini bilmemekle birlikte bir tanesi kendini ciddi anlamda cama vurdu.evecgeldigimde takip ettiğim için siyah noktalari artış yoktu ama bu çarpışmadan sonra bir montro letmek istedim kafasının üstünde siyah bir nokta mercimek büyüklüğünde bir şey oluştu sizce nedir ne olabilir.carpma sonucu zedelenme olabilir mi foto çekemiyorum balıklar stresli gözüküyor desteğinizi rica ederim [EDIT]Atesufuk,2025-05-08 13:18:32[/EDIT]
Merhaba,
200 litre akvaryumumda 12 adet iceman ciklet bulunmakta.dis filtre 1200 lt/h iç filtre 350lt/h ısıtıcı mevcut.haftada bir %20 su degistiriyorum 2 günde 1 dip cekim yapıyorum. Silis kum mevcut olur saklanma kayapari ve 2 adet küp mevcut.bundan 10-15 gün önce cikletlerimde siyah leke farkettim ve takibime göre cogalmiyor.ancak bu akşam fazlaca stres yaptılar nedenini bilmemekle birlikte bir tanesi kendini ciddi anlamda cama vurdu.evecgeldigimde takip ettiğim için siyah noktalari artış yoktu ama bu çarpışmadan sonra bir montro letmek istedim kafasının üstünde siyah bir nokta mercimek büyüklüğünde bir şey oluştu sizce nedir ne olabilir.carpma sonucu zedelenme olabilir mi foto çekemiyorum balıklar stresli gözüküyor desteğinizi rica ederim [EDIT]Atesufuk,2025-05-08 13:18:32[/EDIT]
İceman Yavrularım Oluyor
Merhaba,
110 litrelik iceman tankımda ortalama 60 adet 1 ile 2,5 aylık yavru bulunmakta.akvaryumda bir pipo filtre,bir köşe filtre ve hava taşı ile isistici bulunmakta.akvaryum isisi26 derecede sabit.her hafta %10-15 dip çekimle birlikte aynı sicakliga yakın su koyuyorum vechaftada en az iki defa ekstra dip cekim yapıyorum. Fakat belli aralıklarla 2 günde 1 1 adet yavrumu olmuş buluyorum. Dikkatimi çeken sadece daha ufak olan yavruların oluyor olması. Işık çok fazla gelir düşüncesiyle onuda Los olacak şekilde kisiyorum.olumlerin nedenini bulamadım. Fikir düşünce ve önerilerinizi bekliyorum.tesekkur ederim [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246026/140320251344091.jpg[/IMG]
Merhaba,
110 litrelik iceman tankımda ortalama 60 adet 1 ile 2,5 aylık yavru bulunmakta.akvaryumda bir pipo filtre,bir köşe filtre ve hava taşı ile isistici bulunmakta.akvaryum isisi26 derecede sabit.her hafta %10-15 dip çekimle birlikte aynı sicakliga yakın su koyuyorum vechaftada en az iki defa ekstra dip cekim yapıyorum. Fakat belli aralıklarla 2 günde 1 1 adet yavrumu olmuş buluyorum. Dikkatimi çeken sadece daha ufak olan yavruların oluyor olması. Işık çok fazla gelir düşüncesiyle onuda Los olacak şekilde kisiyorum.olumlerin nedenini bulamadım. Fikir düşünce ve önerilerinizi bekliyorum.tesekkur ederim [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246026/140320251344091.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:02
Omurgasızlar - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
