ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Özgür Can Öney
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Ocak 2008 03:13
Son Ziyaret:
03 Mart 2011 03:57
Toplam Mesaj:
18 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Özgür Can Öney
Doğum Tarihi:
21 Temmuz 1980
Yaş:
45
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Green Terror'um ve yumurtaları
Bu başlığa yazmayalı bayaa uzun zaman olmuş :)
Green terror merakım hala devam ediyor , o batında doğan yavrulardan büyütebildiklerimden bazılarını sattım , bir tek bu erkek kaldı . Bir de dişisi vardı ama bir kaç yumurta dökümünden sonra , dişiyi fazla hırpaladığı için dişiyi de yavruları da ayırdım.
Şimdilik akvaryumda tek başına yaşıyor.
Yanına başka tür balık koymayı düşünüyorum , ya da bir kaç tane dişisinden koyacağım.
Herkese kolay gelsin ...
Bu başlığa yazmayalı bayaa uzun zaman olmuş :)
Green terror merakım hala devam ediyor , o batında doğan yavrulardan büyütebildiklerimden bazılarını sattım , bir tek bu erkek kaldı . Bir de dişisi vardı ama bir kaç yumurta dökümünden sonra , dişiyi fazla hırpaladığı için dişiyi de yavruları da ayırdım.
Şimdilik akvaryumda tek başına yaşıyor.
Yanına başka tür balık koymayı düşünüyorum , ya da bir kaç tane dişisinden koyacağım.
Herkese kolay gelsin ...
Cüce Gurami Karideslerle Yaşar mı ?
Selamlar
Sorum kısaca başlıktaki gibi , bugün rengini beğendiğim için 2 tane cüce gurami aldım , koyabileceğim 2 tankım var , bitkili akvaryumum 40 lt , bol bitkili içinde 4 neon , 2 sae , 4 robinus , 1 cüce vatoz ve bolca ( 30 kadar ) çeşitli boylarda beyaz , kırmızı ve mavi karides var. Diğer tankım ise 80 lt'lik içinde bir çift 15 cm'lik yunusum , 3 tane yaruları ve bir de normal vatoz var.
Bitkili olana koymayı düşünüyorum ben bu guramileri ama karideslere ya da tetralara zarar verirler mi diye merak ettim .
Yardımlarınızı bekliyorum , çok teşekkürler şimdiden...
Selamlar
Sorum kısaca başlıktaki gibi , bugün rengini beğendiğim için 2 tane cüce gurami aldım , koyabileceğim 2 tankım var , bitkili akvaryumum 40 lt , bol bitkili içinde 4 neon , 2 sae , 4 robinus , 1 cüce vatoz ve bolca ( 30 kadar ) çeşitli boylarda beyaz , kırmızı ve mavi karides var. Diğer tankım ise 80 lt'lik içinde bir çift 15 cm'lik yunusum , 3 tane yaruları ve bir de normal vatoz var.
Bitkili olana koymayı düşünüyorum ben bu guramileri ama karideslere ya da tetralara zarar verirler mi diye merak ettim .
Yardımlarınızı bekliyorum , çok teşekkürler şimdiden...
Malawi ve Amerikanlar Bitkili Akvaryumda
[QUOTE=mega]Çok güzel bende akvaryumumu yeniden tasarlamaya başlamıştım sizinKinden biraz esinleneceğim müsadenizle... [/QUOTE]
Nasıl isterseniz :) Ben de zaten akvaryumu satın aldığım Üstadın kurduğu şekilde devam ettiriyorum . Yani telif hakkı da bana ait değil .
Bu başlığa tekrar resim eklememin birincil sebebi bitki türleri konusunda destek istemek , bir diğer sebebi de , malawilerin de bitkili akvaryumda yaşayabileceğini göstermek .
Saygılar ...
Özgür Can Öney 2008-05-22 01:32:32
[QUOTE=mega]Çok güzel bende akvaryumumu yeniden tasarlamaya başlamıştım sizinKinden biraz esinleneceğim müsadenizle... [/QUOTE]
Nasıl isterseniz :) Ben de zaten akvaryumu satın aldığım Üstadın kurduğu şekilde devam ettiriyorum . Yani telif hakkı da bana ait değil .
Bu başlığa tekrar resim eklememin birincil sebebi bitki türleri konusunda destek istemek , bir diğer sebebi de , malawilerin de bitkili akvaryumda yaşayabileceğini göstermek .
Saygılar ...
Malawi ve Amerikanlar Bitkili Akvaryumda
[QUOTE=Hiko]Özgür Bey, akvaryumunuz Malawiler için uygun dekore edilmemiş. Akvaryumunuzda Mango kökü ve hindistan cevizi kabuğu var. Özellikle Mango kökleri suya salınım yapar, zaten suyunuzun rengine bakılacak olursa PH düşmüş olmalı, Malawileri bu ortamda bulundurmanız balıklarınızı yoracaktır. Bozduğunuz Green Terror akvaryumunuz Malawiler için daha uyun dekora sahipmiş. Green Terrorleride bol kayalıklı ortamda bulundurmak PH'ın yüksek olacağı için sağlıklı değil. Balıklarınızın sağlığı için ya dekor değişikliğine yada tür değişikliğine gitmenizi tavsiye ederim. Tabi bu sadece bir tavsiye, son karar sizindir.
Hikmet Olgu bey , duvarın rengi ve ışıktan dolayı ( belki de fotoğraftan ) su öyle görünüyor . Normalde cam gibi berrak . Ph ölçümü yapmıyorum . Ama mesele renkse , normalde renksiz . Bunu belirteyim .
Bozduğum gt akvayumumu dediğim gibi sp.' lere tahsis ettim .
Ben sadece bitki konusunda öneri istemiştim .
Teşekkürler .
Özgür Can Öney 2008-05-22 01:42:19
[QUOTE=Hiko]Özgür Bey, akvaryumunuz Malawiler için uygun dekore edilmemiş. Akvaryumunuzda Mango kökü ve hindistan cevizi kabuğu var. Özellikle Mango kökleri suya salınım yapar, zaten suyunuzun rengine bakılacak olursa PH düşmüş olmalı, Malawileri bu ortamda bulundurmanız balıklarınızı yoracaktır. Bozduğunuz Green Terror akvaryumunuz Malawiler için daha uyun dekora sahipmiş. Green Terrorleride bol kayalıklı ortamda bulundurmak PH'ın yüksek olacağı için sağlıklı değil. Balıklarınızın sağlığı için ya dekor değişikliğine yada tür değişikliğine gitmenizi tavsiye ederim. Tabi bu sadece bir tavsiye, son karar sizindir.
Saygılar...
[/QUOTE]Hikmet Olgu bey , duvarın rengi ve ışıktan dolayı ( belki de fotoğraftan ) su öyle görünüyor . Normalde cam gibi berrak . Ph ölçümü yapmıyorum . Ama mesele renkse , normalde renksiz . Bunu belirteyim .
Bozduğum gt akvayumumu dediğim gibi sp.' lere tahsis ettim .
Ben sadece bitki konusunda öneri istemiştim .
Teşekkürler .
Malawi ve Amerikanlar Bitkili Akvaryumda
Selamlar
Büyük tankımın en son halini ekleyip bazı konularda fikir danışmak istiyorum.

İlk mesajımda anlattıklarımdan sonra green terrolerimden erkeği kaybettim. Dişisini de tekrar bu tanka aldım . Tankta genel olarak bir değişiklik olmamakla beraber herşey aslında bayaa yolunda gidiyor .Orta boy tankım s.p. yavrularına , en küçük tankım da g.t. yavrularına kaldı.
Her yerde karşıma çıkan " malawi tankında bitki olmaz " tesbitinin aksine bitkiler boylandıkça boylanıyor . Ne ışığına , ne de başka kriterlere itina ile yaklaşmamama rağmen , gayet keyitli bir şekilde hepsi büyüyor bazı ufak tefek sorunlar oluyor ama ( seyrek de olsa yaprak dökülmesi vs. ) sıvı gübre taviyesi (5 ayda 2 defa )ve sürekli dinlenmiş su eklemekten başka hiç bir şey yapmadım .
Tank kapaksız , hızlı bir buharlaşma süreci oluyor , haftada bir eksilen miktarı ekliyorum . Yemleme günde bir , bazen 2 defa yapıyorum . Işıklar bazen devamlı açık kalıyor , bazen de geceleri kapatıyorum . Bunların dışında sadece 2 defa sıvı gübre kullandım ...
Belki bitkilerim gerçekten balıkların sevmediği türlerde ve dokunmak hiç akıllarına gelmiyor .
Vallisneria spiralis sürgü üzerine sürgü vermeye başladı , belki mevsimle de alakalı , belki de cinsinden dolayı ( biraz arsız olduğu söylenir ya )
Eledoa da aynı şekilde , büyüyor , yeni sürgü veriyor ve koparıp başka yere dikiyorum , o da gayet sağlıklı durumda
Anubias barteri bir kaç defa kötü şartlar atlattı ( taşınma esnasında biraz zarar gördü ) , ona rağmen o da gayet sağlıklı durumda ve yaprak açmaya devam ediyor .
Türünü tam bilmediğim ( aslında çok yaygın bir bitki ) o da gene aynı şekilde gayet sağlıklı , sadece yaprak dökme sorunu yaşayan o , o da çok seyrek ...
Sonuç olarak
* Bu şekilde , tankıma uyum sağlayacağını düşünerek önerebileceğiniz başka bitkiler var mı ?
* Diğer bitkili tank sahipleri bir çok konuya itina ile yaklaşıyorlar , ben o şekilde yaklaşmadığım için ( şimdilik öyle bir durum yok ama ) kısa vadede ne gibi bir sorunla karşılaşabilirim ? Ya da karşılaşır mıyım ?
Şimdiden teşekkürler .
Saygılar ...
Özgür Can Öney 2008-05-16 03:29:46
Selamlar
Büyük tankımın en son halini ekleyip bazı konularda fikir danışmak istiyorum.

İlk mesajımda anlattıklarımdan sonra green terrolerimden erkeği kaybettim. Dişisini de tekrar bu tanka aldım . Tankta genel olarak bir değişiklik olmamakla beraber herşey aslında bayaa yolunda gidiyor .Orta boy tankım s.p. yavrularına , en küçük tankım da g.t. yavrularına kaldı.
Her yerde karşıma çıkan " malawi tankında bitki olmaz " tesbitinin aksine bitkiler boylandıkça boylanıyor . Ne ışığına , ne de başka kriterlere itina ile yaklaşmamama rağmen , gayet keyitli bir şekilde hepsi büyüyor bazı ufak tefek sorunlar oluyor ama ( seyrek de olsa yaprak dökülmesi vs. ) sıvı gübre taviyesi (5 ayda 2 defa )ve sürekli dinlenmiş su eklemekten başka hiç bir şey yapmadım .
Tank kapaksız , hızlı bir buharlaşma süreci oluyor , haftada bir eksilen miktarı ekliyorum . Yemleme günde bir , bazen 2 defa yapıyorum . Işıklar bazen devamlı açık kalıyor , bazen de geceleri kapatıyorum . Bunların dışında sadece 2 defa sıvı gübre kullandım ...
Belki bitkilerim gerçekten balıkların sevmediği türlerde ve dokunmak hiç akıllarına gelmiyor .
Vallisneria spiralis sürgü üzerine sürgü vermeye başladı , belki mevsimle de alakalı , belki de cinsinden dolayı ( biraz arsız olduğu söylenir ya )
Eledoa da aynı şekilde , büyüyor , yeni sürgü veriyor ve koparıp başka yere dikiyorum , o da gayet sağlıklı durumda
Anubias barteri bir kaç defa kötü şartlar atlattı ( taşınma esnasında biraz zarar gördü ) , ona rağmen o da gayet sağlıklı durumda ve yaprak açmaya devam ediyor .
Türünü tam bilmediğim ( aslında çok yaygın bir bitki ) o da gene aynı şekilde gayet sağlıklı , sadece yaprak dökme sorunu yaşayan o , o da çok seyrek ...
Sonuç olarak
* Bu şekilde , tankıma uyum sağlayacağını düşünerek önerebileceğiniz başka bitkiler var mı ?
* Diğer bitkili tank sahipleri bir çok konuya itina ile yaklaşıyorlar , ben o şekilde yaklaşmadığım için ( şimdilik öyle bir durum yok ama ) kısa vadede ne gibi bir sorunla karşılaşabilirim ? Ya da karşılaşır mıyım ?
Şimdiden teşekkürler .
Saygılar ...
Green Terror'um ve yumurtaları
[QUOTE=balıkçı68]slm özgür fazla artemianın tek zararı suyu çabuk kirletmesidir.günde 3 kere verebilirsin. sık su değişimi yapman lazım.fakat ısı değişikliğine dikkat[/QUOTE]
Teşekkürler , dikkat edeceğim ...
[QUOTE=kadir1891]Özgür can arkadaşım hani nerede yaruların yeni resimleri.Umarım topaç gibi büyümüşlerdir.Seyir zevki daha güzel olmuştur umarım.
Daha pek topaç boyutuna gelemediler ama baya uğraşıyorlar. Seyir zevkine diyecek yok , çünkü büyükler gibi hareket ediyorlar :)
Yakın zamanda tekrarresim ekleyeceğim ...
Teşekkürler , saygılar ...
[QUOTE=balıkçı68]slm özgür fazla artemianın tek zararı suyu çabuk kirletmesidir.günde 3 kere verebilirsin. sık su değişimi yapman lazım.fakat ısı değişikliğine dikkat[/QUOTE]
Teşekkürler , dikkat edeceğim ...
[QUOTE=kadir1891]Özgür can arkadaşım hani nerede yaruların yeni resimleri.Umarım topaç gibi büyümüşlerdir.Seyir zevki daha güzel olmuştur umarım.
Bekliyoruz..
[/QUOTE]Daha pek topaç boyutuna gelemediler ama baya uğraşıyorlar. Seyir zevkine diyecek yok , çünkü büyükler gibi hareket ediyorlar :)
Yakın zamanda tekrarresim ekleyeceğim ...
Teşekkürler , saygılar ...
Green Terror'um ve yumurtaları
[QUOTE=balıkçı68] Selam Özgür,yavrular nasıl? [/QUOTE]
Selamlar
Kısaca anlatayım .
Anne ve babayı ayırdıktan sonra ani bir kararla akvaryumun çok kirli olduğuna ve yavrular için olumsuz olacağına kanaat getirerek yavruları itina ile hava hortumu ile çektim . Akvaryumu temizleyip boşaltarak yeni su ve iyi bir iç filtre ile yeniden kurdum , tabii ki boş olarak . Şimdi 100 kadar yavru piti piti yüzüp duruyorlar . Bu gün de artemia düzeneği kurdum , yarın ilk artemialarını yiyecekler bakalım ...
Bilgi veren herkese çok teşekkürler .
Saygılar .
23'ünde artemialarım çıktı ve eşimin uyarılarına rağmen fazlaca artemia verdim heralde ... Bunun bir zararı olur mu ?
Yavruların en son hali de burada , saygılar ...

Özgür Can Öney 2008-01-23 23:51:51
[QUOTE=balıkçı68] Selam Özgür,yavrular nasıl? [/QUOTE]
Selamlar
Kısaca anlatayım .
Anne ve babayı ayırdıktan sonra ani bir kararla akvaryumun çok kirli olduğuna ve yavrular için olumsuz olacağına kanaat getirerek yavruları itina ile hava hortumu ile çektim . Akvaryumu temizleyip boşaltarak yeni su ve iyi bir iç filtre ile yeniden kurdum , tabii ki boş olarak . Şimdi 100 kadar yavru piti piti yüzüp duruyorlar . Bu gün de artemia düzeneği kurdum , yarın ilk artemialarını yiyecekler bakalım ...
Bilgi veren herkese çok teşekkürler .
Saygılar .
23'ünde artemialarım çıktı ve eşimin uyarılarına rağmen fazlaca artemia verdim heralde ... Bunun bir zararı olur mu ?
Yavruların en son hali de burada , saygılar ...

Green Terror'um ve yumurtaları
[QUOTE=kadir1891]Benim fikrim yavruları sade bir akvaryuma al.İçinde fazla malzeme olmasın resimdeki gibi.Dişi ve erkeği tekrar çifleştiği akvaryuma alki yavruların devamı gelsin.Ortam değişikliği sana problem yaratmasın.[/QUOTE]
[QUOTE=balıkçı68]
Çok sağolun , dediklerinizi yapmaya çalışacağım ama akvaryumun dibi çok fazla kum taş dolu olduğu için yavruları nasıl toplayacağımı düşünüyorum şimdi de ...
Bir de yavruluğum dolu , içinde 15 tane kadar 1cm boyunda sp yavrusu var . Oraya koyarsam sp ler bir şey yapar mı sizce ?
Özgür Can Öney 2008-01-19 11:39:54
[QUOTE=kadir1891]Benim fikrim yavruları sade bir akvaryuma al.İçinde fazla malzeme olmasın resimdeki gibi.Dişi ve erkeği tekrar çifleştiği akvaryuma alki yavruların devamı gelsin.Ortam değişikliği sana problem yaratmasın.[/QUOTE]
[QUOTE=balıkçı68]
slm arkadaşım bende de 1 ad 20 cm erkek Green Terror ve 3 ad 12-18
cm lik dişi terrorüm var 20 günlük periyotlar halinde yumurta
yapıyorlar. yumurta yaptıkları zaman 30 cm lik akvaryuma alıyorum.
kuvvetli hava veriyorum. serbest yüzmeye başladıkları zaman artemia
veriyorum. şu anda 1500 cıvarı yavrum var. sağlıklı balıklar dilerim.
[/QUOTE]Çok sağolun , dediklerinizi yapmaya çalışacağım ama akvaryumun dibi çok fazla kum taş dolu olduğu için yavruları nasıl toplayacağımı düşünüyorum şimdi de ...
Bir de yavruluğum dolu , içinde 15 tane kadar 1cm boyunda sp yavrusu var . Oraya koyarsam sp ler bir şey yapar mı sizce ?
Green Terror'um ve yumurtaları
[QUOTE=kadir1891]Peki akvaryumun ölçüleri nedir,anne baba ve vatoza nerede bakıyorsun.
[/QUOTE]

Boyut (cm): 72x26x40
Kapasite (litre): 70
Anne , baba ve vatozu 190Lt'lik başka bir tank var oraya aldım ...
[QUOTE=kadir1891]Peki akvaryumun ölçüleri nedir,anne baba ve vatoza nerede bakıyorsun.
[/QUOTE]

Boyut (cm): 72x26x40
Kapasite (litre): 70
Anne , baba ve vatozu 190Lt'lik başka bir tank var oraya aldım ...
Green Terror'um ve yumurtaları
[QUOTE=Özgür Can Öney]
Aynısı oldu :(
Biraz önce kalktım ve hemen bakayım neler oluyor dedim , sadece döllenmemiş yumurtalarla döllenmişlerden 1-2 tane duruyor ...
Hemen anneyle babayı ayırdım , bir kaç tane sağlam var onları kurtarmaya çalışacağım ...
Demek ki hemen ayırmak gerekiyor , bir daha kesinlikle beklemeyeceğim ...
[/QUOTE]
İyi bakmamışım :) ve büyük ihtimalle anne ve babanın günahını almışım .
Yavrular yumurtadan çıkmışlar , kuyruk çıkarmışlar ve taşların arasında kalan ufak bir kumluk kuytu da piti piti sallanıyorlar :)
Yumurtaları göremeyince anne , baba ve vatozu ayırmıştım , şimdi sadece yavrular var akvaryumda ve akvaryum kum , taş , kaya midye kabuğu dolu .
Bu ortam yavruların gelişimi için uygun mudur ?
Nelere dikkat etmem gerekir ?
Şimdiden teşekkürler ...
Saygılar .
[QUOTE=Özgür Can Öney]
Aynısı oldu :(
Biraz önce kalktım ve hemen bakayım neler oluyor dedim , sadece döllenmemiş yumurtalarla döllenmişlerden 1-2 tane duruyor ...
Hemen anneyle babayı ayırdım , bir kaç tane sağlam var onları kurtarmaya çalışacağım ...
Demek ki hemen ayırmak gerekiyor , bir daha kesinlikle beklemeyeceğim ...
[/QUOTE]
İyi bakmamışım :) ve büyük ihtimalle anne ve babanın günahını almışım .
Yavrular yumurtadan çıkmışlar , kuyruk çıkarmışlar ve taşların arasında kalan ufak bir kumluk kuytu da piti piti sallanıyorlar :)
Yumurtaları göremeyince anne , baba ve vatozu ayırmıştım , şimdi sadece yavrular var akvaryumda ve akvaryum kum , taş , kaya midye kabuğu dolu .
Bu ortam yavruların gelişimi için uygun mudur ?
Nelere dikkat etmem gerekir ?
Şimdiden teşekkürler ...
Saygılar .
SON MESAJLAR
- Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
ciways,
Ozzgur,
efkango,
tukabu,
syerli,
osmangunay,
sacityld,
florasan,
DigitalPen,
Oğul Hüseyin,
YAYD06,
reprise,
AC-72,
forthehordex,
ibmsony,
ezzalisi,
sina cen,
Hoppala,
fikret43,
yeekim,
osmandbnl,
rexxter,
riderfish,
pitsem,
ilterisdoğukan,
altuntasseref,
0rnn,
JujuSeri,
MiSoSiKiaN,
ssener,
Hidro Dinamik,
portre,
senol74,
rebelde,
Yücel BOZDEMİR,
scorpion26,
Burak PEKDEMİR,
EKAR,
Oquanus,
zen666,
Cyber_Scout,
rdm23,
a.gumrah,
İsmail YILDIRIM,
aupqua,
Feanor,
Urar,
Sufisu,
fffurkan9,
Hknçkl,
Denizhann,
oguzozt,
ozan_1903,
Omer0618,
Garminzush,
Kaangzkr,
Koksal Gurkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

