ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
hakanaskin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Kasım 2008 11:22
Son Ziyaret:
28 Şubat 2016 23:12
Toplam Mesaj:
1576 [0.38 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
hakan aşkın
Doğum Tarihi:
27 Ocak 1982
Yaş:
38
İl:
Kayseri
Meslek:
Reklam ajansı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Hakan AŞKIN



SON 10 MESAJI

Artık onlarda yavruları ile geziyorlar...(syf 4)
Maşşallah Fatih hocam uzun süredir görüşemiyoruz. Ne durumda keratalar iyi durumda inşallah...
Kayseri-TROPHEUS Evi-Güncel balık res.sayf.40-42vi
Maşallah reis uzun zamandır görüşemiyoruz yakında bi geleyimde sobanın üzerinde bi çay demlede içelim inşallah... Selametle.
LD Akvaryum Ankara
Sanada bu yakışırdı Reis Allah selamet versin. Ankara'ya ilk uğradığımda yanındayım bilmiş ol... Hadi kal sağlıcaklaa....
Albino chipimbi ve kiriza gold yavrular geldi sf87
İbrahim abi maşallah Allah selamet versin uzun bi aradan sonra tekrar buradayım... Allah nazarlardan saklasın sağlıcakla...
Tropheus İlangi Lemon Team ( Yepyeni Video sf: 43'te)
Masallah keremcim gercekten guzel goruntuler ve muekmmel bakimin karsiligini almaya baslamis bulunmaktasin emeklerinden dolayi tesekkur ederim
Balık satışında Sahtecilik
En son gelen mesajlardan adet belirteyim direk benden gitmiş oda bi arkadaşa satmış 58 adet 3 cm miş bi kere ben kimseye 47 adetin üzerinde gönderim yapmadım ki 58 adet nasıl oluyor... Gerçekten terbiyesizce yapılan bi olay ben lanet olsun derim ama mağduriyet yaşayan insana ne olacak... Esas konu orada...
Balık satışında Sahtecilik
Şikayetin Nedeni: Balıkları benim adım üzerimden satışa sunmak

Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap:  henüz isim vermeyeceğim kendisi neden yaptığını söyleyene kadar...

Olayın Detayları: Olayın detaylarına gelecek olursak bu durum gerçekten can sıkıcı arkadaşlar bu aralar çok yoğun bi şekilde sizin balıkların yavrusunu siz buna vermişiniz bende ondan aldım şeklinde özel mesajlar alıyorum... Değerli arkadaşlar lütfen balık alıyorsanızda aldığınız kişinin kim olduğunu öğrenin ve siz bu kişiye balık verdiniz mi diye sorun lütfen. Bunlar olayın daha basit yüzü...

Bir de Kayseri'de bi arkadaş türemiş 100 lerce benim adımla kendisini tanıtarak ben hakanaskin im reklamcıyım vs. diyerek damızlıklarımı şimdi sattım ama bunlar onun yavrusu diyerek 15 kişinin üzerinde kişiye satış yaptığını duydum artık ne yapmalıyım bilmiyorum ki ...

Acaba Balıkların resimleri yerine kendi resimlerimizimi çekip yayınlamalıyız.

Bu durum beni baya bi rahatsız etmiş durumda isimleri açıklamayı düşünmüyorum ama bu mağdur edilen kişilerin mağduriyetleri giderilene kadar bu işin peşini pek bırakacak gibi de değilim...

Saygılarımla...
hakanaskin2012-02-10 12:07:04
Bemba hayalimi yeniden gerçekleştiriyorum** 11 Dişi+2 Erkek Yola Devam
Can kardeşim sabırla ve özenle bu balıkları bu duruma getirdiğin için seni tebrik etmek istedim. Gerçekten formları ile göz zevkine artık tam anlamıyla hitap etmeye başlamışlar... Senden yakın zamanda çok güzel resimler beklemekteyim... Bu video bu balıkların hakkı değil bilmiş olasın... Sağlıcakla...
Ankaralı akvaristler Şubat buluşması
Kısa zaman sonra inşallah bende toplanızın birinde olacağım o güzel ve sıcak ortamdan bende nasiplenmek istiyorum inşallah.

Bir kaç aya Ankara'ya sizler için geleceğim... Bu tür olaylar ne yazık ki Kayseri'de yok sevdiğim bi kaç arkdaşımı da Ankara'da nasiplendirmek içinde inşallah yanımda getireceğim...

Herkese çok iyi bi gün geçirmelerini temenni ederim. Organizasyonda ve katılımda emeği geçenleride tebrik ederim... Dostluk çok önemli bişey sıcak ortamlardaki resimlerinizlede o dostluğun seviyesini görmek mümkün... Sağlıcakla kalınız inşallah...
hakanaskin2012-02-10 10:52:52
wf Duboisi-Hakanaskin - Fırçayla Boyalı Maswa video55 - Macro 58
[QUOTE=kaan.b.]Hakan abi asık oldum resmen nasıl bir şey bunlar 41 bin kere kere MAŞALLAH Allah nazarlar saklasın.
Bunlar duboisi'nin sayılı örneklerden gercekten [/QUOTE]Kaan kardeşim teşekkür ederim. Senin tank dizayn ve ışıklandırmanıda ben çok beğendim zaten konunda da bunu belirttim...


[QUOTE=cokmutlu]Hakan bey, en sonunda tavla kıstırır gibi bilgisayarı eşimin koltuğuna kıstırıp "renk ayarlarına bak şunun" diyeceğim, o olacak yani..  O nasıl renkler öyle, fosforlu gibiler ışıksız ortamda bile.. Rabbim nazarlardan saklasın..

[/QUOTE]Ablacım  teşekkür ederim. Bu bireylerin yavrusunun senin o itinalı ellerinde olması da beni her zaman sevindiriyor yakın arkadaşlarım çok iyi bilirler... Eşiniz renk ayarlarını bi gözden geçirsin belkide renkleri böyle değildir.

Özellikle bi kaç kişiden bişeyler duymuştum üstlerinde sarı lamba yakıyormuşumda o yüzden sarı görünüyorlarmış diye. Allah aşkına bizim milletimiz kötülemekten başka bişey yapmaz mı? Bende o kişilere daha iyi yardımcı olmak adına üstlerinde ışık olmadan telefonun ışığı ile çekim yaptım yeterince herşey açıktır sanırım...

Saygılar selamlar...

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.