ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
HuYSuz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Şubat 2010 19:59
Son Ziyaret:
06 Aralık 2016 19:07
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat Koç
Doğum Tarihi:
07 Ocak 1979
Yaş:
47
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Murat KOÇ
SON 10 MESAJI
Lepistesin dogurmamasinin en buyuk nedeni
Soruyu soran arkadaşımız balığının doğurmamasının nedenini sormuş. "Su sıcaklığının 28 dereceden düşük olmasıdır belkide" demişsiniz sadece.
Ben sizin yüklediğiniz manaları bilemem. Okuduğum cümleye göre yorum yaparım. İki kelime daha yazmak zor değil nihayetinde değil mi ? Sıcaklığı artırmak balığın daha erken doğumun yapmasına neden olur ama çokta istenilen birşey değildir de diyebilirdiniz.. cümlenizin devamında detay olarak.
Ben sizin bunları bildiğinizi bilemem. Rastgele biryerlerden okuyup, bu bilgileri paylaşıyorda olabilirsiniz.. Canlı doğuranlarla ilgili herşeyi benden ve bir çok kişiden çok çok daha iyi biliyorda olabilirsiniz. Benim amacım doğru bilgi vermek. Siz de bunu yapmak istiyorsunuz eminim ama bir kaç kelime daha yazıp daha detaylı olursa yazınız kimse mana yüklemek zorunda kalmaz.
Soruyu soran arkadaşımız balığının doğurmamasının nedenini sormuş. "Su sıcaklığının 28 dereceden düşük olmasıdır belkide" demişsiniz sadece.
Ben sizin yüklediğiniz manaları bilemem. Okuduğum cümleye göre yorum yaparım. İki kelime daha yazmak zor değil nihayetinde değil mi ? Sıcaklığı artırmak balığın daha erken doğumun yapmasına neden olur ama çokta istenilen birşey değildir de diyebilirdiniz.. cümlenizin devamında detay olarak.
Ben sizin bunları bildiğinizi bilemem. Rastgele biryerlerden okuyup, bu bilgileri paylaşıyorda olabilirsiniz.. Canlı doğuranlarla ilgili herşeyi benden ve bir çok kişiden çok çok daha iyi biliyorda olabilirsiniz. Benim amacım doğru bilgi vermek. Siz de bunu yapmak istiyorsunuz eminim ama bir kaç kelime daha yazıp daha detaylı olursa yazınız kimse mana yüklemek zorunda kalmaz.
Lepistesin dogurmamasinin en buyuk nedeni
O da bir ihtimal tabii fakat daha yavruyken satın alınmış olması lazım bunun olması için. O yüzden ben es geçtim açıkcası. Hiç çiftleşmemiş olması hala bana düşük ihtimal olarak geliyor. Tabi balıkları kendimiz beslemediğimiz, yetersiz bilgiyle cevap verdiğimiz düşünürse ve görmeden yorum yaptığımızıda gözönüne alırsak.. herşey olabilir.
O da bir ihtimal tabii fakat daha yavruyken satın alınmış olması lazım bunun olması için. O yüzden ben es geçtim açıkcası. Hiç çiftleşmemiş olması hala bana düşük ihtimal olarak geliyor. Tabi balıkları kendimiz beslemediğimiz, yetersiz bilgiyle cevap verdiğimiz düşünürse ve görmeden yorum yaptığımızıda gözönüne alırsak.. herşey olabilir.
Arka Fon yapımında su bazlı vernik kullanılır mı?
Biraz daha beklemenizi öneririm. Derzin tamamen kuruması boyanın kuruması derken 1-2 günlük süre tam kuruma için yeterli değildir. Böyle şeyleri denerken aslında küçük parçaları deneme amacıyla boyayıp, önce onları denerseniz hem emin olur, hemde yaptığınız şeyi riske etmemiş olursunuz. Ve yine bu tür dekorları yaparken akvaryum boyutuna ve kayıtlara bağlı olarak 2-3 parça yaparsanız daha rahat olur.
Biraz daha beklemenizi öneririm. Derzin tamamen kuruması boyanın kuruması derken 1-2 günlük süre tam kuruma için yeterli değildir. Böyle şeyleri denerken aslında küçük parçaları deneme amacıyla boyayıp, önce onları denerseniz hem emin olur, hemde yaptığınız şeyi riske etmemiş olursunuz. Ve yine bu tür dekorları yaparken akvaryum boyutuna ve kayıtlara bağlı olarak 2-3 parça yaparsanız daha rahat olur.
Arka Fon yapımında su bazlı vernik kullanılır mı?
Boya çıkacaksa vernikde çıkacaktır. Derzin suyu emdiğini düşünürseniz eğer sonuçta siz üstten vernik sürseniz bile boya alttan zaten su ile temas edecek. Yapacağınız vernik boyayı korumaktan çok parlak görünmesini sağlar.
Ne kadar çok kurumasını bekleyip daha sonra ilk su temasını yaparsanız boyanın çıkmasının önünede o kadar çok geçmiş olursunuz.
Boya çıkacaksa vernikde çıkacaktır. Derzin suyu emdiğini düşünürseniz eğer sonuçta siz üstten vernik sürseniz bile boya alttan zaten su ile temas edecek. Yapacağınız vernik boyayı korumaktan çok parlak görünmesini sağlar.
Ne kadar çok kurumasını bekleyip daha sonra ilk su temasını yaparsanız boyanın çıkmasının önünede o kadar çok geçmiş olursunuz.
Lepistesin dogurmamasinin en buyuk nedeni
Ne kadar süredir doğurmadı ? Balıkların hiç çiftleşmemiş olması düşük bir ihtimal. Akvaryumda erkek lepistes olmasa bile daha önceki çiflteşmelerden dolayı en azından 2-3 kaç ay doğum yapar. 28 derecenin altında lepistes doğum yapmaz diye birşey yok. Balıklarınız çok genç ise, doğum yapmış ama çok az sayıda doğurduğu ve bunlarında yenmiş olduğu için görmemiş olabilirsiniz.
Ne kadar süredir doğurmadı ? Balıkların hiç çiftleşmemiş olması düşük bir ihtimal. Akvaryumda erkek lepistes olmasa bile daha önceki çiflteşmelerden dolayı en azından 2-3 kaç ay doğum yapar. 28 derecenin altında lepistes doğum yapmaz diye birşey yok. Balıklarınız çok genç ise, doğum yapmış ama çok az sayıda doğurduğu ve bunlarında yenmiş olduğu için görmemiş olabilirsiniz.
Samsung Digimax A40
Enstantane perde hızı demektir. Işığın sensör / film üzerine düşme sürecinde açılıp kapanan parçanın hız ayarı belirler. M manuel mod demektir. Aslında enstantane diyafram gibi ayarları kullanıcıya bırakan seçenek budur ama bir çok compact makinede bu ayarlar kullanıcıya bırakılmaz. Özeliklerinden baktığım kadarıyla sizin makinenizde de enstantene ve diyafram ayarı yok.
Diyafram değerini küçültüp enstantaneyi yükseltemeyeceğiniz için, ışığın az olduğu ortamlarda iso değerini yükseltmeli ya da flaş kullanmalısınız. İsoyu fazla yükseltirseniz fotoğraflarda kumlanma oluşur. Gün ışığında çektiğiniz yüksek enstantaneli fotoğraflar da kötü çıkıyorsa eğer makinenin kalitesizi sizi tatmin etmiyor olabilir.
Enstantane perde hızı demektir. Işığın sensör / film üzerine düşme sürecinde açılıp kapanan parçanın hız ayarı belirler. M manuel mod demektir. Aslında enstantane diyafram gibi ayarları kullanıcıya bırakan seçenek budur ama bir çok compact makinede bu ayarlar kullanıcıya bırakılmaz. Özeliklerinden baktığım kadarıyla sizin makinenizde de enstantene ve diyafram ayarı yok.
Diyafram değerini küçültüp enstantaneyi yükseltemeyeceğiniz için, ışığın az olduğu ortamlarda iso değerini yükseltmeli ya da flaş kullanmalısınız. İsoyu fazla yükseltirseniz fotoğraflarda kumlanma oluşur. Gün ışığında çektiğiniz yüksek enstantaneli fotoğraflar da kötü çıkıyorsa eğer makinenin kalitesizi sizi tatmin etmiyor olabilir.
Isıtıcı (Cam Tamiri)
Benim inandığım diye bir şey söz konusu değil malesef fakat size ne söylersem söyleyim durum değişmeyecek sanırım. Bozulan ısıtıcılarınızdan bir tanesini açıp, bahsettiğim tapaya bakın.. o zaman kendiniz anlarsınız zaten vakumlamaya ne denli elverişli olduğunu. Vakumlanmış olsa dahi bunu ne kadar süre muhafaza edebileceğini.
Benim inandığım diye bir şey söz konusu değil malesef fakat size ne söylersem söyleyim durum değişmeyecek sanırım. Bozulan ısıtıcılarınızdan bir tanesini açıp, bahsettiğim tapaya bakın.. o zaman kendiniz anlarsınız zaten vakumlamaya ne denli elverişli olduğunu. Vakumlanmış olsa dahi bunu ne kadar süre muhafaza edebileceğini.
Isıtıcı (Cam Tamiri)
[QUOTE=dodo4132][QUOTE=HuYSuz] [QUOTE=dodo4132]Isıtıcılar üretim esnasında vakumlanır. sonradan yeni camda takılsa bu vakumlama işlemi evde yapılamayacağından dolayı sürekli olarak risk altında kalmak demektir. Vakumlama işleminin iki amacı vardır.
Bu söylediğiniz olay ampul vb gibi şeylerde geçerlidir. Oluşan yüksek ısıdan dolayı kullanılan tellerin çok ince olması nedeniyle telin yanmaması için hava alınır ve tüp cam olarak tamamen kapatılır. Oysa ısıcıtılarda plastik bir tapa olarak adlandırabileceğim bir kapatma sistemi olmasından dolayı.. söylediğiniz gibi hava alınmış olsa bile ısıtıcı çalıştığında ve buna bağlı olarak soğuduğunda içerisinde ki basınç yapısı itibariyle sabit kalamaz.
Özetle söylemek gerekirse; ısıtıcılarda kullanılan tellerinin çok ince olmaması nedeniyle böyle bir işlem yapmaya gerek yoktur.
[/QUOTE] Kullanım sürelerinin uzun olması açısından vakumlandığını belirtmiştim. ampul gibi hemen kesmez tabiki. ayrıca ısıtıcı içindeki vakumun ısıtıcı soğuduğunda özelliğini yitirmesi gibi bir durum söz konusu olamaz. eğer bahsettiğiniz şekilde vakumun kaybolması durumu oluşuyor ise bu ısıtıcı su alıyor anlamına gelmektedir. Ayrıca içinde hava kalmış olan ısıtıcı sargı rezistans telleri oksit gibi kararmalar oluşturur. bu vakumu bozulmuş ısıtıcılarda görülmektedir ve belli bir süre sonunda ısıtıcı telleri kopar.[/QUOTE]
Sanırım suya tamamen sokulmadığı halde ısıtıcı içinde oluşan neme de hiç dikkat etmediniz. Ve etrafınızda ki ısıtıcı mantığı ile çalışan cihazları hiç incelemediniz, bakmadınız. Bir ara kurutma makinenizin tellerine bir bakmanızı rica edeceğim sizden en kolay onlarda görebilirsiniz kullanılan tel aynı ısıtıcıdaki gibidir. Yine aynı teli katalitiklerdeki elektrikli ısıtıcı bölümünde de görebilirsiniz.
Size vakumlama yapılmasının nedenini anlatmaya çalıştım ama yeniden daha iyi açıklamak gerekirse. Bahsettiğimiz ampul örneğinde kullanılan tel çok incedir ve "hava ile temas ettiği anda tel yanar". İçeride hava olmazsa ateşde olmaz. Vakumlamanın sebebi budur bu gibi durumlar dışında vakumlama yapılmaz.
[QUOTE=dodo4132][QUOTE=HuYSuz] [QUOTE=dodo4132]Isıtıcılar üretim esnasında vakumlanır. sonradan yeni camda takılsa bu vakumlama işlemi evde yapılamayacağından dolayı sürekli olarak risk altında kalmak demektir. Vakumlama işleminin iki amacı vardır.
1-genleşen ve ısıtıcı içinde kalan havanın oluşturacağı basınç cam tüpü kırar bunun sonucunda direk akvaryuma şebeke elektriğinin iletilmesine yol açar.
2-ısıtıcı resistansları havayla temas etmediği için ömürleri uzun olur. örnek armut lamba içindeki havanın boşaltılmasıyla aydınlatma teli uzun ömürlü olur.
Geceleri rahat uyumak ve gözünüzün arkada kalmasını istemiyorsanız dikkate alın derim.
[/QUOTE]Bu söylediğiniz olay ampul vb gibi şeylerde geçerlidir. Oluşan yüksek ısıdan dolayı kullanılan tellerin çok ince olması nedeniyle telin yanmaması için hava alınır ve tüp cam olarak tamamen kapatılır. Oysa ısıcıtılarda plastik bir tapa olarak adlandırabileceğim bir kapatma sistemi olmasından dolayı.. söylediğiniz gibi hava alınmış olsa bile ısıtıcı çalıştığında ve buna bağlı olarak soğuduğunda içerisinde ki basınç yapısı itibariyle sabit kalamaz.
Özetle söylemek gerekirse; ısıtıcılarda kullanılan tellerinin çok ince olmaması nedeniyle böyle bir işlem yapmaya gerek yoktur.
[/QUOTE] Kullanım sürelerinin uzun olması açısından vakumlandığını belirtmiştim. ampul gibi hemen kesmez tabiki. ayrıca ısıtıcı içindeki vakumun ısıtıcı soğuduğunda özelliğini yitirmesi gibi bir durum söz konusu olamaz. eğer bahsettiğiniz şekilde vakumun kaybolması durumu oluşuyor ise bu ısıtıcı su alıyor anlamına gelmektedir. Ayrıca içinde hava kalmış olan ısıtıcı sargı rezistans telleri oksit gibi kararmalar oluşturur. bu vakumu bozulmuş ısıtıcılarda görülmektedir ve belli bir süre sonunda ısıtıcı telleri kopar.[/QUOTE]
Sanırım suya tamamen sokulmadığı halde ısıtıcı içinde oluşan neme de hiç dikkat etmediniz. Ve etrafınızda ki ısıtıcı mantığı ile çalışan cihazları hiç incelemediniz, bakmadınız. Bir ara kurutma makinenizin tellerine bir bakmanızı rica edeceğim sizden en kolay onlarda görebilirsiniz kullanılan tel aynı ısıtıcıdaki gibidir. Yine aynı teli katalitiklerdeki elektrikli ısıtıcı bölümünde de görebilirsiniz.
Size vakumlama yapılmasının nedenini anlatmaya çalıştım ama yeniden daha iyi açıklamak gerekirse. Bahsettiğimiz ampul örneğinde kullanılan tel çok incedir ve "hava ile temas ettiği anda tel yanar". İçeride hava olmazsa ateşde olmaz. Vakumlamanın sebebi budur bu gibi durumlar dışında vakumlama yapılmaz.
Makina Önerisi (Cok önemli)
Canonların ikisinde de diyafram öncelikli, enstantane öncelikli ve program öncelikli çekim modu yok kısaca manuel çekim modu yok. Fotoğraf makinesinden ne beklediğinizi, neler çekmek istediğinizi bilemiyorum ama söylediğim çekim modları olmadan fotoğraf çekmek malesef her zaman iyi sonuç vermez. Çünkü her ne kadar bilmem kaç tane çekim modu var denilse de o çekim modları hemen hemen bir birinin aynısıdır ve bu ayarlar manuel kullanmanıza izin vermez. Bu da bir çok zaman size sıkıntı yaratır
Canonların ikisinde de diyafram öncelikli, enstantane öncelikli ve program öncelikli çekim modu yok kısaca manuel çekim modu yok. Fotoğraf makinesinden ne beklediğinizi, neler çekmek istediğinizi bilemiyorum ama söylediğim çekim modları olmadan fotoğraf çekmek malesef her zaman iyi sonuç vermez. Çünkü her ne kadar bilmem kaç tane çekim modu var denilse de o çekim modları hemen hemen bir birinin aynısıdır ve bu ayarlar manuel kullanmanıza izin vermez. Bu da bir çok zaman size sıkıntı yaratır
Isıtıcı (Cam Tamiri)
[QUOTE=dodo4132]Isıtıcılar üretim esnasında vakumlanır. sonradan yeni camda takılsa bu vakumlama işlemi evde yapılamayacağından dolayı sürekli olarak risk altında kalmak demektir. Vakumlama işleminin iki amacı vardır.
Bu söylediğiniz olay ampul vb gibi şeylerde geçerlidir. Oluşan yüksek ısıdan dolayı kullanılan tellerin çok ince olması nedeniyle telin yanmaması için hava alınır ve tüp cam olarak tamamen kapatılır. Oysa ısıcıtılarda plastik bir tapa olarak adlandırabileceğim bir kapatma sistemi olmasından dolayı.. söylediğiniz gibi hava alınmış olsa bile ısıtıcı çalıştığında ve buna bağlı olarak soğuduğunda içerisinde ki basınç yapısı itibariyle sabit kalamaz.
Özetle söylemek gerekirse; ısıtıcılarda kullanılan tellerinin çok ince olmaması nedeniyle böyle bir işlem yapmaya gerek yoktur.
[QUOTE=dodo4132]Isıtıcılar üretim esnasında vakumlanır. sonradan yeni camda takılsa bu vakumlama işlemi evde yapılamayacağından dolayı sürekli olarak risk altında kalmak demektir. Vakumlama işleminin iki amacı vardır.
1-genleşen ve ısıtıcı içinde kalan havanın oluşturacağı basınç cam tüpü kırar bunun sonucunda direk akvaryuma şebeke elektriğinin iletilmesine yol açar.
2-ısıtıcı resistansları havayla temas etmediği için ömürleri uzun olur. örnek armut lamba içindeki havanın boşaltılmasıyla aydınlatma teli uzun ömürlü olur.
Geceleri rahat uyumak ve gözünüzün arkada kalmasını istemiyorsanız dikkate alın derim.
[/QUOTE]Bu söylediğiniz olay ampul vb gibi şeylerde geçerlidir. Oluşan yüksek ısıdan dolayı kullanılan tellerin çok ince olması nedeniyle telin yanmaması için hava alınır ve tüp cam olarak tamamen kapatılır. Oysa ısıcıtılarda plastik bir tapa olarak adlandırabileceğim bir kapatma sistemi olmasından dolayı.. söylediğiniz gibi hava alınmış olsa bile ısıtıcı çalıştığında ve buna bağlı olarak soğuduğunda içerisinde ki basınç yapısı itibariyle sabit kalamaz.
Özetle söylemek gerekirse; ısıtıcılarda kullanılan tellerinin çok ince olmaması nedeniyle böyle bir işlem yapmaya gerek yoktur.
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 14 Online Kullanıcı, 8 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
