ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Fate of nors
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Kullanıcı Başlığı:
[B]4012,2[/B]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ağustos 2010 20:17
Son Ziyaret:
12 Şubat 2014 13:56
Toplam Mesaj:
231 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
emre kasım doğru
Doğum Tarihi:
01 Ekim 1992
Yaş:
33
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emre DOĞRU
Angel : Het albino blue sılver-Albino-Albino ghost-Smokey-Het albino Sılver gold marble ghost(koi).
Flower Horn-Lepistes
SON 10 MESAJI
Flower Horn Çeşitleri
Belli bir süre 65 lt de baktığım FH mi 160 lt alınca(13 şubat aldığım gün) arada ki değişimi aynı açılarla 4 gün ara ile fotoğrafladım bana göre renk ve kafa da bir toplama var gibi.Kalitesiz resimler için kusura bakmayın...
4 gün önce
4 gün sonra
Flower Horn Çeşitleri
Merhabalar.Uzun zaman aradan sonra bir değişiklik yapıp yaklaşık 3-4 ay önce ufak bir flower horn aldım.Sizce formu nasıl ? Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Merhabalar.Uzun zaman aradan sonra bir değişiklik yapıp yaklaşık 3-4 ay önce ufak bir flower horn aldım.Sizce formu nasıl ? Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Flower Horn Çeşitleri
Merhabalar.
Merhabalar.
Sizlere son durumlardan biraz bahsetmek isterim.Tavsiyelerinize uyarak ısıyı 29-30 derece arasına çıkardım bir gün bekledim.Beklememin sebebi ise ısının beyaz benek üzerinde ki etkisini görmekti.Beklemem sonuç getirdi ve beyaz benek ilerleyişi durmuş balık kendini kısmayı bırakmış yeme duyarlılığı ve iştahı artmıştı.İkinci gün su değişimi ve kaya tuzu ekleyip ısıyı 29-30 derece de sabit bıraktım.Dün akşam ve bu sabah gördüklerim gayet mutlu edici idi.Balık inanılmaz derece de hiper aktif olmuş önce ki gün dip çekiminden sonra attığım tüm yemleri dahi yemiş.Her attığım yeme saldırıyor yiyor yemese bile parçalıyor.Kısılmanın aksine bizim çocuk bir hayli açıldı.Beyaz benek git gide azalmaya başladı.Eskisin den de sağlıklı ve canlı oldu.Sizlere tekrar teşekkür ederim.Umarım bir daha böyle bir durum ne benim ne de sizlerin başına gelir.
Flower Horn Çeşitleri
[QUOTE=Murat Ön] [QUOTE=Fate of nors]Havalandırmanın şiddeti genel itibari ile gayet iyi.Tavsiyelerinize ek olarak şiddetini daha da arttırırım.Isıyı da tekrar kademeli olarak yükseltirim.Yeme karşı en azından ilgisi eksilmedi tek korkutmayan yanı bu.Kaya tuzu kullanımını rica etsem ufak bir anlatımla özet geçer misiniz Muray bey.
[/QUOTE]
Marketlerde satılan bildiğimiz turşuluk kaya tuzunu göz kararı çok abartmadan akvaryuma ekleyin.Misal ben her su değişiminden sonra 3 yemek kaşığı kadar atıyorum aşşağı yukarı(300 kusur litre akvaryum).Sizin durumu göz önünde bulundurursak çok abartmamak kaydıyla miktarı arttırabilirsiniz tedavi süresince.Flowerhornlar dirençlidir ısıyı yavaş yavaş 30 dereceye çekip karanlık ortamda kısa sürede toparlayacaktır.İyileşme sürecinin ardından ısıyı 28,5-29 dereceye çekerek artık sabit ısıda beslemelisiniz.Kimyasallara başvurmak en son çare olmalı, bir FH beyaz beneği rahatlıkla atlatabilir bence.Ama dediğim gibi şu durumda kaya tuzundan daha önemlisi ısıyı arttırmak.Eğer ısıtıcınız yoksa temin etmelisiniz zaten Flowerhorn genel olarak yüksek ısıda beslenen canlılar , yabancı forumlarda dahi tavsiye edilen sıcaklıklar 28-30 arasıdır.
[/QUOTE]
[QUOTE=Murat Ön] [QUOTE=Fate of nors]Havalandırmanın şiddeti genel itibari ile gayet iyi.Tavsiyelerinize ek olarak şiddetini daha da arttırırım.Isıyı da tekrar kademeli olarak yükseltirim.Yeme karşı en azından ilgisi eksilmedi tek korkutmayan yanı bu.Kaya tuzu kullanımını rica etsem ufak bir anlatımla özet geçer misiniz Muray bey.
Marketlerde satılan bildiğimiz turşuluk kaya tuzunu göz kararı çok abartmadan akvaryuma ekleyin.Misal ben her su değişiminden sonra 3 yemek kaşığı kadar atıyorum aşşağı yukarı(300 kusur litre akvaryum).Sizin durumu göz önünde bulundurursak çok abartmamak kaydıyla miktarı arttırabilirsiniz tedavi süresince.Flowerhornlar dirençlidir ısıyı yavaş yavaş 30 dereceye çekip karanlık ortamda kısa sürede toparlayacaktır.İyileşme sürecinin ardından ısıyı 28,5-29 dereceye çekerek artık sabit ısıda beslemelisiniz.Kimyasallara başvurmak en son çare olmalı, bir FH beyaz beneği rahatlıkla atlatabilir bence.Ama dediğim gibi şu durumda kaya tuzundan daha önemlisi ısıyı arttırmak.Eğer ısıtıcınız yoksa temin etmelisiniz zaten Flowerhorn genel olarak yüksek ısıda beslenen canlılar , yabancı forumlarda dahi tavsiye edilen sıcaklıklar 28-30 arasıdır.
[/QUOTE]
Bilgileriniz için teşekkür ederim Murat bey.Yaklaşık 4 senedir sadece melek üstünde çalışıp besliyordum.Halen de besliyorum fakat bir hareketlilik bir farklılık olsun diye FH sahibi olmaya karar verdim.Bu zaman kadar da hiç bir akvaryumum da hastalığa rast gelmedim ve kayıpsız büyüttüm tüm yavrularımı şimdi böyle bir olayın başıma gelmesi mutsuz etti beni.Fakat siz değerli FH besleyicilerinin bu yardım sever yaklaşımı çok mutlu beni.Hepinize tekrar teşekkür eder yakın zaman da salıklı bir şekilde güzel fotoğraflar ile aranıza dönmekten mutluluk duyarım.
Flower Horn Çeşitleri
Havalandırmanın şiddeti genel itibari ile gayet iyi.Tavsiyelerinize ek olarak şiddetini daha da arttırırım.Isıyı da tekrar kademeli olarak yükseltirim.Yeme karşı en azından ilgisi eksilmedi tek korkutmayan yanı bu.Kaya tuzu kullanımını rica etsem ufak bir anlatımla özet geçer misiniz Muray bey.
Havalandırmanın şiddeti genel itibari ile gayet iyi.Tavsiyelerinize ek olarak şiddetini daha da arttırırım.Isıyı da tekrar kademeli olarak yükseltirim.Yeme karşı en azından ilgisi eksilmedi tek korkutmayan yanı bu.Kaya tuzu kullanımını rica etsem ufak bir anlatımla özet geçer misiniz Muray bey.
Flower Horn Çeşitleri
[QUOTE=Murat Ön] [QUOTE=Fate of nors]Konuyu uzun zamandır takip ediyorum.Yaklaşık 3 haftadır bende bir fh sahibiyim.İlk mesajımı paylaşım ile yazıp aranız da olduğumu göstermek isterdim fakat balığım beyaz beneğe yakalandı.Sizlerden acil yardımlarınızı bekliyorum.İlerleyen zamanlar da fotoğraflarını paylaşacağım.[/QUOTE]
Isı kaç derecede? Metilenden ziyade ısıyı yükseltip kaya tuzu takviyesiyle bir muddet gozleme almanızı tavsiye ederim.
[/QUOTE]
[QUOTE=Murat Ön] [QUOTE=Fate of nors]Konuyu uzun zamandır takip ediyorum.Yaklaşık 3 haftadır bende bir fh sahibiyim.İlk mesajımı paylaşım ile yazıp aranız da olduğumu göstermek isterdim fakat balığım beyaz beneğe yakalandı.Sizlerden acil yardımlarınızı bekliyorum.İlerleyen zamanlar da fotoğraflarını paylaşacağım.[/QUOTE]
Isı kaç derecede? Metilenden ziyade ısıyı yükseltip kaya tuzu takviyesiyle bir muddet gozleme almanızı tavsiye ederim.
[/QUOTE]
Isı şuan için 22-24 derece arasında.Sera baktopuru önerirmisiniz bu konu ile ilgili ? Kaya tuzunu da deneyeceğim.Balık yem yiyor fakat rahatsızlığı anlaşılıyor eskisi kadar mutlu değil ve arada kendini kısıp saklanıyor.Geldiğin den beri ilk defa saklandığını ve kendini kıstığını gördüm.
Flower Horn Çeşitleri
Konuyu uzun zamandır takip ediyorum.Yaklaşık 3 haftadır bende bir fh sahibiyim.İlk mesajımı paylaşım ile yazıp aranız da olduğumu göstermek isterdim fakat balığım beyaz beneğe yakalandı.Sizlerden acil yardımlarınızı bekliyorum.İlerleyen zamanlar da fotoğraflarını paylaşacağım.
Konuyu uzun zamandır takip ediyorum.Yaklaşık 3 haftadır bende bir fh sahibiyim.İlk mesajımı paylaşım ile yazıp aranız da olduğumu göstermek isterdim fakat balığım beyaz beneğe yakalandı.Sizlerden acil yardımlarınızı bekliyorum.İlerleyen zamanlar da fotoğraflarını paylaşacağım.
van araca cam ve koltuk taktırıp işletmek
2003 sonrası ise alacağın araç kesinlikle hususi otomobile dönmez ve vergi olarak ticari araç vergisi ödersin.Bunun yanın da tabi ki cam açtırıp arkaya da koltuk taktırabilirsin.Bu işlemleri yaparken de bir proje çizdiriyorsun sonra işletme işlemleri falan derken uzayıp gidiyor.Fakat 2003 öncesi yakalarsan km si düşük, alırsan bir çoğu husisi olmuştur ve daha rahat hareket edersin fakat sanmıyorum km konusun da şansının yaver gideceğini.2003 te bu uygulama devletin önlemesiyle kalktı.Sebebi ise sıfır araç satışlarının azalması olmuştur.Umarım yardım edebilmişimdir.
2003 sonrası ise alacağın araç kesinlikle hususi otomobile dönmez ve vergi olarak ticari araç vergisi ödersin.Bunun yanın da tabi ki cam açtırıp arkaya da koltuk taktırabilirsin.Bu işlemleri yaparken de bir proje çizdiriyorsun sonra işletme işlemleri falan derken uzayıp gidiyor.Fakat 2003 öncesi yakalarsan km si düşük, alırsan bir çoğu husisi olmuştur ve daha rahat hareket edersin fakat sanmıyorum km konusun da şansının yaver gideceğini.2003 te bu uygulama devletin önlemesiyle kalktı.Sebebi ise sıfır araç satışlarının azalması olmuştur.Umarım yardım edebilmişimdir.
Hybrıd black blushıng & Blue sılver Angel Fısh
Herkese tekrardan merhabalar.Balıkların yavruları elimde sağ salim yaşıyorlar yakın zamanda fotoğraflarını da atarım konuya.Konuştuğumuz gibi ne varsa aynen ilerliyor her şey hiç bir eksiklik yok sıkıntı yok.
Herkese tekrardan merhabalar.Balıkların yavruları elimde sağ salim yaşıyorlar yakın zamanda fotoğraflarını da atarım konuya.Konuştuğumuz gibi ne varsa aynen ilerliyor her şey hiç bir eksiklik yok sıkıntı yok.
Saygılar...
Hybrıd black blushıng & Blue sılver Angel Fısh
[QUOTE=nikon_]Merhaba Emre,
[QUOTE=nikon_]Merhaba Emre,
Ne yazıkki başlığı ancak şimdi tesadüfen gördüm ve yazılanların hemen hepsini okudum. Herkes bir şekilde elinden gelen yardımı yapmaya çalışmış ve konuya dahil olmuş.
Yalnızca "Melek balığı besliyorum" diyen melekseverlerden farklı bir yola girip "Neden biz de farklı türler üretmiyor, ülkemize kazandırmıyoruz?" yolunu seçtiğin için kutlarım. Öncelikle belirtmeliyim ki, seçtiğin yol zor ve oldukça sabır isteyen bir yol. Ama, senin bu yolda yılmadan ilerleyeceğine eminim.
Bu Ken başımıza bela oldu hakikaten :). Uzun ve zorlu bir süreç sonucunda elde ettiği yeni türler hepimizin aklını başından aldı. Pinoy türü melek balıkları, melek balığı üretimi alanında gerçekten de çok önemli bir mihenk taşı oldu. Şimdi dünyada birçok melek üreticisi pinoy ve daha ötesine geçmek için hem heyecan duyuyor hem de bu yolda çaba sarfediyor. Biz melek balığı severler için çok güzel ve heyecan verici bir olay.
Bu noktada, dünyadaki çabalar neden bizde de olmasın diye soruyor insan kendine. Elbetteki, bizlerin de göstereceği emek ve sabır ile dünyadakilere benzer güzel sonuçlar çıkacaktır. Yeter ki bunun için istekli olalım ve gerekli çabayı gösterelim.
Senin şu anda izlediğin yolda(Pinoy), zaman açısından ben bir adım daha ileride süreci götürmeye çalışıyorum(Belki yazdığım başlıklarda görmüşsündür). Black Lace erkek ile Philippine Blue dişi arasında yaptığım eşleşmede çıkan yavrular büyüdüler ve üreme boyuna geldiler. Şimdi ise o yavrular arasında yaptığım eşleşmelerden çıkan ve çıkacak olan yavruları büyütmeye çalışıyorum. Yani, yukarıda bir yerde Mutlu'nun belirttiği gibi, F2 sayılacak yavruların büyümelerini bekliyorum. Bu yavrular arasından farklı türde birçok yavru çıkacak olmasına rağmen, benim gözüm Pinoy olacak yavruların üstünde elbetteki. Bunların arasından çıkacak Pinoy yavruları büyütebilirsem, artık onların yavrularından üreteceğim saf Pinoylar üremeye devam edecektir. Süreç uzun ve biraz da bıktırıcı diyebilirim. Zaman zaman yılgınlığa neden olsa da, kendi üreteceğimiz farklı türleri kazanabilmek adına çabalarıma devam etmeye çalışıyorum. Sonucu hep beraber göreceğiz inşallah.
Bu yolda çalışmalar yapan başka arkadaşlarımız da var tabiki. Mutlu'nun da bu amaca uygun emek sarfettiğini biliyorum. Zaten bu süreçte zaman zaman birbirimizle bilgi paylaşımımız oluyor. Eminim ki, o da çok başarılı sonuçlara ulaşacaktır.
Melek üretiminde, Pinoy elde etmeye karar verip çalışmalara başlamadan önce başlamış olan bir projem daha var aslında. Elimde bulunan iyi ırk Koi meleklerde olabildiğince geniş alanda kırmızı/turuncu rengi elde etmeye çabalıyorum. Bu projede şu anda 6. nesil Koi yavrularını elde ettim ve bu yavrularda beni şaşırtacak ölçüde fazla kırmızı/turuncu renkte yavrular çıktı. Tabi bu da beni ileriye dönük umutlandırdı doğrusu. Bunların arasında yapacağım uygun eşleştirmelerde çıkacak yavruların şimdikilerden daha da istediğime yakın olacağını umut ediyorum. Bunu da ancak, sabır göstererek görebileceğiz galiba.
Tekrar, çalışmaların için kolay gelsin diyorum. Umarım yılmadan hedeflediğin yolda ilerlersin.
Sağlıcakla kal.
[/QUOTE]
Tarık hocam ben yoruma açık bir insanım herkes yorum yapabilir.Senin yaptığın yorum benim söylediklerimle bire bir olduğu için değil konuya hakim olup yorum yaptığın için sevinç duydum.Başka arkadaşlarımız konu ile alakası olmadan tamamen kulaktan dolma sözler ile yorum yaptığı için sıkıntı yaşadık.Neyse ki bu da bitti gitti.Sizin konularınızı takip ediyorum yazılanları okudum.Hatta ve hatta elinizde ki ırkların güzelliklerini dahi biliyorum.Gen havuzunuzun genişliği ve güzelliği cabası.Ben öğrenci olduğum için ite kaka götürdüm ve gen havuzum çok ufak iken şuan +6 yeni ırk ekledim listeme.Benim izlediğim ilk yol paraiba tarafında sonra pinoy geliyor.Ben paraiba yı pinoydan önce bulacağım.Öte yandan yeni çalışmalarım da olacak tabi ki bunlar dan biri blue marble ve diğeri kırmızı kafa melektir.Şuan itibari ile çok yoğunum malum üniversite bir yandan diğer yandan iş hayatım ve akvaryumlar derken kendime zaman ayıramaz oldum.Fazla paylaşım yapamıyorum.Pinoy meleği bulduğunuz zaman yine pinoy ile çiftleştirdiğiniz de yanılmıyor isem %75 oranında pinoy çıkıyor kalan %25 dilim ise hemen hemen benzer çıkıyor.Güzel pinoylar elde etmiş oluyorsunuz.Yılgınlıklar yoğunken oluyor yoksa çok zevkli bir iş
.Sizden gelecek güzel haberleri bekliyorum.
.Sizden gelecek güzel haberleri bekliyorum. SON MESAJLAR
- Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 20:31
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
KULLANICILAR
- 78 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
Jeveux,
Sungurr,
DigitalPen,
osmandbnl,
OKIRATLI,
yeekim,
AquaVita,
bysmokin,
syerli,
efsane07,
Kınayu,
sina cen,
keremcosgun,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
EKAR,
Malawi34,
Arch.Hüseyin,
sedatkaryurek,
0rnn,
BilalM.,
Oquanus,
MertSoyumert,
HaydarGul,
kasim12,
emrahdm,
EmiirKaan,
FurkanYnk,
SEYTAL33,
Ancalagon,
Legionsgamer,
NightWist,
ali7,
hermiş,
Stoke,
Phos,
şansal,
aupqua,
Cyber_Scout,
emre12ozkan,
KadirEmre,
ilterisdoğukan,
m170,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
