ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
samada
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Şubat 2011 19:59
Son Ziyaret:
12 Nisan 2026 03:23
Toplam Mesaj:
243 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ali Nihat Acar
Doğum Tarihi:
14 Aralık 1996
Yaş:
29
İl:
Zonguldak
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
120L 8 Yavru Demasoni
45L Lapistes
40L Kiraz karides
2x11L+35L Yavruluk
SON 10 MESAJI
Dış Filtre Motor Öneri
Genellikle sump öneriliyor ben 600L malawi akvaryumumda fluval fx6 kullanıyorum oldukça memnunum. elektrik kesintisinde bir sorun olmuyor dış filtre sağlamsa zaten sızdırma olmaz. Eheim 2260, Eheim Professionel 5e 700, Eheim 2080 Professionel 3 seçenek olarak alınabilir 2260 çok büyük ve içi boş olduğu için aldıktan sonra da masraflı diğerleri ise fx6 kadar güçlü değil.
Genellikle sump öneriliyor ben 600L malawi akvaryumumda fluval fx6 kullanıyorum oldukça memnunum. elektrik kesintisinde bir sorun olmuyor dış filtre sağlamsa zaten sızdırma olmaz. Eheim 2260, Eheim Professionel 5e 700, Eheim 2080 Professionel 3 seçenek olarak alınabilir 2260 çok büyük ve içi boş olduğu için aldıktan sonra da masraflı diğerleri ise fx6 kadar güçlü değil.
Yeni Kurulan Akvaryum Ve Yeni Alınan Balıklar
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Leke
Akvaryum Kapasitesi (litre): 600
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: İceman, Portakal, Sarı Prenses, Mavi Prenses, Beyaz Prenses, Auratus
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Ph:7,89, Sıcaklık:26,7
Filitrasyon: Fluval Fx6
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: İlk Kurulum için sera klor giderici ve son 4-5 gün Jbl denitrol bakteri kültürü.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Kurulum daha 12 Gün oldu.
12 Gün oldu akvaryumu kurduğum. Dün gece balıklarım geldi ancak 2 tanesinde görülen lekeler var, iceman'de beyaz 2 nokta ve portakalda siyah lekeler. Diğer balıklar sağlam ancak bu ikisi bu şekilde çıktı. Malawi İzmir'den aldım 11 saat üzeri yolculuktan geldiler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106511/250520231317481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106511/250520231317561.jpg[/IMG]
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Leke
Akvaryum Kapasitesi (litre): 600
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: İceman, Portakal, Sarı Prenses, Mavi Prenses, Beyaz Prenses, Auratus
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Ph:7,89, Sıcaklık:26,7
Filitrasyon: Fluval Fx6
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: İlk Kurulum için sera klor giderici ve son 4-5 gün Jbl denitrol bakteri kültürü.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Kurulum daha 12 Gün oldu.
12 Gün oldu akvaryumu kurduğum. Dün gece balıklarım geldi ancak 2 tanesinde görülen lekeler var, iceman'de beyaz 2 nokta ve portakalda siyah lekeler. Diğer balıklar sağlam ancak bu ikisi bu şekilde çıktı. Malawi İzmir'den aldım 11 saat üzeri yolculuktan geldiler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106511/250520231317481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106511/250520231317561.jpg[/IMG]
Cam Çatlağı Ve Strafor
[QUOTE=ÇaĞRı]
A.selam geçmiş olsun, kaç mm cam ?[/QUOTE]
10 yada 12mm olması lazım
[QUOTE=ÇaĞRı]
A.selam geçmiş olsun, kaç mm cam ?[/QUOTE]
10 yada 12mm olması lazım
Cam Çatlağı Ve Strafor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106511/070520231323001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106511/070520231323171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106511/070520231324041.jpg[/IMG]
Selamlar, uzun süre sonra yeniden akvaryum kurmaya karar verip 190*50*60h akvaryum aldım. Taşıma esnasında ön ve arka camlarında görünen kırılmalar oldu. Alüminyum köşebentler aldım akvaryumun komple tüm kenarlarını dönecek şekilde içten silikon çekmeyi düşünüyorum sizce sorun yaşar mıyım? Ve kanalları olduğu için aklım takıldı bu strafor uygun mu?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106511/070520231323001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106511/070520231323171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/106511/070520231324041.jpg[/IMG]
Selamlar, uzun süre sonra yeniden akvaryum kurmaya karar verip 190*50*60h akvaryum aldım. Taşıma esnasında ön ve arka camlarında görünen kırılmalar oldu. Alüminyum köşebentler aldım akvaryumun komple tüm kenarlarını dönecek şekilde içten silikon çekmeyi düşünüyorum sizce sorun yaşar mıyım? Ve kanalları olduğu için aklım takıldı bu strafor uygun mu?
Sump? Dış Filtre?
[QUOTE=Cancan59]Bende bir kaç şey söyleyeyim diğer üyelerde mantıklı konuşmuşlar anlıyorsanız sumplı yaptırın diyenler olmuş ama işin içine girecek extra maliyetlere gerek yok evet fluval motorlar büyük akvaryumlarda iyi iş çıkarıyor ama en iyi filtrasyon alt sumptır ve sump malzeme dizilimi kullanımı akvaryumda ki döngü oluşumuyla alakalı bir sürü paylaşım var yani o akvaryumu oturtamamak gibi bişey olacağını ben zannetmiyorum sadece motora verilecek 3200 TL ye akvaryum istediğiniz 170 lık akvaryumunuzu alt sumplı 3 camı extra clear ve mobilyalı olarak yaptırabilirsiniz ve sump malzemelerine dahi paranız kalır.[/QUOTE][QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Ali Nihat kardeşim yeni kurulumun hayırlı olması dileklerimle [:iyi:]
Eğer ki imkan olanak varsa akvaryumunda bir alt sump en iyi dış filtreden hem daha iyi hemde daha az maliyetli olacaktır . arka sumplu yavruluk la yapılacak sump ne kadar etkin olacaktır düşünmek lazım [:?] Sump mantığında ne kadar daha geniş büyük hacim Litre o kadar iyi ve etkin filtreleme artılar demektir . [/QUOTE][QUOTE=crazy07]Sump mı dış filtremi dersek, bende alttan sump var. Sump altta olunca güçlü bir motora ihtiyaç var. Ben 40 watt bir motor ile suyu döndürüyorum. Alttan sump taki mantık motor suyu akvaryuma basar ve su seviyesi yükselince su borudan alt sump a akmaya başlar. Alt sump da akvaryumun en az litre olarak dörtte biri kadar olmalıdır. Dolayısı ile yan sump yapımından daha çok ayrıntı ve hesaplama ister. En iyi yanı su kaçağı ve evi su basma tehlikesi yok denecek kadar azdır. Dış motorlarda kaçak en büyük sorundur. Akvaryum hacmi büyük değil ise en kullanışlı olanı arkadan sump dır. İçine ısıtıcını her şeyi doldur akvaryum da sana kalsın. [/QUOTE]
Evet kesinlikle sump sistemi daha mantıklı ancak forumda çok gezdim yan sump olayını çozdüm ama düşünmüyorum alt sump daha güzel gibi geliyor fakat daha karmaşık gibi kuledeki borunun çapı ne kadar olacak, sump ölçüleri neye göre belirlenecek, kafa motoru neye göre seçilecek gibi gibi cevabını bulamadığım pek çok soru oldu kafamda.
[QUOTE=Cancan59]Bende bir kaç şey söyleyeyim diğer üyelerde mantıklı konuşmuşlar anlıyorsanız sumplı yaptırın diyenler olmuş ama işin içine girecek extra maliyetlere gerek yok evet fluval motorlar büyük akvaryumlarda iyi iş çıkarıyor ama en iyi filtrasyon alt sumptır ve sump malzeme dizilimi kullanımı akvaryumda ki döngü oluşumuyla alakalı bir sürü paylaşım var yani o akvaryumu oturtamamak gibi bişey olacağını ben zannetmiyorum sadece motora verilecek 3200 TL ye akvaryum istediğiniz 170 lık akvaryumunuzu alt sumplı 3 camı extra clear ve mobilyalı olarak yaptırabilirsiniz ve sump malzemelerine dahi paranız kalır.[/QUOTE][QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Ali Nihat kardeşim yeni kurulumun hayırlı olması dileklerimle [:iyi:]
Eğer ki imkan olanak varsa akvaryumunda bir alt sump en iyi dış filtreden hem daha iyi hemde daha az maliyetli olacaktır . arka sumplu yavruluk la yapılacak sump ne kadar etkin olacaktır düşünmek lazım [:?] Sump mantığında ne kadar daha geniş büyük hacim Litre o kadar iyi ve etkin filtreleme artılar demektir . [/QUOTE][QUOTE=crazy07]Sump mı dış filtremi dersek, bende alttan sump var. Sump altta olunca güçlü bir motora ihtiyaç var. Ben 40 watt bir motor ile suyu döndürüyorum. Alttan sump taki mantık motor suyu akvaryuma basar ve su seviyesi yükselince su borudan alt sump a akmaya başlar. Alt sump da akvaryumun en az litre olarak dörtte biri kadar olmalıdır. Dolayısı ile yan sump yapımından daha çok ayrıntı ve hesaplama ister. En iyi yanı su kaçağı ve evi su basma tehlikesi yok denecek kadar azdır. Dış motorlarda kaçak en büyük sorundur. Akvaryum hacmi büyük değil ise en kullanışlı olanı arkadan sump dır. İçine ısıtıcını her şeyi doldur akvaryum da sana kalsın. [/QUOTE]
Evet kesinlikle sump sistemi daha mantıklı ancak forumda çok gezdim yan sump olayını çozdüm ama düşünmüyorum alt sump daha güzel gibi geliyor fakat daha karmaşık gibi kuledeki borunun çapı ne kadar olacak, sump ölçüleri neye göre belirlenecek, kafa motoru neye göre seçilecek gibi gibi cevabını bulamadığım pek çok soru oldu kafamda.
Sump? Dış Filtre?
[QUOTE=Zeiss]İlk başta gözünüzü korkutabilir ancak bir kere aldığınızda bir daha arkanıza bakmazsınız. Muhteşem bir alet parasının hakkını veriyor. Bende hem FX4 hem FX6 modelleri mevcut gerçekten dış filtre olayını unutmanızı sağlar. Ayrıca az kullanılmış temiz ikinci el ilanları mevcut, görüp deneyerek onlardan birinide alabilirsiniz.
[/QUOTE][QUOTE=xCielia]
Zeis’inde dediği gibi insan unutuyor. Ömürlük filtre [:D] ikinci elde contası , borusunun oradaki tüpleri vs aşınması olabiliyor. Ona dikkat etmek lazım. Su kaçıran olabiliyor[/QUOTE]
İşin sonunda fluval olacak gibi görünüyor pek fazla seçenek kalmıyor. Biraz araştırıyorum ama o hacimlerde çoğunlukla yan sump tercih edilmiş örneklerde görebilsem başka dış filtreleri en azından bir fikir oldurdu bu olabilir diye ama bulamadım.
[QUOTE=Zeiss]İlk başta gözünüzü korkutabilir ancak bir kere aldığınızda bir daha arkanıza bakmazsınız. Muhteşem bir alet parasının hakkını veriyor. Bende hem FX4 hem FX6 modelleri mevcut gerçekten dış filtre olayını unutmanızı sağlar. Ayrıca az kullanılmış temiz ikinci el ilanları mevcut, görüp deneyerek onlardan birinide alabilirsiniz.
[/QUOTE][QUOTE=xCielia]
Zeis’inde dediği gibi insan unutuyor. Ömürlük filtre [:D] ikinci elde contası , borusunun oradaki tüpleri vs aşınması olabiliyor. Ona dikkat etmek lazım. Su kaçıran olabiliyor[/QUOTE]
İşin sonunda fluval olacak gibi görünüyor pek fazla seçenek kalmıyor. Biraz araştırıyorum ama o hacimlerde çoğunlukla yan sump tercih edilmiş örneklerde görebilsem başka dış filtreleri en azından bir fikir oldurdu bu olabilir diye ama bulamadım.
Sump? Dış Filtre?
[:lol:][QUOTE=xCielia]İyi akşamlar, kuracağınız akvaryumun boyutları oldukça büyük sump işine girerseniz alttan sump sistemi kurmanız daha iyi olacaktır. Fakat kişisel görüşüm dış filtreyle daha rahat edeceğinizdir. Bende fluval fx6 var , 11 balıklı 500 litre civarı japon akvaryumunu bile tertemiz yapıyor. Üstelik yıllardır da kullanıyorum. Çok şükür bi problem çıkarmadı. Bir kere alıp ömürlük götürülecek bir filtre.. [:)][/QUOTE]
Fx6 çok iyi olduğunu biliyorum 3200 Tl olması gibi bir sorun var ancak [:lol:]
[:lol:][QUOTE=xCielia]İyi akşamlar, kuracağınız akvaryumun boyutları oldukça büyük sump işine girerseniz alttan sump sistemi kurmanız daha iyi olacaktır. Fakat kişisel görüşüm dış filtreyle daha rahat edeceğinizdir. Bende fluval fx6 var , 11 balıklı 500 litre civarı japon akvaryumunu bile tertemiz yapıyor. Üstelik yıllardır da kullanıyorum. Çok şükür bi problem çıkarmadı. Bir kere alıp ömürlük götürülecek bir filtre.. [:)][/QUOTE]
Fx6 çok iyi olduğunu biliyorum 3200 Tl olması gibi bir sorun var ancak [:lol:]
Sump? Dış Filtre?
Uzun zaman sonra yeniden akvaryumumu kurayım derken çözemediğim bir nedenden dolayı akvaryumumun alt camı çatladı ve her şey bir anda bozuldu. Kırık akvaryumumu atmadım, sürekli bakıp bakıp yeniden kuracağım derken bir süre sonra artık karar verdim ve başlıyorum dedim. Kafamda bazı ölçüler mevcut filtrasyon işi çok fazla canımı sıkıyor ama. 170 boy (50*60h) (55*60h) (50*65h) (55*65h) (60*60h) maksimum uzunlukta yada 150*55*65h, 165*50*65h gibi gibi şekillerde 500 litre altında olmayan ama 600 litreyi de geçmeyen bir akvaryum ek olarak da altına 60*55*50h gibi bir arka sumplu yavruluk veya bitkili gibi bir şey yaptırmaya karar verdim. Yan sump görüntüsü pek hoşuma gitmiyor, alt sump olayında işin içinden çıkamadım, çok araştırdım araştırdıkça kafam iyice karıştı. Dış filtre desek dolphin c1600 sanki iyi gibi keşke fluval fx4 1300 1400 gibi fiyatlara olsaydı da hiç düşünmeden alsaydım 1500 tl civarı bir şeyler ararken ilanlar arasında da kayboldum yani ne yapacağımı bilemiyorum yardımlarınıza ihtiyacım var şimdiden çok teşekkürler.
Uzun zaman sonra yeniden akvaryumumu kurayım derken çözemediğim bir nedenden dolayı akvaryumumun alt camı çatladı ve her şey bir anda bozuldu. Kırık akvaryumumu atmadım, sürekli bakıp bakıp yeniden kuracağım derken bir süre sonra artık karar verdim ve başlıyorum dedim. Kafamda bazı ölçüler mevcut filtrasyon işi çok fazla canımı sıkıyor ama. 170 boy (50*60h) (55*60h) (50*65h) (55*65h) (60*60h) maksimum uzunlukta yada 150*55*65h, 165*50*65h gibi gibi şekillerde 500 litre altında olmayan ama 600 litreyi de geçmeyen bir akvaryum ek olarak da altına 60*55*50h gibi bir arka sumplu yavruluk veya bitkili gibi bir şey yaptırmaya karar verdim. Yan sump görüntüsü pek hoşuma gitmiyor, alt sump olayında işin içinden çıkamadım, çok araştırdım araştırdıkça kafam iyice karıştı. Dış filtre desek dolphin c1600 sanki iyi gibi keşke fluval fx4 1300 1400 gibi fiyatlara olsaydı da hiç düşünmeden alsaydım 1500 tl civarı bir şeyler ararken ilanlar arasında da kayboldum yani ne yapacağımı bilemiyorum yardımlarınıza ihtiyacım var şimdiden çok teşekkürler.
Bitkili Akvaryum
Merhaba,uzun bir aradan sonra tekrardan akvaryum kurmaya karar verdim.Planlarıma göre önümüzdeki 2 ay içerisinde her şeyi ile hazır bir akvaryumum olacak.Canlı doğuranlara,bitkilere ve karideslere daha önceden küçük tanklarda baktım.Şimdi elimdeki 120L 100*30*40h olan akvaryuma bitki,karides(kiraz karides) ve canlı doğuran(plati,moli,yelken kuyruklu moli,lepistes,kılıç kuyruk,valifera) gibi düşünüyorum.Ek olarak şuan adını hatırlayamadığım çöpçü olarak bilinen(vatoz değil) dip balıklarından 4-5 adet almayı düşünüyorum.Bitki olarak basit bakımlı bitkiler düşünüyorum,arka planda eledoa tarzı uzun bitkiler önlerde gül tarzı bitkiler gibi.Kum olarak piyasada yıkanmış bitki kumları satılıyor 8.5 kilosu 25 35 tl arasında kova olarak 2 kova almayı düşünüyorum yeterli midir?ışıklandırma olarak şuan 1 adet yanlış hatırlamıyorsam 20w 60 cm 2 adet 15w 45 cm gün ışığı florasanım var bunların yeterli gelmeyeceğini biliyorum ek olarak kaç watt almalıyım?Dış filtrede karbon kullanmayın diyorlar,ancak 1 sepet boş kalıyor o zaman şuan 1.sepette elyaf-sünger,2.sepette ince seramik-elyaf,3.sepette kalın seramik-elyaf ve 4.sepette karbon-elyaf var karbonu çıkartırsam yerine ne koymam gerekir?Co2 ihtiyacını mayalı sistemle karşılayacağım işimi görür mü?
Merhaba,uzun bir aradan sonra tekrardan akvaryum kurmaya karar verdim.Planlarıma göre önümüzdeki 2 ay içerisinde her şeyi ile hazır bir akvaryumum olacak.Canlı doğuranlara,bitkilere ve karideslere daha önceden küçük tanklarda baktım.Şimdi elimdeki 120L 100*30*40h olan akvaryuma bitki,karides(kiraz karides) ve canlı doğuran(plati,moli,yelken kuyruklu moli,lepistes,kılıç kuyruk,valifera) gibi düşünüyorum.Ek olarak şuan adını hatırlayamadığım çöpçü olarak bilinen(vatoz değil) dip balıklarından 4-5 adet almayı düşünüyorum.Bitki olarak basit bakımlı bitkiler düşünüyorum,arka planda eledoa tarzı uzun bitkiler önlerde gül tarzı bitkiler gibi.Kum olarak piyasada yıkanmış bitki kumları satılıyor 8.5 kilosu 25 35 tl arasında kova olarak 2 kova almayı düşünüyorum yeterli midir?ışıklandırma olarak şuan 1 adet yanlış hatırlamıyorsam 20w 60 cm 2 adet 15w 45 cm gün ışığı florasanım var bunların yeterli gelmeyeceğini biliyorum ek olarak kaç watt almalıyım?Dış filtrede karbon kullanmayın diyorlar,ancak 1 sepet boş kalıyor o zaman şuan 1.sepette elyaf-sünger,2.sepette ince seramik-elyaf,3.sepette kalın seramik-elyaf ve 4.sepette karbon-elyaf var karbonu çıkartırsam yerine ne koymam gerekir?Co2 ihtiyacını mayalı sistemle karşılayacağım işimi görür mü?
Balıklarım Ölüyor.
Yem biraz fazla kaçıyor ama o kadarda fazla değil 2 çeşit bitkisel 1 adet de protin yemim var sabah bitkisel öyleyin protein akşam biktisel veriyorum.
Yem biraz fazla kaçıyor ama o kadarda fazla değil 2 çeşit bitkisel 1 adet de protin yemim var sabah bitkisel öyleyin protein akşam biktisel veriyorum.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
