ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BirDeist
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Ağustos 2012 12:48
Son Ziyaret:
13 Ağustos 2017 22:15
Toplam Mesaj:
243 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
[b]ABDULLAH KARA [/b]
200 litre
SON 10 MESAJI
Ne Üretsem ?
[QUOTE=tanuska]Bol bitkili yaparsanız karides ve lepistesi rahatça üretebilirsiniz . Salyangoz olarak rabbit snail değilde ramshorn uretebilirsiniz. Pet shopta ramshornların tanesini 1 liraya satan var . Karides olarak sakura kiraz karides üretebilirsiniz . Sakuralar kan kırmızısı olduğu için pahalıya satılır . Lepistes olarak ta alman türü önerebilirim .
Hayırlı bayramlar ...
Not : üretirseniz karideslere talibim [:D][/QUOTE]
Ama bu dedikleriniz de aşırı ucuz türler. Kiraz karidesleri 0,75 e satıyorlar internette. Ramshornlar ise bedava. Yani bu yazdıklarımın içinden tavsiye gerek bana.
[QUOTE=tanuska]Bol bitkili yaparsanız karides ve lepistesi rahatça üretebilirsiniz . Salyangoz olarak rabbit snail değilde ramshorn uretebilirsiniz. Pet shopta ramshornların tanesini 1 liraya satan var . Karides olarak sakura kiraz karides üretebilirsiniz . Sakuralar kan kırmızısı olduğu için pahalıya satılır . Lepistes olarak ta alman türü önerebilirim .
Hayırlı bayramlar ...
Not : üretirseniz karideslere talibim [:D][/QUOTE]
Ama bu dedikleriniz de aşırı ucuz türler. Kiraz karidesleri 0,75 e satıyorlar internette. Ramshornlar ise bedava. Yani bu yazdıklarımın içinden tavsiye gerek bana.
Ne Üretsem ?
Arkadaşlar merhaba. Ben 200 litrelik akvaryumumu üretimhane yapmak için boşaltım. Hem üretir hem izlerim dedim, bir süredir işsizim gelir olur diye.
Aklımda üretmeyi düşündüğüm aşağıdaki canlılar var. Ama kararsız kalıyorum ne üretsem, yada talep görür mü diye? Fazla para harcayamayacağım için aşağıdaki canlıları düşünüyorum. Fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
1) Lepistes (flamingo lepistes, full black, moscow blue, full red türlerinden biri)
2) Karides (blue jelly shrimp, inci karides, red rili, carbon rili, green jelly shrimp, kaplan karides türlerinden biri yada birbirleri ile çiftleşmeyen 2 tür beraber)
3) Rabbit Snail
Tabi ki salyangoz+karides, lepistes+salyangoz beraber üretebilirim. Ama sizce bunlardan hangilerini üreteyim?
Arkadaşlar merhaba. Ben 200 litrelik akvaryumumu üretimhane yapmak için boşaltım. Hem üretir hem izlerim dedim, bir süredir işsizim gelir olur diye.
Aklımda üretmeyi düşündüğüm aşağıdaki canlılar var. Ama kararsız kalıyorum ne üretsem, yada talep görür mü diye? Fazla para harcayamayacağım için aşağıdaki canlıları düşünüyorum. Fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
1) Lepistes (flamingo lepistes, full black, moscow blue, full red türlerinden biri)
2) Karides (blue jelly shrimp, inci karides, red rili, carbon rili, green jelly shrimp, kaplan karides türlerinden biri yada birbirleri ile çiftleşmeyen 2 tür beraber)
3) Rabbit Snail
Tabi ki salyangoz+karides, lepistes+salyangoz beraber üretebilirim. Ama sizce bunlardan hangilerini üreteyim?
Bu Torf Mu?
Arkadaşlar bu torf değil mi? Paketin ön yüzünde bitki toprağı yazıyor ama aynı zamanda torf da yazıyor. Yani akvaryumda kullansam sorun olur mu? (paludarium için)
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/133631/20150625_231211.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bu torf değil mi? Paketin ön yüzünde bitki toprağı yazıyor ama aynı zamanda torf da yazıyor. Yani akvaryumda kullansam sorun olur mu? (paludarium için)
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/133631/20150625_231211.jpg[/IMG]
Bu Bitkileri Bilen Var Mı ?
[QUOTE=capo di capi]Yeterli ışığı sağlayacaksan , 1-2-4. fotodaki bitkileri paludariumun kuru kısmında kullanabilirsin.. İlk bitkiyi(yılanyatağı) yarı sulakta da kullanabilirsin.[/QUOTE]
Yeterli ışığım var akvaryumda, zaten misafir odasındaki ışıkta bile böyle geliştirlerse akvaryumda da gelişirler sanırım :) Fakat paludariumda kullanacağım bitki toprağının dibi nemli olacak şekilde biraz suda bırakacaktım. Bu dediğinize göre dibi çamur gibi nemli olur ise sadece 1.resimdekini kullanabilirim, diğerleri çürür doğru mu anladım?
Çok teşekkür ederim.
[QUOTE=capo di capi]Yeterli ışığı sağlayacaksan , 1-2-4. fotodaki bitkileri paludariumun kuru kısmında kullanabilirsin.. İlk bitkiyi(yılanyatağı) yarı sulakta da kullanabilirsin.[/QUOTE]
Yeterli ışığım var akvaryumda, zaten misafir odasındaki ışıkta bile böyle geliştirlerse akvaryumda da gelişirler sanırım :) Fakat paludariumda kullanacağım bitki toprağının dibi nemli olacak şekilde biraz suda bırakacaktım. Bu dediğinize göre dibi çamur gibi nemli olur ise sadece 1.resimdekini kullanabilirim, diğerleri çürür doğru mu anladım?
Çok teşekkür ederim.
Bu Bitkileri Bilen Var Mı ?
Merhaba, yakında akvaryumu 2.kez, daha iyi yapacağıma inanarak paludariuma çevireceğim. Fakat daha önce paludarium için bana yazılan bitkileri almaya gittiğimde alıp eve dönünce fark ettim ki aldığım bitkiler zaten evde vardı, boşa para vermiştim.
O yüzden şu aşağıdaki bitkilerden paludariuma uygun olan var mı bir bakıp yardım edebilir misiniz? Maddi sıkıntılarım var, uygun olan bitki var ise evdekilerden kullanacağım. Zahmet edip cevap veren herkese şimdiden teşekkürler [:iyi:]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/133631/20150625_010918.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/133631/20150625_010841.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/133631/20150625_010858.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/133631/20150625_010835.jpg[/IMG][EDIT]BirDeist,2015-06-25 01:32:06[/EDIT]
Merhaba, yakında akvaryumu 2.kez, daha iyi yapacağıma inanarak paludariuma çevireceğim. Fakat daha önce paludarium için bana yazılan bitkileri almaya gittiğimde alıp eve dönünce fark ettim ki aldığım bitkiler zaten evde vardı, boşa para vermiştim.
O yüzden şu aşağıdaki bitkilerden paludariuma uygun olan var mı bir bakıp yardım edebilir misiniz? Maddi sıkıntılarım var, uygun olan bitki var ise evdekilerden kullanacağım. Zahmet edip cevap veren herkese şimdiden teşekkürler [:iyi:]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/133631/20150625_010918.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/133631/20150625_010841.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/133631/20150625_010858.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/133631/20150625_010835.jpg[/IMG][EDIT]BirDeist,2015-06-25 01:32:06[/EDIT]
Paludarium İçin Sorular
Bir ara paludarium kurdum, bu konuyu açtıktan 1-2 hafta kadar sonra. Fakat ilk kez kurduğumdan kafamda mantığını pek oturtamadım sanırım ve geri bozdum [:((]
Bitkilerimi silis kumdan yaptığım bir adanın içine, saksılarından çıkarmadan gizleyerek gömmüştüm, fakat hoş olmadı ve yükselti çok aşırı oldu. Etrafı da hoş gösterip pek süsleyemedim kafamda mantığı oturmadığı için, o yüzden bir süre sonra sinirlenip bozdum.
Hala anlayamadığım bazı şeyler var, videoları falan izliyorum işi çözeyim diye, ama içinden çıkamıyorum[:'(]
* Videolarda adamlar bildiğin bitki toprağı döküp bitkileri ona dikiyor, üstelik suya karışmasını engelleyecek bir cam, yada duvar da kullanmıyor, mesela önüne birkaç taştan duvar yapıp arkasına bitki toprağı dolduruyorlar. İyi ama bu toprak suya karışacak, karıştığında canlılara sıkıntı yaşatmayacak mı? Örneğin aşağıdaki videodaki kurulum şekli:
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=UyleiGqCQmY&index=1&list=FLIb95uVOdf-xwFSEHzNwHag[/VID]
* Birçok dış plan bitkisi görüyorum, sarmaşık gibi paludariumun sağını solunu sarmış, suyun içinden dışarı doğru uzamış falan. Fakat bu bitkilerin suyun içinden uzayanları nasıl oluyor da çürümüyor? Duvarlardan, arka plandan ve yandan uzayıp sarkan bitkilerin dibinde toprak birşey göremiyorum, onları nasıl tutturuyorlar yada gelişimlerini nasıl sağlıyor bu bitkiler?
* Bitkiler için kullanacağım bitki toprağı suyla hiç temas etmemeli mi? Gizli bir bölme falan mı yapmalıyım? Yoksa suya karışması sorun değil mi? Mesela bu videoda sol kısımda gizli bir bölme var ve toprağın suya karışmasını engelliyor anladığım kadarı ile:
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=NxukautUnCk[/VID]
* Bitkileri diktiğim toprağın alt tabakası sürekli suda kalsa, yani dip nemli olsa, bitkileri çürütür mü?
Benim adına paludarium demeye utandığım paludarium çalışmam bu şekildeydi, diğer fotoğrafları bulamadım:
[IMG]https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t31.0-8/10903888_669032946538366_443495816876787647_o.jpg[/IMG]
Lütfen yardımcı olun, akvaryumu kaldırıp atmak istemiyorum sinirden, hevesim kaçtı hepten karşısına geçip bakmaz oldum [:(]
Bir ara paludarium kurdum, bu konuyu açtıktan 1-2 hafta kadar sonra. Fakat ilk kez kurduğumdan kafamda mantığını pek oturtamadım sanırım ve geri bozdum [:((]
Bitkilerimi silis kumdan yaptığım bir adanın içine, saksılarından çıkarmadan gizleyerek gömmüştüm, fakat hoş olmadı ve yükselti çok aşırı oldu. Etrafı da hoş gösterip pek süsleyemedim kafamda mantığı oturmadığı için, o yüzden bir süre sonra sinirlenip bozdum.
Hala anlayamadığım bazı şeyler var, videoları falan izliyorum işi çözeyim diye, ama içinden çıkamıyorum[:'(]
* Videolarda adamlar bildiğin bitki toprağı döküp bitkileri ona dikiyor, üstelik suya karışmasını engelleyecek bir cam, yada duvar da kullanmıyor, mesela önüne birkaç taştan duvar yapıp arkasına bitki toprağı dolduruyorlar. İyi ama bu toprak suya karışacak, karıştığında canlılara sıkıntı yaşatmayacak mı? Örneğin aşağıdaki videodaki kurulum şekli:
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=UyleiGqCQmY&index=1&list=FLIb95uVOdf-xwFSEHzNwHag[/VID]
* Birçok dış plan bitkisi görüyorum, sarmaşık gibi paludariumun sağını solunu sarmış, suyun içinden dışarı doğru uzamış falan. Fakat bu bitkilerin suyun içinden uzayanları nasıl oluyor da çürümüyor? Duvarlardan, arka plandan ve yandan uzayıp sarkan bitkilerin dibinde toprak birşey göremiyorum, onları nasıl tutturuyorlar yada gelişimlerini nasıl sağlıyor bu bitkiler?
* Bitkiler için kullanacağım bitki toprağı suyla hiç temas etmemeli mi? Gizli bir bölme falan mı yapmalıyım? Yoksa suya karışması sorun değil mi? Mesela bu videoda sol kısımda gizli bir bölme var ve toprağın suya karışmasını engelliyor anladığım kadarı ile:
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=NxukautUnCk[/VID]
* Bitkileri diktiğim toprağın alt tabakası sürekli suda kalsa, yani dip nemli olsa, bitkileri çürütür mü?
Benim adına paludarium demeye utandığım paludarium çalışmam bu şekildeydi, diğer fotoğrafları bulamadım:
[IMG]https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t31.0-8/10903888_669032946538366_443495816876787647_o.jpg[/IMG]
Lütfen yardımcı olun, akvaryumu kaldırıp atmak istemiyorum sinirden, hevesim kaçtı hepten karşısına geçip bakmaz oldum [:(]
200 Litrelik Dünyam
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=wm9i8k9N__Q[/VID]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=wm9i8k9N__Q[/VID]
200 Litrelik Dünyam
Türlerde değişikliğe gidiyorum arkadaşlar (kribensis + küçük tetra türleri yada + keyhole yapacağım). Kribensis aldım bir çift, çok tatlı şerefsizler
Hemen cilveleşmeye de başladılar. 15kg lık büyük lav kayalarını kırık farklı bir dekor yaptım ve akvaryumda yükseklik ve eğim görüntüsü oluşturup daha güzel ve boyutlu görünmesini sağladım. Yeni halini de bir ara sizinle paylaşacağım biraz daha bitkilendireyim de, şuan bitki kalmadı neredeyse 
BirDeist 2015-04-25 12:08:48
Türlerde değişikliğe gidiyorum arkadaşlar (kribensis + küçük tetra türleri yada + keyhole yapacağım). Kribensis aldım bir çift, çok tatlı şerefsizler
Hemen cilveleşmeye de başladılar. 15kg lık büyük lav kayalarını kırık farklı bir dekor yaptım ve akvaryumda yükseklik ve eğim görüntüsü oluşturup daha güzel ve boyutlu görünmesini sağladım. Yeni halini de bir ara sizinle paylaşacağım biraz daha bitkilendireyim de, şuan bitki kalmadı neredeyse 
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=t3Y8RLosIsk[/VID]
Akvaryum hobisiyle ilgili mizah yazılarım :)
Yeni mizah yazım için şuradan buyurun: "Cüce kerevit"BirDeist 2015-02-13 15:21:43
Yeni mizah yazım için şuradan buyurun: "Cüce kerevit"
Elma Salyangozları ve Karidesler Anında Ölüyor !
Evet mayalı co2 hala kullanıyorum. Fakat suya karışma ihtimali yok, hem akvaryumdan alçakta hemde ağzında check valf var. 24 saat çıkıyor co2. Saatte 800 litre çeviren dış filtrem var gayet iyi sirkülasyon falan. Fakat bu olayın sebebinin co2 olduğunu düşünmüyorum çünkü kullanmadığımda da durum değişmedi.
Evet mayalı co2 hala kullanıyorum. Fakat suya karışma ihtimali yok, hem akvaryumdan alçakta hemde ağzında check valf var. 24 saat çıkıyor co2. Saatte 800 litre çeviren dış filtrem var gayet iyi sirkülasyon falan. Fakat bu olayın sebebinin co2 olduğunu düşünmüyorum çünkü kullanmadığımda da durum değişmedi.
SON MESAJLAR
- Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
pilatin,
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
flanormimar,
sonerzeydan,
pitsem,
Darkweaver,
Sfenks111,
sinor,
Hoppala,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
ciways,
AtaDemircii,
tuncaysargin,
bysmokin,
ezzalisi,
betta.ist,
erdalakçay,
Kınayu,
Joec,
HalilSefaa,
miracemir,
Muhammedbedri,
Cyrenity,
sacityld,
MCY4,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Alibicimcilci,
kocoglu,
tersramiz1,
Meryemmm,
şansal,
AC-72,
SalihNarci,
Aguamentist,
JujuSeri,
Aporetti,
Umt61,
oguzsel,
MehmetEgemen,
egedin,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
