ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
reyhal
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
31
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Aralık 2012 02:03
Son Ziyaret:
03 Mayıs 2016 00:09
Toplam Mesaj:
16 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Reyhan Tunalı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Reyhan Tunalı
100x40x55
100x40x55
SON 10 MESAJI
Akvaryem Etik Olmayan Davranışlar
Arkadaşlar tekrar merhaba,
Konunun üzerinden yaklaşık 1 hafta geçti ve güncel durum ile ilgili size bilgi vermek istedim.Pazartesi günü aldığım tüm ürünleri iade için kargoya verdim. Hesap ekstremi kontrol ettiğimde perşembe günü alışveriş bedelinin iade edildiğini gördüm.
Bilgilerinize sunarım.
Saygılar..
Arkadaşlar tekrar merhaba,
Konunun üzerinden yaklaşık 1 hafta geçti ve güncel durum ile ilgili size bilgi vermek istedim.Pazartesi günü aldığım tüm ürünleri iade için kargoya verdim. Hesap ekstremi kontrol ettiğimde perşembe günü alışveriş bedelinin iade edildiğini gördüm.
Bilgilerinize sunarım.
Saygılar..
Akvaryem Etik Olmayan Davranışlar
Arkadaşlar bizler internet üzerinden ürün alırken zaten bir mesafeli satış sözleşmesine onay veriyoruz. İlgili sitenin satış sözleşmesinden bir bölüm;
4.4 – www.akvaryem.com.tr sözleşme konusu ürünün saglam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım klavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.
Zaten firma en başında ürünlerin eksiksiz gönderilmesini taahhüt ediyor. Buna rağmen tüketici olarak yine de siparişi teyit etme durumu bu ülkede yaşadığımız ve ticarette bu gibi aksilikler olduğunu bilmemizden kaynaklanmaktadır.
Firma hakkında bağımsız platformlarda geri bildirim yapmak herkesin yararınadır. Firma mağduriyeti giderirse buraya da zaten yazılacaktır.Buradan alışveriş yapan kişi de satış kararını bu bilgiler ışığında verir.
Saygılar..
Arkadaşlar bizler internet üzerinden ürün alırken zaten bir mesafeli satış sözleşmesine onay veriyoruz. İlgili sitenin satış sözleşmesinden bir bölüm;
4.4 – www.akvaryem.com.tr sözleşme konusu ürünün saglam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım klavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.
Zaten firma en başında ürünlerin eksiksiz gönderilmesini taahhüt ediyor. Buna rağmen tüketici olarak yine de siparişi teyit etme durumu bu ülkede yaşadığımız ve ticarette bu gibi aksilikler olduğunu bilmemizden kaynaklanmaktadır.
Firma hakkında bağımsız platformlarda geri bildirim yapmak herkesin yararınadır. Firma mağduriyeti giderirse buraya da zaten yazılacaktır.Buradan alışveriş yapan kişi de satış kararını bu bilgiler ışığında verir.
Saygılar..
Akvaryem Etik Olmayan Davranışlar
[QUOTE=Tunc Berk]Olaya bakış açıları çok farklı.
Bu firma "etik satış yapmıyor" demek firmaya haksızlıktır. Bende firmanın iletişiminden dolayı mağdur oldum. Bana etik davranmadı, Sn. Rehyan'a etik davranmadı fakat diğer sekiz kişi çok memnun ise firmanın etiklikten uzak olduğu anlamı çıkmaz, eksikleri olduğu ve düzeltmez ise müşteri kaybedeceği anlamına gelir. Bunu defalarca dile getirdim.
Başka bir konuda 10 çeşit yem, ph metre ve tds metre alan bir arkadaşımız, ürünler ertesi gün eline geçtiği için çok memnun. Bu açıdan bakarsan etik+ olmuyor mu?
Şahsen alanım muhasebe/finans olduğu için fatura olayına girmek bile istemiyorum.[:)]
[/QUOTE]
Zaten olması gereken bedeli ödenmiş ve teyit alınmış ürünlerin eksiksiz bir şekilde gönderilmesi değil mi? Bana göre yanlış bilgi verme ve rızası olmadan hizmet alan kişiye para iadesi yapmadan eksik ürün gönderme etiklik ilkesi ile bağdaşmıyor.
[QUOTE=YASİN BOZKURT]Etik satış yapılmadığı ithamı faturaya bağlandığı için olabilirmi ? Tunç bey. Tek üründe de eheim filtremi yazıyor acaba ?[/QUOTE]
Toplam satış miktarı Eheim filtre karşına yazılmış.
[QUOTE=Tunc Berk]Olaya bakış açıları çok farklı.
Bu firma "etik satış yapmıyor" demek firmaya haksızlıktır. Bende firmanın iletişiminden dolayı mağdur oldum. Bana etik davranmadı, Sn. Rehyan'a etik davranmadı fakat diğer sekiz kişi çok memnun ise firmanın etiklikten uzak olduğu anlamı çıkmaz, eksikleri olduğu ve düzeltmez ise müşteri kaybedeceği anlamına gelir. Bunu defalarca dile getirdim.
Başka bir konuda 10 çeşit yem, ph metre ve tds metre alan bir arkadaşımız, ürünler ertesi gün eline geçtiği için çok memnun. Bu açıdan bakarsan etik+ olmuyor mu?
Şahsen alanım muhasebe/finans olduğu için fatura olayına girmek bile istemiyorum.[:)]
[/QUOTE]
Zaten olması gereken bedeli ödenmiş ve teyit alınmış ürünlerin eksiksiz bir şekilde gönderilmesi değil mi? Bana göre yanlış bilgi verme ve rızası olmadan hizmet alan kişiye para iadesi yapmadan eksik ürün gönderme etiklik ilkesi ile bağdaşmıyor.
[QUOTE=YASİN BOZKURT]Etik satış yapılmadığı ithamı faturaya bağlandığı için olabilirmi ? Tunç bey. Tek üründe de eheim filtremi yazıyor acaba ?[/QUOTE]
Toplam satış miktarı Eheim filtre karşına yazılmış.
Akvaryem Etik Olmayan Davranışlar
[QUOTE=akvaryuminsani]Bende firmanın satış konusunda eksiklikleri olduğunu düşünüyorum bir miktar alışveriş yaptım ve ödeme yaptığım miktar ile faturaya yansitilan miktar aynı değildi.[/QUOTE]
Benim fatura miktarı ile ilgili bir sorun yok fakat ürün detayları yazılmamış.fatura sadece tek ürüne kesilmiş. Zaten firma stok durumlarındaki karışıklığın en büyük nedeni de bu bence. Muhasebe ve stok programlarının çoğu kesilen faturadaki satış adetlerinden düşerek gerçek stok değerine ulaşıyor. Fatura sisteminin bu şekilde yapılmasının ana bir kaç nedeni olabilir ama burada dile getirmek istemiyorum.
[QUOTE=akvaryuminsani]Bende firmanın satış konusunda eksiklikleri olduğunu düşünüyorum bir miktar alışveriş yaptım ve ödeme yaptığım miktar ile faturaya yansitilan miktar aynı değildi.[/QUOTE]
Benim fatura miktarı ile ilgili bir sorun yok fakat ürün detayları yazılmamış.fatura sadece tek ürüne kesilmiş. Zaten firma stok durumlarındaki karışıklığın en büyük nedeni de bu bence. Muhasebe ve stok programlarının çoğu kesilen faturadaki satış adetlerinden düşerek gerçek stok değerine ulaşıyor. Fatura sisteminin bu şekilde yapılmasının ana bir kaç nedeni olabilir ama burada dile getirmek istemiyorum.
Akvaryem Etik Olmayan Davranışlar
İnternet üzerinden satış yapan bir firmanın bedelini peşin aldığı ürünleri eksik göndermesi bunu şeffaflık adına göndermeden önce tüketiciye bilgi vermemesi aksine 3 kez görüşme yapılmasına rağmen sorun yok, stoklarımızda sipariş verdiğiniz ürünler bulunmakta gibi ifadeler kullanılması üstüne ürünlerin eksik gelmesi size göre etik ise benim buna diyebileceğim hiçbir şey yok.
zaten mağduriyetin giderilmesi firmanın sorumluluğundadır. Firma göndermediği ürünlerin bedelini iade etmek zorundadır. giderilmemesi durumda zaten sorunlu olan satın alma işlemi tüketici hakem heyetine gönderilir.
Bedeli peşin alınan bir ürün ve hizmet ile ilgili tüketiciye yanlış bilgi verilmesi sizin açınızdan küçük sorunlar olarak görülüyor sanırım.
Konunun ayrı bir başlık olarak açılması etik değil diye yorumlanmış. Konunun diğer şikayet başlığı altına taşınmasını rica ederim.
İnternet üzerinden satış yapan bir firmanın bedelini peşin aldığı ürünleri eksik göndermesi bunu şeffaflık adına göndermeden önce tüketiciye bilgi vermemesi aksine 3 kez görüşme yapılmasına rağmen sorun yok, stoklarımızda sipariş verdiğiniz ürünler bulunmakta gibi ifadeler kullanılması üstüne ürünlerin eksik gelmesi size göre etik ise benim buna diyebileceğim hiçbir şey yok.
zaten mağduriyetin giderilmesi firmanın sorumluluğundadır. Firma göndermediği ürünlerin bedelini iade etmek zorundadır. giderilmemesi durumda zaten sorunlu olan satın alma işlemi tüketici hakem heyetine gönderilir.
Bedeli peşin alınan bir ürün ve hizmet ile ilgili tüketiciye yanlış bilgi verilmesi sizin açınızdan küçük sorunlar olarak görülüyor sanırım.
Konunun ayrı bir başlık olarak açılması etik değil diye yorumlanmış. Konunun diğer şikayet başlığı altına taşınmasını rica ederim.
Akvaryem Etik Olmayan Davranışlar
[QUOTE=Omer_MG]Eksik olanları göndermiyorlar demişsiniz, tutanakta ise tedarik edilince göndereceklerini belirtmişler.[/QUOTE]
Tedarik edilince ucu çok açık bir ifade. Kaldı ki ben bu firmayı seachem in nitrat nitrit testi ve seachem sıvı gübre stokta var gözükmesi nedeniyle tercih etmiştim. seachem in bazı ürünlerinde şuan için ithalat gerçeleşmiyor. ürünlerin tedarik edilince gönderilmesi bu yüzden pek mümkün değil. ürünler eksik geldikten sonra yaptığım görüşmede Seachem ürünlerinin gelmediğini zaten firma yetkilisi de belirtti. Dolayısı ile bu duruma zaten hakimler.
[QUOTE=Omer_MG]Eksik olanları göndermiyorlar demişsiniz, tutanakta ise tedarik edilince göndereceklerini belirtmişler.[/QUOTE]
Tedarik edilince ucu çok açık bir ifade. Kaldı ki ben bu firmayı seachem in nitrat nitrit testi ve seachem sıvı gübre stokta var gözükmesi nedeniyle tercih etmiştim. seachem in bazı ürünlerinde şuan için ithalat gerçeleşmiyor. ürünlerin tedarik edilince gönderilmesi bu yüzden pek mümkün değil. ürünler eksik geldikten sonra yaptığım görüşmede Seachem ürünlerinin gelmediğini zaten firma yetkilisi de belirtti. Dolayısı ile bu duruma zaten hakimler.
Akvaryem Etik Olmayan Davranışlar
[QUOTE=Tunc Berk]Bence bu kadar abartarak kınamaya gerek yok.
Daha önce bende alış veriş yaptım ve bir takım memnuniyetsizliklerimi, sorunu ve gelişmeleri yazdım.
Fakat bu bayağı ciddi bir yargılama olmuş.
Stok yanlışlığı kabul edilebilecek bir şey, tutanakta da belirtmişler zaten. Faturanın pek manası yok aslında, elektronik ortamda siparişleriniz mevcut zaten.
Her akvaryem konusunda belirttiğim gibi bu firmanın en kötü yanı iletişim problemi.[/QUOTE]
Stok yanlışlığı tabiki kabul edilebilecek bir şey ama sorun telefonda siparişi teyit etmeme ayrıca kargoyu veren kişi ile bizzat görüşmeme rağmen ürünlerin eksiklik formu ile gönderilmesi. hiç değilse şu ürünler elimizde yok bunların yerine muadili başka ürünler gönderelim yada siparişinizi iptal edelim denmesi gerekmez miydi?
[QUOTE=Tunc Berk]Bence bu kadar abartarak kınamaya gerek yok.
Daha önce bende alış veriş yaptım ve bir takım memnuniyetsizliklerimi, sorunu ve gelişmeleri yazdım.
Fakat bu bayağı ciddi bir yargılama olmuş.
Stok yanlışlığı kabul edilebilecek bir şey, tutanakta da belirtmişler zaten. Faturanın pek manası yok aslında, elektronik ortamda siparişleriniz mevcut zaten.
Her akvaryem konusunda belirttiğim gibi bu firmanın en kötü yanı iletişim problemi.[/QUOTE]
Stok yanlışlığı tabiki kabul edilebilecek bir şey ama sorun telefonda siparişi teyit etmeme ayrıca kargoyu veren kişi ile bizzat görüşmeme rağmen ürünlerin eksiklik formu ile gönderilmesi. hiç değilse şu ürünler elimizde yok bunların yerine muadili başka ürünler gönderelim yada siparişinizi iptal edelim denmesi gerekmez miydi?
Akvaryem Etik Olmayan Davranışlar
[QUOTE=byyacut]Bence bu tarz şikayet bildirimlerinde resmi evrak sipariş görüntüleri kargo tarihleri gelen kutu içeriği gibi detaylı bilgilerin resimli bir şekilde kanıtlanmayan paylaşımların şikayet konularının silinmesi lazım bence.
Şahsen ben akvaryem firmasının tam karşısında oturuyorum ve saygı değer Ceylan abim her şeyime yardımcı oldu, Allah razı olsun diyorum, Çoğu petshoptan aldığım fiyatlar ürünün 2 katıydı ama Ceylan abi her şeyi bana uygun şeklinde benim bütçemi düşünerek ayarladığını fark ediyorum.
Buradan Ceylan abiye selamlar olsun, Abi Alican ben [:)] [:iyi:] [:nazar:][/QUOTE]
Faturayı şahsi bilgilerimin olması nedeniyle koymadım fakat eksik ürün bilgilendirme formunu koymuş olmam yeterlidir sanırım.
[QUOTE=byyacut]Bence bu tarz şikayet bildirimlerinde resmi evrak sipariş görüntüleri kargo tarihleri gelen kutu içeriği gibi detaylı bilgilerin resimli bir şekilde kanıtlanmayan paylaşımların şikayet konularının silinmesi lazım bence.
Şahsen ben akvaryem firmasının tam karşısında oturuyorum ve saygı değer Ceylan abim her şeyime yardımcı oldu, Allah razı olsun diyorum, Çoğu petshoptan aldığım fiyatlar ürünün 2 katıydı ama Ceylan abi her şeyi bana uygun şeklinde benim bütçemi düşünerek ayarladığını fark ediyorum.
Buradan Ceylan abiye selamlar olsun, Abi Alican ben [:)] [:iyi:] [:nazar:][/QUOTE]
Faturayı şahsi bilgilerimin olması nedeniyle koymadım fakat eksik ürün bilgilendirme formunu koymuş olmam yeterlidir sanırım.
Akvaryem Etik Olmayan Davranışlar
[QUOTE=prisonbreak]Reyhan hanım faturanın fotoğrafını yükleyebilir misiniz ?.[/QUOTE]
faturada kişisel bilgiler olması nedeniyle buraya yüklemedim ama eksik ürün bilgi formu ve ürünlerin fotoğrafını ekledim.
[QUOTE=eseruyar]Eksik olanları göndercekler mi konuştunuz mu?
Bende 4parça almıştım tek ürünün ismini yazmışlar önceden detaylı yazıyorlardı.[/QUOTE]
Eksik olanları göndermiyorlar çünkü stoklarında yokmuş. Zaten sipariş elime ulaşmadan önce 3 kez telefonla görüşmemize rağmen eksik parçalar hakkında bilgi vermemeleri , faturanın tek ürüne kesilmiş olması nedeniyle sorun çıkabilecek ürünlerde garanti problemi çıkma ihtimali nedeniyle hiç bir ürünü kabul etmeyeceğimi bildirdim. Yarın ürünleri geri göndereceğim.
[QUOTE=prisonbreak]Reyhan hanım faturanın fotoğrafını yükleyebilir misiniz ?.[/QUOTE]
faturada kişisel bilgiler olması nedeniyle buraya yüklemedim ama eksik ürün bilgi formu ve ürünlerin fotoğrafını ekledim.
[QUOTE=eseruyar]Eksik olanları göndercekler mi konuştunuz mu?
Bende 4parça almıştım tek ürünün ismini yazmışlar önceden detaylı yazıyorlardı.[/QUOTE]
Eksik olanları göndermiyorlar çünkü stoklarında yokmuş. Zaten sipariş elime ulaşmadan önce 3 kez telefonla görüşmemize rağmen eksik parçalar hakkında bilgi vermemeleri , faturanın tek ürüne kesilmiş olması nedeniyle sorun çıkabilecek ürünlerde garanti problemi çıkma ihtimali nedeniyle hiç bir ürünü kabul etmeyeceğimi bildirdim. Yarın ürünleri geri göndereceğim.
Akvaryem Etik Olmayan Davranışlar
Merhaba,
01 Mart 2016 tarihinde akvaryem.com.tr sitesinden yapmış olduğum alışverişte alınan 8 parça ürünün sadece 5 parçası elime ulaştı. Salı günü sipariş verildikten sonra firmayı arayıp siparişi teyit etmeme ve özellikle stok durumunu sormama rağmen söz konusu firma siparişte sorun olmadığını beyan etmiştir. 04 Mart 2016 tarihinde ürünler 3 eksik ile elime ulaşmıştır. Firmanın kesilen faturayı da sipariş ettiğim tek bir ürün için kestiğini farkettim. İlgili firma etik satış yapmamaktadır. Alışveriş yapacak arkadaşların bilgisine sunarım.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138301/1_image.jpeg[/IMG]
[URL][/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138301/image.jpeg[/IMG][EDIT]reyhal,2016-03-04 21:20:52[/EDIT]
Merhaba,
01 Mart 2016 tarihinde akvaryem.com.tr sitesinden yapmış olduğum alışverişte alınan 8 parça ürünün sadece 5 parçası elime ulaştı. Salı günü sipariş verildikten sonra firmayı arayıp siparişi teyit etmeme ve özellikle stok durumunu sormama rağmen söz konusu firma siparişte sorun olmadığını beyan etmiştir. 04 Mart 2016 tarihinde ürünler 3 eksik ile elime ulaşmıştır. Firmanın kesilen faturayı da sipariş ettiğim tek bir ürün için kestiğini farkettim. İlgili firma etik satış yapmamaktadır. Alışveriş yapacak arkadaşların bilgisine sunarım.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138301/1_image.jpeg[/IMG]
[URL][/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138301/image.jpeg[/IMG][EDIT]reyhal,2016-03-04 21:20:52[/EDIT]
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
erkanmazici,
sina cen,
Laetacara,
Urar,
Hidro Dinamik,
sedatkaryurek,
altanilker,
Jotunheim,
Savas37,
MDForensic,
TheDS,
Ozzgur,
mrah,
benji,
yeekim,
reano,
aktugsedat,
Formicasmind,
EKAR,
bilginstein,
Balikcidede,
murat efe,
dream07,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
fetocan,
gencaslann,
MelihB,
mightymurat,
HalilSefaa,
miracemir,
egecinar,
1xbet app_xska,
kdrustun,
osmandbnl,
Alikadir,
Sufisu,
mirac06,
byzikzak,
riderfish,
İbrahim dur,
Sungurr,
akvarist10UR,
drtanganyika,
Savvah,
burak1996,
TolgaÜNAL,
AquaVita,
Flytheshrimp,
Alpbaba,
capitano,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
