ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yvzakblt
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Mart 2013 13:18
Son Ziyaret:
21 Nisan 2026 23:35
Toplam Mesaj:
135 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yavuz Akbulut
Doğum Tarihi:
15 Haziran 1989
Yaş:
37
İl:
Erzurum
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Arka Fon Renk Seçimi
[:iyi:][:iyi:]Bir yüzü mavi bir yüzü siyah fonlardan alıp yapıştırmayı düşünüyorum arkadaşlar. Deneyip göreceğiz artık. Sonuçları forumdan paylaşırım. Cevap yazan arkadaşlara teşekkür ederim .[:iyi:]
[:iyi:][:iyi:]Bir yüzü mavi bir yüzü siyah fonlardan alıp yapıştırmayı düşünüyorum arkadaşlar. Deneyip göreceğiz artık. Sonuçları forumdan paylaşırım. Cevap yazan arkadaşlara teşekkür ederim .[:iyi:]
Fluval 406 İç Malzeme Önerisi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144434/120920171413161.jpg[/IMG]
Fluval 406 marka dış filtrem için bu ürünleri düşünüyorum. Filtrede su dışarıdan geliyor biyolojik süngerden geçip dibe vuruyor sonra da yukarıya doğru üç filtreden geçiyor ve akvaryuma ulaşıyor.
İç malzeme olarak Eheim Substrat Pro, Fluval Amonyak yok edici ve Sera Siporax düşünüyorum. Bu ürünler acaba birbirine uyumlu mudur? Ya da farklı ürün tavsiyeniz var mı? Eğer uyumlu ise alttan yukarı doğru (yani suyun ilk buluştuğu yerden dışarı çıktığı yere doğru) sıralaması nasıl olmalıdır?
Şimdiden teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144434/120920171413161.jpg[/IMG]
Fluval 406 marka dış filtrem için bu ürünleri düşünüyorum. Filtrede su dışarıdan geliyor biyolojik süngerden geçip dibe vuruyor sonra da yukarıya doğru üç filtreden geçiyor ve akvaryuma ulaşıyor.
İç malzeme olarak Eheim Substrat Pro, Fluval Amonyak yok edici ve Sera Siporax düşünüyorum. Bu ürünler acaba birbirine uyumlu mudur? Ya da farklı ürün tavsiyeniz var mı? Eğer uyumlu ise alttan yukarı doğru (yani suyun ilk buluştuğu yerden dışarı çıktığı yere doğru) sıralaması nasıl olmalıdır?
Şimdiden teşekkür ederim.
Arka Fon Renk Seçimi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144434/100920171438381.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar 120x50x60 olan bu discus akvaryumu için arka fon tavsiyesi arıyorum. Siyah arka fon düşünüyorum ne dersiniz?
(Zeminde lav kırığı olacak)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144434/100920171439401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144434/100920171438381.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar 120x50x60 olan bu discus akvaryumu için arka fon tavsiyesi arıyorum. Siyah arka fon düşünüyorum ne dersiniz?
(Zeminde lav kırığı olacak)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144434/100920171439401.jpg[/IMG]
Işıklandırma Sistemi Hakkında Tavsiye
[QUOTE=ahmet7632]Bitkili akvaryumum da kullanıyorum fotosentez sağlayacak kadar güçlü ışık veriyorlar modül ledler reklam panolarında da kullanılan ledlerdir power ledlere göre hem fiyatları daha uygun hemde power led bağlantıları gibi uğraş istemez arkasındaki yapışkanları sayesinde kolayca istenilen platforma yapıştırılıp kablo bağlantıları ile bağlanıp kullanılabilir bu ledler yüksek miktarda ışık sağladıkları için akvaryumunuzda yosun tüketen türler vatoz salyangoz türleri gibi türler bulundurmalısınız aksi taktirde camlarınız kayalarınız üzeri yosun bağlayacaktır bir ikincisi şuan ne bitkiniz var bilmiyorum fakat kolay fazla ışık istemeyen bitki türleriniz de varsa bu ışık zarar verip yapraklarda delinme yosunlaşma fotozentez patlaması gibi sorunlar olacaktır bu tarz kanaklar daha çok high tech akvaryumlarda yüksek ışık isteyen taban ve kırmızı yapraklı bitkiler için yinede akvaryum boyunuza göre az sayıda kullanarakda güzel bir ışıklandırma alabilirsiniz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/230820170955141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/230820170955161.jpg[/IMG][/QUOTE]
Çok teşekkürler cevabınız için.
Kırmızı mavi yeşil beyaz günışığı vb. oranı nasıl olmalı sizce.
[QUOTE=ahmet7632]Bitkili akvaryumum da kullanıyorum fotosentez sağlayacak kadar güçlü ışık veriyorlar modül ledler reklam panolarında da kullanılan ledlerdir power ledlere göre hem fiyatları daha uygun hemde power led bağlantıları gibi uğraş istemez arkasındaki yapışkanları sayesinde kolayca istenilen platforma yapıştırılıp kablo bağlantıları ile bağlanıp kullanılabilir bu ledler yüksek miktarda ışık sağladıkları için akvaryumunuzda yosun tüketen türler vatoz salyangoz türleri gibi türler bulundurmalısınız aksi taktirde camlarınız kayalarınız üzeri yosun bağlayacaktır bir ikincisi şuan ne bitkiniz var bilmiyorum fakat kolay fazla ışık istemeyen bitki türleriniz de varsa bu ışık zarar verip yapraklarda delinme yosunlaşma fotozentez patlaması gibi sorunlar olacaktır bu tarz kanaklar daha çok high tech akvaryumlarda yüksek ışık isteyen taban ve kırmızı yapraklı bitkiler için yinede akvaryum boyunuza göre az sayıda kullanarakda güzel bir ışıklandırma alabilirsiniz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/230820170955141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181204/230820170955161.jpg[/IMG][/QUOTE]
Çok teşekkürler cevabınız için.
Kırmızı mavi yeşil beyaz günışığı vb. oranı nasıl olmalı sizce.
Işıklandırma Sistemi Hakkında Tavsiye
[QUOTE=pastaci53]Loş bir ışıklandırma istiyorsanız bu ledler uygundur aksi için 60 cm. yükseklikte bir işe yaramaz düşüncesindeyim[/QUOTE]
Tam tersi loş istemiyorum. Bu ledlerin güçlü olduğunu düşünüyordum yanılıyor muyum?
Başka tavsiyeniz var mı? Farklı led vb.
[QUOTE=pastaci53]Loş bir ışıklandırma istiyorsanız bu ledler uygundur aksi için 60 cm. yükseklikte bir işe yaramaz düşüncesindeyim[/QUOTE]
Tam tersi loş istemiyorum. Bu ledlerin güçlü olduğunu düşünüyordum yanılıyor muyum?
Başka tavsiyeniz var mı? Farklı led vb.
Isıtıcıyı Ve Dış Filtre Emiş Hortumunu Gizleme
[QUOTE=okan169]Selamın aleyküm hocam düşüncenizi bir zamanlar bende uyguladım hem gizlemek hemde daha fazla filitreleme yapmak için bende portatif bir iç sump yaptım ısıtıcıyı ve filtre borularını oraya gizledim fakat ısıtıcıda enerji kaybı yaşadım ısıtıcıyı 30 dereceye ayarladığım halde akvaryum içinde ki ısı 27 derecelerde kaldı yani anlatmak istediğim şey fazla elektrik harcadım fakat az ısı elde edebildim ayrıca ben yaptığım bu bölmeyi akvaryuma silikon ile yapıştırmadığım için sump ile akvaryum camının arasına biriken pislik temizlenemediği için aşırı bir pis koku yaptı ayrıca ben iki adet melek balığımı sumpun arkasına girip sıkıştığını göremediğim için kaybettim bu tamamen benim başımdan geçen bir olay yapıp yapmamak sizin kararınız[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim.
Zeminden 5 cm yukarıda olacak şekilde olsa pislik birikmez diye düşünüyorum. Parçayı bende portatif yapmak istiyorum haftalık temizlikte arkasını da temizlemek istiyorum. Ayrıca balık sıkışmalarını önlemek için alt kısma file ya da süzgeç tarzı bir şey eklemeyi düşünüyorum.
Isı konusunda şöyle bir çekincem var. Acaba ısıtıcının olduğu taraf ile diğer taraf arasında ısı farkı olur mu? Yoksa sirkülasyon sayesinde ısı birikmesi gibi bir şey olmaz mı.
[QUOTE=okan169]Selamın aleyküm hocam düşüncenizi bir zamanlar bende uyguladım hem gizlemek hemde daha fazla filitreleme yapmak için bende portatif bir iç sump yaptım ısıtıcıyı ve filtre borularını oraya gizledim fakat ısıtıcıda enerji kaybı yaşadım ısıtıcıyı 30 dereceye ayarladığım halde akvaryum içinde ki ısı 27 derecelerde kaldı yani anlatmak istediğim şey fazla elektrik harcadım fakat az ısı elde edebildim ayrıca ben yaptığım bu bölmeyi akvaryuma silikon ile yapıştırmadığım için sump ile akvaryum camının arasına biriken pislik temizlenemediği için aşırı bir pis koku yaptı ayrıca ben iki adet melek balığımı sumpun arkasına girip sıkıştığını göremediğim için kaybettim bu tamamen benim başımdan geçen bir olay yapıp yapmamak sizin kararınız[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim.
Zeminden 5 cm yukarıda olacak şekilde olsa pislik birikmez diye düşünüyorum. Parçayı bende portatif yapmak istiyorum haftalık temizlikte arkasını da temizlemek istiyorum. Ayrıca balık sıkışmalarını önlemek için alt kısma file ya da süzgeç tarzı bir şey eklemeyi düşünüyorum.
Isı konusunda şöyle bir çekincem var. Acaba ısıtıcının olduğu taraf ile diğer taraf arasında ısı farkı olur mu? Yoksa sirkülasyon sayesinde ısı birikmesi gibi bir şey olmaz mı.
Işıklandırma Sistemi Hakkında Tavsiye
120x50x60y akvaryumum için kapağa led montajı yaptırmak istiyorum. Biraz araştırmam sonucunda modül ledler hoşuma gitti. Bende RGB kumandalı ya da anahtarlı olacak şekilde yaptırmaya karar verdim.
Şu an akvaryumumda discus ve tetra türleri besliyorum. Akvaryumumda bol miktarda yati ve mangrow kökü bulunmakta. Ayrıca bir miktar bitki de bulunmakta. Bu akvaryum için ( ileride başka tür de olabileceğini hesaba katarak) kaç tane ve hangi renklerde ledlere ihtiyaç vardır? Forum kullanıcılarının değerli yorumlarını bekliyorum.
İlk defa led yaptıracağım için farklı tecrübelere şahit olan arkadaşlarında tecrübelerini dinlemek isterim.
[IMG]https://www.ledgelsin.com/image/cache/catalog/mercekli-modul-led-174-500x554-product_popup.jpg[/IMG][EDIT]yvzakblt,2017-08-22 19:55:45[/EDIT]
120x50x60y akvaryumum için kapağa led montajı yaptırmak istiyorum. Biraz araştırmam sonucunda modül ledler hoşuma gitti. Bende RGB kumandalı ya da anahtarlı olacak şekilde yaptırmaya karar verdim.
Şu an akvaryumumda discus ve tetra türleri besliyorum. Akvaryumumda bol miktarda yati ve mangrow kökü bulunmakta. Ayrıca bir miktar bitki de bulunmakta. Bu akvaryum için ( ileride başka tür de olabileceğini hesaba katarak) kaç tane ve hangi renklerde ledlere ihtiyaç vardır? Forum kullanıcılarının değerli yorumlarını bekliyorum.
İlk defa led yaptıracağım için farklı tecrübelere şahit olan arkadaşlarında tecrübelerini dinlemek isterim.
[IMG]https://www.ledgelsin.com/image/cache/catalog/mercekli-modul-led-174-500x554-product_popup.jpg[/IMG][EDIT]yvzakblt,2017-08-22 19:55:45[/EDIT]
Isıtıcıyı Ve Dış Filtre Emiş Hortumunu Gizleme
Arkadaşlar akvaryumumda bulunan ısıtıcı ve dış filtre emiş hortumunu gizlemek istiyorum. Bu konuda şöyle bir fikrim var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144434/220820171940431.jpg[/IMG]
Bu gördüğünüz fotoğraftaki gibi akvaryumun bir köşesine böyle bir bölme yapmak istiyorum. Bu bölmenin alt kısmını da yaklaşık 5 cm boşluk olacak şekilde (hortum ve ısıtıcının gözükmeyeceği oranda-kırmızı ile belirttiğim yer) ayarlamak istiyorum.
Merak ettiğim nokta ise dış filtre emiş hortumu ve ısıtıcıyı bu şekilde koyarsam herhangi bir sıkıntı olur mu? Hesabıma göre devir daim olan su nasıl olsa bu noktadan geçecek. Geçerken ısıtıcı yardımıyla ısınır diye düşünüyorum ama sıkıntı olur mu kestiremiyorum.
Bu konuda tavsiyenizi veya farklı çözüm önerilerinizi dinlemek isterim.
Arkadaşlar akvaryumumda bulunan ısıtıcı ve dış filtre emiş hortumunu gizlemek istiyorum. Bu konuda şöyle bir fikrim var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144434/220820171940431.jpg[/IMG]
Bu gördüğünüz fotoğraftaki gibi akvaryumun bir köşesine böyle bir bölme yapmak istiyorum. Bu bölmenin alt kısmını da yaklaşık 5 cm boşluk olacak şekilde (hortum ve ısıtıcının gözükmeyeceği oranda-kırmızı ile belirttiğim yer) ayarlamak istiyorum.
Merak ettiğim nokta ise dış filtre emiş hortumu ve ısıtıcıyı bu şekilde koyarsam herhangi bir sıkıntı olur mu? Hesabıma göre devir daim olan su nasıl olsa bu noktadan geçecek. Geçerken ısıtıcı yardımıyla ısınır diye düşünüyorum ama sıkıntı olur mu kestiremiyorum.
Bu konuda tavsiyenizi veya farklı çözüm önerilerinizi dinlemek isterim.
Yeni Akvaryum Yaptırıyorum Tavsiye Alabilir Miyim?
[QUOTE=bubalus]
12 mm konusunda emin misiniz? Yani cam kalınlığı bir santimetresen fazla mı olacak? Bence böyle değildir bu. Havuz yapmıyor adam, yükseklik 60 cm.[/QUOTE]
ben 10 mm yaptırdım. normalde hesaplamalarda 8mm yazıyordu garanti olsun diye 10 mm yaptırdım. bence de 12 mm çok fazla olur.
[QUOTE=bubalus]
12 mm konusunda emin misiniz? Yani cam kalınlığı bir santimetresen fazla mı olacak? Bence böyle değildir bu. Havuz yapmıyor adam, yükseklik 60 cm.[/QUOTE]
ben 10 mm yaptırdım. normalde hesaplamalarda 8mm yazıyordu garanti olsun diye 10 mm yaptırdım. bence de 12 mm çok fazla olur.
Erzurum Akvaryum İmalatı
2017 yılında yazmıştım bu mesajı. 2026 yılında sırf bu mesajı güncellemek için giriş yaptım. Arkadaşlar bir akvaryum ihtiyacım oldu Kasım ayının başında sipariş verdim. Verdiğim sipariş zoraki baskılarla Ocak ayında teslim edildi. Armatür lamba ise Şubat ayı geldi hala teslim edilemedi. Yani sipariş verecekler bu kadar zaman beklemeyi göze alsınlar. Memnuniyetsizliğimden dolayı numarasını buradan kaldırdım. Yaptırmak isteyenler kendileri araştırıp bulsun ben vesile olmayayım.
_______________________
Yaptırdığım akvaryumdan çok memnun kaldığım için buradan başlık açmak istedim. Erzurum'da mobilyalı, mobilyasız, uygun fiyatlara dört dörtlük titiz işçilik ile akvaryum yapan Hatem abiyi tanıtmak istiyorum. Kendisi sosyal medyayı pek kullanmadığı için çok fazla tanınmıyor. O sebeple buraya başlık açmak istedim. Eğer benim gibi arama motorlarından Erzurum'da akvaryum imalatı yaptırmak isteyen birileri çıkarsa bu mesaj sayesinde Hatem abiye ulaşabilir.
Akvaryumcu Hatem Telefon: —-
Kendisinin imalathanesi sanayi kavşağının oralarda.[EDIT]yvzakblt,2026-02-03 21:08:44[/EDIT]
2017 yılında yazmıştım bu mesajı. 2026 yılında sırf bu mesajı güncellemek için giriş yaptım. Arkadaşlar bir akvaryum ihtiyacım oldu Kasım ayının başında sipariş verdim. Verdiğim sipariş zoraki baskılarla Ocak ayında teslim edildi. Armatür lamba ise Şubat ayı geldi hala teslim edilemedi. Yani sipariş verecekler bu kadar zaman beklemeyi göze alsınlar. Memnuniyetsizliğimden dolayı numarasını buradan kaldırdım. Yaptırmak isteyenler kendileri araştırıp bulsun ben vesile olmayayım.
_______________________
Yaptırdığım akvaryumdan çok memnun kaldığım için buradan başlık açmak istedim. Erzurum'da mobilyalı, mobilyasız, uygun fiyatlara dört dörtlük titiz işçilik ile akvaryum yapan Hatem abiyi tanıtmak istiyorum. Kendisi sosyal medyayı pek kullanmadığı için çok fazla tanınmıyor. O sebeple buraya başlık açmak istedim. Eğer benim gibi arama motorlarından Erzurum'da akvaryum imalatı yaptırmak isteyen birileri çıkarsa bu mesaj sayesinde Hatem abiye ulaşabilir.
Akvaryumcu Hatem Telefon: —-
Kendisinin imalathanesi sanayi kavşağının oralarda.[EDIT]yvzakblt,2026-02-03 21:08:44[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
