ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
by_sedo
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Mayıs 2014 13:18
Son Ziyaret:
19 Temmuz 2015 14:19
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
sedat düzgün
SON 10 MESAJI
2 Haftalık Dophin C-1600 Debi Düştü Düzelmiyor
Tamam yarın videoyu eklicem
[QUOTE=Pet Garden] [QUOTE=by_sedo] Merhaba arkadaşlar eski filtremden debi sorunları ile boğuşmaktan tam kurtuldum derken şimdide yaklaşık 2 hafta önce 06/05/2015 netakvaryum dan almış olduğum Dophin C 1600 Marka dış filtre ile debi sorunu yaşamaktayım ilkj 10 gün güzel çalışan filtre ne olduysa 11. gün sorun çıkarttı ve debi bariz bir şekilde düştü sonrasında ne yaptıysam debiyi ilk haline malesef getiremedim ve sorun halen devam etmekte 15 günlük bir filtrede debi düşmesi bana çok saçma geldi ve üründe bir problem olduğunu düşünüyorum
[/QUOTE]
Sedat Bey,
Ürünün debisi düşük videosunu paylaşmanızı rica ediyoruz.[/QUOTE]
Tamam yarın videoyu eklicem
[QUOTE=Pet Garden] [QUOTE=by_sedo] Merhaba arkadaşlar eski filtremden debi sorunları ile boğuşmaktan tam kurtuldum derken şimdide yaklaşık 2 hafta önce 06/05/2015 netakvaryum dan almış olduğum Dophin C 1600 Marka dış filtre ile debi sorunu yaşamaktayım ilkj 10 gün güzel çalışan filtre ne olduysa 11. gün sorun çıkarttı ve debi bariz bir şekilde düştü sonrasında ne yaptıysam debiyi ilk haline malesef getiremedim ve sorun halen devam etmekte 15 günlük bir filtrede debi düşmesi bana çok saçma geldi ve üründe bir problem olduğunu düşünüyorum
- Ürünü g.g. üzerinden netakvaryum.com dan satın aldım ve g.g prosüdürleri gereği 14 gün içersinde geri iade etme hakkım olduğu halde kendileri ile iletişime geçerek sorunu anlattım bana sorunu teknik servisin çözeceğini söyleyerek teknik servis olan pet gardenin adres bilgilerini gönderdiler bende durumu g.g ye bildirdim ve g.g üzerinden gelecek cevabı bekliyorum iade süreci içersinde iade hakkım varken neden servisle uğraşıp başımı ağrıtayım ki.
- Diyelim ki servise gönderdim ürün servisten kaç günde gelicek ve yedek filtrem olmadığı için tankımda cüce vatoz üretim tankı ve şuanda 3. parti yavru var yaklaşık 500 adet ya balıklarım hastalanırsa akvaryum nitrat yaparsa ne olacak kim verecek hesabını.
- <span style="line-height: 16.7999992370605px;">Filtrenin ilk zamanki çalışması bu şekilde iken şuan bunun yarısı kadar bir debi ile çalışamkta ve akvaryumda bulanmaya başladı ilk alındığı zamanki videosunu paylaşıyorum </span>
<span style="line-height: 16.7999992370605px;">
</span>
</span>
https://www.youtube.com/watch?v=wFWYdNC6zmA
- Bu filtreyi alacak olan arkadaşlar bir kez daha düşünsünler diyorum.
[/QUOTE]
Sedat Bey,
Ürünün debisi düşük videosunu paylaşmanızı rica ediyoruz.[/QUOTE]
Merhaba hocam buyrun debisi düşmeye başladı yine diğer video ile bu videoyu bir karşılaştırın debinin düştüğünü sizde fark edeceksiniz..
debi düşmeye başladığında ilk olarak hortumları çıkartıp yıkıyorum ve temizliyorum yeniden takıyorum taktıkdan sonra filtre üzerindeki düğmeye basarak içersindeki havayı boşaltıyorum çalıştırıyorum debide artış oluyor fakat bir kaç gün içersinde debi yeniden düşüyor ve aynı işlemleri yeniden uygulamak zorunda kalıyorum sorunu çözmek için giriş hortumunu kısaltttım ama yine bir sonuç değişmedi filtre bir yerden hava alıyor sanırım anlamadım gitti..
Debi düşüşünü içeren video : https://www.youtube.com/watch?v=rh7ki60Gq6w
İlk yayınladığım video : https://www.youtube.com/watch?v=wFWYdNC6zmA
ikisinide inceleyebilirsiniz hocam saygılar..
2 Haftalık Dophin C-1600 Debi Düştü Düzelmiyor
[QUOTE=VedatKAZAK]Bende aynı filtreyi kullanıyorum debi olarak çok memnunum filtreden başta kurarken içindeki malzeme fazla mı gelir demi düşer mi diye kaygılarım vardı ama performans olarak nazar değmesin çok memnunum tekrar filtre alsam aynısını alırım bence iade hakkınızı kullanın tüketici olarak,[/QUOTE]
[QUOTE=VedatKAZAK]Bende aynı filtreyi kullanıyorum debi olarak çok memnunum filtreden başta kurarken içindeki malzeme fazla mı gelir demi düşer mi diye kaygılarım vardı ama performans olarak nazar değmesin çok memnunum tekrar filtre alsam aynısını alırım bence iade hakkınızı kullanın tüketici olarak,[/QUOTE]
Hocam ürünü geri iade etmek istedik fakat netakvaryum.com ürünü geri iade almıyor ve bizi teknik servise yönlendiriyor daha yeni alınmış ve iade süreci bitmemiş bir ürünü geri iade hakkımız olduğu halde ürün iadesi yapılmadı internet üzerinden yapılan alışverişlerde 7 iş günü işçersinde üründen memnun kalınmadığı takdirde geri iade etme hakkımız var ve ben bir çok ürün iadesi yaptım fakat bu netakvaryum.com ile ilk ve son alışverişim oldu kendileri kendilerine göre kanun çizmişler geri iade alma diye bir olay yokmuş kullanılan bir üründe ama kanun öyle demiyor..
Bitki Akvaryumu kurmak
Hocam oldukca masraflı bir iş olduğunu belirtmek isterim iş yerinde kurduk 150 cm akvaryum akvaryum hariç 700 tl masraf ettik..
Hocam oldukca masraflı bir iş olduğunu belirtmek isterim iş yerinde kurduk 150 cm akvaryum akvaryum hariç 700 tl masraf ettik..
Uzun bir aradan sonra tekrar
Güzel olmuş hocam iyi hobiler..
Güzel olmuş hocam iyi hobiler..
Bu kum akvaryumda kullanilir mi ?
Dikkatli olun boyanmış olabilir
Dikkatli olun boyanmış olabilir
2 Haftalık Dophin C-1600 Debi Düştü Düzelmiyor
[QUOTE=AGARTALI] Videonuzu izledim. Siz akvaryumun yüksekliği, dış filtre hortum uzunluğu, akvaryumun içerisindeki su seviyesi ve filtre içerisinde elyaf kullanıyorsanız bunun dolması gibi bir kaç olumsuzluğun bir araya gelmesi ile ortaya çıkabilecek debi düşmesi yaşıyor olabilirsiniz. Özellikle c1600 tavsiye edebileceğim filtrelerdendir. Hiç sorun yaşamadım. Yukarıda yazdıklarımı gözeden geçirirseniz iyi bir filtreyi iade etmek yerine kullanmaya devam edebilirsiniz. Yok eğer yazdıklarımla ilgili bir problem değil filtre ile alakalı bir şeyse geçmiş olsun. Sağlıcakla.[/QUOTE]
Hocam öncelikle tavsiye edebileceğiniz yöntemler nelerdir hortumlari çıkartıp daha kısa hortum almam ve filtre seviyesini akvaryum seviyesi ile ayni şekilde orantilasam sorun duzelirmi birazdan hortum almaya gidicem ve hortumlari kisalticam filtreyi de akvaryum ile ayni seviyeye getiricem filtre içersinde 5 sepet var 4 tanesi dolu en ustdeki boş video çekip yeniden paylaşicam hocam ilginiz için teşekkür ederim
[QUOTE=AGARTALI] Videonuzu izledim. Siz akvaryumun yüksekliği, dış filtre hortum uzunluğu, akvaryumun içerisindeki su seviyesi ve filtre içerisinde elyaf kullanıyorsanız bunun dolması gibi bir kaç olumsuzluğun bir araya gelmesi ile ortaya çıkabilecek debi düşmesi yaşıyor olabilirsiniz. Özellikle c1600 tavsiye edebileceğim filtrelerdendir. Hiç sorun yaşamadım. Yukarıda yazdıklarımı gözeden geçirirseniz iyi bir filtreyi iade etmek yerine kullanmaya devam edebilirsiniz. Yok eğer yazdıklarımla ilgili bir problem değil filtre ile alakalı bir şeyse geçmiş olsun. Sağlıcakla.[/QUOTE]
Hocam öncelikle tavsiye edebileceğiniz yöntemler nelerdir hortumlari çıkartıp daha kısa hortum almam ve filtre seviyesini akvaryum seviyesi ile ayni şekilde orantilasam sorun duzelirmi birazdan hortum almaya gidicem ve hortumlari kisalticam filtreyi de akvaryum ile ayni seviyeye getiricem filtre içersinde 5 sepet var 4 tanesi dolu en ustdeki boş video çekip yeniden paylaşicam hocam ilginiz için teşekkür ederim
2 Haftalık Dophin C-1600 Debi Düştü Düzelmiyor
Merhaba arkadaşlar eski filtremden debi sorunları ile boğuşmaktan tam kurtuldum derken şimdide yaklaşık 2 hafta önce 06/05/2015 netakvaryum dan almış olduğum Dophin C 1600 Marka dış filtre ile debi sorunu yaşamaktayım ilkj 10 gün güzel çalışan filtre ne olduysa 11. gün sorun çıkarttı ve debi bariz bir şekilde düştü sonrasında ne yaptıysam debiyi ilk haline malesef getiremedim ve sorun halen devam etmekte 15 günlük bir filtrede debi düşmesi bana çok saçma geldi ve üründe bir problem olduğunu düşünüyorum
by_sedo 2015-05-20 22:02:29
Merhaba arkadaşlar eski filtremden debi sorunları ile boğuşmaktan tam kurtuldum derken şimdide yaklaşık 2 hafta önce 06/05/2015 netakvaryum dan almış olduğum Dophin C 1600 Marka dış filtre ile debi sorunu yaşamaktayım ilkj 10 gün güzel çalışan filtre ne olduysa 11. gün sorun çıkarttı ve debi bariz bir şekilde düştü sonrasında ne yaptıysam debiyi ilk haline malesef getiremedim ve sorun halen devam etmekte 15 günlük bir filtrede debi düşmesi bana çok saçma geldi ve üründe bir problem olduğunu düşünüyorum
- Ürünü g.g. üzerinden netakvaryum.com dan satın aldım ve g.g prosüdürleri gereği 14 gün içersinde geri iade etme hakkım olduğu halde kendileri ile iletişime geçerek sorunu anlattım bana sorunu teknik servisin çözeceğini söyleyerek teknik servis olan pet gardenin adres bilgilerini gönderdiler bende durumu g.g ye bildirdim ve g.g üzerinden gelecek cevabı bekliyorum iade süreci içersinde iade hakkım varken neden servisle uğraşıp başımı ağrıtayım ki.
- Diyelim ki servise gönderdim ürün servisten kaç günde gelicek ve yedek filtrem olmadığı için tankımda cüce vatoz üretim tankı ve şuanda 3. parti yavru var yaklaşık 500 adet ya balıklarım hastalanırsa akvaryum nitrat yaparsa ne olacak kim verecek hesabını.
- Filtrenin ilk zamanki çalışması bu şekilde iken şuan bunun yarısı kadar bir debi ile çalışamkta ve akvaryumda bulanmaya başladı ilk alındığı zamanki videosunu paylaşıyorum
https://www.youtube.com/watch?v=wFWYdNC6zmA
- Bu filtreyi alacak olan arkadaşlar bir kez daha düşünsünler diyorum.
yumurtadan çıkmaya başlayan cüce vatozlar
Teşekkür ederim hocam şuanda bir sorun yok
Teşekkür ederim hocam şuanda bir sorun yok
yumurtadan çıkmaya başlayan cüce vatozlar
Merhaba arkadaşlar bugün itibariyle cüce vatozlar yumurtadan çıkıp cama yapismaya başladılar kuluçka makinesinde 80 - 90 tane yumurta var sadece gozlemledigime göre 1 tane yumurta mantar olmuş diğerleri sorunsuz bir şekilde yumurtadan çıkmaya başladılar Küpün içersinde bulunan erkek vatoz ise diğer yavrular ile ilgileniyor hiç dışarıya çıkmıyor sadece 1 2 dk yem yiyor sonrasında küpe geri dönüyor kuluçka makinesinde bulunan yavrular erkek tarafından dışarı atıldı akvaryum daki diğer erkek ile kavga yaptıktan sonra sizlerden istediğim yavrular tamemen hepsi çıktıktan sonra nasıl bir yol haritası izlemeliyim kuluçka makinesinde bulunan yavruları akvaryum içinde yavruluga alicam küp içersinde bulunan yavruları nasıl almam gerekiyor yada almasam sorun olurmu?
Merhaba arkadaşlar bugün itibariyle cüce vatozlar yumurtadan çıkıp cama yapismaya başladılar kuluçka makinesinde 80 - 90 tane yumurta var sadece gozlemledigime göre 1 tane yumurta mantar olmuş diğerleri sorunsuz bir şekilde yumurtadan çıkmaya başladılar Küpün içersinde bulunan erkek vatoz ise diğer yavrular ile ilgileniyor hiç dışarıya çıkmıyor sadece 1 2 dk yem yiyor sonrasında küpe geri dönüyor kuluçka makinesinde bulunan yavrular erkek tarafından dışarı atıldı akvaryum daki diğer erkek ile kavga yaptıktan sonra sizlerden istediğim yavrular tamemen hepsi çıktıktan sonra nasıl bir yol haritası izlemeliyim kuluçka makinesinde bulunan yavruları akvaryum içinde yavruluga alicam küp içersinde bulunan yavruları nasıl almam gerekiyor yada almasam sorun olurmu?
1 - Akvaryumda 4 adet dişi 2 adet erkek vatoz dışında balık yok
2 - Akvaryum 1 metre boyutunda filtrirasyon iyi su 28 derece
3 - Kafama takılan en büyük sorun yavruları nasıl ve ne ile beslemem gerekiyor bu konuda yardımlarınızı bekliyorum saygilar
Japon balıklarım hastalandı ölüyor
Hocam en son gelen balıklarımda beyaz benek vardı kuyruk kısımlarında ısıyı yükselttim metilen mavisi ilaç kullandım benekler yok oldu akabinde dip çektim dışkılama var uzun ince bir şekilde beyaz lakin çok nadir olarak görülüyor bazı balıklarda şuanda kullanılabeçeğim medya aygıtı olmadığı için resim çekemiyorum yarın resimleri çekip ekleyeceğim konuya tşkler.
Hocam en son gelen balıklarımda beyaz benek vardı kuyruk kısımlarında ısıyı yükselttim metilen mavisi ilaç kullandım benekler yok oldu akabinde dip çektim dışkılama var uzun ince bir şekilde beyaz lakin çok nadir olarak görülüyor bazı balıklarda şuanda kullanılabeçeğim medya aygıtı olmadığı için resim çekemiyorum yarın resimleri çekip ekleyeceğim konuya tşkler.
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
