ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
merves.
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ağustos 2014 16:29
Son Ziyaret:
05 Eylül 2014 15:28
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Merve Sapmaz
Doğum Tarihi:
18 Ekim 1997
Yaş:
28
İl:
Izmir
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Merve Sapmaz
SON 9 MESAJI
Tostos'um
Teşekkür ederim verdiğiniz likleri tek tek okuycam akşam şu anda evde değilim o yüzden markasını hatırlamıyorum ama dış filtre almam gerekiyor haklısınız. Dün baya harcama yaptım onun için öncelikli olarak yemleri ve uvli lambalardan başlayarak filtre ve sen olarak da akvaryumu büyüterek devam edicem şu anda küçük zaten:) Zamanla olucak tabi bunlar hepsini birden yapamam malesef ama elimden geldiğince hızla tamamlıycam eksiklerini. Mango kökünü de unutmıyım tabi.Dün nerdeyse tavuk eti vericektim bir yerde veriliyor diye okudum ama emin olmak istedim iyi ki vermemişim.Aslında mantık olarak derede yaşadıkları için orda bulabilicekleri besinleri vermeliyiz tavuk eti o yüzden saçma gelmişti:) Tekrar teşekkür ederim:)
Teşekkür ederim verdiğiniz likleri tek tek okuycam akşam şu anda evde değilim o yüzden markasını hatırlamıyorum ama dış filtre almam gerekiyor haklısınız. Dün baya harcama yaptım onun için öncelikli olarak yemleri ve uvli lambalardan başlayarak filtre ve sen olarak da akvaryumu büyüterek devam edicem şu anda küçük zaten:) Zamanla olucak tabi bunlar hepsini birden yapamam malesef ama elimden geldiğince hızla tamamlıycam eksiklerini. Mango kökünü de unutmıyım tabi.Dün nerdeyse tavuk eti vericektim bir yerde veriliyor diye okudum ama emin olmak istedim iyi ki vermemişim.Aslında mantık olarak derede yaşadıkları için orda bulabilicekleri besinleri vermeliyiz tavuk eti o yüzden saçma gelmişti:) Tekrar teşekkür ederim:)
Tostos'um
osram eco superstar 700Im 48w=60w 230V
Böyle bir ışık aldım dün koçtaştan ısı vermesi gerektiğini söyledim en uygunu bu dediler elimi altına tuttuğumda gerçekten ısıtıyor çoğunlukla orda geçiriyor zaten zamanını
Ne yapmam gerektiğini biliyorum ama yine de acaba uygun ortamı sağlıyabilir miyim diye de ısrar ediyorum. İyice araştırıyım eğer yapamıycaksam elimde ölmesini kesinlikle istemem
osram eco superstar 700Im 48w=60w 230V
Böyle bir ışık aldım dün koçtaştan ısı vermesi gerektiğini söyledim en uygunu bu dediler elimi altına tuttuğumda gerçekten ısıtıyor çoğunlukla orda geçiriyor zaten zamanını
Ne yapmam gerektiğini biliyorum ama yine de acaba uygun ortamı sağlıyabilir miyim diye de ısrar ediyorum. İyice araştırıyım eğer yapamıycaksam elimde ölmesini kesinlikle istemem
Tostos'um
Kırmızı yanaklı kaplumbağalarda 25cme kadar ulaşabiliyorlarmış, peki kış uykusuna yatması için hangi koşullar gerekli öğrensem yapsam olmaz mı acaba? İki gün oldu daha şimdiden hiç korkmuyor benden hiç saklanmıyor güneşlendirmek için elime alıp çıkardığımda bile saklanmıyor artık. Acaba birisi gerçekten alıp beslemiş olabilir mi yani uyum sağlıyabilir mi bıraktığım yerde? Biliyorum başka kaplumbağa da alabilirim ama hiç istemiyorum bırakmayı onu
Kırmızı yanaklı kaplumbağalarda 25cme kadar ulaşabiliyorlarmış, peki kış uykusuna yatması için hangi koşullar gerekli öğrensem yapsam olmaz mı acaba? İki gün oldu daha şimdiden hiç korkmuyor benden hiç saklanmıyor güneşlendirmek için elime alıp çıkardığımda bile saklanmıyor artık. Acaba birisi gerçekten alıp beslemiş olabilir mi yani uyum sağlıyabilir mi bıraktığım yerde? Biliyorum başka kaplumbağa da alabilirim ama hiç istemiyorum bırakmayı onu
Tostos'um
http://i.imgur.com/SzCROjT.jpg
http://i.imgur.com/l28wvN5.jpg
http://i.imgur.com/ncDiUD8.jpg
http://i.imgur.com/7RMHJtw.jpg
http://i.imgur.com/J7G7R0D.jpg
Fotoğrafları yükledim, yukarıdakileri tek tek kopyalıyıp adres çubuğuna yapıştırırsanız gözüküyor bilgisayardan yükleyemedim nedense.Kuru alanı çok uyduruk farkındayım ama babam bu hafta izinde pazartesi başlayınca işe güzel bir kuru alan yaptırıcam fabrikasından o vakte kadar idare ediyor malesef. Yanaklarında hiç kırmızılık yok birde net gözüküyor mu bilmiyorum kabuklarının uç kısımları hafif dışarıya doğru kıvrık bu bir rahatsızlık sanırı yanlış beslenmeden dolayıymış bunun içinde neler yapmalıyım biliyorsanız yazabilir misiniz. Onun haricinde benim görebildiğim hiç bir sorunu yok gibi.
Cinsi çizgili dere kaplumbağasıymış ve nadir bir türmüş uygun bir yere bırakmamı tavsiye ettiler:( Bırakmak istemiyorum açıkçası
merves. 2014-09-02 14:10:41
http://i.imgur.com/SzCROjT.jpg
http://i.imgur.com/l28wvN5.jpg
http://i.imgur.com/ncDiUD8.jpg
http://i.imgur.com/7RMHJtw.jpg
http://i.imgur.com/J7G7R0D.jpg
Fotoğrafları yükledim, yukarıdakileri tek tek kopyalıyıp adres çubuğuna yapıştırırsanız gözüküyor bilgisayardan yükleyemedim nedense.Kuru alanı çok uyduruk farkındayım ama babam bu hafta izinde pazartesi başlayınca işe güzel bir kuru alan yaptırıcam fabrikasından o vakte kadar idare ediyor malesef. Yanaklarında hiç kırmızılık yok birde net gözüküyor mu bilmiyorum kabuklarının uç kısımları hafif dışarıya doğru kıvrık bu bir rahatsızlık sanırı yanlış beslenmeden dolayıymış bunun içinde neler yapmalıyım biliyorsanız yazabilir misiniz. Onun haricinde benim görebildiğim hiç bir sorunu yok gibi.
Cinsi çizgili dere kaplumbağasıymış ve nadir bir türmüş uygun bir yere bırakmamı tavsiye ettiler:( Bırakmak istemiyorum açıkçası
Tostos'um
Merhaba dün üye oldum, pazardan kıyamayıp aldığım su kaplumbağama nasıl bakmam gerektiğini araştırırken gördüm siteyi bir çok şey öğrendim iki günde..
Öncelikle fotoğrafları hemen yükleyemiycem yarın yapabilirim umarım.
İsmi Tostos, tostosun kabuğu 7cm kadar sanırım 100litre eskiden kalma akvaryumumda yaşıyor. Pazardan aldığım maması ve karides kurusu ile besliyorum iştahı çok güzel günde 3tane veriyorum mamasından karides kurusunu da haftada 3tane vermem gerekirmiş.
Işığı osram eco superstar 700Im 48w=60w 230V yazıyor kutusunda birde masa lambası aldım 10cm uzaklıktan açık tutuyorum çok seviyor bütün gün üzerinde neredeyse.
Isıtıcım ve iç filtrem var.
Gün ışığı veren lambalardan alamadım daha pahalı biraz ama en kısa zamanda almaya çalışıcam.O yüzden sabah dokuz dokuz onbeş arası güneşlendiriyorum:) Gölgelik de bırakıyorum istediği gibi geziyor leğene koyuyorum :)
Acaba bunlar haricinde bilmem gerekenler varmı yardımcı olur musunuz? Kaliteli mama almam lazım sanırım protein ağırlıklı bitkisel ağırlıklı filan bir sürü şeyler var hiç bilmiyorum hangi markanın hangi tipinden almam lazım yazabilirseniz çok işimize yarar maddi olarak imkan buldukça mamalarını çeşitlendirmek istiyorum.Bir de marul gibi mesela hangi sebzelerden ne sıklıkla vermeliyim? Siz ne yapıyorsanız bana yazsanız bile yeterli bu konuda hiç bir bilgim yok.
Son olarak geceleri lambasını söndürsem olur mu acaba çok aydınlık oluyor kuru alanında uyuyor üşür mü ki? Odam çatı katı çok sıcak hem gece hemde gündüz.Gerçi kışında aynı ölçüde soğuk oluyor o zamanda ışığını açık bırakmam gerekir mi acaba?
Tostos çok zor durumdaydı dönemeyeceği kadar küçük bir kapta ayakları tabana değmeden çırpınıp duruyordu.Bundan sonra mümkün olduğunca huzurlu olsun istiyorum sanırım ömürleri 20 yıl kadar beraber yaşlanalım onunla:)
Biraz önce dikkat ettim kaplumbağamın yanakları pembe değil cinsi mi farklı acaba? Umarım kocaman olmaz ilerde:)
Işığın altındayken bacaklarını geriye doğru atıyor sanki kırılmışda sürünürken öyle kalmış gibi:( Ama istediği zaman hemen kalkıp devam edebiliyor normal bir davranış mı bu?
Çok soru sordum farkındayım ama bir defalık bunlar umarım yanıtlayacak sabırlı kişiler vardır
Sürekli düzenleyip yeni şeyler ekliyorum:)
Komik bir soru ama kaplumbağalar suyun içinde solunum yapabiliyor mu yoksa nefeslerini tutup dalıyolar bizim gibi çok merak ediyorum iki gündür tostosu izliyorum gıdığını şişirip dalıyor galiba suyun içine sanırım nefesini tutuyor.
merves. 2014-09-02 00:20:44
Merhaba dün üye oldum, pazardan kıyamayıp aldığım su kaplumbağama nasıl bakmam gerektiğini araştırırken gördüm siteyi bir çok şey öğrendim iki günde..
Öncelikle fotoğrafları hemen yükleyemiycem yarın yapabilirim umarım.
İsmi Tostos, tostosun kabuğu 7cm kadar sanırım 100litre eskiden kalma akvaryumumda yaşıyor. Pazardan aldığım maması ve karides kurusu ile besliyorum iştahı çok güzel günde 3tane veriyorum mamasından karides kurusunu da haftada 3tane vermem gerekirmiş.
Işığı osram eco superstar 700Im 48w=60w 230V yazıyor kutusunda birde masa lambası aldım 10cm uzaklıktan açık tutuyorum çok seviyor bütün gün üzerinde neredeyse.
Isıtıcım ve iç filtrem var.
Gün ışığı veren lambalardan alamadım daha pahalı biraz ama en kısa zamanda almaya çalışıcam.O yüzden sabah dokuz dokuz onbeş arası güneşlendiriyorum:) Gölgelik de bırakıyorum istediği gibi geziyor leğene koyuyorum :)
Acaba bunlar haricinde bilmem gerekenler varmı yardımcı olur musunuz? Kaliteli mama almam lazım sanırım protein ağırlıklı bitkisel ağırlıklı filan bir sürü şeyler var hiç bilmiyorum hangi markanın hangi tipinden almam lazım yazabilirseniz çok işimize yarar maddi olarak imkan buldukça mamalarını çeşitlendirmek istiyorum.Bir de marul gibi mesela hangi sebzelerden ne sıklıkla vermeliyim? Siz ne yapıyorsanız bana yazsanız bile yeterli bu konuda hiç bir bilgim yok.
Son olarak geceleri lambasını söndürsem olur mu acaba çok aydınlık oluyor kuru alanında uyuyor üşür mü ki? Odam çatı katı çok sıcak hem gece hemde gündüz.Gerçi kışında aynı ölçüde soğuk oluyor o zamanda ışığını açık bırakmam gerekir mi acaba?
Tostos çok zor durumdaydı dönemeyeceği kadar küçük bir kapta ayakları tabana değmeden çırpınıp duruyordu.Bundan sonra mümkün olduğunca huzurlu olsun istiyorum sanırım ömürleri 20 yıl kadar beraber yaşlanalım onunla:)
Biraz önce dikkat ettim kaplumbağamın yanakları pembe değil cinsi mi farklı acaba? Umarım kocaman olmaz ilerde:)
Işığın altındayken bacaklarını geriye doğru atıyor sanki kırılmışda sürünürken öyle kalmış gibi:( Ama istediği zaman hemen kalkıp devam edebiliyor normal bir davranış mı bu?
Çok soru sordum farkındayım ama bir defalık bunlar umarım yanıtlayacak sabırlı kişiler vardır

Sürekli düzenleyip yeni şeyler ekliyorum:)
Komik bir soru ama kaplumbağalar suyun içinde solunum yapabiliyor mu yoksa nefeslerini tutup dalıyolar bizim gibi çok merak ediyorum iki gündür tostosu izliyorum gıdığını şişirip dalıyor galiba suyun içine sanırım nefesini tutuyor.
Su kaplumbağası bakımı
Teşekkür ederim
Spot ampül mü yoksa sarı renkli klasik eski ampüllerden mi? Biraz önce okudum 40lık sarı şu tasarruflu olmayanlardan kullanın yazıyordu fark eder mi ki
Işığı min8 saat açık olmalıymış galiba günüz gece yapıcakmışım değil mi?
Aslında bişeyler okuyup öğrendim ama burda besleyip bilen birilerinin teyit etmesini istiyorum içim rahat etmiyor
Teşekkür ederim
Spot ampül mü yoksa sarı renkli klasik eski ampüllerden mi? Biraz önce okudum 40lık sarı şu tasarruflu olmayanlardan kullanın yazıyordu fark eder mi ki
Işığı min8 saat açık olmalıymış galiba günüz gece yapıcakmışım değil mi?
Aslında bişeyler okuyup öğrendim ama burda besleyip bilen birilerinin teyit etmesini istiyorum içim rahat etmiyor
Su kaplumbağası bakımı
Aslında kuru alanı hallettim sayılır,babamın çalıştığı yerde yaptırıcam fakat hala kullanmam gereken ışıkları ne kadar süre kullanmam gerektiğini bilmiyorum.
Ve günde ne kadar yemesi gerektiğini akşam üzeri çıkıp karides kurusu aldım onu da çok severek yedi:) Gerçekten çok iştahlı maşallah bugün pazardaki can havliyle suyun üstünde durduğu saatleri düşündükçe üzülüyorum ama inşallah bundan sonra sağlıklı mutlu bir kaplumbağa olucak.Tabi ben nasıl bakmam gerektiğini öğrenebilirsem
Aslında kuru alanı hallettim sayılır,babamın çalıştığı yerde yaptırıcam fakat hala kullanmam gereken ışıkları ne kadar süre kullanmam gerektiğini bilmiyorum.
Ve günde ne kadar yemesi gerektiğini akşam üzeri çıkıp karides kurusu aldım onu da çok severek yedi:) Gerçekten çok iştahlı maşallah bugün pazardaki can havliyle suyun üstünde durduğu saatleri düşündükçe üzülüyorum ama inşallah bundan sonra sağlıklı mutlu bir kaplumbağa olucak.Tabi ben nasıl bakmam gerektiğini öğrenebilirsem
Su kaplumbağası bakımı
Merhaba bugün pazarda hiç aklımda yokken kıyamadığım için bir su kaplumbağası aldım ufacık bardağın içinde dönemiyordu bile ve dinlenebileceği bir yer de yoktu küçükken beslediğim için o halde olmasına dayanamadım.
Sorum şu eskiden kalma 100litrelik bir akvaryumum var orada bakmayı düşünüyorum fakat kuru alanını nasıl yapmam gerekir bilemiyorum.Ayrıca ışık da lazım sanırım aslında her gün ne kadar ihtiyacı olduğunu bilsem leğene filan koyup güneşte tutabilirim onu hoşuna gidiyorsa.Odamda kalıcağı için açıkçası gece yatarken ışığının açık kalmasını istemem gerekli olur mu? Birde iç filtrem var onu da koymam gerekir mi? Isıtıcım da var ama sanırım onun içn henüz erken kaç derece sıcaklık isterler acaba? Son olarak bana pembe yeşil ve krem renklerinde oluşan bir yem verdiler uygundur değil mi?
Teşekkür ederim:)
Açıkçası maddi olarak çok harcama yapamam ona ama elimden geleni yapıcam tabi ki o yüzden önerilerinizde kendim yapabileceğim şeyler olursa çok memnun olurum mesela kuru alanını oluşturmak için bardak gibi bir şeyler kullanabilir miyim
Bir de güneşte kaç saat beklemesi uygun olur İzmir'de yaşıyorum kapalı balkonumuz var kışın bile sıcak oluyor güneş alıyor:)
merves. 2014-08-31 16:54:52
Merhaba bugün pazarda hiç aklımda yokken kıyamadığım için bir su kaplumbağası aldım ufacık bardağın içinde dönemiyordu bile ve dinlenebileceği bir yer de yoktu küçükken beslediğim için o halde olmasına dayanamadım.
Sorum şu eskiden kalma 100litrelik bir akvaryumum var orada bakmayı düşünüyorum fakat kuru alanını nasıl yapmam gerekir bilemiyorum.Ayrıca ışık da lazım sanırım aslında her gün ne kadar ihtiyacı olduğunu bilsem leğene filan koyup güneşte tutabilirim onu hoşuna gidiyorsa.Odamda kalıcağı için açıkçası gece yatarken ışığının açık kalmasını istemem gerekli olur mu? Birde iç filtrem var onu da koymam gerekir mi? Isıtıcım da var ama sanırım onun içn henüz erken kaç derece sıcaklık isterler acaba? Son olarak bana pembe yeşil ve krem renklerinde oluşan bir yem verdiler uygundur değil mi?
Teşekkür ederim:)
Açıkçası maddi olarak çok harcama yapamam ona ama elimden geleni yapıcam tabi ki o yüzden önerilerinizde kendim yapabileceğim şeyler olursa çok memnun olurum mesela kuru alanını oluşturmak için bardak gibi bir şeyler kullanabilir miyim
Bir de güneşte kaç saat beklemesi uygun olur İzmir'de yaşıyorum kapalı balkonumuz var kışın bile sıcak oluyor güneş alıyor:)
SON MESAJLAR
- Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
