ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Ekim 2014 17:55
Son Ziyaret:
10 Nisan 2017 17:27
Toplam Mesaj:
132 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burak Terzi
Doğum Tarihi:
22 Nisan 1991
Yaş:
35
İl:
Giresun
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Burak
SON 10 MESAJI
Hastalık Mı Hamile Mı ?
[QUOTE=DEPP]Akvaryumda kaç erkek kaç dişi besliyorsunuz[/QUOTE]
2 Erkek 6 dişi. Arkadan gelen yavrular da var onlar belli değil . Aynen yeni 25-30 arasinda yavru verdi dün hamile balığım. Çok geldi sayısı bana , maşallah 😀
[QUOTE=DEPP]Akvaryumda kaç erkek kaç dişi besliyorsunuz[/QUOTE]
2 Erkek 6 dişi. Arkadan gelen yavrular da var onlar belli değil . Aynen yeni 25-30 arasinda yavru verdi dün hamile balığım. Çok geldi sayısı bana , maşallah 😀
Hastalık Mı Hamile Mı ?
[QUOTE=serkan durmaz]Balığınızın ağzı dolu. İki haftadan fazla süre geçtiyse yavrular hareketlenmiştir ancak anne uygun ortam bulamadığı için bırakmaz. Derhal anneyi ayrı bir akvaryuma veya yavruluğa almalısınız. Anne kendini toplayana kadar erkeklerin yanına bırakmamanızı tavsiye ederim.[/QUOTE]
İlk yavruyu saat 14 gibi verdi ve inatla bırakmıyor yavruları . Sadece bu saate kadar 4 tane bıraktı. Akvaryumun içinde 5 litreden yaptığım pet şişe yavrululuğun içinde(Alttan yanlardan derdim) . Saydam olduğu için yavrular gözüküyor bu yüzden dışarıda ki balıklar taciz ediyor . Hamile olan anne de bu yüzden bırakmıyor galiba . Fazla uzun süre bekletiyor .s
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167173/090420171815361.jpg[/IMG][EDIT]lovex,2017-04-09 18:15:43[/EDIT]
[QUOTE=serkan durmaz]Balığınızın ağzı dolu. İki haftadan fazla süre geçtiyse yavrular hareketlenmiştir ancak anne uygun ortam bulamadığı için bırakmaz. Derhal anneyi ayrı bir akvaryuma veya yavruluğa almalısınız. Anne kendini toplayana kadar erkeklerin yanına bırakmamanızı tavsiye ederim.[/QUOTE]
İlk yavruyu saat 14 gibi verdi ve inatla bırakmıyor yavruları . Sadece bu saate kadar 4 tane bıraktı. Akvaryumun içinde 5 litreden yaptığım pet şişe yavrululuğun içinde(Alttan yanlardan derdim) . Saydam olduğu için yavrular gözüküyor bu yüzden dışarıda ki balıklar taciz ediyor . Hamile olan anne de bu yüzden bırakmıyor galiba . Fazla uzun süre bekletiyor .s
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167173/090420171815361.jpg[/IMG][EDIT]lovex,2017-04-09 18:15:43[/EDIT]
Hastalık Mı Hamile Mı ?
[QUOTE=mertcan_60]Agzindaki siyahlikla bi ilgisi oldugunu zannetmiyorum tecrubeliyseniz biraz daha bekleyip kusturabilirsiniz bence ayirin ve bekleyin [:iyi:][/QUOTE]
Nereden anladınız hamile olduğunu pekiyi ? Ben hep ağzı sis ve siyahlık var olduğunu sandığımda hamile sanıyordum ve fazla sürdü önceden De yavru aldım 2 hafta da verdiler . Yok bekleyip kusmalarini bekliyorum onu hiç yapmadım :)
[QUOTE=mertcan_60]Agzindaki siyahlikla bi ilgisi oldugunu zannetmiyorum tecrubeliyseniz biraz daha bekleyip kusturabilirsiniz bence ayirin ve bekleyin [:iyi:][/QUOTE]
Nereden anladınız hamile olduğunu pekiyi ? Ben hep ağzı sis ve siyahlık var olduğunu sandığımda hamile sanıyordum ve fazla sürdü önceden De yavru aldım 2 hafta da verdiler . Yok bekleyip kusmalarini bekliyorum onu hiç yapmadım :)
Hastalık Mı Hamile Mı ?
[QUOTE=mertcan_60]Evet baliginiz hamile ama fazla hirpalanmis eger kovalacama devam ediyorsa ayri bi tanka almanizi tavsiye ederim zamani geldiginde yavrulari kendi birakacaktir [/QUOTE]
Teşekkür ederim :) Siyahlık gidene kadar beklemem mı gerek ağzında ki ? Önceden De yavru aldım ama bu kadar beklemedim . Ve ağzı çok dolu durmuyor . 2 buçuk hafta fazla oldu gibi geldi . Ayırmıştın doğum yapmadı.Akvaryuma hemen saldığımda erkek balık çok hırpalıyor .s
[QUOTE=mertcan_60]Evet baliginiz hamile ama fazla hirpalanmis eger kovalacama devam ediyorsa ayri bi tanka almanizi tavsiye ederim zamani geldiginde yavrulari kendi birakacaktir [/QUOTE]
Teşekkür ederim :) Siyahlık gidene kadar beklemem mı gerek ağzında ki ? Önceden De yavru aldım ama bu kadar beklemedim . Ve ağzı çok dolu durmuyor . 2 buçuk hafta fazla oldu gibi geldi . Ayırmıştın doğum yapmadı.Akvaryuma hemen saldığımda erkek balık çok hırpalıyor .s
Hastalık Mı Hamile Mı ?
Balığım iki buçuk haftadır kendinde değil.Yemek yemiyor . Çok stresli,saklanıyor , akvaryum içinde erkek balık fazla rahatsız edip hırpalıyor.Ağzı siyah gözüküyor ama doğurma yok. Hasta mı yoksa hamile mı bilmiyorum. Bir kaç kere ayırdım sonra tekrar suya attım aynı. Gözleri simsiyah , rengi soldu.s[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167173/090420171054471.jpg[/IMG][IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167173/090420171056151.jpg[/IMG]
Balığım iki buçuk haftadır kendinde değil.Yemek yemiyor . Çok stresli,saklanıyor , akvaryum içinde erkek balık fazla rahatsız edip hırpalıyor.Ağzı siyah gözüküyor ama doğurma yok. Hasta mı yoksa hamile mı bilmiyorum. Bir kaç kere ayırdım sonra tekrar suya attım aynı. Gözleri simsiyah , rengi soldu.s[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167173/090420171054471.jpg[/IMG][IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167173/090420171056151.jpg[/IMG]
Quik expro 1000
Merhabalar. Bu dış filtre çalışırken içinden bazen çıt çıt su sesi geliyor motor sesi dışında.Sorun neyden dolayı olabilir ? Çanağın içinde su var . Biraz daha mı dolu olması gerek ? Yoksa hava mı yapıyor. Pompası ile basıyorum yine aynı.Arada çıt çıt su sesi geliyor .
Merhabalar. Bu dış filtre çalışırken içinden bazen çıt çıt su sesi geliyor motor sesi dışında.Sorun neyden dolayı olabilir ? Çanağın içinde su var . Biraz daha mı dolu olması gerek ? Yoksa hava mı yapıyor. Pompası ile basıyorum yine aynı.Arada çıt çıt su sesi geliyor .
Ağız Fungusu Mu ? Ne Olabilir Yardım :( (resimli)
[QUOTE=UmitKARAKAYA]Sık sık ve bol bol su değişimi ... [/QUOTE]
Dün yaptım yarı yarıya . Bugün sular bir gün beklesin diyorum ? Yarın su değişimi yaparım . Bugün iyi gibiler. Suya isinamadilar yararlı bakteri pek yok. Sürtünmeler var bugün problem olarak sadece .
[QUOTE=UmitKARAKAYA]Sık sık ve bol bol su değişimi ... [/QUOTE]
Dün yaptım yarı yarıya . Bugün sular bir gün beklesin diyorum ? Yarın su değişimi yaparım . Bugün iyi gibiler. Suya isinamadilar yararlı bakteri pek yok. Sürtünmeler var bugün problem olarak sadece .
Dış Filtre Su Sızdırma
Merhabalar. Ben 2 yıla yakın kullandım bu filtreyi . Hiç bir su sızdırması yapmadı bende.Elektrik kesintisi faran sorun olmaz su sızdırması için . Benim kullandığım süre zarfında hiç sorun yaşamadım.Tek sorunu debisi hemen azalıyordu bu filtrenin . Fakat çok sessiz çalışması çok iyiydi . Odamda eşya taşırken kırıldı o şekilde terfi ettim başka filtreye .D 2 yıl içinde bozulma faran olmadı yani . Taşıma sonrası yere düştü kırıldı.
Merhabalar. Ben 2 yıla yakın kullandım bu filtreyi . Hiç bir su sızdırması yapmadı bende.Elektrik kesintisi faran sorun olmaz su sızdırması için . Benim kullandığım süre zarfında hiç sorun yaşamadım.Tek sorunu debisi hemen azalıyordu bu filtrenin . Fakat çok sessiz çalışması çok iyiydi . Odamda eşya taşırken kırıldı o şekilde terfi ettim başka filtreye .D 2 yıl içinde bozulma faran olmadı yani . Taşıma sonrası yere düştü kırıldı.
Saulosiler Zehirlendi Mı :( Yardım
[QUOTE=BiotopeDogan]
Filtrenizdeki tüm materyalleri Yıkayarak yerleştirmeniz gerekirdi. Zeolit başlı başına toz tutan bir madde ki kusmaya çok müsait. Fotoğraf paylaşabilirmisiniz ? [/QUOTE]
Dün anladım hatamı bir şey olmaz sanmıştım manyakça . Hemen zeoliti attım filtre içinden uğraşmadan.Aktif karbon koydum suyu temizlemek için . Dün suyun dibinde ölü gibi kaldılar . Bu sabah itibarıyla durumları daha canlı ama aşağı yukarı gidiyorlar zaman zaman. Yem vermedim dün bugün yerler mı bilmiyorum. Dünden resim paylaşım. Dün ağız fungosu oldu sandım . Dudaklar fena olmuştu . Ama dış filtreyi temizlemedim zeolitten olabilir kusar gibilerdi . [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167173/140220172330091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167173/140220172329141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167173/140220172257031.jpg[/IMG][EDIT]lovex,2017-02-15 07:45:34[/EDIT]
[QUOTE=BiotopeDogan]
Filtrenizdeki tüm materyalleri Yıkayarak yerleştirmeniz gerekirdi. Zeolit başlı başına toz tutan bir madde ki kusmaya çok müsait. Fotoğraf paylaşabilirmisiniz ? [/QUOTE]
Dün anladım hatamı bir şey olmaz sanmıştım manyakça . Hemen zeoliti attım filtre içinden uğraşmadan.Aktif karbon koydum suyu temizlemek için . Dün suyun dibinde ölü gibi kaldılar . Bu sabah itibarıyla durumları daha canlı ama aşağı yukarı gidiyorlar zaman zaman. Yem vermedim dün bugün yerler mı bilmiyorum. Dünden resim paylaşım. Dün ağız fungosu oldu sandım . Dudaklar fena olmuştu . Ama dış filtreyi temizlemedim zeolitten olabilir kusar gibilerdi . [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167173/140220172330091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167173/140220172329141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167173/140220172257031.jpg[/IMG][EDIT]lovex,2017-02-15 07:45:34[/EDIT]
Ağız Fungusu Mu ? Ne Olabilir Yardım :( (resimli)
[QUOTE=Mydielife]Filtre değişiklinden de olabilir bakterilerin büyük kısmı orada bulunur ve filtre değiştiği için bunlarda gitti birde su değişikliği yapmışsın su dengesi bozulmuş gibi geldi bana ama daha tecrübeli arkadaşlarında düşüncelerini almakda fayda var [/QUOTE]
Dış filtreyi pazartesi kurdum.İlk kurduğum gün çok iyilerdi ama iste salı günü çok kötü oldular :( şuan kalkıp baktım balıklara , balıklar stresli gibi yukarı aşağı yüzüyorlar bir kısmı suyun üstüne ,uyumayan yüzen balıklar vardı gece bence bu da normal değil . Ağız Fungusu değilse su şartlarından dolayı olduysa ne yapmalıyım durum ne kadar ciddi gözüküyor ? Bir tanesi de suyunu üstüne yakın bekliyor.Şimdi bilmeden her şeyi daha kötü yapabilirim . Siz öyle demeseydiniz bugün dış filtreyi kapatıp tuzlu su hazırlayıp akvaryuma koyup bekletecektim hava motoruyla. Evet su değişimi de yaptım çok . Zehirlendi sandım çünkü ;( Bundan sonra ne yapmam gerek acaba arkadaşlar :( Dün suyun altında ölü gibi duruyorlardı resimde ki gibi dipteydiler bugün de hareketli ama aşağı yukarı suyun üstüne çıkıyorlar durum bu :( [EDIT]lovex,2017-02-15 07:33:39[/EDIT]
[QUOTE=Mydielife]Filtre değişiklinden de olabilir bakterilerin büyük kısmı orada bulunur ve filtre değiştiği için bunlarda gitti birde su değişikliği yapmışsın su dengesi bozulmuş gibi geldi bana ama daha tecrübeli arkadaşlarında düşüncelerini almakda fayda var [/QUOTE]
Dış filtreyi pazartesi kurdum.İlk kurduğum gün çok iyilerdi ama iste salı günü çok kötü oldular :( şuan kalkıp baktım balıklara , balıklar stresli gibi yukarı aşağı yüzüyorlar bir kısmı suyun üstüne ,uyumayan yüzen balıklar vardı gece bence bu da normal değil . Ağız Fungusu değilse su şartlarından dolayı olduysa ne yapmalıyım durum ne kadar ciddi gözüküyor ? Bir tanesi de suyunu üstüne yakın bekliyor.Şimdi bilmeden her şeyi daha kötü yapabilirim . Siz öyle demeseydiniz bugün dış filtreyi kapatıp tuzlu su hazırlayıp akvaryuma koyup bekletecektim hava motoruyla. Evet su değişimi de yaptım çok . Zehirlendi sandım çünkü ;( Bundan sonra ne yapmam gerek acaba arkadaşlar :( Dün suyun altında ölü gibi duruyorlardı resimde ki gibi dipteydiler bugün de hareketli ama aşağı yukarı suyun üstüne çıkıyorlar durum bu :( [EDIT]lovex,2017-02-15 07:33:39[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
flanormimar,
ezzalisi,
0rnn,
Urar,
Mithrandirr,
sirhill,
ssener,
Cyber_Scout,
DigitalPen,
ErayDemirel,
sina cen,
Jeveux,
tukabu,
Me0,
EKAR,
osmandbnl,
ciways,
NotEvenBeginner,
nikon_,
aquaticathearmi,
egedin,
fffurkan9,
YAYD06,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
a.gumrah,
Öğretmen Ali,
pitsem,
zen666,
scorpion26,
GreeNWooD,
Mesaquarium,
Conix,
fatihgurhan,
CoryCory,
Eldurmaz,
yeekim,
StevenUnawl,
umitlee,
reano,
selçukaydoğar,
ahmetfiratozkaya,
Aguamentist,
ternapi,
Tortuga7,
yigidoumit,
sinor,
karavezir,
AquaVita,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
