ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
oclayn
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Şubat 2015 23:21
Son Ziyaret:
06 Temmuz 2017 21:26
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Olcay Özdemiroğlu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
byOclayn
100*40*50 Bitkili Canlı Doğuran
SON 10 MESAJI
Bu Nedir
Makrakanta koy tankına, icabına bakacaktır
Makrakanta koy tankına, icabına bakacaktır
2 Saat İçinde 13 Balığım Öldü Neler Oluyor?
[QUOTE=ceo46] tetra proline 200w ısıtıcıyı suan aktif şekilde kullanıyorum ama umarım benimde başıma gelmez bu olay [/QUOTE]
Ramazan Bey size acizane tavsiyem elinizdekine muadil iyi bir ısıtıcı edinip onu kullanmanız. Tetra ıstıcıyı da iade edebilmeniz mümkün ise iade edin. Değilse de yedekte dursun. Su değişimi yapmak için kullandığınız suları ısıtırsınız
[QUOTE=ceo46] tetra proline 200w ısıtıcıyı suan aktif şekilde kullanıyorum ama umarım benimde başıma gelmez bu olay [/QUOTE]
Ramazan Bey size acizane tavsiyem elinizdekine muadil iyi bir ısıtıcı edinip onu kullanmanız. Tetra ıstıcıyı da iade edebilmeniz mümkün ise iade edin. Değilse de yedekte dursun. Su değişimi yapmak için kullandığınız suları ısıtırsınız
2 Saat İçinde 13 Balığım Öldü Neler Oluyor?
[QUOTE=halilakkaya]Merhaba öncelikle geçmiş olsun forumda daha önce tetra proline 200w ısıtıcılar için konu açılmış ve yetkili firma ile görüşmeler yapılıyordu ve bugün forumda yayınlanana bir başlıkta firmanın bahsi geçen tüm ısıtıcıları iade alacağını yazmışlar konunun linkini aşağıya koydum. ısıtıcınız hala elinizdeyse iade edin en azından onun zararından kurtulmuş olursunuz
Yahu ısıtıcının varlığı bir dert yokluğu bir dert. Akvaryumdan çıkardıktan sonra kötü kokular yayması sebebiyle derhal evden uzaklaştırdım attım gitti çöpe. Şimdi bakıyorum ölüsü bile 111 lira ediyormuş[:((] Ama elimde faturası yok neyse ben de böyle teselli bulayım çünkü faturasıyla beraber gönderin yazmışlar [:'(]
[QUOTE=halilakkaya]Merhaba öncelikle geçmiş olsun forumda daha önce tetra proline 200w ısıtıcılar için konu açılmış ve yetkili firma ile görüşmeler yapılıyordu ve bugün forumda yayınlanana bir başlıkta firmanın bahsi geçen tüm ısıtıcıları iade alacağını yazmışlar konunun linkini aşağıya koydum. ısıtıcınız hala elinizdeyse iade edin en azından onun zararından kurtulmuş olursunuz
Yahu ısıtıcının varlığı bir dert yokluğu bir dert. Akvaryumdan çıkardıktan sonra kötü kokular yayması sebebiyle derhal evden uzaklaştırdım attım gitti çöpe. Şimdi bakıyorum ölüsü bile 111 lira ediyormuş[:((] Ama elimde faturası yok neyse ben de böyle teselli bulayım çünkü faturasıyla beraber gönderin yazmışlar [:'(]
2 Saat İçinde 13 Balığım Öldü Neler Oluyor?
[QUOTE=mesutok]Biryerde elektrik kaçağı var, filtredemi, Kapaktaki ışıklardamı, ısıtıcıdamı, dış filtredemi bilemiyorum suyu bozuyor ve balıklar zehirleniyor anladğım kadar. Tüm malzemeleri kontrolden geçirip, kablo birleşim yerlerini yanık varmı yokmu kontrol gerekiyor bence, ev halkı içinde bu tehlikeli bir durum haline gelebilir. Sigortanızıda muhtemelen bu riskli durum malzemenin yanması attırdı.[/QUOTE]
Mesut Bey problem ısıtıcıdan kaynaklıymış simdilik 100 wattlık yedek çin malı xiong marka ısıtıcıyla idare ediyorum[:lol:]
[QUOTE=WLFcATA]evet tetra proline ısıtıcıların üretimi durduruldu ve toplanıyor ama sebebini açıklamamaları kötü[/QUOTE]
Sebebi muhtemelen benim başıma gelen olayla ilgilidir. Gelen şikayetler üzerine toplatma kararı almışlar demek ki. Olan benim balıklara oldu. Gayet sağlıklı balıklarım vardı. Yeni yavrularım ve yavrulayacaklar da vardı. Aklıma geldikçe içim cız ediyor[:((]
[QUOTE=mesutok]Biryerde elektrik kaçağı var, filtredemi, Kapaktaki ışıklardamı, ısıtıcıdamı, dış filtredemi bilemiyorum suyu bozuyor ve balıklar zehirleniyor anladğım kadar. Tüm malzemeleri kontrolden geçirip, kablo birleşim yerlerini yanık varmı yokmu kontrol gerekiyor bence, ev halkı içinde bu tehlikeli bir durum haline gelebilir. Sigortanızıda muhtemelen bu riskli durum malzemenin yanması attırdı.[/QUOTE]
Mesut Bey problem ısıtıcıdan kaynaklıymış simdilik 100 wattlık yedek çin malı xiong marka ısıtıcıyla idare ediyorum[:lol:]
[QUOTE=WLFcATA]evet tetra proline ısıtıcıların üretimi durduruldu ve toplanıyor ama sebebini açıklamamaları kötü[/QUOTE]
Sebebi muhtemelen benim başıma gelen olayla ilgilidir. Gelen şikayetler üzerine toplatma kararı almışlar demek ki. Olan benim balıklara oldu. Gayet sağlıklı balıklarım vardı. Yeni yavrularım ve yavrulayacaklar da vardı. Aklıma geldikçe içim cız ediyor[:((]
2 Saat İçinde 13 Balığım Öldü Neler Oluyor?
[QUOTE=estu]Ne kadar süredir bu ısıtıcıyı kullanıyordunuz ?[/QUOTE]
Şubat 2015te akvaryumu kurduğum zaman almıştım. O zamandan beri sıkıntısız kullanıyordum
[QUOTE=estu]Ne kadar süredir bu ısıtıcıyı kullanıyordunuz ?[/QUOTE]
Şubat 2015te akvaryumu kurduğum zaman almıştım. O zamandan beri sıkıntısız kullanıyordum
2 Saat İçinde 13 Balığım Öldü Neler Oluyor?
[QUOTE=selahaddinn]
Sakalımda var ama sözümü dinlemedin Türk işi testler bazen işe yaramıyor sebebi hem faz hem nötür suyun içindeydi elektrik en kısa yolu tercih eder onun için sizi çarpmadı ama eyer arıza sırasında nötür kopmuş olsaydı şimdi buraya yazı yazmıyor olacaktınız çümkü elektrik devresini sizin üzeriizden tamamlayacaktı [/QUOTE]
Haklısınız Selahaddin Bey. Ben de nasıl böyle gafil davrandığım hususunda hayıflandım bütün gün. Elektrik bu şakaya gelmez. Bir daha ders oldu bana
[QUOTE=selahaddinn]
Sakalımda var ama sözümü dinlemedin Türk işi testler bazen işe yaramıyor sebebi hem faz hem nötür suyun içindeydi elektrik en kısa yolu tercih eder onun için sizi çarpmadı ama eyer arıza sırasında nötür kopmuş olsaydı şimdi buraya yazı yazmıyor olacaktınız çümkü elektrik devresini sizin üzeriizden tamamlayacaktı [/QUOTE]
Haklısınız Selahaddin Bey. Ben de nasıl böyle gafil davrandığım hususunda hayıflandım bütün gün. Elektrik bu şakaya gelmez. Bir daha ders oldu bana
2 Saat İçinde 13 Balığım Öldü Neler Oluyor?
Bugün de işten geldiğimde kalan balıkların çoğunu ölü buldum. Hepi topu 13 tane balık kaldı onlar nolacak bakalım. Kalan balıkları ayrı bir tanka alıp %90 su değişimi yaptım. Sorun ısıtıcıdan kaynaklıymış. Sudan çıkardığımda dumanlar çıkarıyordu ve çok kötü kokuyordu. Tetra Prolıne 200W Kırılmaz Isıtıcı. Bu ısıtıcıdan uzak durun. Öneride bulunup cevap yazma nezaketini ve cömertliğini gösteren herkese teşekkürlerimi sunarım. Herkese bol yavrulu hastalıksız akvaryumlar diliyorum.
Bugün de işten geldiğimde kalan balıkların çoğunu ölü buldum. Hepi topu 13 tane balık kaldı onlar nolacak bakalım. Kalan balıkları ayrı bir tanka alıp %90 su değişimi yaptım. Sorun ısıtıcıdan kaynaklıymış. Sudan çıkardığımda dumanlar çıkarıyordu ve çok kötü kokuyordu. Tetra Prolıne 200W Kırılmaz Isıtıcı. Bu ısıtıcıdan uzak durun. Öneride bulunup cevap yazma nezaketini ve cömertliğini gösteren herkese teşekkürlerimi sunarım. Herkese bol yavrulu hastalıksız akvaryumlar diliyorum.
2 Saat İçinde 13 Balığım Öldü Neler Oluyor?
Suda elektrik kaçağı yok bunu türk işi yöntemle anladım elimi suya soktum :S
Özellikle tetra türlerinin ölmesiı ve canlı doğuran sınıfın hiçbirşey olmamış gibi can çekişmekte olan tetraları yemeye çalışmalarını anlamadım. Sıcaklık değişikliklerinde
tetraların hassas olduğunu okumuştum ama canlı doğuranlar da sonuçta etkilenmiyor değiller. Su oksitlenmiş ise yine canlı doğuranlarda bir anormallik olması lazım.
Tetralardaki toplu için sürü psikolojisi dicem ama N.Ş.A bir ölüm olmadı. Suya birşeylerin karıştığı aşikar. Bir de amano karidesim vardı onu da kaybettim. Kirazlarda bir anormallik gözlemlemedim. Su değişimini hemen yapamadım sular klorlu 1 gün olsun dinlensin diye düşündüm.
Dış filtreler uzun süreli elektrik kesintilerinde (24-48 saat) mevcut bakteri kolonilerini kaybeder mi? Çünkü evde olamadığım 2-3 gün içerisinde döndüğümde bazen sigorta atmış halde buluyorum. Acaba diyorum dış filtredeki bakteriler mi öldü de suyu zehirledi?
Suda elektrik kaçağı yok bunu türk işi yöntemle anladım elimi suya soktum :S
Özellikle tetra türlerinin ölmesiı ve canlı doğuran sınıfın hiçbirşey olmamış gibi can çekişmekte olan tetraları yemeye çalışmalarını anlamadım. Sıcaklık değişikliklerinde
tetraların hassas olduğunu okumuştum ama canlı doğuranlar da sonuçta etkilenmiyor değiller. Su oksitlenmiş ise yine canlı doğuranlarda bir anormallik olması lazım.
Tetralardaki toplu için sürü psikolojisi dicem ama N.Ş.A bir ölüm olmadı. Suya birşeylerin karıştığı aşikar. Bir de amano karidesim vardı onu da kaybettim. Kirazlarda bir anormallik gözlemlemedim. Su değişimini hemen yapamadım sular klorlu 1 gün olsun dinlensin diye düşündüm.
Dış filtreler uzun süreli elektrik kesintilerinde (24-48 saat) mevcut bakteri kolonilerini kaybeder mi? Çünkü evde olamadığım 2-3 gün içerisinde döndüğümde bazen sigorta atmış halde buluyorum. Acaba diyorum dış filtredeki bakteriler mi öldü de suyu zehirledi?
2 Saat İçinde 13 Balığım Öldü Neler Oluyor?
100x40x50 ebatlarında, 30 kadar kılıç kuyruk ve plati, 7 neon tetra 4 rasbora, 1 makrakanta, 10 adet cüce vatoz ve de kiraz karideslerden oluşan bir tankım mevcut. Sabah 10.30da evden çıkmadan önce yemleme esnasında bir anormallik sezmedim lakin akşam 19:00da eve geldiğimde evde ağır bir kablo yanığına benzeyen, elektronik yanığına da benzeyen bir koku ile karşılaştım. Sigortalar atmıştı. Sigortayı kaldırıp doğruca akvaryuma koştum. Isıtıcıyı(tetratec 200A), hava motorunu (eheim 3701- 100lt) ve dış filtremi (tetratec ex700) kontrol ettim çalışmalarında bir sıkıntı yoktu. Suyun sıcaklığını ölçtüm 28 derece çıktı. Isıtıcım 26ya ayarlı ve de stabil şekilde suyu 26 derecede tutabilen bir ısıtıcı. Akvaryumun ışığı (sylvania t5 2 adet daylight, 1 adet aquastar, 1 adet grolüx) camlardaki yosunun bir nebze azalması için fişi çekik durumdaydı. Işıkları açtığımda ilk etapta 4 adet neon ve 1 adet rasbora ölüsüyle karşılaştım. Eve girdiğimde aldığım ağır kablo yanığı kokusu suda bol miktarda mevcuttu. Suyun üzerine eğilip koklayınca genzi yakar gibi koku geliyordu. Ölü balıkları sudan çıkardıktan sonra kara kara ne olup bittiğini düşünürken neon ve rasboralar dengesiz yüzmeye başladılar. 2 saatin sonunda tüm neon ve rasboralar öldü. Yalnız olan makrakanta da öldü. Kılıç kuyruk, plati ve cüce vatozlarda bir anormallik yok. Sudaki koku azalmadı. Yarın su değişimi yapacağım. Neler olup bittiği hakkında bilgisi olan var mı saygıdeğer forum üyeleri[:'(][:((]
100x40x50 ebatlarında, 30 kadar kılıç kuyruk ve plati, 7 neon tetra 4 rasbora, 1 makrakanta, 10 adet cüce vatoz ve de kiraz karideslerden oluşan bir tankım mevcut. Sabah 10.30da evden çıkmadan önce yemleme esnasında bir anormallik sezmedim lakin akşam 19:00da eve geldiğimde evde ağır bir kablo yanığına benzeyen, elektronik yanığına da benzeyen bir koku ile karşılaştım. Sigortalar atmıştı. Sigortayı kaldırıp doğruca akvaryuma koştum. Isıtıcıyı(tetratec 200A), hava motorunu (eheim 3701- 100lt) ve dış filtremi (tetratec ex700) kontrol ettim çalışmalarında bir sıkıntı yoktu. Suyun sıcaklığını ölçtüm 28 derece çıktı. Isıtıcım 26ya ayarlı ve de stabil şekilde suyu 26 derecede tutabilen bir ısıtıcı. Akvaryumun ışığı (sylvania t5 2 adet daylight, 1 adet aquastar, 1 adet grolüx) camlardaki yosunun bir nebze azalması için fişi çekik durumdaydı. Işıkları açtığımda ilk etapta 4 adet neon ve 1 adet rasbora ölüsüyle karşılaştım. Eve girdiğimde aldığım ağır kablo yanığı kokusu suda bol miktarda mevcuttu. Suyun üzerine eğilip koklayınca genzi yakar gibi koku geliyordu. Ölü balıkları sudan çıkardıktan sonra kara kara ne olup bittiğini düşünürken neon ve rasboralar dengesiz yüzmeye başladılar. 2 saatin sonunda tüm neon ve rasboralar öldü. Yalnız olan makrakanta da öldü. Kılıç kuyruk, plati ve cüce vatozlarda bir anormallik yok. Sudaki koku azalmadı. Yarın su değişimi yapacağım. Neler olup bittiği hakkında bilgisi olan var mı saygıdeğer forum üyeleri[:'(][:((]
Taş Aramaya Son... ANKARA
23.02.2015 tarihinde gittim ve tam anlamıyla hüsrana uğradım. Terkedilmiş virane gibi bir yer. Filistin sokaklarında sandım kendimi. Taşlar herbiri biryerde yerlere dökülmüş saçılmış herşey. Yetkili ile görüşmek istedim bi tane teyze geldi. Muhtemelen aşcılarıydı çünkü elinde eldivenle çıktı geldi hamur ya da alçı benzeri bir şey vardı eldivenlerinde. Neyse o problem değil de ben bişeyler soruyorum bu ne taşı diyorum akvaryum taşı diye cevap veriyor. 3-4 farklı taş sordum hepsine aynı cevabı alınca bilen birisi yok mu dedim yok dedi. Fiyatı için kg 1 tl dedi. Başka zamanlarda güzel taşlar geliyor mu bilemem ama bana denk gelmedi. İlerisinde Vadi peyzaj var ordan buldum lav taşı için gitmiştim. Dolu bir çuval lav taşına 10tl ödedimoclayn 2015-02-24 12:23:58
23.02.2015 tarihinde gittim ve tam anlamıyla hüsrana uğradım. Terkedilmiş virane gibi bir yer. Filistin sokaklarında sandım kendimi. Taşlar herbiri biryerde yerlere dökülmüş saçılmış herşey. Yetkili ile görüşmek istedim bi tane teyze geldi. Muhtemelen aşcılarıydı çünkü elinde eldivenle çıktı geldi hamur ya da alçı benzeri bir şey vardı eldivenlerinde. Neyse o problem değil de ben bişeyler soruyorum bu ne taşı diyorum akvaryum taşı diye cevap veriyor. 3-4 farklı taş sordum hepsine aynı cevabı alınca bilen birisi yok mu dedim yok dedi. Fiyatı için kg 1 tl dedi. Başka zamanlarda güzel taşlar geliyor mu bilemem ama bana denk gelmedi. İlerisinde Vadi peyzaj var ordan buldum lav taşı için gitmiştim. Dolu bir çuval lav taşına 10tl ödedim
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 20:27
Omurgasızlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
KSK lee,
dınay,
Ozzgur,
pusathan01,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Ehtiyar,
0rnn,
MerterKorkmaz,
dream07,
ozan_1903,
Koksal Gurkan,
Joec,
Ertug22,
Kınayu,
altuntasseref,
melektrikci,
Sungurr,
darknessmania,
osmandbnl,
DABARAKATO,
avukathasan06,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
macagil,
darkaura,
FurkanYnk,
Hakan034,
Hidro Dinamik,
yeekim,
mehaniches_jqpi,
gokalp674,
sorbiek,
Umutoty,
Tatar10,
Tata,
Kturan06,
EfeC,
iLeDiC,
Pyblichnaya kadastro,
Silvermosso,
SuperSport,
eksisekiz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
