ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
enschin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Kasım 2015 11:38
Son Ziyaret:
22 Aralık 2015 18:17
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Engin Erincik
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
engin
SON 9 MESAJI
Bitkili Akvaryum
Selam Arkadaşlar
3 hafta önce kurdugum
120 x 50 x 60h
c02 destekli bitkili akvaryum
discus bakmayı düşünüyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8338.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8342.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8203.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8179.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8206.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8696.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8542.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8727.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8724.JPG[/IMG]
video bakmak isteyen ,linkte mevcut HD
https://vimeo.com/149770735
https://vimeo.com/149771876
hayırlı kandiller
Selam Arkadaşlar
3 hafta önce kurdugum
120 x 50 x 60h
c02 destekli bitkili akvaryum
discus bakmayı düşünüyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8338.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8342.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8203.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8179.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8206.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8696.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8542.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8727.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8724.JPG[/IMG]
video bakmak isteyen ,linkte mevcut HD
https://vimeo.com/149770735
https://vimeo.com/149771876
hayırlı kandiller
Akvaryum Alt Taban Köşe Kırlıdı !
[QUOTE=Va_sil]Ayni dusunceleri yapmisiz,
Sizinkini anlatmaya calisacagim
Hic bir sey yapmamaktan,yaptiginiz patent catlamayi onler ama 100% guven vermez.
Sizin yaptiginiz,3 cami iyice baglamis oldunuz.Catlama sorunu baska mesele.Cungu ,tum cam silikonun icinde olsa bile,allah korusun catlarsa,catlaklik bir metre uzaga bile varabilir.
Benim dedigim,hem catlamayi onliyecekti,hemde catlarsa,ikinci taban sizlamayi onliyecekti.
Ben benim dedigimi yapacaktim
Eger boyle brakacaksaniz,tum cereyanla ilgili seyleri,oyle bir yelestirin ki,en kotu senaryo olursa (allah korusun) ziyan yalniz evin tabaninda kalsin.
Insallah tum dediklerime yalanci cikarim,[:)]
[/QUOTE][QUOTE=MurathanM]Gayet sağlam olmuş. Ama köşedeki 3 camı tutma konusunda sağlam olmuş. Çatlağı şöyle düşünürseniz daha net anlamış olursunuz, bir kıvılcım düşünün, süngerin bir tarafına sıçradığında farketmezsiniz. Aradan belli zaman geçtikten sonra bir bakarsınız sünger cayır cayır yanıyor. Çünkü içten içe yanar ama biz farkına varmayız. Ne kadar sağlam gibi gözükse de çatlak yayılmaya karar verirse içten içe devam eder önüne geçemezsiniz. Ama bu şekilde sizi uzun süre götürür diye düşünüyorum. Yine de Vasil Bey'in dediği gibi elektrik aksamlarından uzak tutun. [/QUOTE]
ARKADAŞLAR bende sizin gibi düşünüyorum acıkcası bende endişeliyim ama
akvaryum da mevcut bir catlama yok sadece köşe attı koptu .. benim amacım L paslanmaz ve köşe bentle oraya olacak basıncı düşürmek ki oraya vuracak olan basıncı düşürmüş olmuyormuyum bu şekilde ?
ilgi ve alakanız için teşekkür ederim bu arada
[QUOTE=Va_sil]Ayni dusunceleri yapmisiz,
Sizinkini anlatmaya calisacagim
Hic bir sey yapmamaktan,yaptiginiz patent catlamayi onler ama 100% guven vermez.
Sizin yaptiginiz,3 cami iyice baglamis oldunuz.Catlama sorunu baska mesele.Cungu ,tum cam silikonun icinde olsa bile,allah korusun catlarsa,catlaklik bir metre uzaga bile varabilir.
Benim dedigim,hem catlamayi onliyecekti,hemde catlarsa,ikinci taban sizlamayi onliyecekti.
Ben benim dedigimi yapacaktim
Eger boyle brakacaksaniz,tum cereyanla ilgili seyleri,oyle bir yelestirin ki,en kotu senaryo olursa (allah korusun) ziyan yalniz evin tabaninda kalsin.
Insallah tum dediklerime yalanci cikarim,[:)]
[/QUOTE][QUOTE=MurathanM]Gayet sağlam olmuş. Ama köşedeki 3 camı tutma konusunda sağlam olmuş. Çatlağı şöyle düşünürseniz daha net anlamış olursunuz, bir kıvılcım düşünün, süngerin bir tarafına sıçradığında farketmezsiniz. Aradan belli zaman geçtikten sonra bir bakarsınız sünger cayır cayır yanıyor. Çünkü içten içe yanar ama biz farkına varmayız. Ne kadar sağlam gibi gözükse de çatlak yayılmaya karar verirse içten içe devam eder önüne geçemezsiniz. Ama bu şekilde sizi uzun süre götürür diye düşünüyorum. Yine de Vasil Bey'in dediği gibi elektrik aksamlarından uzak tutun. [/QUOTE]
ARKADAŞLAR bende sizin gibi düşünüyorum acıkcası bende endişeliyim ama
akvaryum da mevcut bir catlama yok sadece köşe attı koptu .. benim amacım L paslanmaz ve köşe bentle oraya olacak basıncı düşürmek ki oraya vuracak olan basıncı düşürmüş olmuyormuyum bu şekilde ?
ilgi ve alakanız için teşekkür ederim bu arada
Akvaryum Alt Taban Köşe Kırlıdı !
[QUOTE=Va_sil]Tabani catlasaydi,tamiri hem kolay,hemde eskisinden daha saglam olurdu.
Her camin en zayif yeri,arkadasin vurdugu yerdir.Yan tarafi yani.
Gorulen ve gorulmeyen catlakliklar olur.
Her akvaryumun altinda,daima cereyan kablolari,fisler vardir,
Bir sey olmaz diyen arkadaslara.
Cocuklariniz varsa hayatlarini riske alirmiydiniz[:?]
Catlarsa 350 litre yalniz sulari salonu darmadagan yapmaz,cereyanda vurur.
Siz bukar litreleri,salonunuza koyarmiydiniz[:?]
Ben bu riski almazdim.[:cik:]
Yemekten sonra,nasil tamir olabilecegini size yazacagim[:)]
Ben ne yapacaktim.
Demir veya butcem mumkunse inox kosebent alip bir cerceve yapardim.Pas icin iyice boyardim
[URL=http://s1029.photobucket.com/user/kixlidatos/media/Kataskeves/Ilika/gammaomeganuiotaalpha_zps21hcekdi.jpg.html][IMG]http://i1029.photobucket.com/albums/y352/kixlidatos/Kataskeves/Ilika/gammaomeganuiotaalpha_zps21hcekdi.jpg[/IMG][/URL]
Kosebentin detaylari soyle olmali.
L -25m.50mm.2mm
veya daha iyi
L-30mm.60mm,2mm
Kosebentin genis yeri taban yaparim
10 mlik cerceveye cam keserim,Boooooolca silicon( 2,3 tup) ,hem kosebente ,hemde camin ustunu doldururum,silikonlar kurumadan,akvaryumu cerceveninin icine koyarim,3 gun sonra,stafor yerine( zamanla kirilip dagilir),boyle bir lastigin ustune koyardim.
Bu lastikleri,camping malzemeleri satan dukkanlarda,bulursunuz.Veya nalburlara bakin.
[URL=http://s1029.photobucket.com/user/kixlidatos/media/Kataskeves/Ilika/1333482958_0_zpsy9ltsqvd.jpg.html][IMG]http://i1029.photobucket.com/albums/y352/kixlidatos/Kataskeves/Ilika/1333482958_0_zpsy9ltsqvd.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1029.photobucket.com/user/kixlidatos/media/Kataskeves/Ilika/1398370396_0_zpsio9sepz5.jpg.html][IMG]http://i1029.photobucket.com/albums/y352/kixlidatos/Kataskeves/Ilika/1398370396_0_zpsio9sepz5.jpg[/IMG][/URL]
Not-silikonu koymadan,camin her yerini,akvaryumun tabanini ,dis taraftan ,aseton veya alkoola(ispirto zannedersem) yikayin.
Bu yapim ,size ikinci bir taban daha yapilmis gibi olur.allah korusun ,vurulan cam catlarsa,ikinci taban size cok beladan koruyacak[:)]
Umarim ne yapacaginizi iyi anlatabildim.
Boyle bence riske girmeyin,karar sizin[/QUOTE]
Vasil bey merhaba
yazdıklarınızı daha yeni gördüm .. bilgi için çok teşekkür ederim ..
ben şu şekilde yaptım ; 10 MM L paslanmaz kestirdim iş yerinde , dışına aynı şekilde 2mm paslanmazdan L köşebent gibi silıkonladım ..
sizce bu şekilde akvarum bana sorun cıkartırmı artık ?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12315316_10153730946578349_2125635917_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12325484_10153730946458349_1966596266_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12333255_10153730946738349_642807760_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12333929_10153730946353349_1815251585_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12333118_10153730946868349_535219589_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12333800_10153730946653349_115575280_o.jpg[/IMG]
[QUOTE=Va_sil]Tabani catlasaydi,tamiri hem kolay,hemde eskisinden daha saglam olurdu.
Her camin en zayif yeri,arkadasin vurdugu yerdir.Yan tarafi yani.
Gorulen ve gorulmeyen catlakliklar olur.
Her akvaryumun altinda,daima cereyan kablolari,fisler vardir,
Bir sey olmaz diyen arkadaslara.
Cocuklariniz varsa hayatlarini riske alirmiydiniz[:?]
Catlarsa 350 litre yalniz sulari salonu darmadagan yapmaz,cereyanda vurur.
Siz bukar litreleri,salonunuza koyarmiydiniz[:?]
Ben bu riski almazdim.[:cik:]
Yemekten sonra,nasil tamir olabilecegini size yazacagim[:)]
Ben ne yapacaktim.
Demir veya butcem mumkunse inox kosebent alip bir cerceve yapardim.Pas icin iyice boyardim
[URL=http://s1029.photobucket.com/user/kixlidatos/media/Kataskeves/Ilika/gammaomeganuiotaalpha_zps21hcekdi.jpg.html][IMG]http://i1029.photobucket.com/albums/y352/kixlidatos/Kataskeves/Ilika/gammaomeganuiotaalpha_zps21hcekdi.jpg[/IMG][/URL]
Kosebentin detaylari soyle olmali.
L -25m.50mm.2mm
veya daha iyi
L-30mm.60mm,2mm
Kosebentin genis yeri taban yaparim
10 mlik cerceveye cam keserim,Boooooolca silicon( 2,3 tup) ,hem kosebente ,hemde camin ustunu doldururum,silikonlar kurumadan,akvaryumu cerceveninin icine koyarim,3 gun sonra,stafor yerine( zamanla kirilip dagilir),boyle bir lastigin ustune koyardim.
Bu lastikleri,camping malzemeleri satan dukkanlarda,bulursunuz.Veya nalburlara bakin.
[URL=http://s1029.photobucket.com/user/kixlidatos/media/Kataskeves/Ilika/1333482958_0_zpsy9ltsqvd.jpg.html][IMG]http://i1029.photobucket.com/albums/y352/kixlidatos/Kataskeves/Ilika/1333482958_0_zpsy9ltsqvd.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1029.photobucket.com/user/kixlidatos/media/Kataskeves/Ilika/1398370396_0_zpsio9sepz5.jpg.html][IMG]http://i1029.photobucket.com/albums/y352/kixlidatos/Kataskeves/Ilika/1398370396_0_zpsio9sepz5.jpg[/IMG][/URL]
Not-silikonu koymadan,camin her yerini,akvaryumun tabanini ,dis taraftan ,aseton veya alkoola(ispirto zannedersem) yikayin.
Bu yapim ,size ikinci bir taban daha yapilmis gibi olur.allah korusun ,vurulan cam catlarsa,ikinci taban size cok beladan koruyacak[:)]
Umarim ne yapacaginizi iyi anlatabildim.
Boyle bence riske girmeyin,karar sizin[/QUOTE]
Vasil bey merhaba
yazdıklarınızı daha yeni gördüm .. bilgi için çok teşekkür ederim ..
ben şu şekilde yaptım ; 10 MM L paslanmaz kestirdim iş yerinde , dışına aynı şekilde 2mm paslanmazdan L köşebent gibi silıkonladım ..
sizce bu şekilde akvarum bana sorun cıkartırmı artık ?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12315316_10153730946578349_2125635917_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12325484_10153730946458349_1966596266_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12333255_10153730946738349_642807760_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12333929_10153730946353349_1815251585_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12333118_10153730946868349_535219589_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12333800_10153730946653349_115575280_o.jpg[/IMG]
Akvaryum Alt Taban Köşe Kırlıdı !
[QUOTE=MurathanM]Hayır, ben su sızdırma olayı ve balıkları kaybetme riskini alamadım. Alt çatlaklar daha önemli, benimki de silikonun dışındaydı. Ama her ne olursa olsun o çatlak ilerlerse daha büyük sorunlar teşkil edebilir. [/QUOTE]
Ben Yarın mevcut olan kayıtın üstüne bir
L kayıt daha 10mm camdan gececegim silıkonlayacagım .
akvaryumu balkona cıkartıp ağzına kadar doldurup 3-4 gün öyle bekleticeğim birşey olmazsa kulanmayı düşünüyorum [:geek:]
[QUOTE=MurathanM]Hayır, ben su sızdırma olayı ve balıkları kaybetme riskini alamadım. Alt çatlaklar daha önemli, benimki de silikonun dışındaydı. Ama her ne olursa olsun o çatlak ilerlerse daha büyük sorunlar teşkil edebilir. [/QUOTE]
Ben Yarın mevcut olan kayıtın üstüne bir
L kayıt daha 10mm camdan gececegim silıkonlayacagım .
akvaryumu balkona cıkartıp ağzına kadar doldurup 3-4 gün öyle bekleticeğim birşey olmazsa kulanmayı düşünüyorum [:geek:]
Akvaryum Alt Taban Köşe Kırlıdı !
[QUOTE=MurathanM]Bir şey olmaz diyen arkadaşlar yorumu neye göre yapmışlar? Riske girmeye sizce değer mi? Benzeri bir durum benim de başıma geldi, kullan hiç bir şey yolmaz diyenler de vardı. Ama şunu düşünün, akvaryumuzun darbe noktası alt taraf. Suyu doldurdunuz, ilerleyen zamanlarda su sızdırdı. Şanslıysanız erken görürseniz müdahale edersiniz. Ama diğer ihtimali düşünün, oda batmış, balıklar ölmüş olacak. Yani kısaca; Riske girmeye gerek yok. Orada gözle göremediğiniz mikron büyüklüğünde bir çatlak olabilir, o çatlak zamanla yayılıp zararlı olabilir.
İyisi mi, sürekli bunları düşünmektense, 1 kere daha masrafa girin kafanız rahat etsin. [/QUOTE]
Murathan Bey
bir sorum olucaktı , aynı şey sizinde başınıza gelmiş,
peki siz riske girip kendi akvaryumunuzu kulanmışmıydınız ? , bir süre sonra sizdirma mı yaptı?
[QUOTE=MurathanM]Bir şey olmaz diyen arkadaşlar yorumu neye göre yapmışlar? Riske girmeye sizce değer mi? Benzeri bir durum benim de başıma geldi, kullan hiç bir şey yolmaz diyenler de vardı. Ama şunu düşünün, akvaryumuzun darbe noktası alt taraf. Suyu doldurdunuz, ilerleyen zamanlarda su sızdırdı. Şanslıysanız erken görürseniz müdahale edersiniz. Ama diğer ihtimali düşünün, oda batmış, balıklar ölmüş olacak. Yani kısaca; Riske girmeye gerek yok. Orada gözle göremediğiniz mikron büyüklüğünde bir çatlak olabilir, o çatlak zamanla yayılıp zararlı olabilir.
İyisi mi, sürekli bunları düşünmektense, 1 kere daha masrafa girin kafanız rahat etsin. [/QUOTE]
Murathan Bey
bir sorum olucaktı , aynı şey sizinde başınıza gelmiş,
peki siz riske girip kendi akvaryumunuzu kulanmışmıydınız ? , bir süre sonra sizdirma mı yaptı?
Akvaryum Alt Taban Köşe Kırlıdı !
[QUOTE=MurathanM]Bir şey olmaz diyen arkadaşlar yorumu neye göre yapmışlar? Riske girmeye sizce değer mi? Benzeri bir durum benim de başıma geldi, kullan hiç bir şey yolmaz diyenler de vardı. Ama şunu düşünün, akvaryumuzun darbe noktası alt taraf. Suyu doldurdunuz, ilerleyen zamanlarda su sızdırdı. Şanslıysanız erken görürseniz müdahale edersiniz. Ama diğer ihtimali düşünün, oda batmış, balıklar ölmüş olacak. Yani kısaca; Riske girmeye gerek yok. Orada gözle göremediğiniz mikron büyüklüğünde bir çatlak olabilir, o çatlak zamanla yayılıp zararlı olabilir.
İyisi mi, sürekli bunları düşünmektense, 1 kere daha masrafa girin kafanız rahat etsin. [/QUOTE][QUOTE=zephyrr]O kırılan parça küçük gelebilir gözünüze ama 360 litrelik bir tanktan bahsediyorsunuz. İçten atacağınız yama ne kadar güvenli olacak sizce? Tabiki karar sizin karalar bağlamanızı istemesem de risk olacaktır. Bu riske girmeye sizce gerek var mı ?[/QUOTE]
Arkadaşlar bilgi için teşekkür ederim
ben açıkcası birşey olacagını düşünmüyorum çünkü tüm camlar birbirine silikonlanmış içten kayıt var ayriyetten bende 10mm camdan içine köşeye kayıt atacagım , yan cam olsa Kesinlikle kulannmayı cesaret edemezdim
altında 5cm strofor olacagı için basıncı da dengelemiş olurm yani demek istediğim taban camı patlama risk olarak daha az dır diye tahmin ediyorum ..
[QUOTE=MurathanM]Bir şey olmaz diyen arkadaşlar yorumu neye göre yapmışlar? Riske girmeye sizce değer mi? Benzeri bir durum benim de başıma geldi, kullan hiç bir şey yolmaz diyenler de vardı. Ama şunu düşünün, akvaryumuzun darbe noktası alt taraf. Suyu doldurdunuz, ilerleyen zamanlarda su sızdırdı. Şanslıysanız erken görürseniz müdahale edersiniz. Ama diğer ihtimali düşünün, oda batmış, balıklar ölmüş olacak. Yani kısaca; Riske girmeye gerek yok. Orada gözle göremediğiniz mikron büyüklüğünde bir çatlak olabilir, o çatlak zamanla yayılıp zararlı olabilir.
İyisi mi, sürekli bunları düşünmektense, 1 kere daha masrafa girin kafanız rahat etsin. [/QUOTE][QUOTE=zephyrr]O kırılan parça küçük gelebilir gözünüze ama 360 litrelik bir tanktan bahsediyorsunuz. İçten atacağınız yama ne kadar güvenli olacak sizce? Tabiki karar sizin karalar bağlamanızı istemesem de risk olacaktır. Bu riske girmeye sizce gerek var mı ?[/QUOTE]
Arkadaşlar bilgi için teşekkür ederim
ben açıkcası birşey olacagını düşünmüyorum çünkü tüm camlar birbirine silikonlanmış içten kayıt var ayriyetten bende 10mm camdan içine köşeye kayıt atacagım , yan cam olsa Kesinlikle kulannmayı cesaret edemezdim
altında 5cm strofor olacagı için basıncı da dengelemiş olurm yani demek istediğim taban camı patlama risk olarak daha az dır diye tahmin ediyorum ..
Akvaryum Alt Taban Köşe Kırlıdı !
[QUOTE=Prayer]Kayıtlar olduğundan pek sorun olacağını sanmıyorum ama silikon ile tamamlamak daha güvenli hale getirecektir. Altındaki köpükte tam akvaryuma göre ise sorunsuz kullanırsınız.[/QUOTE][QUOTE=ibrahim,07]Birşey olacağını zannetmiyorum bende sadece köşeden ufak bir parça gitmiş içini engelleyecek birşey yok. siz yinede kırılan yere biraz silikon sıkın garanti olsun [/QUOTE][QUOTE=Praton]Hayir bir sey olmaz.[/QUOTE]
Çok teşekür ederim Arkadaşlar
içine 10mm camdan L kestirdim onu da ilave olarak içten köşeye Silokonluyacağım
benim tek korkum basıncdan akvaryumun patlamasıydı !
[QUOTE=Prayer]Kayıtlar olduğundan pek sorun olacağını sanmıyorum ama silikon ile tamamlamak daha güvenli hale getirecektir. Altındaki köpükte tam akvaryuma göre ise sorunsuz kullanırsınız.[/QUOTE][QUOTE=ibrahim,07]Birşey olacağını zannetmiyorum bende sadece köşeden ufak bir parça gitmiş içini engelleyecek birşey yok. siz yinede kırılan yere biraz silikon sıkın garanti olsun [/QUOTE][QUOTE=Praton]Hayir bir sey olmaz.[/QUOTE]
Çok teşekür ederim Arkadaşlar
içine 10mm camdan L kestirdim onu da ilave olarak içten köşeye Silokonluyacağım
benim tek korkum basıncdan akvaryumun patlamasıydı !
Akvaryum Alt Taban Köşe Kırlıdı !
Akvaryum içten ayriyetten kayıtlı ama
yine de sorun olurmu ?
[QUOTE=Va_sil]Bence doldurmaniz risktir.
Durup dururken catlamasi cok mmkun.[:(][/QUOTE]
Vasil bey merhaba
Akvaryum içten ayriyetten kayıtlı ama
yine de sorun olurmu ?
Akvaryum içten ayriyetten kayıtlı ama
yine de sorun olurmu ?
[QUOTE=Va_sil]Bence doldurmaniz risktir.
Durup dururken catlamasi cok mmkun.[:(][/QUOTE]
Vasil bey merhaba
Akvaryum içten ayriyetten kayıtlı ama
yine de sorun olurmu ?
Akvaryum Alt Taban Köşe Kırlıdı !
MERHABA ARKADAŞLAR
120 x 50 x 60h Akvaryum 10mm
taşınırken köşesini carptım alt tabanın sol köşesi koptu yan camlarda birşey yok
sizdırma yok
ilrede sızdırırımı veya patlama riski varmıdır ?
yardımlarınız bekliyorum ...
[URL]null[/URL][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12309433_10153725403563349_2056329160_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12309353_10153725403548349_711730687_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12309188_10153725403488349_994854982_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12305890_10153725403323349_638315650_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12167892_10153725403403349_716482945_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12283098_10153725403458349_1541184370_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12226820_10153725403483349_1012408266_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12305654_10153725403448349_1687677876_n.jpg[/IMG]
MERHABA ARKADAŞLAR
120 x 50 x 60h Akvaryum 10mm
taşınırken köşesini carptım alt tabanın sol köşesi koptu yan camlarda birşey yok
sizdırma yok
ilrede sızdırırımı veya patlama riski varmıdır ?
yardımlarınız bekliyorum ...
[URL]null[/URL][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12309433_10153725403563349_2056329160_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12309353_10153725403548349_711730687_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12309188_10153725403488349_994854982_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12305890_10153725403323349_638315650_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12167892_10153725403403349_716482945_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12283098_10153725403458349_1541184370_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12226820_10153725403483349_1012408266_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12305654_10153725403448349_1687677876_n.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 26 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
