ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
animetrk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Nisan 2016 00:20
Son Ziyaret:
12 Ocak 2021 22:27
Toplam Mesaj:
7 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mert Ozgur
Doğum Tarihi:
18 Haziran 1995
Yaş:
31
İl:
Ankara
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
animetrk
SON 7 MESAJI
Su Kaplumbağası Hakkında Birkaç Soru
[QUOTE=mstf08]
Akvaryumuz totalde 9 kusur su aliyor.bu haliyle bile yeterli degil imkanizinz varsa simdiden 50lt bir akvaryuma gecin 1-2 yil kullanirsiniz sonra omurluk 150-200lt akvaryuma gecis yaparsiniz
Uvb yi dogru secim almissiniz kac w lik modelini aldiniz acaba ?
sera aqutan almissiniz bunh simdi kullanmayin buyuk bir tanka gectiginizde kullanirsiniz akvaryum litresi kucuk oldugu için duzenli damacana suyu ile degisim en sagliklisi olucaktir[/QUOTE]
Akvaryumu telefondaki uygulamayla ölçmüştüm yanlışmış, şimdi cetvelle ölçtüm boyutu 40x29x15cm imiş. Su yüksekliği ise şuan 10cm. Yani 11.6 Litre su var şuan ki o da az dediğiniz gibi. Yazın değiştiririm artık akvaryumu da, UVB lambadan sonra başka bir şey alacak durumum kalmadı [:D] UVB de 13W galiba.[EDIT]animetrk,2016-04-10 01:04:09[/EDIT]
[QUOTE=mstf08]
Akvaryumuz totalde 9 kusur su aliyor.bu haliyle bile yeterli degil imkanizinz varsa simdiden 50lt bir akvaryuma gecin 1-2 yil kullanirsiniz sonra omurluk 150-200lt akvaryuma gecis yaparsiniz
Uvb yi dogru secim almissiniz kac w lik modelini aldiniz acaba ?
sera aqutan almissiniz bunh simdi kullanmayin buyuk bir tanka gectiginizde kullanirsiniz akvaryum litresi kucuk oldugu için duzenli damacana suyu ile degisim en sagliklisi olucaktir[/QUOTE]
Akvaryumu telefondaki uygulamayla ölçmüştüm yanlışmış, şimdi cetvelle ölçtüm boyutu 40x29x15cm imiş. Su yüksekliği ise şuan 10cm. Yani 11.6 Litre su var şuan ki o da az dediğiniz gibi. Yazın değiştiririm artık akvaryumu da, UVB lambadan sonra başka bir şey alacak durumum kalmadı [:D] UVB de 13W galiba.[EDIT]animetrk,2016-04-10 01:04:09[/EDIT]
Su Kaplumbağası Hakkında Birkaç Soru
[QUOTE=mstf08]
Sadece gammarus ile beslenmez raffy p ilk onceligin olmali
uvb lamba olarak ne aldin lambalarinda kendi icinde cesitleri var
daha bu akvaryuma para harcama amacin akvaryumu buyutmek olmali 3-4 ay icinde duzgun beslenen kaplumbaga sigmaz artik bu akvaryuma[/QUOTE]
Teşekkürler önerileriniz için. UVB olarak da en çok önerilen Exo Terra Repti Glo 5.0 siparişi verdim. Başka alınacak bir şey kalmadı zaten. Akvaruyum dediğiniz gibi 3-4 ay sonra yetmez mi gerçekten? Ben en az 1 sene idare eder diye düşünmüştüm alırken bilseydim daha büyüğünü alırdım.[EDIT]animetrk,2016-04-10 00:15:01[/EDIT]
[QUOTE=mstf08]
Sadece gammarus ile beslenmez raffy p ilk onceligin olmali
uvb lamba olarak ne aldin lambalarinda kendi icinde cesitleri var
daha bu akvaryuma para harcama amacin akvaryumu buyutmek olmali 3-4 ay icinde duzgun beslenen kaplumbaga sigmaz artik bu akvaryuma[/QUOTE]
Teşekkürler önerileriniz için. UVB olarak da en çok önerilen Exo Terra Repti Glo 5.0 siparişi verdim. Başka alınacak bir şey kalmadı zaten. Akvaruyum dediğiniz gibi 3-4 ay sonra yetmez mi gerçekten? Ben en az 1 sene idare eder diye düşünmüştüm alırken bilseydim daha büyüğünü alırdım.[EDIT]animetrk,2016-04-10 00:15:01[/EDIT]
Su Kaplumbağası Hakkında Birkaç Soru
[QUOTE=mstf08]Kesinlikle sera raffy p alman gerekiyor icinde kirmizi mineral yemde var
sabah p aksam gammarus 3 gunde birde p yerine mineral aticaksin p nin kutusunun icinde karisik gelir
minerali duzgun kullanirsan vitamin damlaya gerek kalmaz. raffy p ve ı simdilik yeterli olur.
kuru alani daha da yukseltmem gerek yalniz sert ve kesici taslari kullanma kaplumbaga daha kucuk alt derisine zarar verir canini acitabilir bu yuzden kuru alana cikmak istemeyebilir.
akvaryumun bir kosesinin camini bir sekilde yukselt ornegin duvar ve ya dolap vb kenarina yanastirarak kacis alani yaratma ve kuru alani oraya ayarla bu sayede suyu yukseltebilirsin.
suyu yukseltigin zamam 2cm kadar akvaryuma silis kum ekle 2 paket yeterlidir vitasand marka 0.7mm olsun 2-3tl dir.
kuru alan isitma lamban olmak zorunda kiskacli bir lamba alip 25w e27 bildigim ampul ile kuru alana 20 25cm uzaktan aydinlar kuru alan isinsin kuru alan sicakligi 30-32c arasi olmalidir
Size sukaplumabagali icin ozel acilmis daha detaylo bilgi ogrenebileceginiz sukaplumbagasiforumu oneriyom bende oraya kayitliyim daha detayli bilgi edinebilirsiniz.[/QUOTE]
Hocam yem için sipariş vermiş bulundum, şimdi elimden bir sürü yem olmasın ama bitince yem tavsiyenizi uygulayacağım. Bugün yukarıdaki yorumdaki linkteki gibi strafordan ada yaptım, taşa çıkmaya başlamıştı aslında ışığı aldıktan sonra ama şimdi strafora çıkmıyor, alışması gerek galiba. Suyu 9-10cm'ye kadar yükselttim az daha kaçıyordu ben de biraz alçalttım. Silis kum siparişi ve UVB lamba siparişi de verdim, yakın zamanda eksiksiz bir teraryumum olacak inşallah.
[QUOTE=mstf08]Kesinlikle sera raffy p alman gerekiyor icinde kirmizi mineral yemde var
sabah p aksam gammarus 3 gunde birde p yerine mineral aticaksin p nin kutusunun icinde karisik gelir
minerali duzgun kullanirsan vitamin damlaya gerek kalmaz. raffy p ve ı simdilik yeterli olur.
kuru alani daha da yukseltmem gerek yalniz sert ve kesici taslari kullanma kaplumbaga daha kucuk alt derisine zarar verir canini acitabilir bu yuzden kuru alana cikmak istemeyebilir.
akvaryumun bir kosesinin camini bir sekilde yukselt ornegin duvar ve ya dolap vb kenarina yanastirarak kacis alani yaratma ve kuru alani oraya ayarla bu sayede suyu yukseltebilirsin.
suyu yukseltigin zamam 2cm kadar akvaryuma silis kum ekle 2 paket yeterlidir vitasand marka 0.7mm olsun 2-3tl dir.
kuru alan isitma lamban olmak zorunda kiskacli bir lamba alip 25w e27 bildigim ampul ile kuru alana 20 25cm uzaktan aydinlar kuru alan isinsin kuru alan sicakligi 30-32c arasi olmalidir
Size sukaplumabagali icin ozel acilmis daha detaylo bilgi ogrenebileceginiz sukaplumbagasiforumu oneriyom bende oraya kayitliyim daha detayli bilgi edinebilirsiniz.[/QUOTE]
Hocam yem için sipariş vermiş bulundum, şimdi elimden bir sürü yem olmasın ama bitince yem tavsiyenizi uygulayacağım. Bugün yukarıdaki yorumdaki linkteki gibi strafordan ada yaptım, taşa çıkmaya başlamıştı aslında ışığı aldıktan sonra ama şimdi strafora çıkmıyor, alışması gerek galiba. Suyu 9-10cm'ye kadar yükselttim az daha kaçıyordu ben de biraz alçalttım. Silis kum siparişi ve UVB lamba siparişi de verdim, yakın zamanda eksiksiz bir teraryumum olacak inşallah.
Su Kaplumbağası Hakkında Birkaç Soru
[QUOTE=BabySoul]Filtre ve suyun temizliği en büyük sorundur, bunu aşmanın tek yolu ya sürekli su değişimi ya da mini boy bir dış filtre. Su kaplumbağaları suyu çok fazla kirletirler, boyları büyüdükçe bu daha büyük bir sorun haline geliyor. Kaplumbağanızı günde 2-3 saat güneş alan bir yere su içinde ve çıkıp güneşlenebileceği bir taş olan kap içinde cam kenarı ya da balkona koyarsanız UV lambası kışa kadar gerekmez. Tabi güneşe koyarken bulunduğu alanın bir kısmını gölgede bırakmanız gereklidir. Güneş olsun Uv lamba olsun kabuk gelişimi için önemlidir, D vitamini ihtiyacını karşılaması gerekir. Bunun harici kabuk için kabuk sertleştirici ve parlatıcı ile pamuk ile haftada 1-2 defa kabuğunu silebilirsiniz. Aldığınız yemlere alternatif olarak evde yağsız tavuk ve dana eti, marul, karides, kılçıksız balık, yumurta beyazı, tatlı su balıklarının etleri kurutulmuş balık, karideste verebilirsiniz. [/QUOTE]
Hocam teşekkürler cevabınız için fakat çoğu yerde kaplumbağanın kabuğuna bir şeyler sürmenin zararlı olduğunu, suyuna karışınca enfeksiyon kapıp kör edebildiğini okudum. Onun dışında birazdan spot lamba almaya çıkacağım. UVB lambalar pahalı olduğu ve şuan için bütçem olmadığı için onu sonraya bırakmayı düşünüyorum.
[QUOTE=BabySoul]Filtre ve suyun temizliği en büyük sorundur, bunu aşmanın tek yolu ya sürekli su değişimi ya da mini boy bir dış filtre. Su kaplumbağaları suyu çok fazla kirletirler, boyları büyüdükçe bu daha büyük bir sorun haline geliyor. Kaplumbağanızı günde 2-3 saat güneş alan bir yere su içinde ve çıkıp güneşlenebileceği bir taş olan kap içinde cam kenarı ya da balkona koyarsanız UV lambası kışa kadar gerekmez. Tabi güneşe koyarken bulunduğu alanın bir kısmını gölgede bırakmanız gereklidir. Güneş olsun Uv lamba olsun kabuk gelişimi için önemlidir, D vitamini ihtiyacını karşılaması gerekir. Bunun harici kabuk için kabuk sertleştirici ve parlatıcı ile pamuk ile haftada 1-2 defa kabuğunu silebilirsiniz. Aldığınız yemlere alternatif olarak evde yağsız tavuk ve dana eti, marul, karides, kılçıksız balık, yumurta beyazı, tatlı su balıklarının etleri kurutulmuş balık, karideste verebilirsiniz. [/QUOTE]
Hocam teşekkürler cevabınız için fakat çoğu yerde kaplumbağanın kabuğuna bir şeyler sürmenin zararlı olduğunu, suyuna karışınca enfeksiyon kapıp kör edebildiğini okudum. Onun dışında birazdan spot lamba almaya çıkacağım. UVB lambalar pahalı olduğu ve şuan için bütçem olmadığı için onu sonraya bırakmayı düşünüyorum.
Su Kaplumbağası Hakkında Birkaç Soru
Yanıtlarınız için teşekkürler. Ben de soruların cevaplarının konuda olmasından yana olduğum için Kubilay Bey'e özel mesaj atıp konuya davet ettim umarım gelip aydınlatır.
Yanıtlarınız için teşekkürler. Ben de soruların cevaplarının konuda olmasından yana olduğum için Kubilay Bey'e özel mesaj atıp konuya davet ettim umarım gelip aydınlatır.
Su Kaplumbağası Hakkında Birkaç Soru
Herkese merhaba. Uzun bir süredir araştırıyor ve istiyordum, sonunda bugün ben de bir kırmızı yanaklı su kaplumbağası edindim. Öğrenci olduğum için maddi durumum el verdiğince ve bildiğim kadarıyla ortamını yaratmaya çalıştım fakat sorularım var. Öncelikle kurduğum teraryumdan bahsedeyim. İlerde 2 kaplumbağayı zaptetmek zor olur diye 1 kaplumbağam var. Kaplumbağa alacaklara ve benim gibi soruları olanlara da yardımcı olur umarım.
40cm boy X 29cm en X 15cm yükseklik normal cam akvaryum. Çeşme suyunu dinlendirerek 5cm kadar doldurdum. Adalar pahalı olduğu için bir inşaatta bulduğum taşı bol suyla durulayıp sabunla yıkadım sonra da akvaryuma koydum. İnternetten termometre sipariş ettim ayrıca kloru ve ağır metalleri temizlemesi için Sera Aquatan da sipariş ettim.
Isıtıcı Xilong marka 25W'lık ve ayarı 27 derecede.
Filtre Xilong marka 5W'lık suyu süngerden geçirip devir-daim yapan basit bir filtre.
Resimler:
[IMG]http://i.hizliresim.com/OAOzo3.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/z5qp0g.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/GRX49v.jpg[/IMG]
Besin olarak da şuan elimde yukarıdaki resimde gördüğünüz Biyo Torvit vitamin ve Tetra Gammarus var. İnternetten de Tetra Reptomin sipariş ettim ikisini karışık vermeyi düşünüyorum.
[B]Sorularım:[/B]
1) Kaplumbağayı bugün aldım okuduklarıma göre 2-5 gün kadar utangaç ve korkak olurlarmış, benimki de sürekli taşın arkasına ya da ısıtıcının altına kafasını sokup saklanıyor benden. Kuru alan olarak taşın üstünü düşünmüştüm ama daha hiç çıkmadı, normal mi?
2) Filtre bana çok dandik geldi, sudaki tüm parçacıkları toplamıyor gibi. Sizce bir süre iş görür mü yoksa daha iyi bir model mi almalıyım?
3) [S]Güzel ve şuan kullandığım taştan daha yüksek bir ada alıp su seviyesini yükseltmek istiyorum, uygun fiyatlı önerileriniz var mı? [/S]
Strafordan ada yapın önerisi geldi, öyle yaptım ben de fotoğraflarını yüklerim sonra.
4)[S] Kaplumbağamın boyu 6cm olana kadar UVB lamba alınmasına gerek yok diye okudum, doğru mudur? Onun dışında adayı aldığım zaman akkor lamba alıp kuru alanın ısısını yükselteceğim. Aynı zamanda zaman ayarlı priz de alacağım.[/S]
Dayanamayıp Exo Terra Reptil Glo 5.0 13W aldım, kuru alandaki ısıyı da spot lamba ile sağlıyorum.
5) Akvaryumu biraz göze güzel gözükmesi için süslemeyi düşünüyorum, tabanına ince plaj kumu koysam zararı olur mu(ufak parçaları yuttuklarını okudum). Önerileriniz neler, ilham vermesi için sizin fotoğraflarınızı da bekliyorum [:)].
6) [S]Hiç bir yerde tam olarak ne kadar besin vermem gerektiğini yazmamışlar. Herkes her gün kafası kadar demiş fakat bunu biraz daha açar mısınız? Mühendislik öğrencisi olduğum için kafam saçma sapan yerlere gidiyor, hacim olarak mı boy olarak mı en olarak mı kafası? [/S][:D]
Yorum geldi, hacim olarak verilmesi gerekiyormuş.
7) Bunlar dışında besin/teraryum herhangi bir şey hakkında tüm eleştirilerinize açığım. O ısıtıcıyı öyle koyma böyle koy gibi yorumlarınıza kadar açığım çünkü bu benim kendi imkanlarımla beslediğim ilk evcil hayvanım ve özen göstermek istiyorum.
Şimdiden teşekkür ederim.[EDIT]animetrk,2016-04-10 01:10:34[/EDIT]
Herkese merhaba. Uzun bir süredir araştırıyor ve istiyordum, sonunda bugün ben de bir kırmızı yanaklı su kaplumbağası edindim. Öğrenci olduğum için maddi durumum el verdiğince ve bildiğim kadarıyla ortamını yaratmaya çalıştım fakat sorularım var. Öncelikle kurduğum teraryumdan bahsedeyim. İlerde 2 kaplumbağayı zaptetmek zor olur diye 1 kaplumbağam var. Kaplumbağa alacaklara ve benim gibi soruları olanlara da yardımcı olur umarım.
40cm boy X 29cm en X 15cm yükseklik normal cam akvaryum. Çeşme suyunu dinlendirerek 5cm kadar doldurdum. Adalar pahalı olduğu için bir inşaatta bulduğum taşı bol suyla durulayıp sabunla yıkadım sonra da akvaryuma koydum. İnternetten termometre sipariş ettim ayrıca kloru ve ağır metalleri temizlemesi için Sera Aquatan da sipariş ettim.
Isıtıcı Xilong marka 25W'lık ve ayarı 27 derecede.
Filtre Xilong marka 5W'lık suyu süngerden geçirip devir-daim yapan basit bir filtre.
Resimler:
[IMG]http://i.hizliresim.com/OAOzo3.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/z5qp0g.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/GRX49v.jpg[/IMG]
Besin olarak da şuan elimde yukarıdaki resimde gördüğünüz Biyo Torvit vitamin ve Tetra Gammarus var. İnternetten de Tetra Reptomin sipariş ettim ikisini karışık vermeyi düşünüyorum.
[B]Sorularım:[/B]
1) Kaplumbağayı bugün aldım okuduklarıma göre 2-5 gün kadar utangaç ve korkak olurlarmış, benimki de sürekli taşın arkasına ya da ısıtıcının altına kafasını sokup saklanıyor benden. Kuru alan olarak taşın üstünü düşünmüştüm ama daha hiç çıkmadı, normal mi?
2) Filtre bana çok dandik geldi, sudaki tüm parçacıkları toplamıyor gibi. Sizce bir süre iş görür mü yoksa daha iyi bir model mi almalıyım?
3) [S]Güzel ve şuan kullandığım taştan daha yüksek bir ada alıp su seviyesini yükseltmek istiyorum, uygun fiyatlı önerileriniz var mı? [/S]
Strafordan ada yapın önerisi geldi, öyle yaptım ben de fotoğraflarını yüklerim sonra.
4)[S] Kaplumbağamın boyu 6cm olana kadar UVB lamba alınmasına gerek yok diye okudum, doğru mudur? Onun dışında adayı aldığım zaman akkor lamba alıp kuru alanın ısısını yükselteceğim. Aynı zamanda zaman ayarlı priz de alacağım.[/S]
Dayanamayıp Exo Terra Reptil Glo 5.0 13W aldım, kuru alandaki ısıyı da spot lamba ile sağlıyorum.
5) Akvaryumu biraz göze güzel gözükmesi için süslemeyi düşünüyorum, tabanına ince plaj kumu koysam zararı olur mu(ufak parçaları yuttuklarını okudum). Önerileriniz neler, ilham vermesi için sizin fotoğraflarınızı da bekliyorum [:)].
6) [S]Hiç bir yerde tam olarak ne kadar besin vermem gerektiğini yazmamışlar. Herkes her gün kafası kadar demiş fakat bunu biraz daha açar mısınız? Mühendislik öğrencisi olduğum için kafam saçma sapan yerlere gidiyor, hacim olarak mı boy olarak mı en olarak mı kafası? [/S][:D]
Yorum geldi, hacim olarak verilmesi gerekiyormuş.
7) Bunlar dışında besin/teraryum herhangi bir şey hakkında tüm eleştirilerinize açığım. O ısıtıcıyı öyle koyma böyle koy gibi yorumlarınıza kadar açığım çünkü bu benim kendi imkanlarımla beslediğim ilk evcil hayvanım ve özen göstermek istiyorum.
Şimdiden teşekkür ederim.[EDIT]animetrk,2016-04-10 01:10:34[/EDIT]
Exo Terra Turtle Bank (görsel)
Paylaşımınız için teşekkürler. Ben de mıknatısla sabitlenen ada arıyorum fakat uygun fiyatlı bulamadım hiç. Öğrenci olduğum için Exo Terra'nın küçük boyutunun fiyatı bile yüksek geliyor bana. Buna alternatif önerilerinize açığım. Mıknatıslı istememin sebebi suyu yükseltip kaplumbağama yüzecek alan açmak, o yüzden tabandan 10cm yüksekte olmalı.
Paylaşımınız için teşekkürler. Ben de mıknatısla sabitlenen ada arıyorum fakat uygun fiyatlı bulamadım hiç. Öğrenci olduğum için Exo Terra'nın küçük boyutunun fiyatı bile yüksek geliyor bana. Buna alternatif önerilerinize açığım. Mıknatıslı istememin sebebi suyu yükseltip kaplumbağama yüzecek alan açmak, o yüzden tabandan 10cm yüksekte olmalı.
SON MESAJLAR
- 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 17:02
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
ciways,
Ozzgur,
efkango,
tukabu,
syerli,
osmangunay,
sacityld,
florasan,
DigitalPen,
Oğul Hüseyin,
YAYD06,
reprise,
AC-72,
forthehordex,
ibmsony,
ezzalisi,
sina cen,
Hoppala,
fikret43,
yeekim,
osmandbnl,
rexxter,
riderfish,
pitsem,
ilterisdoğukan,
altuntasseref,
0rnn,
JujuSeri,
MiSoSiKiaN,
ssener,
Hidro Dinamik,
portre,
senol74,
rebelde,
Yücel BOZDEMİR,
scorpion26,
Burak PEKDEMİR,
EKAR,
Oquanus,
zen666,
Cyber_Scout,
rdm23,
a.gumrah,
İsmail YILDIRIM,
aupqua,
Feanor,
Urar,
Sufisu,
fffurkan9,
Hknçkl,
Denizhann,
oguzozt,
ozan_1903,
Omer0618,
Garminzush,
Kaangzkr,
Koksal Gurkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
