ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
volkankursan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
111
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Nisan 2016 10:58
Son Ziyaret:
25 Kasım 2025 22:40
Toplam Mesaj:
59 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Volkan Kursan
Doğum Tarihi:
09 Mayıs 1985
Yaş:
41
İl:
Bursa
Meslek:
BOSB İmar İnşaat İşleri
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Volkan Kursan
100/50/40 Paluakvaryum
Neon Electric Blue Acara
SON 10 MESAJI
Can Sıkıntısı
[QUOTE=hasan_ali05]Bakın ben tabana çınar yaprağı demeyi unutmuşum [:)))].Arka fon olarak bence reklamcılarda bulunan yapıştırmalar var buzlu cam efekti veriyor ben ondan kullandım ve çok hoş oldu.Birde filtre olmadan biraz zor olmayacak mı sizce de bence inceden bir askı (şelale) filtre kullansanız daha güzel olur.[/QUOTE]
İşte ben sadece beta veya karides koyacaktım o yüzden filtrasyon gerekmiyor. Ama 3 er li 4 erli grup girerseki akvaryum zaten çok büyük değil ya bir çift cüce amerikan eklerim ya beta yada kabuklu bakalım bir karar vericem artık :)
[QUOTE=hasan_ali05]Bakın ben tabana çınar yaprağı demeyi unutmuşum [:)))].Arka fon olarak bence reklamcılarda bulunan yapıştırmalar var buzlu cam efekti veriyor ben ondan kullandım ve çok hoş oldu.Birde filtre olmadan biraz zor olmayacak mı sizce de bence inceden bir askı (şelale) filtre kullansanız daha güzel olur.[/QUOTE]
İşte ben sadece beta veya karides koyacaktım o yüzden filtrasyon gerekmiyor. Ama 3 er li 4 erli grup girerseki akvaryum zaten çok büyük değil ya bir çift cüce amerikan eklerim ya beta yada kabuklu bakalım bir karar vericem artık :)
Can Sıkıntısı
[QUOTE=hasan_ali05]Biraz basık kasvetli bir ortam olmuş benim çok hoşuma gitti şahsen gizemli bir görüntü var şuanda ve bence ekleyeceğiniz canlılar çok renkli olmazsa çok güzel bir atmosfer yakalayacaksınız hatta bence parvulaları çıkartıp cryptocoryne wenditti veya daha koyu yapraklı bitkiler tercih edip karides olarak siyah gül karidesi 1 adet kelebek vatoz 3-4 adet komando çöpçü ve yine koyu renkli bulabilirseniz de siyah bir halfmoon betta koyarsanız o görüntüyü hayal edemiyorum.Ama tabi bu sadece benim fikrim :).
Ancak ışık konusunda bence biraz değişiklik yapmalısınız güneş ışığı ilerleyen zamanlarda bence illaki yosun problemi yaşatacaktır akvaryumunuz zaten küçük 15-20 kadar power led işinizi görecektir bence ufak bir armatür edinin derim ben. [/QUOTE]
Armatür hazır zaten :P taşınacağım için şuan balkonun sefasını sürsünler istiyorum. Parvula konusuna gelince onlar geçici duruyor onları cıkartarak yaprak tortusu yapmayı düşünüyorum.
Kelebek vatoz düşüncenizi ele alıcam güzel durabilir. Komando çöpçü ekleyecektim ama 4 fazla gibi geldi. çünkü filtrasyon olmayacak.
Arka fonda kararsız kaldım ya siyah yada beyaz yada güzel desenli bir fon mu[EDIT]volkankursan,2017-03-07 17:24:21[/EDIT]
[QUOTE=hasan_ali05]Biraz basık kasvetli bir ortam olmuş benim çok hoşuma gitti şahsen gizemli bir görüntü var şuanda ve bence ekleyeceğiniz canlılar çok renkli olmazsa çok güzel bir atmosfer yakalayacaksınız hatta bence parvulaları çıkartıp cryptocoryne wenditti veya daha koyu yapraklı bitkiler tercih edip karides olarak siyah gül karidesi 1 adet kelebek vatoz 3-4 adet komando çöpçü ve yine koyu renkli bulabilirseniz de siyah bir halfmoon betta koyarsanız o görüntüyü hayal edemiyorum.Ama tabi bu sadece benim fikrim :).
Ancak ışık konusunda bence biraz değişiklik yapmalısınız güneş ışığı ilerleyen zamanlarda bence illaki yosun problemi yaşatacaktır akvaryumunuz zaten küçük 15-20 kadar power led işinizi görecektir bence ufak bir armatür edinin derim ben. [/QUOTE]
Armatür hazır zaten :P taşınacağım için şuan balkonun sefasını sürsünler istiyorum. Parvula konusuna gelince onlar geçici duruyor onları cıkartarak yaprak tortusu yapmayı düşünüyorum.
Kelebek vatoz düşüncenizi ele alıcam güzel durabilir. Komando çöpçü ekleyecektim ama 4 fazla gibi geldi. çünkü filtrasyon olmayacak.
Arka fonda kararsız kaldım ya siyah yada beyaz yada güzel desenli bir fon mu[EDIT]volkankursan,2017-03-07 17:24:21[/EDIT]
Can Sıkıntısı
[QUOTE=BLGHN]Normalde de böyle karanlık mı yoksa foto çekerken mi böyle mi çıktı ? Sormamın nedeni bitkiler çok fazla ışık alamıyor gibi..[/QUOTE]
Foto gece çekildiği için öyle ışık olarak sadece güneş ışığı alıyorlar. Evin balkonunda doğal olarak gelişime devam ediyorlar. Her hangi bi müdahale yok dışarıdan bir tek gübre var duruma göre oda verilmeyecek. Gündüz epey bir ışık oluyor derecede şuanlık var içinde sudaki gece gündüz farkını ölçüyorum ona göre balık veya karides ekleyeceğim.
[QUOTE=BLGHN]Normalde de böyle karanlık mı yoksa foto çekerken mi böyle mi çıktı ? Sormamın nedeni bitkiler çok fazla ışık alamıyor gibi..[/QUOTE]
Foto gece çekildiği için öyle ışık olarak sadece güneş ışığı alıyorlar. Evin balkonunda doğal olarak gelişime devam ediyorlar. Her hangi bi müdahale yok dışarıdan bir tek gübre var duruma göre oda verilmeyecek. Gündüz epey bir ışık oluyor derecede şuanlık var içinde sudaki gece gündüz farkını ölçüyorum ona göre balık veya karides ekleyeceğim.
Can Sıkıntısı
Boyut Boy*En*Yükseklik (cm): 35/30/30
Kapasite (Net litre): 26
Bitki Türleri: flame moss , java moss , riccia , mısır sazı , parvula ,
Beslenen Canlılar:
Filtrasyon: yok
Işıklandırma Floresanları: güneş ışığı
Işıklandırma Süresi ve Düzeni: havalar nasıl olursa
Su Değişim Oranı ve Aralığı: haftada bir %20
Gübre Çeşitleri: potasyum ve all element
Gübreleme Periyotları: haftada 3 gün
Co2 - Saniye / Kabarcık : yok
Kullanılan Düzenleyiciler / İlaçlar:
Açıklama: Eldeki küçük akvaryumu değerlendirmek istedim ortaya böyle bir kurulum çıktı balık olarak beta ekleyeceğim bi tane yada karides atıcam içine.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185004/070320171418221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185004/070320171418221.jpg[/IMG]
Boyut Boy*En*Yükseklik (cm): 35/30/30
Kapasite (Net litre): 26
Bitki Türleri: flame moss , java moss , riccia , mısır sazı , parvula ,
Beslenen Canlılar:
Filtrasyon: yok
Işıklandırma Floresanları: güneş ışığı
Işıklandırma Süresi ve Düzeni: havalar nasıl olursa
Su Değişim Oranı ve Aralığı: haftada bir %20
Gübre Çeşitleri: potasyum ve all element
Gübreleme Periyotları: haftada 3 gün
Co2 - Saniye / Kabarcık : yok
Kullanılan Düzenleyiciler / İlaçlar:
Açıklama: Eldeki küçük akvaryumu değerlendirmek istedim ortaya böyle bir kurulum çıktı balık olarak beta ekleyeceğim bi tane yada karides atıcam içine.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185004/070320171418221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185004/070320171418221.jpg[/IMG]
100/50/40 High Tech Kurulum Öyküsü
Kurulumu tamamladık sistemide devreye soktuk bakteri kültürü eski oturmuş tanktan 50 litre su ilavesi yapıldı pipo filtre ilave edildi eski tanktan dış filtrede purigen ve bitki torf u ilavesi yapıldı. 3sn 1 baloncuk olarak 7/24 veriliyor. Işıklandırma olarak güneş ışığı gece de led ampül ile sadece görsel gerçi 52 w led ampül 125 watt a tekabül ediyor . Tasarım olarak çok farklı oldu hiç hesabımda yokken çok değişik bir tasarıma yöneldim.
Canlı olarak electric blue acara ile devam ediyorum 2-3 tane vatoz eklemeyi düşünüyorum monte carlolar zemine tutunca
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185004/201120161757311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185004/201120161757361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185004/201120161757401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185004/201120161757441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185004/201120161757491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185004/201120161757541.jpg[/IMG]
Kurulumu tamamladık sistemide devreye soktuk bakteri kültürü eski oturmuş tanktan 50 litre su ilavesi yapıldı pipo filtre ilave edildi eski tanktan dış filtrede purigen ve bitki torf u ilavesi yapıldı. 3sn 1 baloncuk olarak 7/24 veriliyor. Işıklandırma olarak güneş ışığı gece de led ampül ile sadece görsel gerçi 52 w led ampül 125 watt a tekabül ediyor . Tasarım olarak çok farklı oldu hiç hesabımda yokken çok değişik bir tasarıma yöneldim.
Canlı olarak electric blue acara ile devam ediyorum 2-3 tane vatoz eklemeyi düşünüyorum monte carlolar zemine tutunca
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185004/201120161757311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185004/201120161757361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185004/201120161757401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185004/201120161757441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185004/201120161757491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185004/201120161757541.jpg[/IMG]
100/50/40 High Tech Kurulum Öyküsü
[QUOTE=Hakan2622]Tankın kurulumunu ve ilerleyişini görmeyi sabırsızlıkla bekliyorum. Projeniz çok güzel görünüyor[/QUOTE]
İnşallah bu akşam paludaryumun yıkımına başlayıp Yeni kurulum için gerekli şartları oluşturmaya başlayacağım.
Herkesin fikirlerine açığım :D
[QUOTE=alpayim16]Merhaba hocam bende bursada oturuyorum ve konuyu takibe alıyorum tankımda montecarlo saz aşk merdiveni jawa moss jawa fren riccia ve tütün sanırım adını tam bilmiyorum bitkilerim var elimden geldiğince hediye edebilirim
H[:iyi:]ayırlısı olsun diyelim şimdiden[/QUOTE]
Şimdiden her şey için teşekkürler. özelden msj attım size . [8)][8)]
[QUOTE=Hakan2622]Tankın kurulumunu ve ilerleyişini görmeyi sabırsızlıkla bekliyorum. Projeniz çok güzel görünüyor[/QUOTE]
İnşallah bu akşam paludaryumun yıkımına başlayıp Yeni kurulum için gerekli şartları oluşturmaya başlayacağım.
Herkesin fikirlerine açığım :D
[QUOTE=alpayim16]Merhaba hocam bende bursada oturuyorum ve konuyu takibe alıyorum tankımda montecarlo saz aşk merdiveni jawa moss jawa fren riccia ve tütün sanırım adını tam bilmiyorum bitkilerim var elimden geldiğince hediye edebilirim
H[:iyi:]ayırlısı olsun diyelim şimdiden[/QUOTE]
Şimdiden her şey için teşekkürler. özelden msj attım size . [8)][8)]
100/50/40 High Tech Kurulum Öyküsü
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34556_171120161133521.jpg[/IMG]
100cm boy - 50cm en - 40 cm yükseklik
Kapasite 200 Litre
Paludariumdan hevesimi aldım bitkili aşkı yeniden çoştu :D Paludarium u bozup tekrar high - tech e geçeceğim.
Peyzaj kafamda belirli. Strafordan yapmış olduğum dekorları akvaryum içine revize edeceğim kademli bir bahçe şeklinde bir peyzaj düşünüyorum. Zemin olarak hakan beyin kömür ve kil karışımını da yapacağım.
Paludaryum dan çıkan karasal bitkileri ve karasal yosunları isteyen var ise hediye edebilirim paludaryum niyeti olana.
Bitki çeşiti olarak zeminde parvula yada monte carlo olacak. Micra - rotola - cobomba - anubias - moss türleri olacak. Sıvı gübre potasyum - demir ve mikro var. 5 lt co2 seti hazır. Işıklandırma olarak 150 watt a tekabül eden led ampül var gün ışığı onu deneyeceğim başta.
Bitki konusunda yardımcı olabilecek arkadaş varmı ? :D
Peyzajın ön taslağı :
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34556_171120161133521.jpg[/IMG]
100cm boy - 50cm en - 40 cm yükseklik
Kapasite 200 Litre
Paludariumdan hevesimi aldım bitkili aşkı yeniden çoştu :D Paludarium u bozup tekrar high - tech e geçeceğim.
Peyzaj kafamda belirli. Strafordan yapmış olduğum dekorları akvaryum içine revize edeceğim kademli bir bahçe şeklinde bir peyzaj düşünüyorum. Zemin olarak hakan beyin kömür ve kil karışımını da yapacağım.
Paludaryum dan çıkan karasal bitkileri ve karasal yosunları isteyen var ise hediye edebilirim paludaryum niyeti olana.
Bitki çeşiti olarak zeminde parvula yada monte carlo olacak. Micra - rotola - cobomba - anubias - moss türleri olacak. Sıvı gübre potasyum - demir ve mikro var. 5 lt co2 seti hazır. Işıklandırma olarak 150 watt a tekabül eden led ampül var gün ışığı onu deneyeceğim başta.
Bitki konusunda yardımcı olabilecek arkadaş varmı ? :D
Peyzajın ön taslağı :
Neon Blue Acara
Teşekkürler Gökhan bey,
Yumurtaları sürekli bacopa yapraklarına diziyor benimkiler, bende ordan direk alıyorum zaaiyatım daha az oluyor öyle yaptığımda genelde. Bazende bırakıyorum kendileri büyütüyorlar ama benim erkek sürekli üremek istediği için dişiyi ve yumurtaları çok hırpalatıyor o yüzden bende genelde alıyorum yumurtaları sonra dişi 1 hafta falan saklanıyor erkekten, tabi erkekte o arada diğer dişiye yamanıyor :D
Teşekkürler Gökhan bey,
Yumurtaları sürekli bacopa yapraklarına diziyor benimkiler, bende ordan direk alıyorum zaaiyatım daha az oluyor öyle yaptığımda genelde. Bazende bırakıyorum kendileri büyütüyorlar ama benim erkek sürekli üremek istediği için dişiyi ve yumurtaları çok hırpalatıyor o yüzden bende genelde alıyorum yumurtaları sonra dişi 1 hafta falan saklanıyor erkekten, tabi erkekte o arada diğer dişiye yamanıyor :D
Ağzını Kapatmıyor Ve Yeme Gelmiyor.
[QUOTE=murat006]Merhaba,
Kum içerisinde ağzına sığacağı birşey var mı alıp bir ağzına bakın. Salyangoz kabuğu gibi büyük birşey sıkışmış olabilir.[/QUOTE]
Tamamdır bir elime alıp bakıcam
[QUOTE=murat006]Merhaba,
Kum içerisinde ağzına sığacağı birşey var mı alıp bir ağzına bakın. Salyangoz kabuğu gibi büyük birşey sıkışmış olabilir.[/QUOTE]
Tamamdır bir elime alıp bakıcam
Ağzını Kapatmıyor Ve Yeme Gelmiyor.
[QUOTE=Odyocu]Elıne al bı bak derim oksıjen eksık olabılır[/QUOTE]
Tamam birde o şekilde bakacağım. Ama ekstra o2 de veriyorum suya.
Ama diğer üçünde böyle bir belirti yok.[EDIT]volkankursan,2016-10-07 10:33:51[/EDIT]
[QUOTE=Odyocu]Elıne al bı bak derim oksıjen eksık olabılır[/QUOTE]
Tamam birde o şekilde bakacağım. Ama ekstra o2 de veriyorum suya.
Ama diğer üçünde böyle bir belirti yok.[EDIT]volkankursan,2016-10-07 10:33:51[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Su Yosunu pianoƒish, 21:56
Yosun - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
KULLANICILAR
- 79 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
aktugsedat,
tukabu,
Rıdvan459,
darknessmania,
sina cen,
EKAR,
Stoke,
Gökdeniz Kale,
Hoppala,
florasan,
Cyber_Scout,
OKIRATLI,
0rnn,
Abudullah,
TheDS,
Kuduoglu,
Urar,
kdrackgz,
DigitalPen,
Ancalagon,
SJess,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
yeekim,
osmangunay,
BilalM.,
forthehordex,
exCaLiSTa,
tfrt1,
ali özer,
by__cg,
syerli,
Standart Moss,
Kaangzkr,
LeafyAqua,
ternapi,
Goldfish2000,
tetikk,
Hknçkl,
scorpion26,
MCY4,
Kemalk41,
ArifhbsAquatics,
Enez,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
