ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cagri
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
117
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Haziran 2017 17:38
Son Ziyaret:
01 Mayıs 2026 20:09
Toplam Mesaj:
92 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Çağrı
Doğum Tarihi:
01 Nisan 1991
Yaş:
35
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Çağrı
SON 10 MESAJI
200lt - Fantail Calico Japon
Aradan geçen 2 buçuk senede balıklar büyüdü, serpildi. Hangi tür bitkiyi eklediysem afiyetle yediler.
2 tane ihtiyar lepistes dışında yol arkadaşı da bırakmadılar, onları da yediler.
Bugün işten geldiğimde akvaryum alt köşesinde çok ince bir su sızıntısı gördüm.
Sıpalar küçük de değiller ki, 18 19cm boylara geldiler kuyruk dahil.
Emanet verip tankı tamir edeyim desem yapabilir miyim, bilmiyorum. Ufukta uzun vadede şehir değiştirme planım var bir yandan da... Ne yapmalıyım bilmiyorum, oturdum seyrediyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/230220261949441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/230220261949461.jpg[/IMG]
Aradan geçen 2 buçuk senede balıklar büyüdü, serpildi. Hangi tür bitkiyi eklediysem afiyetle yediler.
2 tane ihtiyar lepistes dışında yol arkadaşı da bırakmadılar, onları da yediler.
Bugün işten geldiğimde akvaryum alt köşesinde çok ince bir su sızıntısı gördüm.
Sıpalar küçük de değiller ki, 18 19cm boylara geldiler kuyruk dahil.
Emanet verip tankı tamir edeyim desem yapabilir miyim, bilmiyorum. Ufukta uzun vadede şehir değiştirme planım var bir yandan da... Ne yapmalıyım bilmiyorum, oturdum seyrediyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/230220261949441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/230220261949461.jpg[/IMG]
220 Litre Akvaryuma Geçiş - Hamburg Filtre Sistemi
[QUOTE=FishLawyer]
Anlaşıldı tamamdır 🤌🏼 ben yatak odamda düşündüğüm için dolaplı zaten ama ses minimum ömür max herkes Ehiem dedi, o nedenle koşullandım. Tetra hem uygun fiyatlı. Henüz o aşamaya gelmedim ama siz böyle dediyseniz +1 benim için.
Hevesim kırılmaz bence sadece detay çok giriyorum bunaltıyor bazen[:)][/QUOTE]
Benim de yattığım odada. Hem de kabin vs içinde değil. Arada bir hava kabarcıklarından kaynaklanan tıkırtı harici ses duymuyorum.
Yalnız buharlaşmaya dikkat et. Sıcak su isteyen balık bakarsan buharlaşma fazla olacağından odan çok rutubetli olur, rahatsızlık verir. Güzel havalandırman lazım.
Oda sıcaklığında yaşayabilecek soğuk su balıklarını tavsiye ederim aynı odada olacaksanız.
[QUOTE=FishLawyer]
Anlaşıldı tamamdır 🤌🏼 ben yatak odamda düşündüğüm için dolaplı zaten ama ses minimum ömür max herkes Ehiem dedi, o nedenle koşullandım. Tetra hem uygun fiyatlı. Henüz o aşamaya gelmedim ama siz böyle dediyseniz +1 benim için.
Hevesim kırılmaz bence sadece detay çok giriyorum bunaltıyor bazen[:)][/QUOTE]
Benim de yattığım odada. Hem de kabin vs içinde değil. Arada bir hava kabarcıklarından kaynaklanan tıkırtı harici ses duymuyorum.
Yalnız buharlaşmaya dikkat et. Sıcak su isteyen balık bakarsan buharlaşma fazla olacağından odan çok rutubetli olur, rahatsızlık verir. Güzel havalandırman lazım.
Oda sıcaklığında yaşayabilecek soğuk su balıklarını tavsiye ederim aynı odada olacaksanız.
220 Litre Akvaryuma Geçiş - Hamburg Filtre Sistemi
[QUOTE=FishLawyer]Selam Çağrı abi, bende meslek hastalığı... Avukatım maalesef [:)))] o yüzden bir haftadır forumun altını üstüne getirdim, az önce de 4 senelik bir konuyu hortlattım, konu sahibi hocam da en son 24 Nisan'da girmiş. Umarım görür cevabını sabırsızlıkla bekliyorum [:D]
Vazgeçtim bu filtreden çünkü yer kaplaması, teknik olmaması, kara düzen oluşu beni hobiden soğudur gibi geldi. Çok yeniyim.. Ehiem'dan başka çarem yok. Tetra da çift körüklü ses yapar. ( 1 haftalık hobiciyim ama bilgilere dikkatini çekerim abi [:D]) [:D][/QUOTE]
Merhaba.
Cevapları alıntılamadan yazınca konu sahibi dışındakilere bildirim gitmiyor. Beğeninin bildiriminden farkettim yorumunu.
Ben tetra ex600 kullanıyorum, 10 yaşında makine ses ve sızdırma sorunum yok çok şükür. Güncel serisi daha da iyidir muhtemelen. İlla ehiem olacak diye bir kaide yok. Araştırmaya devam.
Forumun ansiklopedi ve rehber kısımları çok geniş, her türlü bilgi var.
Hevesin çabuk kırılıp vazgeçmezsen bu forum epey faydalı olur.
[QUOTE=FishLawyer]Selam Çağrı abi, bende meslek hastalığı... Avukatım maalesef [:)))] o yüzden bir haftadır forumun altını üstüne getirdim, az önce de 4 senelik bir konuyu hortlattım, konu sahibi hocam da en son 24 Nisan'da girmiş. Umarım görür cevabını sabırsızlıkla bekliyorum [:D]
Vazgeçtim bu filtreden çünkü yer kaplaması, teknik olmaması, kara düzen oluşu beni hobiden soğudur gibi geldi. Çok yeniyim.. Ehiem'dan başka çarem yok. Tetra da çift körüklü ses yapar. ( 1 haftalık hobiciyim ama bilgilere dikkatini çekerim abi [:D]) [:D][/QUOTE]
Merhaba.
Cevapları alıntılamadan yazınca konu sahibi dışındakilere bildirim gitmiyor. Beğeninin bildiriminden farkettim yorumunu.
Ben tetra ex600 kullanıyorum, 10 yaşında makine ses ve sızdırma sorunum yok çok şükür. Güncel serisi daha da iyidir muhtemelen. İlla ehiem olacak diye bir kaide yok. Araştırmaya devam.
Forumun ansiklopedi ve rehber kısımları çok geniş, her türlü bilgi var.
Hevesin çabuk kırılıp vazgeçmezsen bu forum epey faydalı olur.
Japon Balıklarımı Ne Kadar Beslemeliyim?
Eğer imkan varsa yol yakınken yeni tankın siparişini iptal edip daha büyük tank alın. 6 aya kalmadan o da yetersiz gelmeye başlar.
Japonlar çok çabuk büyüyor, çok hareketli ve çok pisleten balıklar.
Tank ne kadar büyük olursa bakımı o kadar rahat olur, balıklar da o kadar sağlıklı olur.
Eğer imkan varsa yol yakınken yeni tankın siparişini iptal edip daha büyük tank alın. 6 aya kalmadan o da yetersiz gelmeye başlar.
Japonlar çok çabuk büyüyor, çok hareketli ve çok pisleten balıklar.
Tank ne kadar büyük olursa bakımı o kadar rahat olur, balıklar da o kadar sağlıklı olur.
220 Litre Akvaryuma Geçiş - Hamburg Filtre Sistemi
[QUOTE=FishLawyer]Selamlar.
Son durum nedir acaba merak ettim :) [/QUOTE]
Abim tarihin derinliklerinden bu konuyu bulup çıkartmayı nasıl başardın 😄
Dokuz sene olmuş arkadaş foruma girmeyeli. Hayattaysa eğer torun sahibi bile olmuş olabilir
[QUOTE=FishLawyer]Selamlar.
Son durum nedir acaba merak ettim :) [/QUOTE]
Abim tarihin derinliklerinden bu konuyu bulup çıkartmayı nasıl başardın 😄
Dokuz sene olmuş arkadaş foruma girmeyeli. Hayattaysa eğer torun sahibi bile olmuş olabilir
200lt - Fantail Calico Japon
Bu walstad tankındaki lepistesleri sahiplendirebilirsem onların yerine erkek beta alayım diyorum kırmızı bi tane.
Aramakla uğraşamam ama, isteyen biri denk gelirse verebilirim anca.
Bakalım durumlar nasıl seyredecek
[QUOTE=cagri]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242022211.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Bu walstad tankındaki lepistesleri sahiplendirebilirsem onların yerine erkek beta alayım diyorum kırmızı bi tane.
Aramakla uğraşamam ama, isteyen biri denk gelirse verebilirim anca.
Bakalım durumlar nasıl seyredecek
[QUOTE=cagri]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242022211.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
200lt - Fantail Calico Japon
[QUOTE=Erdal Hoca]Akvaryum gayet güzel olmuş.
Anubiasları köke nasıl tutturdunuz?
[/QUOTE]
Taşların arasında baca gibi delik var, kökler alt kısımda yapraklar üstte serbest şekilde duruyor.
Kök tarafındaki anubiasın uzun köklerinden bir kaç tanesinin üzerine ağaç kökünü koydum. Ağırlığıyla bitkiyi de aşağıda tutuyor. Herhangi bir yapıştırma bağlama vs yapmadım ikisinde de
[QUOTE=Erdal Hoca]Akvaryum gayet güzel olmuş.
Anubiasları köke nasıl tutturdunuz?
[/QUOTE]
Taşların arasında baca gibi delik var, kökler alt kısımda yapraklar üstte serbest şekilde duruyor.
Kök tarafındaki anubiasın uzun köklerinden bir kaç tanesinin üzerine ağaç kökünü koydum. Ağırlığıyla bitkiyi de aşağıda tutuyor. Herhangi bir yapıştırma bağlama vs yapmadım ikisinde de
En İyi Yemler
Açık, dökme yem almayayım dedim, Ahm gold fish granulat diye bi yem denedim geçen gün, benim japonlar yemiyor bunu.
Ama tetra ve sera marka yemleri löpür löpür götürüyolar bizim sıpalar.
Açık, dökme yem almayayım dedim, Ahm gold fish granulat diye bi yem denedim geçen gün, benim japonlar yemiyor bunu.
Ama tetra ve sera marka yemleri löpür löpür götürüyolar bizim sıpalar.
200lt - Fantail Calico Japon
[QUOTE=UrasArt]
Su sümbülünü bende denedim ama olmadı çok besin istiyor. Japonlara çok uygun diye düşünüyorum. Yakın zamanda fotoğraf beklerim[:D][/QUOTE]
Bu arada su sümbülü yaprakları suya değdiğinde çürüyor. Ben iki çubuğu atkı yaptım boydan boya, aralarından köklerini suya değecek şekilde havada bıraktım. Yükselttiğim için ışığa da çok yaklaştı. Bu şartlarda yeni yapraklar veriyordu. Bizim haylazlar köklerinden çekip suyun içine alıyor. Öyle öyle yiyerek bitirdiler çiçeği.
[QUOTE=UrasArt]
Su sümbülünü bende denedim ama olmadı çok besin istiyor. Japonlara çok uygun diye düşünüyorum. Yakın zamanda fotoğraf beklerim[:D][/QUOTE]
Bu arada su sümbülü yaprakları suya değdiğinde çürüyor. Ben iki çubuğu atkı yaptım boydan boya, aralarından köklerini suya değecek şekilde havada bıraktım. Yükselttiğim için ışığa da çok yaklaştı. Bu şartlarda yeni yapraklar veriyordu. Bizim haylazlar köklerinden çekip suyun içine alıyor. Öyle öyle yiyerek bitirdiler çiçeği.
200lt - Fantail Calico Japon
Merhaba
Çok görsellik bir şey kalmadığı için foto paylaşmamıştım.
Büyük akvaryumun üzerindeki kütüğe sarmaşık yetiştirip sardırmayı düşünüyorum. Köklerini de zamanla tanka salarım. Patos ya da başka bir tür olabilir. Duvar samaşığı var elimde şimdilik. Zamanla bakacağım.
[QUOTE=Megatron(betam)]
Fotoğraf gelirmi hocam [/QUOTE]
Akvaryumun ve japonların son durumu bu şekilde:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242020461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242022211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037241.jpg[/IMG]
Merhaba
Çok görsellik bir şey kalmadığı için foto paylaşmamıştım.
Büyük akvaryumun üzerindeki kütüğe sarmaşık yetiştirip sardırmayı düşünüyorum. Köklerini de zamanla tanka salarım. Patos ya da başka bir tür olabilir. Duvar samaşığı var elimde şimdilik. Zamanla bakacağım.
[QUOTE=Megatron(betam)]
Fotoğraf gelirmi hocam [/QUOTE]
Akvaryumun ve japonların son durumu bu şekilde:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242020461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242022211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197800/090520242037241.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
İnci Kefali,
fikret43,
sorbiek,
sedatkaryurek,
Sunborn,
urzais,
Tortuga7,
enginhayta,
Ozzgur,
darkaura,
mustafatelli,
hakanmorcicek,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
Hoppala,
SeaWorld,
yns325,
EKAR,
zen666,
Leonthe pro,
stranger592,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
karidesrehberi,
syerli,
bysmokin,
ezzalisi,
hasancn,
Öğretmen Ali,
HalilSefaa,
wtreals,
Ancalagon,
Ali Altın,
Jeveux,
osmandbnl,
isssmailak,
DigitalPen,
BASARSURMEGOZ,
0rnn,
hazalca,
Oğuz tapan,
AquaVita,
Arch.Hüseyin,
şansal,
Mithrandirr,
reprise,
Phos,
Aguamentist,
LeventYorganci,
JujuSeri,
ahmet22,
Oquanus,
peace41,
szgnatk,
oguzsel,
OKIRATLI,
dasra,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
