ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
aranjman
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
22
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Eylül 2017 16:22
Son Ziyaret:
4 Saat 26 Dakika önce
Toplam Mesaj:
17 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Nacar
Doğum Tarihi:
16 Mart 1991
Yaş:
35
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
akvaryum.com
SON 10 MESAJI
Tek Co2 Tüpü Aynı Anda 2 Akvaryumda Kullanılır Mı?
Son mesajdan sonra aradan 3 yıl geçmiş ama belki birileri bu durumla karşı karşıyadır diye ben de tecrübelerimi yazayım.
Bendede 5 litrelik tüplerden var.Akvaryumlar stand gibi özel bir masanın üstünde biri üst katta diğeri alt katta. dolayısıyla hortum mesafeleri farklı.
Üstteki akvaryuma CO2 çok güzel şekilde gelirken alttakine bir türlü getiremedim. Alttaki akvaryumda Creauqua nın difözürü vardı. Onu oldum olası sevmedim, çıkarıp başka bir difüzör bağladım sonuç yine aynı. Hortumları eşitlemeye çalıştım yine olmadı.
En sonunda pes ettim ve mini parvula ekili olan tankıma CO2 vermeyi kestim.
Bu arada dağıtıcım ADA marka idi. bir ara sanayideki pnömatikçilerden 2li dağıtıcı alayım dedim ama erindim gitmedim.
Şimdilerde tekrardan başka bir bitkili tank kurmak istiyorum CO2 takviyesi ile ama yeni bir tüp için yerim yok, elimde kocaman tüp var ama randıman alamıyorum.
Önerisi olanlar varsa memnuniyetle dinler & uygulamaya çalışırım.
Son mesajdan sonra aradan 3 yıl geçmiş ama belki birileri bu durumla karşı karşıyadır diye ben de tecrübelerimi yazayım.
Bendede 5 litrelik tüplerden var.Akvaryumlar stand gibi özel bir masanın üstünde biri üst katta diğeri alt katta. dolayısıyla hortum mesafeleri farklı.
Üstteki akvaryuma CO2 çok güzel şekilde gelirken alttakine bir türlü getiremedim. Alttaki akvaryumda Creauqua nın difözürü vardı. Onu oldum olası sevmedim, çıkarıp başka bir difüzör bağladım sonuç yine aynı. Hortumları eşitlemeye çalıştım yine olmadı.
En sonunda pes ettim ve mini parvula ekili olan tankıma CO2 vermeyi kestim.
Bu arada dağıtıcım ADA marka idi. bir ara sanayideki pnömatikçilerden 2li dağıtıcı alayım dedim ama erindim gitmedim.
Şimdilerde tekrardan başka bir bitkili tank kurmak istiyorum CO2 takviyesi ile ama yeni bir tüp için yerim yok, elimde kocaman tüp var ama randıman alamıyorum.
Önerisi olanlar varsa memnuniyetle dinler & uygulamaya çalışırım.
Ankarada Ranchu Satan Yer Bilenler Buraya!
Selamlar, kaliteli dediğiniz yerli üretim değil sanırım. Yerli üretimlerin şekli şemali o videolarda gördüğümüz formlarda maalesef olamıyor. Ya da ben görmedim şimdi linç yemeyelim.
tavsiyem bütçeyi biraz daha yükselterek ithal olanlara bakabilirsiniz.
Benim aklıma gelenler çubukta bir goldfisci var. ranchu var mı bilmiyorum ama ellerindeki balıkların formu harika. fiyatlarını da bilemiyorum
dkgoldfish_ankara(instagram adresleri)
// Ek olarak Etimesgut şeyh şamil mahallesinde bora bey var. eşiyle işletiyor. Bora baydurcan (goldfish.orandaankara) o da goldfish grubunda. zaman zaman ranchu getirdiğini gördüm. ona da danışabilirsiniz.
[EDIT]aranjman,2025-09-23 08:38:34[/EDIT]
Selamlar, kaliteli dediğiniz yerli üretim değil sanırım. Yerli üretimlerin şekli şemali o videolarda gördüğümüz formlarda maalesef olamıyor. Ya da ben görmedim şimdi linç yemeyelim.
tavsiyem bütçeyi biraz daha yükselterek ithal olanlara bakabilirsiniz.
Benim aklıma gelenler çubukta bir goldfisci var. ranchu var mı bilmiyorum ama ellerindeki balıkların formu harika. fiyatlarını da bilemiyorum
dkgoldfish_ankara(instagram adresleri)
// Ek olarak Etimesgut şeyh şamil mahallesinde bora bey var. eşiyle işletiyor. Bora baydurcan (goldfish.orandaankara) o da goldfish grubunda. zaman zaman ranchu getirdiğini gördüm. ona da danışabilirsiniz.
[EDIT]aranjman,2025-09-23 08:38:34[/EDIT]
Bir Garip Yosun Sorunu
[QUOTE=AquaBurak]
Selamlar,, bu yosun probleminden kurtulmanıza sevindim.
aynı sorundan bende müzdaribim.
Test kitlerimle yaptığım ölçümler sonucu herşey normal gözüküyor fakat CUBA'larımın üstünde bu yosun çıkmaya başladı.
Sorum şu;
Bitkiyi çıkarıp harici olarak mı üzerine excel sıktınız yoksa tankın içindeyken mi sıktınız?
Fazlaca omurgasız popülasyonum var, excel ile heba etmek istemiyorum.
kolaylıklar dilerim.
[/QUOTE]
Merhaba,
tankın içine enjektör yardımıyla sıktım. ama dediğim gibi öncesinde çıakrabildiklerimin tamamını çıkarıp mekanik olarak temizlemedim ( difüzör, filtre vb) hemen giden birşey değil. ve diğer yosun türlerine göre bir tık daha baş belası.
[QUOTE=AquaBurak]
Selamlar,, bu yosun probleminden kurtulmanıza sevindim.
aynı sorundan bende müzdaribim.
Test kitlerimle yaptığım ölçümler sonucu herşey normal gözüküyor fakat CUBA'larımın üstünde bu yosun çıkmaya başladı.
Sorum şu;
Bitkiyi çıkarıp harici olarak mı üzerine excel sıktınız yoksa tankın içindeyken mi sıktınız?
Fazlaca omurgasız popülasyonum var, excel ile heba etmek istemiyorum.
kolaylıklar dilerim.
[/QUOTE]
Merhaba,
tankın içine enjektör yardımıyla sıktım. ama dediğim gibi öncesinde çıakrabildiklerimin tamamını çıkarıp mekanik olarak temizlemedim ( difüzör, filtre vb) hemen giden birşey değil. ve diğer yosun türlerine göre bir tık daha baş belası.
Bir Garip Yosun Sorunu
Herkese Selamlar uzun bir aradan sonra sorunumu neredeyse tamamına yakınını çözmüş bulunmaktayım.
Yaptıklarıma gelince, öncelikle yosunlar ağırlıklı olarak filtrenin plastik aksamlarına ve difüzör ün borusunu yapışmıştış. Bunları fırçayla falan %100 çözemediğim için ikisini de çıkarttım suyun altında tırnaklarımla kazıdım. Daha sonra aparatları tekrar yerine koyduktan sonra kalan yerlere şırıngayla excel bastım ( burada creaquanın excelini kullandım ama herhangi biri iş görecektir.)
Tankımda canlı yükü pek yok toplasanız 10 tane falan karides vardı ama gözlemlediğim kadarıyla herhangi bir canlı kaybı olmadı.
Tekrarının yaşanmaması adına da kendimce dolphin h100 filtreyi çıkarıp aquael versamax mini filtre taktım su yüzeyini bayağı bi hareketlendirdi.
şimdilik bir problem görünmüyor. gelişmeler olursa yine buradan yazarım birileri faydalanır umarım.
Herkese Selamlar uzun bir aradan sonra sorunumu neredeyse tamamına yakınını çözmüş bulunmaktayım.
Yaptıklarıma gelince, öncelikle yosunlar ağırlıklı olarak filtrenin plastik aksamlarına ve difüzör ün borusunu yapışmıştış. Bunları fırçayla falan %100 çözemediğim için ikisini de çıkarttım suyun altında tırnaklarımla kazıdım. Daha sonra aparatları tekrar yerine koyduktan sonra kalan yerlere şırıngayla excel bastım ( burada creaquanın excelini kullandım ama herhangi biri iş görecektir.)
Tankımda canlı yükü pek yok toplasanız 10 tane falan karides vardı ama gözlemlediğim kadarıyla herhangi bir canlı kaybı olmadı.
Tekrarının yaşanmaması adına da kendimce dolphin h100 filtreyi çıkarıp aquael versamax mini filtre taktım su yüzeyini bayağı bi hareketlendirdi.
şimdilik bir problem görünmüyor. gelişmeler olursa yine buradan yazarım birileri faydalanır umarım.
17x17x180 Cm High-tech Bitkili Tank
[QUOTE=CoryCory]
Hala çözemedinizmi ? staghorn excele karşı çok dirençsiz hiç bir canlıyada zararı yok internette gördüğünüz proscape tankların tamamı kovayla algecid kullanıyor. Uzun vadede öldürmediği alg yok. Zaten tank oturunca ihtiyacınız olmuyor. Kimsenin söylemediği gizli silah tankı kurar kurmaz kullanmaya başlıyorlar. Sorsan kimse kullanmyorum der. Ayrıca ben kaliteli aydınlatma ile kalitesiz aydınlatma arasındada büyük fark olduğunu düşünüyorum. [/QUOTE]
hocam desteğinizle büyük ölçüde çözdüm. çok teşekkürler tekrardan.
creaqua ın exeli vardı onu aldım. birde genelde filtre ve difüzöre yapışmıştı yosunlar onu alıp elimle kazıyarak çıkardım. üstüne bastım exceli kalan yerlere. şuan ilk haline göre çok daha iyi.
Birde filtreyi değiştirdim dolphin h100 vardı onu çıkardım aquael versamex mini aldım su yüzeyi oldukça hareketlendi. co2 uçması ile ilgili bir problem de olmadı sizin dediğiniz gibi.
[QUOTE=CoryCory]
Hala çözemedinizmi ? staghorn excele karşı çok dirençsiz hiç bir canlıyada zararı yok internette gördüğünüz proscape tankların tamamı kovayla algecid kullanıyor. Uzun vadede öldürmediği alg yok. Zaten tank oturunca ihtiyacınız olmuyor. Kimsenin söylemediği gizli silah tankı kurar kurmaz kullanmaya başlıyorlar. Sorsan kimse kullanmyorum der. Ayrıca ben kaliteli aydınlatma ile kalitesiz aydınlatma arasındada büyük fark olduğunu düşünüyorum. [/QUOTE]
hocam desteğinizle büyük ölçüde çözdüm. çok teşekkürler tekrardan.
creaqua ın exeli vardı onu aldım. birde genelde filtre ve difüzöre yapışmıştı yosunlar onu alıp elimle kazıyarak çıkardım. üstüne bastım exceli kalan yerlere. şuan ilk haline göre çok daha iyi.
Birde filtreyi değiştirdim dolphin h100 vardı onu çıkardım aquael versamex mini aldım su yüzeyi oldukça hareketlendi. co2 uçması ile ilgili bir problem de olmadı sizin dediğiniz gibi.
17x17x180 Cm High-tech Bitkili Tank
Öncelikle çok güzel tank olmuş tebrik ederim. Görür görmez bende akıntıyı nasıl sağlıyorsunuz diye sormak istedim. CO2 varmıydı göremedim ben, eğer varsa ve akıntı yoksa geyikboynuzu denen illet yosun oluşumu gözleniyor önden uyarmak istedim. Ben geçenlerde konusunu açmıştım hala tam olarak kurtulabilmiş değilim.
Öncelikle çok güzel tank olmuş tebrik ederim. Görür görmez bende akıntıyı nasıl sağlıyorsunuz diye sormak istedim. CO2 varmıydı göremedim ben, eğer varsa ve akıntı yoksa geyikboynuzu denen illet yosun oluşumu gözleniyor önden uyarmak istedim. Ben geçenlerde konusunu açmıştım hala tam olarak kurtulabilmiş değilim.
Akvaryum Rafı/dolabı Fikirleri, Tavsiye
Hintli bir hobiciden görüp benzerini yaptırmıştım. Sol tarafta çekmecem ve dolabım var. co2 tüpü falan sığıyor. böyle birşey yaptırabilirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199684/280520250731291.jpg[/IMG]
Hintli bir hobiciden görüp benzerini yaptırmıştım. Sol tarafta çekmecem ve dolabım var. co2 tüpü falan sığıyor. böyle birşey yaptırabilirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199684/280520250731291.jpg[/IMG]
Bir Garip Yosun Sorunu
[QUOTE=darkaura]Sorun co2 den kaynaklı. Az co2 veriyorsunuz ve şelale filtre var, şelale filtre çok fazla co2 kaybına neden olur. Tankda ufak, co2 kaybını artıracak bir faktör. Tavsiyem indikatör sıvısı alıp 24 saat co2 uygulamanız, indicatör sıvısından co2 durumunu takip etmeniz. Bu tip yosunların genel nedeni yetersiz yada düzensiz co2 ile yetersiz filtrasyon kaynaklı amonyak sıçramalarıdır. Tankınız eski bir tank, gördüğüm kadarıyla bir canlı yüküde yok, filtrasyondan yana sorun olması pek olası değil. Hatta co2 kaybını engellemek için filtreyi çıkarırsanız daha fazla fayda görürsünüz. Canı yükü ağır olmadığı sürece ve kuvvetli ışık kesilmedikce filtrasyonu bitki yapar. Bitki için daha iyi bile olur, bitki açısından amonyak nitrata nazaran kullanması daha kolay bir azot kaynağı. Karartma yada gübre azaltma gibi şeylere girip bitkilerinizi stres altına almayın. Genel strateji bitkinin temel ihtiyaçlarının hepsini optimum düzeyde sağlayıp bitkinin hızlı gelişmesine imkan vermek, O zaman bitki yosuna yaşam alanı bırakmıyor. Ama optimum olacak, daha fazla daha iyi değil, bitkinin kullanamadığı daha fazla kaynak her zaman yosun besler. Tüm temel ihtiyaçlar arasında en büyük darboğazda hemen her zaman co2dir. Co2yi düzgün vermediğinizde fazla gübreyi fazla ışığı yosun kullanıyor. Co2 ye odaklanıp ısşığı e gübreyi optimumda kullanmalısınız. Bir tek demir kullanırken dikkati olun. Fazla yada bozulmuş demir yosun bombasıdır. Excel fayda eder, hem karbon sağlar hemde yosunu üzerine direk uygulandığında yosunu öldürebiliyor. Ama dozlamasını dikattli yapın fazlası zehirdir. [/QUOTE]
öncelikle değerli bilgiler için çok teşekkür ederim.
tankım çok ufak ve ufak tankların maalesefki en büyük problemi su şartları dengesizliği. stabiliyeti sağlayamıyorum. Haftalık %30-40 arası su değişimi yapıyorum ve sadece karides besliyorum.
gübre su değişimiyle beraber creaquanın turuncu renkli gübresini kullanıyorum. phı indicatorden takip ediyorum. genelde yeşil ile sarı arası bir renkte gidip geliyor. tamamen yeşili yakalayamadım.
co2 az veriyorsunuz demişsiniz. gösterge sarıya yakın renkte. daha fazla arttırmam mı gerekiyor? ve şelale filtreyi çıkartayım mı?
excel kullanmadım şimdiye kadar. excele başlamalı mıyım?
son olarak mevcuttaki yosunları nasıl kazıyacağım tankımdan? yukarıda dediklerinizi yaparsam mevcuttakiler gider mi?
[QUOTE=darkaura]Sorun co2 den kaynaklı. Az co2 veriyorsunuz ve şelale filtre var, şelale filtre çok fazla co2 kaybına neden olur. Tankda ufak, co2 kaybını artıracak bir faktör. Tavsiyem indikatör sıvısı alıp 24 saat co2 uygulamanız, indicatör sıvısından co2 durumunu takip etmeniz. Bu tip yosunların genel nedeni yetersiz yada düzensiz co2 ile yetersiz filtrasyon kaynaklı amonyak sıçramalarıdır. Tankınız eski bir tank, gördüğüm kadarıyla bir canlı yüküde yok, filtrasyondan yana sorun olması pek olası değil. Hatta co2 kaybını engellemek için filtreyi çıkarırsanız daha fazla fayda görürsünüz. Canı yükü ağır olmadığı sürece ve kuvvetli ışık kesilmedikce filtrasyonu bitki yapar. Bitki için daha iyi bile olur, bitki açısından amonyak nitrata nazaran kullanması daha kolay bir azot kaynağı. Karartma yada gübre azaltma gibi şeylere girip bitkilerinizi stres altına almayın. Genel strateji bitkinin temel ihtiyaçlarının hepsini optimum düzeyde sağlayıp bitkinin hızlı gelişmesine imkan vermek, O zaman bitki yosuna yaşam alanı bırakmıyor. Ama optimum olacak, daha fazla daha iyi değil, bitkinin kullanamadığı daha fazla kaynak her zaman yosun besler. Tüm temel ihtiyaçlar arasında en büyük darboğazda hemen her zaman co2dir. Co2yi düzgün vermediğinizde fazla gübreyi fazla ışığı yosun kullanıyor. Co2 ye odaklanıp ısşığı e gübreyi optimumda kullanmalısınız. Bir tek demir kullanırken dikkati olun. Fazla yada bozulmuş demir yosun bombasıdır. Excel fayda eder, hem karbon sağlar hemde yosunu üzerine direk uygulandığında yosunu öldürebiliyor. Ama dozlamasını dikattli yapın fazlası zehirdir. [/QUOTE]
öncelikle değerli bilgiler için çok teşekkür ederim.
tankım çok ufak ve ufak tankların maalesefki en büyük problemi su şartları dengesizliği. stabiliyeti sağlayamıyorum. Haftalık %30-40 arası su değişimi yapıyorum ve sadece karides besliyorum.
gübre su değişimiyle beraber creaquanın turuncu renkli gübresini kullanıyorum. phı indicatorden takip ediyorum. genelde yeşil ile sarı arası bir renkte gidip geliyor. tamamen yeşili yakalayamadım.
co2 az veriyorsunuz demişsiniz. gösterge sarıya yakın renkte. daha fazla arttırmam mı gerekiyor? ve şelale filtreyi çıkartayım mı?
excel kullanmadım şimdiye kadar. excele başlamalı mıyım?
son olarak mevcuttaki yosunları nasıl kazıyacağım tankımdan? yukarıda dediklerinizi yaparsam mevcuttakiler gider mi?
Bir Garip Yosun Sorunu
[QUOTE=CoryCory]Hayatımda sadece 1 kez bir arkadaşımın tankında gördüm filtrasyonu feciyat kötüydü tahminen amonyak sorunu olabilir. Kaliteli bir filtrasyon ve excell ile çok kısa sürede çözdük. Hair alg gibi dirençli değiller çünki, excelli yiyince önce pembe sonra beyaz ardından poof oluyorlar.[8)] APT fix, excell veya muadili bir ürün kullanabilirsiniz. Ayrıca genelde biz co2 yi aydınlatma süresinden daha uzun veririz ki ışıma başladığında tankta yeterli co2 çözülmüş olsun ışıklarla birliktede kapatırız. Çok fazla çözüldüğü içinmi kısa süre veriyorsunuz ? Bu arada mümkünse genel bir fotoda alabilirmiyim?
co2 göstergesi sarı oluyor çok fazla verince. ışık açılmadan yarım saat önce başlatıyorum genelde.
[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199684/230520250735241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199684/230520250735251.jpg[/IMG][EDIT]aranjman,2025-05-23 07:37:08[/EDIT]
[QUOTE=CoryCory]Hayatımda sadece 1 kez bir arkadaşımın tankında gördüm filtrasyonu feciyat kötüydü tahminen amonyak sorunu olabilir. Kaliteli bir filtrasyon ve excell ile çok kısa sürede çözdük. Hair alg gibi dirençli değiller çünki, excelli yiyince önce pembe sonra beyaz ardından poof oluyorlar.[8)] APT fix, excell veya muadili bir ürün kullanabilirsiniz. Ayrıca genelde biz co2 yi aydınlatma süresinden daha uzun veririz ki ışıma başladığında tankta yeterli co2 çözülmüş olsun ışıklarla birliktede kapatırız. Çok fazla çözüldüğü içinmi kısa süre veriyorsunuz ? Bu arada mümkünse genel bir fotoda alabilirmiyim?
co2 göstergesi sarı oluyor çok fazla verince. ışık açılmadan yarım saat önce başlatıyorum genelde.
[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199684/230520250735241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199684/230520250735251.jpg[/IMG][EDIT]aranjman,2025-05-23 07:37:08[/EDIT]
Bir Garip Yosun Sorunu
Herkese Merhaba,
25x25x25 küp akvaryumumda geçmek bilmeyen bir garip yosun ile karşı karşıyayım. 3-4 gün karartma uyguladım yine geçmedi. Yemleme neredeyse hiç yapmıyorum. co2 var. birkaç kişiden geyikboynuzu yosunu geribildirimi aldım ama eğer oysa bile nasıl geçireceğimi bulamadım. destek olabilir misiniz?
tank : 25x25x25 1 yıldır kurulu.
filtre şelale filtre dolphin h90
taban lav kırığı
co2 selenoid vana ile 4 saat
aydınlatna: creaqua nano s 5 saat
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199684/220520252122131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199684/220520252122151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199684/220520252122181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199684/220520252122201.jpg[/IMG][EDIT]aranjman,2025-05-22 21:23:19[/EDIT]
Herkese Merhaba,
25x25x25 küp akvaryumumda geçmek bilmeyen bir garip yosun ile karşı karşıyayım. 3-4 gün karartma uyguladım yine geçmedi. Yemleme neredeyse hiç yapmıyorum. co2 var. birkaç kişiden geyikboynuzu yosunu geribildirimi aldım ama eğer oysa bile nasıl geçireceğimi bulamadım. destek olabilir misiniz?
tank : 25x25x25 1 yıldır kurulu.
filtre şelale filtre dolphin h90
taban lav kırığı
co2 selenoid vana ile 4 saat
aydınlatna: creaqua nano s 5 saat
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199684/220520252122131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199684/220520252122151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199684/220520252122181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199684/220520252122201.jpg[/IMG][EDIT]aranjman,2025-05-22 21:23:19[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Panda Garra Tavsiye! Serpent, 20:09
Akvaryum Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
MertSoyumert,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
1Balikci,
altanilker,
MDForensic,
EmiirKaan,
TheDS,
darkaura,
mrah,
yeekim,
portre,
vedat79,
kaos402,
EKAR,
harun reşit,
Balikcidede,
yigitksm,
BarışSavaş,
emrahdm,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
Hiko,
mightymurat,
Koksal Gurkan,
miracemir,
egecinar,
Ylmzuslu,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
burak1996,
Arch.Hüseyin,
Legionsgamer,
Flytheshrimp,
JujuSeri,
Kemalk41,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
