ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Eneskander
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Şubat 2018 15:22
Son Ziyaret:
31 Ekim 2020 16:05
Toplam Mesaj:
33 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Enes kander
Doğum Tarihi:
27 Ocak 1995
Yaş:
31
İl:
Bursa
Meslek:
Ticaret
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
400 litre bitkili low tech akvaryum
SON 10 MESAJI
Bitkili Nano Lowtech Mi Discus Mu?
Herkese merhaba. Yaklaşık 1 senelik bir aradan sonra dayanamayıp tekrar bu hobiyi icra etmeyi düşünüyorum ancak türde kararsızım. Daha önce kısa kısa bitkili canlı doğuran malawi türleri ile tecrübelerim var. Normalde büyük ve bitkili karışık tür akvaryumlar ilgi alanımda ancak discus türüne de hayranım fakat kafamda soru işaretleri var. Discus türünü melek neon gibi türlerle görüyorum. Eğer bu türlerle karıştırılırsa discus için ihtiyaç olan sık su değişimlerini yapmaya gerek var mıdır? 100 50 Böyle bir akvaryumdan verim alabilir miyim? İlk etapta sadece seyir akvaryumu düşünüyorum. Yaklaşık 300 400 litre arası akvaryumlarda herhangi bir sıkıntı yaşar mıyım?[:O][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/180420181131311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/150220181529561.jpg[/IMG] daha önceki tecrübelerimden bir kaçı
Herkese merhaba. Yaklaşık 1 senelik bir aradan sonra dayanamayıp tekrar bu hobiyi icra etmeyi düşünüyorum ancak türde kararsızım. Daha önce kısa kısa bitkili canlı doğuran malawi türleri ile tecrübelerim var. Normalde büyük ve bitkili karışık tür akvaryumlar ilgi alanımda ancak discus türüne de hayranım fakat kafamda soru işaretleri var. Discus türünü melek neon gibi türlerle görüyorum. Eğer bu türlerle karıştırılırsa discus için ihtiyaç olan sık su değişimlerini yapmaya gerek var mıdır? 100 50 Böyle bir akvaryumdan verim alabilir miyim? İlk etapta sadece seyir akvaryumu düşünüyorum. Yaklaşık 300 400 litre arası akvaryumlarda herhangi bir sıkıntı yaşar mıyım?[:O][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/180420181131311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/150220181529561.jpg[/IMG] daha önceki tecrübelerimden bir kaçı
Bu Salyangozun Türü Nedir İstilacı Mıdır?
Dalga mı geçiyorsunuz? Bildiğim alakası yok ramshornla ve dediğiniz gibi değil eşeyli ürüyorlar diye biliyorum
Dalga mı geçiyorsunuz? Bildiğim alakası yok ramshornla ve dediğiniz gibi değil eşeyli ürüyorlar diye biliyorum
Bu Salyangozun Türü Nedir İstilacı Mıdır?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/291120181405041.jpg[/IMG]
Rdsimdeki salyangozun türü adi salyangoz mudur? Eğer aşırı çoğalma durumu olursa nasıl karşı önlem alabilirim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/291120181405041.jpg[/IMG]
Rdsimdeki salyangozun türü adi salyangoz mudur? Eğer aşırı çoğalma durumu olursa nasıl karşı önlem alabilirim?
400 Litre Sumplu Low Tech Bitkili Karışık Akvayum
[:)][:)][:)][:)]Ölçüler:100x60x65h
Canlı Türleri:2 adet plati/ 5 adet neon tetra/ yerli karışık tür lepistesler/ l144 cüce vatoz
Bitki türleri: tam bilmiyorum isimlerini unuttum bilen varsa tekrar bildirebilir
Tankın Yaşı:3 hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma:dıy sump ve dış filtre/ dıy armatür
Tasarım ve Dekorasyon:
Herkese merhabalar. Daha önce de konu açmıştım ancak yanlış yere açmışım. Akvaryumum 400 litre civarı karışık tür besliyırum kurulumu yapalı 2 3 hafta kadar oldu bitkileri ekleneli 1 1 buçuk hafta oldu. Kendi yaptığım çok başarılı olmasa da sump sistemim var bu resimleri çektiğimde akvaryum bakımsız idi işlerimden dolayı ilgilenemedim ancak bu gün dip çekimi sumpu aktif etme gibi işlerini hallettim temizledim ekleyebilirsem eklerim. Yarısını hagen siyah kum yarısını silis kum yaptım bunun sebebiçok masraf yapmak istemediğimden ötürü oldu. Şimdilik başarılı bir amatör tank olarak çalışıyor bence zamanla göreceğiz. Sadece bazı bitkilerde erime solma gibi şeyler görüyorum tilki kuyruğu aldı başını gidiyor. Bu gün mayalı sistem co2 de ekledim aralıklı olarak eklemeyi düşünüyorum. Fikir görüş eleştiri ve önerilerinizi beklerim. İçerisindeki melekleri bu gün petshopa verip yerine 3 tane neon tetra daha aldım. Melekleri aldığıma pişman oldum petshopta saldırmaz demişlerdi ancak 1 haftada lepisteslerin sayısında ciddi azalma oldu onların yüzünden. [:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951341.jpg[/IMG]
[:)][:)][:)][:)]Ölçüler:100x60x65h
Canlı Türleri:2 adet plati/ 5 adet neon tetra/ yerli karışık tür lepistesler/ l144 cüce vatoz
Bitki türleri: tam bilmiyorum isimlerini unuttum bilen varsa tekrar bildirebilir
Tankın Yaşı:3 hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma:dıy sump ve dış filtre/ dıy armatür
Tasarım ve Dekorasyon:
Herkese merhabalar. Daha önce de konu açmıştım ancak yanlış yere açmışım. Akvaryumum 400 litre civarı karışık tür besliyırum kurulumu yapalı 2 3 hafta kadar oldu bitkileri ekleneli 1 1 buçuk hafta oldu. Kendi yaptığım çok başarılı olmasa da sump sistemim var bu resimleri çektiğimde akvaryum bakımsız idi işlerimden dolayı ilgilenemedim ancak bu gün dip çekimi sumpu aktif etme gibi işlerini hallettim temizledim ekleyebilirsem eklerim. Yarısını hagen siyah kum yarısını silis kum yaptım bunun sebebiçok masraf yapmak istemediğimden ötürü oldu. Şimdilik başarılı bir amatör tank olarak çalışıyor bence zamanla göreceğiz. Sadece bazı bitkilerde erime solma gibi şeyler görüyorum tilki kuyruğu aldı başını gidiyor. Bu gün mayalı sistem co2 de ekledim aralıklı olarak eklemeyi düşünüyorum. Fikir görüş eleştiri ve önerilerinizi beklerim. İçerisindeki melekleri bu gün petshopa verip yerine 3 tane neon tetra daha aldım. Melekleri aldığıma pişman oldum petshopta saldırmaz demişlerdi ancak 1 haftada lepisteslerin sayısında ciddi azalma oldu onların yüzünden. [:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/111120181951341.jpg[/IMG]
400 Litre Low Tech Bitkili Karışık Tür Akvaryum
Herkese merhabalar. Yeni kurduğum bitkili low tech akvaryumumu tanıtmak öneri ve eleştirileri almak istedim. Işık alan yeri çok fazla gün ışığı almadığı için rahatım bürodam çok güzel bir görünüm oluyor. Şimdilik kurulum tam bitmedi zamanla oturacak. 400 litre ışık dıy sistem amatör bir bitkili oldu
Yarısına elimde olan 40 kilo kadar hagen kum kalan yarısına elimde olan silis kumu koyup o şekilde tasarlamak istedim çok masraf yapmak istemediğimden ötürü. Kurulumu yapalı 1 hafta oldu resimlerde görünen sump şu an aktif değil buhar camını koyduktan sonra tekrar aktif edeceğim işlerimden ötürü zaman ayıramadığım için biraz bakımsız kaldı. Şimdilik dış filtre kullanıyorum. Camlar 8 mm büfe masa camlarından diğerleri biraz çizikli fakat ön camı sıfır aldım o çiziksiz. İçerisinde 2
Melek 2 plati 1 cüce vatoz 2 neon tetra 30 40 kadar da lepistes var. Melekler vahşi çıktı o yüzden en yakın zamanda onları verip plati moli gibi türler alacağım. En son da kardinal karides eklemeyi düşünüyorum.
Şimdilik co2 takviyesi ve hormon kullanmıyofum tilki kuyrukları rahat rahat gelişiyor ama diğerleri onun kadar hızlı değiller. Öneri fikir ve eleştirilere daima açığım. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181020221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181020361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181021041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181021351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022551.jpg[/IMG]
Herkese merhabalar. Yeni kurduğum bitkili low tech akvaryumumu tanıtmak öneri ve eleştirileri almak istedim. Işık alan yeri çok fazla gün ışığı almadığı için rahatım bürodam çok güzel bir görünüm oluyor. Şimdilik kurulum tam bitmedi zamanla oturacak. 400 litre ışık dıy sistem amatör bir bitkili oldu
Yarısına elimde olan 40 kilo kadar hagen kum kalan yarısına elimde olan silis kumu koyup o şekilde tasarlamak istedim çok masraf yapmak istemediğimden ötürü. Kurulumu yapalı 1 hafta oldu resimlerde görünen sump şu an aktif değil buhar camını koyduktan sonra tekrar aktif edeceğim işlerimden ötürü zaman ayıramadığım için biraz bakımsız kaldı. Şimdilik dış filtre kullanıyorum. Camlar 8 mm büfe masa camlarından diğerleri biraz çizikli fakat ön camı sıfır aldım o çiziksiz. İçerisinde 2
Melek 2 plati 1 cüce vatoz 2 neon tetra 30 40 kadar da lepistes var. Melekler vahşi çıktı o yüzden en yakın zamanda onları verip plati moli gibi türler alacağım. En son da kardinal karides eklemeyi düşünüyorum.
Şimdilik co2 takviyesi ve hormon kullanmıyofum tilki kuyrukları rahat rahat gelişiyor ama diğerleri onun kadar hızlı değiller. Öneri fikir ve eleştirilere daima açığım. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181020221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181020361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181021041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181021351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/101120181022551.jpg[/IMG]
Akvaryum Cam Kalınlığı Kuşak Ve Kayıt
5 6 mm yeterlidir kayıt kuşağa da ihtiyaç yok ben hep o kalınlıkta cam kullanıyorum
5 6 mm yeterlidir kayıt kuşağa da ihtiyaç yok ben hep o kalınlıkta cam kullanıyorum
400 Litre Akvaryum Sump Sorunu
Sorun şu ki biyolojik sünger bulamıyorum yada ona benzer geniş gözenekli herhangi bir sünger bulamıyorum biyolojik süngerlere uçuk fiyatlar istiyorlar vermeye kıyamadım biraz daha etrafa bakınsam iyi olacak galiba.
Sorun şu ki biyolojik sünger bulamıyorum yada ona benzer geniş gözenekli herhangi bir sünger bulamıyorum biyolojik süngerlere uçuk fiyatlar istiyorlar vermeye kıyamadım biraz daha etrafa bakınsam iyi olacak galiba.
400 Litre Akvaryum Sump Sorunu
Herkese merhabalar. Daha önce de birkaç konu açmıştım ancak şu an sumpla ilgili bana göre büyük bir sorunum var. Sumpta bulunduğum bölgede uygun genişlikte delme ucu bulamadığım için 24 mm civarı bir delik açtırmıştım. Sump aşağıda görünen resimlerdeki sumptur. 36 litre 63 yükseklik 60 derinlik 10 genişlik olarak. Ancak bir türlü istediğim su çekim kuvvetini alamadım. bu konuda yardımcı olabilecek bilgili arkadaşlardan yorum bekliyorum. deliği mi büyütmeliyim? yoksa süngerleri mi değiştirmeliyim? ya da odaların arasına ayrıyeten su geçiş kanalları mı yapmalıyım? bilen arkadaşlardan yardımlarını rica ediyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/150820181737171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/150820181737411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/240820181921331.jpg[/IMG]
Herkese merhabalar. Daha önce de birkaç konu açmıştım ancak şu an sumpla ilgili bana göre büyük bir sorunum var. Sumpta bulunduğum bölgede uygun genişlikte delme ucu bulamadığım için 24 mm civarı bir delik açtırmıştım. Sump aşağıda görünen resimlerdeki sumptur. 36 litre 63 yükseklik 60 derinlik 10 genişlik olarak. Ancak bir türlü istediğim su çekim kuvvetini alamadım. bu konuda yardımcı olabilecek bilgili arkadaşlardan yorum bekliyorum. deliği mi büyütmeliyim? yoksa süngerleri mi değiştirmeliyim? ya da odaların arasına ayrıyeten su geçiş kanalları mı yapmalıyım? bilen arkadaşlardan yardımlarını rica ediyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/150820181737171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/150820181737411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/240820181921331.jpg[/IMG]
Cam Güvenliğinden Endişeliyim Ne Yapmalıyım?
Sadece silikonların değil ben 10 mm camın da o hacimdeki bir akvaryumu pek taşıyabileceğini sanmıyorum. Kayıt ve kuşakları var mı zemininde? Ayrıca yukarıya da kayıt ve kuşak atmak gerekir diye düşünüyorum akvaryumun uzunluğu fazla olduğu için camda esneme yapabilir. Bence siz iyisi mi silikonlanan yerleri komple bir ısıtıcıyla ısıtttıktan sonra birbirinden ayırın iyice bi temizledikten sonra kayıt ve kuşaklı şekilde tekrar yapın derim.
Sadece silikonların değil ben 10 mm camın da o hacimdeki bir akvaryumu pek taşıyabileceğini sanmıyorum. Kayıt ve kuşakları var mı zemininde? Ayrıca yukarıya da kayıt ve kuşak atmak gerekir diye düşünüyorum akvaryumun uzunluğu fazla olduğu için camda esneme yapabilir. Bence siz iyisi mi silikonlanan yerleri komple bir ısıtıcıyla ısıtttıktan sonra birbirinden ayırın iyice bi temizledikten sonra kayıt ve kuşaklı şekilde tekrar yapın derim.
400 Litre Bitkili Karışık Tür Yan Sumplu Akvaryum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/150820181737411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/150820181737171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/240820181921331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/240820181921391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/240820181921431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/240820181921481.jpg[/IMG]
Merhabalar. Kendi nacizane akvaryum yapım aşamalarımı paylaşmak istediğimden ötürü açıyorum bu konuyu. Sonunda deniz ve malawi cenderesinden sonra yine kürkçü dükkanına dönüp canlı doğuran bakmaya karar verince bu gün akvaryumu silikonlarının kuruması için bırakışımın 7. günü olduğundan mütevellit işe koyuldum. Önce alta taşlar vs gibi şeyler için strafor ekledim ancak ne yaptıysam dipte kalmadı bende çıkarmak zorunda kaldım. Birde sumpa akvaryumdan su sızıntıları var ama çok sorun olmayacağını düşündüm. akvaryumun altındaki masa tam bitmediği için saçma görünüyor onu da kendim çam ağacı paletlerden yaptım ceviz rengine boyayınca böyle oldu sadece önüne bir çift kapak takmam gerek ona da şu an çok üşeniyorum [:)] Normalde daha uzun ince bir akvaryum istiyordum fakat dükkanın yanındaki büfeci masa camlarını atacağını söyleyince hemen ben gidip aldım hepsi 8 mm güzel fakat çok çizikli camlardı. Bende camcıda sadece ön camı sıfır kestirip kalanını çizikli olanlardan kestirdim. Şu an akvaryum 110x60x63 ya da 67h ölçülerinde 415 litre su alıyor. bunun 36 litre civarı yan sump. Onu da çok büyük şüpheyle yaptım ancak şimdilik güzel çalışıyor gibi. Hemen içine srilanka lepistesleri ve cüce vatozları ekledim ancak vatozlar büyük olduğunda bitkili akvaryumda bitki kalmıyor o yüzden vatozlar geçici olarak burada. sadece ışık ve iç dekorasyonu kaldı. İnşallah onları da sorunsuz hallederim.. Bu arada akvaryumun şimdiye kadar bana maliyeti sadece cam kesimi için 50 lira para verdim. Silikonlara 40 lira Aluminyum köşelerin 6 metre bir boyuna 30 lira ki buna 1.5 boy gittiği için direk 2 boy aldım yani 60 liraya geldi. Süngerlerin de hepsi 20 lira civarına denk geldi ama bir tanıdıktan daha güzel süngerler alacağım bunlar şimdilik duruyor. Birde camları verdiği için büfeciye bi kuş kafesi sözüm var o kadar [:)] tabi bunun dışında bende çoğu malzeme olduğu için bu fiyat.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/150820181737411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/150820181737171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/240820181921331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/240820181921391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/240820181921431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204013/240820181921481.jpg[/IMG]
Merhabalar. Kendi nacizane akvaryum yapım aşamalarımı paylaşmak istediğimden ötürü açıyorum bu konuyu. Sonunda deniz ve malawi cenderesinden sonra yine kürkçü dükkanına dönüp canlı doğuran bakmaya karar verince bu gün akvaryumu silikonlarının kuruması için bırakışımın 7. günü olduğundan mütevellit işe koyuldum. Önce alta taşlar vs gibi şeyler için strafor ekledim ancak ne yaptıysam dipte kalmadı bende çıkarmak zorunda kaldım. Birde sumpa akvaryumdan su sızıntıları var ama çok sorun olmayacağını düşündüm. akvaryumun altındaki masa tam bitmediği için saçma görünüyor onu da kendim çam ağacı paletlerden yaptım ceviz rengine boyayınca böyle oldu sadece önüne bir çift kapak takmam gerek ona da şu an çok üşeniyorum [:)] Normalde daha uzun ince bir akvaryum istiyordum fakat dükkanın yanındaki büfeci masa camlarını atacağını söyleyince hemen ben gidip aldım hepsi 8 mm güzel fakat çok çizikli camlardı. Bende camcıda sadece ön camı sıfır kestirip kalanını çizikli olanlardan kestirdim. Şu an akvaryum 110x60x63 ya da 67h ölçülerinde 415 litre su alıyor. bunun 36 litre civarı yan sump. Onu da çok büyük şüpheyle yaptım ancak şimdilik güzel çalışıyor gibi. Hemen içine srilanka lepistesleri ve cüce vatozları ekledim ancak vatozlar büyük olduğunda bitkili akvaryumda bitki kalmıyor o yüzden vatozlar geçici olarak burada. sadece ışık ve iç dekorasyonu kaldı. İnşallah onları da sorunsuz hallederim.. Bu arada akvaryumun şimdiye kadar bana maliyeti sadece cam kesimi için 50 lira para verdim. Silikonlara 40 lira Aluminyum köşelerin 6 metre bir boyuna 30 lira ki buna 1.5 boy gittiği için direk 2 boy aldım yani 60 liraya geldi. Süngerlerin de hepsi 20 lira civarına denk geldi ama bir tanıdıktan daha güzel süngerler alacağım bunlar şimdilik duruyor. Birde camları verdiği için büfeciye bi kuş kafesi sözüm var o kadar [:)] tabi bunun dışında bende çoğu malzeme olduğu için bu fiyat.
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
