ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cantalak
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Temmuz 2018 21:03
Son Ziyaret:
23 Ocak 2023 23:46
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
can talak
Doğum Tarihi:
05 Mayıs 1992
Yaş:
34
İl:
Istanbul
Meslek:
yürüyen merdiven
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
can talak
SON 9 MESAJI
Yeni Akvaryumum
Çok teşekkür ederim sizede iyi hobiler dilerimm
Çok teşekkür ederim sizede iyi hobiler dilerimm
Yeni Akvaryumum
üstadım çok teşekkür ederim petshopcu arkadaş midyelerin güzel flitrasyon sağladıklarını söylediği için ekledim bitki yapraklarıda tamamı değil bazı yapraklar renk değiştirdi dediğiniz gibi budama yapiyim onlara co2 de malum kurlardan dolayı baya pahalı keşke alabilseydik bi sistem :(
üstadım çok teşekkür ederim petshopcu arkadaş midyelerin güzel flitrasyon sağladıklarını söylediği için ekledim bitki yapraklarıda tamamı değil bazı yapraklar renk değiştirdi dediğiniz gibi budama yapiyim onlara co2 de malum kurlardan dolayı baya pahalı keşke alabilseydik bi sistem :(
Bu Filtreyi Kullanan Var Mı? Aquawing Aq111f
Üstadım az bilgime dayanarak sunsun 603 içine biraz ekleme seramik ring ekliyerek kullanmak işini baya görür bu arada ustalar daha iyi bilir ama bitkili japon akvarumu pek önerilmiyo japonlar bitkilerin yapraklarını yediği için moly, lepiste gibi canlı doğuranlar daha iyi olabilir senin için
Üstadım az bilgime dayanarak sunsun 603 içine biraz ekleme seramik ring ekliyerek kullanmak işini baya görür bu arada ustalar daha iyi bilir ama bitkili japon akvarumu pek önerilmiyo japonlar bitkilerin yapraklarını yediği için moly, lepiste gibi canlı doğuranlar daha iyi olabilir senin için
Yeni Akvaryumum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/160120232301251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/160120232301321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/160120232301371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/160120232301441.jpg[/IMG]
Üstadlarım iyi akşamalar daha öncede aynı akvaryumla ilgili konu açmıştım saolsunlar çok yardımcı olmuşlardı sonrasında kalkıştığım bitkili akvaryum hevesimle ilgili siz tecrübeli bilgi sahiplerinden öğrenmek istediğim bir kaç bilgi vardı tankım yaklaşık 165 litre suna içinde 4 lepistes 3 moli 8 yavru moli 2 midye 2 salyangoz 2 vatoz ve 1 çöpcü mevcut
Elimdeki dış filtre sisteminde ne kadar düzenleme yapsamda su akıtmasının önüne geçemedim bu yüzden bir yan sump yaptırdım yaklaşık 10 gündür hiçbir sorun yaşamadım bitki ekiceğim için aydınlatmanın şart olduğunu öğrendim bunun içinde hazır armatürlerin keseme çok gelmesi sebebiyle kendi imkanlarımla bir armatür ürettim.
1. Olarak bitkili bir akvaryum için aydınlatmam yeterlimidir acaba
2.olarak bitkilerim yaklaşık 10 gündür akvaryumda ama hiç fotosentez gözlemliyemedim sıvı gübrede aldım haftada 1 sıkılması gerekiyomuş
3. Bazı bitkilerim üst ve orta yapraklarında kahve rengine dönüş gözlemledim anladığım kadarıyla bozulmaktalar ölmemeleri için yapabileceğim bişey varmı.
Konu biraz uzun oldu biliyorum özür diliyorum hepinizden ama mecburen herşeyi yazmam gerekti okuyum yardımcı olanlara şimdiden çook teşekkür ederim.
Not: filtresen aktif karbonu çıkardım sıvı gübrede sıkıntı oluyomuş bilginize.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/160120232301251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/160120232301321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/160120232301371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/160120232301441.jpg[/IMG]
Üstadlarım iyi akşamalar daha öncede aynı akvaryumla ilgili konu açmıştım saolsunlar çok yardımcı olmuşlardı sonrasında kalkıştığım bitkili akvaryum hevesimle ilgili siz tecrübeli bilgi sahiplerinden öğrenmek istediğim bir kaç bilgi vardı tankım yaklaşık 165 litre suna içinde 4 lepistes 3 moli 8 yavru moli 2 midye 2 salyangoz 2 vatoz ve 1 çöpcü mevcut
Elimdeki dış filtre sisteminde ne kadar düzenleme yapsamda su akıtmasının önüne geçemedim bu yüzden bir yan sump yaptırdım yaklaşık 10 gündür hiçbir sorun yaşamadım bitki ekiceğim için aydınlatmanın şart olduğunu öğrendim bunun içinde hazır armatürlerin keseme çok gelmesi sebebiyle kendi imkanlarımla bir armatür ürettim.
1. Olarak bitkili bir akvaryum için aydınlatmam yeterlimidir acaba
2.olarak bitkilerim yaklaşık 10 gündür akvaryumda ama hiç fotosentez gözlemliyemedim sıvı gübrede aldım haftada 1 sıkılması gerekiyomuş
3. Bazı bitkilerim üst ve orta yapraklarında kahve rengine dönüş gözlemledim anladığım kadarıyla bozulmaktalar ölmemeleri için yapabileceğim bişey varmı.
Konu biraz uzun oldu biliyorum özür diliyorum hepinizden ama mecburen herşeyi yazmam gerekti okuyum yardımcı olanlara şimdiden çook teşekkür ederim.
Not: filtresen aktif karbonu çıkardım sıvı gübrede sıkıntı oluyomuş bilginize.
İlk Büyük Akvaryumum
[QUOTE=Taha Şen]
Suyun giriş kısmından çıkışa doğru; Sünger, Seramik, Seachem Matrix, Elyaf şeklinde olabilir. Matrixi çoook tavsiye ediyorum su berraklığını iyi sağlıyor. Elyafın altına bütçeniz uygunsa seachem purigen de kullanırsanız su cam gibi olur. Lav kırığını kullanmaya gerek yok bence bunları sağladıktan sonra. Dediğiniz bitki paketlerinden alabilirsiniz. Işıklandırmayı da akvaryumun kapağına monte edebileceğiniz bi armatür seçebilirsiniz veya kapağı kaldırıp uygun bi armatür kullanın bence. Işık önemli çünkü.[/QUOTE] bilgiler için çom teşekkür ederim birde suan mevcut armatürdeki florasanın markası sylvania gro-lux 30 w ama rengi sizin dediğiniz gibi buz beyaz değil değiştmem gerekicek galiba bunu
[QUOTE=Taha Şen]
Suyun giriş kısmından çıkışa doğru; Sünger, Seramik, Seachem Matrix, Elyaf şeklinde olabilir. Matrixi çoook tavsiye ediyorum su berraklığını iyi sağlıyor. Elyafın altına bütçeniz uygunsa seachem purigen de kullanırsanız su cam gibi olur. Lav kırığını kullanmaya gerek yok bence bunları sağladıktan sonra. Dediğiniz bitki paketlerinden alabilirsiniz. Işıklandırmayı da akvaryumun kapağına monte edebileceğiniz bi armatür seçebilirsiniz veya kapağı kaldırıp uygun bi armatür kullanın bence. Işık önemli çünkü.[/QUOTE] bilgiler için çom teşekkür ederim birde suan mevcut armatürdeki florasanın markası sylvania gro-lux 30 w ama rengi sizin dediğiniz gibi buz beyaz değil değiştmem gerekicek galiba bunu
İlk Büyük Akvaryumum
Bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim şimdiden suan içindeki kum ve yapay süsler benim eski 50 lt lik akvayumumda japon ve çöpçü olmayan çöpcüler 🙂 besliyordum.
japonu sahiplendirebilirim low tech bitki paket halinde satılanlar var 6 7 çeşit 30 35 kök şeklinde işimi görür diye tahmin ediyorum bide kapsül gübre de edinebilirim suan en büyük sorunum ışıklandırma diye tahmin ediyorum diğer (kum lav kırığı vb)bir petshopa gidip temin edebilirim diye düşünüyorum. Filtre için gerekli malzemeleri yazmışsınız sizden ricam suyun ilk girişinden sonraki dizilim nasıl olmalı suan benimkinde kendi orjinal süngerleri 4 rafın en alt iki rafındada yarı sünger yarı lav kırığı ve porselen var bu konudada bilgi verebilirseniz çok sevinirim.
[QUOTE][/QUOTE][QUOTE=Taha Şen]Akvaryumunuz hayırlı olsun. Eğer bitkili akvaryum yapmakta kararlıysanız maddelerle yapmanız gerekenleri açıklayayım aralarda istekleriniz doğrultusunda sorularım olacak birlikte halledelim:
1) İlk olarak bitkilide kararlıysanız japonu sahiplendirin petshop ya da birisine çünkü japon bitkileri afiyetle yer. Bitki olmasın japon kalsın derseniz 4 japon besleyebilirsiniz kocaman olurlar zamanla hacmi gayet iyi akvaryumun ancak bu durumda da çöpçüyü çıkarmanız gerekir.
2)Bitkilide kararlıyız ve japonu sahiplendirdik seçeneğinden devam ediyorum. İlk yapacağımız şey zemin. Maliyeti düşük olsun derseniz ki öyle olmasını istediğinizi düşünüyorum çünkü co2 olmasın demişsiniz. Biz bu akvaryum türüne low tech diyoruz. Klasik bir zemin tavsiyesi; en alt katmana lav kırığı ve üzerine sineklik(üstteki kumla karışmaması için sineklik kullanıyoruz), daha sonra 10 cm aralıklarla kapsül gübre koyuyoruz bitkilerin kök gelişimi için internetten temin edebilirsiniz ucuz bir şey, en son da siyah bazalt kum koyuyoruz. Lav kırığı 2cm bazaltta 4cm yüksekliğinde olmalı kök gelişimi için.
3) Gelelim ışıklandırmaya. Işıklandırma önemlidir. Low tech olacağından çok kuvvetli olmasına gerek yok. akvaryumun uzunluğunda 6500 veya 10000kelvin olacak şekilde smd led kullanabilirsiniz.
4)Bitkilere uygun alanı sağladıktan sonra türler hakkında bilgi vereyim; elodea, tilki kuyruğu, zeytin gibi bitkiler bakabilirsiniz. Zemin bitkisi ya da kırmızı bitkilere hiç bulaşmamalısınız. Low tech bitkiler olarak aratırsanız daha çok tür çıkar karşınıza beğendiklerinizi kullanırsınız.
5) Balık olarak ilk diyeceğim şey çöpçü sayısını elinizdekiyle aynı tür olacak şekilde 8 e çıkarın. Çünkü bunlar sürü balıklarıdır ve aslında çöpçü değillerdir piyasada öyle bilinir yavrucaklar[:((]. Bunu yaptıktan sonra canlı doğuran olarak lepistes veya moli tavsiye ederim. Tecrübesizseniz tek bir tür ile başlayın. Tetra türleri hassastır su şartları, ph, yumuşaklık, sıcaklık gibi unsurları stabil tutabilmek çok önemlidir o yüzden başlangıç için önermeyeceğim. Eğer çok isterseniz ember tetra ile başlayabilirsiniz 10 adet olabilir. Seçim canlı doğuran olursa 10 dişi 3 erkek iyi olacaktır. Zaten bitkileri bol tutarsanız çok hızlı çoğalırlar yavru alırsınız.
Eğer sorunuz varsa sorabilirsiniz keyifli hobiler.[:D]
Ayrıca içerideki dekorlardan da yapay olanları çıkarmanızı tavsiye ederim salınım yapabilirler zararlıdır. Sonradan gördüm bir de floresan varmış. Grolüx floresan diye aratırsanız bitki yetiştirebilirsiniz. Böyle sıcak renkli değil soğuk beyaz olmalı 10.000K soğuk beyaz seçin. Bir de filtrenin içinde kaliteli filtre malzemeleriniz olsun. Seachem matrix, Sera Siporax gibi.
Hocam böyle demek yerine bilgilendirsek daha iyi olmaz mı? Empati yapınca geçmişi hatırlıyorum ben anamızın karnından bilerek doğmadık bunları, eminim ki araştırıyordur bilgi edinmek istemiş yazmış kendisi. İnsan kazanalım, yardımcı olalım..[:3][/QUOTE][EDIT]cantalak,2022-09-25 21:30:13[/EDIT]
Bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim şimdiden suan içindeki kum ve yapay süsler benim eski 50 lt lik akvayumumda japon ve çöpçü olmayan çöpcüler 🙂 besliyordum.
japonu sahiplendirebilirim low tech bitki paket halinde satılanlar var 6 7 çeşit 30 35 kök şeklinde işimi görür diye tahmin ediyorum bide kapsül gübre de edinebilirim suan en büyük sorunum ışıklandırma diye tahmin ediyorum diğer (kum lav kırığı vb)bir petshopa gidip temin edebilirim diye düşünüyorum. Filtre için gerekli malzemeleri yazmışsınız sizden ricam suyun ilk girişinden sonraki dizilim nasıl olmalı suan benimkinde kendi orjinal süngerleri 4 rafın en alt iki rafındada yarı sünger yarı lav kırığı ve porselen var bu konudada bilgi verebilirseniz çok sevinirim.
[QUOTE][/QUOTE][QUOTE=Taha Şen]Akvaryumunuz hayırlı olsun. Eğer bitkili akvaryum yapmakta kararlıysanız maddelerle yapmanız gerekenleri açıklayayım aralarda istekleriniz doğrultusunda sorularım olacak birlikte halledelim:
1) İlk olarak bitkilide kararlıysanız japonu sahiplendirin petshop ya da birisine çünkü japon bitkileri afiyetle yer. Bitki olmasın japon kalsın derseniz 4 japon besleyebilirsiniz kocaman olurlar zamanla hacmi gayet iyi akvaryumun ancak bu durumda da çöpçüyü çıkarmanız gerekir.
2)Bitkilide kararlıyız ve japonu sahiplendirdik seçeneğinden devam ediyorum. İlk yapacağımız şey zemin. Maliyeti düşük olsun derseniz ki öyle olmasını istediğinizi düşünüyorum çünkü co2 olmasın demişsiniz. Biz bu akvaryum türüne low tech diyoruz. Klasik bir zemin tavsiyesi; en alt katmana lav kırığı ve üzerine sineklik(üstteki kumla karışmaması için sineklik kullanıyoruz), daha sonra 10 cm aralıklarla kapsül gübre koyuyoruz bitkilerin kök gelişimi için internetten temin edebilirsiniz ucuz bir şey, en son da siyah bazalt kum koyuyoruz. Lav kırığı 2cm bazaltta 4cm yüksekliğinde olmalı kök gelişimi için.
3) Gelelim ışıklandırmaya. Işıklandırma önemlidir. Low tech olacağından çok kuvvetli olmasına gerek yok. akvaryumun uzunluğunda 6500 veya 10000kelvin olacak şekilde smd led kullanabilirsiniz.
4)Bitkilere uygun alanı sağladıktan sonra türler hakkında bilgi vereyim; elodea, tilki kuyruğu, zeytin gibi bitkiler bakabilirsiniz. Zemin bitkisi ya da kırmızı bitkilere hiç bulaşmamalısınız. Low tech bitkiler olarak aratırsanız daha çok tür çıkar karşınıza beğendiklerinizi kullanırsınız.
5) Balık olarak ilk diyeceğim şey çöpçü sayısını elinizdekiyle aynı tür olacak şekilde 8 e çıkarın. Çünkü bunlar sürü balıklarıdır ve aslında çöpçü değillerdir piyasada öyle bilinir yavrucaklar[:((]. Bunu yaptıktan sonra canlı doğuran olarak lepistes veya moli tavsiye ederim. Tecrübesizseniz tek bir tür ile başlayın. Tetra türleri hassastır su şartları, ph, yumuşaklık, sıcaklık gibi unsurları stabil tutabilmek çok önemlidir o yüzden başlangıç için önermeyeceğim. Eğer çok isterseniz ember tetra ile başlayabilirsiniz 10 adet olabilir. Seçim canlı doğuran olursa 10 dişi 3 erkek iyi olacaktır. Zaten bitkileri bol tutarsanız çok hızlı çoğalırlar yavru alırsınız.
Eğer sorunuz varsa sorabilirsiniz keyifli hobiler.[:D]
Ayrıca içerideki dekorlardan da yapay olanları çıkarmanızı tavsiye ederim salınım yapabilirler zararlıdır. Sonradan gördüm bir de floresan varmış. Grolüx floresan diye aratırsanız bitki yetiştirebilirsiniz. Böyle sıcak renkli değil soğuk beyaz olmalı 10.000K soğuk beyaz seçin. Bir de filtrenin içinde kaliteli filtre malzemeleriniz olsun. Seachem matrix, Sera Siporax gibi.
Hocam böyle demek yerine bilgilendirsek daha iyi olmaz mı? Empati yapınca geçmişi hatırlıyorum ben anamızın karnından bilerek doğmadık bunları, eminim ki araştırıyordur bilgi edinmek istemiş yazmış kendisi. İnsan kazanalım, yardımcı olalım..[:3][/QUOTE][EDIT]cantalak,2022-09-25 21:30:13[/EDIT]
İlk Büyük Akvaryumum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/250920222009461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/250920222009541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/250920222010041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/250920222010141.jpg[/IMG]
[URL][/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/250920222017371.jpg[/IMG]
Merhabalar patronum eski akvaryumunu hediye etmesi sonucunda evimde böyle bi ekipmanım mebcut oldu ölçümlerim sonucunda 190 litre olduğunu öğrendim filtre su kaçırdığı için böyle hortumlarla kendi imkanlarımızla bişryler yapmaya çalıştık[:)]
Üstadlaeım benim sormak istediğim bu hobide yeni olduğum için bu akvaryumu co2 olmadan bitkili bir akvaryuma çevirmek istiyorum mümkün müdür.ışıklandırma kum bitki ve en önemliside balık olarak biraz tavsiyenize ihtiyacım var genelde bitkili akvaryularda gördüğüm araştırmam sonucu isminin neon tetra olduğunu öğrendiğim bi balık var bu imkanlarda yaşarmı yanında başka hangi çeşit balık bakılabilir bilgi verirseniz çook sevinirim..
Biraz uzun oldu şimdiden kusuruma bakmayın lütfen.
Bu arada filtre tetra ex700
Akvaryumdada suan 2 çöpçü 1 japon balığım var. Teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/250920222009461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/250920222009541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/250920222010041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/250920222010141.jpg[/IMG]
[URL][/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/250920222017371.jpg[/IMG]
Merhabalar patronum eski akvaryumunu hediye etmesi sonucunda evimde böyle bi ekipmanım mebcut oldu ölçümlerim sonucunda 190 litre olduğunu öğrendim filtre su kaçırdığı için böyle hortumlarla kendi imkanlarımızla bişryler yapmaya çalıştık[:)]
Üstadlaeım benim sormak istediğim bu hobide yeni olduğum için bu akvaryumu co2 olmadan bitkili bir akvaryuma çevirmek istiyorum mümkün müdür.ışıklandırma kum bitki ve en önemliside balık olarak biraz tavsiyenize ihtiyacım var genelde bitkili akvaryularda gördüğüm araştırmam sonucu isminin neon tetra olduğunu öğrendiğim bi balık var bu imkanlarda yaşarmı yanında başka hangi çeşit balık bakılabilir bilgi verirseniz çook sevinirim..
Biraz uzun oldu şimdiden kusuruma bakmayın lütfen.
Bu arada filtre tetra ex700
Akvaryumdada suan 2 çöpçü 1 japon balığım var. Teşekkürler
Yeni Başlıngıç İçin Bilgi Rica Edicem :)
Üstadım engin bilgileriniz için çok teşekür ederim japon balığı istememin sebebi aslında salonumda eşime hediye edilen fanusda diğer japonlara nazaran kafasında balon bulunan bi balığımız var ve fanusta öldüklerini duyduğum için aslında ona itafen bu hobiye giriştim amacım onun daha rahat bi ortamda olması sonuç olarakta araştırmlarım sonucu japon balıklarıyla başka türleri pek aynı akvaryumda besliyemediğim bilgisine vardım o yüzden ona yöneldim
Filtre için verdiğiniz tavsiyeye uyup içindeki singer katmanını azaltıcam debisi hakkında benimde bi fikrim yok ama sanırsam cihaz benimle yaşıt olabilir :)
Kumum inşallah çöker yoksa değiştirmem gerekicek galiba
Genede engin bilgileriniz için teşekkür ederim[:)][EDIT]cantalak,2018-07-07 22:32:45[/EDIT]
Üstadım engin bilgileriniz için çok teşekür ederim japon balığı istememin sebebi aslında salonumda eşime hediye edilen fanusda diğer japonlara nazaran kafasında balon bulunan bi balığımız var ve fanusta öldüklerini duyduğum için aslında ona itafen bu hobiye giriştim amacım onun daha rahat bi ortamda olması sonuç olarakta araştırmlarım sonucu japon balıklarıyla başka türleri pek aynı akvaryumda besliyemediğim bilgisine vardım o yüzden ona yöneldim
Filtre için verdiğiniz tavsiyeye uyup içindeki singer katmanını azaltıcam debisi hakkında benimde bi fikrim yok ama sanırsam cihaz benimle yaşıt olabilir :)
Kumum inşallah çöker yoksa değiştirmem gerekicek galiba
Genede engin bilgileriniz için teşekkür ederim[:)][EDIT]cantalak,2018-07-07 22:32:45[/EDIT]
Yeni Başlıngıç İçin Bilgi Rica Edicem :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/070720182111281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/070720182110581.jpg[/IMG]
üstadlarım herkese merhabalar heves edip akvaryumda balık beslemek istiyorum binamızda kullanılmayan akvaryumu güzelce temizleyip forumlarda okuduğum kadarıyla taban için ince kum alıp onuda temizleyip akvaryuma ekledim su eklemem sırasındaki beceriksizliğim yüzünden kum biraz suyu bulandırdı yine forumlarda ve youtubeda gördüklerimden esinlenerek bu eski iç filtreyi bu şekilde düzenledim
sözü fazla uzatmadan size sormak istediğim iki sorum mevcut
akvaryumum 58 boy 34 derinlik 29 en boyunlarında
ilk sorum bu filtre yeterlimidir yanlış bi işlem yapmışmıyım
ikinci sorum japon balığı için bu boyutlarda bi akvaryum yeterlimidir yeterse kaç adet maksimum almam gerekir
bide herkesin farklı söylediği bu suyun dinlenme gününü ne kadar beklemeliyim
şimdiden hepinizi diline yüreğine sağlık teşekkür eder sağlıklı akvaryumlar dilerim[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/070720182111281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207348/070720182110581.jpg[/IMG]
üstadlarım herkese merhabalar heves edip akvaryumda balık beslemek istiyorum binamızda kullanılmayan akvaryumu güzelce temizleyip forumlarda okuduğum kadarıyla taban için ince kum alıp onuda temizleyip akvaryuma ekledim su eklemem sırasındaki beceriksizliğim yüzünden kum biraz suyu bulandırdı yine forumlarda ve youtubeda gördüklerimden esinlenerek bu eski iç filtreyi bu şekilde düzenledim
sözü fazla uzatmadan size sormak istediğim iki sorum mevcut
akvaryumum 58 boy 34 derinlik 29 en boyunlarında
ilk sorum bu filtre yeterlimidir yanlış bi işlem yapmışmıyım
ikinci sorum japon balığı için bu boyutlarda bi akvaryum yeterlimidir yeterse kaç adet maksimum almam gerekir
bide herkesin farklı söylediği bu suyun dinlenme gününü ne kadar beklemeliyim
şimdiden hepinizi diline yüreğine sağlık teşekkür eder sağlıklı akvaryumlar dilerim[:)]
SON MESAJLAR
- Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Elyaf kocoglu, 12:54
Filtreleme Seçenekleri - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
portre,
Koksal Gurkan,
sina cen,
Kınayu,
MuratOzdemir,
Hoppala,
Kuduoglu,
EKAR,
oktay42,
osmandbnl,
Formicasmind,
huseyincan,
joko29,
HaydarGul,
JujuSeri,
Cyber_Scout,
altuntasseref,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
kocoglu,
AquaShirmp,
Malawi34,
yeekim,
0rnn,
888starz_tjml,
seljoy,
lonelywarrior40,
ezzalisi,
oguzozt,
syerli,
orhanacikgoz,
BurakSemihAslan,
oguzkanmaz,
ternapi,
hakanb.,
Salihsapkaa,
888starz_ixSa,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
